GoT game awards 2004 - Discussie topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 294 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:33

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter
Zoals je Hier Kan lezen is het tijd voor de GoT game awards verkiezing 2004.

Je kan dit topic gebruiken voor vragen, discussies en voorspellingen. Have fun 8)

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:02
Ik denk dat Far Cry en UT2004 wel goed gaan bevallen onder de gamers dit jaar

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 15:48
GTA:VC gaat het denk ik ook niet slecht doen :P

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 15:38

Wekkie

Yeah

Wat dacht je van The Sims? :P ( TMF game awards was dat van dacht ik :r )

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14-09 12:46
PC games ... die heb ik al een jaar niet meer gespeeld, helaas geen votes van mij :(

Wel een tof idee trouwens :)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-12-2020
Dj_Neo_Ziggy schreef op 04 mei 2004 @ 21:55:
Ik denk dat Far Cry en UT2004 wel goed gaan bevallen onder de gamers dit jaar
Maar je kan ook kiezen uit games voor 2004.. dan stem ik toch liever op Half life 1 of de Originele Unreal Tournament (en misschien velen anderen). Laat je stem dus niet beinvloeden door wat je op dit moment "vet" vindt. Ik kan me best vermaken met Far Cry.. maar de kik die ik kreeg toen ik Half life 1 voor het eerst speelde is voor mij toch echt onverslaanbaar 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-09 07:50

momania

iPhone 30! Bam!

Midnightimpact schreef op 04 mei 2004 @ 22:12:
[...]

Maar je kan ook kiezen uit games voor 2004.. dan stem ik toch liever op Half life 1 of de Originele Unreal Tournament (en misschien velen anderen). Laat je stem dus niet beinvloeden door wat je op dit moment "vet" vindt. Ik kan me best vermaken met Far Cry.. maar de kik die ik kreeg toen ik Half life 1 voor het eerst speelde is voor mij toch echt onverslaanbaar 8)
Idd, het gaat hier wel om de all-time favorites :)

* momania denkt nog even met een zucht terug aan Day of the Tentacle en alle Larry gamez
Dat waren nog eens tijden 8) :P

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Denk zelf dat UT2004, FarCry en Prince of Persia goed uit de bus komen. The Frozen Throne als beste expansion pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield 1942 natuurlijk, nog nooit zoveel tijd aan 1 game besteed in me leven denk ik :P nah ja misschien TTD nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 22:16:
Battlefield 1942 natuurlijk, nog nooit zoveel tijd aan 1 game besteed in me leven denk ik :P nah ja misschien TTD nog :)
Vroeger nooit spellen zoals Civilization 1 gespeeld?, dag in dag uit minimaal 4 uur per dag, jaren lang. Dat waren pas tijden :D, Games gingen toen niet zo snel vervelen bij gebrek aan concurrentie/afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:23

Wom

Waarom alleen PC games ? Te weinig console gamers in de crew zeker :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

Wat denken jullie van Need for speed underground, die gaat er ook goed uitkomen net zoals vice city, First person shooter gaat Far cry worden denk ik,
Ik ga op rcwt ; et stemmen :)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Midnightimpact schreef op 04 mei 2004 @ 22:19:
[...]

Vroeger nooit spellen zoals Civilization 1 gespeeld?, dag in dag uit minimaal 4 uur per dag, jaren lang. Dat waren pas tijden :D, Games gingen toen niet zo snel vervelen bij gebrek aan concurrentie/afwisseling.
Nee helaas denk ik nu wel achteraf, heb volgens mij ooit weleens civ 3 gespeelt of een eerdere versie maar weet alleen nog dat ik het spel wel goed vond maar om een 1 of andere reden nooit verder gespeelt... (volgens mij speelde ik het toen op een instabiel systeem waardoor het regelmatig crashen deed, frustrerend)

Ik speel nu rise of nations thrones en patriots, dat spel ruled best wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, C&C Tiberian Dawn, de game die toch echt de scene aan het rollen bracht rond real time strategy. Voorheen waren Dune 1 en Dune 2 er al ook maar die hadden niet dezelfde impact.

Daarna kwam natuurlijk het machtige Starcraft, en Total Annihilation.

Ik zou dan de keuze ook echt laten vallen op de invloed die de game heeft gehad. Ook Doom 1 had een dergelijke invloed, Wolfenstein was hier ook weer niet echt de start van de scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
shameblaster schreef op 04 mei 2004 @ 22:22:
Wat denken jullie van Need for speed underground, die gaat er ook goed uitkomen
Als dat als beste racegame hier gaat uitkomen lees ik nooit meer een race topic op GoT. Een race game draait om het racen zelf, niet al de poespas uit NFS:U. Misschien jammer dat er op de PC nooit een Sega GT of Gran Turismo is uitgekomen, maar er zijn toch echt tientallen goede f1 games, rally games en arcade races die zeer verslavend waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Midnightimpact schreef op 04 mei 2004 @ 22:54:
[...]

Als dat als beste racegame hier gaat uitkomen lees ik nooit meer een race topic op GoT. Een race game draait om het racen zelf, niet al de poespas uit NFS:U. Misschien jammer dat er op de PC nooit een Sega GT of Gran Turismo is uitgekomen, maar er zijn toch echt tientallen goede f1 games, rally games en arcade races die zeer verslavend waren.
Sega GT is wel op de PC uitkomen, heb hem hier zelfs origineel liggen. Het is echter niet aan te raden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fraggel
  • Laatst online: 07-01-2023
Dan wil ik ook nog wel even Mafia in de groep gooien. Dat vond ik echt de beste singleplayer ervaring ooit in het FPS genre! _/-\o_

Pluk de dag, maar laat nog wat hangen voor morgen! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 17:53
Ik ben zelf jaaaaren verslaafd geweest aan Super Mario World 8)

Erm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:13
ik weet niet of het op prijs gesteld wordt nu nog, maar ik wil wat vraagtekens en kanttekeningen bij deze 'verkiezingen' zetten.

Zo te zien is het een favorite games from all time verkiezingen, waarom heet het dan game awards 2004?
Daarnaast staat er de ene keer een serie in, en de andere keer staan games die eigenlijk een serie zijn, los van elkaar. Ik mis bijvoorbeeld ook civ1 en warcraft1, en andere games waar ik wellicht op zou stemmen.

Is het niet leuker nuttiger en vetter om te weten wat gamers de beste gamen vonden over alle games die in 2003 uitkwamen? Dan kan je ook volledig zijn, immers zoveel games komen er in een jaar niet uit.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midnightimpact
Ramon de Jesus schreef op 04 mei 2004 @ 23:12:
Ik mis bijvoorbeeld ook civ1 en warcraft1, en andere games waar ik wellicht op zou stemmen.
Heb je de Godgames catagorie soms over het hoofd gezien ;)
Civ 1 t/m 3 staan er wel degelijk bij: http://verk.gathering.twe...ow_categorie.php?cat_id=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:13
Midnightimpact schreef op 04 mei 2004 @ 23:17:
[...]

Heb je de Godgames catagorie soms over het hoofd gezien ;)
Civ 1 t/m 3 staan er wel degelijk bij: http://verk.gathering.twe...ow_categorie.php?cat_id=3
:Z het gaat er niet om wat er wel of niet instaat, het gaat erom dat je een veel beter beeld krijgt als je kiest tussen games van een bepaald jaar.

[ Voor 21% gewijzigd door Ramon op 04-05-2004 23:21 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 13:07
Verwijderd schreef op 04 mei 2004 @ 22:30:
Ik speel nu rise of nations thrones en patriots, dat spel ruled best wel :)
Idd, vooral die Nederlanders natuurlijk :) Age of Empires/Mythology is echt een makkie vergeleken met RoN. Hardest/Titan, no problem. Bij RoN Easy of hoger, big problem! (ik ben dan ook nog geen echte getrainde RoNner, en AoE doe ik als sinds '97).

Ook vind ik Empires:met-die-lange-naam wel een aardige.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Deus Ex natuurlijk. Alleen al het feit dat hij niet onder FPS gerangschikt staat, geeft al aan hoe goed dit spel verschillende onderdelen kan combineren. Nog nooit een spel zo vaak opnieuw gespeeld (muv racegames, maar dat ligt anders).
Goed: Herspeelbaarheid, Stealth (gevoel dat het echt verschil maakt), sfeer, verhaal, duur.

Minder: Savegames (gingen al snel in de tientallen MB's, schoot niet op met laden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Laatst online: 15-09 14:02
Hmm Ik zou zeker nog op Quake 3 stemmen, dat spel speel ik bijna dagelijks.
Voor de rest zou ik op de open source versie van Star Control II stemmen, als hij er in zat!

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:44
Nou, ik denk dat ons nog heel wat te wachten staat: Doom 3, Half-life 2, Driver 3 etc. etc.
Maar ook vindt ik dat Far Cry een geweldig spel was, maar niet alleen Far Cry, er zijn de afgelopen maanden best vette/mooie games uitgekomen, en zoals al hieboven werdt vermeld staat ons nog heel wat te wachten ;)
Dus ik houd mijn Awardjes nog even bij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
Hmm, ik wilde net gaan stemmen en er staat bij Adventure al een vinkje. Ik zou tien punten aan Grim Fandango hebben gegeven. Dit klopt niet.

[edit]
Hmm, nu staan zelfs overal behalve bij Third Person / Action Adventures vinkjes...
[edit2]
Nu overal. Wat gaat er fout? Ik heb nog helemaal nergens op gestemd.

[ Voor 41% gewijzigd door Brent op 05-05-2004 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

* important *

Gaat niet helemaal goed zo te zien met de site :+
Volgens mij zit iedereen onder het zelfde userid te stemmen.
Iets met hardcoded :X :X :+

ACM zal er morgen wel even naar kijken, die zal ik daar even voor vragen, dan resetten we de boel morgen en geef ik wel even aan wanneer er wel kan worden gestemd :)

[ Voor 17% gewijzigd door momania op 05-05-2004 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
OK :) Ik vermoedde al iets in die richting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-09 23:37
Mja, werd zelfs beschuldigd van vals spelen. :P

offtopic:
[mierenneuk-mode]Probeert is met een 't', niet met een 'd'. :P[/mierenneuk-mode] (@ error scherm dat je vals speelt dus)

[ Voor 19% gewijzigd door The Will op 05-05-2004 00:09 ]

There is no magic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witwasser
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Wie is dit geweest? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm, ik weet niet of dit komt omdat het nog geen 5 mei is, maar bij mij staat overal al een vinkje bij "zelf gestemd" en heeft ie automatisch al alle 10 de punten per catagorie verdeeld (steeds over 1 game) :?.

editje: zo te zien zijn er in de tussentijd meerdere mensen geweest met hetzelfde probleem.

Ik dacht trouwens in eerste instantie ook dat het alleen ging om games die in de periode Q2 2003 - Q1 2004 uit zijn gekomen, maar schijnbaar zijn het all-time favorieten awards.

nog een editje: waarom staan de Grand Prix games niet in de race-catagorie (of wellicht in een aparte simulatie-catagorie)? Grand Prix 4 verdient toch aardig wat van mijn racepuntjes... Blade Runner vind ik trouwens ook wel redelijk actie-adventure. Leunt meer naar de adventure kant aan natuurlijk, maar toch..

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 00:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

The Will schreef op 05 mei 2004 @ 00:08:

offtopic:
[mierenneuk-mode]Probeert is met een 't', niet met een 'd'. :P[/mierenneuk-mode] (@ error scherm dat je vals speelt dus)
offtopic:
Nou en :P :*

Iig hebben we even kunnen zien dat het werkt met 1 user. :+

Morgen zal het dan wel echt gekoppeld zijn met je GoT account en dan beginnen we een half dagje later dus pas met stemmen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Hmm, Ik wil mafia er ook graag bij hebben. Ik ben erg blij dat ik die in mn bezit heb. Supergame. Ik zit nu met smacht te wachten op Codename: Panzers. De demo heeft me overgehaald, rts met authentieke WW2 gereedschap (jammer van het 'generals' gehalte, realisme wordt af en toe overboord gegooid).

Maare, hoe kan ik nu stemmen? :X Ik kan nergens punten geven?

Edit:

Ah ik zie het al. Foutje van de crew. Ennuh, Grim Fandango verdient die 10 punten dus echt wel.

offtopic:
[quote]Wekkie schreef op 04 mei 2004 @ 22:06:
Wat dacht je van The Sims? :P ( TMF game awards was dat van dacht ik :r )[/quote]

Haha, en door wie was dat gesponsord? EAgames natuurlijk! (Geen wonder dat het ook drie games van EA waren).

[ Voor 11% gewijzigd door L3TUC3 op 05-05-2004 00:23 ]

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:44
Ja, Mafia was en is nog steeds een geweldige game, ik kan niet wachten op Mafia 2 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
Mafia staat onder Third Person, dus daar hoef je niet meer om te zeuren ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

UT2004 zal wel hoog staan, maar ook Farcry natuurlijk... wie kan farcry vergeten.

Mario World ook :-p

Zelf vind ik Vice City zeker de moeite waar... de vrijheid ..waardoor je niet met de missies bezig hoeft te zijn..maar gewoon kan rondrijden....

[ Voor 42% gewijzigd door swampy op 05-05-2004 00:25 ]

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog ff een tipje voor de maker/admin van de poll. Ik was nog net op tijd om me stem voor 1 categorie uit te brengen. En zo evil als ik ben, heb ik 2 spellen 10 punten gegeven. Volgens mij is dit niet de bedoeling en hoor je maar 1 spel 10 punten te kunnen geven, toch :?
Check maar de rpg en hack/slash games, 2 spellen met 10 punten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF, ik kom van bed af, denk even te gaan stemmen, is alles al ingevuld, wat is dit voor bullshit? Ik heb helemaal nog niet gestemd.. maar er zijn gewoon al dingen ingevuld..

edit: oh, ik zie dat meer users dit hebben, ik had alleen het topic niet gelezen, woedend was ik :9

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2004 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Rare vraag misschien, maar hoe moet je stemmen? Als ik op die link klik kan ik nergens punten invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
deuxani schreef op 05 mei 2004 @ 09:57:
Rare vraag misschien, maar hoe moet je stemmen? Als ik op die link klik kan ik nergens punten invullen.
Er is een beetje iets fout gegaan en nu staat er bij iedereen (?) al dat ie zelf gestemd heeft... Je moet dus even wachten tot dit gefixt is, en dan kan je gaan stemmen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-08 02:10

Virgil

We're not alone

Ok, ik heb nog nooit gestemd. Maar ik kan ook niet meer stemmen blijkt. Alles is voor mij al ingevuld. En nog bij spellen ook die ik helemaal niet leuk vind. Beter nog, ik zie dit topic voor het eerst, en wist niet eens hoe ik moest stemmen :?

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

eghie

Spoken words!

deuxani schreef op 05 mei 2004 @ 09:57:
Wil nu niet, omdat het verkeerd is gegaan. ACM gaat er morgen/vandaag even naar kijke.

Ik denk dat Battlefield 1942, Unreal Tournament (2004) en een van de C&C titel (denk Red Alert 2) erg goed uit de bus komen, want Battlefield 1942 en UT 2004 vond ik toch wel een van de beste team games in tijden met goede gameplay. UT classic vond ik ook wel mooie gameplay (heel veel gespeeld). C&C Red Alert 2 vind ik de beste strategy spel ooit. Die heeft ook een vet goede gameplay en ook goed uitgebalanceerde teams.

Ik weet eig niet hoe BF: Vietnam het gaat doen, want die heb ik nog niet gespeeld, maar als ik de screenies zo zie en de verhalen zo hoor, dan is dat ook een erg goede game.

[ Voor 52% gewijzigd door eghie op 05-05-2004 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Iedereen moet voor Fallout stemmen!!!!!!! :P
Maar het werkt idd nog niet :+ Nog even wachten en dan al m'n puntjes aan Fallout geven O+

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Er is voor mij alvast op een hele berg games gestemd. Games die ik nog nooit gespeeld heb. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Als het goed is moet het nu goed werken ...

* momania houd z'n hart vast :X :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Eens ff kijken dan :)

Een collectie JS runtime errors als ik op Vote klik. Met als resultaat de volgende tekst bovenaan de pagina:
code:
1
vote op id 86: 0vote op id 87: 0vote op id 88: 0vote op id 89: 0 etc..

[ Voor 214% gewijzigd door Victor op 05-05-2004 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eghie
  • Niet online

eghie

Spoken words!

momania schreef op 05 mei 2004 @ 10:17:
Als het goed is moet het nu goed werken ...

* momania houd z'n hart vast :X :+
Werkt nog niet helemaal, nu ben ik 2 punten kwijt namelijk. Ik wou er 3 op bf 1942 en 2 op ut classic en 3 op ut 2004, dat zijn er totaal 8. Toen heb ik vote gedaan en toen stonden me totaal aantal punten op 0 terwijl ik er nog 2 over heb. Nu kan ik niet meer stemmen in die category, omdat de pagina geen keuzevakjes meer aangeeft.

* eghie las de regels ff verkeerd, dat je met 10 punten per category kunt stemmen.

[ Voor 33% gewijzigd door eghie op 05-05-2004 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zit Halo (pc) er niet bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sv3n
  • Laatst online: 17-09 15:48
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 10:31:
Waarom zit Halo (pc) er niet bij?
omdat dat geen goed/leuk spel is :? >:)

inderdaad raar dat ie er niet bijstaat ken genoeg mensen die dat een leuk spel vinden :)

Last.fm
Films!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

King_Louie schreef op 05 mei 2004 @ 10:20:
Eens ff kijken dan :)

Een collectie JS runtime errors als ik op Vote klik. Met als resultaat de volgende tekst bovenaan de pagina:
code:
1
vote op id 86: 0vote op id 87: 0vote op id 88: 0vote op id 89: 0 etc..
Zijn geen errrors, is nog debug info :X
Nah ja.. valt wel mee te leven toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:10

UTM

Hier: Game Awards 2004 staat imo iets verkeerds
MMORPG
Mass Multiplayer Online Role Playing Games
Moet dat niet
Massive Multiplayer Online Role Playing Games
zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

och... die paar letters maken mij niet zoveel O-)

EVE krijgt de puntjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper
  • Laatst online: 19-06 21:50

Pepper

The one and only!!

momania schreef op 05 mei 2004 @ 10:49:
[...]

Zijn geen errrors, is nog debug info :X
Nah ja.. valt wel mee te leven toch? :P
bij mij werkt ie gewoon hoor! :P

dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sv3n schreef op 05 mei 2004 @ 10:33:
[...]

omdat dat geen goed/leuk spel is :? >:)

inderdaad raar dat ie er niet bijstaat ken genoeg mensen die dat een leuk spel vinden :)
Over het algemeen is Halo een wereld game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirmPete
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
't Is toch 10 punten per category en niet 10 punten per spel?

Firmpete on Aerie Peak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er misschien een beetje laat mee, maar waarom staat Dark Earth niet bij de adventures? Dat vond ik een van de vetste adventures ooit. Voor die tijd mooie graphics, leuke verhaallijn, goede gameplay, etc.

Maar misschien was t wel een *** game, meeste games die ik een tijd terug heb gespeelt en die ik nu weer is speel, vind ik bagger :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik mis eigenlijk de overige sport spelletjes/simulators.
Spelletjes als Pes, Fifa, NHL, Cycling manager etc.

Voor de rest natuurlijk een prima initiatief. B)

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino Rossi
  • Laatst online: 01-07-2012

Valentino Rossi

VDW Racing Team

Ligt het nou aan mij, of staat er geen enkele motor(race)sim bij :?

[ Voor 5% gewijzigd door Valentino Rossi op 05-05-2004 15:35 ]

..::|VDW Pocketbike Racing Team|::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-09 16:53
LoneRanger schreef op 05 mei 2004 @ 15:23:
Ik mis eigenlijk de overige sport spelletjes/simulators.
Spelletjes als Pes, Fifa, NHL, Cycling manager etc.

Voor de rest natuurlijk een prima initiatief. B)
with stupid /\ /\ /\ /\

Hoe kan ik er voor zorgen dat PES ook een GOT game award krijgt? :D

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Pfffffff,

thief serie en system shock series onder de categorie FPS 8)7 |:(

en der zit ook een fout in het vote-script; als ik op vote druk verschijnt er boven aan
de pagina

code:
1
2
3
4
5
vote op id 54: 0vote op id 55: 0vote op id 56: 0vote op id 57: 0vote op id 58: 0vote op id 59: 0vote op id 60: 0
vote op id 61: 0vote op id 62: 0vote op id 63: 0vote op id 64: 0vote op id 65: 0vote op id 66: 0vote op id 67: 0
vote op id 68: 0vote op id 69: 10vote op id 70: 0vote op id 71: 0vote op id 72: 0vote op id 73: 0vote op id 74: 0
vote op id 75: 0vote op id 76: 0vote op id 77: 0vote op id 79: 0vote op id 80: 0vote op id 81: 0vote op id 82: 0
vote op id 83: 0vote op id 84: 0vote op id 85: 0vote op id 209: 0

[ Voor 81% gewijzigd door -SaveMe- op 05-05-2004 15:56 ]

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Ja dat is bekend toch? Lekker debug info verder niet dodelijk vervelend :? . Mijn vote is gemaakt in ieder geval. Ik had niet goed gelezen dus de eerste keer zat ik elk spel te boordelen met 1 tot 10 punten. Lekker veel werk is dat :)

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier zijn mijn 2 cents:

Iedereen die ook maar denkt dat UT2004 hoog zal eindigen heeft geen verstand van games. UT2004 verkoopt gewoon niet. Is al net zo hard geflopt als UT2003.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 16:42:
Hier zijn mijn 2 cents:

Iedereen die ook maar denkt dat UT2004 hoog zal eindigen heeft geen verstand van games. UT2004 verkoopt gewoon niet. Is al net zo hard geflopt als UT2003.
Wat hebben verkoopcijfers te maken met de kwaliteit van een game ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel veel. Game zuigt, dus niemand koopt hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-05 11:10
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 16:46:
Idd, en veel verkopende dingen zijn altijd goed.

40 million Bob Saget fans can't be wrong 8-)

specs desktop | specs laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 16:46:
Verkoopcijfers zouden veel te maken moeten hebben met de kwaliteit van een spel, maar dat is helaas maar al te vaak niet het geval. Kijk maar naar bijvoorbeeld de A2 Racer-serie, veelal prut, maar het wordt in Nederland toch aardig goed verkocht.

En andersom kan het natuurlijk ook, spellen als Sacrifice, Giants, Beyond Good & Evil en Homeworld zijn hele goede spellen, maar niemand koopt ze, omdat het geen standaard spel is, maar iets origineels...

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A2 racer serie verkocht alleen doordat het

a) Nederlands was.
b) Tegen een budget prijs in de winkels lag.
c) Je in Nederland over de snelweg kon scheuren (eerste deel).
d) De game vooral goed viel onder de mainstream gamers (bijv pa en ma met hun kroost).

UT2003 en 2004 wordt (werd) vooral gespeeld door veelal hardcore gamers, die er inmiddels ook alweer vanaf zijn gestapt omdat het spel gewoonweg niet lekker speelt. De hele community van UT2004 stelt gewoon niks voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 16:52:
A2 racer serie verkocht alleen doordat het

a) Nederlands was.
b) Tegen een budget prijs in de winkels lag.
c) Je in Nederland over de snelweg kon scheuren (eerste deel).
d) De game vooral goed viel onder de mainstream gamers (bijv pa en ma met hun kroost).

UT2003 en 2004 wordt (werd) vooral gespeeld door veelal hardcore gamers, die er inmiddels ook alweer vanaf zijn gestapt omdat het spel gewoonweg niet lekker speelt. De hele community van UT2004 stelt gewoon niks voor.
Naar mij nmening te vroeg om te juichen voor UT2004. Wat ik wel nog steeds raar vind, is dat UT2004 goedkoop in de winkels zou komen. Dit was de bedoeling van Epic om de teleurstelling van UT2003 een beetje in te halen. In nederland heb ik niets van deze prijzen gemerkt. Bij play.com toen 2 voor dezelfde NL prijs gehaald. Voor 25 euro vind ik UT2004 een prima spel! En zeker nog veel te vroeg om het een flop te noemen.

Met ut2003 ben ik wel met je eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

_Fonz: Wat jij vind hoeft nog niet gelijk de waarheid te zijn, als jij het een slecht spel vind, goed, maar jij bent gelukkig niet de enige die gaat stemmen,het is maar net wat de massa stemt, zo denk ik dat RPGs als Baldurs Gate (mogelijk Diablo [subgeen RPG![/sub] zelfs :X) hoger zullen eindigen dan een juweel als PlaneScape: Torment...
AudiRS4 schreef op 04 mei 2004 @ 22:22:
Waarom alleen PC games ? Te weinig console gamers in de crew zeker :P
Sowieso Terr en ik hebben consoles, of Fuelke er één heeft weet ik niet...

De reden dat console spellen er niet bij staan is gewoon omdat het totaal verschild van elkaar, moet je een apparte console cattegorie maken met alle genres daar in of gewoon tussen de bestaande genres ook de console spellen zetten. Geloof me, we hebben hier wel de punten tegen elkaar proberen af te wegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb ook gestemd.. wel lache daar ook weer wat oude games te hebben gezien, zo kreeg voor mij GTA1 & 2 de voorkeur boven 3 en VC.. ik vond ze gewoon leuker.

Ik heb gewoon gestemd op mijn all-time-favorite games, sommige mensen stemmen waarschijnlijk op hun favoriete games van dit moment. Zonde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je (men) trouwens vergeten bent bij de racegames is de Grand Prix serie van Geoff Crammond .. of heb ik erover heen gelezen ..

En idd, ik vind het geen goed spel. En ik hoop velen met mij. Want ik kan er maar niet over uit, dat een baggerspel als UT2004 misschien hoog in de lijsten komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:40

swampy

Coconut + Swallow = ?

Midnightimpact schreef op 04 mei 2004 @ 22:54:
[...]

NFS: HP2 heb ik daarom ook nog liggen, daar gaat het meer om het racen zelf...en dat speelt zo lekker gewoon :-p

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkoopcijfers willen ook wel wat zeggen over hoe goed een game is, neem bijv. de Battlefield series, in principe alleen bedoeld voor online play. Als dat niet verkoopt zul je weinig mensen zien online... en heb je niet echt een goede reden meer om het te kopen omdat het anders nog meer zuigt :+

Verder heb je meer mond op mond reclame bij meer verkopen, en meestal ook betere support van het bedrijf zelf omdat er een community ontstaat (uitzonderingen daargelaten, mohaa bijv. :X ).

Eigenlijk een soort van vraag en aanbod :P kwaliteit van een game (gameplay) maar ook de hoeveelheid mensen die het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Laatst online: 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

White Dust schreef op 05 mei 2004 @ 17:18:
zo denk ik dat RPGs als Baldurs Gate (mogelijk Diablo [subgeen RPG![/sub] zelfs :X) hoger zullen eindigen dan een juweel als PlaneScape: Torment...
In dat geval mag statsvervalsing ;)

Ook lekker gestemd, alleen MMORPG overgeslagen. Ben reuze benieuwd naar de uitslag. Dat Stunts, Mafia en PlaneScape: Torment maar mogen winnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-09 09:29
Wel een erg goed id.

Ik heb ook maar op mijn all-time favorieten gestemd. Eigenlijk vind ik ook dat ze er allemaal wel tussen stonden.
Wel een beetje jammer dat er geen sport-spellen bij staan.

Oowh, wel miste ik Keen, dat heb ik vroeger echt kapot gespeeld.
Maar dat zullen wel niet heel veel mensen tot hun favorieten rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booster
  • Laatst online: 13-09 14:23

Booster

Superuser

Holy banana, wat een keuzes. ;)

Kiezen tussen GTA3, GTA:VC, Max Payne I & II en Mafia.
Of NFS 1 & 2, 3, 4, 5, 6 en U, GPL, LFS en Stunts.
Echt ontzettend moeilijk om daar punten te verdelen.

The cake is a lie | The Borealis awaits...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overduidelijk TTDLX (transport tycoon deluxe) en dan nu OpenTTD. Maar Baldurs Gate II was ook top. Dit zijn de spellen die me nog steeds zoet houden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Oeh...moeten kiezen tussen Theme Hospital, Theme Park, Simcity en nog een paar...ik heb ze elk 2 punten ofzo gegeven :)

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij was die genre niet moeilijk,

10 Punten natuurlijk voor Transport Tycoon (ik kijk ook zekers uit naar Locomotion)

En overall winner voor mij is natuurlijk Diablo I en II nog zoveel mensen die dit spel spelen na al die jaren. Hulde aan Blizzard :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 12:28:
10 Punten natuurlijk voor Transport Tycoon (ik kijk ook zekers uit naar Locomotion)
Hier ook :> . Ik speel dat spel nog steeds :)

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
Ik twijfelde enorm tussen stuk of 7 in dat genre :/

Tis wel duidelijk dat ik Godgames O+ vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
_Fonz: Wat jij vind hoeft nog niet gelijk de waarheid te zijn, als jij het een slecht spel vind, goed, maar jij bent gelukkig niet de enige die gaat stemmen,het is maar net wat de massa stemt, zo denk ik dat RPGs als Baldurs Gate (mogelijk Diablo [subgeen RPG![/sub] zelfs :X) hoger zullen eindigen dan een juweel als PlaneScape: Torment...
Wees gerust: ik heb in ieder geval meer punten toegekent aan PlaneScape Torment dan aan BGII en NWN ;)

Kan je ook negatieve punten toekennen? (Icewind Dale 2 :X )

Omdat ik zelf nooit racegames speelt heb ik elke race spel maar 1000x zoveel punten gegeven als elk ander race spel. :P

[ Voor 12% gewijzigd door Infinitive op 06-05-2004 17:31 ]

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GreatDictator
Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 12:28:
Voor mij was die genre niet moeilijk,

Theme Hospital is ook 10 punten waard, Simcity (zeker Classic) ook, enzovoorts, dat is ook precies het probleem :)

Und weil der Mensch ein Mensch ist | Drum hat er Stiefel im Gesicht nicht gern | Er will unter sich keinen Sklaven seh'n | und über sich keinen Herr'n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Hijs errug traag, of ligt dat aan mij? :?
Ben al bezig met stemmen, tis wel lastig om puntjes goed te verdelen :o

Edit:
Aiii, dit is moeilijk.. Ik heb gewoon niet genoeg punten in de RTS categorie :o

[ Voor 77% gewijzigd door StarLite op 06-05-2004 19:44 ]

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shuogg
StarLite schreef op 06 mei 2004 @ 19:34:
Hijs errug traag, of ligt dat aan mij? :?
Ben al bezig met stemmen, tis wel lastig om puntjes goed te verdelen :o

Edit:
Aiii, dit is moeilijk.. Ik heb gewoon niet genoeg punten in de RTS categorie :o
Wacht maar tot je bij god games komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania

momania

iPhone 30! Bam!

Woei, toch al 215 unieke users die een stem hebben uitgebracht.
Goed man d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Leuk initagief (ofzow, 't is vroeg :P)

Maareh, jongens *richt zich tot admins*. What the fuck? Dacht toch echt dat we in 2004 leefden. Wist niet dat Tiberian Dawn vorig jaar werd uitgebracht :S

OK, I'll cut the bullcrap. Doe dan of een game-award met titel GoT game awards of all time met de spellen die nu erin staan (wel de series eventjes bij elkaar doen slimmerts ;)), of doe een GoT Game Awards 2004 met alle spellen die in 2003 zijn uitgekomen.

Ik kan nu ook wel de winnaars raden (Half-Life & Tiberian Dawn bijvoorbeeld).

[ Voor 10% gewijzigd door Snappie88 op 07-05-2004 11:15 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 20:33

Fuelke

Forza Ferrari

Topicstarter

De reden dat console spellen er niet bij staan is gewoon omdat het totaal verschild van elkaar, moet je een apparte console cattegorie maken met alle genres daar in of gewoon tussen de bestaande genres ook de console spellen zetten. Geloof me, we hebben hier wel de punten tegen elkaar proberen af te wegen.
Ik heb geen console nee :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tjempjun
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-01-2016
Heb ik de Heroes of Might and Magic serie over het hoofd gezien of staat ie er echt niet in? Deel 1, 2 en 3 heb ik helemaal grijs gespeeld. Hopelijk zitten ze er volgend jaar wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op 05 mei 2004 @ 15:51:
Pfffffff,

thief serie en system shock series onder de categorie FPS 8)7 |:(
Oeps :o

Bij Deus Ex 1 hebben we er wel aan gedacht, maar dat dat eigenlijk geen FPS spellen zijn heb ik even over het hoofd gezien.

/me is nog wel een groot System Shock 2 fan
Heb ik de Heroes of Might and Magic serie over het hoofd gezien of staat ie er echt niet in? Deel 1, 2 en 3 heb ik helemaal grijs gespeeld. Hopelijk zitten ze er volgend jaar wel bij.
Die zijn we niet helemaal vergeten, maar we hebben hem er niet ingestopt omdat we maar weinig andere (populaire) TBS konden verzinnen. Maar, grote kans dat dat het favoriete TBS van heel veel mensen geweest zou zijn :)

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Vind ik wel een geldig punt wat je hier noemt. PC tussen Console en anders zal inderdaad niet echt werken. Maar een aparte console verkiezing hoef ik dus niet te verwachten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AudiRS4 schreef op 08 mei 2004 @ 16:20:
[...]

Vind ik wel een geldig punt wat je hier noemt. PC tussen Console en anders zal inderdaad niet echt werken. Maar een aparte console verkiezing hoef ik dus niet te verwachten ?
We hebben ervoor gekozen om console en PC spellen een aparte verkiezing te geven, omdat het anders zoveel in een keer is. Of die verkiezing allerlei consoles spellen door elkaar wordt, of dat we ieder platform zijn eigen categoriëen geven, daar zijn we nog niet helemaal over uit. Wanneer de console verkiezing(en) komen, dat hangt er vooral van af hoe populair deze verkiezingen worden en hoeveel vrije tijd ons gegund wordt.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Excuses, was (en ben) niet helemaal wakker geloof ik. O-)

// gelijk maar even stemmen dan ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Wom op 08-05-2004 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Laatst online: 25-08 12:54
Wel sip dat de enigste écht Real Time Strategy game-reeks er niet bij staat... Total War
(strategy is bij de meeste andere RTS-games toch ver te zoeken...tis vaak meer een kwestie van wie de meeste en sterkste units heeft)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Laatst online: 16-09 20:49
Snappie88 schreef op 07 mei 2004 @ 11:08:
Leuk initagief (ofzow, 't is vroeg :P)

Maareh, jongens *richt zich tot admins*. What the fuck? Dacht toch echt dat we in 2004 leefden. Wist niet dat Tiberian Dawn vorig jaar werd uitgebracht :S

OK, I'll cut the bullcrap. Doe dan of een game-award met titel GoT game awards of all time met de spellen die nu erin staan (wel de series eventjes bij elkaar doen slimmerts ;)), of doe een GoT Game Awards 2004 met alle spellen die in 2003 zijn uitgekomen.

Ik kan nu ook wel de winnaars raden (Half-Life & Tiberian Dawn bijvoorbeeld).
mee eens, als dit elk jaar moet terugkomen is het leuker om alleen de spellen van dat jaar te laten meedingen. Anders worden elk jaar dezelfde spellen gekozen

oh en die site is rete traag, is daar wat aan te doen?

[ Voor 5% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 10-05-2004 10:54 ]

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:53
Schaapje_BlaaT schreef op 10 mei 2004 @ 10:53:
[...]

mee eens, als dit elk jaar moet terugkomen is het leuker om alleen de spellen van dat jaar te laten meedingen. Anders worden elk jaar dezelfde spellen gekozen

oh en die site is rete traag, is daar wat aan te doen?
Dat is waarschijnlijk omdat iedereen massaal probeert te stemmen :P

Ik zal ook eens wat puntjes doorvoeren. Wel jammer dat het een overall award is, en niet gewoon van het afgelopen jaar. Want nu komen echt al die toppers van vroeger weer naar boven :) Zucht, 'nostalgie' :z :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In 2005 kunnen we natuurlijk altijd een Best of 2004 doen. Wat niet is kan nog komen enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

How many copies of StarCraft have been sold?
To date, the StarCraft franchise has shipped over 8 million copies.
Dit is een quote uit de officiele Blizzard E3 StarCraft: Ghost FAQ. Zegt natuurlijk genoeg over de winnaar in de RTS categorie :Y)
Kwartjuh schreef op 08 mei 2004 @ 22:49:
Wel sip dat de enigste écht Real Time Strategy game-reeks er niet bij staat... Total War
(strategy is bij de meeste andere RTS-games toch ver te zoeken...tis vaak meer een kwestie van wie de meeste en sterkste units heeft)
erm, lol?

Dan heb jij nog nooit intensief een RTS gespeeld ;)
Een andere RTS dan Total War dus he...

[ Voor 48% gewijzigd door PromWarMachine op 13-05-2004 15:49 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Ik mis een hele categorie: De simulaties.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Kwartjuh schreef op 08 mei 2004 @ 22:49:
Sorry maar uh bij C&C generals, en dan het expension pack zero hour( ik speel eigenlijk niet anders), komt wel degelijk strategie bij, online kom je er niet door alleen maar veel te bouwen, althans niet tegen de betere gasten. En dit zal ongetwijfeld ook gelden voor een aantal andere RTS games.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Pagina: 1 2 Laatste