Hola 
Bij mijn pa thuis heb ik Azureus geinstalleerd. Dit programma heeft prima gewerkt, echter wordt er geen enkele download meer gestart. Het lijkt er op dat het programma geen verbinding kan maken, de torrents zijn allemaal rood (smiley).
Hij heeft een ADSL aansluiting met een speedtouch 510 ethernet modem. Deze is aangesloten op een Wirteless router van Edimax (). Deze wireless router heeft NAT ondersteuning en ik heb deze dan ook ingesteld voor de poorten 6881 t/m 6889. Deze poorten worden geforward naar het interne IP (192.168.2.100)
Ik heb gezocht op 'Azureus NAT probleem' en heb de volgende topics gevonden:
[rml][ winxp] Azureus download probleem[/rml]
kan iemand me helpen met bittorent?
BitTorrent Download Snelheid te laag?
N.a.v die topics heb ik het volgende tevens gedaan of gecontroleerd:
Verschillende trackers geprobeert, verschillende torrent files getracht te downloaden, firewall uitgeschakeld, NAT forwarding opnieuw ingesteld. Niks heeft geholpen. Het rare is dat de torrentfiles die ik vanaf hier niet kan downloaden wel bij mij thuis kan downloaden. Dus het ligt niet aan het torentbestand of tracker. Het probleem ligt bij deze PC... Maar wat? Wie kan mij helpen?
Bij mijn pa thuis heb ik Azureus geinstalleerd. Dit programma heeft prima gewerkt, echter wordt er geen enkele download meer gestart. Het lijkt er op dat het programma geen verbinding kan maken, de torrents zijn allemaal rood (smiley).
Hij heeft een ADSL aansluiting met een speedtouch 510 ethernet modem. Deze is aangesloten op een Wirteless router van Edimax (). Deze wireless router heeft NAT ondersteuning en ik heb deze dan ook ingesteld voor de poorten 6881 t/m 6889. Deze poorten worden geforward naar het interne IP (192.168.2.100)
Maar wanneer ik Azureus wil gaan configureren en een poort moet aangeven dan geeft hij bij de poorten 6881 t/m 6889 de volgende foutmelding:Private IP: 192.168.2.100
Type: TCP+UDP
Port Range: 6881-6889
Comment: Azureus
Dat zelfde geldt dus ook voor de poorten t/m 6889.Testen van poort 6881... NAT-Fout
Ik heb gezocht op 'Azureus NAT probleem' en heb de volgende topics gevonden:
[rml][ winxp] Azureus download probleem[/rml]
kan iemand me helpen met bittorent?
BitTorrent Download Snelheid te laag?
N.a.v die topics heb ik het volgende tevens gedaan of gecontroleerd:
Verschillende trackers geprobeert, verschillende torrent files getracht te downloaden, firewall uitgeschakeld, NAT forwarding opnieuw ingesteld. Niks heeft geholpen. Het rare is dat de torrentfiles die ik vanaf hier niet kan downloaden wel bij mij thuis kan downloaden. Dus het ligt niet aan het torentbestand of tracker. Het probleem ligt bij deze PC... Maar wat? Wie kan mij helpen?
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.