Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeg, Hoe kan ik het gemakelijkste MP3's comprimeren om plaats te besparen. Dus met welk programma.
Nokia Multimedia Converter_2_0 zet ze om in .AWB, dan kan ik ze als beltoon gebruiken he?

Met vriendelijke groet,

Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-10 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
macuz schreef op 18 mei 2004 @ 23:03:
ik snap niet dat mensen niet ff de moeite nemen om 4000 posts door te nemen :P
offtopic:
Het zijn er meer dan 5000 ondertussen..

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Weet iemand of de 6230 ook in de carkit van de 6310i kan...het wordt misschien eens tijd voor een nieuwe phone....

Als ik het goed bekijk, dan is de aansluiting op de onderkant gelijk, en ook heeft deze phone de driehoekjes op de zijkant waar mijn carkit Carkit-91 de phone in vastgrijpt.

iemand toevallig ook deze carkit en een 6230 die het even zou willen proberen?

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2.5 maanden wachten heb ik eindelijk me 6230 ( v3.15) en hier zijn mijn bevindingen:

Luidspreker ruikt idd raar >:)

Achterkant is bijzonder irri om eraf te halen, alleen met een beetje brute force lukt t wel.

Ik heb een logitech Dinovo set dus met de MX 900 muis en BT HUB, ze konden elkaar gelijk vinden, maar daarna ging t weer wel en weer niet enz....
Uiteindelijk Suite 5.8 opnieuw geinstalleerd en nu werkt het zeer behoorlijk. Alleen nu doet de Application installer het niet meer...raar... weer opnieuw installeren denk ik.

Ik vind galerij best irri, ik ben een beetje pietje precies en het is me een grote zooi daar. Maar dat komt goed })

Ik heb een Apacer 256 MB besteld, maar ik heb de standaard 32 MB al uitgeprobeerd in mijn cardreader en kreeg dezelfde problemen als jullie....Na het renamen werkte het, maar als ik er weer een MBtje of 20 op zet dan begint die weer te flippen... is dat nou elke keer ??? Want ik had er eerst ook een Mp3 erop die heb ik op de pc gewist en op de 6230 laat titel van andere (nieuwe) liedje zien en speelt die nog steeds die oude ( die ik dus gewist had) af.

Als ik handsfree gebruik om te bellen, komt er flink wat geluid uit, maar bij mp3 is dat een stuk minder, ligt dat aan de bestanden of hoort dat zo ?

Verder is het klote dat ik de backup van me 6510 er niet op kan zetten... moet alles maar handmatig of is er nog mogelijkheid om .csv naar .nbf om te zetten ?

En ik heb hem pas een dag maar heb er al flink mee gestoeid... maar de accu die gaat toch best lang mee.

Wat ik wel klote vind is.... op mijn 6510 kon ik voice memo opnemen en er alarm aan hangen...stukken sneller dan typen..kan ik op de 6230 niet vinden, ben ik scheel of is die optie er gewoon niet ?

De favorieten menu had ik ook liever een rasterweergave van.

Organiser vind ik wel goed... alleen jammer dat je niet kunt slepen in de weekweergave... of kan dat wel ?

En ik zie dat hij maar 2 oproepen ( conferentie) tegelijk aankan, de 6210 kon er 7 aan, was echt lachen... had ik ene keer 7X 0800-wijven met elkaar in conferentie })

Ik heb telfort abo... ik heb me aangemeld op hun site... stuur de 6220 instellingen van WAP ( GSM) en dat werkte meteen perfect.

Maar GPRS wil gewoon NIET lukken. Ik heb de instellingen handmatig overgenomen en van de nokia site gestuurd, maar ik krijg steeds de foutmelding: "GPRS-Verbinding niet beschikbaar" en meteen daarna "Inbel-verbinding mislukt" en JA ik heb de telfort helpdesk gebeld, maar die konden me zo niet verder helpen... ik probeer straks nog wel een keer...t MOET werken. Ik had wel in vorige posts de instellingen van telfort gezien en uitgeprobeerd, werkt niet...
Je moet bij de INSTELLINGEN ( con>gprs) wat instellen en bij DIENSTEN toch ?
Maarja, mensen met telfort abo die t werkend hebben ... aub de goede instellingen ?

Verder heb ik al met multimedia converter wat overgezet... gaat best goed, alleen sommige dingen spiegelt die en zet die op de kop, zal wel aan codec liggen.

Toetsen drukken fijn, maar eigenlijk zitten die te dicht bij elkaar...zal wel om het strak te houden.

Wel lekker snel apparaat ( NOT ala sommige SE gevallen >:) ) , ik heb alleen tijdens spelen van racespel luisterend naar mp3 enige vertraging gezien, maar das normaal.

Ik ga bij Ebay nog 2 van die neppe accus bestellen... die kosten 10 per stuk ofzo... bijna gratis. Een vriend heeft er ook een besteld en is nog niet ontploft :7.

Bluetooth headset... ik heb het eigenlijk niet hard nodig, maar lijkt me wel handig, maar als ik er een haal moet die EN op PC EN op GSM werken. Mijn oog ligt op de Bluetrek G2,Logitech of de Jabra ( $$$) ... maar ik zie wel

pfff.... volgens mij heb ik nu wel genoeg ge**** :)

Nokia 6230 }) >:) 8) :Y) :) :9~ :9~ :) :Y) 8) >:) })

Geweldig

ps: Wat zich allemaal opkropt in 2.5 maanden he >:)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 00:15:
[...]

Heb m daar ook besteld. Kreeg vandaag bericht dat het nog wel 2 weken kon duren voordat hij geleverd werd :(
Wat is eigenlijk de snelste manier om de data te transporteren? Blue tooth of USB kabel? Of stel ik nu een vraag die in één van de eerdere 4000 posts is geplaatst? ;)
Daat meen je niet!!! :'( heb m ook vorige week besteld... had de goede hoop dat ie vandaag toch wel een keer zou komen.... of zou ik geluk hebben?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjolmers schreef op 19 mei 2004 @ 08:58:
Weet iemand of de 6230 ook in de carkit van de 6310i kan...het wordt misschien eens tijd voor een nieuwe phone....

Als ik het goed bekijk, dan is de aansluiting op de onderkant gelijk, en ook heeft deze phone de driehoekjes op de zijkant waar mijn carkit Carkit-91 de phone in vastgrijpt.

NEE. De Carkit van de 6210/6310 is niet geschikt voor de 6230. Voor de 6230 heb je de Carkit 126 nodig met de Nokia Autotelefoonhouder MBC-15S om de telefoon vast te zetten. Daar de 6230 geen vaste verbinding heeft met de buitenantenne zolas 6210/6310 heb je ook de Nokia Antennekoppeling AXF-15S nodig anders kan je niet je buitenantenne aan de 6230 koppelen.

Martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 08:59:
1Ik vind galerij best irri, ik ben een beetje pietje precies en het is me een grote zooi daar. Maar dat komt goed })

2Als ik handsfree gebruik om te bellen, komt er flink wat geluid uit, maar bij mp3 is dat een stuk minder volume, ligt dat aan de bestanden of hoort dat zo ?

3Verder is het klote dat ik de backup van me 6510 er niet op kan zetten... moet alles maar handmatig.

4Organiser vind ik wel goed... alleen jammer dat je niet kunt slepen in de weekweergave... of kan dat wel ?

5Wel lekker snel apparaat ( NOT ala sommige SE gevallen >:) ) , ik heb alleen tijdens spelen van racespel luisterend naar mp3 enige vertraging gezien, maar das normaal.
1: Ik vind de gallerij ook wreed irritant, wil gewoon mn eigen mappen maken.. en die paupermapjes die er standaard opstaan verwijderen :P Maar dat kan dus niet :(
2: Ik vind inderdaad ook dat de mp3tjes niet al te hard afgespeeld kunnen worden (zowel gewoon als headset). Maar misschien is dat maar beter ook voor mn oren :P
3: De backup van mijn 6510 kon er inderdaad ook niet op |:( maar heb bluetooth dus kon alles op de pc intypen en de gegevens van mn sim wel gebruiken. Was nog wel te doen maar toch jammer.
4: Die organiser is nu mn agenda, beetje syncen met outlook :7 Scheelt weer gewicht in mn tas :P Maar een weekweergave zou inderdaad wel superhandig zijn maar denk dat het scherm te klein is :)
5: Ik heb gisteren ook MP3 geluisterd & een game gspeeld in de trein, en idd kleine vertragingen maar niet echt storend vond ik het B)
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 00:39:
ik ben even voorzichtig in het Outlook-synch gebeuren gedoken en via deze link kwam ik op dit KB artikel uit. Korte samenvatting: "ja, het is brak, het is niet gefixt en nee, je kunt het niet uitzetten". Lovely, isn't it?

Ik zoek nog even door in MS Knowledge base, dus er kan nog een edit komen.

daar is de edit al: http://www.microsoft.com/...ocketpc/activesync37.mspx is een activesynch update; ga ik nu testen

edit2: bespaar je die moeite maar, is brakke software :(

[...]

Dus Nokia moet zorgen dat hun software trusted gaat babbelen met Outlook; dat moet met een COM plugin, dus als iemand nog tijd over heeft... O-)
Dat had ik ook al uitgevonden, heel kort hoor. Ook een updat geprobeerd maar werkte ook niet, jij post het even uitgebreider maar het is dus inderdaad kansloos ;)
edit: Kijk even paar posts hieronder! Het kan dus wel, woei!
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 08:45:
Zeg, Hoe kan ik het gemakelijkste MP3's comprimeren om plaats te besparen. Dus met welk programma.
Nokia Multimedia Converter_2_0 zet ze om in .AWB, dan kan ik ze als beltoon gebruiken he?

Met vriendelijke groet,

Marcel
Lees de startpost (hint: check de kop "Tools om audio te converten")

Beetje research mag nou echt weleens, en als jezelf een 6230 hebt vind ik het bijna een vereiste dat je de gehele startpost leest!
(Heb em ook van dit deel weer gelezen :))

Nou wel weer genoeg geblaat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bommel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:46
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 20:50:
[...]
En trouwens, is er niet iets van een instelling waardoor ik niet steeds op OK hoef te drukken voor outlook :? word beetje gek van dat ik steeds toegang moet geven als ik wil synchroniseren nl. 8)7
Express ClickYes is a tiny program that sits in the taskbar and clicks the Yes button on behalf of you, when Outlook's Security Guard opens prompt dialog saying that a program is trying to send an email with Outlook or access its address book. You can suspend/resume it by double-clicking its taskbar icon. Developers can automate its behavior by sending special messages.

http://www.express-soft.com/ftp/ClickYesSetup.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bommel
Heeft iemand al ervaring met de nieuwe bluetooth carkit CK-7W? Als het goed is kun je hiermee zowel bluetooth als bedraag (via de MBC-15) houder bellen (en opladen!!).
Buiten evt. ervaringen is mijn vraag of met deze carkit een externe antenne (de gsm antenne in m'n auto) gebruikt kan worden of dat dan de interne antenne van de 6230 wordt gebruikt.

[ Voor 9% gewijzigd door bommel op 19-05-2004 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bommel schreef op 19 mei 2004 @ 09:18:
[...]

Express ClickYes is a tiny program that sits in the taskbar and clicks the Yes button on behalf of you, when Outlook's Security Guard opens prompt dialog saying that a program is trying to send an email with Outlook or access its address book. You can suspend/resume it by double-clicking its taskbar icon. Developers can automate its behavior by sending special messages.

Attentie Microsoft Outlook 2003 gebruikers! :9

Hoe kom je daar nou weer aan :?
Nice program, maar het werkt niet :+

Edit: Werkt!
Vet goed! :D Dit mag wel in de startpost, jij bent goed! :>
Thx dude, geweldig :)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 08:59:

Ik heb telfort abo... ik heb me aangemeld op hun site... stuur de 6220 instellingen van WAP ( GSM) en dat werkte meteen perfect.

Maar GPRS wil gewoon NIET lukken. Ik heb de instellingen handmatig overgenomen en van de nokia site gestuurd, maar ik krijg steeds de foutmelding: "GPRS-Verbinding niet beschikbaar" en meteen daarna "Inbel-verbinding mislukt" en JA ik heb de telfort helpdesk gebeld, maar die konden me zo niet verder helpen... ik probeer straks nog wel een keer...t MOET werken. Ik had wel in vorige posts de instellingen van telfort gezien en uitgeprobeerd, werkt niet...
Je moet bij de INSTELLINGEN ( con>gprs) wat instellen en bij DIENSTEN toch ?
Maarja, mensen met telfort abo die t werkend hebben ... aub de goede instellingen ?
Het kan zijn dat mms niet geactiveerd is op het netwerk, maar de instellingen die eerder vermeld stonden die kloppen wel! (bij mij werkt ie in ieder geval)
Het kan ook zijn dat je een oude simkaart hebt, sommige kunnen niet gprs-en.
Om je te activeren voor mms kan je naar "mijn telfort" gaan.

Iemand al een Java aplicatie gevonden voor msn? (behalve Tipic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
sjolmers schreef op 19 mei 2004 @ 08:58:

Ik zag op volgens mij mobileplaza een unit die direct aangesloten kan worden op de carkit-91. Daarmee maak je je carkit een bluetooth carkit. Het is bijna even duur als een nieuwe bluetooth carkit, maar het voordeel is dat je die er alleen maar hoeft in te klikken in de plaats van de datakabel. Wellicht is dat een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 10:15:
[...]

Het kan zijn dat mms niet geactiveerd is op het netwerk, maar de instellingen die eerder vermeld stonden die kloppen wel! (bij mij werkt ie in ieder geval)
Het kan ook zijn dat je een oude simkaart hebt, sommige kunnen niet gprs-en.
Om je te activeren voor mms kan je naar "mijn telfort" gaan.

Iemand al een Java aplicatie gevonden voor msn? (behalve Tipic)
uhm....Ik wil voorlopig alleen maar wappen via GPRS en hoef geen MMS berichten te versturen... en naar mijn weten hoeft MMS niet aan te staan ofzo wil ik kunnen wappen via GPRS ?
En nee ik heb een splinternieuwe sim.
Kun je me vertellen wat je ingesteld heb bij MENU>INSTELLINGEN>CONNECTIVITEIT>GPRS>GPRS-MODEM-INSTELLINGEN
???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
Copyman schreef op 18 mei 2004 @ 13:24:
[...]

Zal het direct even in de SP zetten. :)
Copyman, zet er meteen even de secundaire proxy bij, want die is er weldegelijk :)

Orange World:
secundaire proxy: 010.250.255.188:9201

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 16:10

s3mt3x

I choose not to know...

Dat express ClickYes geval is een automation tool, en daar zijn er honderden van. Beetje onzin om zoiets alleen voor dit specifieke geval de hele tijd te laten draaien. Installeer dan iets dat overal op kan klikken when needed, zoals Basta Buzof. Aan de andere kant: als er een virus o.i.d. dezelfde handelswijze imiteert, dan klikt zo'n tool ook gewoon op Yes. En dan? (Dit is dus een patch-oplossing, ipv een structurele oplossing)

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bommel schreef op 19 mei 2004 @ 09:18:
[...]

Goed werk Bommel! Werkt als een zonnetje; ik zie alleen wel een klein nadeeltje, namelijk het gebruik door mensen die geen fatsoenlijke virusscanner en dus de volgende Iloveyou gewoon lekker naar hun hele adresboek plempen. Naja - maar hopen dat de gemiddelde GOTter zo slim/verantwoordelijk is om te zorgen dat ie een fatsoenlijke virusscanner draait.

In de SP maar die hap :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrEdge_
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-11-2023
bommel schreef op 19 mei 2004 @ 09:20:
Heeft iemand al ervaring met de nieuwe bluetooth carkit CK-7W? Als het goed is kun je hiermee zowel bluetooth als bedraag (via de MBC-15) houder bellen (en opladen!!).
Buiten evt. ervaringen is mijn vraag of met deze carkit een externe antenne (de gsm antenne in m'n auto) gebruikt kan worden of dat dan de interne antenne van de 6230 wordt gebruikt.
Ik heb er (nog) geen ervaring mee maar kan wel antwoord geven op je vraag:

* Ja, je kunt je phone opladen via de MBC-15S
* Ja, je kunt de optionele Nokia Antennekoppeling AXF-15S gebruiken voor aansluiting op een externe antenne via een FME-koppeling :)

Gebruik je de koppeling niet, dan wordt de antenne van je phone gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrEdge_ schreef op 19 mei 2004 @ 10:47:
[...]

Ik heb er (nog) geen ervaring mee maar kan wel antwoord geven op je vraag:

* Ja, je kunt je phone opladen via de MBC-15S
* Ja, je kunt de optionele Nokia Antennekoppeling AXF-15S gebruiken voor aansluiting op een externe antenne via een FME-koppeling :)

Gebruik je de koppeling niet, dan wordt de antenne van je phone gebruikt.
Mijn vraag (in deel 5) was of deze houder (MBC-15S) nog iets anders nodig had om te bevestigen aan mijn auto (dashbord, of iets anders in de buurt ervan). Heeft iemand ervaring met deze houder? Ik vond het toch wel interessant om iets ergelijks in mijn auto te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 15:11:
[...]

Hier de mms instellingen van telfort:
homepage: http://mmsc.mms.telfort.nl:8002
Proxies: enable
Primary proxy: Proxy address 193.113.200.195 port: 8080
Secondary proxy: Proxy addess 193.113.200.195 port: 8080
Data bearer: GPRS
Bearer Settings
GPRS acces point: multimedia.02.nl
Authentication type: normal
username: 02nl
password: password

Nog een tip voor mensen die willen e-mailen met een telfort abonnement:
smtp server is: smtp.telfortmail.nl

Suc6
Wat is het pop3 adres?
pop3.telfortmail.nl?
Ga het iig even testen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bommel
s3mt3x schreef op 19 mei 2004 @ 10:45:
Dat express ClickYes geval is een automation tool, en daar zijn er honderden van. Beetje onzin om zoiets alleen voor dit specifieke geval de hele tijd te laten draaien. Installeer dan iets dat overal op kan klikken when needed, zoals Basta Buzof. Aan de andere kant: als er een virus o.i.d. dezelfde handelswijze imiteert, dan klikt zo'n tool ook gewoon op Yes. En dan? (Dit is dus een patch-oplossing, ipv een structurele oplossing)
Toegevoegde waarde van clickyes is dat ie niet alleen op OK drukt, maar ook het vinkje aanklikt en de tijd op max. zet. Als je een grote sync hebt kan het anders zijn dat outlook meerdere malen met deze vraag komt.

Ik gebruik dit niet alleen voor Nokia sync maar ook voor meerdere toepassingen. En ja het blijft een workaround, ik houd me aanbevolen voor een structurele oplossing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 11:08:
[...]

Mijn vraag (in deel 5) was of deze houder (MBC-15S) nog iets anders nodig had om te bevestigen aan mijn auto (dashbord, of iets anders in de buurt ervan). Heeft iemand ervaring met deze houder? Ik vond het toch wel interessant om iets ergelijks in mijn auto te hebben.
Ik heb die houder. Bevalt prima. Heb hem zelf aan zo'n montagebracket naast m'n radio vastgeschroefd (ik hou niet zo van gaten maken in het dashboard). Wat ik me afvraag met de carkit, kan je die popport aansluiting en de bluetooth aansluiting allebei aansluiten of moet je of het een of het ander op je HF unit koppelen?

[ Voor 5% gewijzigd door Fakir op 19-05-2004 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat ik wel benieuwd ben hoe jullie je 6230 allemaal ge'personalized' hebben, lijkt het me wel grappig om effe een vragenlijstje te doen :)

Uiteraard trap ik zelf af!

Hoe lang heb je nu je Nokia 6230?
Drie weken.

Waar heb je 'm vandaan?
Besteld bij 2call.nl, binnen 2 dagen geleverd

Wat voor abonnement heb je erbij?
Een Telfort 200 abo.

Hoe verbind je je telefoon met je PC (IR, Bluetooth, datakabel)
Bluetooth dongle van MyCom op m'n werk voor het syncen met Outlook, thuis een datakabeltje van stuntprijzen.net om video en muziek over te zetten.

Heb je een andere MMC-kaart erin? (merk/grootte/winkel)
Nog niet, ik ga deze week een Apacer 256 MB kaartje halen by MyCom.

Welke andere accessiores heb je nog? (indien van toepassing)
Alleen de bijgeleverde brakke koptelefoon van Nokia ;)

Welke beltoon heb je nu?
Milky - Just the way you are.mp3 (erg lekkere intro)

Welke achtergrond heb je nu?
Finding Nemo (pic komt later)

Welke audio-bestanden staan er *nu* op je geheugenkaart?
Een paar mp3-tjes, nog niet zoveel ruimte om cd's erop te zetten, omdat ik nu nog 32 Mb heb.

Wat voor video-bestanden staan er *nu* op je geheugenkaart?
Een paar voetbalbloopers :P en de music video van One-T - Magic Key.

Wat vind je de fijnste feature van de 6230?
De foto(video)-camera.

Welke feature mis je nog? Of wat zou je graag verbeterd zien in firmware v3.16?
De mogelijkheid om portret foto's beeldvullend te hebben als je gebeld wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copyman
  • Laatst online: 03-10 19:11

Copyman

Dode muis

Topicstarter
MrEdge_ schreef op 19 mei 2004 @ 10:43:
Copyman, zet er meteen even de secundaire proxy bij, want die is er weldegelijk :)

Orange World:
secundaire proxy: 010.250.255.188:9201
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 10:46:

Goed werk Bommel! Werkt als een zonnetje; ik zie alleen wel een klein nadeeltje, namelijk het gebruik door mensen die geen fatsoenlijke virusscanner en dus de volgende Iloveyou gewoon lekker naar hun hele adresboek plempen. Naja - maar hopen dat de gemiddelde GOTter zo slim/verantwoordelijk is om te zorgen dat ie een fatsoenlijke virusscanner draait.

In de SP maar die hap :7
SP updated. :)

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fakir schreef op 19 mei 2004 @ 11:28:
[...]

Ik heb die houder. Bevalt prima. Heb hem zelf aan zo'n montagebracket naast m'n radio vastgeschroefd (ik hou niet zo van gaten maken in het dashboard). Wat ik me afvraag met de carkit, kan je die popport aansluiting en de bluetooth aansluiting allebei aansluiten of moet je of het een of het ander op je HF unit koppelen?
Mag ik vragen wat voor soort montagebracket dit is (of liever, waar heb je hem gehaald en wat kost dit (ongeveer)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een week.

Waar heb je 'm vandaan?
Besteld bij sitel.nl, binnen 1,5 week geleverd

Een 2-jarig T-mobile 150 abo.

Datakabel DKU-2 van stuntprijzen.net, hoop ik iig, want hij is nog niet aangekomen... :(

Gratis erbij: Kingston 128mb. :9

Welke beltoon heb je nu?
Verschilt... nu nog alleen die standaard in de telefoon zaten... :(

een gemaakte foto...

de standaard geleverde Norah Jones...

De standaard geleverde BWM X3-reclame, Finn-air reclame, Nokia reclame, etc...

Vind m helemaal wel leuk :)

Euh, die ben ik even vergeten, maar af en toe kom je van die voorstellen hier tegen dat je denkt: ja dat zou wel handig zijn :) ik hoef geen frutsels, wel handige functionaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met die Carkit Nokia 610 icm de 6230?
Ben wel benieuwd want dat lijkt me wel een mooie oplossing.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sciver3
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-02-2019
THE_BASE schreef op 18 mei 2004 @ 14:02:
[...]

Gaat gewoon niet lukken e-mailen met T-Mobile. Ik heb 't wel werkend gekregen op mijn SonyEricsson T630 via één of andere debitel instelling, maar het is zow tergend traag :(
Ik heb de juiste instellingen eindelijk uitgevonden om met T-Mobile GPRS mail te ontvangen en te versturen via een externe POP3 mailbox! :*)
Vergeet de settings vanaf de Nokia site...die kloppen dus niet of komen niet op de juiste plaats in het toestel terecht... :(
Mijn 6230 werkt perfect met een Freeler mailbox met de volgende instellingen:

Menu/Berichten/Berichtinstellingen/E-mailberichten

Via 'Actieve e-mailinstellingen' kies je een lege set; vervolgens ga je die als volgt bewerken:

Mailboxnaam: Kies maar!
E-mailadres: Je eigen mailadres
Mijn Mailnaam: Kies maar!
Uitgaande (SMTP) server: mail.t-mobile.nl
Type inkomende server: POP3
Inkomende (POP3) server: de pop3 server van je provider, bijv. pop.freeler.nl
POP3-gebruikersnaam: je mailbox-gebruikersnaam
POP3-wachtwoord: je mailbox-wachtwoord

Dan overige instellingen:
Ondertekening bijvoegen: Nee
SMTP-verificatie gebruiken: Nee
SMTP-gebruikersnaam: *leeg*
SMTP-wachtwoord: *leeg*
Uitgaande (SMTP) poort: 25
Inkomende (POP3) poort: 110
Antwoordadres: Je eigen mailadres
Beveiligde aanmelding: Uit
E-mails ophalen: 30

Dan SMTP-verbindingsinstellingen:
Proxy's: Inschakelen
Primaire Proxy: 1.1.1.1
Poort: 8080
Secundaire Proxy: *leeg*
Gegevensdrager: GPRS

Instellingen drager:
GPRS toegangspunt: internet
Verificatietype: Beveiligd
Login-type: Automatisch
Gebruikersnaam: *leeg*
Wachtwoord: *leeg*

En als laatste POP3-verbindingsinstellingen:

Instellingen drager:
Verificatietype: Beveiligd
Gebruikersnaam: *leeg*
Wachtwoord: *leeg*

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sciver3
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 12:06:
Heeft iemand ervaring met die Carkit Nokia 610 icm de 6230?
Ben wel benieuwd want dat lijkt me wel een mooie oplossing.
Dat is een perfecte oplossing en werkt heel erg mooi! Tis zelfs mogelijk het schermpje van de Nokia 610 in je originele acheruitkijkspiegel te integreren... :9~

Tot nu toe alleen maar goede ervaringen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 22-09 10:36
Twee weken, na er twee màànd op gewacht te hebben..

Waar heb je 'm vandaan?
06 Plaza, begin Maart al besteld daar.

T-Mobile 150

Thuis en op het werk heb ik een DCV-14 bureaulader staan, met een DKU-2 datakabel erin, erg makkelijk spul erop en eraf dus. Met Pc suite 5.8 en Converter 2.0

512 MB MMC van Extrememory www.extrememory.de

Het Tin grey en Red frontje (origineel) en dus die DKU-2 en DCV-14

Welke beltoon heb je nu?
Ik heb de beltoon van CTU uit de serie 24, kenners weten welke dat is.
Erg simpel en prettig toontje imo.

Afbeeldingslocatie: http://www.jhonny.org/wap/kuvat/w401076958423.017.jpg

Een live set van James Holden van 235 MB, enkele losse mp3's.

Een aflevering van South Park en de film Undercover Brother.

Z'n snelheid en uitgebreid functie arsenaal. (ok is geen feature i know..)

Naast de al genoemde mogelijkheid om foto's full screen te tonen bij een inkomend gesprek, zou ik erg graag een 'random wallpaper' optie willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irongangster
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07-2021
1week 4 dagen

Waar heb je 'm vandaan?
Vodafone shop in Den Haag

Vodafone 120 Abo + SMS-bundel(25)

DKU-2 Kabel van stuntprijzen.net

Nope, Ik zit te tweifelen welke ik ga halen, misschien w8 ik nog even.

DKU-2 data-kabel dus en de standaart oordoppies van nokia

Welke beltoon heb je nu?
Break Ya Neck - Bustarymes (mp3)

Heidi Afbeeldingslocatie: http://www.jhonny.org/wap/kuvat/w401082378604.3623.jpg

Mp3's en wallpapers

De standaart voorbeelden ;)

mp3 speler vooral omdat er ook een goed speakertje in zit ^^

Foto's fullscreen, Dolby surroundsound, whahahah ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10 12:00

e1f

Is het ook mogelijk om je e-mail instellingen te combineren met een inbelverbinding, zonder gebruik te maken van gprs, dat je dus gewoon met je belminuten je e-mail kan ophalen? Belminuten heb ik nl altijd wel genoeg, maar ik wil liever niet (teveel) van gprs gebruik maken. Ik heb begrepen dat zonnet iets heeft waarmee je niet op zo'n internet nummer hoeft in te bellen, zodat het gewoon van je belminuten afgaat. Ik kan alleen die instellingen niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nasty Nate schreef op 19 mei 2004 @ 12:44:
Thuis en op het werk heb ik een DCV-14 bureaulader staan, met een DKU-2 datakabel erin
Uhm.... op die bureaulader, zit daar ook een synch knop op en werkt dat een beetje ?

Ik heb hem ook van 06-Plaza....
Wat een gekloot was dat.... maar voor 1000ste keer.... allemaal schuld van Nokia....06-Plaza is een goede shop ....

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang heb je nu je Nokia 6230 Graphite White?

6 dagen

Waar heb je 'm vandaan?
2call.nl 16:00 besteld, volgende dag binnen :*)

Vodafone 120 met 25 SMS-bundel (toestel los gekocht)

Sitecom bluetooth dongle voor 30 euri.

Nee, komt denk ik wel over paar weekjes

Welke beltoon heb je nu?
Uhm, een mp3tje maar moet ik nog veranderen.

Jennifer Aniston :9~

10 mp3tjes, 70/80 style

Geen, om mp3 kwijt te kunnen

BT voor Sync met Outlook > pda-functies :7

-Portret foto van iemand geheel vullend in beeld als diegene belt.
-Afspeellijsten op je foon zelf maken

En vast nog wel wat, waarik nu even niet op kom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 11:57:
[...]

Mag ik vragen wat voor soort montagebracket dit is (of liever, waar heb je hem gehaald en wat kost dit (ongeveer)).
Hij zat bij een hape carkitje dat ik lang geleden heb gekocht (paar toestellen terug :)) en past netjes naast je autoradio. Maar als ik nu een bracket zou halen dan zou ik zo'n op maat gemaakte halen. Bij elke winkel dat carkits verkoopt en inbouwt hebben ze van die dingen. Je moet even vermelden welke auto, welk bouwjaar. Dan heb je de beste oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duffet1
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-09 07:06
hallo, Ik heb nu net mijn 6230 gekregen en kan bij de readio wel de luidspreker gebruiken maar bij de mp3 niet, is dit normaal ?
MvG Guido

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Laatst online: 22-09 10:36
Er zit idd een 'sync' knop op RXp85, alleen sync ik niet echt met outlook of wat voor proggie ook, dus doet de knop niets als ik um indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06:43
duffet1 schreef op 19 mei 2004 @ 13:37:
hallo, Ik heb nu net mijn 6230 gekregen en kan bij de readio wel de luidspreker gebruiken maar bij de mp3 niet, is dit normaal ?
MvG Guido
je headset eruitroppen dan werkt ie. Als je de headset hebt aangesloten speelt ie toch af via de headset ipv van de luispreker ook al kies je voor luidspreker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:52

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik heb de T Mobile GPRS instellingen op mijn telefoon staan maar ik wil gebruik maken van WAP.

Waar kan ik deze instellingen vinden :? Is het uberhaupt mogelijk :?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 11:46:

Drie weken.

Waar heb je 'm vandaan?
Telefoonwinkel in Bunschoten

Flex.Company KPN

Bleutooth dongle Sitecom (bereik 100 meter!!)

Nog niet.

Geen

Welke beltoon heb je nu?
Stardust - Music sounds better with you

Blanco

een paar oude dancenummers (zie beltoon)

Muziekclips, southpark

De foto(video)-camera i.c.m. MMS, E-mail (POP) functie

Mogelijkheid om het contrast van het beeldscherm in te stellen (mis ik erg t.o.v. mijn oude 7250).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik in alle delen mis, is dat niemand het is opgevallen (of iedereen vindt het verder niet irri) dat je met de 6230 het contrast van je beeldscherm niet in kan stellen. En laten we eerlijk zijn; De helderheid en contrast van het scherm kunnen beter in vergelijking met andere merken met een actief tft met 65K kleuren!

WIE? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:52

Neoz

Neoz & Hobbes

@ Halsmit

Is er bij software market van nokia niet zo`n programmatje ?
Iets met een zaklamp o.i.d. ...

http://www.softwaremarket...D=9511700&categoryID=7917 << dit bedoelde ik maar het lijkt er niet echt op :O

[ Voor 52% gewijzigd door Neoz op 19-05-2004 14:13 ]

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochem Knoops
  • Laatst online: 17-09 23:41
Heeft er iemand ook de dku-5 werkend gekregen met de 6230 ?
Ik heb al gevonden dat het eigenlijk neit wertk, maar was toch benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Iemand die weet waar ik Graphite toetsen en covers kan kopen of bestellen?

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 03-10 16:06

Sharky

Skamn Dippy!

ik zal wel een een neptweaker zijn maar ik wil graag een 256 mb apacer kaartje kopen (link in SP)alleen een schrijfsnelheid van 4 k/s? oftewel kaartje volschrijven duurt 18 uur? lijkt me stug, wat is nou de werkelijke snelheid?

This too shall pass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sciver3
THE_BASE schreef op 19 mei 2004 @ 14:19:
Iemand die weet waar ik Graphite toetsen en covers kan kopen of bestellen?
Bij de Nokia Service Points: http://www.nokia.nl/nl/support/serviceP.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sharky schreef op 19 mei 2004 @ 14:36:
ik zal wel een een neptweaker zijn maar ik wil graag een 256 mb apacer kaartje kopen (link in SP)alleen een schrijfsnelheid van 4 k/s? oftewel kaartje volschrijven duurt 18 uur? lijkt me stug, wat is nou de werkelijke snelheid?
Het is 400 KB/s theoretisch...
Ik heb de standaard 32 MB versie van Nokia in mijn cardreader gedaan en ben zeer tevreden over de snelheid hoor.
Een mp3tje duurt iets van 5 sec ofzo... royaal te doen vind ik.
Ik heb ook die Apacer kaart besteld en die is echt binnen 5 minuten vol hoor })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 14:49:
[...]

Het is 400 KB/s theoretisch...
Ik heb de standaard 32 MB versie van Nokia in mijn cardreader gedaan en ben zeer tevreden over de snelheid hoor.
Een mp3tje duurt iets van 5 sec ofzo... royaal te doen vind ik.
Ik heb ook die Apacer kaart besteld en die is echt binnen 5 minuten vol hoor })
snel genoeg dus lijkt mij... alleen: mensen hebben het hier over cardreaders van de Aldi die ze gebruiken, alleen heb ik daar erg slechte verhalen over gehoord: ze zouden het kaartje om zeep helpen door allerlei errors, of iig de data onleesbaar maken? Het ging om Medion cardreaders... weet iemand hier iets van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand ook de instellingen van Telfort om mail aan de gang te krijgen? heb er een beetje mee zitten kloten maar het lukt me maar niet.'
Hij geeft telkens aan: meld u aan bij GPRS met zo'n mooi stop bordje erbij.
Maar mijn GPRS staat netjes ingesteld en werkt gewoon. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 14:56:
[...]

snel genoeg dus lijkt mij... alleen: mensen hebben het hier over cardreaders van de Aldi die ze gebruiken, alleen heb ik daar erg slechte verhalen over gehoord: ze zouden het kaartje om zeep helpen door allerlei errors, of iig de data onleesbaar maken? Het ging om Medion cardreaders... weet iemand hier iets van?
Werkt perfect hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weppe
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Sinds 29 maart

Waar heb je 'm vandaan?
Bij gsmtrack, binnen 3 dagen in huis

1-jarig orange 40 (bevalt kut trouwens)

Sitecom Blue tooth adapter, voor de mp3's gebruik ik een medion cardreader

Ja 256MB

Nog geen, maar ben van plan een betere headset aan te schaffen of zelf te maken :P

Welke beltoon heb je nu?
Nokia Tune natuurlijk

Sylvie Meis

Liveset van qlimax

De standaard shit niet meer, maar wel wat fimpjes van In Qontrol

Foto's en mp3

Niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu ook Sennheiser HeadMax MX 500 op mijn Nokia HDS-3 headset zitten.
Super mooi geluidje komt er nu uit... Eindelijk een lekker diepe bass...

Voor de mensen die niet zo handig met een soldeerbout zijn (zoals ik) heb ik een goede tip:
* Print de headset mod handleiding van Danceplaza uit.
* Ga naar je lokale electronica zaak
* Koop daar de MX 500 (of een andere als je die beter lijkt, maar deze zijn erg goed en niet duur (of neem een eigen koptelefoon mee)
* Loop er mee naar de balie
* Geef de handleiding aan een medewerker achter de balie tezamen met de koptelefoon en je HDS-3 headset
* Vraag of ze de dopjes aan je headset willen solderen

Dit heb ik ook gedaan en de volgende dag kon ik hem al ophalen...
Prijs: Dopjes: €20,- Reparatie: €5,- --> Totaal: €25,-

Zelf heb ik er ook nog het klemmetje van mijn Nokia 3330 headset er op gedaan, zodat het microfoontje mooi blijft hangen...

De headset mod is echt een must voor iedereen die de mp3speler veel gebruikt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e1f
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10 12:00

e1f

Goed, na nog meer zoeken en klooien ben ik er achter hoe je e-mail kan ophalen met gewoon inbellen. Ik heb het werkend gekregen voor imap4 inbox. Zon heeft een inbelnummer voor gsm, dat dus (bij t-mobile) gewoon van je belminuten afgaat. 036-7500300, loginnaam: guest, password: guest. Hier hoef je je dus ook verder nergens voor bij aan te melden.
Je gebruik de instellingen die hieronder door Sciver3 zijn gegeven, met uitzondering van enkele dikgedrukte (en bij imap natuurlijk imap4 ipv pop3).
Bij het ophalen krijg ik nu alleen de headers; van wie en het onderwerp. Maar ik zou eigenlijk wel gewoon het hele bericht willen lezen. Is het normaal dat je dit alleen krijgt, moet ik de instellingen ergens veranderen, of heeft dit met het inbellen ipv GPRS te maken?
:Menu/Berichten/Berichtinstellingen/E-mailberichten

Via 'Actieve e-mailinstellingen' kies je een lege set; vervolgens ga je die als volgt bewerken:

Uitgaande (SMTP) server: smtp.zonnet.nl

SMTP-gebruikersnaam: *leeg*
SMTP-wachtwoord: *leeg*

Gegevensdrager: GSM-gegevens

Instellingen drager:
inbelnummer:036-7500300
Verificatietype: normaal
type gegevensomroep: ISDN
Snelheid gegevensoproep:9600

Logintype: Automatisch
Gebruikersnaam: quest
Wachtwoord: quest
terminal venster tonen: nee

En als laatste POP3(/IMAP4)-verbindingsinstellingen:
Gegevensdrager: GSM-gegevens

Instellingen drager:
inbelnummer:036-7500300
Verificatietype: normaal
type gegevensoproep:ISDN
snelheid gegevensoproep:9600

Gebruikersnaam: guest
Wachtwoord: guest
terminal venster tonen: nee

[ Voor 5% gewijzigd door e1f op 19-05-2004 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zo'n medion cardreader...ik weet niet of het aan de Nokia 6230 of aan de cardreader ligt, maar ik krijg ook een foutmelding..

Als ik mmc net geformatteert heb IN me toestel en dan op pc vanalles erop ga zetten dan werkt het tot een tijdje dan krijg ik een foutmelding "Ongeldige parameter" ofzo en kan er nix meer op... en daarna gebeuren er weer allerlei rare dingen TOT dat ik hem weer formatteer in me toestel.
Ik gebruik hem ook met CF kaarten en dat werkt wel echt 100% perfect... dus denk dat het eerder aan bugs in 6230 ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orange.x
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-10 17:07
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 16:07:
[...]

Ik heb zo'n medion cardreader...ik weet niet of het aan de Nokia 6230 of aan de cardreader ligt, maar ik krijg ook een foutmelding..

Als ik mmc net geformatteert heb IN me toestel en dan op pc vanalles erop ga zetten dan werkt het tot een tijdje dan krijg ik een foutmelding "Ongeldige parameter" ofzo en kan er nix meer op... en daarna gebeuren er weer allerlei rare dingen TOT dat ik hem weer formatteer in me toestel.
Ik gebruik hem ook met CF kaarten en dat werkt wel echt 100% perfect... dus denk dat het eerder aan bugs in 6230 ligt.
* orange.x had zelfde probleem! cardreader van de hp photosmart 7760 ofzo printding werkte perfect! zodra ik alleen met de cardreader van medion aan de haal ging ging het mis. bij 2 bestanden overzetten prima, maar met 7 ofzo dan begon die te flippen. ik heb em toen teruggebracht en geld terug gekregen :) en 3 dagen later had ik mijn usb kabel binnen :) ik ga denk ik nog een standaard maken zodat ik een soort van bureau lader krijg die automatisch me telefoon aansluit op mijn pc :)

als ik een x tijd heb dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sciver3
e1f schreef op 19 mei 2004 @ 15:42:

Bij het ophalen krijg ik nu alleen de headers; van wie en het onderwerp. Maar ik zou eigenlijk wel gewoon het hele bericht willen lezen. Is het normaal dat je dit alleen krijgt, moet ik de instellingen ergens veranderen, of heeft dit met het inbellen ipv GPRS te maken?

[...]
Hmmm...ik krijg in ieder geval volledige berichten binnen...en ik zou niet weten waar je dit in kunt stellen. Bij een Communicator kun je kiezen in het instellingen-menu maar die keuze ben ik nog niet tegengekomen in de 6230.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sciver3
e1f schreef op 19 mei 2004 @ 13:21:
Is het ook mogelijk om je e-mail instellingen te combineren met een inbelverbinding, zonder gebruik te maken van gprs, dat je dus gewoon met je belminuten je e-mail kan ophalen? Belminuten heb ik nl altijd wel genoeg, maar ik wil liever niet (teveel) van gprs gebruik maken. Ik heb begrepen dat zonnet iets heeft waarmee je niet op zo'n internet nummer hoeft in te bellen, zodat het gewoon van je belminuten afgaat. Ik kan alleen die instellingen niet vinden.
BTW e1f ik zou even voorzichtig zijn met mailen, want ik betwijfel of data-oproepen ook van je spraak-belminuten afgetrokken worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat dit al eens eerder gevraagd is, maar ik geloof niet dat er al een duidelijk antwoord op is(staat niet in SP):
Is er een verloopkastje voor een normale koptelefoonplug die je aan je pop-poort aan kan sluiten die WEL WERKT? Ik heb wel gelezen dat ze er zijn, maar ook dat een aantal gewoon niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorritv
  • Laatst online: 08-09 16:41
Neoz schreef op 19 mei 2004 @ 13:49:
Ik heb de T Mobile GPRS instellingen op mijn telefoon staan maar ik wil gebruik maken van WAP.

Waar kan ik deze instellingen vinden :? Is het uberhaupt mogelijk :?
Zoek maar even is thread 4, daar staan de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-contrast van het scherm instellen
-het zou wel handig zijn als de mp3-speler ook in submappen van je MMC zou lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 5 April

Waar heb je 'm vandaan?
Bij gsmtrack, binnen 3 dagen in huis

2-jarig T-Mobile 150 (bevalt perfect trouwens)

Trust Blue tooth adapter, voor de mp3's gebruik ik een medion cardreader

Ja Apacer/256MB/Mycom

Sennheiser MX 500 dopjes aan mijn HDS-3 headset hangen.

Welke beltoon heb je nu?
Usher - Yeah

Mezelf :P

Te veel om op te noemen... (81 *.aac'tjes)

De standaard shit niet meer, maar wel monty python, britney - toxic, eddy murphy

1. MP3!!! 2. Bellen 3. SMS 4. Foto/Video 5. Agenda 6. Bluetooth 7. Wekker 8. Contacten

Kleine puntjes zoals: met spraakfunctie de mp3 speler aan en uit zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 10:36:
[...]

Kun je me vertellen wat je ingesteld heb bij MENU>INSTELLINGEN>CONNECTIVITEIT>GPRS>GPRS-MODEM-INSTELLINGEN
???
Proxy name: Telfort GPRS
Homepage URL: http://wap.telfort.nl/
Proxy address: 193.113.200.195 (dit staat bij mij niet ingevuld, maar het werkt wel)
Port: 8080
Access point name: internet
PPP user name: username
PPP password: password

Als je wil mms-en moet het wel ingesteld zijn op het netwerk! Als je dit niet wil dan niet...dusss..
Wat is je simkaart nummer? mail het anders!
suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:00
Als ik via mijn usb dongle een wallpaper naar m'n 6230 stuur en daarna die wallpaper er weer af wil hebben krijg ik te zien dat het niet kan... Iemand hier ook last van...? ( dongle van mycom + sofware )

[ Voor 10% gewijzigd door _VooDooMen_ op 19-05-2004 17:26 ]

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb al een keer of 5 gevraagd maar nog steeds geen antwoord :(
ik heb de 6230 met firmware 3.15..
In het begin heb ik 2 keer kunnen connecten en later nooit meer, dus heb ik me Belkin BT dongle geruild, voor een Sitecom CN-500, hierbij lukt het ook niet:
het probleem is dat als ik aan het connecten ben staat in mijn tel bezig met verbinden, dit staat er dan een tijdje totdat in het beeld komt te staan Bluetooth verbinding mislukt, ik kan echter wel fotos van mijn tel naar de comp sturen, en vanaf de tel is het ook mogelijk te connecten maar als ik mijn computer een verbinding laat maken (zodat ik pcsuite kan gebruiken want dat is het enige dat ik nodig heb) krijg ik dus bovenstaand probleem
enig id waarin dit zou kunnen liggen? en wat ik er tegen kan doen??
zou ik mijn telefoon moeten ruilen??

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je formuleert niet echt lekker alle stappen die je precies doorloopt, helaas. Ik heb in een van de vorige delen een mini-handleiding met screenshots gemaakt over hoe ik connect naar een virtuele compoort die de Nokia connection manager dan weer snapt en waarna de PC-synch activeert. Even zoeken dus, heb nog maar 110 posts hier, dus dat moet te vinden zijn.

Even kort samengevat (voor mijn Belkin)
* Belkin BT icoontje -> Quick Connect -> BT serial port -> My 6230 "Created PC suite connection"
(* Nokia PC Suite icoontje -> Connection manager -> BT connection -> selecteren COMpoort -> synchen kan nu)
* File transfers: Belkin BT icoontje -> Explore my BT places -> Entire BT neighborhood -> my 6230 -> Discover available services -> Obex file transfer

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6 Dagen

Waar heb je 'm vandaan?
Besteld bij 2Call BV, binnen 4 dagen geleverd

Een 2-jarig Orange Free 80 abo. (Dus 35 euro terug)

Datakabel DKU-2 van stuntprijzen.net. Werkt hartstikke goed

Een Apacer 256 MB kaartje, besteld bij Mycom.

Alleen de bijgeleverde brakke koptelefoon van Nokia

Welke beltoon heb je nu?
Algemene beltoon... "Manamanah" van de Muppet Show
Groepsbeltoon voor Collega's "Pulp Fiction"
(SMS berichtentoon: Samuel L Jackson die zegt: "Uh, I'm sorry did I break your concentration?" quote uit de film Pulp Fiction :9)

Dat verschilt per dag. Meestal mijn vriendin O+
Dit zijn de meest gebruikte:
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sturing/plaatjes/nokia/shrek.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sturing/plaatjes/nokia/scrat.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sturing/plaatjes/nokia/samen.bmp
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sturing/plaatjes/nokia/men_in_black.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sturing/plaatjes/nokia/finding_nemo1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.kabelfoon.nl/~sturing/plaatjes/nokia/vw_logo.jpg

Nog niet zoveel, ik heb alles namelijk in .wma formaat.
Alleen het nieuwste album van Kylie Minogue had ik nog in MP3.

Die filmpjes van Eddy Murphy (bedankt voor diegene die ze geplaatst had, volgens mij al ergens in deel 3 ofzo....)
Een extra Ice Age filmpje over Scrat
"Mike's new car" van Monsters Inc
Powerless van Nelly furtado
Manamanah van de Muppet show

Ik vind alles wel "stoer" aan dat ding, van de "On"-Nokiaanse styling, tot het gebruikersgemak....

Dat het scherm "wit" wordt wanneer je gebeld wordt, zodat je kan zien wié je belt. (Zeker met het MIB logo), of wanneer je een afbeelding hebt toegevoegd aan een contact, deze afbeelding beeldvullend gebruiken.
Een ingebouwde antenne voor de radio (niet dat ik 'em gebruik, maar dit is wel een van de redenen dat ik 'em niet gebruik ;)
De mogelijkheid bieden om .wma bestanden af te spelen (Ik heb 25 Gb aan .wma's, die ga ik écht niet omzetten!)

Ik wacht al sinds januari op het uitkomen van de 6230, in eerste instantie was ik gecharmeerd van de 6220, maar als ik het nu zo zie.... totaal geen spijt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 18:02:
[...]
Even kort samengevat (voor mijn Belkin)
* Belkin BT icoontje -> Quick Connect -> BT serial port -> My 6230 "Created PC suite connection"
bij die stap loopt mij tel dus vast, als ik via de BT software wil connecten met mijn tel:
dan komt er in mijn telefoon Bezig met Verbinden, dit blijft dan een tijdje in het scherm staan. Hierna komt er in mijn beeld Bluetooth verbinden mislukt..
wat ik ook probeer (de link uit de startpost gebprobeerd, nieuwe drivers, oude drivers, nieuwe nokia pc suite, oude nokia pc suite), nix wil :(
In het begin is het me 2 keer gelukt te connecten (nokia pc suite 5.8& oude Widdcom driver) en verder nooit meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 18:12:
[...]

bij die stap loopt mij tel dus vast, als ik via de BT software wil connecten met mijn tel:
dan komt er in mijn telefoon Bezig met Verbinden, dit blijft dan een tijdje in het scherm staan. Hierna komt er in mijn beeld Bluetooth verbinden mislukt..
Dat doet ie bij mij ook wel eens, maar als ik dan met de Nokia PC Suite / Connection Manager alsnog COM4 (let op: eigen instelling!) selecteer, werkt het toch stiekem wel.

Probeer dat eens, met je zelf ingestelde compoort?

EDIT: verrek, ik heb veel te moeilijk lopen doen tot nu toe :P Je kunt gewoon in de PC Suite/connection manager de COMpoort selecteren die je ingesteld hebt en dan werkt het blijkbaar ook 8)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal het ff proberen hou je op de hoogte :)
maakt het trouwes uit welke com poort?
hmm het wil niet egt moet ik dan gwn COM6 (de ingestelde poort) selecteren en dan connect drukken, dat wil nl nog niet :(

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, je moet de COMpoort pakken die je zelf hebt ingesteld.

(voor Nokia PC Suite of BT Serial port)

en ja, als je COM6 geselecteerd hebt moet je die kiezen en connecten. Wel zorgen dat je foon gepaired is met je PC uiteraard.

tegelijk connecten is afaik niet nodig, magoed, als het werkt, werkt het :)

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JAAH! ik ben nu eindelijk weer een keer geconnect :D:D
dus je moet ze beide tegelijk connecten, dat wist ik niet |:(
In ieder geval superveel bedankt, thnx dude!! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik in nokia phone browser het icoontje Nokia 6230 aanklik krijg ik een foutmelding in exploreer.exe?

Hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvoII
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 09:24
Pc suite werkt hier zwaar kl#te.

Had 5.8 en nu 6.1.Als ik door de foon browse zie ik niks van de foto's of filmpjes of whatever wat.Alle mappen zijn gewoon leeg.Ook krijg ik bij het openen van een bepaalde map steeds een foutmelding.

Het is me alleen gelukt om wat foto's van de gsm naar mn pc te sturen dmv verzenden, en dan via infrarood.Ir poort op de gsm is ook erg buggy geloof ik wat 9 van de 10 keer mislukt het om de foto naar mn laptop te versturen.

Ja en ik lig de infraroodpoort precies goed tegenover die van mn laptop.Heb het ook op mn pc getest, want daar heb ik een usb irda converter aanhangen die super werkt, maar dan connect ie ook meestal niet.Met mn 6310i nooit problemen gehad.En ik check of die ir poort werkt door met mn digitale camere naar de ir poort te kijken.Als ie werkt zie je op het lcd scherm van je camera een lampje knipperen in je ir poort.

Zijn er mensen die pc suite wel goed werkend hebben mbv ir?

2021 Golf Style 1.5 eTSI lime yellow|Iphone 15 pro 1Tb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 17:39:
ik heb al een keer of 5 gevraagd maar nog steeds geen antwoord :(
ik heb de 6230 met firmware 3.15..
In het begin heb ik 2 keer kunnen connecten en later nooit meer, dus heb ik me Belkin BT dongle geruild, voor een Sitecom CN-500, hierbij lukt het ook niet:
het probleem is dat als ik aan het connecten ben staat in mijn tel bezig met verbinden, dit staat er dan een tijdje totdat in het beeld komt te staan Bluetooth verbinding mislukt, ik kan echter wel fotos van mijn tel naar de comp sturen, en vanaf de tel is het ook mogelijk te connecten maar als ik mijn computer een verbinding laat maken (zodat ik pcsuite kan gebruiken want dat is het enige dat ik nodig heb) krijg ik dus bovenstaand probleem
enig id waarin dit zou kunnen liggen? en wat ik er tegen kan doen??
zou ik mijn telefoon moeten ruilen??
Ik had hetzelfde probleem (ook sitecom CN500). Zo makkelijk als die met een T630 aan de praat te krijgen was, zo moeilijk is het met die 6230. Ik heb alles verwijderd. En de laatste drivers van de sitecom site geplukt, daar staat ook een specifieke handleiding voor verbinden met de 6230. Die heb ik doorlopen, nu werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 18:07:
Welke beltoon heb je nu?
(SMS berichtentoon: Samuel L Jackson die zegt: "Uh, I'm sorry did I break your concentration?" quote uit de film Pulp Fiction :9)
haha wat cool! Kan je die misschien ergens online zetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_VooDooMen_ schreef op 19 mei 2004 @ 17:26:
Als ik via mijn usb dongle een wallpaper naar m'n 6230 stuur en daarna die wallpaper er weer af wil hebben krijg ik te zien dat het niet kan... Iemand hier ook last van...? ( dongle van mycom + sofware )
telefoon uit en weer aan zetten en opnieuw verwijderen proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 18:07:
Welke beltoon heb je nu?
Algemene beltoon... "Manamanah" van de Muppet Show
Groepsbeltoon voor Collega's "Pulp Fiction"
Waar kan ik die halen :9~

Of zou je ze kunnen mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rattt
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:51

rattt

prrrt

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 18:58:
Wanneer ik in nokia phone browser het icoontje Nokia 6230 aanklik krijg ik een foutmelding in exploreer.exe?

Hoe kan dit?
Krijg je een error van "ongeldige bewerking"?
Zo ja, dan moet je even je mmc een naam geven en je telefoon rebooten, dan zou ie het wel moeten doen (bij mij wel iig) :)

neen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 1 April

Waar heb je 'm vandaan?
Bij gsmPlaza, binnen 2 dagen in huis

had al 2-jarig T-Mobile 150 en heb het toestel los gekocht

Cardreader en USB kabel

Apacer 256MB én IPQ 256MB

HDS-3 headset en HS-3W BT headset.

Welke beltoon heb je nu?
Happy Tree Friends (supercool)

me vriendin (aangename 8rgrond moet ik zegge)

74 mp3's

P.I.M.P.

mp3,tuner,video

-het zou wel handig zijn als de mp3-speler ook in submappen van je MMC zou lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rekkie schreef op 19 mei 2004 @ 19:51:
[...]

Waar kan ik die halen :9~

Of zou je ze kunnen mailen?
http://web.planet.nl/archief/shift/dressing/wav.html
alleen je moet ze nog wel omzetten naar mp3.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg het niet voor mekaar om die spellen lopende te krijgen.
Wat moet ik met die .jar en/of .jad bestanden doen? ;(
als ik ze via Infraroob verstuur dan kan ik ze wel in een map opslaan
maar dan herkend de 6230 de bestanden niet. :(

is er een speciaal programma voor om dit voor me kaar te krijgen?
en zo ja, waar kan ik dat downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé stoer!! :)

Bedankt!

Ik heb de mijne zelf gemaakt met behulp van Nero Audio Editor..... knippen en plakken voor dummies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds 6 April

Waar heb je 'm vandaan?
serge BE :)

/

IR

Apacer 256MB

geen

Welke beltoon heb je nu?
retro tuntje's (gecut)

kies wel verschillende

5Cd's retro arena

paar videoclips en southpark good moments

mp3,video (daarom gekocht) ook vind ik het scherm toch wel erg goed

-full screen image bij het bellen
nog een paar maar kom er neit direct op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Wie weet, of 't mogelijk is om Internetprofielen (MMS, GPRS, WAP, E-Mail of GSM) te verwijderen uit het menu Browserinstellingen?! Staan er een aantal in die via de Nokia-site zijn gekomen maar nergens op slaan!

EV3 GT LR  iPhone 17 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Ik heb een manier gevonden om MP3's of AAC's door te spoelen. Volgens mij is het een bug, maar wel handig.

Speel een MP3/AAC af met de Music Player. Druk het geluid harder, tot het op zijn hardst staat. Druk nog harder (hij kan niet verder, hierdoor hoor je een piepje).. en voilá een stukje verder je bestand :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
THE_BASE schreef op 19 mei 2004 @ 22:24:
Ik heb een manier gevonden om MP3's of AAC's door te spoelen. Volgens mij is het een bug, maar wel handig.

Speel een MP3/AAC af met de Music Player. Druk het geluid harder, tot het op zijn hardst staat. Druk nog harder (hij kan niet verder, hierdoor hoor je een piepje).. en voilá een stukje verder je bestand :9
met musicplayer kan je ook gewoon " beneden " in gedrukt houden, dan spoelt hij ook wel door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
THE_BASE schreef op 19 mei 2004 @ 22:21:
Wie weet, of 't mogelijk is om Internetprofielen (MMS, GPRS, WAP, E-Mail of GSM) te verwijderen uit het menu Browserinstellingen?! Staan er een aantal in die via de Nokia-site zijn gekomen maar nergens op slaan!
uhhh try this :

*#335738# - Deletes automaticly added MMS and GPRS profiles received
from your mobile operator through SMS

wel de sp lezen he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 19:46

racoon

mooowwww

ik heb een klein probleempje.

als ik mijn telefoon op stil zet en ik wil een spelletje spelen komt er geluid uit is dit normaal zo nee hoe pas ik dit aan

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

Ik heb sinds gisteren een 6230, maar nu doet zich een klein probleempje voor met opladen:

M'n batterij was leeg, dus ik hang gisteravond de stroom eraan. Vanochtend word ik wakker, zie ik dat ik maar 3 streepjes batterij heb. Ik stop de lader er nogmaals in, krijg ik de melding "Batterij opgeladen". Ik haal de lader er weer uit, loop 5 min. weg, kom terug "bliep bliep". Batterij leeg.
Ik weer de lader erin gestopt. "Batterij opgeladen". Lader eruit... "bliep bliep". Batterij leeg :P

Ik snap er dus ff niks meer van. Heb m'n phone al aan en uit gezet en de batterij er even opnieuw in gedaan, maar dat hielp niet... Iemand anders een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beerns
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09 14:33

beerns

it is I, Leclerc

ik heb ook nog een probleem. Ik wil gaan emailen en wappen met dit toestel. Doet zich bij mij het probleem voor dat ik nergens de instellingen kan vinden mbt de gegevensdrager. Ik kan dus nergens een verbinding instellen. De instellingen via telfort.nl (dat heb ik nl) etc heb ik naar me toe laten sturen. Lukt allemaal prima, maar ik kan nergens een gegevensdrager vinden.
Zelfde geldt voor het lang de '0' indrukken. Dan zou ie verbinding ofzo moeten gaan maken (deed ie ook bij m'n 6310i), maar hier blijft ie ff staan en slaat dan gewoon weer terug naar standby. Iemand die het snapt??

{editje} Ik kan er WEL mee internetten als ik hem via de computter gebruik als modem. Dan maakt ie wel gewoon verbinding, maar niet op de telefoon zelf. Heel wazig voor mij.

[ Voor 15% gewijzigd door beerns op 20-05-2004 10:26 ]

Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

racoon schreef op 20 mei 2004 @ 00:36:
ik heb een klein probleempje.

als ik mijn telefoon op stil zet en ik wil een spelletje spelen komt er geluid uit is dit normaal zo nee hoe pas ik dit aan
Je hebt aparte instellingen voor de spelletjes.

menu -> toepassingen -> spelletjes -> toep.instellingen -> geluid -> aan/uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het met de 6230 ook mogelijk om via bt een pc te besturen ?? dit is met een t630 sony erricson wel mogelijk.

Ik twijfel nog tussen ene t630 of ene 6230.

ik denk dat de 6230 om termijn wel meer mogelijkheden heeft ivm met het mmc geheugen.

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooralsnog niet mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaymzHetfield
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-04 14:57
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 20:26:

Welke beltoon heb je nu?
Happy Tree Friends (supercool)
Haha, vet! Dat was ik ook van plan, maar ja... ik wacht nog. Dat is trouwens wel meteen de meest irritante beltoon die je kan maar bedenken!

Metal up your ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen MMS versturen met vodafone nog, dat moet ik nog uitzoeken :)

Verder probeerde ik via BT een achtergrondje naar een 6610 te versturen, maar kreeg steeds "verzenden mislukt"

Iemand een idee waar dat aan ligt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 11:24:
[...]

Wat is het pop3 adres?
pop3.telfortmail.nl?
Ga het iig even testen nu.
Hangt er vanaf wat je provider is!
bv pop3.quicknet.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

ik zit nu al een aantal uur hier te bladeren en na 5 delen met 41 pagina's forum en de irritante zoekfunctie van tweakers heb ik het nog niet gevonden. Ook niet in de topic start

Dinsdag een apacer 128mb mmc kaart gekocht (bij de mycom), in de telefoon geduwd en hij werkt niet. Werkt niet, in de zin van, wordt niet herkend (geheugen = 8mb).

Moet ik die kaart eerst nog formateren? Kan dat via de telefoon als ie de kaart niet eens herkent? Zit de kaart er misschien niet goed in?
Las ergens op een forum in australie dat er ook "oudere" mmc kaarten bestaan die het dus niet doen in een nokia 6230
( www.expansys.com.au/forum...sp?code=108417&thread=605 ) .

Wat moet ik nu doen? Mensen met ideen/ervaringen?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Sinds 15 mei 2004

Waar heb je 'm vandaan?
Bij Tell Me, direct uit voorraad leverbaar

T-Mobile 150 1 jaar, met bijbetaling

Hoe verbind je je telefoon met je PC (IR, Bluetooth, datakabel)?
Cardreader én Bleutooth™

Nee, standaard 32MB-kaart. Nog niet aan toegekomen en nog géén behoefte aan een grote kaart

HDS-3 headset ingeruild voor de Fashion Headset HS-3

Welke beltoon heb je nu?
Do-Mi-So

Standaard achtergrond, hou van simpelheid

10 AAC's

Géén, moet ik naar die brakke video's gaan kijken dan :D

FM-Radio, Fotocamera en menu OS40/2 :9

- Foto's lichter of donkerder maken
- Grotere fotoscherm (ipv al die tekst overal) en Foto in grootbeeld kunnen zien (ook als iemand belt!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de instellingen voor e-mail met Telfort:

Uitgaande (SMTP) server: smtp.telfortmail.nl

SMTP-gebruikersnaam: je mailbox-gebruikersnaam
SMTP-wachtwoord: je mailbox-wachtwoord

Primaire Proxy: 193.113.200.195
Secundaire Proxy: 193.113.200.195

Instellingen drager:
Verificatietype: Normaal
Gebruikersnaam: je mailbox-gebruikersnaam
Wachtwoord: je mailbox-wachtwoord

En als laatste POP3-verbindingsinstellingen:
Primaire Proxy: 193.113.200.195
Secundaire Proxy: 193.113.200.195

Instellingen drager:
Verificatietype: Normaal
Gebruikersnaam: je mailbox-gebruikersnaam
Wachtwoord: je mailbox-wachtwoord
-----------------------------------------------------------------

Ik heb zelf dus wel mijn inlognaam en password ingevuld en bij mij werkt het! Het zou kunnen dat het bij de pop3 en smtp instellingen verder niet nodig is, maar bij mij werkt ie op deze manier! :*)

Bij mij haalt ie ook wel eens alleen de header op, maar dan geeft ie ook aan dat het bericht te groot is.
Al iemand een progje gevonden voor het emailen met bijlagen?

*2 beerns gegevens drager kan je toch gewoon instellen bij menu->diensten->instellingen....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 11:29:
Verder probeerde ik via BT een achtergrondje naar een 6610 te versturen, maar kreeg steeds "verzenden mislukt"

Iemand een idee waar dat aan ligt :?
Aan het feit dat een 6610 geen bluetooth functionaliteit heeft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Super! Het werkt inderdaad... nu vraag ik me alleen nog af, of ik ook met GSM kan e-mailen i.p.v. GPRS, want dat gaat uit de belminuten en 'lijkt' me goedkoper.

Als ik mijn e-mail probeer op te halen, zegt ie 'ophalen mislukt', iemand hier een tip voor... verzenden gaat dus wel.

[ Voor 78% gewijzigd door THE_BASE op 20-05-2004 12:28 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.