Rasterbator: online / offline posters creëeren*

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 10.700 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 02:29

sjorsfeenema

de mijne is mooier

in zwartwit is het idd. mooi maar kan het ook gewoon op een hogere resolutie?

die van hen is mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

sjorsfeenema schreef op 12 mei 2004 @ 19:59:
in zwartwit is het idd. mooi maar kan het ook gewoon op een hogere resolutie?
Ik vind dat "gestippelde" (ben even de naam kwijt) effect juist erg mooi. Evenals het "tiled" effect dat je krijgt als je ruimte over laat tussen de a4'tjes :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Godver... er moet wat mis gegaan zijn bij het maken van mijn PDF.

Ik heb hem uitgelegd op de vloer, en ik dacht... wat staat Tom toch ver naar rechts...
Dus ik zie het gezicht van Adrian eronder verschijnen, en langzaam wordt het me duidelijk dat er maar een kwart van de foto op staat... |:(
Geen Tony, geen Gwen. Geen hele poster. En dus ook geen plakwerk aan mijn muur.

kloteding. :(
Hopelijk is mijn andere, kleine poster wel goed gelukt.
Note: 36 blaadjes om zeep geholpen. Ach, ik werk zelf in die printshop, ik heb mijn quota knoeiwerk voor vandaag dus weer gehaald...

[ Voor 13% gewijzigd door Dark Blue op 12-05-2004 20:48 ]

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou m'n laserjet is z'n best aan het doen op 20 vellen:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/xander.kok/got/smg_klein.jpg

Ben benieuwt wat het word :)

edit:

damn das groot :X past niet op me webcam, maak morgen wel een normale foto.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

fenrir

——-

Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 17:41:
Is er al iemand naar een printershop geweest om het daar af te drukken? Het lijkt me nl veel mooier om gewoon een "randloze" afdruk te hebben. Of heb je die alsnog niet als je naar een printshop gaat?
ik zal nu ff een foto uitzoeken en deze morgen uit een plotter mikken :) als ik iets heb gevonden post ik wel een pic :)

Van klussen krijg je grijze haren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

fenrir schreef op 12 mei 2004 @ 21:02:
[...]

ik zal nu ff een foto uitzoeken en deze morgen uit een plotter mikken :) als ik iets heb gevonden post ik wel een pic :)
'uit een plotter mikken' ... stitchin' is the word buddy! het kost weinig tijd maar ach... dat is relatief.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:39
Ik wil het ook heel graag proberen maar ik blijf een timed out krijgen bij generen. Zelfs op mijn laptop. Zijn er meer mensen die dit probleem nu ook steeds hebben?

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:40

Reinier

\o/

WorkForce schreef op 12 mei 2004 @ 21:09:
Ik wil het ook heel graag proberen maar ik blijf een timed out krijgen bij generen. Zelfs op mijn laptop. Zijn er meer mensen die dit probleem nu ook steeds hebben?
Jeps, hier ook, drie keer geprobeerd. GoT-effect? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
Reinier schreef op 12 mei 2004 @ 21:10:
[...]

Jeps, hier ook, drie keer geprobeerd. GoT-effect? ;)
Ja zou kunnen. Laten we hopen dat ie het toch gauw weer allemaal aan kan?

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

Dark Blue schreef op 12 mei 2004 @ 21:08:
[...]

'uit een plotter mikken' ... stitchin' is the word buddy! het kost weinig tijd maar ach... dat is relatief.
mag jij mij uitleggen waarom ik moet gaan stichen als ik een formaat van max 84 cm hoog en meer dan 5 meter lang in 1 keer uit een apparaat kan krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10-09 10:34

Dexter

d((o_o))b

fenrir schreef op 12 mei 2004 @ 21:24:
[...]

mag jij mij uitleggen waarom ik moet gaan stichen als ik een formaat van max 84 cm hoog en meer dan 5 meter lang in 1 keer uit een apparaat kan krijgen. ;)
[Damn wat een flauwe modus] Bijvoorbeeld als ik een poster van 5 meter hoog en 84 cm lang wil hebben ;) [/Damn wat een flauwe modus]

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17-09 13:56

2mb

Aan iedereen die een timeout krijgt, resize je plaatje naar beneden of kies minder pagina's bij Size.

PS. Misschien toch eens de maker van dat script mailen, misschien wil die het opsturen en dan kan mijn eigen pc zo plaatje maken. Ben je ook gelijk af van die timeouts.

Mijn muziek op SoundCloud - Speel online rikken - Maak muziek in je browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
2mbcs schreef op 12 mei 2004 @ 21:36:
Aan iedereen die een timeout krijgt, resize je plaatje naar beneden of kies minder pagina's bij Size.

PS. Misschien toch eens de maker van dat script mailen, misschien wil die het opsturen en dan kan mijn eigen pc zo plaatje maken. Ben je ook gelijk af van die timeouts.
En vaaaak opnieuw proberen. Op ten duur lukt het wel :+

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-01-2021
2mbcs schreef op 12 mei 2004 @ 21:36:

is het niet alleen de .swf? es proberen.

[edit]
nope, is een ander formaat. helaas :)
[edit]

[ Voor 8% gewijzigd door abrakadaver op 12-05-2004 22:08 . Reden: antwoord ]

Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000

4POX

Everybody is wired

Barracuda_82 schreef op 09 mei 2004 @ 21:37:

Dit moet de plaat worden (screendump van Acobat Reader):
[afbeelding]
Hoe krijg jij in acrobat er voor dat je die plaatjes zo naast elkaar krijgt.. Ik kan die functie maar niet vinden :S :(

AKA Rinkel weblog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4POX schreef op 12 mei 2004 @ 22:13:
[...]

Hoe krijg jij in acrobat er voor dat je die plaatjes zo naast elkaar krijgt.. Ik kan die functie maar niet vinden :S :(
Tabblad pages en dan schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue schreef op 12 mei 2004 @ 19:04:
btw, daylife, ben jij dat in je icon? :)
Jah, dat ben ik, proud to be me ;).

Cool om te weten dat je zelfs met relatief kleine plaatjes grote posters kunt maken. Ik ga denk ik een screenshot maken (in PowerDVD) van een DVD'tje op de hoogst haalbare resolutie (hoe scherper hoe beter natuurlijk), maar ik ben er nog niet uit welke film en welke scene. Ik zit een beetje krap in m'n tijd, maar ik hoop over een weekje toch iets moois aan m'n muur te hebben, en zal het dan zeker posten hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 00:00:
[...]

Jah, dat ben ik, proud to be me ;).

Cool om te weten dat je zelfs met relatief kleine plaatjes grote posters kunt maken. Ik ga denk ik een screenshot maken (in PowerDVD) van een DVD'tje op de hoogst haalbare resolutie (hoe scherper hoe beter natuurlijk), maar ik ben er nog niet uit welke film en welke scene. Ik zit een beetje krap in m'n tijd, maar ik hoop over een weekje toch iets moois aan m'n muur te hebben, en zal het dan zeker posten hier.
beetje cliche, maar maak een mooie dump van Pulp Fiction ofzo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Oh friggin' ja! Je kunt gewoon je papierformaat anders dan A4 aangeven 8)7 Sorry |:( :P

daylife: leuke foto dus :Y)
Ik zou iig een film met goed camerawerk nemen, dan wordt een still uit de film halen al veel gemakkelijker. En of je de ondertiteling mee moet nemen..tsja...
(tarantino leent zich daar goed voor, requiem for a dream had ook mooie beelden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 10:42

Kr3Kr

Melpomene

Helemaal vet is om die A4tjes dan ook nog eens netjes in te lijsten :P
* Kr3Kr gaat hier na z'n examen even mee aan de haal :P

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 08:56
Ik heb er een gemaakt, en nu wil ik em zo op gaan plakken met randjes er tussen. Op die site wordt aangeraden om hem met "fit to page" te printen, zodat er geen randjes afvallen omdat me printer niet helemaal tot de rand kan printen. Nu denk ik echter dat het verstandig is om de randjes gewoon niet te laten printen, en dan deze ruimte tussen de vellen te laten, zodat de foto niet uit proportie raakt.

Kan iemand me vertellen of dit verstandig is, of dat ik beter gewoon toch alles helemaal kan printen, en daarna de foto door de randjes iets te vervormen?

(Hoop dat jullie het snappen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Blue schreef op 13 mei 2004 @ 16:26:
daylife: leuke foto dus :Y)
Ik zou iig een film met goed camerawerk nemen, dan wordt een still uit de film halen al veel gemakkelijker. En of je de ondertiteling mee moet nemen..tsja...
(tarantino leent zich daar goed voor, requiem for a dream had ook mooie beelden)
Thanks! Ondertiteling laat ik sowieso weg, ik ga puur voor een mooi beeld.

Een beeld uit één van de Matrix films leek me trouwens wel gaaf, maar die zijn over het algemeen wat aan de donkere kant. Ik overweeg ook Romeo + Juliet (van Luhrmann), maar die film bestaat dan weer uit veel felle kleuren, waardoor de sfeer nogal verloren gaat bij een zwart-wit image. Daarnaast denk ik nog aan American Beauty, simpelweg omdat dit mijn favoriete film is, maar die heeft dan weer weinig scenes die de moeite waard zijn om op groot formaat op je muur te hangen. Tot slot dacht ik nog aan Road To Perdition, de scene waarin Jude Law met shotgun in z'n hand van voren wordt gefilmd (foto die ook op de achterkant van de DVD hoes staat).

/me is er nog niet uit of ie alle A4'tjes op een groot vel papier gaat plakken of op een plaat. Waarschijnlijk hardboard, lijkt me eigenlijk het meest praktische.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:16

Sjaak_Afhaak

Bleh!

hmmmz, ik krijg om een of andere reden flash player niet geinstalleerd :(
De site van macromedia doet het verder, maar installeren ho maar. Heeft iemand toevallig een directe link ofzo?

/edit: laat maar, ik doe het wel ff in firefox :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jfredi/got/kamerklein.jpg

damn wat heb ik verder een saaie kamer :(

[ Voor 32% gewijzigd door Sjaak_Afhaak op 14-05-2004 00:24 ]

Hier staat tekst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
_ferry_ schreef op 11 mei 2004 @ 23:50:
Ik heb een foto van een struisvogel (die welbekende ;) ) genomen, morgen afdrukken :D
voorbeeld:
[afbeelding]
Hoe kan ik in Adobe netjes die poster neerzetten? Heb nou een coca cola wallpaper van 6x6 pagina's maar wil nog even kijken hoe het eruit zal komen..

/edit ik zie het al 8)7 |:(

[ Voor 68% gewijzigd door Megamind op 14-05-2004 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Splash schreef op 13 mei 2004 @ 21:33:

Kan iemand me vertellen of dit verstandig is, of dat ik beter gewoon toch alles helemaal kan printen, en daarna de foto door de randjes iets te vervormen?

(Hoop dat jullie het snappen :P)
Ik snap wat je bedoelt, zie bijvoorbeeld die Marylin Monroe poster, haar ogen liggen niet meer op 1 lijn en dat is niet zo mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
zo, best leuk! ik heb wel de randjes er af gesneden, had toch zo'n papiersnijer liggen.

dit is het plaatje wat ik als invoer heb gebruikt. (ook op dit formaat)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/k.rutten/gollum.jpg

en zo issie geworden :P
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/k.rutten/deurtje.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Lijkt me hier ook wel kewl eerst 'n foto om te zetten naar ASCII (zoals in die matrix-screensaver waar je de foto's in tekst ziet) en die dan zeg maar 'op te blazen' en te printen...

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onsgeluk
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09-11-2022

onsgeluk

Beroepsprutser

Leuke site, heb echter al tig keer een poging gedaan welke op een time out eindigde :(

Iemand suggesties/app waarmee dit effect ook behaald kan worden?

iR Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abrakadaver
onsgeluk schreef op 14 mei 2004 @ 14:26:
Leuke site, heb echter al tig keer een poging gedaan welke op een time out eindigde :(

Iemand suggesties/app waarmee dit effect ook behaald kan worden?
je kunt het in photoshop met color halftone (alles op 90 graden zetten). Hiermee heb je ook wat meer controle over de puntgrootte.
Als je hem dan vervolgens in illustrator opent dan kan je hem volgens mij wel tilen over meerdere pagina's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abrakadaver schreef op 14 mei 2004 @ 14:41:
[...]

je kunt het in photoshop met color halftone (alles op 90 graden zetten). Hiermee heb je ook wat meer controle over de puntgrootte.
Als je hem dan vervolgens in illustrator opent dan kan je hem volgens mij wel tilen over meerdere pagina's.
lol precies dezelfde oplossing als ik had! :D , alleen nog even desaturaten of grayscale selecteren..
het plaatje kun je praktisch onbeperkt vergroten (voordat je color halftone toepast!), en met de pixel radius moet je even experimenteren..
mijn (rasterbate) creatie (via de spiegel genomen, ik kan ver genoeg achteruit om hem in een keer direct te fotograferen):
Afbeeldingslocatie: http://kage.n00bs.nl/zooi/charlize.png
ik zie nu eik dat ik hem best wel lelijk opgeplakt vind :D, niet alle witranden zijn gelijk (vertikaal tov horizontaal)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/raar/desktop.jpg

De mijne :)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kr3Kr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-09 10:42

Kr3Kr

Melpomene

Dies vet.... Ik vind persoonlijk deze heel mooi, omdat ik er ook zelf geweest ben. Ik weet nog niet wat voor foto ik ga gebruiken. Wel weet ik dat de WC deur de aangewezen plek is om m te hangen :P

Ik ben trouwens vorig jaar naar de gafivak geweest. Erg leuke plek om hires, full colour posters gratis mee te snatchen.... Lui die printers willen showen die een 10, lange foto van de golden gate bridge uitprinten. Glossy, fullcolour _/-\o_ :9~

Gregor van Egdom Krekr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah, natuurlijk is m'n laserprinter weer verrot :(
Ik wil heel groot die kip van moorhuhn afdukken :P
http://ileet.net/wall/chicken.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Kr3Kr schreef op 14 mei 2004 @ 17:44:
[...]

Dies vet.... Ik vind persoonlijk deze heel mooi, omdat ik er ook zelf geweest ben. Ik weet nog niet wat voor foto ik ga gebruiken. Wel weet ik dat de WC deur de aangewezen plek is om m te hangen :P

Ik ben trouwens vorig jaar naar de gafivak geweest. Erg leuke plek om hires, full colour posters gratis mee te snatchen.... Lui die printers willen showen die een 10, lange foto van de golden gate bridge uitprinten. Glossy, fullcolour _/-\o_ :9~
Maandag ga ik naar Drupa in Dusseldorf :9
Hopelijk hebben ze wat leuke postertjes voor me, probleem is dat ik zo snel geen 300 dpi postermateriaal heb liggen, anders ging m'n memorystick/cd'tje ook mee :P

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb m'n kip afgedrukt maar dat schijtpapier trekt helemaal krom in m'n laserprinter :(
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/r.leenheer1/IMG_3816(Small).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbynaish
  • Laatst online: 18-09 13:30
Ik krijg steeds de melding dat de pdf damage is.

Ik krijg hem gewoon niet geopend.

3x geprobeerd (verschillende foto's) en op 3 pc's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 18:44:
ik heb m'n kip afgedrukt maar dat schijtpapier trekt helemaal krom in m'n laserprinter :(
[afbeelding]
Dikker papier nemen? En zorgen dat je blaadjes niet vochtig zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Laatst online: 17-12-2023
Mijne :)

Afbeeldingslocatie: http://flashin.nl/Picture%20001.jpg

best lastig op een schuine wand :S.. Letters lijken ook scheef, de a4tjes moet ik daar nog ff goed plakken, zweven een beetje rond zo :+

ziet er best smooth uit eigenlijk zo met me webcam, zijn in feite maar 15 kantjes met max. diameter van 1 cm

[ Voor 98% gewijzigd door flashin op 14-05-2004 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://blurpje.webservicez.nl/marissa/lara.jpg

Vanaf mijn usericon :) ziet er toch best leuk uit, nu alleen die randjes nog even afknippen en een leuk plekje zoeken ergens :)

edit:

waar blijft de eerste henk ? 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2004 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 12:16:
[afbeelding]

Vanaf mijn usericon :) ziet er toch best leuk uit, nu alleen die randjes nog even afknippen en een leuk plekje zoeken ergens :)

edit:

waar blijft de eerste henk ? 8)7
Hier niet iig :+

Maar wel Norah Jones :9

Afbeeldingslocatie: http://whizzcat.ath.cx/norah.jpg

O+

Ongeveer 1mx1,5m zoals je kan zien door papiertjes te tellen :+

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Laatst online: 17-12-2023
:+
Afbeeldingslocatie: http://www.flashin.nl/Picture%20002.jpg

zijn er 7 en op me webcam ziet ie er veel leuker uit :P

[ Voor 41% gewijzigd door flashin op 15-05-2004 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke de eerste heb ik verneukt door wat knip fouten 8)7

hier mijn 2e..

4x7 = 28 a4tjes :)

Afbeeldingslocatie: http://blurpje.webservicez.nl/marissa/rasterbation2.jpg

en het orgineel
*klik voor fullsize*
Afbeeldingslocatie: http://blurpje.webservicez.nl/marissa/rasterbation2pic.jpg

/me wordt gek van het knippen en plakken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhizzCat schreef op 15 mei 2004 @ 12:23:
[...]

Hier niet iig :+

Maar wel Norah Jones :9

[afbeelding]

O+

Ongeveer 1mx1,5m zoals je kan zien door papiertjes te tellen :+
Die's erg mooi, maar volgens mij heb je de 2e v rechts en dan de 3e v boven verkeerdom geplakt :)

ik heb er ook een gemaakt, die hangt nu op m'n kamer in Enschede. Deze is gemaakt door het papierformaat op a3 vierkant te zetten (dus 29 bij 29cm ongeveer) en dan uit te printen op a4 zodat er ietwat meer detail in komt... (bolletjes 0.75cm is wel erg groot nml) uiteindelijk een poster van 1.60 bij 1.20...
ik heb er nog geen foto van, die komt maandag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 13:58:
[...]

Die's erg mooi, maar volgens mij heb je de 2e v rechts en dan de 3e v boven verkeerdom geplakt :)

ik heb er ook een gemaakt, die hangt nu op m'n kamer in Enschede. Deze is gemaakt door het papierformaat op a3 vierkant te zetten (dus 29 bij 29cm ongeveer) en dan uit te printen op a4 zodat er ietwat meer detail in komt... (bolletjes 0.75cm is wel erg groot nml) uiteindelijk een poster van 1.60 bij 1.20...
ik heb er nog geen foto van, die komt maandag :)
Verhip, je hebt gelijk geloof ik :+ :D

* WhizzCat gaat schaar en plakband pakken

tnx

Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
abrakadaver schreef op 14 mei 2004 @ 12:35:
zo, best leuk! ik heb wel de randjes er af gesneden, had toch zo'n papiersnijer liggen.

dit is het plaatje wat ik als invoer heb gebruikt. (ook op dit formaat)
[afbeelding]

en zo issie geworden :P
[afbeelding]
Hihi, deze hangt nu ook aan m'n deur. Leuk idee :+
Wel handig dat m'n printer 'border-less' kan printen.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhizzCat schreef op 15 mei 2004 @ 14:04:
[...]

Verhip, je hebt gelijk geloof ik :+ :D

* WhizzCat gaat schaar en plakband pakken

tnx
ik vind 'm zo eigenlijk ook wel wat hebben :) het benadrukt het feit dat het in vlakjes is gedeeld wel leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-07 13:03
Ik kreeg bij die site alleen maar timeouts, dus ik heb het zelf maar met photoshop gedaan, en vervolgens uitgeprint met excel, want ik had geen illustrator bij de hand, en kon niet wachten :P

resultaat (*clickable op grote plaatje ziet et dr beter uit):

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/ylkongho/IMG_0034klein.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door lawtshjj op 15-05-2004 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 14:10:
[...]

ik vind 'm zo eigenlijk ook wel wat hebben :) het benadrukt het feit dat het in vlakjes is gedeeld wel leuk :)
2e van onder, uiterst links is ook verkeerd om, maar dat valt niet zo op kennelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://homokaasu.org/rasterbator/gallery/242.jpg

kwam die net tegen op de site, zo is het opzich ook wel leuk om ze op te plakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

ik heb hem net ook opgeplakt, was nog wel een aardig werkje (heb eerst de achterkant zo naadloos mogelijk aan elkaar geplakt.

Zometeen even een foto maken als mn batterijen van mn digicam zijn opgeladen :P

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

LuNaTiC schreef op 15 mei 2004 @ 14:18:
ik heb hem net ook opgeplakt, was nog wel een aardig werkje (heb eerst de achterkant zo naadloos mogelijk aan elkaar geplakt.

Zometeen even een foto maken als mn batterijen van mn digicam zijn opgeladen :P
Tis idd kl*tewerk om het netjes te krijgen.

Er stond op die site een hele mooie, een roos in z/w en daar hadden ze doorzichtig rood plastic op geplakt O+ die is echt heel mooi

-edit-
deze dus :)

Afbeeldingslocatie: http://homokaasu.org/rasterbator/gallery/307.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door WhizzCat op 15-05-2004 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

is er trouwens geen mogelijkheid om hem in kleur te houden, vraag ik me al af? Of is daar een andere site voor? Of is het technisch niet goed mogelijk ofzo? Of is dit gewoon veel mooier ;) (geen klachten hoor, want het is best tof, kost me alleen een beetje veel inkt)

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

LuNaTiC schreef op 15 mei 2004 @ 14:22:
is er trouwens geen mogelijkheid om hem in kleur te houden, vraag ik me al af? Of is daar een andere site voor? Of is het technisch niet goed mogelijk ofzo? Of is dit gewoon veel mooier ;) (geen klachten hoor, want het is best tof, kost me alleen een beetje veel inkt)
Krant foto's zijn ook in kleur gerasterd dus het kan wel, maar dan zal je zelf met de hand moeten gaan prutsen denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WhizzCat schreef op 15 mei 2004 @ 14:22:
[...]

Krant foto's zijn ook in kleur gerasterd dus het kan wel, maar dan zal je zelf met de hand moeten gaan prutsen denk ik :)
rasterbate opnieuw scripten maar dan met kleur speciaal voor de gotters? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb henk eens uitgeprint :)
Moet nog knippen en plakken en nog even een goede plaats vinden in mijn kamer.
Binnenkort even een goed plaatje ervan maken met digicam
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/disconnect/44EC0010.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 14:29:
Heb henk eens uitgeprint :)
Moet nog knippen en plakken en nog even een goede plaats vinden in mijn kamer.
Binnenkort even een goed plaatje ervan maken met digicam
[afbeelding]
Ow GoT :D

Nerd :p

Maar hijs wel cool 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawtshjj
  • Laatst online: 16-07 13:03
LuNaTiC schreef op 15 mei 2004 @ 14:22:
Gewoon zelf met photshop doen, -color halftone-.
Dan met illustrator of excel uitprinten, is al paar keer gezegd.

[ Voor 63% gewijzigd door lawtshjj op 15-05-2004 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonggoud.nl
  • Laatst online: 18-09 22:31

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Heb een stuk hout gekocht van 91 + 65 cm, daar rood papier op geplakt (met spuitbus lijm), heb 3*3 = 9 papiertjes naadloos geprint, eropgeplakt met 0,5 cm ertussen.

Hang zometeen het geheel aan schilderijrails op, maak morgen even foto, mijn vriendin heeft vandaag de hele dag digicam mee...

eindresultaat ziet er trouwens erg strak uit

Nieuw (groots) project, mail me wat je er van vindt
Tevens in het bezit van een beeldschone vriendin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Lawtje.com schreef op 15 mei 2004 @ 14:30:
[...]

Gewoon zelf met photshop doen, -color halftone-.
Dan met illustrator of excel uitprinten, is al paar keer gezegd.
mja natuurlijk kun je het zo zelf wel doen, ik vraag me alleen af of het al niet bestaat en technisch mogelijk is dat ie het kant en klaar in kleur kan worden uitgespuugd op dezelfde manier zoals die site nu werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

LuNaTiC schreef op 15 mei 2004 @ 14:40:
[...]

mja natuurlijk kun je het zo zelf wel doen, ik vraag me alleen af of het al niet bestaat en technisch mogelijk is dat ie het kant en klaar in kleur kan worden uitgespuugd op dezelfde manier zoals die site nu werkt ;)
Ik heb het net geprobeerd en wil prima, als je een plaatje hebt, stuur dan maar op en zeg ff hoe groot ie moet worden, dan kan ik wel es een poging wagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Vannacht om 4 uur even uitgeprint, kreeg ik tenminste geen time-outs. Vanmiddag opgeplakt en moet zeggen dat ik het resultaat niet eens zo heel erg slecht vind. Ik hecht heel veel waarde aan deze foto.... waardoor jullie hem waarschijnlijk minder vinden

Afbeeldingslocatie: http://www.redhead.nl/leon/klein.jpg
Clickable

Origineel

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/~ejf.heeres/digicam/poes/1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf zit aan deze te denken, en dan zonder de teksten, verspreid over (het grootste gedeelte van) mijn muur. Wel jammer dat het niet in kleur kan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjf
  • Laatst online: 03-03-2024

rjf

Vetpriester

de mijne

Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/135/forthebirds.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:37
* equationunequal is nu zn creatie van kleur aan het voorzien :)

Maandag ff de kleuren-laser op stage lenen :P

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Afbeeldingslocatie: http://crew.tweakers.net/lunatic/zooi/rasturbator.jpg

K-1, Peter Aerts :)

Overigens is dit een betrekkelijk kleine om te testen, heb al wat aardig nieuwe pics gezocht waarmee ik een hele muur wil gaan bedekken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mt-cube
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-09 10:28
Ik heb ook een poster gemaakt met zowel de rasterbate-site als met photoshop.
Met Photoshop krijg ik echter geen vector dots, en de dots in de pdf van de rasterbate-site zijn dat wel .Weet iemand mischien hoe je een plaatje kan omzetten zodat je vecor haftone krijgt, of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawuss
  • Laatst online: 10-07 16:50

dawuss

gadgeteer

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 14:16:
[afbeelding]

kwam die net tegen op de site, zo is het opzich ook wel leuk om ze op te plakken :)
He, da's precies wat ik van plan was :(

In ieder geval fijn om te weten dat het mooi wordt :)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _-= Erikje =-_
  • Laatst online: 15-09 14:23
de mijne:

Afbeeldingslocatie: http://www.flakkee.net/~versaeve/raster/F50_raster.jpg

Hebben jullie ook die foto gezien die om de hoek hangt, maar waar het beeld rechtdoor loopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 16:04
DoRRoN schreef op 15 mei 2004 @ 14:57:
Vannacht om 4 uur even uitgeprint, kreeg ik tenminste geen time-outs. Vanmiddag opgeplakt en moet zeggen dat ik het resultaat niet eens zo heel erg slecht vind. Ik hecht heel veel waarde aan deze foto.... waardoor jullie hem waarschijnlijk minder vinden

[afbeelding]
Clickable

Origineel

[afbeelding]
Hijs mooi :)

Wel jammer dat je niet ff die onderste witrand weg geknipt hebt.

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ligt t aan mij, of lijkt t nu zo verotte donker ?
of wordtie nog lichter als je m uitprint ?

Afbeeldingslocatie: http://www.v1ncent.nl/test.pdf.orca.cloud.rasterbation.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

LuNaTiC schreef op 15 mei 2004 @ 14:40:
[...]

Uiteraard kan het, zo wordt al het offzet drukwerk gemaakt. Maar denk dat het een heftig dingetje zal woredn since je dan ook met rasterhoeken moet werken en hij de rasterpunten zo moet plaatsen dat het klopt qua dekking. Zwart is maar zwart. Verder zou dan een RGB beeld door de app nog omgezet moeten worden naar CMYK en moet er 4x gerasterd worden en deze moeten weer gecombineerd worden. Ik voorspel nog meer timeouts :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonggoud.nl

jonggoud.nl

@>--"--,--{

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 12:32:
ligt t aan mij, of lijkt t nu zo verotte donker ?
of wordtie nog lichter als je m uitprint ?

[afbeelding]
Wordt over het algemeen wel een stuk lichter hoor, je ziet nu een verkleining en die zorgt ervoor dat alle zwarte puntjes op 1 hoop gegooid worden. Bij mij zag het er ook erg donker uit, resultaat is veel lichter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

OzBoz schreef op 16 mei 2004 @ 12:39:
[...]

Uiteraard kan het, zo wordt al het offzet drukwerk gemaakt. Maar denk dat het een heftig dingetje zal woredn since je dan ook met rasterhoeken moet werken en hij de rasterpunten zo moet plaatsen dat het klopt qua dekking. Zwart is maar zwart. Verder zou dan een RGB beeld door de app nog omgezet moeten worden naar CMYK en moet er 4x gerasterd worden en deze moeten weer gecombineerd worden. Ik voorspel nog meer timeouts :)
ah thanx voor de uitleg, zo klinkt het erg plausibel waarom het alleen zwart-wit gedaan wordt op die site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Laatst online: 19:49

bonzz.netninja

Niente baffi

het programma poster 7 doet iets soortgelijks, en behoud de kleur huier

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomaske
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19:49

thomaske

» » » » » »

_-= Erikje =-_ schreef op 16 mei 2004 @ 00:20:
de mijne:

Hebben jullie ook die foto gezien die om de hoek hangt, maar waar het beeld rechtdoor loopt?
Je bedoelt deze:
Afbeeldingslocatie: http://homokaasu.org/rasterbator/gallery/183.jpg

Is inderdaad erg mooi en knap gedaan!

Brusselmans: "Continuïteit bestaat niet, tenzij in zinloze vorm. Iets wat continu is, is obsessief, dus ziekelijk, dus oninteressant, dus zinloos."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

hmm is er geen programma te downloaden die dit ook kan? (jeweetmaar nooit of de site opeens down is, of voor mensen zonder internet enz. enz enz.)

anyways, ik zit nu ook rot te zoeke naar mooie foto's enzo, echt mooi. Ik zie er alleen tegenop om het aan elkaar te plakken, maarja wel weer wat te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonggoud.nl

jonggoud.nl

@>--"--,--{

[hintmode]
Misschien vindt je wel leuke foto's op www.sxc.hu
[/hintmode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 20-09 22:13
Ik ben ook even bezig geweest. Gisteravond geprint en alles horizontaal aan mekaar geplakt. Dat ging nog wel, maar toen alles verticaal nog plakken. Dat ging minder, want de stippen komen soms niet overeen. Maar goed, ik ben best tevreden over het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://www.liquidorange.nl/temp/wp07899.jpg

En het origineel:
Afbeeldingslocatie: http://www.liquidorange.nl/temp/wp0789.jpg

Jullie mogen raden wie het is... :)

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Scarlet! O+ Leuke meid :)
(toch?)

de kleine van mij gaat zo ook aan elkaar. Eerst even in Photoshop een collage uitpoepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

pokeran schreef op 16 mei 2004 @ 15:09:
hmm is er geen programma te downloaden die dit ook kan? (jeweetmaar nooit of de site opeens down is, of voor mensen zonder internet enz. enz enz.)

anyways, ik zit nu ook rot te zoeke naar mooie foto's enzo, echt mooi. Ik zie er alleen tegenop om het aan elkaar te plakken, maarja wel weer wat te doen :)
Photoshop will do the trick ;)
liquid-orange schreef op 16 mei 2004 @ 15:32:
Ik ben ook even bezig geweest. Gisteravond geprint en alles horizontaal aan mekaar geplakt. Dat ging nog wel, maar toen alles verticaal nog plakken. Dat ging minder, want de stippen komen soms niet overeen. Maar goed, ik ben best tevreden over het resultaat:

[afbeelding]

En het origineel:
[afbeelding]

Jullie mogen raden wie het is... :)
Girl with a Pearl Earring ;) Errug mooie foto btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 01:08
WhizzCat, kun je het pdf-bestand met Norah Jones voor mij uploaden? Ik vind hem echt fantastisch mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

ddc schreef op 16 mei 2004 @ 16:45:
WhizzCat, kun je het pdf-bestand met Norah Jones voor mij uploaden? Ik vind hem echt fantastisch mooi.
Tuurlijk, ik heb em nu lokaal staan (hijs maar 1.2 mb groot) maareh, kan ik die ook mailen of wil je mij dan ff een mailtje sturen, dan druk ik em over de mail :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Laatst online: 01:08
WhizzCat schreef op 16 mei 2004 @ 16:49:
Tuurlijk, ik heb em nu lokaal staan (hijs maar 1.2 mb groot) maareh, kan ik die ook mailen of wil je mij dan ff een mailtje sturen, dan druk ik em over de mail :)
Ik heb je ge-e-maild.

[edit]
Onwijs bedankt!!

[ Voor 5% gewijzigd door Dennis op 16-05-2004 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Scarlett! Zie ook m'n icon! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze ga ik morgen op het werk uitprinten :9

Afbeeldingslocatie: http://home.deds.nl/~montana/storage/posterskynet.jpg

Weet iemand of de HP Laserjet 2200 DTN randloos kan printen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 17:54:
Ik denk dat die kans klein is!

Zo, mijn probeersel, een mooie Spyker:
Afbeeldingslocatie: http://www.squarepants.nl/tweakers/images/spyker_01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is leuk :>
Mijn resultaat met 6 pagina's en een oude laserprinter :)
Afbeeldingslocatie: http://www.vanachterberg.com/rik/fotos/rasterbator.jpg
Ik moet nog ff van die soort kauwgom vinden i.p.v. punaises :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 17:54:
Volgens mij niet (klik)

//edit: Ik zoek nog een leuke foto om te gebruiken. Het liefst wil ik er een gebruiken die ik zelf gemaakt heb (of nog ga maken :P ). Heeft iemand nog ideeën?

[ Voor 21% gewijzigd door Falskdansker op 16-05-2004 18:31 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 20-09 22:13
Reinier schreef op 16 mei 2004 @ 17:15:
[...]

Scarlett! Zie ook m'n icon! :Y)
Dat klopt. Ze zit ook in mijn icon. :9

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 18:20:
[afbeelding]
Je zou fotolijm kunnen proberen, maar ik heb gewoon plakbankd gebruikt, als je kleine stukjes gebruikt wil dat prima en zie je niks van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

WhizzCat schreef op 16 mei 2004 @ 18:40:
[...]

Je zou fotolijm kunnen proberen, maar ik heb gewoon plakbankd gebruikt, als je kleine stukjes gebruikt wil dat prima en zie je niks van :)
Mijn Spyker hangt nu ook, met posterplakkers, Pritt en plakband, lekker slordig en scheef maar van een afstandje oogt het redelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fenrir
  • Niet online

fenrir

——-

Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/w.o.nicolai/raster.JPG

mijn eerste probeerstje, de volgende ga ik maar in photoshop proberen te maken. scheelt een hoop plakwer, tis best lastig om alles netjes aan elkaar te plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 18:20:
[afbeelding]
die kauwgom die je bedoelt verkocht pritt vroeger ook (prittbuddy)
ik heb nog een hele bal hier liggen, maar dat spul heeft een olie en die drukt door het papier heen, en dat zie je. Veel grote posters mee verneukt vroeger.
het spul is zeker niet perfect, die tesa posterstrips zijn wel weer goed, maar die vind ik weer te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Jeeeejjj!!!

Afbeeldingslocatie: http://www.squarepants.nl/tweakers/images/spyker_02.jpg

Hij hing in 6 minuten en dat is wel te zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een mooie resultaten hier allemaal :)
Ik heb de A4'tjes nu met plakband opgehangen. Zie je idd niet zo veel van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falskdansker
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Niemand een idee? (zie mijn vorige post)

[ Voor 7% gewijzigd door Falskdansker op 16-05-2004 19:32 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

johannesmvp2 schreef op 16 mei 2004 @ 19:28:
Nummerplaten? >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb

2mb

johannesmvp2 schreef op 16 mei 2004 @ 19:28:
Als je echt kunst aan de muur wilt moet je eens op http://www.deviantart.com/ kijken, browsen, op favorites sorteren, en dan een mooie uitkiezen. Ik heb nog nooit een site gezien die mooiere digital art had.

* 2mb moet binnenkort ook maar eens wat foto's plaatsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier

Reinier

\o/

Het moet ook erg cool zijn om een foto te inverteren en zonder witrand te printen, zodat het met witte druppels verf op zwart papier geverfd lijkt.... jammer dat dat zoveel inkt kost, binnenkort maar eens proberen op m'n werk >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2mb

2mb

Het was deze:
(hotlink niet toegestaan)
http://images.deviantart..../d/3/solve_et_coagula.jpg

Het werd deze:
Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/5A670YCV5SD3/picserver.jpeg

Nu nog ophangen 8)

[ Voor 15% gewijzigd door 2mb op 16-05-2004 22:53 ]

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste