GoT game awards 2004 - Discussie topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 297 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sv3n schreef op 05 mei 2004 @ 10:33:
[...]

omdat dat geen goed/leuk spel is :? >:)

inderdaad raar dat ie er niet bijstaat ken genoeg mensen die dat een leuk spel vinden :)
Over het algemeen is Halo een wereld game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
't Is toch 10 punten per category en niet 10 punten per spel?

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er misschien een beetje laat mee, maar waarom staat Dark Earth niet bij de adventures? Dat vond ik een van de vetste adventures ooit. Voor die tijd mooie graphics, leuke verhaallijn, goede gameplay, etc.

Maar misschien was t wel een *** game, meeste games die ik een tijd terug heb gespeelt en die ik nu weer is speel, vind ik bagger :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik mis eigenlijk de overige sport spelletjes/simulators.
Spelletjes als Pes, Fifa, NHL, Cycling manager etc.

Voor de rest natuurlijk een prima initiatief. B)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Ligt het nou aan mij, of staat er geen enkele motor(race)sim bij :?

[ Voor 5% gewijzigd door Valentino Rossi op 05-05-2004 15:35 ]

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 16:53
LoneRanger schreef op 05 mei 2004 @ 15:23:
Ik mis eigenlijk de overige sport spelletjes/simulators.
Spelletjes als Pes, Fifa, NHL, Cycling manager etc.

Voor de rest natuurlijk een prima initiatief. B)
with stupid /\ /\ /\ /\

Hoe kan ik er voor zorgen dat PES ook een GOT game award krijgt? :D

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Pfffffff,

thief serie en system shock series onder de categorie FPS 8)7 |:(

en der zit ook een fout in het vote-script; als ik op vote druk verschijnt er boven aan
de pagina

code:
1
2
3
4
5
vote op id 54: 0vote op id 55: 0vote op id 56: 0vote op id 57: 0vote op id 58: 0vote op id 59: 0vote op id 60: 0
vote op id 61: 0vote op id 62: 0vote op id 63: 0vote op id 64: 0vote op id 65: 0vote op id 66: 0vote op id 67: 0
vote op id 68: 0vote op id 69: 10vote op id 70: 0vote op id 71: 0vote op id 72: 0vote op id 73: 0vote op id 74: 0
vote op id 75: 0vote op id 76: 0vote op id 77: 0vote op id 79: 0vote op id 80: 0vote op id 81: 0vote op id 82: 0
vote op id 83: 0vote op id 84: 0vote op id 85: 0vote op id 209: 0

[ Voor 81% gewijzigd door -SaveMe- op 05-05-2004 15:56 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Ja dat is bekend toch? Lekker debug info verder niet dodelijk vervelend :? . Mijn vote is gemaakt in ieder geval. Ik had niet goed gelezen dus de eerste keer zat ik elk spel te boordelen met 1 tot 10 punten. Lekker veel werk is dat :)

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zijn mijn 2 cents:

Iedereen die ook maar denkt dat UT2004 hoog zal eindigen heeft geen verstand van games. UT2004 verkoopt gewoon niet. Is al net zo hard geflopt als UT2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 22:23

Wom

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 16:42:
Hier zijn mijn 2 cents:

Iedereen die ook maar denkt dat UT2004 hoog zal eindigen heeft geen verstand van games. UT2004 verkoopt gewoon niet. Is al net zo hard geflopt als UT2003.
Wat hebben verkoopcijfers te maken met de kwaliteit van een game ?

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel veel. Game zuigt, dus niemand koopt hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 16:46:
Idd, en veel verkopende dingen zijn altijd goed.

40 million Bob Saget fans can't be wrong 8-)

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 16:46:
Verkoopcijfers zouden veel te maken moeten hebben met de kwaliteit van een spel, maar dat is helaas maar al te vaak niet het geval. Kijk maar naar bijvoorbeeld de A2 Racer-serie, veelal prut, maar het wordt in Nederland toch aardig goed verkocht.

En andersom kan het natuurlijk ook, spellen als Sacrifice, Giants, Beyond Good & Evil en Homeworld zijn hele goede spellen, maar niemand koopt ze, omdat het geen standaard spel is, maar iets origineels...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A2 racer serie verkocht alleen doordat het

a) Nederlands was.
b) Tegen een budget prijs in de winkels lag.
c) Je in Nederland over de snelweg kon scheuren (eerste deel).
d) De game vooral goed viel onder de mainstream gamers (bijv pa en ma met hun kroost).

UT2003 en 2004 wordt (werd) vooral gespeeld door veelal hardcore gamers, die er inmiddels ook alweer vanaf zijn gestapt omdat het spel gewoonweg niet lekker speelt. De hele community van UT2004 stelt gewoon niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 16:52:
A2 racer serie verkocht alleen doordat het

a) Nederlands was.
b) Tegen een budget prijs in de winkels lag.
c) Je in Nederland over de snelweg kon scheuren (eerste deel).
d) De game vooral goed viel onder de mainstream gamers (bijv pa en ma met hun kroost).

UT2003 en 2004 wordt (werd) vooral gespeeld door veelal hardcore gamers, die er inmiddels ook alweer vanaf zijn gestapt omdat het spel gewoonweg niet lekker speelt. De hele community van UT2004 stelt gewoon niks voor.
Naar mij nmening te vroeg om te juichen voor UT2004. Wat ik wel nog steeds raar vind, is dat UT2004 goedkoop in de winkels zou komen. Dit was de bedoeling van Epic om de teleurstelling van UT2003 een beetje in te halen. In nederland heb ik niets van deze prijzen gemerkt. Bij play.com toen 2 voor dezelfde NL prijs gehaald. Voor 25 euro vind ik UT2004 een prima spel! En zeker nog veel te vroeg om het een flop te noemen.

Met ut2003 ben ik wel met je eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

_Fonz: Wat jij vind hoeft nog niet gelijk de waarheid te zijn, als jij het een slecht spel vind, goed, maar jij bent gelukkig niet de enige die gaat stemmen,het is maar net wat de massa stemt, zo denk ik dat RPGs als Baldurs Gate (mogelijk Diablo [subgeen RPG![/sub] zelfs :X) hoger zullen eindigen dan een juweel als PlaneScape: Torment...
AudiRS4 schreef op 04 mei 2004 @ 22:22:
Waarom alleen PC games ? Te weinig console gamers in de crew zeker :P
Sowieso Terr en ik hebben consoles, of Fuelke er één heeft weet ik niet...

De reden dat console spellen er niet bij staan is gewoon omdat het totaal verschild van elkaar, moet je een apparte console cattegorie maken met alle genres daar in of gewoon tussen de bestaande genres ook de console spellen zetten. Geloof me, we hebben hier wel de punten tegen elkaar proberen af te wegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb ook gestemd.. wel lache daar ook weer wat oude games te hebben gezien, zo kreeg voor mij GTA1 & 2 de voorkeur boven 3 en VC.. ik vond ze gewoon leuker.

Ik heb gewoon gestemd op mijn all-time-favorite games, sommige mensen stemmen waarschijnlijk op hun favoriete games van dit moment. Zonde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je (men) trouwens vergeten bent bij de racegames is de Grand Prix serie van Geoff Crammond .. of heb ik erover heen gelezen ..

En idd, ik vind het geen goed spel. En ik hoop velen met mij. Want ik kan er maar niet over uit, dat een baggerspel als UT2004 misschien hoog in de lijsten komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

Midnightimpact schreef op 04 mei 2004 @ 22:54:
[...]

Als dat als beste racegame hier gaat uitkomen lees ik nooit meer een race topic op GoT. Een race game draait om het racen zelf, niet al de poespas uit NFS:U. Misschien jammer dat er op de PC nooit een Sega GT of Gran Turismo is uitgekomen, maar er zijn toch echt tientallen goede f1 games, rally games en arcade races die zeer verslavend waren.
NFS: HP2 heb ik daarom ook nog liggen, daar gaat het meer om het racen zelf...en dat speelt zo lekker gewoon :-p

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkoopcijfers willen ook wel wat zeggen over hoe goed een game is, neem bijv. de Battlefield series, in principe alleen bedoeld voor online play. Als dat niet verkoopt zul je weinig mensen zien online... en heb je niet echt een goede reden meer om het te kopen omdat het anders nog meer zuigt :+

Verder heb je meer mond op mond reclame bij meer verkopen, en meestal ook betere support van het bedrijf zelf omdat er een community ontstaat (uitzonderingen daargelaten, mohaa bijv. :X ).

Eigenlijk een soort van vraag en aanbod :P kwaliteit van een game (gameplay) maar ook de hoeveelheid mensen die het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 17-09 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

White Dust schreef op 05 mei 2004 @ 17:18:
zo denk ik dat RPGs als Baldurs Gate (mogelijk Diablo [subgeen RPG![/sub] zelfs :X) hoger zullen eindigen dan een juweel als PlaneScape: Torment...
In dat geval mag statsvervalsing ;)

Ook lekker gestemd, alleen MMORPG overgeslagen. Ben reuze benieuwd naar de uitslag. Dat Stunts, Mafia en PlaneScape: Torment maar mogen winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:29
Wel een erg goed id.

Ik heb ook maar op mijn all-time favorieten gestemd. Eigenlijk vind ik ook dat ze er allemaal wel tussen stonden.
Wel een beetje jammer dat er geen sport-spellen bij staan.

Oowh, wel miste ik Keen, dat heb ik vroeger echt kapot gespeeld.
Maar dat zullen wel niet heel veel mensen tot hun favorieten rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Holy banana, wat een keuzes. ;)

Kiezen tussen GTA3, GTA:VC, Max Payne I & II en Mafia.
Of NFS 1 & 2, 3, 4, 5, 6 en U, GPL, LFS en Stunts.
Echt ontzettend moeilijk om daar punten te verdelen.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overduidelijk TTDLX (transport tycoon deluxe) en dan nu OpenTTD. Maar Baldurs Gate II was ook top. Dit zijn de spellen die me nog steeds zoet houden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
  • Laatst online: 06:49
Oeh...moeten kiezen tussen Theme Hospital, Theme Park, Simcity en nog een paar...ik heb ze elk 2 punten ofzo gegeven :)

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij was die genre niet moeilijk,

10 Punten natuurlijk voor Transport Tycoon (ik kijk ook zekers uit naar Locomotion)

En overall winner voor mij is natuurlijk Diablo I en II nog zoveel mensen die dit spel spelen na al die jaren. Hulde aan Blizzard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 12:28:
10 Punten natuurlijk voor Transport Tycoon (ik kijk ook zekers uit naar Locomotion)
Hier ook :> . Ik speel dat spel nog steeds :)

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Ik twijfelde enorm tussen stuk of 7 in dat genre :/

Tis wel duidelijk dat ik Godgames O+ vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
_Fonz: Wat jij vind hoeft nog niet gelijk de waarheid te zijn, als jij het een slecht spel vind, goed, maar jij bent gelukkig niet de enige die gaat stemmen,het is maar net wat de massa stemt, zo denk ik dat RPGs als Baldurs Gate (mogelijk Diablo [subgeen RPG![/sub] zelfs :X) hoger zullen eindigen dan een juweel als PlaneScape: Torment...
Wees gerust: ik heb in ieder geval meer punten toegekent aan PlaneScape Torment dan aan BGII en NWN ;)

Kan je ook negatieve punten toekennen? (Icewind Dale 2 :X )

Omdat ik zelf nooit racegames speelt heb ik elke race spel maar 1000x zoveel punten gegeven als elk ander race spel. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Infinitive op 06-05-2004 17:31 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 12:28:
Voor mij was die genre niet moeilijk,

Theme Hospital is ook 10 punten waard, Simcity (zeker Classic) ook, enzovoorts, dat is ook precies het probleem :)

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Hijs errug traag, of ligt dat aan mij? :?
Ben al bezig met stemmen, tis wel lastig om puntjes goed te verdelen :o

Edit:
Aiii, dit is moeilijk.. Ik heb gewoon niet genoeg punten in de RTS categorie :o

[ Voor 77% gewijzigd door StarLite op 06-05-2004 19:44 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
StarLite schreef op 06 mei 2004 @ 19:34:
Hijs errug traag, of ligt dat aan mij? :?
Ben al bezig met stemmen, tis wel lastig om puntjes goed te verdelen :o

Edit:
Aiii, dit is moeilijk.. Ik heb gewoon niet genoeg punten in de RTS categorie :o
Wacht maar tot je bij god games komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 07:50

momania

iPhone 30! Bam!

Woei, toch al 215 unieke users die een stem hebben uitgebracht.
Goed man d:)b

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Leuk initagief (ofzow, 't is vroeg :P)

Maareh, jongens *richt zich tot admins*. What the fuck? Dacht toch echt dat we in 2004 leefden. Wist niet dat Tiberian Dawn vorig jaar werd uitgebracht :S

OK, I'll cut the bullcrap. Doe dan of een game-award met titel GoT game awards of all time met de spellen die nu erin staan (wel de series eventjes bij elkaar doen slimmerts ;)), of doe een GoT Game Awards 2004 met alle spellen die in 2003 zijn uitgekomen.

Ik kan nu ook wel de winnaars raden (Half-Life & Tiberian Dawn bijvoorbeeld).

[ Voor 10% gewijzigd door Snappie88 op 07-05-2004 11:15 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 17-09 20:33

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter

De reden dat console spellen er niet bij staan is gewoon omdat het totaal verschild van elkaar, moet je een apparte console cattegorie maken met alle genres daar in of gewoon tussen de bestaande genres ook de console spellen zetten. Geloof me, we hebben hier wel de punten tegen elkaar proberen af te wegen.
Ik heb geen console nee :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Heb ik de Heroes of Might and Magic serie over het hoofd gezien of staat ie er echt niet in? Deel 1, 2 en 3 heb ik helemaal grijs gespeeld. Hopelijk zitten ze er volgend jaar wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op 05 mei 2004 @ 15:51:
Pfffffff,

thief serie en system shock series onder de categorie FPS 8)7 |:(
Oeps :o

Bij Deus Ex 1 hebben we er wel aan gedacht, maar dat dat eigenlijk geen FPS spellen zijn heb ik even over het hoofd gezien.

/me is nog wel een groot System Shock 2 fan
Heb ik de Heroes of Might and Magic serie over het hoofd gezien of staat ie er echt niet in? Deel 1, 2 en 3 heb ik helemaal grijs gespeeld. Hopelijk zitten ze er volgend jaar wel bij.
Die zijn we niet helemaal vergeten, maar we hebben hem er niet ingestopt omdat we maar weinig andere (populaire) TBS konden verzinnen. Maar, grote kans dat dat het favoriete TBS van heel veel mensen geweest zou zijn :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Vind ik wel een geldig punt wat je hier noemt. PC tussen Console en anders zal inderdaad niet echt werken. Maar een aparte console verkiezing hoef ik dus niet te verwachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 08 mei 2004 @ 16:20:
[...]

Vind ik wel een geldig punt wat je hier noemt. PC tussen Console en anders zal inderdaad niet echt werken. Maar een aparte console verkiezing hoef ik dus niet te verwachten ?
We hebben ervoor gekozen om console en PC spellen een aparte verkiezing te geven, omdat het anders zoveel in een keer is. Of die verkiezing allerlei consoles spellen door elkaar wordt, of dat we ieder platform zijn eigen categoriëen geven, daar zijn we nog niet helemaal over uit. Wanneer de console verkiezing(en) komen, dat hangt er vooral van af hoe populair deze verkiezingen worden en hoeveel vrije tijd ons gegund wordt.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Excuses, was (en ben) niet helemaal wakker geloof ik. O-)

// gelijk maar even stemmen dan ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Wom op 08-05-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Wel sip dat de enigste écht Real Time Strategy game-reeks er niet bij staat... Total War
(strategy is bij de meeste andere RTS-games toch ver te zoeken...tis vaak meer een kwestie van wie de meeste en sterkste units heeft)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-09 20:49
Snappie88 schreef op 07 mei 2004 @ 11:08:
Leuk initagief (ofzow, 't is vroeg :P)

Maareh, jongens *richt zich tot admins*. What the fuck? Dacht toch echt dat we in 2004 leefden. Wist niet dat Tiberian Dawn vorig jaar werd uitgebracht :S

OK, I'll cut the bullcrap. Doe dan of een game-award met titel GoT game awards of all time met de spellen die nu erin staan (wel de series eventjes bij elkaar doen slimmerts ;)), of doe een GoT Game Awards 2004 met alle spellen die in 2003 zijn uitgekomen.

Ik kan nu ook wel de winnaars raden (Half-Life & Tiberian Dawn bijvoorbeeld).
mee eens, als dit elk jaar moet terugkomen is het leuker om alleen de spellen van dat jaar te laten meedingen. Anders worden elk jaar dezelfde spellen gekozen

oh en die site is rete traag, is daar wat aan te doen?

[ Voor 5% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 10-05-2004 10:54 ]

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 20:53
Schaapje_BlaaT schreef op 10 mei 2004 @ 10:53:
[...]

mee eens, als dit elk jaar moet terugkomen is het leuker om alleen de spellen van dat jaar te laten meedingen. Anders worden elk jaar dezelfde spellen gekozen

oh en die site is rete traag, is daar wat aan te doen?
Dat is waarschijnlijk omdat iedereen massaal probeert te stemmen :P

Ik zal ook eens wat puntjes doorvoeren. Wel jammer dat het een overall award is, en niet gewoon van het afgelopen jaar. Want nu komen echt al die toppers van vroeger weer naar boven :) Zucht, 'nostalgie' :z :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In 2005 kunnen we natuurlijk altijd een Best of 2004 doen. Wat niet is kan nog komen enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

How many copies of StarCraft have been sold?
To date, the StarCraft franchise has shipped over 8 million copies.
Dit is een quote uit de officiele Blizzard E3 StarCraft: Ghost FAQ. Zegt natuurlijk genoeg over de winnaar in de RTS categorie :Y)
Kwartjuh schreef op 08 mei 2004 @ 22:49:
Wel sip dat de enigste écht Real Time Strategy game-reeks er niet bij staat... Total War
(strategy is bij de meeste andere RTS-games toch ver te zoeken...tis vaak meer een kwestie van wie de meeste en sterkste units heeft)
erm, lol?

Dan heb jij nog nooit intensief een RTS gespeeld ;)
Een andere RTS dan Total War dus he...

[ Voor 48% gewijzigd door PromWarMachine op 13-05-2004 15:49 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ik mis een hele categorie: De simulaties.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Sorry maar uh bij C&C generals, en dan het expension pack zero hour( ik speel eigenlijk niet anders), komt wel degelijk strategie bij, online kom je er niet door alleen maar veel te bouwen, althans niet tegen de betere gasten. En dit zal ongetwijfeld ook gelden voor een aantal andere RTS games.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Mwah, zorgen dat je de meeste en sterkste units hebt, waardoor je niet op je verliezen hoeft te letten is toch ook een strategie? :Y)

Jammer dat het zo tergend langzaam gaat, maar goed, tis voor een goed doel, dat stemmen.
Trouwens, wat gebeurt er met de winnende spellen? Worden die kosteloos verstrekt aan alle tweakers? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestone
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-05 11:48

Firestone

$ su - vuursteen

Nou dacht ik dus slim te zijn door, na wat punten te selecteren, alvast op vote te klikken en door je gaan. Blijkt dat je het niet meer kan veranderen :'( Zo heb ik bij mn favo spel bij RTS (Earth2150 :9 )maar 4p gebruikt omdat ik nog over andere moest denken.
Oh well, hopenlijk trekt iemand anders het bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 15:59

FastBunny

Give it the Works !

Wil net gaan stemmen, maar viel me op dat de site erg langzaam laat en na het stemmen er na een lange tijd een time-out komt, pagina kan niet worden weergeven. Zijn die problemen bekent?

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:09

UTM

FastBunny schreef op 14 mei 2004 @ 12:38:
Wil net gaan stemmen, maar viel me op dat de site erg langzaam laat en na het stemmen er na een lange tijd een time-out komt, pagina kan niet worden weergeven. Zijn die problemen bekent?
Als ik verk.tweakers.net ping krijg ik wel gewoon antwoord :/
edit:

Inmiddels doet die het bij mij weer enigzins maar wel heel sloom

[ Voor 11% gewijzigd door UTM op 14-05-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Laatst online: 05-08 11:56
kan iemand hier mischien antwoord op geven:
[15:44] <ChillZilla> die gameverkiezing @ got, ik ken een hoop games niet en laat daar het vakje op 0 staan, maar trek ik de gemiddeldes daarmee dan niet omlaag of is 0 'niet meetellen' ?
[15:45] <Bleet> dunno
[15:45] <Bleet> ik denk dat het gewoon met punten gaat
[15:45] <Bleet> niet met gemiddeldes
[15:45] <ChillZilla> zou niet echt eerlijk zijn, populaire games winnen dan, ook al geeft iedereen ze een 3
[15:46] <ChillZilla> 10x3 is dan beter dan 1x 9 en de rest 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:09

UTM

Volgens mij is het gewoon dat als er 0 staat er niet op gestemd is, en dus niks uitmaakt voor gemiddelde's ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Idd, het gaat om het uiteindelijke punten totaal, niet om het gemiddelde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
zoals ik al op irc zei:

[15:45] <ChillZilla> zou niet echt eerlijk zijn, populaire games winnen dan, ook al geeft iedereen ze een 3
[15:46] <ChillZilla> 10x3 is dan beter dan 1x 9 en de rest 0

dat klopt dan toch niet?
dr zijn genoeg minder commerciele klassiekers zoals grim fandango en longest journey die gewoonweg topspellen zijn? (of neem ik nu hele foute voorbeelden :X achja, je snapt het idee)

[ Voor 36% gewijzigd door CU2morO op 14-05-2004 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

10x3 is ook beter dan 1x9 omdat je een game punten geeft en geen cijfer. Vandaar ook dat je in totaal max 10 punten mag weg geven. IN een cijfer-geef-systeem zou je iedere game met een cijfer kunnen beoordelen.
Met punten geven gaat het dus om het totaal aantal behaalde punten.
Met een cijfer systeem gaat het om het gemiddelde cijfer.

Wij doen met punten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
ik zie geen verschil tussen een game een 'cijfer' geven van 1-10 (als een school cijfer :+) en een puntenaantal van max 10 geven :X

arg ik heb weer eens lekker op zitten letten... zie nu dat je per CATAGORIE 10 punten mag verdelen, dat verklaard idd een hoop. Ik heb gewoon per game die ik ken een cijfer gegeven en voor zover ik weet kreeg ik geen error. heb ik nu de poll verneukt? :X :'(

[ Voor 53% gewijzigd door CU2morO op 14-05-2004 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7
Een tussenstand zou leuk zijn. Om de spannende beslissingen op de voet te kunnen volgen.....
:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Ja, maar daarmee zou je ook de stemmers die nog niet hebben gestemd beïnvloeden. Zo van: "oh, dat spel heeft al veel punten, dan stem ik op een ander spel". En da's niet de bedoeling denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

CU2morO schreef op 14 mei 2004 @ 16:10:
ik zie geen verschil tussen een game een 'cijfer' geven van 1-10 (als een school cijfer :+) en een puntenaantal van max 10 geven :X

arg ik heb weer eens lekker op zitten letten... zie nu dat je per CATAGORIE 10 punten mag verdelen, dat verklaard idd een hoop. Ik heb gewoon per game die ik ken een cijfer gegeven en voor zover ik weet kreeg ik geen error. heb ik nu de poll verneukt? :X :'(
Ik heb het eerder gehoord, het is idd goed mogelijk om meer dan 100 punten te verdelen per categorie zonder dat je een error krijgt. Ik kreeg zelf wel een error bij 11-15 punten, maar het schijnt dat als je meer dan 20 punten ofzo eeft dat de poll dat dan geen probleem vind en gewoon stemt :X

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
oops :X

is er een manier dat deze votes weggehaald worden en dat ik opnieuw kan stemmen? :(
heb hem trouwens maar half afgemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al bijna weer voorbij. Degene die nog niet gestemd hebben, doe het nu zolang het nog kan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb alleen op bekende games van 2003 gevote ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-08-2021
CU2morO schreef op 16 mei 2004 @ 19:05:
oops :X

is er een manier dat deze votes weggehaald worden en dat ik opnieuw kan stemmen? :(
heb hem trouwens maar half afgemaakt
idd ik heb ook elk spel beoordeeld tussen de 1 en de 10 zonder errors :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 21:17

The_Scarabial

MTB for life!

DeX schreef op 05 mei 2004 @ 16:58:
[...]

Naar mij nmening te vroeg om te juichen voor UT2004. Wat ik wel nog steeds raar vind, is dat UT2004 goedkoop in de winkels zou komen. Dit was de bedoeling van Epic om de teleurstelling van UT2003 een beetje in te halen. In nederland heb ik niets van deze prijzen gemerkt. Bij play.com toen 2 voor dezelfde NL prijs gehaald. Voor 25 euro vind ik UT2004 een prima spel! En zeker nog veel te vroeg om het een flop te noemen.

Met ut2003 ben ik wel met je eens..
UT vind ik persoonlijk nog steeds de beste, de gameplay is zoveel beter dan in UT2003, de verhoudingen (grootte van levels ten opzichte van de spelers) zijn gewoon zo slecht. Kheb laatst UT2004 gespeeld dat speelde alweer ietsje beter dan UT2003. Maar toch blijf ik de orginele UT nog steeds de beste vinden. Het draait dan ook al op een PII350 met voodoo draak 2 _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze verkiezing is wel heel ongeloofwaardig als bij racegames de grandprix-serie niet eens te vinden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

idd, want GP4 is wel een goed spel. (ookal issie nu voor 9.99 te koop ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 21:17

The_Scarabial

MTB for life!

Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 11:30:
Deze verkiezing is wel heel ongeloofwaardig als bij racegames de grandprix-serie niet eens te vinden is
dan moet iedereen maar of Colin McRae Rally stemmen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

quote "Om te kunnen stemmen moet je ingelogged zijn op GoT en je kan vanaf vanacht t/m 19 mei je stem uitbrengen "

dan zou je vandaag toch nog mogen stemmen :P ? of lees ik het fout.... ik kan dus niet meer stemmen vandaag :(

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
The_Scarabial schreef op 18 mei 2004 @ 11:24:
[...]

UT vind ik persoonlijk nog steeds de beste, de gameplay is zoveel beter dan in UT2003, de verhoudingen (grootte van levels ten opzichte van de spelers) zijn gewoon zo slecht. Kheb laatst UT2004 gespeeld dat speelde alweer ietsje beter dan UT2003. Maar toch blijf ik de orginele UT nog steeds de beste vinden. Het draait dan ook al op een PII350 met voodoo draak 2 _/-\o_ .
het is maar net wat je een goed spel noemt natuurlijk
Hoewel een vanuit verkoop overwegingen een briljante zet was is UT eigenlijk gewoon een kruising tussen unreal1 en quake. Geef mij maar unreal1, dat was stukken vernieuwender (de meeste wapens van UT komen van unreal, evenals dubbele vuurmodus, dodgen, maps als deck16 etc.)
Maar ja, aangezien spellen gemaakt worden met het doel veel geld te verdienen is eigenlijk het spel dat het meeste geld oplevert het beste spel, en dan verdient UT zeker de hoge positie waarop het ongetwijfeld zal eindigen.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yohann!s schreef op 19 mei 2004 @ 10:34:
quote "Om te kunnen stemmen moet je ingelogged zijn op GoT en je kan vanaf vanacht t/m 19 mei je stem uitbrengen "

dan zou je vandaag toch nog mogen stemmen :P ? of lees ik het fout.... ik kan dus niet meer stemmen vandaag :(
Oei, dat is niet goed nee. Ik ga proberen om iemand te zoeken die dat kan veranderen. Desnoods plakken we er nog een dagje extra aan vast.

Hoe het precies met de votes zit, dat wordt even afwachten. Volgens mij zijn er niet heel veel mensen geweest DIE MOETEN LEREN LEZEN ;), dus als het script alleen maar de eerste 10 punten in totaal mee zou tellen, dan zou de schade beperkt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Mhm, kzie geen LBA bij de adventures staan :o Kan die er nog bij? :P Hoop dat het nog wel even open gaat weer idd :) Kan ik m'n punten aan Fallout geven \o/ En LBA natuurlijk :)

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 14:18:
[...]

Oei, dat is niet goed nee. Ik ga proberen om iemand te zoeken die dat kan veranderen. Desnoods plakken we er nog een dagje extra aan vast.

Hoe het precies met de votes zit, dat wordt even afwachten. Volgens mij zijn er niet heel veel mensen geweest DIE MOETEN LEREN LEZEN ;), dus als het script alleen maar de eerste 10 punten in totaal mee zou tellen, dan zou de schade beperkt zijn.
"Watch my imperfection" :P Wie heeft het dan ook zo gemaakt dat je meer dan 10 punten kan besteden :X
Naja, gewoon iedereen die dat heeft gedaan een OW geven >:) Of gewoon niet meetellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Beste racegame NFS Underground. Jullie moeten je allemaal schamen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1n9_n01z3
  • Niet online

k1n9_n01z3

gewoon KNz dus

AudiRS4 schreef op 19 mei 2004 @ 22:33:
hoe kan dit in hemelsnaam ?! dit is echt niet goed ! |:(

Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
K1n9_N01z3 schreef op 19 mei 2004 @ 23:01:
[...]

hoe kan dit in hemelsnaam ?! dit is echt niet goed ! |:(
Misschien stemmen mensen hier wel op? Ik vond t anders leuk spel :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien eindelijk het bewijs dat het niveau van GoT achteruit gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 17-09 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Bah... Torment op een 10e plek. En dan vooral... dat gedrocht van Diablo II op de eerste plek :r

edit:
Maar serieus, leuk idee ;) Er is weinig zo vermakelijk als samengesteld lijsten afkraken. Misschien voor de volgende keer een idee om alleen games uit 2004 mee te pikken (of welk jaar dan ook)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobber
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 06-05-2024

sjobber

gefrituurde kokkereltomaat

ik denk dat het meest revolutionaire race spel toch wel grand prix 2 was... majah die staat er niet tussen, en het is al sluitingsdatum :)
en die need for speed serie... wouw die waren echt zo SLECHT, omg. heb alleen dat underground aangeraakt, omdat dat enigzins te besturen was.

en dat bij rts spellen snap ik ook niet... aoe 1+2 word samen genomen en red alert 1 en 2 weer niet... (dat iemand aoe eigenlijk leuk vond, achja everyone loves microsoft, rite ? 8)7

[serious mode -on]
nah gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde (moet er niet aan denken dat ik geen smaak zou hebben 8)7 :P ) [serious mode -off]

Holy sh*t doesn't talk, but communicates by smell©

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat Shogo bij de FPS onderaan geeindigd is, zwaaaar ondergewaardeerd spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Laatst online: 15-09 13:07
sjobber schreef op 20 mei 2004 @ 02:57:
ik denk dat het meest revolutionaire race spel toch wel grand prix 2 was... majah die staat er niet tussen, en het is al sluitingsdatum :)
en die need for speed serie... wouw die waren echt zo SLECHT, omg. heb alleen dat underground aangeraakt, omdat dat enigzins te besturen was.

en dat bij rts spellen snap ik ook niet... aoe 1+2 word samen genomen en red alert 1 en 2 weer niet... (dat iemand aoe eigenlijk leuk vond, achja everyone loves microsoft, rite ? 8)7

[serious mode -on]
nah gelukkig zijn we niet allemaal het zelfde (moet er niet aan denken dat ik geen smaak zou hebben 8)7 :P ) [serious mode -off]
:O :O zeg dan niks...

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Oe, ik ben benieuwd naar de uitslag, hijs al 5 minuten de 1e uitslag pagina aan het laden, maar ik heb geduld... :)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

StarLite schreef op 20 mei 2004 @ 15:26:
Oe, ik ben benieuwd naar de uitslag, hijs al 5 minuten de 1e uitslag pagina aan het laden, maar ik heb geduld... :)
gaat idd lekker snel jah, maar ik snap net zoals meer mensen hier niet hoe NFSU op de eerste plek kan zijn geeindigd, en waarom de hele grand prix serie er niet tussen staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 20:15
Baldur's Gate is als 7e (SoA+ToB) en 9e (Original+TotSC) geeindigd, niet echt slecht maar ik had hoger gehoopt. Toch jammer dat men de genres Hack & Slash en RPG bij elkaar heeft gegooid, dat is een beetje appels met peren vergelijken. En Diablo als winnaar, geinig spel maar geef mij maar wat meer diepgang, al is het denk ik wel terecht want ik denk dat het meest is (en zelfs wordt) gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Silentuz schreef op 20 mei 2004 @ 16:00:
[...]

gaat idd lekker snel jah, maar ik snap net zoals meer mensen hier niet hoe NFSU op de eerste plek kan zijn geeindigd, en waarom de hele grand prix serie er niet tussen staat
Idd ja en dan GPL zo laag valt me ook tegen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 14:17:
Jammer dat Shogo bij de FPS onderaan geeindigd is, zwaaaar ondergewaardeerd spel.
hmm, dat spel heb ik niet eens van gehoord
misshien is het daarom zo laag geeindigd
eens proberen dan maar
voor de rest vrij voorspelbare resultaten, hoewel ik het wel opvallend vind hoe populair age of empires is. En die site is nog altijd traaaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netiul
  • Laatst online: 26-07 13:25
Zwaar tegenvallend resultaat van UT ;) hoort nog 1 plaats hoger eigenlijk :P

[ Voor 7% gewijzigd door netiul op 21-05-2004 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
C&C > Starcraft :7

En ik denk maar zo: als alle C&C's samen waren genomen was dat ruim boven AoE gekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErA
  • Laatst online: 07:55

ErA

Niet dat ik sommige games niet heel goed vind. Maar ik denk toch dat je de verkiezing volgende keer anders moet doen. Als je op zoek bent naar de game die de mensen de beste van 2004 vinden (och we pakken er zelfs nog 2003 en 2002 bij) hou de vote dan een beetje redelijk.

ik bedoel:
13 Doom serie 396 (2.37%)

Leuk maar dat weten we nou wel. Als je nu nog Doom zit te promoten klopt er iets niet. De tijd gaat verder. Doom was goed, voor zijn tijd 8 jaar terug ofzo.

Dus ik zou voorstellen om of de verkiezing wat te beperken tot games met een daadwerkelijke 3d engine :X of de verkiezing ieder jaar hetzelfde te noemen:
"Wat vind jij de beste game aller tijden?"
En dan Half life automatisch winnaar maken en pac-man ook maar meenemen in de vote welke dan toch wel de 2e plek bezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

shameblaster schreef op 04 mei 2004 @ 22:22:
Wat denken jullie van Need for speed underground, die gaat er ook goed uitkomen
Midnightimpact schreef op 04 mei 2004 @ 22:54:
[...]

Als dat als beste racegame hier gaat uitkomen lees ik nooit meer een race topic op GoT. Een race game draait om het racen zelf, niet al de poespas uit NFS:U. Misschien jammer dat er op de PC nooit een Sega GT of Gran Turismo is uitgekomen, maar er zijn toch echt tientallen goede f1 games, rally games en arcade races die zeer verslavend waren.
;)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Tsja daar hoef je niet trots op te zijn want dat is zeker niet 1 van de beste racegames ooit.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Laatst online: 17-09 20:18

heuveltje

KoelkastFilosoof

Waarom ?
dat is een van de weinige race spellen op de pc waar ik echt lol in heb gehad. Iedereen wil andere dingen in een race spel.

ik gewoon vette graphics (niet perse realistisch) en een lekkere arcade besturing, waar je niet elke bocht 1600 keer hoeft te oefenen.

voeg daar nog een goede soundtrack aan en nfs:u is de racegame voor mij :)
ow + nog wat nostalgie punten voor stunts en screamer !!

[ Voor 6% gewijzigd door heuveltje op 22-05-2004 16:19 ]

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Stom, vergeten te stemmen :(

Leuke lijstjes, maar ik mis Metal Gear Solid (ondanks dat MGS2: Substance zo'n brakke port was. Ik heb hem niet eens kunnen spelen vanwege de problemen met Soundstorm Audio :( .)
En ook de Commandos serie ontbreekt imho.

[ Voor 9% gewijzigd door Piggen op 22-05-2004 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06:06
eh is er ergens een overzicht te vinden alle uitslagen?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah, alleen pc games he? dan wint hij zeker bij gebrek aan beter...

als consoles meededen zouden Project Gotham Racing 2, Burnout 2, en GT3 zeker de top bezetten (wat mij betrefd in die volgorde, ben niet zo gek op sim dus de GT serie vind IK niks, maar ik moet toegeven dat die games toch goed zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

heuveltje schreef op 22 mei 2004 @ 16:18:
[...]

Waarom ?
dat is een van de weinige race spellen op de pc waar ik echt lol in heb gehad. Iedereen wil andere dingen in een race spel.

ik gewoon vette graphics (niet perse realistisch) en een lekkere arcade besturing, waar je niet elke bocht 1600 keer hoeft te oefenen.

voeg daar nog een goede soundtrack aan en nfs:u is de racegame voor mij :)
ow + nog wat nostalgie punten voor stunts en screamer !!
Kijk, ik respecteer ieders mening. Maar NFS heeft in mijn ogen dus heel weinig met racen te maken. Het pick up systeem wat er in zit hoort niet thuis in een racegame vind ik. Het racen is gewoon ondergeschikt aan het opfraaien van je wagen. En wat heeft een soundtrack met racen van doen ? Misschien dat het daar dan wel aan ligt, want ik ben niet echt fan van R&B en Rap :P
Verwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 18:20:
[...]

Tjah, alleen pc games he? dan wint hij zeker bij gebrek aan beter...

als consoles meededen zouden Project Gotham Racing 2, Burnout 2, en GT3 zeker de top bezetten (wat mij betrefd in die volgorde, ben niet zo gek op sim dus de GT serie vind IK niks, maar ik moet toegeven dat die games toch goed zijn)
Mochten er ooit console awards komen zijn dat in ieder geval titels waar rekening mee gehouden moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence_nl
  • Laatst online: 22:33

Silence_nl

Slnc

Jammer dat Age of Empires 1 en 2 bij elkaar is gedaan ik vond 1 harstikke leuk maar 2 vond ik niks en had wel willen weten hoeveel stemmen age of empires 1 had gekregen.

[ Voor 6% gewijzigd door Silence_nl op 23-05-2004 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieroth
  • Laatst online: 27-08-2021
Half-life #1, en zo hoort het :+
Btw ik vind het niet zo gek dat NFSU als beste racegame is uitgekomen, de meeste mensen hebben geen zin om 3 kwartier aan allemaal (voor de meeste onbegrijpelijke) instellingen te klooien voor mn auto.
Ik wil een vette auto hebben en lekker arcade racen, dan is NFSU gewoon DE game, het is de enige racegame voor pc die ik langer dan 2 races heb gespeeld (uitgespeeld zelfs :o).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Grand Prix 1 was pas een mooi racespel :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt er ook zo een console games verkiezing gehouden?. Ik zou wel mee willen helpen.
Pagina: 1 2 Laatste