Fellow tweakers, Ik moet een beroep doen op jullie kennis.<P>
Trust ( please don't get me started
) heeft een extern kastje op de markt gebracht, genaamd de <A HREF="http://www.trust.com/press/pressrelease.htm?id=100">Televiewer</A>. Dit apparaat maakt het mogelijk om op een videokaart of laptop zonder TV out toch op een TV aan te sluiten. Het converteert een VGA signaal naar een RGB/SCART, S-VIDEO/SVHS of Composiet/Tulp signaal.<P>
Degene die ik had gekocht om uit te proberen heb ik helaas terug moeten brengen omdat het SCART gedeelte niet werkte.
Ik had het op zowel een oude als op een heel nieuwe TV getest, dus daar lag het niet aan.
Ik zou graag willen weten wat jullie ervaring met dit apparaatje is, mede omdat toevallig iemand had gesproken die er ook een had gekocht en hij die OOK moest terugbrengen omdat er iets mis was. Daarnaast hoor ik graag van vergelijkbare producten van betere kwaliteit, maar wel voor een nog altijd schappelijke prijs (de Televiewer kostte zo'n 200 piek).
Voordelen externe VGA2TV module: geen Macrovision
, ALLES is op TV te tonen (niet alleen MPEG1/2, zoals bij DVD kaarten)
, op alle computers/laptops (ook zonder TV out) te te gebruiken
. (Klopt het trouwens dat er geen Macrovision op zit? Volgens de website kun je het TV signaal met een VCR opnemen.)
Maar goed, graag wat info en gebruikerservaringen hierover...
Trust ( please don't get me started
Degene die ik had gekocht om uit te proberen heb ik helaas terug moeten brengen omdat het SCART gedeelte niet werkte.
Ik zou graag willen weten wat jullie ervaring met dit apparaatje is, mede omdat toevallig iemand had gesproken die er ook een had gekocht en hij die OOK moest terugbrengen omdat er iets mis was. Daarnaast hoor ik graag van vergelijkbare producten van betere kwaliteit, maar wel voor een nog altijd schappelijke prijs (de Televiewer kostte zo'n 200 piek).
Voordelen externe VGA2TV module: geen Macrovision
Maar goed, graag wat info en gebruikerservaringen hierover...