Misschien kan iets tussen de opening tussen de 2 voedingen zetten? (de onderkant van de bovenste en de bovenkant dan de onderste) dan kunnen ze in ieder geval niet meer zo snel uit het plexiglas breken
misschien beter om bij de hobbyzaak ofzo een plaatje 6 mm plexi te halen en het daar dan inmaken, zodat je zeker weet dat het niet te zwaar wordt.
en niet weer alles eruit halen zeg maar, maar alleen de gaten waar je wat in moet proppen. Zoals de knop voor aaan/uit en de koeler.
Verders: dondersmooie mod ediejo!!
en niet weer alles eruit halen zeg maar, maar alleen de gaten waar je wat in moet proppen. Zoals de knop voor aaan/uit en de koeler.
Verders: dondersmooie mod ediejo!!
[ Voor 28% gewijzigd door k0ewl op 13-02-2005 12:15 . Reden: wat vergeten ]
A byte walks into a bar and orders a pint. Bartender asks him "What's wrong?" Byte says "Parity error." Bartender nods and says "Yeah, I thought you looked a bit off."
Op verzoek verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Ediejo op 26-08-2005 21:46 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
ziet er super uit dat plexi, het is echt een stuk mooier dan dat alluminium
wanneer is deze mod eigenlijk af
vind het super dat je er nog steeds dingen aan toevoegd, ik dacht namelijk dat ie al af was
wanneer is deze mod eigenlijk af
vind het super dat je er nog steeds dingen aan toevoegd, ik dacht namelijk dat ie al af was
Op verzoek verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 13-02-2005 18:37 ]
damn... net een trein, blijft maar doorgaan 
Wordt echt een mega cm dit
Top!
Wordt echt een mega cm dit
Op verzoek verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Ediejo op 26-08-2005 21:47 ]
Anoniem: 116571
..........
sprakeloos
Ik volg deze mod ook al heel lang, en hij wordt steeds mooier, dan plexiglas achterplaatje is echt mooi gemaakt
, ik zou serieus geen op of aanmerkingen kunnen maken over jouw computer
, terwijl ik normaal toch wel behoorlijk goed in afkraken ben
sprakeloos
Ik volg deze mod ook al heel lang, en hij wordt steeds mooier, dan plexiglas achterplaatje is echt mooi gemaakt
[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 116571 op 15-02-2005 01:15 ]
Anoniem: 137106
Holy Christ!
Weer iemand die geld teveel heeft!
Die kast ziet er nu al wreed uit! En dan ook nog 2x en 6800Ultra of GT, damn
Nuts!
Ik heb nu een 6800GT van 400 euries, dat vind ik al ontzettend prijzig en die draait alles perfect! Enigste uitbereiding die ik nog wil doen is een 3500+ amd64, een moederbord, en 2x 512 mb DDR2 533 mhz geheugen.. maar eerst sparen voor een vakantie...
Maar jou systeem ziet er gelikt uit! Kosten tot nu toe?
Weer iemand die geld teveel heeft!
Die kast ziet er nu al wreed uit! En dan ook nog 2x en 6800Ultra of GT, damn
Ik heb nu een 6800GT van 400 euries, dat vind ik al ontzettend prijzig en die draait alles perfect! Enigste uitbereiding die ik nog wil doen is een 3500+ amd64, een moederbord, en 2x 512 mb DDR2 533 mhz geheugen.. maar eerst sparen voor een vakantie...
Maar jou systeem ziet er gelikt uit! Kosten tot nu toe?
die kritiek krijgen modders dioe xtreme projecten uitvoeren nu eens altijd... modden doe je als hobby en hobby's kosten nu eenmaal geld dus prijzen noemen zijn een redelijk taboe
www.weefab.com
Een waar kunstenaar is nooit tevreden met zijn werk...... en de anderen zien dat dan weer niet...
Ik wel, want ik ben er ook een, maar niet op dit vlak...
En geld... naja... wat is geld voor kwestie in dit geval..?? geen denk ik, want als je met je hobbie bezig bent en streeft naar perfectie zoals nu, maakt de prijs niet zo veel uit...
of zit ik er naast Edie?
Ik volg het ook een tijdje en zie steeds hoe je bezig blijft... ghehe... vette hobbie hoor
Ik wel, want ik ben er ook een, maar niet op dit vlak...
En geld... naja... wat is geld voor kwestie in dit geval..?? geen denk ik, want als je met je hobbie bezig bent en streeft naar perfectie zoals nu, maakt de prijs niet zo veel uit...
of zit ik er naast Edie?
Ik volg het ook een tijdje en zie steeds hoe je bezig blijft... ghehe... vette hobbie hoor
[ Voor 5% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 15-02-2005 12:48 ]
Ici kann uw Werbung staan
Anoniem: 787
Mooi werk! Ik word al moe als ik erover lees.
Had je niet beter die aluminium kokers met flensen kunnen nemen?

Toegegeven: twee keer zo duur, maar hiermee kun je de platen mooi verzonken monteren. Zonder extra alu hoekafdekprofielen. Misschien dat je deze hoekverbindingen dan kunt verchromen/alu-anodiseren, zodat er geen zwart plastic zichtbaar is.

Edit: zo'n frame komt trouwens al op 45 euro. Exclusief zijplaten. Daar kun je ook een complete kast+voeding voor kopen.
Apropos, die terrariumshop. Ik zie twee soorten buis, en twee soorten hoekverbindingen. Welke horen nu bij elkaar? Edit: ik zie het al. Er staat een foutje op die site, want één van die hoekstukken heeft geen staalkern - hoewel dat er wel staat. En de volledig kunststof hoekstukken hebben een andere koker nodig.
Dat verchromen vind ik toch wel erg prijzig. Er zijn al verchroomde voedingen te koop - van 50 tot 150 euro. Vraag is of het ook goede voedingen zijn.

Had je niet beter die aluminium kokers met flensen kunnen nemen?

Toegegeven: twee keer zo duur, maar hiermee kun je de platen mooi verzonken monteren. Zonder extra alu hoekafdekprofielen. Misschien dat je deze hoekverbindingen dan kunt verchromen/alu-anodiseren, zodat er geen zwart plastic zichtbaar is.

Edit: zo'n frame komt trouwens al op 45 euro. Exclusief zijplaten. Daar kun je ook een complete kast+voeding voor kopen.
Apropos, die terrariumshop. Ik zie twee soorten buis, en twee soorten hoekverbindingen. Welke horen nu bij elkaar? Edit: ik zie het al. Er staat een foutje op die site, want één van die hoekstukken heeft geen staalkern - hoewel dat er wel staat. En de volledig kunststof hoekstukken hebben een andere koker nodig.
Dat verchromen vind ik toch wel erg prijzig. Er zijn al verchroomde voedingen te koop - van 50 tot 150 euro. Vraag is of het ook goede voedingen zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 787 op 15-02-2005 15:45 ]
Wellicht een idee om de randjes van het plexi aan de achterzijde ook te polijsten?
5min. werk maar zoveel mooier IMHO.
5min. werk maar zoveel mooier IMHO.
Vraagje: ik krijg heel ws binnenkort een Lian Li pc60, nu wil ik hem een klein beetje modden, maar hoe heb je dat effect om je 5.25 en 3.5 externe bays gekregen? Ik bedoel dat 'groene lijntje', ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!
crises wat een chille apparaten 
kan niet wachten op de foto van de gemonteerde 6800 gt's.
de opmerking keep up the good work zal wel niet meer werken, want dat doe je toch wel
kan niet wachten op de foto van de gemonteerde 6800 gt's.
de opmerking keep up the good work zal wel niet meer werken, want dat doe je toch wel
MSI GX660R for the win!
Als je het topic had doorgelezen dat je gezien dat hij z'n drives eerst had gestealth, en toen had verzonken naar achter, waardoor er een kier ontstaat en als je daar bv een ccfl achter doet krijg je dat effect. Het staat zelfs in de TSkitemaster schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 12:14:
![]()
![]()
Echt een vette mod!!
Vraagje: ik krijg heel ws binnenkort een Lian Li pc60, nu wil ik hem een klein beetje modden, maar hoe heb je dat effect om je 5.25 en 3.5 externe bays gekregen? Ik bedoel dat 'groene lijntje', ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel!

[ Voor 9% gewijzigd door Mr.S op 18-02-2005 15:01 ]
Ik heb deze topic eens helemaal doorgelezen en echt mijn complimenten!!!
Maar nu vraag ik me toch af:
Waar haal je in hemelsnaam al da geld vandaan!!! FF 2 videokaarten ff chromen dit ff dat!!!
PFFF heb je nou echt zoveel geld daar voor over??
Waar haal je in hemelsnaam al da geld vandaan!!! FF 2 videokaarten ff chromen dit ff dat!!!
Je zei dat je dit topic helemaal had gelezen??Wienen schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:40:
Ik heb deze topic eens helemaal doorgelezen en echt mijn complimenten!!!
Deze vraag is ook al tig keer beantwoord door Ediejo. (of was het nou in het topic over z'n andere mod??)
Maar goed: Wat maakt het nou uit wat het kost? Jij hoeft het toch niet te betalen
Jahhh ik heb niet alle reacties van IEDEREEN gelezen!!! Dat was me net iets te veel moeiteRekkie schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:48:
[...]
Je zei dat je dit topic helemaal had gelezen??
Deze vraag is ook al tig keer beantwoord door Ediejo. (of was het nou in het topic over z'n andere mod??)
Maar goed: Wat maakt het nou uit wat het kost? Jij hoeft het toch niet te betalen
je vat het ietwat verkeerd op, hij bedoeld: "JIJ hoeft het niet te betalen"Wienen schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 15:50:
[...]
Jahhh ik heb niet alle reacties van IEDEREEN gelezen!!! Dat was me net iets te veel moeitemaar dat is dan idd wel relax als je alles betaald krijgt!!!
en verder zei ediejo dit:
@ SharkBeat, over geld moet je het niet hebben, vind ik. Ik zeg maar zo The sky is the limit.
MSI GX660R for the win!
Dat bedoelde ik idduberotto2086 schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 18:54:
[...]
je vat het ietwat verkeerd op, hij bedoeld: "JIJ hoeft het niet te betalen"
en verder zei ediejo dit:
[...]
wat is dat dan voor ding, stofzuiger ofzo
Dat is een Prometeia coller unit. Das een compressor met verdamper erbij (als ik het goed zeg, zoveel weet ik niet van die dingen....) Deze schatjes kunnen je processor naar de MIN 45 graden brengen 
Godspeed,
XyonN
Godspeed,
XyonN
Met een hamer past alles, en met ducktape blijft alles wel op zijn plek!
Neehoor, deze is denk ik hoger:en je hebt de grootste casemod ooit, denk ik.;)

http://bit-tech.net/article/153/
Maar zoals met alles; groter hoeft niet beter te zijn
Op verzoek verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 18-02-2005 19:43 ]
Het is een vapochill LightspeedXyonN schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 19:33:
Dat is een Prometeia coller unit. Das een compressor met verdamper erbij (als ik het goed zeg, zoveel weet ik niet van die dingen....) Deze schatjes kunnen je processor naar de MIN 45 graden brengen
Godspeed,
XyonN
Nieuwe Vapochill Light speed
Anoniem: 28043
hey Ed, mooi en strak. Maak je geen zorgen, de HCC was het eerste opstapje, CeBIT de tweede stap en volgend jaar mag je ook voorzichtig gaan vissen in de hardware bakEdiejo schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 19:21:
@Wienen, Ik krijg echt niet alles voor niks hoor, nu ga je wel van het ene uiterste naar het andere uiterste.
De videokaarten zijn gesponsord door Point of View Daar staat tegen over dat ik de p.c. regelmatig zal moeten missen voor commerciële activiteiten De rest heb ik toch echt zelf op moeten hoesten.
@uberotto2086, de sky is de limit komt aardig in het zicht, zet dit er nog eens onder en je hebt de grootste casemod ooit, denk ik.;)
[afbeelding]
Dat heet eerst investeren en dan , ja dan profiteren.
Maar wel is dat profiteren van je eigen met veel liefde en harde lange hobby uren tot diep in de nacht wat een ander nooit heeft gezien.
See you on CeBIT
Anoniem: 104854
Het is wel degelijk een Prom 2 GT, heb het schatje hier zelf ook naast me staanaddictive schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 19:48:
[...]
Het is een vapochill Lightspeed
Nieuwe Vapochill Light speed
Dank je addictive.... Ik ken ze alleen eiglijk als Prometeia koelers, waarvan ik er ook graag eentje wil hebben ja
Ik heb waterkoeling hierzo, maar daar is niets van te merken. Eeen tyfusherrie niet te kort (nu minder dankzij mijn aerogate 1) en mijn CPU is iets van 33 graden.... ik moet ewen andere pomp hebben met een apart reservoir,.... ik heb dat el cheapo setje wat je ooit bij computerland kon kopen 
Godspeed,
XyonN
Godspeed,
XyonN
Je kunt plastic niet verchromen of anodiseren, plastic is namelijk geen metaal. Er zijn wel hoekstukken van aluminium verkrijgbaar, tenminste voor de grotere profielen die wij standaard gebruiken voor onze luchtbehandelingskasten. Maar het is een duur iets idd, heb ik het geluk dat me het niks kostAnoniem: 787 schreef op dinsdag 15 februari 2005 @ 15:25:
MMisschien dat je deze hoekverbindingen dan kunt verchromen/alu-anodiseren, zodat er geen zwart plastic zichtbaar is.
[afbeelding]
holy mozesEdiejo schreef op vrijdag 18 februari 2005 @ 19:21:
@Wienen, Ik krijg echt niet alles voor niks hoor, nu ga je wel van het ene uiterste naar het andere uiterste.
De videokaarten zijn gesponsord door Point of View Daar staat tegen over dat ik de p.c. regelmatig zal moeten missen voor commerciële activiteiten De rest heb ik toch echt zelf op moeten hoesten.
@uberotto2086, de sky is de limit komt aardig in het zicht, zet dit er nog eens onder en je hebt de grootste casemod ooit, denk ik.;)
[afbeelding]
anders maak je helemaal bovenop nog een bijpassend opbergkastje, als je er toch opuit bent om de hoogte in te gaan

MSI GX660R for the win!
Op verzoek verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Ediejo op 26-08-2005 21:51 ]
Ici kann uw Werbung staan
Heb je eigelijk wel eerst de videokaarten getest ? Zal vervelend zijn als er eentje stuk is want dan moet je weer opnieuw alles erop zetten
.
Voor de rest ga zo door, echt super!
Xiled
Voor de rest ga zo door, echt super!
Xiled
[ Voor 19% gewijzigd door Xiled op 20-02-2005 11:45 ]
Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee
Anoniem: 109125
zo dat is echt gaaf..vind het juist mooi dat randje van het coolblok dat niet gepolijst is!!
Op verzoek verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Ediejo op 20-02-2005 12:02 ]
Mooi! De doucheslangen heb je mooi afgewerkt, net zoals de rest
Sprakeloos ben ik!! Echt super!!
Zou je ons ook een overzicht kunnen geven van alle kosten die je hebt gemaakt? Ik zou het in ieder geval wel leuk vinden om te weten wat dit alles kost..
Zou je ons ook een overzicht kunnen geven van alle kosten die je hebt gemaakt? Ik zou het in ieder geval wel leuk vinden om te weten wat dit alles kost..
Ik heb maar 1 woord voor je Ediejo: Respect
Maar ben je ook van plan te gaan overclocken? Met zo'n hardware is dat in principe niet nodig, maar toch is het altijd wel leuk om te weten hoe hard je PC kan gaan. Zeker met je waterkoeling moet je die FX55 toch wel wat harder dan de standaard 2.6Ghz kunnen laten lopen
En je 3D Mark score zal ook niet slecht zijn met 2x 6800GT
Maar ben je ook van plan te gaan overclocken? Met zo'n hardware is dat in principe niet nodig, maar toch is het altijd wel leuk om te weten hoe hard je PC kan gaan. Zeker met je waterkoeling moet je die FX55 toch wel wat harder dan de standaard 2.6Ghz kunnen laten lopen
Anoniem: 9542
heb die bitjes een half jaar terug bij de aldi gehaald, volgens mij zag ik ze laatst ook bij de lidl en een of andere bouwmarkt (ik denk karwei), is zo'n klein doosje met alle mogelijke bitjes erinEdiejo schreef op zaterdag 19 februari 2005 @ 23:59:
Vandaag weer een stukje verder,
Het zag er zo eenvoudig uit even een torx met een gaatje en de boutjes zijn los, vergeet het maar het is geen torx maar inbus met een gaatje. Niet te vinden, dan maar grover aan het werk. Ik slijp een gleufje in de het kopje zodat ik een schroevendraaier in kwijt kan om het los te maken.
Is dit niet iets voor jou???PCEXPERIENCE schreef:
[...]
In het kader van het aankomende PcXperience evenement organiseert Casejunkies.com naast diverse informatieve workshops en presentaties Het Nederlands Kampioenschap Casemodding. Hiervoor zijn we op zoek naar de meest exotische, originele en gaafste casemods van Nederland. Heb jij de afgelopen maanden de laatste hand gelegd aan een prachtige mod, of heb je grootse plannen die voor begin mei werkelijkheid kunnen zijn? Dan zoeken we jou!
Edit: Sorry ik was op je site aan het kijken en zag daar al staan dat je hier aan mee ging doen

[ Voor 17% gewijzigd door Wienen op 21-02-2005 13:46 ]
waarom maak je er geen 8-loop van?Ediejo schreef op zondag 20 februari 2005 @ 22:52:
[...]
Ik denk dat je een stukje gemist hebt, de cpu gaat gekoeld worden met de Prometeia® Mach II GT Op de Hcc heb ik 3 dagen Dit systeem zien staan.Ik was verliefd, dit wil ik ook, en nu is het zover, Alleen bij de record poging waren de 6800GT's van Point of View Lucht gekoeld, deze worden bij mij door de 2 blokken van innovatek gekoeld. De Dual Radiator die de cpu koelde wordt nu gebruikt voor de videokaarten. De Single Radiator die de fx5950 plus n.b. koelde wordt nu gebruikt om allen de n.b. te koelen. Dat blijven dus wel 2 gescheiden waterkoel systemen met alle 2 een aparte pomp en reservoir. De score die H.W.I haalde met de GT’S is 10335 in 3DMark05 en met de ultra’s is de score in 3DMark05 10542. Ik ga zeker een poging ondernemen om de score van de ultra’s met de GT’S te verbeteren.
ediejo ik heb DE led fans voor jou gevonden(ze zijn wel een beetje duur)
http://www.caseking.de/sh...h=26_628&products_id=2800
ik hoop dat je dat erin gooid want dat zou wel erg mooi zijn
http://www.caseking.de/sh...h=26_628&products_id=2800
ik hoop dat je dat erin gooid want dat zou wel erg mooi zijn
Dat is al eens ter sprake gekomen
Heb die trws in het blauw
Toffe dingen
Toffe dingen
Specs: http://specs.tweak.to/9454
Op verzoek verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 26-08-2005 21:52 ]
dham pahse changeing is the pwn 
He ver wil je pc gaan overclocken en waar haal je et geld vandaan. Dit zijn dingen waar ik alleen maar van kan dromen.....
He ver wil je pc gaan overclocken en waar haal je et geld vandaan. Dit zijn dingen waar ik alleen maar van kan dromen.....

Als het iemand zijn hobby is, en er een soort van zijn werk van maakt, wat maakt de prijs dan uit of waar hij het geld vandaan haalt. Het ligt er maar net aan wat je het liefste met je €'s doet.
Mijn hobby is ook pc maar kan een Phase Change + al die hardware toch niet opbrengen hoor
( *Helaas )

( *Helaas )
[ Voor 11% gewijzigd door Pakjebakmeel op 22-02-2005 19:43 ]
Dat is een gave illustratie
Wordt die in plexi of in metaal geëtst? (Ik neem aan in het plexi van je window)
Wordt die in plexi of in metaal geëtst? (Ik neem aan in het plexi van je window)
Anoniem: 122743
Gebruik je de hardware bijvoorbeeld ook nog voor gamen, of is het alleen om hoge records te halen?
Verder kan ik niet wachten op een totaalshot
Verder kan ik niet wachten op een totaalshot
Op verzoek verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Ediejo op 26-08-2005 21:53 ]
Anoniem: 94768
Je gaat nu dus de cpu koelen met de phase change? En die Sli vga kaarten met het dual rad en het NB met het single rad?
Lijkt me iig best logisch
. Verder wat een super mod + systeem!
Lijkt me iig best logisch
Anoniem: 104854
Subliem om die mach achteraan te zetten!!!
Zo verleng je hem stiekem zonder dat iemand het door heeft
Bij mij is het nu zo:

Overhang achter dus, maar ik ga het doen zoals jij, en dan nieuwe zijpaneeltjes.. PRACHTIG
Zo verleng je hem stiekem zonder dat iemand het door heeft
Bij mij is het nu zo:

Overhang achter dus, maar ik ga het doen zoals jij, en dan nieuwe zijpaneeltjes.. PRACHTIG
ff*ckin hell:PEven een totaalshot van wat het gaat worden.
Hoogte 1,16 Meter
Meh
een woord "OMG" naja eigenlijk 3. Ga je ook wel eens naar LAN's of heb je ook een kleuk busje er bij gekocht om em te vervoeren? Voor de rest zeer zeer zeer sweet.
Op verzoek verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Ediejo op 23-02-2005 22:30 ]
Ediejo! mooi werk ! 
de term "bigtower" is denk ik niet meer van toepassing op jou projectje
wat is die hoog! ziet er gaaf uit!
de term "bigtower" is denk ik niet meer van toepassing op jou projectje
wat is die hoog! ziet er gaaf uit!
En dan maar hopen dat er niemand tegen stoot 
Zou zonde zijn van het knappe werk.
Zou zonde zijn van het knappe werk.
Een beetje verlies heb je altijd...
Respect voor je als je zo koud kan blijven alstie omgaat
.
Maar ik moet zeggen dat het een onwijs vette mod is. Ik zoek een plekkie waar ik aluminium kan kopen zodat ik mijn kast ook weer gaan gaan modden (lian-li pc60).
Godspeed
XyonN
Maar ik moet zeggen dat het een onwijs vette mod is. Ik zoek een plekkie waar ik aluminium kan kopen zodat ik mijn kast ook weer gaan gaan modden (lian-li pc60).
Godspeed
XyonN
Anoniem: 99283
OMFG 
Sorry maar ik vind hem niet mooi, hij is veels te groot. En zal wel een dikke herrie maken
EN waarom doucheslangen? Het is een computer geen badkamer
Verder leuk geprobeerd ding zal wel snel zijn.
Sorry maar ik vind hem niet mooi, hij is veels te groot. En zal wel een dikke herrie maken

ik moet zeggen dat je ons blijft verbazen ediejo....
hoelang loopt deze cip wel niet?
mah al die tijd (en geld) heeft geloond
hoelang loopt deze cip wel niet?
mah al die tijd (en geld) heeft geloond
Mooi werk, hij is inderdaad wat grootjes, maar zeker wel te gek!
Echt perfect ga zo door
Echt perfect ga zo door
AMD Ryzen 9 5900X • Asus X570 Crosshair VIII Dark Hero • G.Skill Trident-Z F4-3600C16D-32GTZR • EVGA RTX 3080 FTW3 Ultra • WD Black SN850 1TB • Fractal Design Define 7 • Corsair RM750x
Anoniem: 126722
Respect @ je mod kunsten!
je afwerking van alle kleine dingetjes is heel erg mooi, toch vind ik het jammer dat de kast zo groot wordt.. niet mijn smaak, maar als jij het mooi vindt
persoonlijk zou ik voor een breed/dikke onderkant gaan, om hem vervolgens over te laten lopen in de lian li.. ik hoop dat je snapt wat ik bedoel;) maar als je dat zou gaan doen, dan mis je de vormen denk ik , die je gehoopt hebt te halen.
je afwerking van alle kleine dingetjes is heel erg mooi, toch vind ik het jammer dat de kast zo groot wordt.. niet mijn smaak, maar als jij het mooi vindt
grmbl.
* collission 's kast is 8cm korter.
* collission 's kast is 8cm korter.
Anoniem: 122743
Zou het niet mooi zijn om nog zon ps one lcd schermpje in je kast te maken, bv in je 3x 3.5'' drives.
Hierop zou je dan mooi je scores kunnen showen, voor als er bv op een beurs geen monitor aanhangt. *tis maar een id
*
Hierop zou je dan mooi je scores kunnen showen, voor als er bv op een beurs geen monitor aanhangt. *tis maar een id

Anoniem: 28043
Er zit net iets meer in als die ik 2 jaar geleden had gemaakt
hij is echt heel vet, en reken maar dat ze er wel op letten op CeBIT dus angst voor kapotte dingen is echt niet nodig. In al die jaren dat ik met meerdere systemen op CeBIT heb gestaan is er nog nooit iets gesloopt of kapot gegaan.
http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/prom-li-pro
hij is echt heel vet, en reken maar dat ze er wel op letten op CeBIT dus angst voor kapotte dingen is echt niet nodig. In al die jaren dat ik met meerdere systemen op CeBIT heb gestaan is er nog nooit iets gesloopt of kapot gegaan.
http://home.wanadoo.nl/a.p.versteeg/prom-li-pro
Anoniem: 109125
Wel leuk zon ding er onder plaatsen.. Maar nu past dit uber ding niet meer in je zelf gemaakte vervoerskast!!
vind je het zelf niet ook vrij rigoreus dikke balken 
voor de rest maak je wel gebruik van enigszins toffe werktuigen, geh, kon ik dat maar
voor de rest maak je wel gebruik van enigszins toffe werktuigen, geh, kon ik dat maar

MSI GX660R for the win!
Dik valt nog mee denk ik, want het frame is IRL denk ik kleiner als op de foto. (vergelijk hem eens met die muis) Alleen het lassen had wel netter gekund, maar dat zal je uiteindelijk toch niet zien neem ik aan?
ik denk dat er wat overheen komt, zodat het ook meer een geheel lijkt met de complete kast neem ik aan
Op verzoek verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Ediejo op 26-08-2005 21:55 ]
he Ediejo ik zag dat je stond in geschreven voor het nk casemodding maar met welke mod doe je mee? je maakt volgens mij zker kans, ik hoop dat je de top10 haalt en dat ik je in apeldoorn bekijken
oke voor mensen die nog niet weten http://www.pcxperience.nl/ hoop dat ut mag.
ok leuke skykrabber..Ediejo schreef op woensdag 23 februari 2005 @ 21:23:
Even een totaalshot van wat het gaat worden.
Hoogte 1,16 Meter![]()
[afbeelding]
maareh zit het hele zaakje nog aan elkaar vast of zijn het 3 losse delen? ik zou enigzins aan de achterkant nog wel iets fixen dat het aan elkaar zit iig..
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Anoniem: 127808
hey ediejo, ik volg de vorderingen van deze mod al een tijdje aangezien in ook een lian li heb, ik ben vandaag eindelijk lid geworden van GOT, Ik ga zelf met school naar de cebit en hoop je kast daar te zien echt top man ziet er echt goed uit ga zo door.
edit: ohw ja Bookmarked
edit: ohw ja Bookmarked
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 127808 op 01-03-2005 15:04 ]
Anoniem: 134870
Ziet er niet zo super mooi uit, hopelijk in het echt wel. Maar, bij de kameleon paneel, zie je daaronder : eynstein.nl staan. Is dat ook in echt? Anders wel, zou het verrot zijn denkEdiejo schreef op dinsdag 01 maart 2005 @ 18:53:
@ ReseTTim, dat zit wel vast.
@Abydox, hij staat in hal 23 stand C46 niet te missen.
De etch is nog niet binnen, maar ze zijn als wel te zien op de site van Eynstein
Etch 1
Etch 2
Een knap stukje werk, ik kan niet wachten tot het zijpaneel binnen is.
Dit topic is gesloten.