ik heb er ook al over gedacht om zo'n ding te kopen, maar de kwaliteit schijnt echt bagger te zijn.......
Hmm. kan vandaag er eentje lenen van een collega van mij.. eens kijken wat de kwaliteit is...
Kijken of ie misschien wat beter is dan de ATI Rage Pro met TV-Out op mijn Latitude laptopje..
Kijken of ie misschien wat beter is dan de ATI Rage Pro met TV-Out op mijn Latitude laptopje..
En hoe is de kwaliteit, Krypt?
Ik zou het wel eens willen weten
Ik zou het wel eens willen weten
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het zoals het kan.
Bijzonder goed moet ik zeggen...
Beeld van mijn desktop is van redelijke kwaliteit.. beter dan mijn ATI Rage met TV-out op mijn Dell Latitude.... En bij een Divx afspelen is het helemaal perfect... ook een stukje beter dan die ATI....
Ben er zeer over te spreken.. jammer dat ik hem volgende week terug moet geven...
Beeld van mijn desktop is van redelijke kwaliteit.. beter dan mijn ATI Rage met TV-out op mijn Dell Latitude.... En bij een Divx afspelen is het helemaal perfect... ook een stukje beter dan die ATI....
Ben er zeer over te spreken.. jammer dat ik hem volgende week terug moet geven...
Minder goeie ervaringen op:
gathering.tweakers.net/showtopic/67438
gathering.tweakers.net/showtopic/67438
en zij zagen niet hoe spot in mij worstelde met verdriet
Tja.. ik heb zelf niet de TV-out van een Asus of een Matrox G400 gezien... die zullen vast een stuk beter zijn op hoge resoluties..
Maar het is een goedkope oplossing om Divx/DVD's te bekijken...
Dat ie verkleurd heb ik nog niet gezien,...
Maar hij is iig iets beter dan de TV-out van de ATI Rage Pro die in mijn Latitude zit..
Maar het is een goedkope oplossing om Divx/DVD's te bekijken...
Dat ie verkleurd heb ik nog niet gezien,...
Maar hij is iig iets beter dan de TV-out van de ATI Rage Pro die in mijn Latitude zit..
Pagina: 1