Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pt0x
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-01 13:33

pt0x

Why are we here..

Hoe lang heb je nu je Nokia 6230?
2 weken

Waar heb je 'm vandaan?
Besteld bij GSMtrack, geleverd binnen 5 dagen

Wat voor abonnement heb je erbij?
Een 2-jarig vodafone abo.

Hoe verbind je je telefoon met je PC (IR, Bluetooth, datakabel)
Bluetooth tot nu toe, wil alter wel een data kabel hebben

Heb je een andere MMC-kaart erin? (merk/grootte/winkel)
helaas nog geen geld voor :) komt wel een 256mb akart in, welk merk weet ik nog niet.

Welke andere accessiores heb je nog? (indien van toepassing)
BT headset van logitech

Welke beltoon heb je nu?
standaard Ring Ring :)

Welke achtergrond heb je nu?
standaard fototje

Welke audio-bestanden staan er *nu* op je geheugenkaart?
gedeelte van het album van Tiesto - just be

Wat voor video-bestanden staan er *nu* op je geheugenkaart?
geen

Wat vind je de fijnste feature van de 6230?
sjah, eigenlijk allemaal wel, ik had hiervoor een oude 6310i :)

Welke feature mis je nog? Of wat zou je graag verbeterd zien in firmware v3.16?
Radio werkt niet zonder oortjes, maar video / mp3 wel, dat zouden ze even moeten syncen, verder zouden ze ook een gamma functie in de cam kunnen bouwen, en mischien een een keer zoom functie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie in meerdere berichten dat mensen allemaal leuke videobestanden op hun telefoon hebben. Ik heb momenteel alleen maar dat bestandje van Eddy Murphy (nog bedankt voor het op het internet zetten trouwens!!! erg leuk!).

Hebben jullie de videobestanden allemaal 'illegaal' gedownload net als met de meeste mp3's? Of is er een envoudige manier om iets van je eigen dvd op je computer op te slaan en dit met Nokia multimedia converter om te zetten naar .3pg?

Ben zelf namelijk niet zo'n voorstander van downloaden van bestanden waar je eigenlijk voor hoort te betalen (muziek en films,....), dus ik wil mijn eigen films op mijn telefoon....

iemand?...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 13:52 . Reden: spelfout.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 13:35:
Ik zie in meerdere berichten dat mensen allemaal leuke videobestanden op hun telefoon hebben. Ik heb momenteel alleen maar dat bestandje van Eddy Murphy (nog bedankt voor het op het internet zetten trouwens!!! erg leuk!).

Hebben jullie de videobestanden allemaal 'illegaal' gedownload net als met de meeste mp3's? Of is er een envoudige manier om iets van je eigen dvd op je computer op te slaan en dit met Nokia multimedia converter om te zetten naar .3pg?

Ben zelf namelijk niet zo'n voorstander van downloaden van bestanden waar je eigenlijk voor hoort te betalen (muziek en films,....), dus ik wil mijn eigen films op mijn telefoon....

iemand?...
Heel simpel:
-DVD rippen naar een *.vob file
-Met één van vele programmatjes, zoals bijvoorbeeld VOB2AVI en AVI2MPEG en Nokia MultiMedia Converter, kun je het omzetten naar *.avi en daarna omzeten naar *.mpeg en daarna naar *.3gp (.......bijvoorbeeld.......)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 14:25:
[...]

Heel simpel:
-DVD rippen naar een *.vob file
-Met één van vele programmatjes, zoals bijvoorbeeld VOB2AVI en AVI2MPEG en Nokia MultiMedia Converter, kun je het omzetten naar *.avi en daarna omzeten naar *.mpeg en daarna naar *.3gp (.......bijvoorbeeld.......)
Dank je voor je antwoord, maar ik heb toch nog wat vraagjes....
Kun je met Nokia Multimedia converter ook van DVD naar een 3pg, zodat ik hem kan afspelen op mijn telefoon? Of moet ik eerst via een programma zoals jij noemt (VOB2AVI of AVI2MPEG) mijn dvd omzetten naar .avi ofzoiets..??

Ben helemaal niet thuis in deze dingen (maar dat was waarschijnlijk allang duidelijk :P )

Heb ik een apart programaatje nodig om mijn dvd te 'rippen' naar een .vob file? Zo ja, wat is daarvoor het makkelijkste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
THE_BASE schreef op 20 mei 2004 @ 12:23:
[...]

Super! Het werkt inderdaad... nu vraag ik me alleen nog af, of ik ook met GSM kan e-mailen i.p.v. GPRS, want dat gaat uit de belminuten en 'lijkt' me goedkoper.

Als ik mijn e-mail probeer op te halen, zegt ie 'ophalen mislukt', iemand hier een tip voor... verzenden gaat dus wel.
Bij mij is het andersom... ophalen gaat prima, maar verzenden lukt gewoon niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 14:44:
[...]

Kun je met Nokia Multimedia converter ook van DVD naar een 3pg, zodat ik hem kan afspelen op mijn telefoon? Of moet ik eerst via een programma zoals jij noemt (VOB2AVI of AVI2MPEG) mijn dvd omzetten naar .avi ofzoiets..??

Ben helemaal niet thuis in deze dingen (maar dat was waarschijnlijk allang duidelijk :P )

Heb ik een apart programaatje nodig om mijn dvd te 'rippen' naar een .vob file? Zo ja, wat is daarvoor het makkelijkste?
-Je hebt een programma nodig om DVD te rippen naar *.vob ; ik doe dit met 'ShrinkDVD'
-Daarna heb je een progje nodig om *.vob om te zetten naar *.avi ; ik doe dit met het programma 'vob2avi'
-Dan maak ik van de*.avi een *.mpeg met het programma 'avi2mpeg' (heel verrassend)
-En dan maak ik met Nokia MultiMedia Converter van die mpeg een *.3gp

Het is dus niet mogelijk om met Nokia MultiMedia Converter even een DVD om te zetten, je hebt er wel echt deze progjes voor nodig maar die zijn overal op internet te downloaden, vraag maar aan Google!!

succes

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fakir schreef op 20 mei 2004 @ 12:16:
[...]

Aan het feit dat een 6610 geen bluetooth functionaliteit heeft. ;)
Kut, vette typo |:(

Ik bedoel via Infrarood
Damn ik ben zo geobsedeerd door dat BT :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op 20 mei 2004 @ 14:45:
[...]

Ik had dat eerst ook met Telfort, zij gaven me dus een ander smtp adres. Dus niet die van de isp, maar van het netwerk zelf.

Heeft iemand een oplossing voor een synchronisatie probleem?
Hij geeft deze melding: The SyncML Client has not responded.
Volgens mij is SyncML het gedeelte wat je via gprs kan synchen... Ik wil het via BT doen en dan geeft ie ook deze melding!
Ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 14:58:
[...]

-Je hebt een programma nodig om DVD te rippen naar *.vob ; ik doe dit met 'ShrinkDVD'
-Daarna heb je een progje nodig om *.vob om te zetten naar *.avi ; ik doe dit met het programma 'vob2avi'
-Dan maak ik van de*.avi een *.mpeg met het programma 'avi2mpeg' (heel verrassend)
-En dan maak ik met Nokia MultiMedia Converter van die mpeg een *.3gp

Het is dus niet mogelijk om met Nokia MultiMedia Converter even een DVD om te zetten, je hebt er wel echt deze progjes voor nodig maar die zijn overal op internet te downloaden, vraag maar aan Google!!

succes
PERFECT!

Heel erg bedankt voor je uitleg! Zelfs ik moet dit kunnen!! :P

Wat me trouwens opviel is dat je de .avi file nog omzet naar mpeg, maar met Nokia multimedia converter kun je toch ook . avi files omzetten naar 3pg? Is mpeg betere kwaliteit ofzo? of kleiner?

Hoe dan ook. heel erg bedankt voor je uitleg.. Ga meteen op zoek en aan de slag!
eindelijk mijn dvd'tjes op mijn telefoon!!! woohooo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Op.Lijntje
  • Laatst online: 07-03 11:22
Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 14:44:
[...]

Ik ben bang dat je binnenkort video expert bent. In een keer zal niet gaan lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 15:03:
[...]

PERFECT!

Heel erg bedankt voor je uitleg! Zelfs ik moet dit kunnen!! :P

Wat me trouwens opviel is dat je de .avi file nog omzet naar mpeg, maar met Nokia multimedia converter kun je toch ook . avi files omzetten naar 3pg? Is mpeg betere kwaliteit ofzo? of kleiner?

Hoe dan ook. heel erg bedankt voor je uitleg.. Ga meteen op zoek en aan de slag!
eindelijk mijn dvd'tjes op mijn telefoon!!! woohooo!
O joh...... ik wist niet dat je ook *.avi om kon zetten met Nokia MultiMedia Converter....het kan idd wel. zo leer ik er ook nog wat van haha ;) je kan dus dat omzetten naar *.mpeg achterwegen laten en meteen van die *.avi een 3gp maken....het heeft verder geen gevolgen voor kwaliteit want het is juist zo, hoe minder vaak je een bestand bewerkt hoe meer hij zijn kwaliteit behoudt...

dus jij ook bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ook maar de email settings voor Orange... Als iets leeg is kan je er zelf iets invullen. Als uitgaande SMTP server kan je die van Orange of Euronet nemen. Die werken altijd prima, ook moet niet-Orange adressen. Uiteraard moet Orange World aan staan. Je hebt dan 2 MB om te emailen.

Mailboxnaam:
E-mailadres:
Mijn Mailnaam:
Uitgaande (SMTP) server: smtp.orange.nl of smtp.euronet.nl
Type inkomende server: POP3
Inkomende (POP3) server: (bijvoorbeeld) pop.orange.nl
POP3-gebruikersnaam:
POP3-wachtwoord:

Overige instelllingen:
Ondertekening bijvoegen: Nee
SMTP-verificatie gebruiken: Nee
SMTP-gebruikersnaam: Niets
SMTP-wachtwoord: Niets
Uitgaande (SMTP) poort: 25
Inkomende (POP3) poort: 110
Antwoordadres: Niets
Beveiligde aanmelding: Uit
E-mails ophalen: 100

SMTP-verbindingsinstellingen:
Proxy's: Inschakelen
Primaire Proxy: 010.250.255.188
Poort: 5080
Secundaire Proxy: Niets
Poort: Niets
Gegevensdrager: GPRS

Instellingen drager:
GPRS toegangspunt: internet
Verificatietype: Normaal
Login-type: Automatisch
Gebruikersnaam: Niets
Wachtwoord: Niets

POP3-verbindingsinstellingen
Proxy's: Inschakelen
Primaire Proxy: 010.250.255.188
Poort: 5080
Secundaire Proxy: Niets
Poort: Niets
Gegevensdrager: GPRS

Instellingen drager:
GPRS toegangspunt: internet
Verificatietype: Normaal
Login-type: Automatisch
Gebruikersnaam: Niets
Wachtwoord: Niets

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10 12:00

e1f

THE_BASE schreef op 20 mei 2004 @ 12:23:
Super! Het werkt inderdaad... nu vraag ik me alleen nog af, of ik ook met GSM kan e-mailen i.p.v. GPRS, want dat gaat uit de belminuten en 'lijkt' me goedkoper.

Als ik mijn e-mail probeer op te halen, zegt ie 'ophalen mislukt', iemand hier een tip voor... verzenden gaat dus wel.
Moet je even mijn aangepaste instellingen gebruiken, dan gaat het van je belminuten af.
Upbeat schreef op 20 mei 2004 @ 14:45:
Moet je even de goede smtp server instellen, die van diegene op wie je inbelt. Bij GPRS dus die van t-mobile, of bij inbellen via zon die van zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 15:00:
[...]

Kut, vette typo |:(

Ik bedoel via Infrarood
Damn ik ben zo geobsedeerd door dat BT :P
Dat infrarood werkt gewoon bagger :(

Bleutooth werkt ook al niet met mn ipaq 2210 |:(

Pc suite werkt hier niet met ir.Als k moet zeggen wat er wel werkt ben ik sneller klaar :|

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvoII schreef op 20 mei 2004 @ 15:26:
[...]

Dat infrarood werkt gewoon bagger :(

Pc suite werkt hier niet met ir.Als k moet zeggen wat er wel werkt ben ik sneller klaar :|
lol :)

mja visitekaartjes verzenden naar een 6610 mbv van IR gaat wel, maar plaatje niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een domme vraag denk ik:
maar hoe maak je een playlist met de 6230?? heb niet zoveel tijd om alle 5000post door te lezen, startpost kon ik niet vinden HOE je het doet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 15:47:
een domme vraag denk ik:
maar hoe maak je een playlist met de 6230?? heb niet zoveel tijd om alle 5000post door te lezen, startpost kon ik niet vinden HOE je het doet..
Die is hier pas nog voorbij gekomen. Het moet in ieder geval op je PC via PC suite van Nokia :)

En dit zijn maar 6 pagina's :P
/me wordt trouwens gestoord van BT, het werkt nooit in 1x helemaal goed 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
[quote]EvoII schreef op 20 mei 2004 @ 15:26:
[...]
quote]

Klopt de 19xx en 22xx series hebben vooralsnog een probleem met het btprotocol van de 6230. Maar even wachten op een update van hp. Gelukkig komen die regelmatig uit. (Misschien is die er al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitleg hoe je makkelijk een afspeellijst kan maken met Nokia Audiomanager!

Afbeeldingslocatie: http://www.vanvianen.net/pics/6230-1.jpg

Volgens mij nog niet eerder gezien en meteen mooi uitgelegd toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-09 16:40
e1f schreef op 20 mei 2004 @ 15:23:
[...]

Moet je even mijn aangepaste instellingen gebruiken, dan gaat het van je belminuten af.

[...]

Moet je even de goede smtp server instellen, die van diegene op wie je inbelt. Bij GPRS dus die van t-mobile, of bij inbellen via zon die van zon.
Oke, thnx, ik kom al een stapje verder. Verzenden mislukt nog steeds, maar hij geeft nu tenminste wel een balkje weer, en dan staat 0 van 1 berichten verzonden en later de melding verzenden mislukt. Nog verder proberen!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Ook leuk..Kom er net achter dat je foto's aan namen in je telefoonboek kan koppelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
Weet iemand trouwens of je afleverrapporten in kan schakelen voor smsjes?

Vind dit wel bijzonder handig maar kan er niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10 12:00

e1f

EvoII schreef op 20 mei 2004 @ 17:44:

Ook leuk..Kom er net achter dat je foto's aan namen in je telefoonboek kan koppelen :)
Ja, dat kan.
Ga jij eens even snel de gebruiksaanwijzing doornemen!!! :( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
sinds 12 mei (8 dagen dus :P)

Waar heb je 'm vandaan?
Belcompany

Een 1 jarig Orange abonnement

Blauwtand tot nu toe, USB kabel is on the way

Not yet, zal tzt ook wel komen

Geen, maar er komt nog een carkit _/-\o_

Welke beltoon heb je nu?
Theme van Pulp fiction!

Kill Bill
Afbeeldingslocatie: http://www.jhonny.org/wap/kuvat/w401076447315.3703.jpg

'Jim - That's the way it goes' als probeersel

Geen

Tot nu toe alles nog..... MP3 als beltoon, gewoon te gek _/-\o_

Contrast van scherm in kunnen stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Wie weet waar Nokia de bestanden laat die je hebt geconverteerd met Nokia Multimedia Converter 8)7

[edit] Laat maar, je moet ze zelf nog opslaan :+

[ Voor 22% gewijzigd door THE_BASE op 20-05-2004 18:06 ]

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
THE_BASE schreef op 20 mei 2004 @ 18:04:
Wie weet waar Nokia de bestanden laat die je hebt geconverteerd met Nokia Multimedia Converter 8)7
Je moet ze eerst opslaan, en dat kun je zelf aangeven waar je ze opslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 11:46:
Beste mensen,

ik zit nu al een aantal uur hier te bladeren en na 5 delen met 41 pagina's forum en de irritante zoekfunctie van tweakers heb ik het nog niet gevonden. Ook niet in de topic start

Dinsdag een apacer 128mb mmc kaart gekocht (bij de mycom), in de telefoon geduwd en hij werkt niet. Werkt niet, in de zin van, wordt niet herkend (geheugen = 8mb).

Moet ik die kaart eerst nog formateren? Kan dat via de telefoon als ie de kaart niet eens herkent? Zit de kaart er misschien niet goed in?
Las ergens op een forum in australie dat er ook "oudere" mmc kaarten bestaan die het dus niet doen in een nokia 6230
( www.expansys.com.au/forum...sp?code=108417&thread=605 ) .

Wat moet ik nu doen? Mensen met ideen/ervaringen?
Kaartje al wel een naam gegeven? Al aan/uit gezet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Laatst online: 24-04 18:27
Whooohooo :) Morgen kan ik mijn telefoon ophalen! Ik volg nu al een tijdje het topic, en denk dat ik geen vragen krijg die ik nu niet zelf kan oplossen :P Dus zolang jullie niets van me horen gaat het goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 19:46

racoon

mooowwww

Neejoh schreef op 20 mei 2004 @ 18:47:
Whooohooo :) Morgen kan ik mijn telefoon ophalen! Ik volg nu al een tijdje het topic, en denk dat ik geen vragen krijg die ik nu niet zelf kan oplossen :P Dus zolang jullie niets van me horen gaat het goed :D
ik heb ook n og niet echt veel vragen gesteld dus dat zit wel goed :)

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Ik ben op zoek naar dialogen uit "A few good men" om op mijn telefoon te zetten.

Zoals de ondervraging van "Colonel Jessep" in het gerechtsgebouw.

Iemand enig idee waar ik die vandaan zou kunnen halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Film huren en geluid rippen :) (als je hem al hebt natuurlijk helemaal makkelijk :P). Is niet al te moeilijk, en dan kunnen wij er ook van genieten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Neejoh schreef op 20 mei 2004 @ 19:39:
Film huren en geluid rippen :) (als je hem al hebt natuurlijk helemaal makkelijk :P). Is niet al te moeilijk, en dan kunnen wij er ook van genieten :)
Volgens mij heb ik hem zelf wel op DVD, zal wel ff wat proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu aardig wat doorgelezen, maar ben deze vraag nog niet tegen gekomen: zijn er ook 'eigen versies' van de 6230 van telecomproviders? Dus zeg maar dat T-Mobile of Vodafone een standaard logootje er op heeft zitten of dat zelfs het gehele menu 'is omgebouwd'? Net zoals bij de Samsung E700 bijvoorbeeld..
Na veel gelezen te hebben toch wel erg interessant namelijk!

Edit: is er geluid bij het nemen van een foto? Zo ja, is deze *klik* of wat dan ook uit te zetten?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 21:18:
Heb nu aardig wat doorgelezen, maar ben deze vraag nog niet tegen gekomen: zijn er ook 'eigen versies' van de 6230 van telecomproviders?
Voor zover ik weet niet en dat lijkt me alleen maar positief eerlijk gezegd.
Edit: is er geluid bij het nemen van een foto? Zo ja, is deze *klik* of wat dan ook uit te zetten?
Ja, <edit>JA (media/camera/settings/camera sounds). Toch weer wat geleerd vandaag :7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irongangster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07-2021
héhé,
Eindelijk probleem verholpen met files over te zetten naar de geheugenkaart. Kon eindelijk deze foto uppen ;) ^^ Afgelopen zondag gemaakt bij ado-Nec
Voor de fans;) :
Afbeeldingslocatie: http://www.ecromijn.demon.nl/joow.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door irongangster op 20-05-2004 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 19:46

racoon

mooowwww

irongangster schreef op 20 mei 2004 @ 22:06:
héhé,
Eindelijk probleem verholpen met files over te zetten naar de geheugenkaart. Kon eindelijk deze foto uppen ;) ^^ Afgelopen zondag gemaakt bij ado-Nec
Voor de fans;) :
[afbeelding]
Mooie kwaliteit, maar zet hij hem gelijk op je pc in jpg formaat?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou eindelijk ik kan mee gaan doen.... best veel posts gelukkig kon ik na de SP een stuk overslaan.

iets van 3 dagen maar het voelt als een extensie van men lijf

Waar heb je 'm vandaan?
http://www.gsm-shop.nl/

Een 1 jarig Orange abonnement

BT, IR

nog niet maar ik wil toch ff kijken of ik die halve gig ergens kan kopen (betalen dus :p)

slechts de bijgeleverde accessiores

Welke beltoon heb je nu?
fluit ding van kill bill

de standaard

dat wisseld nogal...

simpsons en video-clips

vooral de speaker is heel indrukwekkend

zou het niet leuk zijn om te internetten via de bleutooth connectie lekker draadloos op volle snelheid!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Er klopt iets niet helemaal met MMS.

Ik heb een MMS verstuurd van een naar een T-Mobile Abonnee. Er ging wat draaien op mijn scherm en het zou verstuurd moeten zijn als dat paperclipje weg is. Géén MMS aangekomen.

Stuurt die Abonnee een MMS naar mij, zie ik dat ik wat ontvang aan die paperclip, die gaat weg dus ik denk nu heb ik het. Helemaal niets.. snap er niets van. Dan is dat Quick Share van SonyEricsson beter!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irongangster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07-2021
racoon schreef op 20 mei 2004 @ 22:37:
[...]

Mooie kwaliteit, maar zet hij hem gelijk op je pc in jpg formaat?
Yep! Dat viel mij ook reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
THE_BASE schreef op 20 mei 2004 @ 23:12:
Er klopt iets niet helemaal met MMS.

Ik heb een MMS verstuurd van een naar een T-Mobile Abonnee. Er ging wat draaien op mijn scherm en het zou verstuurd moeten zijn als dat paperclipje weg is. Géén MMS aangekomen.

Stuurt die Abonnee een MMS naar mij, zie ik dat ik wat ontvang aan die paperclip, die gaat weg dus ik denk nu heb ik het. Helemaal niets.. snap er niets van. Dan is dat Quick Share van SonyEricsson beter!
edit @ 23.41: gaat net weer ineens een paperclipje draaien, maar er komt niets binnen. Er staat duidelijk iets klaar voor me! Kan ik het ook handmatig ophalen of moet ik nog iets doen ofsow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 11:23

JT

VETAK y0

Is er hier iemand trouwens die nog een 6230 zoekt ? Ik kan namelijk via via een 6230 krijgen, maar niet een SE T630. En dus vraag ik me af of iemand een nieuwe SE T630 met mij wilt ruilen, dan krijg jij een splinternieuwe 6230 in doos.

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:43
JT schreef op 21 mei 2004 @ 00:24:
Is er hier iemand trouwens die nog een 6230 zoekt ? Ik kan namelijk via via een 6230 krijgen, maar niet een SE T630. En dus vraag ik me af of iemand een nieuwe SE T630 met mij wilt ruilen, dan krijg jij een splinternieuwe 6230 in doos.
kan je niet beter je 6230 verkopen en dan een nieuwe t630 kopen ? een 6230 is meer waard volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:22
Ehm.. die klik is wel uit te zetten hoor.

[ Voor 40% gewijzigd door Jimster op 21-05-2004 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 18:22:
[...]

Kaartje al wel een naam gegeven? Al aan/uit gezet?
Eh, hoe doe ik dat? Op de telefoon zelf? Bij instellingen, telefooninstellingen, geheugenstatus zie ik niet de geheugenkaart, alleen 8mb (standaard geheugen, dus niet een verkeerde herkenning van de mmc kaart, nee, hij ziet het ding helemaal niet). Bij galerij kan ik bij de opties niet geheugenkaart hernoemen/formateren doen, omdat ik hem daar dus ook niet zie.

Moet ik dan dus die kaart op een pc formateren en benoemen zodat de telefoon hem herkent, of zou dat eigenlijk al via de telefoon zelf moeten kunnen en is die kaart dus brak?

Zoals ik al eerder zei, had iemand in australie hetzelfde probleem, hij schreef op een forum:

"Just got back from a shop and found out that the apacer card i have is a so-called "older version" and this version cant be picked up by my 6230. Tested the newer version and it works fine."

Hoe raar is dat?

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Ik heb geen interesse in een 6230, maar heb wel een vrijwel nieuwe t630 voor je. (eind maart gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 21:51:
[...]

Voor zover ik weet niet en dat lijkt me alleen maar positief eerlijk gezegd.

[...]

Ja, nee
je kan die klik van het nemen van een foto WEL uitzetten hoor

[edit] lekker snugger.....dat was eerder al gezegd ;) [edit]

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor kneus ben je als je liever een laffe SET630 hebt al een N6230... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Happy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-06 14:23
Ik zit al een tijdje te zoeken naar een oplossing voor het volgende:
Na een (paar) minu(u)t(en) komt er een klok met witte achtergrond te voorschijn (als een screensaver). Kun je dit ook uitschakelen??
Heb is nogal irritant icm een carkit... (Moet je toch weer een keer extra op een toets drukken... :9 )

[ Gathering of Tweakers ] [ GitHub ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EvoII schreef op 20 mei 2004 @ 17:44:

Berichten-> Berichten instellingen-> Tekstberichten-> Verzendt profiel-> Standaard profiel-> Afleveringsrapport = Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaymzHetfield schreef op 20 mei 2004 @ 11:28:
[...]

Haha, vet! Dat was ik ook van plan, maar ja... ik wacht nog. Dat is trouwens wel meteen de meest irritante beltoon die je kan maar bedenken!
Ik heb hem ook ingesteld staan. Puur om mensen te vervelen als ze dat belachelijk overdreven vrolijk deuntje horen. Ben op het moment bezig de DVD "Happy Tree Friends - First Blood" te rippen om alle losse afleveringen als 3gp op me telefoon te zetten. Kan ik nog meer gaan irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
THE_BASE schreef op 20 mei 2004 @ 23:42:
[...]

edit @ 23.41: gaat net weer ineens een paperclipje draaien, maar er komt niets binnen. Er staat duidelijk iets klaar voor me! Kan ik het ook handmatig ophalen of moet ik nog iets doen ofsow?
Nog steeds géén MMS binnen, anderen problemen met T-Mobile MMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bommel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-10 22:46
Omdat de carkit nog niet binnen is, heb ik vanochtend geprobeerd of het laadsnoertje van 4 telefoons terug (nokia 6110) werkt op de 6230 :/

En ja dat werkt dus :)

Zal het typenummer nog wel ff posten als ik weer in de auto zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xolon
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-02-2019
Net was de postbode zo aardig geweest om mijn bestelde MMC kaart te bezorgen :)

Werkte gelijk, ben nu al mijn mp3's aan het downloaden..eindelijk meer albums van Maiden & nightwish _/-\o_

Tis trouwens een Transcend 256mb kaartje.
Besteld bij www.interngeheugen.com (binnen 3 dagen geleverd, vanwege hemelvaart) voor maar €55 euro!!

Komt dan nog is €5.75 verzendkosten bij maar dan is ie nog even duur als Mycom en op voorraad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

dcell schreef op 21 mei 2004 @ 01:00:
[...]

kan je niet beter je 6230 verkopen en dan een nieuwe t630 kopen ? een 6230 is meer waard volgens mij
I know, daarom lijkt het me geen verkeerde deal. Alleen kan ik de 6230 wel wat goedkoper krijgen maar de T630 niet. Die 6230 is nog nieuw in doos, niet gebruikt. Ik bestel hem zodra ik iemand weet. Dus, als iemand een 6230 voor de prijs van een T630 wilt, bestel de T630 en ruil hem met mij :P
Fakir schreef op 21 mei 2004 @ 01:36:
[...]

Ik heb geen interesse in een 6230, maar heb wel een vrijwel nieuwe t630 voor je. (eind maart gekocht).
Probleem is dat dat mij niet goed uitkomt als ik hem met geld moet betalen :P
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 02:44:
[...]

Wat voor kneus ben je als je liever een laffe SET630 hebt al een N6230... 8)7
Ja, nog ff en ik ben net zo erg als jij :| :+ Nee, er zijn gewoon een aantal dingen die me niet bevallen aan de 6230, zoals het scherm bijvoorbeeld, de batterij levensduur, in mindere mate vind ik dat erg maar telt wel, gewicht en formaat en vanwege deze dingen, gequote van mobile-review:
The change of standard wallpapers leads to unexpected results in the interface area. The signatures for soft-keys are not visible on dark background, you cannot change their color or location. Basically we face the fact that the user must look for pictures that have light background, or light area around the signatures. But that’s not all, when you are dialing a number the font’s color remains black and is not clearly visible on highly saturated images. We encounter paradox situation, on one hand we have the screen which is capable of displaying the pictures nicely, but on the other you are limited by the set of images with light shades.
Another interface’s disadvantage is related to colors displaying. The user can choose one of the color gammas for the menu, the elements which will be changed are: indicators of network signal level, battery’s charge level. But not in all color solutions the mentioned icons are clearly seen, usually they get washed away due to the wallpaper used.
Dan hebben we ook nog het relatief kleine plaatje dat je ziet van iemand als die je belt. Misschien moet ik hem maar gewoon bestellen, evt kan ik hem dan nog als het niet bevalt een paar dagen later alsnog met iemand ruilen :P

[ Voor 43% gewijzigd door JT op 21-05-2004 13:13 ]

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bommel
MrEdge_ schreef op 19 mei 2004 @ 10:47:
[...]

Ik heb er (nog) geen ervaring mee maar kan wel antwoord geven op je vraag:

* Ja, je kunt je phone opladen via de MBC-15S
* Ja, je kunt de optionele Nokia Antennekoppeling AXF-15S gebruiken voor aansluiting op een externe antenne via een FME-koppeling :)

Gebruik je de koppeling niet, dan wordt de antenne van je phone gebruikt.
OK, ik heb bij GSM Plaza besteld:

1 Nokia Carkit CK-7W bluetooth EUR 139,00
1 Nokia houder MBC-15S EUR 24,00
1 Nokia antenne koppelstuk AXF-15S EUR 24,00

Zodra die binnen is, zal ik mijn ervaringen delen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is nog niet voorbij gekomen, dus misschien is het heel vanzelfsprekend, maar toch effe handig om te weten (ik wist het niet):

Als je telefoon op toetsblokkade staat kan je wel in 1x 911 112 bellen. Nu niet allemaal gaan testen he :Y)

Over toetsblokkade gesproken: hoe moet je uitzetten dat hij om een beveiligingscode vraagt als je uit de toetsblokkade wil?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 16:46 . Reden: Euh... moet natuurlijk 112 zijn ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 13:11:
Het is nog niet voorbij gekomen, dus misschien is het heel vanzelfsprekend, maar toch effe handig om te weten (ik wist het niet):

Als je telefoon op toetsblokkade staat kan je wel in 1x 911 bellen. Nu niet allemaal gaan testen he :Y)

Over toetsblokkade gesproken: hoe moet je uitzetten dat hij om een beveiligingscode vraagt als je uit de toetsblokkade wil?
Probeer maar is 112 :P

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spits
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-02 08:01
Ik heb nu ook sinds woensdag mijn 6230 met vodafone abo. Echt super tevreden, scherm is super, mp3 echt leuk en de bt werkt met mijn pc, dus echt blij ben ik! (Ja wat wil je ook na 2 jaar met een 3310 ;) )
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 13:11:
...

Ik vroeg me juist af hoe je dat aanzet? :P Kan het nergens vinden.

Alleen jammer dat de spraakfuncties niet zo uitgebreid zijn als bij een SE, bijvoorbeeld dat je er ook werk en thuis bij kan zeggen.
En hebben jullie ook dat nummers die niet standaard staan bij mensen niet worden gekoppeld aan de desbetreffende naam, als die belt.
Bijv:

contact piet:
thuis: 123456789(standaard)
mobiel: 065657845

Maar als piet dan jou belt met zijn mobiel, zie ik geen piet staan maar zijn mobiele nummer. Erg irritant vind ik dat. Hebben jullie dit ook.

[ Voor 54% gewijzigd door Spits op 21-05-2004 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Heb nu aardig wat doorgelezen, maar ben deze vraag nog niet tegen gekomen: zijn er ook 'eigen versies' van de 6230 van telecomproviders? Dus zeg maar dat T-Mobile of Vodafone een standaard logootje er op heeft zitten of dat zelfs het gehele menu 'is omgebouwd'? Net zoals bij de Samsung E700 bijvoorbeeld..
Na veel gelezen te hebben toch wel erg interessant namelijk!

Voor als nog zijn er geen 'eigen versies' van providers zullen ongetijweld wel komen

voor dat geluid uitschakelen moet je ff je handleiding graag doorlezen

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bommel
Hier nog een link naar een Nokia 6230 topic
Het is helaas wel in het duits :( maar er staat toch wel een hoop in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Spits18 schreef op 21 mei 2004 @ 13:21:
Ik vroeg me juist af hoe je dat aanzet? :P Kan het nergens vinden.

Alleen jammer dat de spraakfuncties niet zo uitgebreid zijn als bij een SE, bijvoorbeeld dat je er ook werk en thuis bij kan zeggen.
En hebben jullie ook dat nummers die niet standaard staan bij mensen niet worden gekoppeld aan de desbetreffende naam, als die belt.
Bijv:

contact piet:
thuis: 123456789(standaard)
mobiel: 065657845

Maar als piet dan jou belt met zijn mobiel, zie ik geen piet staan maar zijn mobiele nummer. Erg irritant vind ik dat. Hebben jullie dit ook.
Lees de handleiding eens door hoe je toetsblokkade met beveiligingscode aan moet zetten.
Verder heb je vrijwel zeker piet z'n mobiele nummer 2x in je telefoonlijst staan. (dus onder 2 namen). Dan geeft ie het nr weer en niet de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan, nadat mijn Orange abo op 7 juni kosteloos is omgezet, een 1-jarig abootje te gaan afsluiten. Daarbij wil ik alleen een abo bij T-Mobile of Vodafone, maar dat terzijde.
Ik zit nu eigenlijk nog zwaar te twijfelen tussen een Samsung E700 en een Nokia 6230. Zelf vind ik het ontwerp van de Samsung een stukkie mooier, maar daarentegen heeft de Nokia uiteraard een stuk meer functies en mogelijkheden. Foto's zijn op het eerste gezicht ongeveer gelijk van kwaliteit.
De prijs valt me eigenlijk nog aardig tegen met een 1-jarig abootje, rond de 30 a 35 euro's, van beide telefoons (ontlopen elkaar niet veel).
Uiteraard; als ik zou vragen welke keuze ik moet maken, zou ik in dit topic voornamelijk de 6230 horen, en wellicht in het E700 topic juist de E700, dus dat doe ik dan ook maar niet ;)
Ik moet zeggen dat ik op dit moment toch eigenlijk zeker voor de 6230 zou kiezen.. Ben benieuwd wat t uiteindelijk zal gaan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-10 08:43

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb een aantal foto's op mijn mobiel gemaakt die ik al achtergrond heb gebruikt. Nu kan ik ze niet meer verwijderen. Zou het kunnen dat ze op de een of andere manier beveiligd zijn. Ik heb ze op mn telefoon geheugen staan. Weet iemand hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sinds dinsdag 13 april (5 weken en 3 dagen)

Waar heb je 'm vandaan?
2Call

geen

Ik verbind alleen m'n mmc met mijn pc via een cardreader, ben wel van plan binnenkort mijn 6230 met mijn pc te gaan verbinden via bluetooth.

Nog niet, word een 128 of 256 alleen ben ik bang dat het laden van het kaartje in de telefoon zo lang duurt. Als hij nu vol staat met plaatjes enz opent de mmc al zo traag op mijn telefoon..

Geen, maar ik wil de witte cover ook wel

Welke beltoon heb je nu?
fictivision vs c-quence - symbols (alleen het stukje climax)

6230 wallpaper verkleind, klok goed zichtbaar..
[afbeelding]

Solid Globe - Sahara
Ian Brown - F.E.A.R. (unkle mix)
Sensation anthem 2004
wat eigen tracks

Geen

Heel de telefoon is geweldig, camera pleziert me het meeste.

- Dat de mp3's niet constant overslaan en soms zelfs hele stukken van nummers weg haald.
- Letters op het 'bureaublad' wit zijn met een dun zwart randje erom heen zodat ze altijd leesbaar zijn (zoals ondertiteling bij films).
- foto's en films fullscreen optie

en wat niet in de volgende versie verholpen kan zijn, maar wat ik wel een tegenvaller vind ik dat de telefoon 65 duizend kleuren ondersteund. Maar het hele menu en alles, behalve de foto's en filmpjes allemaal 256 kleuren zijn (heb ik ook nog niemand over gehoord...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 02-10 08:43

janklp

FortyTwo Capital

Zijn er al nieuwe frontjes te koop in de winkel? Heb in al mijn ongeduld het standaard frontje er te hard opdegrakt en die is nu kapot 8)7 . Kan iemand me een link geven van de site waar ze te koop zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

Hoe kan ik mijn email berichten synchroniseren met outlook? Ik heb geen gprs verbinding dus ik hoef ze niet te kunnen verzenden maar ik wil wel een x aantal berichten op mijn telefoon kunnen zetten. Bij de synchronisatietool van nokia zie je email als disabled staan dus het kan wel lijkt. Ik heb wel gezocht maar de zoekfunctie op die forum is nou niet helemaal geweldig bij zo'n groot forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Yeah baby! Got it :P

about 30 minutes :P

Waar heb je 'm vandaan?
Besteld via Klantenservice van Orange, binnen 2dagen ophalen! (waren niet open op hemeldag :P)

Abbo van Orange, 2jr, 30€ p/m

Bluetooth, werkt wel lekker, valt me reuze mee met snelheid.

Komt nog :) Momenteel even wat geld te kort ;)

Eigelijk alleen die bluetooth... Denk dat ik daar wel even genoeg aan heb! Headset heb ik niet echt nodig.

Welke beltoon heb je nu?
..euuh... Nokia Tune denkik? Nog geen tijd gehad om te veranderen (ga ik nu zo doen).

Jessica Alba, erg mooie foto vind ik zelf ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.neejoh.nl/got/6230-JessicaAlba.jpg

Nora Jones nog steeds ;) Gaat niet hard, maar hard genoeg lijkt me.

*nu* nog die reclames :P Gimme some time :D

Phone is gewoon zwaar ok :) Mag vooral de mp3 speler erin wel, en werkt lekker snel!

Documentatie hoe ik de klompendans moet doen! *NOT* :P Nee geen idee eigelijk, moet er even mee werken, dan kom ik er vanzelf achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WtB
  • Laatst online: 25-04-2023

WtB

Nokia 6230 Xpress-on Covers zijn te verkrijgen in de UK }:O Neem een kijkje bij http://www.mobilefly.com/product.php?productid=355 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey, heeft iemand zich toevallig aangemeld voor orange world? ik zit er over te denken lijkt me namelijk wel interesant maar het is wel duur. 6 euro's startbedrag en dan nog 3 euro voor elke overschrijde 1,5 mb's. zoveel lijkt 2 mb me niet dus ik denk dat je daar zo overheen bent. en dan heb je ook nog de ringtone en wallpapers waar je appart voor moet betalen... is het echt wel 6 euro waard voor die paar pagina's die je kan bekijken.

o en moet je ook betalen per mb die je mailt of is dat gratis?

ps... als je een dag niet kijkt op dit forum ben je gelijke weer een half uur bezig om up to date te raken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
heeft iemand bij het syncen wel eens gehad dat de software de fout geeft dat de MLSync server niet reageerd?
Ik krijg het dus maar niet voor elkaar om te syncen. Heb het al op dieverse pc's en met meerdere verbindingen (bt/irda) geprobeerd.
Maar de suite heeft er geen zin in.

Bij alle vorige nokias was het geen probleem alleen nu dus wel.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie heeft er een USB Dongle van Complaza?? Nokia PC Suite ziet hem namelijk niet??!!

En is het trouwens mogelijk om meerdere afbeelding op je telefoon te selecteren en deze dan teglijk te verzenden??

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bommel
Driek schreef op 21 mei 2004 @ 15:08:
heeft iemand bij het syncen wel eens gehad dat de software de fout geeft dat de MLSync server niet reageerd?
Ik krijg het dus maar niet voor elkaar om te syncen. Heb het al op dieverse pc's en met meerdere verbindingen (bt/irda) geprobeerd.

BT krijg ik dezelfde error, IRDA werkt het wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 15:08:
hey, heeft iemand zich toevallig aangemeld voor orange world? ik zit er over te denken lijkt me namelijk wel interesant maar het is wel duur. 6 euro's startbedrag en dan nog 3 euro voor elke overschrijde 1,5 mb's. zoveel lijkt 2 mb me niet dus ik denk dat je daar zo overheen bent. en dan heb je ook nog de ringtone en wallpapers waar je appart voor moet betalen... is het echt wel 6 euro waard voor die paar pagina's die je kan bekijken.

o en moet je ook betalen per mb die je mailt of is dat gratis?

ps... als je een dag niet kijkt op dit forum ben je gelijke weer een half uur bezig om up to date te raken :/
Ik wou me dus net aanmelden, omdat ik niet kon connecten.. Ik krijg namelijk steeds de meldingen "GPRS verbinding niet beschikbaar" => "inbelverbinding mislukt"....

Nu belde ik net 2min geleden met de klantenservice, en blijkt dat het nog niet kan bij deze telefoon :? Ze zijn het aan het testen of het mogelijk was, en moest orange.nl in de gaten houden. Mocht GPRS beschikbaar zijn bij orange met de 6230 kon ik bellen om het te activeren via de klantenservice...

Helaas gaat het nu dus blijkbaar niet lukken :? Of bij is het bij jullie al wel gelukt en ben ik genept door de KS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet of het al eerder gemeld is, maar op http://www.skinnyfatman.com staan een heleboel filmpjes/achtergronden/screensavers, etc.
Moet even registreren en je kunt drie bestanden per dag gratis downloaden. Wil je meer, dan moet je betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Filmpjes die je mooi kunt omzetten voor je 6230 voor de Ajax fans onder ons...

Filmpjes van klassieke doelpunten van Ajax:
http://www.geocities.com/supershota/classics/classics.html

Filmpjes van recente doelpunten van Ajax:
http://www.geocities.com/supershota/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik zelf altijd http://www.footballextra.com/ voor filmpjes van de afgelopen weken.. Naast Ajax ook andere doelpunten en hoogtepunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Driek schreef op 21 mei 2004 @ 15:08:

Staat je telefoon niet in toetsblokkade? Dan krijg je deze error namelijk.

[ Voor 197% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF offtopic boys, maar ik wil ff snel m'n cd's als MP3 op me computer saven zodat ze daarna naar m'n 6230 kunnen. Heb Nero6 full install maar daarmee is het maar bij 1 cd gelukt om de cd te rippen als MP3, daarna deed 'ie het niet meer. Iemand een andere proggie waarmee het simpel gaat? Dwz, wil uiteraard wel via internet de track-info krijgen. Thnx in advance!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neejoh schreef op 21 mei 2004 @ 15:48:
[...]

Ik wou me dus net aanmelden, omdat ik niet kon connecten.. Ik krijg namelijk steeds de meldingen "GPRS verbinding niet beschikbaar" => "inbelverbinding mislukt"....

Nu belde ik net 2min geleden met de klantenservice, en blijkt dat het nog niet kan bij deze telefoon :? Ze zijn het aan het testen of het mogelijk was, en moest orange.nl in de gaten houden. Mocht GPRS beschikbaar zijn bij orange met de 6230 kon ik bellen om het te activeren via de klantenservice...

Helaas gaat het nu dus blijkbaar niet lukken :? Of bij is het bij jullie al wel gelukt en ben ik genept door de KS?
Mmmmm..... :?
Bel ze nog maar eens, maar deze keer roep je gewoon dat je een 6610 hebt ofzo. Dan gaan ze World voor je activeren, maar ze moeten de instellingen niet opsturen, die kan je het beste óf van de 6220, óf van dit forum ophalen.

Ik heb alle instellingen die op dit forum stonden in m'n telefoon gezet en het werkt perfect!!

Enne.......... gisteren heb ik geprobeerd om vanuit een rijdende auto een foto te maken... met dit als resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sturing/plaatjes/nokia/verkeersbord.jpg

En het verkeersbord stond toch echt rechtop.....
Best geinig om te zien, ook de bomenrij stond op standje "sterke wind". Schijnbaar kan de camera dit soort snelheden niet aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bommel
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 16:57:
[...]
Schijnbaar kan de camera dit soort snelheden niet aan :D
Volgens mij gaat dat toch aardig goed (was vanochtend lekker rustig op de weg) ;)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.weijnen/Afb040.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/r.weijnen/Afb043.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 10:26
Ik heb een nog soort van bugje gevonden.
Stel je ript de site http://www.jhonny.org/wap/ (uit de SP) en je knalt zo'n 500 achtergrondjes in een mapje via BT naar je MMC. Als je hem dan wilt openen dan crashed je 6230 en start ie vanzelf opnieuw op

En het lijstje natuurlijklijk nog ff invullen:
Bijna 2 weken

Waar heb je 'm vandaan?
Via gsmtrak (lever tijd 4 dagen inc. zondag)

1jr vodafone 300

Bluetooth. Wel makkelijk, nog niet echt snel te noemen

256Mb Die uit de SP bij Mycom

Nog geen, ja zo'n BT dongle

Welke beltoon heb je nu?
Don't worry be happy

Afbeeldingslocatie: http://www.jhonny.org/wap/kuvat/w401076673970.7378.jpg

Teveel om op te noemen, oa 2 cd's Hans Teeuwen

Paar auto / motor crashes ;)
Zelf gemaakte opname van een wilde vos die wel heel erg tam wordt :7

Afspelen/opnemen video en de mogelijk heid van MMC

Als je een telefoon gesprek opneemt dan hoort de andere kant een pieptoon :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 16:55:
FF offtopic boys, maar ik wil ff snel m'n cd's als MP3 op me computer saven zodat ze daarna naar m'n 6230 kunnen. Heb Nero6 full install maar daarmee is het maar bij 1 cd gelukt om de cd te rippen als MP3, daarna deed 'ie het niet meer. Iemand een andere proggie waarmee het simpel gaat? Dwz, wil uiteraard wel via internet de track-info krijgen. Thnx in advance!
Goed freeware programma:
http://www.exactaudiocopy.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 18:07:
[Wat voor video-bestanden staan er *nu* op je geheugenkaart?
Die filmpjes van Eddy Murphy (bedankt voor diegene die ze geplaatst had, volgens mij al ergens in deel 3 ofzo....)
Ik probeer dit filmpje ook te downloaden (ben helemaal weg van Murphy), maar de link is niet meer actief; idee waar 'ie te vinden is op het net? Heb zelf met de media converter Raw en Delirious omgezet, maar heb alleen geluid en geen beeld.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Laatst online: 11:35
sinds 4 april

Waar heb je 'm vandaan?
www.gsm-shop.nl (duurde lang voordat ik em had..en ik stond op nr4 van de bestellijst)

1jr T-mobile 300

Bluetooth, is wel handig maar niet echt snel

Voorlopig nog de standaard mmc, binnenkort de 128 of 256mb van mycom

Bluetooth dongle van Mycom (10meter ofzo) en binnenkort de Fashion Headset

Welke beltoon heb je nu?
Sweat - Inner Circle

van alles en nog wat

een paar dansoptredens en paar verjaardagjes waar een wijvie ging buikdansen :P

Mp3-speler, radio, camera

Betere camerafuncties, volledige scherm voor caller-ID's, eventueel nog een format-ondersteuning voor de mediaplayer bijv wma/mp3 pro

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds zondag 4 april

Waar heb je 'm vandaan?
Bij Monditel Rotterdam, eerste witte lichting 3.14 UK-versie

T-Mobile 450, 1 jaar

Bluetooth dongle van MSI, geklooi met de PC Suite, dus gewoon lekker via de OBEX Transfer. Is traag, maar zit toch lang genoeg achter m'n bak dus maakt niet uit.

Apacer 256MB, goeie prijs/kwaliteit-verhouding

De Fashion Headset van Nokia, een aanrader!

Welke beltoon heb je nu?
Rick James - Superfreak (algemeen)
Nelly, P. Diddy - Shake ya Tailfeather (Bad Boys II tune, voor friends)
Eigen huis & Tuin (voor het thuisfront :9 )
Lumidee - Never leave you (voor de chica's :*) )

Blauwe bellen, standaard

Snoop Dogg
U2
DJ Roog
DJ Tiesto
George Michael
Barry White
James Brown
e.a.

Enkele clipjes van de release-party van Tiesto - Just Be 20/05 in Heineken Music Hall _/-\o_
Filmpjes van Queensnight
Blowjob-clip van internet :P

MP3-speler i.c.m. MMC-kaart

Full screen caller ID
Tijdens luisteren naar MP3 wil ik via de headset voicedial kunnen activeren om mensen te bellen, etc. en zo niet alsnog de phone uit m'n zak te hoeven halen.
Simpelere connectie Bluetooth, is altijd een geklooi met COM-poorten enzo
Display-verbetering
Night-shot verbetering (flits?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Heb he mvandaag in m'n handen gehad, mooi ding. Alleen 1 ding vind ik erg onnodig: met die videoopnames zie je zelfs op dat scherm van 128x128 nog redelijk wat artefacten. Niet echt effectieve compressie dus.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Januszjes schreef op 21 mei 2004 @ 14:03:
Zijn er al nieuwe frontjes te koop in de winkel? Heb in al mijn ongeduld het standaard frontje er te hard opdegrakt en die is nu kapot 8)7 . Kan iemand me een link geven van de site waar ze te koop zijn?
Nou, inderdaad, wij hebben alleen silvercovers... Heb Club Nokia Service Points al gemailed of ze Graphite covers hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeni1
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 26-12-2024
Wat doe ik verkeerd?? Als ik de headset die bij mn Nokia 6230 geleverd zit aansluit op de 6230 dan geeft ie de melding "TOEBEHOREN NIET ONDERSTEUND"

moet ik eerst iets aanzetten oid??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
roeni schreef op 21 mei 2004 @ 20:41:
Wat doe ik verkeerd?? Als ik de headset die bij mn Nokia 6230 geleverd zit aansluit op de 6230 dan geeft ie de melding "TOEBEHOREN NIET ONDERSTEUND"

moet ik eerst iets aanzetten oid??
Schijnt een bug te zijn. Zet de boel eens terug naar de fabrieksinstellingen, misschien helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik het makkelijkst audio van mp3 naar aac omzetten... (staat niet in de SP) (nokia mult. med. conv. maakt er agv ofzo van werkt niet in muziek player)

en is er al iemand die leuk programma's zoals een mooie webbrowser voor series 40 heeft gevonden (die werkt op de 6230 fcourse) of msn ofzo... (ik had een beetje moeite met die 'Messenger voor de 40series - Door mol99' aplicatie fout ofzo.

enyway... ik heb nu wel genoeg leuke spelletjes ben benieuwd naar de app's

oja en wat ik zei in mijn eerste reply

>> Welke feature mis je nog? Of wat zou je graag verbeterd zien in firmware v3.16?

Zou het niet leuk zijn om te internetten via de bleutooth connectie lekker draadloos op volle snelheid!!!
<<

....sugesties????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind zelf Winamp 5 Pro heerlijk werken.
Maar helaas moet je daar voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
Een vraagje, Ik heb hier (ja ja hier) een 6230 op het orange netwerk. GPRS voor WAP en MMS heb ik mede dankzij o.a. de SP enz aan de gang gekregen. Zo ook de instelling voor Email met behulp van [rml]ATB in "Nokia 6230 [ Deel 6]"[/rml] . Waarvoor wederom mijn dank

Na deze korte inleiding dan toch eindelijk m'n vraagjes
  1. (Hoe en/of) Kan ik een bijlage versturen vanuit de Standaard Email client?
  2. MMS versturen naar tellefoonnr. lukt wel. Maar naar een Emailadres werkt niet
    Ligt dit aan Orange?
  3. De Messanger van Mol99 (uit de SP) geeft een "502 Packet can not be delivered." Dit doet ie nadat ik ben ingeloged op tipic.com en wanneer ik de pagina opvraag waarop ik m'n icq instellingen wil gaan invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
bommel schreef op 21 mei 2004 @ 13:11:
[...]

OK, ik heb bij GSM Plaza besteld:

1 Nokia Carkit CK-7W bluetooth EUR 139,00
1 Nokia houder MBC-15S EUR 24,00
1 Nokia antenne koppelstuk AXF-15S EUR 24,00

Zodra die binnen is, zal ik mijn ervaringen delen :P
Ik heb hem vandaag ingebouwd. Het was dolle pret met de radiomute functie. En maar klooien, blijkt dat het in de radio ook even geactiveerd moest worden :o
Maar goed, de carkit. Wat werkt dat geweldig. Het doet gewoon wat het belooft. Je stapt in en vrijwel meteen na starten hoor je een bliepje dat de carkit de telefoon heeft gevonden. Met die remote kun je makkelijk volume bijstellen en gesprekken opnemen, ophangen of de voicedialing activeren. Ook leuk is dat ik nu m'n andere mobiel (6610) paraat kan houden, mocht ik gebeld worden, dan prop ik die in de houd, opnemen en hopla, carkit schakelt over op poppoort. Gesprek duurde ietwat lang, dus was inmiddels thuis, maar ik verwacht dat na het uit de houder halen dat de 6230 weer connectie maakt via bluetooth. Hier kom ik nog op terug.

De antenne koppelstuk heb ik achterwege gelaten. Tot nu toe gaat dat prima. Ben benieuwd hoe telfort buiten de randstad is. Maar goed daar kom ik nauwelijks :)

Al met al is deze carkit echt een aanrader. Zodra m'n nummer overgezet is haal ik die houder eruit. Met bluetooth heb je dat ding echt niet nodig. En je moet wel heel veel bellen wil je batterij binnen een dag leeg bellen. En anders heb ik ergens in het dashboardkastje nog wel een lader liggen. :). Bommel je zult geen moment spijt hebben van je keuze.

Conclusie: Nokia Carkit CK-7W _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grolle schreef op 21 mei 2004 @ 21:34:
Zo ook de instelling voor Email met behulp van [rml]ATB in "Nokia 6230 [ Deel 6]"[/rml] . Waarvoor wederom mijn dank
You're welcome!
Na deze korte inleiding dan toch eindelijk m'n vraagjes
*(Hoe en/of) Kan ik een bijlage versturen vanuit de Standaard Email client?
Helaas niet... Wel jammer, had graag foto's verstuurd. Deed ik met m'n T610 veel.
*MMS versturen naar tellefoonnr. lukt wel. Maar naar een Emailadres werkt niet. Ligt dit aan Orange?
Ja, maar daar wordt nog aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 21:59:
[...]

You're welcome!

[...]

Helaas niet... Wel jammer, had graag foto's verstuurd. Deed ik met m'n T610 veel.

[...]

Ja, maar daar wordt nog aan gewerkt.
Dat is dan weer jammer...
Maar ja, als der aan gewerkt wordt dan is dat toch iets goeds. Bovendien wordt de 6230 nog niet ondersteund door orange. En dan houd het op volgens de klanten service. :(
Snap dat niet. WOrdt niet ondersteunt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bommel schreef op 21 mei 2004 @ 17:06:
[...]

Volgens mij gaat dat toch aardig goed (was vanochtend lekker rustig op de weg) ;)
Het grote verschil is dat je snelheid ten opzichte van je foto nagenoeg nul is, terwijl dat rare verkeersbord is gefotografeerd met zo'n 100km/u haaks op de rijrichting, snappie.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 22:52:
[...]

Het grote verschil is dat je snelheid ten opzichte van je foto nagenoeg nul is, terwijl dat rare verkeersbord is gefotografeerd met zo'n 100km/u haaks op de rijrichting, snappie.......
Dat weet ie wel hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ik heb geprobeerd mail instellingen in te voeren. en dit heb ik:

mailboxnaam: zonnet
emailaders: ...@zonnet.nl
uitgaande server: smtp.zonnet.nl
tpe inkomde server: pop3
inkomde server: pop3.zonnet.nl
pop3-gebruikersnaam: ...
pop3-wachtwoord: *****

overige instellingen:
ondertekening bijvoegen: nee
smtp verificatie gebruiken: nee
smtp gebruikersnaam: *leeg*
smtp wachtwoord: *leeg*
uitgaaande poort: 25
inkomende poort: 110
antwoordadres: ...@zonnet.nl
beveiligde aanmelding: uit
emails ophalen: 30

smtp verbindingsinstellingen:
porxy's: inschakelen
primaire proxy:1.1.1.1
poort 8080
secundaire proxy: *leeg*
poort: 8080 ( dit ziet er zo uit ",8080" op de phone)

instellingen drager:
inbelnummer: +31367500300
verificatietype: normaal
type gegevensoproep: isdn
snelheid: 9600
login-type: automatisch
gebruikersnaam: guest
wachtwoord: guest
terminalvenster tonen: nee

dus.... ik probeer men mail op te halen krijg ik 'gprs-verbinding niet beschikbaar"

help :?

--edit: oja ik heb nog geen wab ingesteld ofzo...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2004 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand z'n 6230 al via my-gsm.nl of bestelmaar.nl gehaald. Ze bieden em doodleuk aan met slechts 6 MB geheugen. Iemand ervaring, mailtje hebben ze nog niet beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimster
Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 00:34:
Heeft iemand z'n 6230 al via my-gsm.nl of bestelmaar.nl gehaald. Ze bieden em doodleuk aan met slechts 6 MB geheugen. Iemand ervaring, mailtje hebben ze nog niet beantwoord.
De 6230 heeft 6MB intern geheugen en er zit standaard een 32MB MMC kaartje bij.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.