Word: totale bewerkingstijd NIET opslaan?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.008 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• jaspov
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-04 15:55
Word 2002 (en naar ik vermoed ook andere versies) slaan een heleboel extra gegevens over documenten op. Via bestand - eigenschappen zijn deze op te vragen. In de opties onder tabblad beveiliging heb ik opgegeven dat ik niet wil dat Word gebruikersgegevens opslaat.

Op het tabblad eigenschappen houdt Wordt dan echter nog steeds bij hoe lang er aan een document gewerkt wordt. Dat wil ik niet. Ik kan echter nergens vinden hoe ik dat uit kan zetten.

Via google en hier gezocht op word, privacy, totale bewerkingstijd, statistics maar ik kan het niet vinden. weet iemand een oplossing?

Verwijderd

Ha, op zo'n manier heb ik ooit eens de maker van een doc dat aanzette dat fraude achterhaald en door kunnen spelen aan de bevoegde persoon :)

Mijn oplossing (wellicht wat flauw): gebruik WP.

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-03 13:07
Koppiepeest de inhoud naar een nieuw document; klaar!

• jaspov
Bedankt maar ik hoop eigenlijk op een eenmalige permanente actie voor word. Ik zou niet graag overgaan naar WP en ook niet altijd willen nadenken bij opslaan. Copy pasten naar nieuw document kan ook mis gaan met complexe documenten met verschillende paginaopmaak en kop-voetteksten.

Ik las wel dat als ik aangeef in windows XP dat ik Duits ben dat de optie uit gaat vanwege wettelijke bepalingen daar. Het is dus mogelijk.

Ik ben niet zo'n register koning maar zou te achterhalen zijn wat er in het register verandert voor Word als je windows op Duitsland instelt?

http://office.microsoft.c...T=4&Origin=CH060840551043

[ Voor 81% gewijzigd door jaspov op 10-05-2004 23:45 ]

• jaspov
iemand nog structurele oplossingen?

Verwijderd

Heb hier Engelse versie...

File => Properties => Custom => Delete Attributes.

• jaspov
Vreemd, het lijkt erop dat dat er in de Nederlandse versie niet in zit. Is dat het laatste tabblad van de properties? Ik heb hier de tabbladen:
Algemeen
Samenvatting
Statistieken (gaat het om)
Inhoud
aangepast

Aangepast zou custom moeten zijn. Ik kan daar echter alleen nog meer items toevoegen of die items verwijderen (zoals afdeling, bron etc.)

• GeekK
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:26

GeekK

Rag Mama Rag

Jaspov schreef op 10 mei 2004 @ 23:20:
Via google en hier gezocht op word, privacy, totale bewerkingstijd, statistics maar ik kan het niet vinden. weet iemand een oplossing?
MS Knowledge Base is the way to go.

Misschien heb je hier wat aan: HOW TO: Minimize Metadata in Microsoft Word 2002.
Vreemd, het lijkt erop dat dat er in de Nederlandse versie niet in zit.
Bovenstaand document noemt die methode ook, maar bij mij zit die 'Custom'-button er ook niet, ik gebruik Word 2003 NL. :? Misschien een instelling ergens in opties?

[ Voor 72% gewijzigd door GeekK op 12-05-2004 18:48 . Reden: edit: info weggehaald die je al geprobeerd had... ]

Opera topic op GoT | Vivaldi topic op GoT | Vivaldi Tips

• jvo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-10-2023

jvo

geen commentaar

Misschien een macro toevoegen aan normal.dot die uitgevoerd wordt bij het sluiten van een document en dan de boel wist. Dit moet volgens mij wel kunnen.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• jaspov
het is me in elk geval duidelijk dat er geen voor de hand liggende optie is. In de Nederlandse versie ontbreekt een knop. Eigenlijk vind ik dat ook een knop overbodig zou moeten zijn. als ik niet wil dat Word het allemaal opslaan dan moet Word dat niet doen in de eerste plaats.

Wellicht eens kijken wat er verandert als ik mijn pc als Duits instel. register monitor tool of zo.

Edit: zie nu pas de link naar artikel over 2003 addin tool. Zal er eens kijken.

[ Voor 10% gewijzigd door jaspov op 12-05-2004 19:40 ]

• wimpie
  • Registratie: September 1999
  • Niet online
PDF ;)

Divide and conquer.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

V-54 Hive: HKEY_CURRENT_USER
Key: Software\Microsoft\Office\8.0\Word\Options
Value Name: NoEditTime
Data Type: REG_SZ
Value: 0

By default, Microsoft Word tracks the total editing time for a given document. This statistic appears on the File/Properties dialog box under the Statistics tab. When this value is 0, which is the default, Word tracks total editing time; setting it to 1 turns off this feature.

bron
werkt iig voor word97/2000 :9

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

• jaspov
Hier toegevoegd voor word XP maar de tijd wordt nog steeds bijgehouden helaas.

Verwijderd

Ik zit ook met dit probleem, kan het ook niet vinden.
Ik gebruik Office 2003.

Weet iemand al een structurele oplossing?

• Kappie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 02-04 10:02

Kappie

Tell me your secrets...

Ik gebruik zelf het programma DocScrubber. (http://www.docscrubber.com). Deze haalt alle tags uit je document.

He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op dinsdag 08 maart 2005 @ 11:06:
Ik zit ook met dit probleem, kan het ook niet vinden.
Ik gebruik Office 2003.

Weet iemand al een structurele oplossing?
En dit werkte dus niet :? http://www.microsoft.com/...46D34E5360&displaylang=en

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Met die plug moet je het als nog verwijderen. Office moet het gewoon helemaal niet bijhouden.
Pagina: 1