Toon posts:

[winxp] Azureus download probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik Azureus om mijn Bittorrens te downloaden, maar het verloopt niet echt soepel.

Hij connect niet (meer met de tracker) en toen hij het nog wel deed downloade hij verdomd langzaam.

Nu connect hij dus helemaal niet meer, ik heb vanochtend mijn Zonealarm ingeruild voor Zonelarm pro, maar hiermee zou hij het perfect moeten doen.

Ik heb Xs4all Adsl Basic, en een Alcatel Speedtouch 330 modem.

Iemand een idee hoe dit komt ?

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 11:32

DeTeraarist

#Boots2Asses

Leeft de tracker nog wel?

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Verwijderd

Topicstarter
Hij zegt van niet, maar dat is onmogenlijk, want eerst deden ze het nog perfect ik heb hierna nog iets zinloos geprobeerd te downen waarvan ik zeker wist dat de tracker online was en dat er genoeg peers seeds ed waren.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 01-02-2004 17:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
schop

Hij download weer, maar nog steeds erg traag, ik heb in mijn zonelarm pro de TCP poort 6881 tot 6889 open gezet maar het schiet nog steeds nietop :( Hij zegt dat hij 6881 niet kan testen bij de rest zegt hij dat het ok is.

Hij download weer eens niet en krijg nu deze fout NAT-fout

Nu doet hij het weer wel dan doet hij het wel dan weer niet ;(

[ Voor 210% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2004 14:59 ]

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-08 11:32

DeTeraarist

#Boots2Asses

't kan zijn dat de tracker tijdelijk down is, kwenie of je download van die bekende sites, die trackers zijn zo brak als wat en daar heb ik ook dat het meerendeel van de tijd bijzonders traag gaat.
Over NAT en BT kan ik niet zo veel vertellen. Sommigen zeggen dat je wel porten moet forwarden, anderen zeggen van niet. Ik merk eerlijk gezegd geen verschil tussen wel en niet forwarden.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen