Na 2.5 maanden wachten heb ik eindelijk me 6230 ( v3.15) en hier zijn mijn bevindingen:
Luidspreker ruikt idd raar
Achterkant is bijzonder irri om eraf te halen, alleen met een beetje brute force lukt t wel.
Ik heb een logitech Dinovo set dus met de MX 900 muis en BT HUB, ze konden elkaar gelijk vinden, maar daarna ging t weer wel en weer niet enz....
Uiteindelijk Suite 5.8 opnieuw geinstalleerd en nu werkt het zeer behoorlijk. Alleen nu doet de Application installer het niet meer...raar... weer opnieuw installeren denk ik.
Ik vind galerij best irri, ik ben een beetje pietje precies en het is me een grote zooi daar. Maar dat komt goed
Ik heb een Apacer 256 MB besteld, maar ik heb de standaard 32 MB al uitgeprobeerd in mijn cardreader en kreeg dezelfde problemen als jullie....Na het renamen werkte het, maar als ik er weer een MBtje of 20 op zet dan begint die weer te flippen... is dat nou elke keer ??? Want ik had er eerst ook een Mp3 erop die heb ik op de pc gewist en op de 6230 laat titel van andere (nieuwe) liedje zien en speelt die nog steeds die oude ( die ik dus gewist had) af.
Als ik handsfree gebruik om te bellen, komt er flink wat geluid uit, maar bij mp3 is dat een stuk minder, ligt dat aan de bestanden of hoort dat zo ?
Verder is het klote dat ik de backup van me 6510 er niet op kan zetten... moet alles maar handmatig of is er nog mogelijkheid om .csv naar .nbf om te zetten ?
En ik heb hem pas een dag maar heb er al flink mee gestoeid... maar de accu die gaat toch best lang mee.
Wat ik wel klote vind is.... op mijn 6510 kon ik voice memo opnemen en er alarm aan hangen...stukken sneller dan typen..kan ik op de 6230 niet vinden, ben ik scheel of is die optie er gewoon niet ?
De favorieten menu had ik ook liever een rasterweergave van.
Organiser vind ik wel goed... alleen jammer dat je niet kunt slepen in de weekweergave... of kan dat wel ?
En ik zie dat hij maar 2 oproepen ( conferentie) tegelijk aankan, de 6210 kon er 7 aan, was echt lachen... had ik ene keer 7X 0800-wijven met elkaar in conferentie
Ik heb telfort abo... ik heb me aangemeld op hun site... stuur de 6220 instellingen van WAP ( GSM) en dat werkte meteen perfect.
Maar GPRS wil gewoon NIET lukken. Ik heb de instellingen handmatig overgenomen en van de nokia site gestuurd, maar ik krijg steeds de foutmelding: "GPRS-Verbinding niet beschikbaar" en meteen daarna "Inbel-verbinding mislukt" en JA ik heb de telfort helpdesk gebeld, maar die konden me zo niet verder helpen... ik probeer straks nog wel een keer...t MOET werken. Ik had wel in vorige posts de instellingen van telfort gezien en uitgeprobeerd, werkt niet...
Je moet bij de INSTELLINGEN ( con>gprs) wat instellen en bij DIENSTEN toch ?
Maarja, mensen met telfort abo die t werkend hebben ... aub de goede instellingen ?
Verder heb ik al met multimedia converter wat overgezet... gaat best goed, alleen sommige dingen spiegelt die en zet die op de kop, zal wel aan codec liggen.
Toetsen drukken fijn, maar eigenlijk zitten die te dicht bij elkaar...zal wel om het strak te houden.
Wel lekker snel apparaat ( NOT ala sommige SE gevallen

) , ik heb alleen tijdens spelen van racespel luisterend naar mp3 enige vertraging gezien, maar das normaal.
Ik ga bij Ebay nog 2 van die neppe accus bestellen... die kosten 10 per stuk ofzo... bijna gratis. Een vriend heeft er ook een besteld en is nog niet ontploft

.
Bluetooth headset... ik heb het eigenlijk niet hard nodig, maar lijkt me wel handig, maar als ik er een haal moet die EN op PC EN op GSM werken. Mijn oog ligt op de Bluetrek G2,Logitech of de Jabra ( $$$) ... maar ik zie wel
pfff.... volgens mij heb ik nu wel genoeg ge****
Nokia 6230
Geweldig
ps: Wat zich allemaal opkropt in 2.5 maanden he
[
Voor 5% gewijzigd door
Verwijderd op 19-05-2004 09:10
]