Periodieke gadgetaanbiedingen [Lidl] [Aldi] [etc] deel 2

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.555 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:29

Piggen

Lekker bakkie

Bij de Kruidvat een 128 mb mp3speler, uitbreidbaar met SD-kaarten.

http://www.kruidvat.nl/do...AGE&dataid=13010000000945

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik had idd ook al gehoord dat bij de ING een gratis mp3 speler bij hun gratis creditcard weggeeft, maar ik kon het niet vinden op de site (nu dus wel) en dacht dat het een speciale aanbieding was.

Maar nu ga ik hem ook bestellen :)

Enige info over de speler is welkom!

[ Voor 10% gewijzigd door jeanj op 03-11-2004 23:40 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MPmad schreef op 03 november 2004 @ 20:41:
Bij de Kruidvat een 128 mb mp3speler, uitbreidbaar met SD-kaarten.

http://www.kruidvat.nl/do...AGE&dataid=13010000000945
Hmm, relax. Mijn Mpio FD100 laat het afweten en dit is een mooie overgang totdat de TE geile iaudio M5 uit is :9~ Maar geen radio hè?!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2004 22:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:29

Piggen

Lekker bakkie

jeanj schreef op 03 november 2004 @ 22:25:
Ik had idd ook al gehoord dat ze er een mp3 speler bij doen, maar ik kon het niet vinden op de site (nu dus wel) en dacht dat het een speciale aanbieding was.

Maar nu ga ik hem ook bestellen :)

Enige info over de speler is welkom!
Volgens mij is dit dezelfde speler als de Njoy-010. Daarover is best wat te vinden op GoT :)
[rml][ mp3-speler] Njoy-010[/rml]
Verwijderd schreef op 03 november 2004 @ 22:56:
[...]

Hmm, relax. Mijn Mpio FD100 laat het afweten en dit is een mooie overgang totdat de TE geile iaudio M5 uit is :9~ Maar geen radio hè?!
Het staat er niet bij, maar de Njoy-010 heeft het wel. Dus misschien zit het er toch op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

MPmad schreef op 03 november 2004 @ 23:05:
[...]

Volgens mij is dit dezelfde speler als de Njoy-010. Daarover is best wat te vinden op GoT :)
Sorry mijn reactie sloeg op de mp3 speler bij de ING-Card. (ik heb mij post aangepast)

Toch een intressante speler bij het kruidvat.

Echter ik vermoed dat het geen Njoy is
Redenen
1. Bij de Trekpleister hadden onlangs gezelfde en dat was volgens mij geen njoy. De Trekpleister, Schlecker en Kruidvat hebben heel vaak na elkaar dezelfde spullen in de aanbieding.
2. op de njoy site komt de combinatie niet voor met 128MB

Verder ken ik nog de merken Tomcraft (Halfords) of Canyon (geen wma?) die spelers leveren die er hetzelfde uit zien (zie mijn post vorige pagina)

Ik ga morgen wel even kijken bij het kruidvat, want ik ben wel opzoek naar een mp3 speler&usb stick met sd-card support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een ander vraagje: bestaan er tools die mp3's met verschillende bitrates kunnen batch-her-encoden naar bijv 128kbit? (of zelfs naar wma 128kbit?) ik weet wel dat je dat heel leuk met de hand kan doen maar dan moet je er bij blijven zitten, terwijl het ook gewoon snachts kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:04
Verwijderd schreef op 04 november 2004 @ 09:00:
even een ander vraagje: bestaan er tools die mp3's met verschillende bitrates kunnen batch-her-encoden naar bijv 128kbit? (of zelfs naar wma 128kbit?) ik weet wel dat je dat heel leuk met de hand kan doen maar dan moet je er bij blijven zitten, terwijl het ook gewoon snachts kan
Ik gebruik zelf dit:
http://www.dbpoweramp.com/dmc.htm

Let op, bij download.com staat er in de comments over deze tool dat hij spyware zou bevatten (maar zowel de homepage als adaware op mijn systeem ontkennen dat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MVC
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-12-2022

MVC

De Specs van de ING MP3 Speler

http://www.xgratis.nl/ingcard.htm

Kenmerken MP3-speler:
- Speelt MP3 bestanden
- 2 uur speeltijd
- Voice recording: 128 MB
- Handige USB plug
- Werkt onder Win98/ME/2000/XP
- Met oortelefoon
- Gewicht: ca. 55 gram
- Winkelwaarde € 69
- In zwart/zilveren uitvoering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, jullie even behoeden voor de volgende twee spelers:

Kruidvat ding (Marquant mp nogiets, van 49,95)
BCC MpMan vierkant 80 euro

Beide voordelige spelers met een SD-slot.

Beide hetzelfde defect: speler valt vaak uit als de SD-kaart wordt benaderd :D
Klote-apparaten dus.. leuke is dat je dan denkt dat het aan mijn geheugenkaart ligt (Dane Elec XS-SD 512MB) maar met een andere kaart precies hetzelfde.. beide spelers twee van geprobeerd, allen stuk!

Dat jullie het even weten :r brakke apparaten

Iemand nog leuke ideeën voor goedkope SD-kaart-spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Van het weekend de Marquant van het Kruidvat door een collega laten oppikken, ben er nu een beetje mee aan het spelen. Ik heb in ieder geval nog geen problemen gehad met het benaderen van een 256MB SD-kaartje. De geluidskwaliteit is behoorlijk goed. Hij doet wel een beetje goedkoop aan (knopjes zijn een beetje heen-en-weer te bewegen enzo), maar dat had ik wel een beetje verwacht voor het geld. Tot nu toe bevalt ie me goed. Enige waar ik wel tegenaan loop, is dat ik m'n MMC-kaart er niet mee kan lezen, dan geeft ie een "Dos Error". Ik kan m'n kaartje hier nu niet formatteren, geen kaartlezer bij me, zal vanavond eens kijken of het aan het kaartje ligt of aan de speler...

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brabo-Joossie schreef op 08 november 2004 @ 09:34:
....... De geluidskwaliteit is behoorlijk goed.....
Ach.. geluidskwaliteit is subjectief zullen we maar zeggen! :Y)
De meegeleverde doppen zijn echt té Wokkie-wokkie voor woorden, maar zelfs met mijn Sennheiser koptelefoon (nee geen doppen, maar een enorm geval) vond ik het niet echt fantastisch.. aan de andere hand, voor dat geld valt het best mee, zolang je maar niet de meegeleverde doppen gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Mjah, had er inderdaad beter ff "voor het geld" achter kunnen zetten... :) De koptelefoon is inderdaad niet je van het, maar ach, een betere is zo aangeschaft natuurlijk.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb mij vorige week zo een mp3 speler van kruidvat gekocht: marquant mp3-7 , maar ik krijg hem totaal niet geinstalleerd op mijn pc, windows 98. heb op verschillende pc's met windows 98 geprobeerd, en het lukt niet, telkens als ik de driver installeer en dan achteraf bij systeem en hardware ga kijken staat er bij het usb-device een vraagteken, wat wijst op een slechte driver. nu, als ik in de handleiding (pdf-file) kijk naar 'usb-driver installeren windows 98', en ik kijk op de afgebeelde tekening (en ik vergroot een beetje) , dan kan ik lezen dat de driver 'sr-m600 win9.x usb' ofzoeits moet heten en gelokaliseerd op \driver\srsxusb.inf

maar ik zie die bestanden niet op mijn cd staan.

wat hij ook deed, was bij het installeren van de driver vragen naar windows 98 cd-rom voor het bestand 'ntmap.sys'

weet iemand hoe ik de driver wel goed kan installeren?

zou het eventueel helpen van windows 2000 te installeren?
is er iemand die misschien wel die drivers op zijn cd heeft staan, of ligt het aan iets anders?

thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Domme vraag misschien, maar heb je wel Win98 Second Edition? Dat is de eerste Windows die met USB overweg kan, de eerste versie kon dat nog niet. Als je SE niet hebt, is Windows 2000 installeren zeker iets dat zou kunnen helpen.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, heb windows se

normaal zou bij het inpluggen van het apparaat een extra station moeten worden toegevoegd. nu ik heb op die computer ook al een driver staan van mijn kaartjeslezer, die ervoor zorgt dat wanneer ik mijn kaartjeslezer inplug, ook extra stations worden weergegeven, kan het dat deze driver niet overweg kan met de andere?

see ya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:15
Brabo-Joossie schreef op 08 november 2004 @ 15:11:
[...]

Domme vraag misschien, maar heb je wel Win98 Second Edition? Dat is de eerste Windows die met USB overweg kan, de eerste versie kon dat nog niet. Als je SE niet hebt, is Windows 2000 installeren zeker iets dat zou kunnen helpen.
windows 95OSR2.1 heeft al usb support ;) hetzij in mindere maten.. win98 heeft gewoon usb support.. weet wel niet of het beter is geworden in SE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

m3gA schreef op 08 november 2004 @ 16:09:
[...]

windows 95OSR2.1 heeft al usb support ;) hetzij in mindere maten.. win98 heeft gewoon usb support.. weet wel niet of het beter is geworden in SE
:D
Tuurlijk! Had ze ff door elkaar gehaald... :Z

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bladebla
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:34

bladebla

<Piéééép>

Pocket PC met ingebouwde GPS bij de duitse ALDI:

Mobiler Pocket PC/ Navigationssystem €379,-
mit integrierter GPS-Antenne für Fußgänger, Fahrradfahrer, Motorräder und Autos
• Inklusive 256 MB MMC Speicherkarte (Deutschland vorinstalliert)
• Sprachausgabe, farbige Karten- und Pfeilnavigation, schnelle erneute Routenberechnung beim Verlassen der Strecke
• Satellitengestützte Positions-bestimmung (GPS)
• Inklusive Kartenmaterial für Deutschland sowie für West-Europa mit rund 5 Mio. Straßenkilometern und mehr als 750.000 Sonderzielen (Hotels etc.)
• Pocket-Versionen der Microsoft®-Software sind enthalten (Outlook, Word, Excel und Internet-Explorer für Pocket-PC)
Auto-Navigation
• Auswahl eines Autofahrer-Profils
Fahrrad-Navigation
• 50 bekannte Fahrradferntouren
• Fahrradnavigation mit Geschwindigkeitsangabe
• Routenbeschreibung*
• Speziell konzipierte Fahrradhalterung
Motorrad Navigation
• Festlegung einer gewünschten Route mit Zwischenzielen vor Fahrtantritt
• Bevorzugtes Routing über Bundesstraßen
Fußgänger Navigation
• Navigation in der Stadt (auf Basis einer Straßenkarte)
• Planung von Stadttouren möglich
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/e.kars/got/medion_pocketpc_GPS.jpg

Het gaat hier om Yakumo Delta 300 PDA of de Mitac MIO Digiwalker 168

Op zich is deze PDA ergens anders vast goedkoper te krijgen, maar de ALDI levert hem met een leuk aantal accessoires. Probleem blijft dan waarschijnlijk het duitse OS. Weet iemand of bij elke MS Mobile 2003 versie, dus ook de Duitse, het toetsenbord op VS indeling gezet kan worden?
De mogelijkheid vinden, als het al kan, om naar Engelstalig OS te flashen lijkt me lastig.

WP: Kronoterm Versi-I | ESS: Victron MP-II 3f 5000VA + 65kWh Pylontech US5000 | PV: 8.3kWp Trina glas/glas + Fronius Symo 8.2-3-M + Victron MPPT 250/60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mediamarkt heeft weer mp3-spelers van 33 euro en de philips hdd120 in de aanbieding voor 249...

http://www.mediamarkt.nl/...jaar/pdf/5jaar_6_%202.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 19:45

janklp

FortyTwo Capital

En is die speler goed dan voor de mediamarkt? Mn broertje zoekt nog een dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kweenie, geen backlight en titelweergave, maar lijkt wel een goede behuizing te hebben. Ze hebben er ook 1 naast liggen met titelweergave en backlight voor 42,99 of zo die er wat beter uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb gister mp3-speler van de mediamarkt van 33 euro gekocht, werkt goed, oortjes zijn van bart smit kwaliteit echter, maar met goede oortjes is de geluidskwaliteit goed (voor mij als leek). vraag me alleen af of er in amsterdam nog veel liggen, toen ik er gisterochtend was lagen er nog maar 2 , misschien dat ze net aan het bijvullen waren, zou best kunnen. Ken het beleid van de mediamarkt niet zo. maar voor 33 euro heb je zeker geen miskoop, goed dingetje.

1 opmerking: in de gebruiksaanwijzing staat een batterijlevensduur van 4uur, terwijl bij de aanbieding 8 uur staat...... ben benieuwd, heb het nog niet uitgeprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of de mp3speler van de Praxis USB2.0 is?
Kost maar 59E :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

welke dan? linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die MP3 speler van de MediaMarkt/BCC (Time DPA-20LC, Time DPA-20AL en Time DPA20B) en Praxis (256MB USB MP3 stick) zijn technisch dezelfde als die van:

de Blokker (Xiron 128MB/256MB MP3 stick), van MpMan (MPMAN MP-FUB-26 / MP-FUB-27 / MP-Ki), Ebay (Jada J-883/J-885, Torpedo MP3 stick, HY Technology BX1002Na, Sealand Technology MS823S, Shenzhen Haili Technology MP3 stick), BCC (Phillar Sound PMM-890-12b), MediaMarkt (Qware BeatZkey! Pro MP-003 / MP-005 / MP-006), MediaMarkt (Nikkei Styxx 10512ZR), Decorsign.nl (Gembird MP3 stick en FMP3 stick), Expert/Lukas Kramer/Modern Electronics/IT's (Lenco Xemio 991 MP3 stick), Trekpleister (Marquant mmp3-7-1). Kijkshop (SupportPlus MP3 Stick), Kortingswinkel.nl (MB-171373), Inkoopacties.net/ia/3fzc06dx / Ebay (Easytech PN510-128, PN510-256, PN410-128, PN410-512, MN540-128, MN540-256, MN550-128, MN550-256, PN520-128, PN520-256, MN570-128 en MN570-256 / MN430), mp3spelers.nl (Cebop Run 1GB/512MB/256MB), Marktplaats/Combi/Deko (Victory F1-256 / F1-128 / B2-256), PCvergelijk (Victory 501 B2), H-E.nl (MP-Chart DS884B), Computerline.nl (Victory 501D / 501B2 / 301F1), Modern Electronics/IT's (Packard Bell AudioKey) etc.

Er zijn uitvoeringen met FM radio, Telefoonboek, Memorecorder, gekleurd display, kleureffecten erbij etc met groottes vanaf 16MB t/m 1GB (het stuur-IC kan 3*4Gb aan). Met andere firmware is het niet mogelijk die extra functies van de andere modellen erbij te flashen.

Hij geeft ID3 info, heeft een 3 regelig display met optie voor custom 96x24 monochroom logo's/animaties (tooltje wordt bijgeleverd in \tool op de miniCD, incl. toolhandleiding *), ondersteund submappen met max 99 nr's per subdir, er zit een NL-talige handleiding bij (welke ook is te downloaden bij MpMan), heeft een USB 1.1 interface en is PnP als mass storage device te gebruiken. Opladen via USB kan niet en bij gebruik van een oplaadbare batterij gaan ze meestal erg buggy doen. Om een tijdelijk logo in te stellen (bijv. ter indicatie van welk album je er nu op heb staan) volstaat het om een BMP plaatje van maximaal 96x24px monochroom met de naam kj_pic.bmp in de root van de speler te zetten. Songteksten (lyrics) worden niet ondersteund.

Ondersteunde indelingen (CBR/ABR/VBR):
MPEG 2.5 layer III: 8 t/m 160 Kbps (8/11.025/12KHz)
MPEG 2 Layer III: 8 t/m 160 Kbps (16/22.05/24KHz)
MPEG 1 Layer III (MP3): 32 t/m 320 Kbps (32/44.1/48KHz)
MPEG 2 Layer II: 8 t/m 160 Kbps (16/22.05/24KHz)
MPEG 1 Layer II: 32 t/m 384 Kbps (32/44.1/48KHz)
MPEG 2 Layer I: 32 t/m 256 Kbps (16/22.05/24KHz)
MPEG 1 Layer I: 32 t/m 448 Kbps (32/44.1/48KHz)
WMA Encoder 4.0, 4.1, 7.0, 8.0, 9.0 (zie tabel in PDF onderaan)

De in-ear koptelefoon is matig imo, maar met een goede koptelefoon is de kwaliteit goed (met Sennheiser HD 470 getest).
Meer info:
Versie 1:

Gemaakt door: http://www.beta-p.com.hk/
Herkend als 'Actions USB Disk Device 1.00'
Class=8_5_80 (SFF-8070i)
VendorID=10d6 (Actions Semiconductor Co., Ltd)
DeviceID=1000 (Digital MP3 Player)
Rev= 1.00
Werkt zonder problemen met Win98 (met meegeleverde driver), XP, W2K, Windows 2003 en Playstation2 (oa via Action Replay).

Binnenin zit:

Chip1:
Actions ATJ2075 (LQFP)
MP3 / WMA Decoder with Drive-less USB Interface and Voice Record Features
http://www.actions.com.cn...ata%20Sheet%20ver1.00.pdf
http://www.actions.com.cn...ata%20Sheet%20ver1.00.pdf

Chip2:
AcTrans AC39LV010-70EC (TSOP)
1 Megabit (128Kx8) Flash Memory - 70ns
http://www.actrans-inc.com/docs/AC39LV010Jun0404.pdf

Chip3:
Hynix HY27UA081G1M (TSOP)
NAND Flash - 1Gb
http://www.hynix.com/data...flash_11_HY27UA081G1M.jsp

Speedtests:
- HDTach 3.0.1.0:
- Random acces: 3.0ms
- CPU Utilisation: 0%
- Average read: 0.5 MB/s

Versie 2:

Gemaakt door: http://www.msc.cn/ / http://www.vintion.com/mscv2/
Herkend als 'SigmaTel MSCN USB Device'
Class=8_5_80 (SFF-8070i)
VendorID=SigmaTel
DeviceID=MSCN
Rev= 0100
Werkt zonder problemen met Win98 (met meegeleverde driver), XP, W2K, Windows 2003 en Playstation2 (oa via Action Replay).

Binnenin zit:

Chip1:
SigmaTel STMP3410L
MP3 / WMA Decoder with Drive-less USB Interface and Voice Record Features

Chip2:
Samsung 446
K9F26080U M
YCB0

Speedtests:
- HDTach 3.0.1.0:
- Random acces: 3.0ms
- CPU Utilisation: 0%
- Average read: 0.5 MB/s

Het 1e Blokker model wat ik getest heb had firmware SCD-75137V.0 20004/07/28 - uitwisselen van firmware van andere Actions ATJ2075 based spelers is mogelijk maar niet aan te raden (er zijn bijv. wat meldingen op internet te vinden van mensen die na een update geen werkende speler meer hadden). De SigmaTel STMP3410L en Actions ATJ2075 firmware is niet onderling uitwisselbaar. De SigmaTel werkt wel met oplaadbare batterijen, de Actions niet (Met 750mA en 850mA NiMh getest).

Ik heb hier niet zo'n lekkere camera, maar hier toch wat blootplaatjes van dergelijke budgetspelers om je een beter idee te geven wat erin zit:
- http://www.sanhaoinfo.com/news/html/2004/11/08/11393_4.shtml
- http://arch.pconline.com....p3/02/10309/216175_2.html
- http://tech.tfol.com/tech...k/html/2004090700510.html

Slot conclusie: leuk spelertje, kost weinig, handig als storagedevice/muziek onderweg en als je er later op uitgekeken bent is het makkelijk doorschuiven of inzetbaar op andere gebieden :)

Als speelduur (>4 á 8 uur), gebruiksgemak (subfoldering, opladen via USB, lyrics, groot display), geluidskwaliteit, stabiele firmware, USB 2.0 snelheid etc. belangrijk is kun je beter verder sparen voor een duurder dingetje, zie bijv. [rml][ mp3] Welke mp3 speler heb jij ?[/rml] ;)

In de Consumentengids van Januari 2005 staat een MP3 spelerstest waarbij bovengenoemden spelers als slechtste uit de bus kwamen. Zie ook de ComputerIdee van Week 52 2004.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 30-03-2005 03:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:19
PC Racestuur bij de Aldi komende week: (Komen trouwens zo te zien nog meer gadget aanbiedingen, maar daar kan ik nog niets over zeggen)

PC racestuur
met gas- en rempedalen

• USB aansluiting
• zeer realistisch door vibratie bij sturen
en ongeval
• schakelpook en handrem
• 4 functietoetsen
• Plug & Play
• stuurhoek tot 90 graden in elke richting
• wrijvingsarme besturing
• bevestiging d.m.v. klemmen
en zuignappen
• geschikt voor Windows 98SE/ME/2000/XP
en voor PC's vanaf Pentium II
• ook geschikt voor PS1 en PS2,
Gamecube en Xbox

per stuk
32.99

Zit er over te denken om hem te kopen voor een Xbox!

[ Voor 115% gewijzigd door Stinger_Ventura op 12-11-2004 20:25 ]

American Express vraagbaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinger_Ventura schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:24:
PC Racestuur bij de Aldi komende week: (Komen trouwens zo te zien nog meer gadget aanbiedingen, maar daar kan ik nog niets over zeggen)
Is alleen geen Force Feedback maar een ingebouwde vibrator ;)
Zie ook eX0duS in "Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanb..." en verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18:41
Hmmmm, die mp3 speler van de ING lijkt me wel wat (voor het geld) Iemand hem al besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:18
mmm, bij die ing kaart staat bij de voorwaarden dat je hem alleen kan aanvragen als u:
- een bruto maandinkomen heeft van minimaal € 1500,-.
Ik ga dat als student niet redden helaas...
weet iemand of ze hier ook op controleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat doen ze(tenminste: bij vorige aanvraag bij visa)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
marteltor schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:05:
mmm, bij die ing kaart staat bij de voorwaarden dat je hem alleen kan aanvragen als u:
- een bruto maandinkomen heeft van minimaal � 1500,-.
nee natuurlijk niet, die regel is er voor de grap :+

Volgens mij wordt er steeds meer met die mp3 spelers gestrooid. Wacht maar even af, en er komt vast een andere aanbieding voorbij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:36
Ze hebben deze week bij de Aldi dit 5.1 geluidssysteempje in de aanbieding:

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_47/BILD06.JPG

Zou dit ook weer van Medion zijn net zoals al die andere spullen van de Aldi?

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roger_Rabbit schreef op maandag 15 november 2004 @ 11:10:

[afbeelding]

Exact identiek... :)

http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_47/OFF004.HTM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Had ook niet anders verwacht eigenlijk, maar de Aldi zou toch stoppen met Medion :?

Asus Z170 Deluxe - Intel Core i7 6700k @4 Ghz - Noctua NH-C12P SE14 - Kingston HyperX Fury 32 GB - Asus RTX 2070 Super 8GB - Samsung 950 Pro M2 240 GB - Corsair AX 850 watt - Sound Blaster X-Fi Titanium - WD Black 1TB & Green 3TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:54
Roger_Rabbit schreef op maandag 15 november 2004 @ 11:10:

[afbeelding]

Die Medion 5.1 set van de ALDI voor 34,99 heeft iemand die en wat zijn de bevindingen. Is het wat om aan een PC te hangen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roger_Rabbit
Woensdag is het pas te koop bij de Aldi dus niemand kan het nog vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
zie bij de Aldi ook een mp3 speler staan (en bij Halfords ook)
Is dat nou precies dezelfde als die van de ING?

edit:
nee, ik zie het al, ziet er veel anders uit

[ Voor 22% gewijzigd door miles op 16-11-2004 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
Heeft iemand het stuurtje al gehaald? Bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• Kentut
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:13
Nog geen ervaringen met het 5.1 speakersetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf 24 November in Duistland!
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_48/BILD01.JPG
Specs:
-20GB
-Sennheiser oordopjes
-Tot 5.000 muziektitels
-Ondersteund: MP3, WMA en WMA-DRM
-USB 2.0
-Batterij van 8 uur met lion batterij
-Geintegreerde microfoon
-Slechts 180 gram
-107,5x65x18mm(LxBxDikte)

Ziet er leuk en goed uit, ik ga hem halen als hij er donderdag nog is! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-09 09:27

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Servor schreef op woensdag 17 november 2004 @ 13:42:
Heeft iemand het stuurtje al gehaald? Bevindingen?
Of je leest ff terug. ER zijn al een hele zwik aan posts in dit topic over dat ding. ALs je de moeite kan nemen om te posten, kun je toch ook best de moeite nemen om te lezen 8)7

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Niet online
DropDeadGorgeous schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:32:
[...]

Of je leest ff terug. ER zijn al een hele zwik aan posts in dit topic over dat ding. ALs je de moeite kan nemen om te posten, kun je toch ook best de moeite nemen om te lezen 8)7
Het stuurtje ging op de dag van mijn post in de verkoop. Is het dan zo'n rare vraag om te vragen of er al echte bevindingen zijn, ipv ervaringen met eerdere stuurtjes die bij de Aldi ooit te koop zijn geweest, of aannames nav een vage foto met wat specs op de Aldi site?

Maar bedankt voor je opmerking hoor. Ik hou wel van wat mosterd na de maaltijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:30
marteltor schreef op zondag 14 november 2004 @ 13:05:
- een bruto maandinkomen heeft van minimaal € 1500,-.
Ik heb twee van deze ING spelers ontvangen. Zit geen display op en je moet met de volumetoetsen werken om het volgende nummer te selecteren (kort drukken is volgende/vorige nummer) en lang drukken is volume wijzigen.
De oordopjes zijn zeer slecht. Met een andere koptelefoon gaat het een stuk beter maar bij stille stukken hoor je een brom van de speler...

Heeft 128Mb geheugen werkt op 1 AAA batterij (oplaadbaar zal ook wel werken maar zit er niet bij) en kan tevens als USB stick gebruikt worden (je krijgt er onder Windows gewoon een drive bij). Het is volgens de gebruiksaanwijzing ook mogelijk om op te nemen maar ik zie geen microfoon of aansluiting daarvoor?

Kortom voor gratis is het aardig en je kunt 'm als USB stick prima gebruiken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-08 16:35
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:29:
[afbeelding]
Specs:
-20GB
-Sennheiser oordopjes
-Tot 5.000 muziektitels
-USB 2.0
-Geintegreerde microfoon
-Slechts 180 gram

vergeet niet dat er ook nog een secure digital/multimediacard aansluiting in zit
en dat die ook oplaad via usb !

ik wil hem denk ik ook wel

best klein ding als je hem even uit tekent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I_am_akira schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 12:23:
[...]

vergeet niet dat er ook nog een secure digital/multimediacard aansluiting in zit
en dat die ook oplaad via usb !

ik wil hem denk ik ook wel

best klein ding als je hem even uit tekent
Ja dat viel mij ook op, ongeveer even groot als Ipod mini en creative zen micro. En dat voor 20 gb :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 10:29:
[afbeelding]
Specs:
-20GB
-Sennheiser oordopjes
-Tot 5.000 muziektitels
-USB 2.0
-Geintegreerde microfoon
-Slechts 180 gram

Und wieviel kostet dieses schönes Gerät?

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arny
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 09:33

Arny

Heerst!

All things move towards their end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oja sorry vergeten bij te zetten :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Heeft dat ding een line in ??

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een spelertje,

trekpleister http://www.trekpleister.n...?magazineID=90&Magazine=3

halfords http://www.halfords.nl/sh...spelers&product_id=106003

ben van plan er mss een te kopen.
is dit wat? iemand ervaringen enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:48:
een spelertje, trekpleister http://www.trekpleister.n...?magazineID=90&Magazine=3
Die van de trekpleister (inclusief 128mb intern, 63,.. euro) lijkt hetzelfde model als die van het kruidvat (0 mb intern, 49,95 euro van vorige week). Even terug in dit topic staat een en ander.
Door Brabo-Joossie - maandag 08 november 2004 09:34
Van het weekend de Marquant van het Kruidvat door een collega laten oppikke
Door vandevyver - maandag 08 november 2004 12:52
heb mij vorige week zo een mp3 speler van kruidvat gekocht: marquant mp3-7 , ....
en een uitgebreide review
Door euss (Moderator CME) - woensdag 10 november 2004 08:47
Die MP3 speler van de MediaMarkt/BCC (Time DPA-20LC, Time DPA-20AL en Time ...
Trekpleister (Marquant mmp3-7-1) ....
en nog een uitgebreide review, de TP had hem al eens eerder in de aanbieding.
Door J2pc - vrijdag 24 september 2004 22:15
...
Ik ben zeer benieuwd naar nog meer ervaringen, maar ik denk dat ik hem haal (terug brengen kan altijd nog). Ik heb ook als het een beetje mee zit binnenkort een ING mp3 spelertje, naar wil graag ook mijn sd kaartje overal kunnen gebruiken.

[ Voor 7% gewijzigd door jeanj op 19-11-2004 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Tis een sinterklaaskado voor m'n vrouw, dus ik heb er nog niet veel mee gespeeld. Eigenlijk alleen even aan gehad om te kijken of alles werkt (doet het ;) ) en te testen of ie sd- en mmc-kaartjes goed aan kan (kan ie ;) ). Enige dat me opviel, is dat het volgens mij niet mogelijk is om de mp3s in mappen op de geheugenkaart te zetten. De speler maakt zelf een kleine mapstructuur aan op de sd-kaart en daar moet alles in, anders vindt ie ze niet. Kan natuurlijk zijn dat ik iets niet helemaal goed deed, maar zoals gezegd heb ik er verder ook niet naar gezocht... Wordt misschien vervolgd na 5-12... :P

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Ik zie een aanbieding van PlanetPhoto bij ons in 't dorp waar ze een Victory F-1 MP3 speler aanbeiden voor € 99,--

Zit 512Mb op en een 5 mode EQ.

Ook hebben ze een Lavod LFA210 met 256Mb incl digitale voicerecorder en EQ voor € 69,--

Iemand ervaring met een van beiden?

Ik hoef zelf geen radio of voicerecorder, maar gewoon een hoop MB's voor een hoop liedjes (handig voor tijdens het skieen :) )

specs | 3360wP met SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonni
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-08 13:09
Die Victory zag ik hier bij ons ook in een krantje staan, het ding was blauw met dezelfde rond langwerpige vorm met grote ronde play knop. Kortom dat is denk hetzelfde ding als bij de Blokker o.a. te koop is/was. Zijn volgens mij wel ok spelertjes, maybe met andere, betere dopjes gewoon goed te doen.

D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-08 15:56
Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 18:48:
een spelertje,

trekpleister http://www.trekpleister.n...?magazineID=90&Magazine=3

Die van de Halfords zou ik zeker NIET doen. Zie mijn bericht :
http://gathering.tweakers..._messages/972850///topcom

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik heb die bij de Trekpleister (Marquant) gehaald en ik vermoed dat die het zelfde 'probleem' heeft, ik zal het nog even proberen.

Ik overweeg ook om hem terug te brengen. Ik was verder wel tevreden over de geluidskwaliteit, maar ach ik ben geen audiofiel.

[ Voor 6% gewijzigd door jeanj op 23-11-2004 08:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_48/BILD02.JPG

is het wat?

• voor notebooks en PC's
• LCD-kleurenscherm
• SD/MME kaartslot
• JPEG, AVI en WAV
• 28MB flash memory
• ook te gebruiken als digitale camera,
camcorder en voicerecorder
• 3 megapixel, 4x digitale zoom,
geïntegreerde flits
• webcam: tot 20 beelden per seconde,
eenvoudige installatie en configuratie
• inclusief: oplader, batterijen, statief,
USB-kabel, draagriem en opbergtas

per stuk
89.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
Ze hebben nu bij de Mycom een mp3 speler:
Merk MyCom
Type MP3 Player
Capaciteit 256 MB
Radio Ja
Voice-recorder Ja
Weergave formaten MP3, WMA
Interface USB
Prijs: €59,-
http://www.mycom.nl/f2/pdf/MyCom-Cadeau-Magazine.pdf
http://silverapp1.mycom.n...uctID=75088&productType=1
Kent iemand dit spelertje? Voor die prijs heb ik iig nog geen één met vergelijkbare opties gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3JL
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 04-05-2024

3JL

Die 20GB MP3-speler van Medion voor e199. Hoe kom je daaraan? Kan hem zowel op aldi.de als medion.de (in de hoop dat medion hem ook direct online verkoopt) niet vinden..

Grtz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasperlevink schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 11:31:
Die 20GB MP3-speler van Medion voor e199. Hoe kom je daaraan? Kan hem zowel op aldi.de als medion.de (in de hoop dat medion hem ook direct online verkoopt) niet vinden..

Grtz.
http://www.aldi-essen.de/OFFER_D/OFFER_48/OFF01.HTM
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 09:32:
[afbeelding]

is het wat?

• voor notebooks en PC's
• LCD-kleurenscherm
• SD/MME kaartslot
• JPEG, AVI en WAV
• 28MB flash memory
geïntegreerde flits

per stuk
89.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroWhale
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:50

MicroWhale

The problem is choice

[afbeelding]

is het wat?

• voor notebooks en PC's

per stuk
89.99
voor het dubbele heb je een A75, wat me dan toch een betere keuze lijkt + het wachten/sparen waard.

(stuk ongeduld :P nutteloze topickick)

[ Voor 7% gewijzigd door MicroWhale op 23-11-2004 14:00 ]

Het enige belangrijke is dat je vandaag altijd rijker bent dan gisteren. Als dat niet in centen is, dan wel in ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er is vandaag ook een mp3 speler bij de kruidvat te koop, 256 mb voor 90 euro, heeft iemand hem al.. kan iemand ene mini review geven :) hij ziet er nl best goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

[afbeelding]

is het wat?

• voor notebooks en PC's
• LCD-kleurenscherm
• SD/MME kaartslot
• JPEG, AVI en WAV
• 28MB flash memory
geïntegreerde flits

per stuk
89.99
tis een Aiptek een Silmcam 3200 als ik me niet vergis.. beetje el cheapo dingetje

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:04
Bij de Lidl is vanaf maandag 29-11 een telescoop in de aanbieding:
Telescoop

* 35- tot 175-voudige vergroting
* Inclusief astronomiesoftware en sterrennavigatie op de PC
* In hoogte verstelbaar aluminium statief
* Brandpunt: 700 mm.
* Doorsnede glazen lenzen: ø 70 mm.
* Zonnefilter
* Camera-aansluiting
Afbeeldingslocatie: http://www.lidl.nl/C1256C790050C7BC/images/NL.04_3443/$file/04_3443_b.jpg
€89,99
Vind het best een gadget, maar zou het wat zijn. Het lijkt me best leuk om op een heldere nacht wat naar planeten in ons zonnestelsel te kijken (Marv, Venus, maan, ed.), maar gaat dat met deze vergroting?

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom_Paris schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 18:23:

[...]

Vind het best een gadget, maar zou het wat zijn. Het lijkt me best leuk om op een heldere nacht wat naar planeten in ons zonnestelsel te kijken (Marv, Venus, maan, ed.), maar gaat dat met deze vergroting?
Gewoon halen en proberen.
Als het niet lukt kijk je een keer naar je buurvrouw en retourneren dat ding >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Of de buurvrouw onder douch aan de overkant 8-););) 8)7 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1

[...]

Ligt er aan waar je woont. Als je in een stad woont is het bijna onmogelijk met al dat strooilicht van lantaarns etc. Woon je op een boerderij oid -> :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:42

PnD

like in Pinda ^_^

Ziet er netjes uit die mp3 hdd speler..
Alleen jammer van de slechts 8 uur accuduur :(

Er zitten ook nog sennheisers bij:
"Die Mobile Jukebox von Aldi bietet für gerade einmal 199 Euro einen großen Funktionsumfang und qualitativ hochwertige Kopfhörer von Sennheiser"

[ Voor 52% gewijzigd door PnD op 24-11-2004 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

[...]
Ik vrijwel exact dezelfde gekocht bij Action zo ongeveer een half jaar geleden. Alleen heb ik er 35 euro voor betaald.
Het is een leuk ding, alles is bijna van plastic en het statief is niet makkelijk in te klappen.
Hij is wel weer vrij compleet met verschillende lensjes erbij, alleen die camera aansluiting ken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Laatst online: 19:45

janklp

FortyTwo Capital

PnD schreef op woensdag 24 november 2004 @ 09:14:
Ziet er netjes uit die mp3 hdd speler..
Alleen jammer van de slechts 8 uur accuduur :(

Er zitten ook nog sennheisers bij:
"Die Mobile Jukebox von Aldi bietet für gerade einmal 199 Euro einen großen Funktionsumfang und qualitativ hochwertige Kopfhörer von Sennheiser"
En om er nou helemaal voor naar Essen te rijden. Dat is nog wel een stukje Duitsland in. Dan kan je voor dat geld aan benzine beter een Ipod kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Laatst online: 16:09

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik kwam gisteren via de site van salland automatisering op wh00t.nl terecht waar het volgende werd aangeboden:
MP3 speler 256MB
De MSC-02 is het nieuwste van het nieuwste en heeft een geïntegreerde camera. Het support het formaat MP3 , WMA en WAV! Tevens kunt u de MP3 speler als USB mass storage apparaat gebruiken. Hierdoor heeft u uw data altijd bij de hand!

De MP3 speler wordt compleet geleverd met onder andere een USB kabel , oordopjes en software.

Specificaties:
ID3-tag support
Firmware upgradeable
Voice Recorder
Geïntegreerde camera 640 * 480 pixels
Interne batterij 3.6V (via USB oplaadbaar)
77mm x 32mm x 14mm (lxbxh)
Windows 98, ME, XP, 2000, MacOs X , Linux 2.4

Prijs: €79,00
Afbeeldingslocatie: http://www.wh00t.nl/images/products/2-1.jpgAfbeeldingslocatie: http://wh00t.nl/images/products/2-2.jpgAfbeeldingslocatie: http://wh00t.nl/images/products/2-3.jpg

Lijkt me een redelijke prijs voor een 256MB mp3 player, en dan heb je er ook nog eens een cameraatje als extra gadget bij. Iemand een zinnig idee of dit de moeite waard is? Iig een site die ik in de gaten ga houden.

[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 24-11-2004 13:54 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zeker geinig! heb al een mp3 speler en n cammetje in mn gsm, maar: leuk speeltje is t zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

uhuh, vind em er ook wel sjiek uitzien enzo. Eens kijken of ik er het geld voor over heb, maar iig die site de komende tijd eens ff in de gaten houden. ben wel benieuwd met wat voor gadgets ze nog meer gaan komen.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Orion84 schreef op woensdag 24 november 2004 @ 11:37:
Ik kwam gisteren via de site van salland automatisering op wh00t.nl terecht waar het volgende werd aangeboden:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Lijkt me een redelijke prijs voor een 256MB mp3 player, en dan heb je er ook nog eens een cameraatje als extra gadget bij. Iemand een zinnig idee of dit de moeite waard is? Iig een site die ik in de gaten ga houden.
Je vergeet de helft:
Geïntegreerde camera
640 * 480 pixels
Dus LQ cam en geen flits.
Oja de prijs is ook wel handig.
Afbeeldingslocatie: http://www.wh00t.nl/images/prijzen/prijsje_79.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Gutteguttegut schreef op woensdag 24 november 2004 @ 13:39:
[...]
Je vergeet de helft:

[...]

Dus LQ cam en geen flits.
Oja de prijs is ook wel handig.
[afbeelding]
hmm, tnx, had de uitgebreide specs gecopieerd, en ging er eigenlijk vanuit dat dat er ook wel bij stond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

is het wat?

• voor notebooks en PC's
• LCD-kleurenscherm
• SD/MME kaartslot
• JPEG, AVI en WAV
• 28MB flash memory
geïntegreerde flits

per stuk
89.99
Heb hem net. Best een leuk ding voor de vakantie kiek. Beeldkwaliteit is redelijk, helemaal voor die prijs :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
Verwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 14:20:
[...]

Heb hem net. Best een leuk ding voor de vakantie kiek. Beeldkwaliteit is redelijk, helemaal voor die prijs :) .
post eens een paar voorbeeld pics anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjo
  • Laatst online: 14-09 21:31

Sjo

Van die aldi cam staat hier een klein reviewtje:
http://www.digicamreview....cyberpix_s-330_review.htm

Alleen hier heeeft hij de naam CyberPix S-330 maar het is wel exact dezelfde:
Afbeeldingslocatie: http://www.digicamreview.co.uk/mercury/PICT0610_s330_front.jpg

En hier staan een paar foto's die ermee gemaakt zijn:
http://217.68.23.9/~digic...otos/gallery/mercury_s330

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allejezus... nu ben ik wel een beetje verwend.. maar dit zijn echt brakke plaatjes hoor :r

Zijn dit ge-re-labelde (apart nederlands) Trust camera's ofzo?

Edit.. zie nu dat het 90E moet kosten.. dan valt het al weer best mee :7

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2004 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjo
  • Laatst online: 14-09 21:31

Sjo

In de pricewatch staat de digitale camera die ze bij de aldi verkopen voor € 79,49:
pricewatch: Aiptek SlimCam 3200 (2MP, f/3.0)

XPlosion, zou je een paar foto's willen plaatsen die jij ermee gemaakt hebt en werkt de webcam functie bij jou in msn goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjo schreef op woensdag 24 november 2004 @ 20:53:
In de pricewatch staat de digitale camera die ze bij de aldi verkopen voor € 79,49:
pricewatch: Aiptek SlimCam 3200 (2MP, f/3.0)

XPlosion, zou je een paar foto's willen plaatsen die jij ermee gemaakt hebt en werkt de webcam functie bij jou in msn goed?
Ik zal hem morgen eens even testen, ik post wel een paar pics. Wat ik al wel heb gezien is dat ie niet echt lichtgevoelig is, da's wel wat minder maar met flits is het wel weer ok.

• Moriaty
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:23
Tussen die cheapo mp3-spelers bij de MediaMarkt voor e49 liggen ook exemplaren van 512mb ipv 256mb... Even zoeken maar dan heb je echt een koopje! Ik heb er hier een thuis liggen!!

"640K ought to be enough for anybody." - Bill Gates, 1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Bij het Office Centre: Flatpanel 19 inch TFT Samsung 910N
- 19" flatpanel
- maximale resolutie 1280x1024
- contrastratio: 800:1
- lichtopbrengst: 250cd/m2
- puntgrootte: 0.294x0.294
- responsetijd: 25 ms
- kijkhoek: 170/170 graden
- 3 jaar onsite garantie

Prijs: 379 excl. Btw

Iemand ervaringen met dit scherm, want er rijsen nogal wat vragen...
- dvi ja/nee?
- ghosting?
- kleurdiepte: 6 of 8?

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-01-2023

JEV

sjolmers schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:01:
Pricewatch Tweakers.net Samsung Syncmaster 910N € 385,17 (Inc. BTW)

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand als iets gehoord over de komende aanbieding van de Aldi namelijk deze: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_49/BILD04.JPG
mp3speler?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2004 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 10:32:
Heeft iemand als iets gehoord over de komende aanbieding van de Aldi namelijk deze: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_49/BILD04.JPG
mp3speler?
Niet meer dan dit:
MP3-speler

• weergave van MP3 en WMA
• voice recording
• LCD display
• incl. USB-kabel, hoofdtelefoon
en nekkoord

per stuk
74.99
Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_49/BILD04.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja ok :P

Gelukkig geven ze bij de aldi altijd veel informatie over hun aanbiedingen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kentut
Jammer dat er geen FM tuner op zit, anders zou die ideaal zijn geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
sjolmers schreef op vrijdag 26 november 2004 @ 09:01:
- 19" flatpanel
- maximale resolutie 1280x1024
- contrastratio: 800:1
- lichtopbrengst: 250cd/m2
- puntgrootte: 0.294x0.294
- responsetijd: 25 ms
- kijkhoek: 170/170 graden
- 3 jaar onsite garantie

Iemand ervaringen met dit scherm, want er rijsen nogal wat vragen...
- dvi ja/nee?
- ghosting?
- kleurdiepte: 6 of 8?
voor dvi tjek hun site.

verder: search / tomshardware /etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en dat lifetec, medion is... het huismerk van de aldi ;)! idd jammer dat er geen tuner opzit.. vind de prijs nog tegen vallen eigenlijk als je ziet dat het waarschijnlijk blokkermp3speler kwaliteit is, en die 256 is 50 euro.. hier de 512 75 euries

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lifetec, pro2, medion,micromaxx, inovix.... 1 pot nat. Wel betere kwaliteit dan Blokker/Kruidvat, vaak Packard Bell software en binnenwerk (of haalt packard bell het uit de zelfde fabriek en plakt er zijn eigen naam op?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 16:18:
er is vandaag ook een mp3 speler bij de kruidvat te koop, 256 mb voor 90 euro, heeft iemand hem al.. kan iemand ene mini review geven :) hij ziet er nl best goed uit
Yep.. ik heb uitgebreid gezocht op internet, maar kan niks vinden. Het merk is wel heel erg onbekend. Zelfs firmware downloads zijn dan niet mogelijk.

Zit echter ook een radio in, niet in het snoer van de oordopjes, maar echt in de speler zelf. En 2 jaar garantie.

Ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit van het MP3-geluid en de fm tuner.
Dus als iemand het apparaatje heeft gekocht, post hier je ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt interessant. Denk dat ik die maar ga aanschaffen, echt veeleisend ben ik niet voor draagbaar geluid en vergeleken met m'n afgeragte 6 jaar oude sony discman zal het hoe dan ook een vooruitgang zijn.

Hopen dat die voierecord ook een beetje goed z'n werk doet :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2004 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:15
Ik zag gisteren in een folder bij de Lidl in Hoorn dat ze volgende week een grote 28" (80cm) LCD-breedbeeld TV met aluminium behuizing en 16ms responsetijd met alles dr'op en dr'an in de aanbieding hebben voor 1499,-

Dit lijkt me toch een serieuze prijsdoorbraak voor dit formaat LCD-TV.

Echter, op de site van de Lidl kan ik er niks over vinden. Wel staat er een 20" LCD-TV voor 699,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:01

greatgonzo

schit-te-rend!

dit lijkt me wel een leuk Sinterklaas kadootje, zou het nog wat zijn?

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_49/OFF09.HTM

lijkt me wel geinig zo'n weerstation voor 19,99

Afbeeldingslocatie: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_49/BILD09.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miles
Heeft iemand die mp3 speler van de ING als eens ontvangen?
Ik heb hem vrijwel meteen toen de actie begon aangevraagd, maar nog helemaal niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

greatgonzo schreef op zondag 28 november 2004 @ 11:43:
dit lijkt me wel een leuk Sinterklaas kadootje, zou het nog wat zijn?

http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_49/OFF09.HTM

lijkt me wel geinig zo'n weerstation voor 19,99

[afbeelding]
Ik ga die halen, lijkt me wel erg leuk voor die 20 euro.
Ziet er mooi uit, mooi licht, beetje Peter Timofeef spelen.
Het zal niet super nauwkeurig zijn maar voldoende voor thuisgebruik :)
Ook radiogestuurde klok is superhandig maar die heb ik al 2 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2004 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
miles schreef op zondag 28 november 2004 @ 14:15:
Heeft iemand die mp3 speler van de ING als eens ontvangen?
Ik heb hem vrijwel meteen toen de actie begon aangevraagd, maar nog helemaal niets ontvangen.
een vriend van me heeft em al. hij is er tevreden over :) het doet wat het moet doen, muziek afspelen :P
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Gadgets zijn dus:
MP3 spelers, Digicams, Webcams etc. Geen pc's, laptops, dvd-spelers, tv's!

Recentelijk afgesplitst:
[Divx/dvd-player] Medion MD7457