en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Niemand?
Pas geleden een aangeschaft om i.c.m. een laptop te gebruiken. Het werkt aardig. Om gewoon wat simpel werk op een TV te laten zien is het wel ok.
Of films en games goed lopen heb ik nog niet geprobeerd, maar ik geloof dat de snelheid nogal tegen viel. Moet ik nog eens nagaan.
Of films en games goed lopen heb ik nog niet geprobeerd, maar ik geloof dat de snelheid nogal tegen viel. Moet ik nog eens nagaan.
de betaler vervuilt
Ik zou 'em met name gaan gebruiken voor het afspelen van DVD's en DIVX films. Dus snelheid is wel belangrijk.
Iemand?
Iemand?
Verwijderd
Ik heb dit al gezegd in een ander topic over de televiewer :
Absoluut NIET kopen, die televiewer is de grootste rommel die je maar kan krijgen!!!
Ik heb hem zelf niet , maar een vriend van mij heeft hem gekocht. Leuk ding, behalve dat er sowieso veel signaal verlies optreedt. Het ghosting effect is dan goed zichtbaar en bijzonder irritant.
Maar dat was niet eens het ergste, na 2 weken begon het beeld wat roder te worden en het werd steeds erger, totdat het beeld compleet rood was! En ja hoor, ding weer terug naar Trust om een nieuwe te krijgen.
Eerst was hij nog enthousiast over de televiewer, maar hij is er nu achter dat dat ding complete troep is.
Koop hem niet!
Absoluut NIET kopen, die televiewer is de grootste rommel die je maar kan krijgen!!!
Ik heb hem zelf niet , maar een vriend van mij heeft hem gekocht. Leuk ding, behalve dat er sowieso veel signaal verlies optreedt. Het ghosting effect is dan goed zichtbaar en bijzonder irritant.
Maar dat was niet eens het ergste, na 2 weken begon het beeld wat roder te worden en het werd steeds erger, totdat het beeld compleet rood was! En ja hoor, ding weer terug naar Trust om een nieuwe te krijgen.
Eerst was hij nog enthousiast over de televiewer, maar hij is er nu achter dat dat ding complete troep is.
Koop hem niet!
Als de Trust troep is, zijn er dan vergelijkbare producten die wel kwaliteit bieden?
Linkz plz...
Linkz plz...
maar is er niet gewoon iets wat je op je vga-kaart kan zetten?
Tuurlijk wel.. koop gewoon een BEAMER... knal ff een zooi groene flappen neer... Voor 2500 kun je al een eenvoudige kopen.. (ik weet niet hoe het is met de lichtsterkte van die gevallen!!!). Kun je lekker UT'en of CS'en terwijl je de zooi life-size op je muur projecteert
Verwijderd
Ik heb alles geprobeerd, maar ik krijg niet echt de indruk dat er een signaal naar de TV afgegeven wordt met dit kastje. Alles zit aangesloten volgens het boekje(incl. de pal instellingen ) en de videokanalen (AV en AV - )geven niks anders weer dan het standaard zwarte beeld(ook resolutie van de computer veranderen (uit de handleiding) hielp niks).
boeie...ik heb 'm bij de mediamarkt gekocht, ze zullen wel een tegoedbon geven, dan kan ik die weer gebruiken voor een subwoofer.
maar goed, leuk geprobeerd.. maar het werkt niet. Of er moet iets zijn wat ik over het hoofd gezien heb (lijkt me sterk, maar het kan natuurlijk
)
boeie...ik heb 'm bij de mediamarkt gekocht, ze zullen wel een tegoedbon geven, dan kan ik die weer gebruiken voor een subwoofer.
maar goed, leuk geprobeerd.. maar het werkt niet. Of er moet iets zijn wat ik over het hoofd gezien heb (lijkt me sterk, maar het kan natuurlijk
is dus best wel een aardig apparaat om gewoon af en toe een divxje ofzo mee te kijken .. kwaliteit is beter dan de tv out op een asus tnt1 deluxe en daar klaagde ook niemand over.. verder als je geen beeld krijgt moet je kijken of je die kleine dip swithches goed hebt staan . mischien staat ie wel op rgb en kan je tv geen rgb aan of mischien staat de boel wel op ntsc.. tekst enzo zal ie wel niet zo goed doen maar je moet dan ook bedenken dat de resolutie van je tv ook klote is. veel lager dan je monitor. voor de beste resultaten gebruik je rgb . super vhs en als dat allemaal niet werkt dan pas composiet ..
mollie
mollie
Verwijderd
die stonden wel goed ingesteldis dus best wel een aardig apparaat om gewoon af en toe een divxje ofzo mee te kijken .. kwaliteit is beter dan de tv out op een asus tnt1 deluxe en daar klaagde ook niemand over.. verder als je geen beeld krijgt moet je kijken of je die kleine dip swithches goed hebt staan . mischien
Ik heb ze gezien in gebruik bij een kabelkrantje uitstekend beeld heel errug scherp zelfs.
kleuren zijn ook goed alleen weet ik niet of het geschikt is voor divx omdat je monitor meestal van resolutie verandert op het moment dat je fullscreen gaat kijken waardoor de refresh rate weleens verkeerd kan gaan staan zodat de converter het niet meer helemaal 100% kan omzetten.
kleuren zijn ook goed alleen weet ik niet of het geschikt is voor divx omdat je monitor meestal van resolutie verandert op het moment dat je fullscreen gaat kijken waardoor de refresh rate weleens verkeerd kan gaan staan zodat de converter het niet meer helemaal 100% kan omzetten.
Dit is dus niet waar, aangezien trust bijna niets zelf produceert, ze kopen modellen/apparaten van andere fabrikanten, en daar zetten ze een mooi kastje omheen, Trust kan dus vanalles zijn.Op donderdag 09 november 2000 11:54 schreef sub-zero het volgende:
ja das waar trust producten zijn over het algemeen bagger
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Vriend van mij heeft hem, echt cool om te zien, en hij werkt gewoon goed.
Pagina: 1