La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

I've got a feeling...
Wel een tof idee trouwens
Maar je kan ook kiezen uit games voor 2004.. dan stem ik toch liever op Half life 1 of de Originele Unreal Tournament (en misschien velen anderen). Laat je stem dus niet beinvloeden door wat je op dit moment "vet" vindt. Ik kan me best vermaken met Far Cry.. maar de kik die ik kreeg toen ik Half life 1 voor het eerst speelde is voor mij toch echt onverslaanbaarDj_Neo_Ziggy schreef op 04 mei 2004 @ 21:55:
Ik denk dat Far Cry en UT2004 wel goed gaan bevallen onder de gamers dit jaar
Idd, het gaat hier wel om de all-time favoritesMidnightimpact schreef op 04 mei 2004 @ 22:12:
[...]
Maar je kan ook kiezen uit games voor 2004.. dan stem ik toch liever op Half life 1 of de Originele Unreal Tournament (en misschien velen anderen). Laat je stem dus niet beinvloeden door wat je op dit moment "vet" vindt. Ik kan me best vermaken met Far Cry.. maar de kik die ik kreeg toen ik Half life 1 voor het eerst speelde is voor mij toch echt onverslaanbaar
* momania denkt nog even met een zucht terug aan Day of the Tentacle en alle Larry gamez
Dat waren nog eens tijden
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Verwijderd
Vroeger nooit spellen zoals Civilization 1 gespeeld?, dag in dag uit minimaal 4 uur per dag, jaren lang. Dat waren pas tijdenVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 22:16:
Battlefield 1942 natuurlijk, nog nooit zoveel tijd aan 1 game besteed in me leven denk iknah ja misschien TTD nog
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik ga op rcwt ; et stemmen
Cons:::BB4E
Verwijderd
Nee helaas denk ik nu wel achteraf, heb volgens mij ooit weleens civ 3 gespeelt of een eerdere versie maar weet alleen nog dat ik het spel wel goed vond maar om een 1 of andere reden nooit verder gespeelt... (volgens mij speelde ik het toen op een instabiel systeem waardoor het regelmatig crashen deed, frustrerend)Midnightimpact schreef op 04 mei 2004 @ 22:19:
[...]
Vroeger nooit spellen zoals Civilization 1 gespeeld?, dag in dag uit minimaal 4 uur per dag, jaren lang. Dat waren pas tijden, Games gingen toen niet zo snel vervelen bij gebrek aan concurrentie/afwisseling.
Ik speel nu rise of nations thrones en patriots, dat spel ruled best wel
Verwijderd
Daarna kwam natuurlijk het machtige Starcraft, en Total Annihilation.
Ik zou dan de keuze ook echt laten vallen op de invloed die de game heeft gehad. Ook Doom 1 had een dergelijke invloed, Wolfenstein was hier ook weer niet echt de start van de scene.
Als dat als beste racegame hier gaat uitkomen lees ik nooit meer een race topic op GoT. Een race game draait om het racen zelf, niet al de poespas uit NFS:U. Misschien jammer dat er op de PC nooit een Sega GT of Gran Turismo is uitgekomen, maar er zijn toch echt tientallen goede f1 games, rally games en arcade races die zeer verslavend waren.shameblaster schreef op 04 mei 2004 @ 22:22:
Wat denken jullie van Need for speed underground, die gaat er ook goed uitkomen
Sega GT is wel op de PC uitkomen, heb hem hier zelfs origineel liggen. Het is echter niet aan te radenMidnightimpact schreef op 04 mei 2004 @ 22:54:
[...]
Als dat als beste racegame hier gaat uitkomen lees ik nooit meer een race topic op GoT. Een race game draait om het racen zelf, niet al de poespas uit NFS:U. Misschien jammer dat er op de PC nooit een Sega GT of Gran Turismo is uitgekomen, maar er zijn toch echt tientallen goede f1 games, rally games en arcade races die zeer verslavend waren.
Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs
Erm...
Zo te zien is het een favorite games from all time verkiezingen, waarom heet het dan game awards 2004?
Daarnaast staat er de ene keer een serie in, en de andere keer staan games die eigenlijk een serie zijn, los van elkaar. Ik mis bijvoorbeeld ook civ1 en warcraft1, en andere games waar ik wellicht op zou stemmen.
Is het niet leuker nuttiger en vetter om te weten wat gamers de beste gamen vonden over alle games die in 2003 uitkwamen? Dan kan je ook volledig zijn, immers zoveel games komen er in een jaar niet uit.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Heb je de Godgames catagorie soms over het hoofd gezienRamon de Jesus schreef op 04 mei 2004 @ 23:12:
Ik mis bijvoorbeeld ook civ1 en warcraft1, en andere games waar ik wellicht op zou stemmen.
Civ 1 t/m 3 staan er wel degelijk bij: http://verk.gathering.twe...ow_categorie.php?cat_id=3
Midnightimpact schreef op 04 mei 2004 @ 23:17:
[...]
Heb je de Godgames catagorie soms over het hoofd gezien
Civ 1 t/m 3 staan er wel degelijk bij: http://verk.gathering.twe...ow_categorie.php?cat_id=3

[ Voor 21% gewijzigd door Ramon op 04-05-2004 23:21 ]
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Idd, vooral die Nederlanders natuurlijkVerwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 22:30:
Ik speel nu rise of nations thrones en patriots, dat spel ruled best wel
Ook vind ik Empires:met-die-lange-naam wel een aardige.
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Goed: Herspeelbaarheid, Stealth (gevoel dat het echt verschil maakt), sfeer, verhaal, duur.
Minder: Savegames (gingen al snel in de tientallen MB's, schoot niet op met laden).
Voor de rest zou ik op de open source versie van Star Control II stemmen, als hij er in zat!
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Maar ook vindt ik dat Far Cry een geweldig spel was, maar niet alleen Far Cry, er zijn de afgelopen maanden best vette/mooie games uitgekomen, en zoals al hieboven werdt vermeld staat ons nog heel wat te wachten
Dus ik houd mijn Awardjes nog even bij
[edit]
Hmm, nu staan zelfs overal behalve bij Third Person / Action Adventures vinkjes...
[edit2]
Nu overal. Wat gaat er fout? Ik heb nog helemaal nergens op gestemd.
[ Voor 41% gewijzigd door Brent op 05-05-2004 00:06 ]
Gaat niet helemaal goed zo te zien met de site
Volgens mij zit iedereen onder het zelfde userid te stemmen.
Iets met hardcoded

ACM zal er morgen wel even naar kijken, die zal ik daar even voor vragen, dan resetten we de boel morgen en geef ik wel even aan wanneer er wel kan worden gestemd
[ Voor 17% gewijzigd door momania op 05-05-2004 00:11 ]
[mierenneuk-mode]Probeert is met een 't', niet met een 'd'. :P[/mierenneuk-mode] (@ error scherm dat je vals speelt dus)
[ Voor 19% gewijzigd door The Will op 05-05-2004 00:09 ]
There is no magic.
Verwijderd
editje: zo te zien zijn er in de tussentijd meerdere mensen geweest met hetzelfde probleem.
Ik dacht trouwens in eerste instantie ook dat het alleen ging om games die in de periode Q2 2003 - Q1 2004 uit zijn gekomen, maar schijnbaar zijn het all-time favorieten awards.
nog een editje: waarom staan de Grand Prix games niet in de race-catagorie (of wellicht in een aparte simulatie-catagorie)? Grand Prix 4 verdient toch aardig wat van mijn racepuntjes... Blade Runner vind ik trouwens ook wel redelijk actie-adventure. Leunt meer naar de adventure kant aan natuurlijk, maar toch..
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 00:16 ]
The Will schreef op 05 mei 2004 @ 00:08:
offtopic:
[mierenneuk-mode]Probeert is met een 't', niet met een 'd'. :P[/mierenneuk-mode] (@ error scherm dat je vals speelt dus)
Nou en
Iig hebben we even kunnen zien dat het werkt met 1 user.
Morgen zal het dan wel echt gekoppeld zijn met je GoT account en dan beginnen we een half dagje later dus pas met stemmen.
Maare, hoe kan ik nu stemmen?

Edit:
Ah ik zie het al. Foutje van de crew. Ennuh, Grim Fandango verdient die 10 punten dus echt wel.
[quote]Wekkie schreef op 04 mei 2004 @ 22:06:
Wat dacht je van The Sims?

Haha, en door wie was dat gesponsord? EAgames natuurlijk! (Geen wonder dat het ook drie games van EA waren).
[ Voor 11% gewijzigd door L3TUC3 op 05-05-2004 00:23 ]
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
The devil is in the details.
Mario World ook :-p
Zelf vind ik Vice City zeker de moeite waar... de vrijheid ..waardoor je niet met de missies bezig hoeft te zijn..maar gewoon kan rondrijden....
[ Voor 42% gewijzigd door swampy op 05-05-2004 00:25 ]
There is no place like ::1
Verwijderd
Check maar de rpg en hack/slash games, 2 spellen met 10 punten

Verwijderd
edit: oh, ik zie dat meer users dit hebben, ik had alleen het topic niet gelezen, woedend was ik
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 08:57 ]
Er is een beetje iets fout gegaan en nu staat er bij iedereen (?) al dat ie zelf gestemd heeft... Je moet dus even wachten tot dit gefixt is, en dan kan je gaan stemmendeuxani schreef op 05 mei 2004 @ 09:57:
Rare vraag misschien, maar hoe moet je stemmen? Als ik op die link klik kan ik nergens punten invullen.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Wil nu niet, omdat het verkeerd is gegaan. ACM gaat er morgen/vandaag even naar kijke.deuxani schreef op 05 mei 2004 @ 09:57:
Rare vraag misschien, maar hoe moet je stemmen? Als ik op die link klik kan ik nergens punten invullen.
Ik denk dat Battlefield 1942, Unreal Tournament (2004) en een van de C&C titel (denk Red Alert 2) erg goed uit de bus komen, want Battlefield 1942 en UT 2004 vond ik toch wel een van de beste team games in tijden met goede gameplay. UT classic vond ik ook wel mooie gameplay (heel veel gespeeld). C&C Red Alert 2 vind ik de beste strategy spel ooit. Die heeft ook een vet goede gameplay en ook goed uitgebalanceerde teams.
Ik weet eig niet hoe BF: Vietnam het gaat doen, want die heb ik nog niet gespeeld, maar als ik de screenies zo zie en de verhalen zo hoor, dan is dat ook een erg goede game.
[ Voor 52% gewijzigd door eghie op 05-05-2004 10:14 ]
Maar het werkt idd nog niet
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
* momania houd z'n hart vast

Een collectie JS runtime errors als ik op Vote klik. Met als resultaat de volgende tekst bovenaan de pagina:
1
| vote op id 86: 0vote op id 87: 0vote op id 88: 0vote op id 89: 0 etc.. |
[ Voor 214% gewijzigd door Victor op 05-05-2004 10:24 ]
Werkt nog niet helemaal, nu ben ik 2 punten kwijt namelijk. Ik wou er 3 op bf 1942 en 2 op ut classic en 3 op ut 2004, dat zijn er totaal 8. Toen heb ik vote gedaan en toen stonden me totaal aantal punten op 0 terwijl ik er nog 2 over heb. Nu kan ik niet meer stemmen in die category, omdat de pagina geen keuzevakjes meer aangeeft.momania schreef op 05 mei 2004 @ 10:17:
Als het goed is moet het nu goed werken ...
* momania houd z'n hart vast![]()
* eghie las de regels ff verkeerd, dat je met 10 punten per category kunt stemmen.
[ Voor 33% gewijzigd door eghie op 05-05-2004 10:34 ]
omdat dat geen goed/leuk spel isVerwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 10:31:
Waarom zit Halo (pc) er niet bij?
inderdaad raar dat ie er niet bijstaat ken genoeg mensen die dat een leuk spel vinden
Zijn geen errrors, is nog debug infoKing_Louie schreef op 05 mei 2004 @ 10:20:
Eens ff kijken dan
Een collectie JS runtime errors als ik op Vote klik. Met als resultaat de volgende tekst bovenaan de pagina:
code:
1 vote op id 86: 0vote op id 87: 0vote op id 88: 0vote op id 89: 0 etc..

Nah ja.. valt wel mee te leven toch?
Moet dat nietMMORPG
Mass Multiplayer Online Role Playing Games
zijn?Massive Multiplayer Online Role Playing Games
bij mij werkt ie gewoon hoor!momania schreef op 05 mei 2004 @ 10:49:
[...]
Zijn geen errrors, is nog debug info
Nah ja.. valt wel mee te leven toch?
dus...
Verwijderd
Over het algemeen is Halo een wereld game.sv3n schreef op 05 mei 2004 @ 10:33:
[...]
omdat dat geen goed/leuk spel is![]()
![]()
inderdaad raar dat ie er niet bijstaat ken genoeg mensen die dat een leuk spel vinden
Verwijderd
Maar misschien was t wel een *** game, meeste games die ik een tijd terug heb gespeelt en die ik nu weer is speel, vind ik bagger
Spelletjes als Pes, Fifa, NHL, Cycling manager etc.
Voor de rest natuurlijk een prima initiatief.
Only fools are enslaved by time and space.
[ Voor 5% gewijzigd door Valentino Rossi op 05-05-2004 15:35 ]
..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..
with stupid /\ /\ /\ /\LoneRanger schreef op 05 mei 2004 @ 15:23:
Ik mis eigenlijk de overige sport spelletjes/simulators.
Spelletjes als Pes, Fifa, NHL, Cycling manager etc.
Voor de rest natuurlijk een prima initiatief.
Hoe kan ik er voor zorgen dat PES ook een GOT game award krijgt?
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
thief serie en system shock series onder de categorie FPS

en der zit ook een fout in het vote-script; als ik op vote druk verschijnt er boven aan
de pagina
1
2
3
4
5
| vote op id 54: 0vote op id 55: 0vote op id 56: 0vote op id 57: 0vote op id 58: 0vote op id 59: 0vote op id 60: 0 vote op id 61: 0vote op id 62: 0vote op id 63: 0vote op id 64: 0vote op id 65: 0vote op id 66: 0vote op id 67: 0 vote op id 68: 0vote op id 69: 10vote op id 70: 0vote op id 71: 0vote op id 72: 0vote op id 73: 0vote op id 74: 0 vote op id 75: 0vote op id 76: 0vote op id 77: 0vote op id 79: 0vote op id 80: 0vote op id 81: 0vote op id 82: 0 vote op id 83: 0vote op id 84: 0vote op id 85: 0vote op id 209: 0 |
[ Voor 81% gewijzigd door -SaveMe- op 05-05-2004 15:56 ]
GamiQ, de game notes app met game maps!
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Verwijderd
Iedereen die ook maar denkt dat UT2004 hoog zal eindigen heeft geen verstand van games. UT2004 verkoopt gewoon niet. Is al net zo hard geflopt als UT2003.
Wat hebben verkoopcijfers te maken met de kwaliteit van een game ?Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 16:42:
Hier zijn mijn 2 cents:
Iedereen die ook maar denkt dat UT2004 hoog zal eindigen heeft geen verstand van games. UT2004 verkoopt gewoon niet. Is al net zo hard geflopt als UT2003.
Idd, en veel verkopende dingen zijn altijd goed.Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 16:46:
Heel veel. Game zuigt, dus niemand koopt hem.
40 million Bob Saget fans can't be wrong
Verkoopcijfers zouden veel te maken moeten hebben met de kwaliteit van een spel, maar dat is helaas maar al te vaak niet het geval. Kijk maar naar bijvoorbeeld de A2 Racer-serie, veelal prut, maar het wordt in Nederland toch aardig goed verkocht.Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 16:46:
Heel veel. Game zuigt, dus niemand koopt hem.
En andersom kan het natuurlijk ook, spellen als Sacrifice, Giants, Beyond Good & Evil en Homeworld zijn hele goede spellen, maar niemand koopt ze, omdat het geen standaard spel is, maar iets origineels...
The devil is in the details.
Verwijderd
a) Nederlands was.
b) Tegen een budget prijs in de winkels lag.
c) Je in Nederland over de snelweg kon scheuren (eerste deel).
d) De game vooral goed viel onder de mainstream gamers (bijv pa en ma met hun kroost).
UT2003 en 2004 wordt (werd) vooral gespeeld door veelal hardcore gamers, die er inmiddels ook alweer vanaf zijn gestapt omdat het spel gewoonweg niet lekker speelt. De hele community van UT2004 stelt gewoon niks voor.
Naar mij nmening te vroeg om te juichen voor UT2004. Wat ik wel nog steeds raar vind, is dat UT2004 goedkoop in de winkels zou komen. Dit was de bedoeling van Epic om de teleurstelling van UT2003 een beetje in te halen. In nederland heb ik niets van deze prijzen gemerkt. Bij play.com toen 2 voor dezelfde NL prijs gehaald. Voor 25 euro vind ik UT2004 een prima spel! En zeker nog veel te vroeg om het een flop te noemen.Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 16:52:
A2 racer serie verkocht alleen doordat het
a) Nederlands was.
b) Tegen een budget prijs in de winkels lag.
c) Je in Nederland over de snelweg kon scheuren (eerste deel).
d) De game vooral goed viel onder de mainstream gamers (bijv pa en ma met hun kroost).
UT2003 en 2004 wordt (werd) vooral gespeeld door veelal hardcore gamers, die er inmiddels ook alweer vanaf zijn gestapt omdat het spel gewoonweg niet lekker speelt. De hele community van UT2004 stelt gewoon niks voor.
Met ut2003 ben ik wel met je eens..

Sowieso Terr en ik hebben consoles, of Fuelke er één heeft weet ik niet...AudiRS4 schreef op 04 mei 2004 @ 22:22:
Waarom alleen PC games ? Te weinig console gamers in de crew zeker
De reden dat console spellen er niet bij staan is gewoon omdat het totaal verschild van elkaar, moet je een apparte console cattegorie maken met alle genres daar in of gewoon tussen de bestaande genres ook de console spellen zetten. Geloof me, we hebben hier wel de punten tegen elkaar proberen af te wegen.
Verwijderd
Ik heb gewoon gestemd op mijn all-time-favorite games, sommige mensen stemmen waarschijnlijk op hun favoriete games van dit moment. Zonde..
Verwijderd
En idd, ik vind het geen goed spel. En ik hoop velen met mij. Want ik kan er maar niet over uit, dat een baggerspel als UT2004 misschien hoog in de lijsten komt.
NFS: HP2 heb ik daarom ook nog liggen, daar gaat het meer om het racen zelf...en dat speelt zo lekker gewoon :-pMidnightimpact schreef op 04 mei 2004 @ 22:54:
[...]
Als dat als beste racegame hier gaat uitkomen lees ik nooit meer een race topic op GoT. Een race game draait om het racen zelf, niet al de poespas uit NFS:U. Misschien jammer dat er op de PC nooit een Sega GT of Gran Turismo is uitgekomen, maar er zijn toch echt tientallen goede f1 games, rally games en arcade races die zeer verslavend waren.
There is no place like ::1
Verwijderd
Verder heb je meer mond op mond reclame bij meer verkopen, en meestal ook betere support van het bedrijf zelf omdat er een community ontstaat (uitzonderingen daargelaten, mohaa bijv.

Eigenlijk een soort van vraag en aanbod
In dat geval mag statsvervalsingWhite Dust schreef op 05 mei 2004 @ 17:18:
zo denk ik dat RPGs als Baldurs Gate (mogelijk Diablo [subgeen RPG![/sub] zelfs) hoger zullen eindigen dan een juweel als PlaneScape: Torment...
Ook lekker gestemd, alleen MMORPG overgeslagen. Ben reuze benieuwd naar de uitslag. Dat Stunts, Mafia en PlaneScape: Torment maar mogen winnen
Ik heb ook maar op mijn all-time favorieten gestemd. Eigenlijk vind ik ook dat ze er allemaal wel tussen stonden.
Wel een beetje jammer dat er geen sport-spellen bij staan.
Oowh, wel miste ik Keen, dat heb ik vroeger echt kapot gespeeld.
Maar dat zullen wel niet heel veel mensen tot hun favorieten rekenen.
Kiezen tussen GTA3, GTA:VC, Max Payne I & II en Mafia.
Of NFS 1 & 2, 3, 4, 5, 6 en U, GPL, LFS en Stunts.
Echt ontzettend moeilijk om daar punten te verdelen.
Verwijderd
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Verwijderd
10 Punten natuurlijk voor Transport Tycoon (ik kijk ook zekers uit naar Locomotion)
En overall winner voor mij is natuurlijk Diablo I en II nog zoveel mensen die dit spel spelen na al die jaren. Hulde aan Blizzard
Hier ookVerwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 12:28:
10 Punten natuurlijk voor Transport Tycoon (ik kijk ook zekers uit naar Locomotion)
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Tis wel duidelijk dat ik Godgames
Wees gerust: ik heb in ieder geval meer punten toegekent aan PlaneScape Torment dan aan BGII en NWN_Fonz: Wat jij vind hoeft nog niet gelijk de waarheid te zijn, als jij het een slecht spel vind, goed, maar jij bent gelukkig niet de enige die gaat stemmen,het is maar net wat de massa stemt, zo denk ik dat RPGs als Baldurs Gate (mogelijk Diablo [subgeen RPG![/sub] zelfs) hoger zullen eindigen dan een juweel als PlaneScape: Torment...
Kan je ook negatieve punten toekennen? (Icewind Dale 2

Omdat ik zelf nooit racegames speelt heb ik elke race spel maar 1000x zoveel punten gegeven als elk ander race spel.
[ Voor 12% gewijzigd door Infinitive op 06-05-2004 17:31 ]
putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]
Theme Hospital is ook 10 punten waard, Simcity (zeker Classic) ook, enzovoorts, dat is ook precies het probleemVerwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 12:28:
Voor mij was die genre niet moeilijk,
Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n
Ben al bezig met stemmen, tis wel lastig om puntjes goed te verdelen
Edit:
Aiii, dit is moeilijk.. Ik heb gewoon niet genoeg punten in de RTS categorie
[ Voor 77% gewijzigd door StarLite op 06-05-2004 19:44 ]
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Wacht maar tot je bij god games komtStarLite schreef op 06 mei 2004 @ 19:34:
Hijs errug traag, of ligt dat aan mij?
Ben al bezig met stemmen, tis wel lastig om puntjes goed te verdelen
Edit:
Aiii, dit is moeilijk.. Ik heb gewoon niet genoeg punten in de RTS categorie
Goed man
Maareh, jongens *richt zich tot admins*. What the fuck? Dacht toch echt dat we in 2004 leefden. Wist niet dat Tiberian Dawn vorig jaar werd uitgebracht
OK, I'll cut the bullcrap. Doe dan of een game-award met titel GoT game awards of all time met de spellen die nu erin staan (wel de series eventjes bij elkaar doen slimmerts
Ik kan nu ook wel de winnaars raden (Half-Life & Tiberian Dawn bijvoorbeeld).
[ Voor 10% gewijzigd door Snappie88 op 07-05-2004 11:15 ]
Surfin' paradise!
Ik heb geen console neeWhite Dust schreef op 05 mei 2004 @ 17:18:
Sowieso Terr en ik hebben consoles, of Fuelke er één heeft weet ik niet...
De reden dat console spellen er niet bij staan is gewoon omdat het totaal verschild van elkaar, moet je een apparte console cattegorie maken met alle genres daar in of gewoon tussen de bestaande genres ook de console spellen zetten. Geloof me, we hebben hier wel de punten tegen elkaar proberen af te wegen.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Verwijderd
Oeps-SaveMe- schreef op 05 mei 2004 @ 15:51:
Pfffffff,
thief serie en system shock series onder de categorie FPS![]()
Bij Deus Ex 1 hebben we er wel aan gedacht, maar dat dat eigenlijk geen FPS spellen zijn heb ik even over het hoofd gezien.
/me is nog wel een groot System Shock 2 fan
Die zijn we niet helemaal vergeten, maar we hebben hem er niet ingestopt omdat we maar weinig andere (populaire) TBS konden verzinnen. Maar, grote kans dat dat het favoriete TBS van heel veel mensen geweest zou zijnHeb ik de Heroes of Might and Magic serie over het hoofd gezien of staat ie er echt niet in? Deel 1, 2 en 3 heb ik helemaal grijs gespeeld. Hopelijk zitten ze er volgend jaar wel bij.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:12 ]
Vind ik wel een geldig punt wat je hier noemt. PC tussen Console en anders zal inderdaad niet echt werken. Maar een aparte console verkiezing hoef ik dus niet te verwachten ?White Dust schreef op 05 mei 2004 @ 17:18:
Sowieso Terr en ik hebben consoles, of Fuelke er één heeft weet ik niet...
Verwijderd
AudiRS4 schreef op 08 mei 2004 @ 16:20:
[...]
Vind ik wel een geldig punt wat je hier noemt. PC tussen Console en anders zal inderdaad niet echt werken. Maar een aparte console verkiezing hoef ik dus niet te verwachten ?
We hebben ervoor gekozen om console en PC spellen een aparte verkiezing te geven, omdat het anders zoveel in een keer is. Of die verkiezing allerlei consoles spellen door elkaar wordt, of dat we ieder platform zijn eigen categoriëen geven, daar zijn we nog niet helemaal over uit. Wanneer de console verkiezing(en) komen, dat hangt er vooral van af hoe populair deze verkiezingen worden en hoeveel vrije tijd ons gegund wordt.
Excuses, was (en ben) niet helemaal wakker geloof ik.

// gelijk maar even stemmen dan
[ Voor 11% gewijzigd door Wom op 08-05-2004 21:54 ]
(strategy is bij de meeste andere RTS-games toch ver te zoeken...tis vaak meer een kwestie van wie de meeste en sterkste units heeft)
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
mee eens, als dit elk jaar moet terugkomen is het leuker om alleen de spellen van dat jaar te laten meedingen. Anders worden elk jaar dezelfde spellen gekozenSnappie88 schreef op 07 mei 2004 @ 11:08:
Leuk initagief (ofzow, 't is vroeg)
Maareh, jongens *richt zich tot admins*. What the fuck? Dacht toch echt dat we in 2004 leefden. Wist niet dat Tiberian Dawn vorig jaar werd uitgebracht
OK, I'll cut the bullcrap. Doe dan of een game-award met titel GoT game awards of all time met de spellen die nu erin staan (wel de series eventjes bij elkaar doen slimmerts), of doe een GoT Game Awards 2004 met alle spellen die in 2003 zijn uitgekomen.
Ik kan nu ook wel de winnaars raden (Half-Life & Tiberian Dawn bijvoorbeeld).
oh en die site is rete traag, is daar wat aan te doen?
[ Voor 5% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 10-05-2004 10:54 ]
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Dat is waarschijnlijk omdat iedereen massaal probeert te stemmenSchaapje_BlaaT schreef op 10 mei 2004 @ 10:53:
[...]
mee eens, als dit elk jaar moet terugkomen is het leuker om alleen de spellen van dat jaar te laten meedingen. Anders worden elk jaar dezelfde spellen gekozen
oh en die site is rete traag, is daar wat aan te doen?
Ik zal ook eens wat puntjes doorvoeren. Wel jammer dat het een overall award is, en niet gewoon van het afgelopen jaar. Want nu komen echt al die toppers van vroeger weer naar boven

Verwijderd
Dit is een quote uit de officiele Blizzard E3 StarCraft: Ghost FAQ. Zegt natuurlijk genoeg over de winnaar in de RTS categorieHow many copies of StarCraft have been sold?
To date, the StarCraft franchise has shipped over 8 million copies.
erm, lol?Kwartjuh schreef op 08 mei 2004 @ 22:49:
Wel sip dat de enigste écht Real Time Strategy game-reeks er niet bij staat... Total War
(strategy is bij de meeste andere RTS-games toch ver te zoeken...tis vaak meer een kwestie van wie de meeste en sterkste units heeft)
Dan heb jij nog nooit intensief een RTS gespeeld
Een andere RTS dan Total War dus he...
[ Voor 48% gewijzigd door PromWarMachine op 13-05-2004 15:49 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Sorry maar uh bij C&C generals, en dan het expension pack zero hour( ik speel eigenlijk niet anders), komt wel degelijk strategie bij, online kom je er niet door alleen maar veel te bouwen, althans niet tegen de betere gasten. En dit zal ongetwijfeld ook gelden voor een aantal andere RTS games.Kwartjuh schreef op 08 mei 2004 @ 22:49:
Wel sip dat de enigste écht Real Time Strategy game-reeks er niet bij staat... Total War