MP3-autoradio ervaringen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 539 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-02 18:39
Xof schreef op 11 oktober 2004 @ 21:23:
Dat gaat jammergenoeg niet, vind het ook vreemd dat er geen fabrikant op het idee is gekomen om tijd tussen het wisselen van nummers op 0 sec te zetten (dus ook echt 0 sec).
daar zullen ze vast wel aan gedacht hebben,
maar misschien is het nog te lastig te realiseren ofzo...

elk nummer moet gebufferd worden en daar hebben ze net dat stukje tijd voor nodig...

(maar ja, als ruimdenkend persoon zou ik zeggen: doe alvast tijdens het laatste stuk van je huidige nummer een deel van je volgende nummer vooruit-bufferen... :))

Leeg - Sinds 20180907

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 19:59

Xof

Xof schreef op 11 oktober 2004 @ 19:14:
Ik was vandaag even niet zo blij met mijn mp3spelertje... hij kapte er gewoon mee op de helft van een nummer (soms eerder) en ging hij naar het volgende nummer en sloeg af en toe over :s
Ik hoop dat het aan de cd lag, dus ik ga het vandaag even op een betere kwaliteit cd branden en hopen dat ik morgen nergens last van heb. Je zou verwachten dat mp3 minder problemen zou geven op slechtere cd's.

@stefijn, staat hier niet iets over in de handleiding? :)
Vandaag dus maar even een nieuwe cd gebrand en in de auto gedaan, en nu geen last van nummers die blijven steken en dan overslaan naar het volgende nummer. Het ligt dus wel aan de cd die je gebruikt, ik heb nu een MAM (mitsui) gebruikt :)
Ik heb de cd ook maar langzaam gebrand (4x) en misschien heeft dit ook wel geholpen (wat hier al eerder werd gezegd).

• nvanthoff
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-06-2022
Ik ben van plan de Pioneer P3630Mp of de Pioneer 4700MP te kopen, ik begreep namelijk dat Pioneer over het leuek trukje beschikt dat ik alle lage tonen (bas) via mijn sub-woofer kan laten lopen, zodat ik mijn normale 4 boxen harder kan zetten zonder aliteitsverlief, weet iemand hier iets van? Die vriend heeft namelijk een standaard Nissan met de originele boxen en een cheap-ass subwoofer. Die van mij is van Sony.

Graag wat uitleg hierover!

Alvast bedankt!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-02 08:33
Degene die jij mooi vind klinken :X
nvanthoff schreef op zondag 13 februari 2005 @ 03:34:
Ik ben van plan de Pioneer P3630Mp of de Pioneer 4700MP te kopen, ik begreep namelijk dat Pioneer over het leuek trukje beschikt dat ik alle lage tonen (bas) via mijn sub-woofer kan laten lopen, zodat ik mijn normale 4 boxen harder kan zetten zonder aliteitsverlief, weet iemand hier iets van? Die vriend heeft namelijk een standaard Nissan met de originele boxen en een cheap-ass subwoofer. Die van mij is van Sony.

Graag wat uitleg hierover!

Alvast bedankt!
Dat zit er op, maar volgens mij stuurt ie de lage tonen in meer of minder (instelbare) mate naar de achterspeakers, die over het algemeen wat zwaarder zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Stefke op 05-02-2006 17:55 ]

• Xof
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-02 19:59

Xof

Bestaat dit topic ook nog ;)

Heb ondertussen alweer een andere radio, de Pioneer DEH-P6800MP. Deze hoort bij de nieuwe modellen van 2006 (wat dus de 8 inhoud, 2005 stond voor 7). Ik ben er tot nu toe erg tevreden over, wat vooral leuk is dat je niet meer de keuze hoeft te maken welke kleur verlichting je wil. Deze is namelijk in te stellen waardoor je of een rode of een groene verlichting kan krijgen.
Geluid klinkt is natuurlijk weer super zoals ik gewend ben van pioneer.

Deze kost ong. 250 euro.
En het is idd mogelijk om bij Pioneer de bass via de subwoofer te laten verlopen, als ik deze optie aanzet dan hoor ik alleen hoge geluiden uit mijn speakers komen.

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:59

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Ik heb een Sony CDX-S2200. De opvolger is geloof ik (pin me er niet op vast) de 2220. Ding werkt prima, mooi display (wat krap qua aantal tekens) wit op zwart, roodverlichte toetsen, weinig kermis, slaat nooit over... Zeer tevreden over, en te krijgen voor rond de 110 euro geloof ik :)

Hier stond een dode link.

Pagina: 1 2 Laatste