Ik zit met een dilemma: Ik ben misschien van plan om een Sapphire Radeon 9800 Pro 128 Mb aan te schaffen. Nu gaat het niet om de 128 Mb versie of de 256 Mb versie want daar zit bizar weinig verschil in. Het gaat erom of het nog de moeite is om de kaart aan te schaffen.
Ik draai nu met Geforce 4 ti 4200 (Pixel View
) en vindt het erg interresant om de Radeon aan te schaffen voor het luttige bedrag van 200 euro.
Ik weet dat de nieuwe nieuwe Radeon kaart er is/ aan komt maar daar heb ik het geld niet voor.
Ik heb de Geforce kaart nu al 2 jaar een bijvoorbeeld Far Cry en Battlefield Vietnam kan ik gedeeltelijk op high quality draaien. Ik sta er van te kijken hoelang ik de kaart nog kan gebruiken. Kan ik de Radeon ook nog 2 jaar gebruiken? En dan niet op het eind van de 2 jaar alles op high quality draaien maar gewoon op medium of gedeelte low en of high.
Ben benieuwd wat de mede-tweaker er van vindt. Maar hou in gedachte dat ik echt niet meer dan 250 euro voor een kaart kan uitgeven. Hier volgen me specs:
Pentium 4, 2.8 HT 800 FSB
Epox 4PCA31
512 Dual Channel geheugen (2 x 256 Mb)
Geforce 4 TI 4200
Maxtor 80 Gb s-ata, 8 Mb cache
Onboard LAN
Onboard Soundcard
Aopen Justlink 48x brander
Alcatel Speedtouch USB Modem
Ik draai nu met Geforce 4 ti 4200 (Pixel View
Ik weet dat de nieuwe nieuwe Radeon kaart er is/ aan komt maar daar heb ik het geld niet voor.
Ik heb de Geforce kaart nu al 2 jaar een bijvoorbeeld Far Cry en Battlefield Vietnam kan ik gedeeltelijk op high quality draaien. Ik sta er van te kijken hoelang ik de kaart nog kan gebruiken. Kan ik de Radeon ook nog 2 jaar gebruiken? En dan niet op het eind van de 2 jaar alles op high quality draaien maar gewoon op medium of gedeelte low en of high.
Ben benieuwd wat de mede-tweaker er van vindt. Maar hou in gedachte dat ik echt niet meer dan 250 euro voor een kaart kan uitgeven. Hier volgen me specs:
Pentium 4, 2.8 HT 800 FSB
Epox 4PCA31
512 Dual Channel geheugen (2 x 256 Mb)
Geforce 4 TI 4200
Maxtor 80 Gb s-ata, 8 Mb cache
Onboard LAN
Onboard Soundcard
Aopen Justlink 48x brander
Alcatel Speedtouch USB Modem