Heeft iemand al meer informatie kunnen vinden over die speler van www.whoot.nl , lijkt me wel een leuk dingetje voor sinterklaas...
Ik heb dus de mp-chart, 256MB, multi color backlight, MEDIA Markt (€49) en ben op zich heel tevreden. Alleen staat bij mij het programmatje op de logos te wijzigen niet op de cd (wordt wel in het boekje genoemd). Kan iemand dit misschien online zetten (als dat legaal mag..).Verwijderd schreef op woensdag 10 november 2004 @ 08:47:
Die MP3 speler van de MediaMarkt/BCC (Time DPA-20LC, Time DPA-20AL en Time DPA20B) en Praxis (256MB USB MP3 stick) zijn technisch dezelfde als die van:
H-E.nl (MP-Chart DS884B), Computerline.nl (Victory 501D / 501B2 / 301F1), Modern Electronics/IT's (Packard Bell AudioKey) etc.
Er zijn uitvoeringen met FM radio, Telefoonboek, Memorecorder, gekleurd display, kleureffecten erbij etc met groottes vanaf 16MB t/m 1GB (het stuur-IC kan 3*4Gb aan).
[..]
Om een tijdelijk logo in te stellen (bijv. ter indicatie van welk album je er nu op heb staan) volstaat het om een BMP plaatje van maximaal 96x24px monochroom met de naam kj_pic.bmp in de root van de speler te zetten.
Vind het verder erg raar dat in het boekje en op de cd continu wordt gesproken over een fm optie, maar op de speler/doos staat hier niets over. Zal het kunnen dat dit misschien een firmware kwestie is? Ik kan sowieso nergens andere firmware vinden dan op de cd welke hetzelfde is als die op de speler.
En weet iemand hoe het met songteksten zit? Op het apparaatje stonden 2 mp3 bestanden en een .lrc bestand welke vrij veel op een lyric bestand lijkt, maar hij geeft deze niet weer en er staat ook niets in de manual.
[ Voor 8% gewijzigd door pietje63 op 28-11-2004 19:35 ]
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Verwijderd
Je kunt ook gewoon een 96x24px 2 kleuren BMP op de USB key zetten in de root met de naam kj_pic.bmppietje63 schreef op zondag 28 november 2004 @ 19:32:
[...]
Ik heb dus de mp-chart, 256MB, multi color backlight, MEDIA Markt (€49) en ben op zich heel tevreden. Alleen staat bij mij het programmatje op de logos te wijzigen niet op de cd (wordt wel in het boekje genoemd). Kan iemand dit misschien online zetten (als dat legaal mag..).
Hoef je ook niks te flashen en behoud je garantie...
Het flashtooltje staat op de CD in de \Tool folder onder de naam BMP.exe of Repair.exe (met daarbij het nodige bestand update.dll), inclusief handleiding die je ook hier kunt vinden.
Het is niet aan te raden om daar teveel mee te experimenteren, er zijn al mensen geweest die het ding daarna nooit meer werkend hebben gekregen....
Voor FM moet er ook andere hardware bij (en die kun je niet erbij flashenVind het verder erg raar dat in het boekje en op de cd continu wordt gesproken over een fm optie, maar op de speler/doos staat hier niets over. Zal het kunnen dat dit misschien een firmware kwestie is? Ik kan sowieso nergens andere firmware vinden dan op de cd welke hetzelfde is als die op de speler.
Songteksten worden niet ondersteund door de ATJ2075 decoderchip volgens de datasheet...En weet iemand hoe het met songteksten zit? Op het apparaatje stonden 2 mp3 bestanden en een .lrc bestand welke vrij veel op een lyric bestand lijkt, maar hij geeft deze niet weer en er staat ook niets in de manual.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2004 01:14 ]
Verwijderd
Ik heb even met whoot.nl gemaild, dit zijn hi-res fotos van het apparaatje: http://www.wh00t.nl/hi-res/
Heb 'm al een tijdje binnen (twee stuks), eentje verkocht voor 15 euro en daarvan goede dopjes gekocht voor de andere (Sennheiser MX500). De meegeleverde dopjes zijn verschikkelijk slecht. Met de nieuwe dopjes gaat het prima. Spelertje loop wel eens vast, dan moet de batterij even los om 'm te resetten. Maar goed voor een gratis product voldoet het prima.miles schreef op zondag 28 november 2004 @ 14:15:
Heeft iemand die mp3 speler van de ING als eens ontvangen?
Ik heb hem vrijwel meteen toen de actie begon aangevraagd, maar nog helemaal niets ontvangen.
Gewoon bmp erbij zetten werkte bij mij niet.. 96*24 en 2 kleuren.. en die update tool, je blijkt per MP3 speler een verschillende update.dll nodig te hebben dus laat ik het maar..Verwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 20:26:
[...]
Je kunt ook gewoon een 96x24px 2 kleuren BMP op de USB key zetten in de root met de naam kj_pic.bmp
[...]
Songteksten worden niet ondersteund door de ATJ2075 decoderchip...
Verder was de site van jou bij mij niet goed leesbaas (simplified chinese staat er hier niet op, win xp cd niet bij de hand) maar http://xundu.com.hk/TurnOn/ is een goede kopie (met werkende links voor downloads). Dacht ik ga even verder kijken op die site maar als je http://xundu.com.hk/ intypt krijg je een mededeling dat het bedrijf niet meer bestaat... edit:
Met dank aan google nog wat sup-pagina;s gevonden waaronder http://www.xundu.com.hk/products.htm die ik heb is exact de 326, alleen de bovenste regel van mijn display is net wat anders. Verder supporten deze dingen volgens deze site wel lyrics.
Dan maar mijn flitsende intro die er al op stond
[ Voor 13% gewijzigd door pietje63 op 28-11-2004 23:15 ]
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!
Verwijderd
Bij de trekpleister 17 inch tft monitor voor slecht 300 euro geloof ik, pin me hier niet op vast, maar het zou ook wel is minder kunnen zijn...
Verwijderd
Heb je ook een philips voorVerwijderd schreef op zondag 28 november 2004 @ 23:49:
Bij de trekpleister 17 inch tft monitor voor slecht 300 euro geloof ik, pin me hier niet op vast, maar het zou ook wel is minder kunnen zijn...
Is er iemand die mij kan vertellen welk merk/type deze autoradio cd/mp3-speler is? Ik heb me suf gezocht maar kan niks vinden.
Plaatje:
Plaatje:
Staan al een paar posts over in die andere (A/V dus..) discount-draad:Oesie schreef op maandag 29 november 2004 @ 19:49:
Is er iemand die mij kan vertellen welk merk/type deze autoradio cd/mp3-speler is? Ik heb me suf gezocht maar kan niks vinden.
Plaatje:
[afbeelding]
o.a. : tweakers.not in "Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanb..."
http://www.lidl.nl/nl/ind...41206.p.LCD-Breedbeeld-TVJazzySOB schreef op zaterdag 27 november 2004 @ 14:07:
Ik zag gisteren in een folder bij de Lidl in Hoorn dat ze volgende week een grote 28" (80cm) LCD-breedbeeld TV met aluminium behuizing en 16ms responsetijd met alles dr'op en dr'an in de aanbieding hebben voor 1499,-
Dit lijkt me toch een serieuze prijsdoorbraak voor dit formaat LCD-TV.
Echter, op de site van de Lidl kan ik er niks over vinden. Wel staat er een 20" LCD-TV voor 699,-
Ik zeg dat is serieus interessant....
* Mooody woont 5 km. van Duitsland.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 12:47:
http://nu.nl/news.jsp?n=448136&c=132
Must... have! Duitsland is alleen wel wat ver weg.
Die is wel leuk inderdaad.
Lidl in NL had 2 weken geleden ook een 20gig speler voor 199 euro.
[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 30-11-2004 12:49 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Ik ga morgen die mp3 speler halen bij de Aldi. Jammer dat ze er zo weinig info bijzetten. Maar voor 512 MB kan je het altijd even proberen
Ander breng ik 'm terug, en haal ik de MSI 515 bij de mycom..
Verwijderd
ok, ben benieuwd, ik ben ook van plan hem te kopen!Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 14:53:
Ik ga morgen die mp3 speler halen bij de Aldi. Jammer dat ze er zo weinig info bijzetten. Maar voor 512 MB kan je het altijd even proberenAnder breng ik 'm terug, en haal ik de MSI 515 bij de mycom..
Verwijderd
ik vraag me af hoe snel die dingen bij de aldi op zullen zijn, ik wil er eigenlijk ook een halen, maar kan dan niet op tijd op me werk zijn...
Wel minder opzich als ze dan op zouden zijn
Wel minder opzich als ze dan op zouden zijn
Verwijderd
Las net bij de andere av aanbiedingen dat paradigit een liyama had voor dat geld, iets beter misschien.Toink schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 07:41:
[...]
http://www.lidl.nl/nl/ind...41206.p.LCD-Breedbeeld-TV
Ik zeg dat is serieus interessant....
Ik zie het nu ook ja, dat slaat helemaal nergens meer op.Verwijderd schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 22:26:
[...]
Las net bij de andere av aanbiedingen dat paradigit een liyama had voor dat geld, iets beter misschien.
Vanaf vandaag bij Kruidvat:
26" breedbeeld LCD televisie Phocus €999,= (+€8,= verw.bijdrage)
Iemand deze al gekocht/gezien?? Ben vooral benieuwd hoe het met de beeld en geluidkwaliteit zit; want de spec's zijn zeer behoorlijk te noemen voor deze prijs!
http://www.phocuselectronics.com/stylepics/lrlcd26whs.jpg
http://www.phocuselectronics.com/lcd/26_wide.php
[edit] (Zie uiteraard ook www.kruidvat.nl -> klik op "voordeelmagazine")
Iemand deze al gekocht/gezien?? Ben vooral benieuwd hoe het met de beeld en geluidkwaliteit zit; want de spec's zijn zeer behoorlijk te noemen voor deze prijs!
[ Voor 11% gewijzigd door Foxfire op 30-11-2004 23:16 ]
Dat dan weer wel......
Verwijderd
Is er al een gelukkige eigenaar van de liftec mp3-speler van de aldi, die vandaag verkocht wordt?
Ik ben namelijk wel benieuwd naar de geluidskwaliteit en of hij ook submappen afspeelt?
Ik ben namelijk wel benieuwd naar de geluidskwaliteit en of hij ook submappen afspeelt?
Verwijderd
Hier is er eenVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 09:35:
Is er al een gelukkige eigenaar van de liftec mp3-speler van de aldi, die vandaag verkocht wordt?
Ik was er als eerste 7:45

Eerste indruk is dat het nogal een gammel dingetje is. Knopjes zijn lastig in te drukken en het is maar 497 MB
Ik 'test' het geluid nu even met de bijgeleverde koptelefoontjes. Dat is gewoon 'standaard' kwaliteit. Zodra ik thuis ben zal ik even wat nummers luisteren met m'n Sony MDR EX71. Voor zover ik heb gekeken kan je wel bestanden in mapjes zetten, maar als je ze aanklikt om af te spelen, speelt hij alle andere mappen ook af.
Verwijderd
hmzzz, dat van dat gammel is wel minder, naja je kan ook niet alles hebben voor dat geld he.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:21:
[...]
Hier is er een
Ik was er als eerste 7:45Tegen opengings tijd stonden er echt 20 mensen al te wachten. Veel ook voor de pannensets enzo, dus als je geluk hebt zijn ze er in de middag ook nog
Maar de manager wist dat ik er 2 wou, dus hij begeleide mij even als eerste naar de kassa; alle mensen mopperen
![]()
Eerste indruk is dat het nogal een gammel dingetje is. Knopjes zijn lastig in te drukken en het is maar 497 MB
Ik 'test' het geluid nu even met de bijgeleverde koptelefoontjes. Dat is gewoon 'standaard' kwaliteit. Zodra ik thuis ben zal ik even wat nummers luisteren met m'n Sony MDR EX71. Voor zover ik heb gekeken kan je wel bestanden in mapjes zetten, maar als je ze aanklikt om af te spelen, speelt hij alle andere mappen ook af.
Naja ik vanmiddag mijn geluk maar eens beproeven.
Verwijderd
wat voor mij erg belangrijk is: hoe snel gaat het bestanden vesturen naar het ding?? Mijn vriendin heeft ook zo'n goedkoop ding gekocht (niet bij de aldi) en daar duurt het nog best wel lang...
(als het ding van gammelheid uit elkaar valt heb je nog altijd de 3 jaar garantie
)
ik zie ook in de pricewatch de goedkoopste mp3 speler van 512mb (aiptek) voor 92 (ex. verzendkosten) staan... scheelt toch weer zo'n 20 euro (en als dit ding kwa geluid net zo goed is als een duurdere)..
(als het ding van gammelheid uit elkaar valt heb je nog altijd de 3 jaar garantie
ik zie ook in de pricewatch de goedkoopste mp3 speler van 512mb (aiptek) voor 92 (ex. verzendkosten) staan... scheelt toch weer zo'n 20 euro (en als dit ding kwa geluid net zo goed is als een duurdere)..
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 12:43 ]
Heb hem net gehaald - hier hadden ze er nog genoeg liggen.
Het is idd wel een beetje een gammel dingetje, plastic dat kraakt en minder soepele knopjes, maar goed, voor dat geld... Hij's wel lekker klein [75x23x26mm].
Overzetten gaat niet supersnel - de 497MB had ik in 12 minuten pas vol.
Wel handig is natuurlijk dat'ie meteen herkend wordt in WXP.
Ik ga nu luisteren wat de geluidskwaliteit is van de meegeleverde dopjes, en m'n eigen dopjes.
Het is idd wel een beetje een gammel dingetje, plastic dat kraakt en minder soepele knopjes, maar goed, voor dat geld... Hij's wel lekker klein [75x23x26mm].
Overzetten gaat niet supersnel - de 497MB had ik in 12 minuten pas vol.
Wel handig is natuurlijk dat'ie meteen herkend wordt in WXP.
Ik ga nu luisteren wat de geluidskwaliteit is van de meegeleverde dopjes, en m'n eigen dopjes.
Nou, de dopjes die er bij zitten zijn niet eens zo slecht... M'n eigen Sony dopjes van zo'n 30 euro zijn natuurlijk beter 
De equalizer heeft een paar lekkere settings [XBass], maar sommige zijn ook niet om aan te horen [Rock - en dat met metalcore muziek]. En hij kan voor mijn oren hard genoeg - niet superhard om met dopjes uit je oren te kunnen luisteren, maar daar is'ie ook niet voor.
Verder kun je nog wel wat instellen qua display, om batterij te sparen en ik moet zeggen dat'ie prettig leest.
Onder navigatie kun je door mappen browsen, maar de folders/filenames worden daar tot DOS-format afgebroken [= 8 tekens+extensie van 3 tekens], dus zie je soms niet heel veel verschil tussen files
En je kunt tijdens afspelen alleen files skippen - niet FFWD of RWD'en.
Als'ie op de computer aangesloten is, kun je alleen maar overzetten, helaas niet afspelen dus [om batterij te sparen].
Alleen die knoppen bij mij zijn niet allemaal even makkelijk in te drukken - vooral menu, damn zeg - ff wennen en anders misschien ruilen tegen eentje die het misschien beter doet! Maar goed, 497MB voor 75 euro is niet mis
De equalizer heeft een paar lekkere settings [XBass], maar sommige zijn ook niet om aan te horen [Rock - en dat met metalcore muziek]. En hij kan voor mijn oren hard genoeg - niet superhard om met dopjes uit je oren te kunnen luisteren, maar daar is'ie ook niet voor.
Verder kun je nog wel wat instellen qua display, om batterij te sparen en ik moet zeggen dat'ie prettig leest.
Onder navigatie kun je door mappen browsen, maar de folders/filenames worden daar tot DOS-format afgebroken [= 8 tekens+extensie van 3 tekens], dus zie je soms niet heel veel verschil tussen files
Als'ie op de computer aangesloten is, kun je alleen maar overzetten, helaas niet afspelen dus [om batterij te sparen].
Alleen die knoppen bij mij zijn niet allemaal even makkelijk in te drukken - vooral menu, damn zeg - ff wennen en anders misschien ruilen tegen eentje die het misschien beter doet! Maar goed, 497MB voor 75 euro is niet mis
Nog leuk - de voicerecorder kan in verschillende kwaliteiten opnemen - 8000Hz tot 32000Hz en het verschil hoor je wel.
Al met al ben ik wel tevreden - dat er geen radio op zit boeit mij totaal niet; luister ik toch nooit. Lekker gadgetje!
Al met al ben ik wel tevreden - dat er geen radio op zit boeit mij totaal niet; luister ik toch nooit. Lekker gadgetje!
Verwijderd
Leuke review 
kan hij ook aan USB laden (de accu dan)??
En wat voor batterij gaat erin (of is het een vaste)? E
En hoe lang is het de bedoeling dattie het uithoud?
Verwijderd
Ik ben ook van plan om hem aan te schaffen. Maar wat ik me nog afvraag is:
Kun je er ook gewone data, etc op zetten. Of is het echt wma/mp3 only? (heb absoluut geen verstand van deze dingen ;-) )
Kun je er ook gewone data, etc op zetten. Of is het echt wma/mp3 only? (heb absoluut geen verstand van deze dingen ;-) )
Verwijderd
Ik was er eigenlijk zonder meer vanuit gegaan dat het ding ID3-tags snapt?
Maar aangezien hij in ieder geval de mappen op de DOS manier afkapt...
Want zonder ID3-tag support zou ik em toch wel een heel stuk minder vinden..
Verwijderd
Je kan 'm niet opladen via de USB poort. Er gaat een AAA 1,5V batterijtje in, en daarmee moet hij het volgens de verpakking 12 uur uithouden.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:35:
Leuke review
Je kan er ook andere bestanden opzetten, net als bij elke andere USB stick. Alleen zie je ze niet in de 'navigator' (om door de bestanden te bladeren). Dus dan kan je ze ook niet weggooien. Maar of dat echt een minpunt is laat ik aan jou overVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 13:37:
Ik ben ook van plan om hem aan te schaffen. Maar wat ik me nog afvraag is:
Er zit wel gewoon ID3-tag support op tijdens het afspelen. Alleen als je door je mp3's bladert worden zowel de mappen als de bestandsnamen afgekapt..Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:10:
Ik was er eigenlijk zonder meer vanuit gegaan dat het ding ID3-tags snapt?
Bij nader inzien is het spelertje niet eens zo gammel als ik eerst zei. Op zich zit het wel degelijk in elkaar, alleen de knopjes zijn een beetje irritant.
Verwijderd
hmmm enige grote minpunt vind ik dattie niet kan door en terug spoelen, maar dat neemt niet weg dat ik hem ook ga kopen
Die Ipod versie (dat medion HD speler ding die binnenkort ook komt) hoef ik niet want die is te duur
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 14:29 ]
Verwijderd
Kijk das mooi, daar is wel mee te leven.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:19:
[...]
Je kan 'm niet opladen via de USB poort. Er gaat een AAA 1,5V batterijtje in, en daarmee moet hij het volgens de verpakking 12 uur uithouden.
[...]
Je kan er ook andere bestanden opzetten, net als bij elke andere USB stick. Alleen zie je ze niet in de 'navigator' (om door de bestanden te bladeren). Dus dan kan je ze ook niet weggooien. Maar of dat echt een minpunt is laat ik aan jou over
[...]
Er zit wel gewoon ID3-tag support op tijdens het afspelen. Alleen als je door je mp3's bladert worden zowel de mappen als de bestandsnamen afgekapt..
Bij nader inzien is het spelertje niet eens zo gammel als ik eerst zei. Op zich zit het wel degelijk in elkaar, alleen de knopjes zijn een beetje irritant.
Ik ga em vanmiddag maar eens halen
iemand nog dat weerstation gehaald ? leek me wel geinig
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Vanaf 9 dec in de Lidl een 512 MB mp3 speler voor € 99,-
Bij de makro hebben ze nu een Cybercom MDPNA150 navigatiesysteem in de aanbieding voor 355.81 incl btw.
Heeft iemand hier ervaring mee? (zelfde als Medion)

• Incl. West-Europa navigatie software op cd-rom
• benelux navigatie voorgeinstalleerd op 256MB geheugenkaart
• plug & play
• draadloos door geintegreerde gps ontvanger
• nederlandstalige software en spraak
• touchscreen
Processor 300Mhz Intel Xscale
64MB RAM
TFT 65.536 kleuren
USB aansluiting
Card slot SD/MMC tot 512 MB
incl. autohouder + hoofdtelefoon
Garantie 2 jaar pick & return.
duitse pagina met specificaties
korte userreview
Heeft iemand hier ervaring mee? (zelfde als Medion)

• Incl. West-Europa navigatie software op cd-rom
• benelux navigatie voorgeinstalleerd op 256MB geheugenkaart
• plug & play
• draadloos door geintegreerde gps ontvanger
• nederlandstalige software en spraak
• touchscreen
Processor 300Mhz Intel Xscale
64MB RAM
TFT 65.536 kleuren
USB aansluiting
Card slot SD/MMC tot 512 MB
incl. autohouder + hoofdtelefoon
Garantie 2 jaar pick & return.
duitse pagina met specificaties
korte userreview
[ Voor 30% gewijzigd door T.T. op 01-12-2004 17:26 ]
Verwijderd
hoe weet je dat? ik zie het niet op de site staan namelijk... Heb je meer info?? Waarom zou ik deze kopen boven die van de aldi die 25 euro goekoper is?schrijver schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:50:
Vanaf 9 dec in de Lidl een 512 MB mp3 speler voor € 99,-
//edit...
Misschien omdat die van de aldi al uitverkocht is
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2004 18:40 ]
Heeft iemand al ervaring met deze en bijvoorbeeld de afmetingen, en de naam van de (officiele) fabrikant?

Is volgens mij best een leuk weerstationnetje voor €19,99 @ Aldi.
Is er uberhaupt op GoT al gerept over dit station want kan echt helemaal niets vinden.
Mammie heeft er eentje voor me meegenomen bij de Aldi, dus ik moet nog even afwachten wanneer ik haar kant opga. Ik wil graag wat meer info weten zodat ik al meer weet voordat de doos zegmaar open gaat
Edit: Via een duitse site dan toch aan de fabrikant + overige gegevens kunnen komen: http://www.dmv-electronics.com/site_1.php?lg=de
Edit2: Na wat rommelen in de URL ook de nederlandse site: http://www.dmv-electronic...dukt_faq.php?lg=nl&pr=1#1
Is er uberhaupt op GoT al gerept over dit station want kan echt helemaal niets vinden.
Mammie heeft er eentje voor me meegenomen bij de Aldi, dus ik moet nog even afwachten wanneer ik haar kant opga. Ik wil graag wat meer info weten zodat ik al meer weet voordat de doos zegmaar open gaat
Edit: Via een duitse site dan toch aan de fabrikant + overige gegevens kunnen komen: http://www.dmv-electronics.com/site_1.php?lg=de
Edit2: Na wat rommelen in de URL ook de nederlandse site: http://www.dmv-electronic...dukt_faq.php?lg=nl&pr=1#1
[ Voor 21% gewijzigd door Richard op 01-12-2004 23:19 ]
20*350ZO45°
Bel je mammie dan op zij heeft er 1 staanRichard schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:02:
Heeft iemand al ervaring met deze en bijvoorbeeld de afmetingen, en de naam van de (officiele) fabrikant?
[afbeelding]
Verwijderd
Heb je er nou een?Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 14:32:
[...]
Kijk das mooi, daar is wel mee te leven.
Ik ga em vanmiddag maar eens halen(hopelijk hebben ze em nog)
Ik denk dat ik 'm iig wel hou. Wie heeft er nou een radio nodig als je 500mb aan liedjes kan opslaan ?
Verwijderd
Jep, gezien en gekocht. 1 voor een vriendin, 1 voor mezelf.Foxfire schreef op dinsdag 30 november 2004 @ 23:11:
Vanaf vandaag bij Kruidvat:
Duidelijke afspraak gemaakt met de bedrijfleidster over het retouneren (geld terug) indien het toestel niet beviel; en er 1 om te testen meegenomen. Na een uurtje testen retour om een tweede toestel te halen.
Zeer enthousiast over het toestel; de uitvoering en mogelijkheden;
Enige features;
26" TFT-LCD XGA / VGA panel
1280x768 pixels
16,722,216 kleuren
450 cd/m2 helderheid
500:1 constant ratio
2x10 Watt stereo
800 pagina's teletekst
PIP (Picture In Picture)
PAP (Picture And Picture) <--- niet standaard bij dit model
PAT (Picture And Teletext) <--- idem, niet standaard bij dit model
Groothoek-perspectief
Scart aansluitingen (3 x EuroScart)
AV aansluiting (Cinch)
Extern geluidsysteem (Cinch)
S-VHS aansluiting
DVI aansluiting (PC)
CSub aansluiting (PC)
3,5 mm audio plug input (evt. PC)
Min. energie consumptie
AVL - automatische volumebeperking
ATS - automatisch afstemmingssysteem
Grafische equalizer
CTI - kleur overdracht scherpte functie
LTI - zwart-wit overdracht scherpte functie
Digitaal kamfilter - mengfilter helder beeld
Weergave op scherm van alle bedieningscommando's, programmanummers en bijkomende functies
Manuele fijnafstemming
Geheugen voor 100 programma's
etc. etc. etc.
Buiten de handige, overzichtelijke afstandbediening is ook een C-Sub (PC) aansluitkabel meegeleverd (wordt normaliter standaard niet meegeleverd)
2 jaar garantie aan huis.
Beide gekochte toestellen zijn pixel-perfect
Inmiddels uitgebreid getest, TV, DVD, Video en PC... Ik ben meer als tevreden.
Mijn inziens een echte aanrader; "indien nog te verkrijgen".
Overigens heb ik gemazzeld, had de beide toestellen reeds maandagavond in bezit; de volgende morgen (dag dat de aanbieding uitkwam) waren ze volgens bedrijfsleidster binnen een half uur na opening uitverkocht.
Anthony!
Verwijderd
Jep jep... toevallig vandaag gehaald; geing ding. Welke info wil je hebben?Richard schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:02:
[afbeelding]
Is die autoradio iets of niet ?? Ben opzoek naar een simple auto radio... Afstandsbedieding ding spreekt me wel aan, en kan het frontje eraf
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Verwijderd
Jeps, GOT oneVerwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 22:59:
[...]
Heb je er nou een?
Ik denk dat ik 'm iig wel hou. Wie heeft er nou een radio nodig als je 500mb aan liedjes kan opslaan ?Knopjes beginnen ook soepeler te worden. Heeft iemand eingelijk zich al door de deutsche site heen geworsteld voor firmware upgrades? Ik kon ze nm niet vinden..
Ik vind em best ok, maar de knopjes moet je wel op de juiste manier vrij hard indrukken verder vond ik em prima.
Ik schrok wel even toen ik thuis kwam en op de doos zag staan dat ie bitrates van
32Kb/s tot 256Kb/s ondersteunde, maar hij pakt ook gewoon 320Kb/s en variabele bitrate
Het enige dat ik wel jammer vind is dat je voor het 'browsen' naar een andere directory eerst naar het menu moet en dan navigation moet kiezen..
En inderdaad die DOS afkapping van de directory namen vind ik ook wel wat minder
Volume vind ik verder prima, en equalizer presets zijn ook prima.
Verder vind ik het display'tje wel cool, mooi blauw
En je kunt ook mooi de tijd dat het backlight blijft branden instellen en andere energie bespaarende functies instellen.
Naar de firmware heb ik nog niet gekeken, maar ik zie eerlijk gezegd geen noodzaak om die up te daten?
Volgens mij is dat nog een meevaller, omdat ze (bij mb's) het aantal bytes gedeeld door 1000000 opgeven, dus 512000000 bytes/1000000 = 512 mb, maar in feite is 512000000 bytes gelijk aan 512000000/1024=500000Kbytes/1024=~ 488MB.Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2004 @ 10:21:
[...]
M'n iRiver 40Gb is ook geen 40Gb maar eerder iets van 37.
MBP 15" i5 | 7D | 450D | 24-105L | 70-200 F/4L IS | 85 1.8 | Speedlite 430EX II | PS3 | Wii | iPhone 4s | iPad Air 64gb
ik heb gisteren dat weerstation gekocht. flink wat functies, maar heb het (binnen 12 uur) al 2 keer gehad dat de zender de weg kwijt was. groene ledje staat continue te knipperen (paar keer per seconde) en geeft geen nieuwe statussen meer door. Meer mensen met dit probleem ?
Mediamarkt heeft een inovix20 512mb mp3speler met FM tuner voor 88€ is hetzelfde als de: Akai MP5756 256 MB
7kleuren blacklight, ziet er mooi uit. Geluidskwaliteit is goed, FM radio, voor wat ik zo in 5minuten spelen ermee kon ontdekken, valt het mee.
Norrod heeft mp3 spelers, 512mb met FM tuner voor 79€ wij als studenten(OV/pasjes) krijgen 5% korting, dus 75€. Maar ff langs gaan kijken welke merken ze nu hebben en of het er leuk uitziet
7kleuren blacklight, ziet er mooi uit. Geluidskwaliteit is goed, FM radio, voor wat ik zo in 5minuten spelen ermee kon ontdekken, valt het mee.
Norrod heeft mp3 spelers, 512mb met FM tuner voor 79€ wij als studenten(OV/pasjes) krijgen 5% korting, dus 75€. Maar ff langs gaan kijken welke merken ze nu hebben en of het er leuk uitziet
[ Voor 5% gewijzigd door ToFast op 03-12-2004 00:04 ]
Verwijderd
Mediamarkt Enschede heeft vandaag de GMB 128mb speler voor 24,99 verkocht, 1 uur lang. Gelukkig net op tijd om er 1tje te scoren. Een verkoper zei me dat ze volgende week de monolith 7010 256mb (zwart en zilver) voor 149 in de advertentie zetten. Ik ben benieuwd!
Heb je de zender al volgens de handleiding een andere "Huiscode" of "Kanaal" gegeven. Ik kan de error welke bij het knipperen hoort niet vinden, maar misschien staat het ding te "vechten" met zenders van buren o.i.d.hvangent schreef op donderdag 02 december 2004 @ 14:21:
ik heb gisteren dat weerstation gekocht. flink wat functies, maar heb het (binnen 12 uur) al 2 keer gehad dat de zender de weg kwijt was. groene ledje staat continue te knipperen (paar keer per seconde) en geeft geen nieuwe statussen meer door. Meer mensen met dit probleem ?
Verder is er nu ook een apart topic over het weerstationnetje: Aldi weerstation 2004, geen bereik draadloze temp
20*350ZO45°
Verwijderd
hmm dat is erg interessant, zelfde prijs als de aldi[b][message=22273622,noline]
Verwijderd
Op zich wel interessant, maar geen gegevens over merk of iets dergelijks 
Officiële site: Geen link beschikbaar.MP3 speler/USB Pen 512Mb radio
Omschrijving:
Vaak op reis, veel buitensporten en geen muziek bij de hand (of een cd speler die en te zwaar en te vaak overslaat). De MP3 speler / USB Pendrive 512 Mb is de oplossing. De USB Pendrive is uitgerust met 512 Mb geheugen en een FM Radio ontvanger. U kunt dus altijd alle belangrijke data direct binnen handbereik hebben. Een extra voordeel is dat deze is uitgerust met een MP3 speler goed voor zes uur aan MP3 muziek.
Technische specificaties:
- Merk: verschillend
- Type: 512 Mb geheugenstick, FM radio en MP3 speler
- Kleur: verschillend
Verwijderd
hmmmm idd... en je mag hem vast ook niet testen bij norrod of wel? En ook vast geen 3 jaar garantie
Helaas.. Vandaag gekeken voor dat weerstation bij de plaatselijke Aldi en helaas alweer uitverkocht. Nouja, hopen dat 'ie binnenkort weer in het foldertje staat.
Voor iemand anders (vriendin) zo'n 512MB mp3 spelertje gehaald, ook bij de Aldi. Inmiddels alweer teruggeweest omdat één knopje helemaal niet reageerde. De tweede die ik meekreeg had een scheef display... Dat is wel even jammer. Voor de rest grappig dingetje inderdaad, maar zoals hier al vaker is gezegd.. die knopjes zijn redelijk vervelend. Moeten nogal hard worden ingedrukt vind ik persoonlijk.
Voor iemand anders (vriendin) zo'n 512MB mp3 spelertje gehaald, ook bij de Aldi. Inmiddels alweer teruggeweest omdat één knopje helemaal niet reageerde. De tweede die ik meekreeg had een scheef display... Dat is wel even jammer. Voor de rest grappig dingetje inderdaad, maar zoals hier al vaker is gezegd.. die knopjes zijn redelijk vervelend. Moeten nogal hard worden ingedrukt vind ik persoonlijk.
Verwijderd
Ja moeten inderdaad hard ingedrukt worden, maar persoonlijk vind ik dit geen probleem, omdat ze dan in mijn jaszak niet zo snel per ongeluk ingedrukt worden.innuendo schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:04:
Helaas.. Vandaag gekeken voor dat weerstation bij de plaatselijke Aldi en helaas alweer uitverkocht. Nouja, hopen dat 'ie binnenkort weer in het foldertje staat.
Nou heb je wel keylock daarvoor, maar die is niet echt makkelijk aan en uit te zetten vind ik
Verwijderd
hmm bij de aldi in heerenveen waren er vrijdag nog zat van die weerstations, maar juist geen mp3 spelersinnuendo schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:04:
scheer en foppen heeft nu ook een 512 mb mp3 speler voor 79,- kwaliteit ? geen idee ..
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Vrijwel alles van dat soort dingen (weerstations, dekbedden, fietspompen, e.d.) komen jaarlijks terug. Fietspompen zijn altijd eind van het jaar, weerstations begin december, dekbedden augustus/september.innuendo schreef op vrijdag 03 december 2004 @ 15:04:
Hardware wat snel veranderd e.d. zoals MP3 spelers kom je wel vaker per jaar tegen, maar andere dingen niet echt.
20*350ZO45°
Iemand al de mp3 speler van LIDL gezien ?

512 MB met FM-radio
Het merk is SilverCrest, maar ik kan op de website niets over die mp3speler vinden. Heeft iemand wat meer informatie?

512 MB met FM-radio
Het merk is SilverCrest, maar ik kan op de website niets over die mp3speler vinden. Heeft iemand wat meer informatie?
Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."
De Sligro verkoopt nu een:
Mp3 Speler 128mb
Dpa20b
voor 35 euro
en de 256mb versie voor 69 euro

http://www.sligro.nl/aanb...mer=&ClusterNummer=319307
op het eerste oog lijkt het een heel leuk spelertje, alleen ik vraag mij af
of hij ook nog uitgebreid kan worden met geheugenkaartjes,
ik ben dus al een tijdje op zoek naar een betaalbare mp3 speler, die uit te breiden is, en ook van een beetje stevig matriaal is.
weet iemand meer van deze mp3 speler?
Mp3 Speler 128mb
Dpa20b
voor 35 euro

ik ben dus al een tijdje op zoek naar een betaalbare mp3 speler, die uit te breiden is, en ook van een beetje stevig matriaal is.
[ Voor 3% gewijzigd door duncanvdlinden op 04-12-2004 16:20 ]
In de Belgische ALDI kan je vanaf volgende week woensdag deze kopen:

Met deze omschrijving:
MP3-jukebox
afmetingen: ca 11 x 6,5 x 1,8 cm
- 20GB harde schijf, slaat tot 5.000 songs op
- Afspelen van MP3, WMA en WMA-DRM-musiekbestanden
- Via de geintegreerde interfaces (SD, MMC & USB 2.0) kunt u uw digitale afbeeldingen eenvoudig op de MD 95200 opslaan (bv. in de vakantie)
- Ook te gebruiken als mobiele harde schijf
- Tot 8 uur afspelen door geintegreerde en verwisselbare 900 mAh Li-Ion accu
- Innovatieve mogelijkheden voor opladen: Laad de speler op via USB of via de netadapter
- Geïntegreerde microfoon en hoofdtelefoon
3 jaar garantie
199
incl. 0,50 EUR Recupel.
Voor tweakerts die dicht tegen de Belgische grens wonen (en gewoon Belgische tweakers
) is dit een hele mooie aanbieding!
Met deze omschrijving:
MP3-jukebox
afmetingen: ca 11 x 6,5 x 1,8 cm
- 20GB harde schijf, slaat tot 5.000 songs op
- Afspelen van MP3, WMA en WMA-DRM-musiekbestanden
- Via de geintegreerde interfaces (SD, MMC & USB 2.0) kunt u uw digitale afbeeldingen eenvoudig op de MD 95200 opslaan (bv. in de vakantie)
- Ook te gebruiken als mobiele harde schijf
- Tot 8 uur afspelen door geintegreerde en verwisselbare 900 mAh Li-Ion accu
- Innovatieve mogelijkheden voor opladen: Laad de speler op via USB of via de netadapter
- Geïntegreerde microfoon en hoofdtelefoon
3 jaar garantie
199
incl. 0,50 EUR Recupel.
Voor tweakerts die dicht tegen de Belgische grens wonen (en gewoon Belgische tweakers
Ik heb nu 5 aldi's gehad hier in de buurt (jaja, ik moet wat op m'n vrije zaterdag) en nergens hebben ze 'm meerRichard schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 12:49:
[...]
Vrijwel alles van dat soort dingen (weerstations, dekbedden, fietspompen, e.d.) komen jaarlijks terug. Fietspompen zijn altijd eind van het jaar, weerstations begin december, dekbedden augustus/september.
Hardware wat snel veranderd e.d. zoals MP3 spelers kom je wel vaker per jaar tegen, maar andere dingen niet echt.
[ Voor 3% gewijzigd door innuendo op 04-12-2004 16:35 ]
De kruidvat heeft ook een weerstation in de aanbieding, met dezelfde mogelijkheden voor ongeveer €20. Probeer dat andersinnuendo schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 16:35:
[...]
Ik heb nu 5 aldi's gehad hier in de buurt (jaja, ik moet wat op m'n vrije zaterdag) en nergens hebben ze 'm meerDan wacht ik wel tot volgend jaar begin december!
Verwijderd
Haast je naar Aldi Gorredijk !Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 12:36:
[...]
hmm bij de aldi in heerenveen waren er vrijdag nog zat van die weerstations, maar juist geen mp3 spelers
(vandaag stuk of 8 gezien)
Verwijderd
oh super, thanx!! dat ga ik maandag proberenVerwijderd schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 19:20:
[...]
Haast je naar Aldi Gorredijk !
(vandaag stuk of 8 gezien)
Verwijderd
wtfduncanvdlinden schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 16:19:
De Sligro verkoopt nu een:
Mp3 Speler 128mb
Dpa20b
voor 35 euro
[afbeelding]

(moet je ff naar boven scrollen)
de 256 mb versie was dat.. die prijzen gaan snel omlaag zeg
ik wil ook nog steeds weten wat voor een speler hetis
Verwijderd
Misschien kunnen jullie mij helpen met wat tips voor een goede, goedkope MP3 speler. Ik zoek een MP3 speler van een goede kwaliteit, goede geluidskwaliteit en moet redelijk lang met de batterijen doen. 256 mb minstens, meer mag ook.
Mediamarkt had 128 mb voor 30 euro. Is het te verwachten dat 256 mb binnen korte tijd zo goedkoop wordt? En is deze goedkope MP3 speler van mediamarkt goed van kwaliteit? Andere tips zijn ook welkom.
btw. het flashgeheugen in MP3 spelers is shockproof?
Mediamarkt had 128 mb voor 30 euro. Is het te verwachten dat 256 mb binnen korte tijd zo goedkoop wordt? En is deze goedkope MP3 speler van mediamarkt goed van kwaliteit? Andere tips zijn ook welkom.
btw. het flashgeheugen in MP3 spelers is shockproof?
kijk dat is nog eens een nuttige reactie 
als het maar duur is, dan is het goed
* marteltor gaat binnenkort aldi mp3 spelers inkopen en verkopen voor 300 euro. Want dan zijn ze goed

* marteltor gaat binnenkort aldi mp3 spelers inkopen en verkopen voor 300 euro. Want dan zijn ze goed

Verwijderd
Ik ben een gelukkige eigenaar van een aldi 512Mb mp3-speler, en die was 75 euro, ik denk dat ik bij de kassa beter 81 euro had kunnen betalen, want dan wassie beter geweest..Verwijderd schreef op zondag 05 december 2004 @ 21:30:
Goedkoop != Goed
MP3 spelers van boven de 80 euro zijn pas goed
Ik moet zeggen ben er erg tevreden over, vind dat echt een onzin reactie, zoals hierboven ook al gezegd wordt.
Verwijderd
Ik probeer te zeggen dat een 256mb mp3speler van 60 nou niet echt goed kan zijnmarteltor schreef op maandag 06 december 2004 @ 00:47:
kijk dat is nog eens een nuttige reactie
Ik zag deze inderdaad bij Norrod op de site staan?MP3 speler/USB Pen 512Mb radio
Omschrijving:
Vaak op reis, veel buitensporten en geen muziek bij de hand (of een cd speler die en te zwaar en te vaak overslaat). De MP3 speler / USB Pendrive 512 Mb is de oplossing etc.
Kent iemand zo'n apparaat? Hoe is het met de voeding? Batterij of via USB opladen? Zo'n apparaat wordt dan ook wel interessant. De actie bij de Lidl is er 1 van €99,-- met FM-tuner. Deze komt op €79 en met bedrijfskorting op €75.
Mvg, Dick
aka pluim003
Vergeet even de El cheapo mp3spelers, deze aanbieding is stukken beter MobiBLU DAH 1200 voor 100,- euro (actie) !
Hoezo "deze komt op 79".DikkieDick schreef op maandag 06 december 2004 @ 10:32:
[...]
Ik zag deze inderdaad bij Norrod op de site staan?
Kent iemand zo'n apparaat? Hoe is het met de voeding? Batterij of via USB opladen? Zo'n apparaat wordt dan ook wel interessant. De actie bij de Lidl is er 1 van €99,-- met FM-tuner. Deze komt op €79 en met bedrijfskorting op €75.
Mvg, Dick
NergensVerwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:37:
Waar zit de Norrod winkel in Utrecht??

Je zóu natuurlijk ook gewoon zelf even op www.telefoongids.nl kunnen zoeken in plaats van dat soort onzinnige dingen hier vragen. En dan zou je er, zoals Kentut al aangaf, zelf al achtergekomen zijn dat Norrod niet in Utrecht zit. Of, nóg slimmer, je had zelf even op www.norrod.nl kunnen zoeken waar Norrod winkels heeft, namelijk in Groningen, Emmen, Zwolle, Enschede en Leeuwarden. Of is dat allemaal wat te veel werk?Verwijderd schreef op maandag 06 december 2004 @ 17:37:
Waar zit de Norrod winkel in Utrecht??
Verwijderd
volgens mij ben jij zelf even offtopic als degene die je "afzeikt" maargoed...Anakha schreef op maandag 06 december 2004 @ 20:18:
[...]
Je zóu natuurlijk ook gewoon zelf even op www.telefoongids.nl kunnen zoeken in plaats van dat soort onzinnige dingen hier vragen. En dan zou je er, zoals Kentut al aangaf, zelf al achtergekomen zijn dat Norrod niet in Utrecht zit. Of, nóg slimmer, je had zelf even op www.norrod.nl kunnen zoeken waar Norrod winkels heeft, namelijk in Groningen, Emmen, Zwolle, Enschede en Leeuwarden. Of is dat allemaal wat te veel werk?
---------------------------------------
Ik heb de lifetech mp3 speler eindelijk gevonden (aldi gorredijk had er idd nog een stuk of 10 en nu nog steeds denk ik)... Mijn ervaring ermee tot nu toe:
-mp3s uploaden gaat niet heel snel maar snel genoeg voor mij (volgens een eerdere post was dat ongeveer 12 minuten, dat zou best kunnen kloppen heb het niet echt bijgehouden)...
-ik las van sommige mensen dat ze het gammel aan vonden voelen. Ik ben van mening dat gammel niet het juiste woord is, eerder licht maar toch stevig
-de knoppen die je hard in zou moeten drukken vind ik heel erg meevallen, gewoon even aan wennen en na een tijdje gaat het vast ook makkelijker...
-tijdens het gebruik is hij een keer vastgelopen (jaja vastgelopen). Moest toen de batterij eruit doen en er weer in... boeid me niet zo heel veel, kan gebeuren het is elektronica
-geluid is ok, niet super, maar gewoon ok... goed genoeg voor mij iig
-in tegenstelling tot wat eerder gezegt werd: er kan WEL FFWD en FRWD gedaan worden! je kunt dus gewoon liedjes doorspelen en terugspoelen al gaat dat niet heel snel.
-nog een minpuntje: ik ben een liedje tegengekomen dat er niet helemaal op stond op een of andere manier.. Ook dit boeid mij niet heel erg aangezien er nog zat andere liedjes zijn in die 512mb
Als iemand er nog iets over wil horen, vraag maar
Verwijderd
Iemand deze vanochtend al gehaald? Overweeg zelf m vanmiddag te gaan halen.
Is het iets?
Is het iets?
thomaske schreef op zaterdag 04 december 2004 @ 14:37:
Iemand al de mp3 speler van LIDL gezien ?
[afbeelding]
512 MB met FM-radio
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-12-2004 10:18 ]
Verwijderd
Ik heb vanmorgen deze SilverCrest MP3-Speler bij de Lidl gekocht en na het uitpakken direct retour gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 10:00:
Iemand deze vanochtend al gehaald? Overweeg zelf m vanmiddag te gaan halen.
Is het iets?
[...]
De radio zit niet zoals je verwacht in de MP3-Speler maar het is een losse radio. Deze is ruim 2x zo groot als de MP3-Speler!!
Hahaha, dit is wel genaaid bij uitstek, jonge jonge dat is wel erg slecht. De speler zelf ziet er wel goed uit maar als de radio extern isVerwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 11:24:
[...]
Ik heb vanmorgen deze SilverCrest MP3-Speler bij de Lidl gekocht en na het uitpakken direct retour gedaan.
De radio zit niet zoals je verwacht in de MP3-Speler maar het is een losse radio. Deze is ruim 2x zo groot als de MP3-Speler!!
'k Bedoelde dus dat zij daar 512MB-dingen hadden staan voor 79 euro.
aka pluim003
Van de week had iemand een deel van een Mediamarkt-folder gepost. Ik kan hem helaas niet terugvinden, maar daarin stond een 1024MB-speler voor € 119 euro als ik het goed onthouden had.
Gisteren bij de Mediamarkt geweest. Gevraagd welke speler dat was voor 119 euro, en de al daar aanwezige verkoper meldde mij dat ik voor die prijs de Inovix IMP-35 1024MB mee mocht nemen. Deze stond daar voor 149 euro, terwijl de 512MB-versie 109 kostte. Die 119 voor de 1024MB-versie vond ik nog niet zo gek, omdat ik eerst de IMP-64 512MB in de handen had. Voordeel van de IMP-35 is ook dat er geen dopje op zit dat je kwijt kan raken. Helaas kan je in de winkel zo'n apparaat niet beluisteren maar als ie niet bevalt mag je hem binnen 14 dagen terugbrengen. Dus toch maar de IMP-35 meegenomen, ondanks de waarschuwingen geen ElCheapo-model aan te schaffen. Of deze daar nu echt onder valt weet ik niet, maar tot op heden ben ik erg tevreden over het apparaat. Nog niet de duurzaamheid van de batterij getest, maar heb een paar oplaadbare aangeschaft. Ik zal hem sowieso niet dagelijks en urenlang gebruiken dus een batterijduur van 20 uur is voor mij ook niet zo belangrijk.
Apparaat voelt redelijk stevig aan. Geluid is goed te noemen (ook op 64- of 80-kbp wma's) en dat met de standaardoordopjes, die overigens niet echt goed in mijn oren blijven zitten, maar dat ligt uiteraard aan mijn oren. ;-)
Radio doet het ook redelijk, niet alles was goed te ontvangen bij mijn 1e test, maar het belangrijkste vind ik hem toch voor de MP3's.
Enige minpuntje wat ontbreekt is de mogelijkheid om van de radio op te nemen. Bij de settings kun je wel als record-mogelijkheid FM invullen, maar als je uit het settingsmenu bent gegaan en je gaat weer terug, dan staat er weer Microphone. Mogelijk wordt dat bij een firmwareupgrade nog aangepast (laten we hopen).
Maar voor de rest vind ik het voor de prijs waarvoor ik hem heb meegekregen een prima apparaat. Duurzaamheid is uiteraard ook nog niet bekend. Hoe is het over een jaar? Geen idee.
Mvg, Dick
Gisteren bij de Mediamarkt geweest. Gevraagd welke speler dat was voor 119 euro, en de al daar aanwezige verkoper meldde mij dat ik voor die prijs de Inovix IMP-35 1024MB mee mocht nemen. Deze stond daar voor 149 euro, terwijl de 512MB-versie 109 kostte. Die 119 voor de 1024MB-versie vond ik nog niet zo gek, omdat ik eerst de IMP-64 512MB in de handen had. Voordeel van de IMP-35 is ook dat er geen dopje op zit dat je kwijt kan raken. Helaas kan je in de winkel zo'n apparaat niet beluisteren maar als ie niet bevalt mag je hem binnen 14 dagen terugbrengen. Dus toch maar de IMP-35 meegenomen, ondanks de waarschuwingen geen ElCheapo-model aan te schaffen. Of deze daar nu echt onder valt weet ik niet, maar tot op heden ben ik erg tevreden over het apparaat. Nog niet de duurzaamheid van de batterij getest, maar heb een paar oplaadbare aangeschaft. Ik zal hem sowieso niet dagelijks en urenlang gebruiken dus een batterijduur van 20 uur is voor mij ook niet zo belangrijk.
Apparaat voelt redelijk stevig aan. Geluid is goed te noemen (ook op 64- of 80-kbp wma's) en dat met de standaardoordopjes, die overigens niet echt goed in mijn oren blijven zitten, maar dat ligt uiteraard aan mijn oren. ;-)
Radio doet het ook redelijk, niet alles was goed te ontvangen bij mijn 1e test, maar het belangrijkste vind ik hem toch voor de MP3's.
Enige minpuntje wat ontbreekt is de mogelijkheid om van de radio op te nemen. Bij de settings kun je wel als record-mogelijkheid FM invullen, maar als je uit het settingsmenu bent gegaan en je gaat weer terug, dan staat er weer Microphone. Mogelijk wordt dat bij een firmwareupgrade nog aangepast (laten we hopen).
Maar voor de rest vind ik het voor de prijs waarvoor ik hem heb meegekregen een prima apparaat. Duurzaamheid is uiteraard ook nog niet bekend. Hoe is het over een jaar? Geen idee.
Mvg, Dick
aka pluim003
Volgende week bij de Lidl:
Een pocketpc met navigatiesysteem voor 449 euro.
http://www.lidl.nl/nl/ind...t-PC_met_navigatiesysteem
Of wordt het toch nog wachten op een Aldi-aanbieding dit jaar?
aka pluim003
Ik denk dat dat 1024 mb model wel een prijsdoorbraak betekent. Voor 119 euro had je een jaar terug een 128mb.
Nog even een paar maand wachten en dan wil ik er ook een. Ik vraag me wel af of er al weer grotere exemplaren op de markt zijn... 2148mb? Of kom je dan gauw weer op een hdd speler?

GP PowerBank Nite-Lite
met nachtlampje
Inclusief 4 x 1600mAh NiMH penlites (AA)
Hier kunnen ook 2x 170mAh 9V batterijen in opgeladen worden
Tijdelijk bij Vobis € 9,95
[ Voor 20% gewijzigd door Gaitman op 09-12-2004 21:06 ]
Niet duur, maar 1600 nmwah is niet zo veel. Is het mogelijk zwaardere batterijen erin te doen en is deze actie online te bestellen?GJAman schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:39:
[afbeelding]
GP PowerBank Nite-Lite
Het staat on-line op http://www.vobis.nl/content/view/full/6156 maar is daar niet te bestellenJanuszjes schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:55:
[...]
Niet duur, maar 1600 nmwah is niet zo veel. Is het mogelijk zwaardere batterijen erin te doen en is deze actie online te bestellen?
Op de achterkant staat een tabeltje welke tot 1900mAh gaat, echter ik denk dat 2100mAh ook niet zo'n probleem moet zijn (of wel?)
Hier kunnen trouwens ook 9V 170mAh blokken in. (weet iemand daar nog een goedkoop adresje voor?)
[ Voor 10% gewijzigd door Gaitman op 09-12-2004 21:05 ]
Verwijderd
Wil niet veel zeggen, maar deze was voor hetzelde bedrag ook bij paradigit te krijgen (van half november tot 4 decemberGJAman schreef op donderdag 09 december 2004 @ 20:39:
[afbeelding]
GP PowerBank Nite-Lite
met nachtlampje
Hier kunnen ook 2x 170mAh 9V batterijen in opgeladen worden
Ik geloof dat je gewoon alles kan opalden hoor, alleen het aparaatje is gewoon langer bezig
Bij www.merkpc.nl is de Acer N30 Navigatiesysteem (bluetooth gps muis, kabel, houder,software etc) voor € 399,- Lijkt me een betere deal.DikkieDick schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:47:
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Er staat nu ook weer een digi cam in het krantje van de Aldi (in Nederland)
Heeft de volgende specificaties:
- Incl. 128mb SD geheugenkaart
- 6,36 Megapixel
- 2.0 inch TFT kleurendisplay
- 3x opt. zoom
- compact formaat
- 8 belichtingsprogramma's
- opname van <PEG4-videobeelden met geluid
- 5 instelbare beeldformaten
- 3 instelbare beeldkwaliteiten
- bestandsformaten: JPG, DCF, DPOF, MPEG4
- incl. Oplader, stuurprogramma's op CD-ROM, videokabel, USB-kabel, draagriem en tas
- High performance Li-ION ACCU
- 3 jaar garantie
- Aspherical lens
- f=7,3~21.9mm 1:2.8-3.9
Prijs: 219,-
Dit ding is ongeveer wat ik zoek en gaat niet buiten mijn budget, mijn vraag is echter of dit een toestel is wat al eerder verkocht is en zo ja... wat zijn de ervaringen?? Of waar is hier meer over te vinden? De normale kanalen; Kieskeurig heeft er namelijk geen info over
Hier staat een link naar de aanbieding
Heeft de volgende specificaties:
- Incl. 128mb SD geheugenkaart
- 6,36 Megapixel
- 2.0 inch TFT kleurendisplay
- 3x opt. zoom
- compact formaat
- 8 belichtingsprogramma's
- opname van <PEG4-videobeelden met geluid
- 5 instelbare beeldformaten
- 3 instelbare beeldkwaliteiten
- bestandsformaten: JPG, DCF, DPOF, MPEG4
- incl. Oplader, stuurprogramma's op CD-ROM, videokabel, USB-kabel, draagriem en tas
- High performance Li-ION ACCU
- 3 jaar garantie
- Aspherical lens
- f=7,3~21.9mm 1:2.8-3.9
Prijs: 219,-
Dit ding is ongeveer wat ik zoek en gaat niet buiten mijn budget, mijn vraag is echter of dit een toestel is wat al eerder verkocht is en zo ja... wat zijn de ervaringen?? Of waar is hier meer over te vinden? De normale kanalen; Kieskeurig heeft er namelijk geen info over
Hier staat een link naar de aanbieding
Nou ik heb vanmiddag bij de Vobis hier in Groningen getracht die GP-accu's te kopen.
Kreeg wel een enorm Jiskefet -de-ja-vu.
- "Ik wilde graag die aanbieding van die GP-accu's met lader voor 9,95"
- " huh?"
- "Ja van die AA-batterijen, 1600 mAh"
- "huh?"
en dat terwijl er achter hem ongeveer 20 verpakkingen stonden met GP erop.
Nou ja hij had ze kennelijk niet en heeft ze besteld, woensdag nog maar eens proberen. (kijken of 'ie dan wel achter zich wil kijken en niet alleen in de computer bij voorraad beheer.)
De Jiskefet-de-ja-vu sloeg natuurlijk op....
"en nog een six-packje"
"ehh een zes-pak.. ehhh blikjes, blikjes bier"
Kreeg wel een enorm Jiskefet -de-ja-vu.
- "Ik wilde graag die aanbieding van die GP-accu's met lader voor 9,95"
- " huh?"
- "Ja van die AA-batterijen, 1600 mAh"
- "huh?"
en dat terwijl er achter hem ongeveer 20 verpakkingen stonden met GP erop.
Nou ja hij had ze kennelijk niet en heeft ze besteld, woensdag nog maar eens proberen. (kijken of 'ie dan wel achter zich wil kijken en niet alleen in de computer bij voorraad beheer.)
De Jiskefet-de-ja-vu sloeg natuurlijk op....
"en nog een six-packje"
"ehh een zes-pak.. ehhh blikjes, blikjes bier"
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Hm over die digicam van medion bij Aldi, Medewerker van de Media Markt riep dat er in die dingen van Medion plastic lensen zitten en dat het dus rommel is. Weet iemand of dit enigzinds klopt??
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Verwijderd
wat is traag ? hoeveel uur voor 1600mah ?Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2004 @ 22:49:
[...]
Wil niet veel zeggen, maar deze was voor hetzelde bedrag ook bij paradigit te krijgen (van half november tot 4 december) Heb hem zelf ook en mij bevalt de 1600mAh batterijen wel aardig. Alhoewel voor een beetje digicam toch wel 1800 a 2100 mAh minstens vereist mag worden op een lange foto dag
![]()
Ik geloof dat je gewoon alles kan opalden hoor, alleen het aparaatje is gewoon langer bezig(hij laadt traag!!!)
Verwijderd
Geloof uurtje of 16 ofzoVerwijderd schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 21:48:
[...]
wat is traag ? hoeveel uur voor 1600mah ?

*ben zelf te lui om voor je te zoeken
Verwijderd
Ik weet niet of het zo is, maar lijkt me nietSithWarrior schreef op vrijdag 10 december 2004 @ 19:56:
Hm over die digicam van medion bij Aldi, Medewerker van de Media Markt riep dat er in die dingen van Medion plastic lensen zitten en dat het dus rommel is. Weet iemand of dit enigzinds klopt??

Lijkt wel een Mitac Mio 168 clone. Deze heeft echter een 400 Mhz processor en Windows 2003 SE. Was laatst in België voor € 399.DikkieDick schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:47:
Wat meer spec's (van de belgische lidl):
My Guide Navigator 6500 XL
totaalsysteem voor navigatie, routeplanning, mobiel gegevensbeheer/-verwerking en afspelen van MP3- bestanden met Windows Media Player!
ook geschikt voor motorrijders, fietsers en voetgangers!
prestatiekenmerken:
400 MHz Intel® XscaleTM PXA 255 processor
32 MB Flash Rom en 64 MB SD-RAM
256 MB SD-Memory-kaart met voorgeïnstalleerd kaartmateriaal
meest recente Microsoft Windows MobileTM 2003 Premium SE
TFT 3,5’’-display met 240 x 320 pixels
gewicht: ca. 147 g
afmetingen: ca. 11 x 7 x 2 cm
meegeleverd toebehoren:
USB-dockingstation
MicrosoftTM Companion CD incl. OutlookTM 2002
FALK Navigator navigatiesoftware
externe GPS-antenne voor gegarandeerde ontvangst
autohouder met zuignap en fietshouder
12V-adapter voor sigarettenaansteker
incl. 1 euro recyclagebijdrage
3 jaar garantie
Er zijn grenzen... En die moeten gesloten worden!
Ik was net bij de AH en zag daar voor 50,- deze 256mb mp3-speler met FM:
[img]url=http://www.fotoagent.dk/single_picture/154/1/large/DENVER_MP107-207(1).jpg[/img]
specs:
DENVER MP-217
MP3/WMA PLAYER WITH 256 MB FLASH MEMORY
MP-217: 256MB INTERNAL FLASH MEMORY
MP3, ALL BIT RATES INCL. VBR PLAYBACK
WMA, ALL BIT RATES
BUILT-IN RADIO PLL
MP3 (48, 96, 128 KBPS IN 44.1 KHZ FROM BUILT-IN MIC) RECORD
DIGITAL VOICE FORMAT: ADPCM (32 KBPS)
SUPPORT ID3 TAG
BLUE BACKLIGHT
BUILT-IN MICROPHONE (ELECTRIC CONDENSER MICROPHONE)
PC INTERFACE: USB PLUGIN.
EQUALIZER: FLAT, JAZZ, CLASSIC, POP, ROCK, BASS
REPEAT ONE/ALL
RANDOM/REPEAT RANDOM
ACCESSORIES: POUCH, EARPHONES AND USBCABLE INCLUDED
http://www.denver-electro...menuGuid=4541&frontNews=1
Ik kan er verder eigenlijk niks over vinden. Iemand ervaring?
[img]url=http://www.fotoagent.dk/single_picture/154/1/large/DENVER_MP107-207(1).jpg[/img]
specs:
DENVER MP-217
MP3/WMA PLAYER WITH 256 MB FLASH MEMORY
MP-217: 256MB INTERNAL FLASH MEMORY
MP3, ALL BIT RATES INCL. VBR PLAYBACK
WMA, ALL BIT RATES
BUILT-IN RADIO PLL
MP3 (48, 96, 128 KBPS IN 44.1 KHZ FROM BUILT-IN MIC) RECORD
DIGITAL VOICE FORMAT: ADPCM (32 KBPS)
SUPPORT ID3 TAG
BLUE BACKLIGHT
BUILT-IN MICROPHONE (ELECTRIC CONDENSER MICROPHONE)
PC INTERFACE: USB PLUGIN.
EQUALIZER: FLAT, JAZZ, CLASSIC, POP, ROCK, BASS
REPEAT ONE/ALL
RANDOM/REPEAT RANDOM
ACCESSORIES: POUCH, EARPHONES AND USBCABLE INCLUDED
http://www.denver-electro...menuGuid=4541&frontNews=1
Ik kan er verder eigenlijk niks over vinden. Iemand ervaring?
euhm, ik weet niet zeker waar ik dit moest posten, heb nog ff gezocht op tft-monitoren maar kon nergens een topic vinden waar ze tft-monitoren behandelden.
bij de paradigit hebben ze nu een 17" tft in de aanbieding.
dit is wat ze erbij zetten:
en alvast mijn verontschuldiging als ik het in de verkeerde topic heb geplaatst
bij de paradigit hebben ze nu een 17" tft in de aanbieding.
dit is wat ze erbij zetten:
heeft iemand ervaring met deze, wil eigenlijk een 19", maar voor deze prijs...De iiyama E434S is de ultieme TFT voor gamers:
* Reactietijd: 14 ms
* Helderheid: 350 cd/m2
* Met 2x2,5 Watt ingebouwde speakers
* Ook leverbaar in wit
en alvast mijn verontschuldiging als ik het in de verkeerde topic heb geplaatst
Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.
Verwijderd
Is er iemand die bij vorige acties iets dergelijk heeft gekocht? Lijkt me wel iets leuk. Iemand wat commentaar erover? Zouden die pocket pc/ navigatietoestellen nu aan hun bodemprijs zitten (ong €400) of gaan ze nog lager?DikkieDick schreef op donderdag 09 december 2004 @ 14:47:
Ondertussen komen wel de 600Mhz processoren in opmars...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Gadgets zijn dus:
MP3 spelers, Digicams, Webcams etc. Geen pc's, laptops, dvd-spelers, tv's!
Recentelijk afgesplitst:
[Divx/dvd-player] Medion MD7457
Gadgets zijn dus:
MP3 spelers, Digicams, Webcams etc. Geen pc's, laptops, dvd-spelers, tv's!
Recentelijk afgesplitst:
[Divx/dvd-player] Medion MD7457