Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je wilt bellen of gebelt wordt haal je hem eruit.

Dat vind ik niet meer als logisch, maar het is een beschermhoes, ik zelf draag m bijna altijd in mijn borstzak, uit gewoonte eigenlijk.

Maar ik heb m dan ook puur voor bescherming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostytosty1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09-2022
ja. is ook wel logich ook. ik kijk eerst nog een beetje rond.

even iets anders tussendoor.
dat foto edit is toch ook wel grappig

http://media.am-im.net/m/index.php?id=y550vFEDkI&raw=1

got undercover.

(kinderachtig he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-08 19:05
ik heb dat hoesje van Gagstar ook en wil er iig niet meer vanaf! De SX1 zit erin als gegoten, tis gemaakt van stevig leder (stinkt wel vaag, dat wel) en ziet er nagenoeg onverwoestbaar uit. De magneetsluiting is idd zeer handig al moet je soms wel ff zoeken naar het 'middelpunt' waar de magneet inklikt en zodoende goed blijft zitten maar na een poosje gaat dat bijkans vanzelf al. Ik heb gisteravond toevallig m'n SX1, in hoesje gelukkig, laten vallen van zo'n 1.5 meter hoogte op een parketvloertje. Uiterlijke beschadigingen heeft noch de gsm noch het hoesje maar ik weet nog niet zeker of de schok de gsm iets heeft aangedaan.... hij stond iig nog aan en doet geen rare dingen..... zonder hoesje mocht ik denk ik wel iig het achterklepje en batterij bij elkaar vegen. :) een aanrader dat hoesje! Je moet de gsm er idd wel uithalen voor alles wat je wilt doen maar daar is het ook enkel en alleen een bescherm/draaghoesje.

[ Voor 3% gewijzigd door porto33 op 04-06-2004 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 00:24:
ik ging net via bleutooth internetten, ik deed usb kabel erin, kon internetten, ik deed usb kabel eruit en connection viel uit (agile messenger) :)
Maar ik wil dus niet internetten op mijn telefoon, maar internetten met mijn computer en de telefoon dus laten inbellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil ook msnen en internetten via mijn mobiel zoals righttone al eerder heeft bewezen.
Alleen in de beschrijving staat dat je doris nodig hebt en ik heb geen doris en aangezien het shareware is wil ik het niet.
Is er een andere manier? andere gratis browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand misschien de juiste instellingen voor Smartmovie Converter??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Gebruik NetFront 3 Juliano, die is gratis (als je een Nokia enquete invult) en werkt volgens veel gebruikers beter dan Opera.

Borzo, ik heb pas geleden nog instellingen gepost:

"Heb je ook gespeeld met de video kbps en audio kbps? Bij mij staat video op 112 en audio op 64. Het kan ook liggen aan je player. Ik gebruik versie 2.12, die loopt perfect. Hogere en lagere versies geven bij mij ook schokken. Ik heb een hele speelfilm er op gezet en dat ging super. Ik heb nu gewoon een aantal videoclips. 1 ding, zet je geluiddelay op je telefoon op +0.55"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 04 juni 2004 @ 15:57:
Gebruik NetFront 3 Juliano, die is gratis (als je een Nokia enquete invult) en werkt volgens veel gebruikers beter dan Opera."
Heb gezocht naar dit programma maar kan hem nergens vinden alleen de Demo maar daar heb ik weinig aan :S
Heb je misschien een linkje waar ik deze enquete kan invullen en vervolgens het programma kan downloaden...?

alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 16:18:
Heb je misschien een linkje waar ik deze enquete kan invullen en vervolgens het programma kan downloaden...?

alvast bedankt...
http://www.access-sys-eu.com/index.php?id=131 :*) Blijft apart dat de beste webbrowser voor S60 gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ontvangen via Flexiphone uit Haarlem

en uit mijn hoofd koste het hoesje 29,95 of 39,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Snelste flash memory card

Pretec Electronics heeft op de Computex in Taiwan hun nieuwste memory card getoond. De MMC 4.0 flash memory card heeft een leessnelheid van 150X (22,5 MB/s) en een schrijfsnelheid van meer dan 120X (18MB/s). Dit is sneller dan alle huidige, kleine flash memory card. Pretec Electronics was het 2e bedrijf ter wereld wat CompactFlash memory card (CF) op de markt bracht.

MMC (MultiMediaCard) is een van de populairste memory cards, omdat het compatible is met de meeste SD (Secure Digital) slots, die veel voorkomen in mobiele telefoons, digitale camera's en andere draagbare apparaten. Versie 4.0 van de MMC is tot 20 keer sneller dan de huidige MMC en 4 keer sneller dan de huidige SD kaarten, zonder veel meer te kosten. De MMC 4.0 flash memory card is bijna 2 keer zo snel als de snelste SD kaart die er nu op de makrt is en bijna 8 keer zo snel als de snelste MMC, die overigens ook van Pretec is.

Daarnaast heeft de MMC 4.0 flash memory card weinig energiebehoefte. Het ondersteund dual-voltage van 3V/1,8V. Op 1,8V is de MMC 4.0 de meest energiezuinige kaart. Pretec zal ook speciale Reduced-Size MMC 4.0 gaan verkopen. Deze kaarten zullen maar 18X24X1.4mm zijn. Daarmee is de Reduced-Size MMC 4.0 ook nog eens een van de kleinste flash kaarten ter wereld.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakzone.nl/f/u/4364.jpg
cool >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deuxani schreef op 04 juni 2004 @ 17:10:
[...]

http://www.access-sys-eu.com/index.php?id=131 :*) Blijft apart dat de beste webbrowser voor S60 gratis is.
dankje!! :)

[edit]
Tis gelukt kan internetten via mijn sx1-bluetooth zonder dat er gprs kosten aan verbonden zijn heerlijk, moet nu nog alleen een MSN messenger gratis zien te vinden :P
Maar tis aan te raden!! mensen met bluetooth doen dus...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem :S ik edit niet aangezien het om een heel ander probleem gaat :)

Ik heb met succes connectie gemaakt via bluetooth om te internetten :)
Nu ging ik via Agile Messenger, MSN Messenger op en dat ging probleem loos zag al mn contacten heb zelf een paar gesprekken gehad.
Op 1 of andere manier hadden ze door dat ik via een mobiel ging msnen dus ik vroeg hoe? en vroeg vervolgens om een printscreen.

Nou zien hun de volgende melding in het chatvenster:
De berichten die je in dit venster typt worden rechtstreeks naar een mobiele telefoon of pager verzonden. De persoon die je bericht ontvangt moet mogelijk voor elk bericht betalen aan zijn of haar serviceprovider. Mogelijk ontvang je geen reactie als het mobiele apparaat is uitgeschakeld of geen reactie kan versturen.

Alles werkt via Bluetooth, ik zie ook geen GPRS teken linksboven in beeld. Waarom wordt dan in het venster tegen de persoon met wie ik chat het bovenstaande vermelding weergeven? Ik neem aan dat als je bij verbinding je poort op bluetooth zet dat Agile Messenger dit ook pakt en niet zn eigen weg gaat.

Ik en de persoon waarmee ik praat betalen toch niets? Want dit lijkt namelijk erg veel op een Mobile acount van MSN die ik heb gehad met prepaid en toen betaalde ik gewoon iedere keer een smsje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds vandaag het probleem met agile messenger dat iedereen offline is, maar als ik me aanmeld op pc dan zijn er 10 a 15 mensen online :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 20:34:
ik heb sinds vandaag het probleem met agile messenger dat iedereen offline is, maar als ik me aanmeld op pc dan zijn er 10 a 15 mensen online :?
Yep bekend probleem en ik heb ook gelijk de oplossing voor je :)
Klopt je lijst is leeg je moet naar status gaan en je zelf op Online zetten dan zie je vanzelf dat je lijst volloopt :)
Correct me if im wrong? bij mij werkte het iedergeval :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 20:58:
[...]

Yep bekend probleem en ik heb ook gelijk de oplossing voor je :)
Klopt je lijst is leeg je moet naar status gaan en je zelf op Online zetten dan zie je vanzelf dat je lijst volloopt :)
Correct me if im wrong? bij mij werkte het iedergeval :)
hahha elke keer als ik dat doe loopt die vast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Uhm effe een ding maar uh... waarom willen jullie nou via blauwtand op de SX1 op 't web... terwijl je dus gewoon in verbinding staat met een PC die op internet zit? :? Tis heel cool dat het kan maar what's the point!? :? Of snap ik d'r gewoon geen reet van? ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Barca op 05-06-2004 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op 05 juni 2004 @ 00:04:
Uhm effe een ding maar uh... waarom willen jullie nou via blauwtand op de SX1 op 't web... terwijl je dus gewoon in verbinding staat met een PC die op internet zit? :? Tis heel cool dat het kan maar what's the point!? :? Of snap ik d'r gewoon geen reet van? ;)
Tis idd gewoon leuk nuttig? mja een beetje, althans dat bepaald ieder voor zich
Als je iets snel wilt opzoeken of wilt msnen of noem maar op kan je idd beter achter je pc gaan zitten die staat toch 10 meter verder op :P
Waarom gebruik ik het?
Nou als ik in de woonkamer zit heb ik gewoon optimaal verbinding, maar hoe dan ook als ik dus in de woonkamer zit kan ik gewoon mn mail lezen zonder naar mn compu te lopen, ik kan de topics volgens op tweakers. En dat alles terwijl je gewoon op je luie reed in de woonkamer zit :)
En als ik normaal gesproken in de woonkamer zit en iemand op msn zegt iets zie ik het later pas zodra ik in mn kamer ben, maar nu geeft mn telefoon precies hetzelfde geluid als op msn alleen dan heb ik het opzak :P
Kortom voor mij heeft het zn voordelen 1 groot nadeel is echter dat het een bereik van max 10 meter heeft helaas. En tis vooral fun (voor 2 a 3 dagen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

wij hebben thuis maar 1 computer, en als die bezet ik wil ik toch ff op MSN, of ff op internet, dan doe ik dat via bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
omdat ik overal thuis verbinding heb, en soms ben ik in de wc kan ik lekker msnen of internetten, of als ik in de woonkamer ben enz...
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Wahahahahaa, ik wil jou niet spreken op MSN als je op de wc zit hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
  • Laatst online: 14-09-2023
Nog even over die hoesjes.
Toen ik nog een 7650 had, had ik een hoesje op salesplaza.nl besteld. Was ook wel goed, maar geen origineel merk.
Nu heb ik net even gezocht op die site en wel een mooie voor de SX1 gevonden, ik wil er namelijk ook een hebben voor m'n zaterdag-werk. :)
Op die site, onder GSM-Artikelen en dan: "Hoesjes" en dan weer "Hoesjes" en dan deze: "Valenta lederen hoesje (compact+) Siemens SX1".
Hierbij kun je je toestel ook mooi in het hoesje laten zitten tijdens het bellen, anders kan er misschien nog wat mee gebeuren.
Kvin 'm er best netjes uit zien en voor dat geld niet duur:
Afbeeldingslocatie: http://www.salesplaza.nl/images/foto/hoesvalenta095.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door wout-hugo op 05-06-2004 21:04 ]

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een reparatie dienst voor de sx1? Heb omdat ik een paar keer een foute code invoerde een telefoon blok gekregen. Nu heb ik een testpoint laten uitvoeren door zo'n unlock winkel alleen heeft die druif ook een weerstand eraf gehaald die er niet af moest, met gevolg dat ik geen ontvangst meer heb.

Dacht goedkoop en snel klaar te voor €15. Bij siemens 34 nog wat en duurt dan ff voor je code terug krijgt. En doordat ik al een keer slechte ervaringen had met siemens helpdesk/rep met mijn s40 dacht ik ik ga naar zo'n unlock geval.

Never nooit meer. k**zooi ben nu duurder uit. Volgende keer gewoon weer naar de echte dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
niet echt handig Awa.
Ik heb dit ook een paar weken geleden gehad. Ik zocht toen een paar uurtjes op t net, kwam tot de conclusie dat deze gsm nog iets te nieuw was voor de heren Unlockers en vroeg de code bij Siemens op die ik ook netjes binnen een week in huis had, kostte idd 34 euro nogwat maar DAT WERKT tenminste. Nu heeft die druif (leuke benaming) maybe je gsm gemold en ben je verder van huis. Alles is SMD techniek dus hoop maar dat ze dat component tot op de micrometer erop kunnen solderen en dat je niet met een te hete soldeerbout je circuit aan elkaar smelt... binnen 1 seconde welteverstaan.

Een doemscenario maar ook realistisch..... ik wens je t allerbeste met je gsm!! :)

btw: is het hier de laatste paar dagen enigszins stil geworden of verbeeld ik me dat maar? :Z

[ Voor 7% gewijzigd door porto33 op 06-06-2004 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
porto33 schreef op 06 juni 2004 @ 01:39:
niet echt handig Awa.
Ik heb dit ook een paar weken geleden gehad. Ik zocht toen een paar uurtjes op t net, kwam tot de conclusie dat deze gsm nog iets te nieuw was voor de heren Unlockers en vroeg de code bij Siemens op die ik ook netjes binnen een week in huis had, kostte idd 34 euro nogwat maar DAT WERKT tenminste. Nu heeft die druif (leuke benaming) maybe je gsm gemold en ben je verder van huis. Alles is SMD techniek dus hoop maar dat ze dat component tot op de micrometer erop kunnen solderen en dat je niet met een te hete soldeerbout je circuit aan elkaar smelt... binnen 1 seconde welteverstaan.

Een doemscenario maar ook realistisch..... ik wens je t allerbeste met je gsm!! :)

btw: is het hier de laatste paar dagen enigszins stil geworden of verbeeld ik me dat maar? :Z
ff een vraag, gebeurt dit als je de toestel blokkeert ofzo ( dat staat als je op de rode knop druk )?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostytosty1
dat wik ik eigenlijk ook wel eens wetn. ik hb de puk 2 code nodig. das toch niet het zelfde ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
nee, het gebeurt ALLEEN als je 3x een verkeerde securitycode intikt, die befaamde 12345 dus. Het heeft niets te maken met je simkaart dus heeft niets te maken met PUK codes, PIN1, PIN2 codes.... Je securitycode vraagt ie bv. als je de 'autolock periode' en de 'lock if SIM changed' wilt instellen. Ik wilde dus destijds de autolock periode instellen maar vaag genoeg ging ie bij mij al na 1 poging op algehele blokkade. :(

Als je het toestel volgens het menu blokkeert vraagt hij idd de securitycode maar niet de phonecode; het kan dus een oorzaak zijn als je de securitycode fout intikt maar het veroorzaakt t niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb gelezen dat veel mensen splinter cell kunnen spelen op hun sx1

hebben jullie dan de versie van de nokia 6600 gedownload?!?!
want voor de sx1 zijn alleen butt spelen te downloaden B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check je mail :/

[ Voor 100% gewijzigd door intoxicated op 06-06-2004 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostytosty1
Check je mail :/

[ Voor 81% gewijzigd door intoxicated op 06-06-2004 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Sinds gisteren heb ik er weer een nieuwe bug bij.
Als ik wordt gebeld, begint mijn toestel te trillen (beltoon + tril staan aan), maar er komt verder niets op het scherm te staan, hij blijft gewoon op toetsenblokkade staan en ik kan niet opnemen. Als ik de toetsenblokkade er af haal, kan ik nog niet opnemen. Ik gebruik overigens de NL SW 7..
Zijn er meer mensen met dit probleem?!

MacBook Black C2D 2.16GHz 160GB 4GB -- Dell 24" -- iPhone 3G 16GB -- iPod Nano 3G -- Canon PowerShot S90 -- Smart Roadster Coupe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
heb je gewoon een simpele koude start uitgeprobeerd? dus gewoon ff uitzetten en weer laten opstarten. Ik heb weleens vage probjes maar die zijn na een herstart meteen weer weg.... vage gsm doch ik zou nog niet snel een andere willen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik kom net achter dat 1 smsje 15 kb is :/ (iemand vroeg dat een keer).

/me rightone_ is heel erg blij met zijn sx1, niet zo vaak vastgelopen enz (fw7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FW12 begin juni? Weet iemand al een datum?

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
wout-hugo schreef op 06 juni 2004 @ 18:48:
Sinds gisteren heb ik er weer een nieuwe bug bij.
Als ik wordt gebeld, begint mijn toestel te trillen (beltoon + tril staan aan), maar er komt verder niets op het scherm te staan, hij blijft gewoon op toetsenblokkade staan en ik kan niet opnemen. Als ik de toetsenblokkade er af haal, kan ik nog niet opnemen. Ik gebruik overigens de NL SW 7..
Zijn er meer mensen met dit probleem?!
m'n avatar??? wat doe je? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

koen schreef op 06 juni 2004 @ 23:26:
[...]

m'n avatar??? wat doe je? :/
haha ook een Fok!ker of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
  • Laatst online: 01-09 08:13
Ik laat mij ook maar eens hier zien :). Ik zie dat in je startpost een door mij gefabriceerd logootje hebt gezet, rightone? :P

Ik weet niet of iemand in het forum er al achter is gekomen en ik kon er niks over vinden in de start-post. Ik dacht, het is wel handig om te weten dat ik een manier heb gevonden om elke willekeurige officiele firmware op je telefoon te krijgen, ook al heb je niet dezelfde taal. Gewoon even hex-editten van je firmware. en dat zien we liever niet op GoT

[ Voor 67% gewijzigd door Korakal op 17-06-2004 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, klinkt tof...maar snappen doe ik het niet...

wat moet er gedaan worden ?

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
super-muffin schreef op 07 juni 2004 @ 10:00:

haha ook een Fok!ker of niet?
dit is géén inkoopactie hier hoor! B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 11:33:
Ok, klinkt tof...maar snappen doe ik het niet...

wat moet er gedaan worden ?

Dwin
De genoemde waarders moet je veranderen door middel van een hex-editor. Je weet wat een hex-editor is?

Ik zet de firmware binnenkort online.

Iemand die me wat web-ruimte wil geven? 50 mb?

Edit: voor iedereen die International, en lager versienummer dan 7 heeft ... De nederlandse officiele firmware, gepatched om te upgraden van International naar bene![/url] Op deze manier kan je eerst met Winswup update, updaten naar firmware 6 international en daarna naar firmware 7 bene. Op deze manier kan je van elke willekeurige (bijv firmware 10 international) firmware overschakelen naar de nederlandse firmware 7. Je hoeft nu dus niet meer bang te zijn dat wanneer je firmware 10 (winswup) uitprobeert, je niet meer terug kan naar de nederlandse versie! Dus, allemaal firmware 10 uitproberen via winswup, om daarna weer terug te schakelen naar firmware 7!

Overigens weet ik niet of het is toegestaan om gepatchte firmware te geven, de patches (hex-edits). Het lijkt me dat de firmware abandonware is.
Verifieer dat soort dingen aub vantevoren, zie ook FAQ over twijfelachtige zaken
Mag op abandonware gepatcht worden, en daarna weer aangeboden worden? Iemand verheldering? Bij CD-branders mag het normaal gesproken namelijk wel. Daarom bij deze; [url=000]Firmware 6 internationaal[/url]

Post Scriptum: Ik ben niet verantwoordelijk voor enige schade die je je eigen telefoon hebt aangedaan met deze software. Mocht je enige schade aan je telefoon toe doen, door middel van deze firmware flash, is dit in geen geval mijn fout; het is volledig je eigen verantwoordelijkheid wanneer je deze firmware toepast op je telefoon. zoals je hebt kunnen zien in een post hierboven, heb ik vrijwel geen wijzigingen toegepast op de firmware.

[ Voor 101% gewijzigd door Korakal op 17-06-2004 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Ah..dit is inderdaad handig voor de mensen met een INT versie. Ikzelf wacht nog op de BENE v12 voordat ik dan van INT upgrade. Ik ben wel benieuwd of dat zal werken. Ondertussen wacht ik nog even af op de succes berichten van andere users. Maar als dus BENE v12 uitkomt wil ik meteen proberen om daarnaar up te graden van INT v10.

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Naja, eerste succesbericht is dus van mij. Ik ging van firmware 10, naar 6 international, naar firmware 7 bene... :)

/three2five is wel trots op zichzelf dat het zo makkelijk en goed is gelukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Had je dit ook al op CS forum gepost? Volgens mij kan je echt veel mensen blij maken hiermee (maar misschien Siemens wat minder. ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
three2five schreef op 07 juni 2004 @ 11:12:
Ik laat mij ook maar eens hier zien :). Ik zie dat in je startpost een door mij gefabriceerd logootje hebt gezet, rightone? :P

Ik weet niet of iemand in het forum er al achter is gekomen en ik kon er niks over vinden in de start-post. Ik dacht, het is wel handig om te weten dat ik een manier heb gevonden om elke willekeurige officiele firmware op je telefoon te krijgen, ook al heb je niet dezelfde taal. Gewoon even hex-editten van je firmware.
bedoel je die wallpapers? :)
Handig man, kan je lekker van int naar bene en vice versa _/-\o_

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Ik was zelf ook wel behoorlijk blij dat het gelukt was. En eigenlijk is het heel simpel aan te passen. Open de firmware in een hex-editor, zoek naar international, en vervang het door bene (naja, iets meer)... had niet verwacht dat het zou lukken eigenlijk.

Heb net mijn SX1 ter reparatie weggebracht (speaker dood, oordopje kapot, alle geluk van de wereld blijkbaar), dus verder patchen en dergelijke, waar ik eigenlijk aan wou beginnen, kan dus nie echt.

Ik wil het eigenlijk gewoon op het CS-forum zeggen, maar om een bepaalde idiote reden vinden de administrators dit niet goed. Patchen mag niet, want de software is copyrighted. onzin, patchen mag gewoon. Alleen het aanbieden van de firmware zoals ik het nu doe, ben ik niet helemaal zeker. Maar er word meer dan genoeg volledige firmwares aangeboden die gepatched zijn voor branders en dergelijke, dus waarom zou dat niet illegaal zijn, dit wel? Ik plaats het wel even op het club-siemens forum, kijken hoe snel het gedelete kan worden. Ik heb al in een paar topics enige hints gegeven dat ik weet hoe het moet, maar er is geen enkele reactie, behalve twee mailtjes in mijn inbox vanochtend. Ik twijfel of er wel voldoende animo voor is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de gepatchde versie van three2five geinstalleerd op mijn sx1. Had eerst versie 7 INT en heb er toen rechtstreeks versie 7 BENE opgezet. Werkt allemaal super. Kan het iedereen aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Vreemd... heel vreemd dat ze bij Siemens zelf niet zoiets hebben bedacht. Je moet je phone nu helemaal opsturen terwijl het simpel zelf kan. Ik kan me er wat bij voorstellen, maar ja wat kost Siemens meer... de ene keer dat het mis gaat of een paar duizend RMA's / aangetekende pakjes etc.?
Ik heb m'n twijfels in welke mate het toegestaan is / verstandig is e.e.a. in de FAQ te plaatsen. Zal er nog eens over nadenken en het wellicht met een MOD bespreken.

offtopic:
Rightone_ altijd als je een reactie quote laat je de hele bende staan. Dit is best irritant, zeker nu omdat het de lay-out ook nog eens verkloot. Wellicht dat je voortaan alleen de relevante stukken tekst waarop je reageert zou willen laten staan zoals gebruikelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
bij siemens hebben ze het zeker weten wel doorgehad, dat het zo makkelijk was. Of ze waren heel dom met programmeren, maar dat lijkt me niet. Ik denkd at het te maken heeft met 1 of andere domme policy. en ik weet denk ik ook wel waarom. Er zijn natuurlijk ook t-mobile toestellen, en die mogen niet andere firmware dan t-mobile krijgen, dus hebben ze dit erin gegooid, lijkt me. Maar die komen niet in nederland voor... Dus ik denk dat ze die restricties wel ietwat voorzichtiger in hadden kunnen stellen; dat bijvoorbeeld alleen vodafone en t-mobile firmware, niet een andere variant kunnen instellen ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
yeey, eindelijk!

Stowaway Bluetooth Wireless Keyboard
Afbeeldingslocatie: http://www.thinkoutside.com/images/products/stow_bt/CRW_2121_web.jpg

http://www.thinkoutside.com/products/stowaway-bt.html

En nu hopen dat die naar Nederland komt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 23:31:
yeey, eindelijk!

Stowaway Bluetooth Wireless Keyboard
[Plaatje]

http://www.thinkoutside.com/products/stowaway-bt.html

En nu hopen dat die naar Nederland komt _/-\o_
Ziet er mooi uit. enig obstakel voor mij is dan toch echt wel de prijs, maar dit ziet er echt goed uit. De kwaliteit (alhoewel dat eigenlijk niet te zeggen valt) ziet er goed uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
Ach, anders houden we deze info over het patchen van de FW gewoon binnen Tweakers. Straks past Siemens hun update bestand nog aan na jouw bevindingen. ;)

Dat keyboard ziet er gruwelijk uit, maar zie ik het nut er niet van in. We kunnen immers geen Word bestanden maken of editten. Is dus alleen handig voor SMS, afspraken en notities. Wanneer komen ze nou eens met een Word editor? (Ik weet alleen dat ze bezig zijn om van RepliGo een editor te maken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostytosty1
deuxani schreef op 08 juni 2004 @ 11:11:

Dat keyboard ziet er gruwelijk uit, maar zie ik het nut er niet van in. We kunnen immers geen Word bestanden maken of editten. Is dus alleen handig voor SMS, afspraken en notities. Wanneer komen ze nou eens met een Word editor? (Ik weet alleen dat ze bezig zijn om van RepliGo een editor te maken)
nou. als je wilt msnen zal het toch wel een hoop frustraties schelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een probleem met de datasuite van Siemens. Als ik deze start, krijg ik altijd de foutmelding "Skin-Path <> does not exist" Op aanraden van een andere post heb ik alles verwijderd wat met Siemens te maken heeft, ook al de vermedlingen in het registry, maar niets helpt. Bij opnieuw installeren gaat het weer exact hetzelfde. Ook krijg ik een foutmelding voor de USB-aansluiting, ook al verwijs ik naar de map met siemens bestanden, zoals al eerder hier op dit forum was aangegeven, het helpt allemaal niet. Wie weet er raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:? HE? net belde iemand me, hoorde je 1 s de wav bestand die ik als ringtone gebruik, en dan ging die stoppen en dan hoorde je siemens swing :?

Hoe kan dat :/

/me rightone_ heeft echt een hoesje nodig voor zijn sx1

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 18:24:
:? HE? net belde iemand me, hoorde je 1 s de wav bestand die ik als ringtone gebruik, en dan ging die stoppen en dan hoorde je siemens swing :?

Hoe kan dat :/
Dat duidt op de bug die in firmware 06 zit. Alhoewel ik toch zou zweren dat je op fw07 zit... en het zeker is dat deze storende bug in fw07 gefixt is...
upgrade je firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Barca schreef op 08 juni 2004 @ 18:42:
[...]

Dat duidt op de bug die in firmware 06 zit. Alhoewel ik toch zou zweren dat je op fw07 zit... en het zeker is dat deze storende bug in fw07 gefixt is...
upgrade je firmware
ik heb 7 :)

EDIT: ging net ff bellen naar mijn nummer, nu doet die wel goed :D

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2004 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
three2five is gebanned op club-siemens.com...

Wanneer word het bij hun nou eens duidelijk dat patchen van firmware niet illegaal is en dat unlocken met bepaalde methodes ook niet illegaal is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Heb eigenlijk vrijwel geen problemen met m'n SX! :D staat 24/7 aan en loopt eigenlijk nooit vast :)

Alleen één ding irriteerd me mateloos, de foto's nummeren niet door :( Ik bewaar alle foto's van me tel in 1 map maar nu moet ik elke keer alle namen van de foto's veranderen |:( heel irritant, neemt voor mij een groot deel van de lol van het foto maken weg...

Iemand die weet of er mischien een progje is dat ervoor zorgt dat er wel doorgeteld word???

ennuh...zie ik daar nou op die foto's van de Mclaren Edition een Siemens MMC kaartje...wordt deze er nu bijgeleverd oid?? of alleen bij de Mclaren versie? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kingrichard47 schreef op 08 juni 2004 @ 20:13:
Heb eigenlijk vrijwel geen problemen met m'n SX! :D staat 24/7 aan en loopt eigenlijk nooit vast :)

Alleen één ding irriteerd me mateloos, de foto's nummeren niet door :( Ik bewaar alle foto's van me tel in 1 map maar nu moet ik elke keer alle namen van de foto's veranderen |:( heel irritant, neemt voor mij een groot deel van de lol van het foto maken weg...

Iemand die weet of er mischien een progje is dat ervoor zorgt dat er wel doorgeteld word???

ennuh...zie ik daar nou op die foto's van de Mclaren Edition een Siemens MMC kaartje...wordt deze er nu bijgeleverd oid?? of alleen bij de Mclaren versie? 8)7
bij mij komen ze wel op volgorde afbeelding en afbeelding(01) enz.

En nee die komt er niet bij ( althans dat denk ik )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
voor zover ik weet, stopt firmware 10 er daadwerkelijk ook een datum bij (of ik ben in de war), en stopt alle andere firmware gewoon een nummering bij hoor.

En ik dacht (maar daar kan ik weer in de war zijn) dat de mclaren een 32 mb mmc bijgeleverd krijgt, met speciale inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

three2five schreef op 08 juni 2004 @ 20:50:
voor zover ik weet, stopt firmware 10 er daadwerkelijk ook een datum bij (of ik ben in de war), en stopt alle andere firmware gewoon een nummering bij hoor.
Inderdaad... wat rightone_ zegt... de eerste gemaakte foto heet:
Afbeelding.jpg
en voor de foto's daarna
Afbeelding01.jpg
Afbeelding02.jpg
etc.

En als je de Intl. versie hebt heet vervang afbeelding door Image.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 20:39:
[...]
En nee die komt er niet bij ( althans dat denk ik )
Ik zou juist wel denken dat die er bij komt, bij een SE lijkt het me juist logisch dat er wat extra's bij komt (aan losse accesoires dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Barca schreef op 08 juni 2004 @ 20:52:
[...]

Afbeelding.jpg
en voor de foto's daarna
Afbeelding01.jpg
Afbeelding02.jpg
etc.

Yupsz er wordt wel doorgenummerd, maar wat ik bedoelde: Als ik 10 foto's maak dan heten die afbeelding.jpg t/m afbeelding(9).jpg als ik deze foto's dan naar mijn pc verhuis (k haal ze dus echt van de tel af, niet kopieeren) en daarna weer 10 foto's maak, dan krijgen deze dezelfde bestandsnaam als de 1e 10 (afbeelding.jpg t/m afbeelding(9).jpg). Als ik dan ook deze foto's weer op me pc wil zetten (in dezelfde map) dan moet ik bij allemaal de naam veranderen...

hoop dat het zo duidelijker is wat ik bedoel ;)

P.S.
als er in fw10 een datum bij staat is het natuurlijk ook opgelost :), heb een bene versie dus even wachten op fw12 ;)

Edit: bedoel het precies zo al Mighty zegt, zijn uitleg is nog wat duidelijker denk ik ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Dick op 08-06-2004 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Barca schreef op 08 juni 2004 @ 20:52:
[...]

Afbeelding.jpg
en voor de foto's daarna
Afbeelding01.jpg
Afbeelding02.jpg
etc.

Wat hij bedoelt volgens mij is dat de foto's wel zo genummerd worden, maar als je ze van de MMC card delete de SX1 weer vrolijk opnieuw begint met nummeren.
Stel Image(01) tot en met Image (25) staan op je MMC, dan kopieer je ze naar je harde schijf en verwijder je ze. Begint je SX1 dus weer opnieuw bij Image(01)
en niet bij Image(26). Dus als je ze weer naar je harde schijf wil kopieren in dezelfde map dan vraagt hij dus of je de foto's wil overschrijven in plaats van dat hij ze er bij kopieert. Om dat te vermijden zou de SX1 dus door moeten blijven tellen ook al staan de foto's niet meer op de MMC en daarvoor zoekt hij dus een programma.

edit: hopelijk is het zo dubbel duidelijk :)

[ Voor 4% gewijzigd door Mighty op 08-06-2004 21:20 ]

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tja het is logisch waarom het zo is, je verwijder ze en sx1 ziet ze niet meer dus begint die opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
zag gisteren nog op gsm.nl een aanbieding staan van een gratis SX1 bij een 180/120 Vodafone (eerste 6 maanden 180m) abonnement voor 2 jaar voor 19,95 euro per maand! Aanbieding was geldig tot 29 juni maar nu staat ie er ineens niet meer op, lekkere lui dus! ;)

heb gisteren er wel eentje besteld voor een vriend van me en heb bevestiging, contract etc gekregen dus hier kunnen ze niet meer onderuit! :)

edit: hmmmm staat er wel op maar ze hebben de pagina zelf ingekort, het staat nu onder een extra link 'Meer Vodafone stunts >>> [Klik hier]'

Dus voor degenen die nog een SX1 zoeken icm een voordelig abonnement hier ff kijken want andere die tot voor kort voordeliger waren vragen nu 50 tot 150 euro bijbetaling! 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door porto33 op 08-06-2004 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:X wanneer komt fw 12 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wout-hugo
Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 21:34:
Tja het is logisch waarom het zo is, je verwijder ze en sx1 ziet ze niet meer dus begint die opnieuw.
Zo logisch vind ik het niet, een digitale camera gaat ook gewoon door met de nummering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer word het bij hun nou eens duidelijk dat patchen van firmware niet illegaal is en dat unlocken met bepaalde methodes ook niet illegaal is?[/quote]

Hoi,
Je methode werkt in ieder geval zeer goed.
Heb nu ook de nederlandse firmware erop zitten.
En wat nog mooier is, bij *#06# geeft hij ook gewoon aan dat het de
nederlandse firmware is.
Goed werk dus !!

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
edit: hoe delete je een post?

[ Voor 97% gewijzigd door three2five op 08-06-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Hoi,
Je methode werkt in ieder geval zeer goed.
Heb nu ook de nederlandse firmware erop zitten.
En wat nog mooier is, bij *#06# geeft hij ook gewoon aan dat het de
nederlandse firmware is.
Goed werk dus !!

cor
Ja, dat vond ik ook wel een mooie. In eerste instantie was ik bang dat, wanneer deze patch uitgevoerd word, je alleen nog maar kon updaten naar nieuwe firmware (bijv. 12) d.m.v. een internationale variant, of een gepatchte bene variant. Maar het lijkt erop dat met deze patch niet de firmware word aangepast, alleen de flash software. Maar dat zou iemand even voor me moeten nakijken (d.m.v. proberen te flashen naar een internationale firmware 10). Dit kan ik zelf niet doen, aangezien ik nu geen sx1 hier heb (zoals ik al zei, die word gerepareerd).[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ben ook benieuwd, of ik nu kan updaten met een benelux of een internationale firmware.
Wacht dit nog ff af tot de komst van de 12 versie.

cor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik software voor mijn sx1 kan downloaden als ik geen credit card heb ?!?! ik ben namelijk geintreseerd in het programma SMSREMINDER (vind het trouwens belachelijk dat dit niet op deze smartphone zit maarja)

Weet iemand waar ik dit programma kan downloaden zonder met een creditcard te betalen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
koolenboer, is er geen trial versie beschikbaar?? illegale kopietjes doen wij hier niet aan hoor! ;) Of anders een CC aanvragen, in deze tijden van meedogenloos consumentje kaalplukken is het allesbehalve moeilijk een CC te krijgen!

Kan iemand mij vertellen waarom iedereen eigenlijk als vanzelf van de INT versie naar de BENE versie wilt gaan? toch niet alleen om de nederlandse T9? Ik zie dat de INT versie hoger gaat in FW en zou eigenlijk weleens willen proberen of Three2five's oplossing ook omgekeerd werkt... :)

edit: maybe kom ik die meer uitgebreide carkit profile waar het boekje t over hebt wel tegen in de INT versie, you never know!

[ Voor 12% gewijzigd door porto33 op 09-06-2004 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Je zou firmware 10 kunnen uitproberen (er is zelfs al een winswup versie van 12 te vinden op het internet...), daarna downgraden naar firmware 6 via winswup, en dan naar firmware 7 bene...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje van een beginnende gebruiker van een SX1 met firmware 06 (BENE versie): Is die t9 nog te veranderen naar een Nederlandse versie, want òf er staan echt weinig woorden in, òf hij staat op een andere taal.

Vanavond ga ik FW 7 installeren, misschien helpt dat?

Grtz en alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
three2five schreef op 09 juni 2004 @ 13:37:
Je zou firmware 10 kunnen uitproberen (er is zelfs al een winswup versie van 12 te vinden op het internet...), daarna downgraden naar firmware 6 via winswup, en dan naar firmware 7 bene...
ja ik heb die fw 12 hier op mijn pc staan maar ik ga wachten op de officiele BENE versie van fw12 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 15:18:
Vraagje van een beginnende gebruiker van een SX1 met firmware 06 (BENE versie): Is die t9 nog te veranderen naar een Nederlandse versie, want òf er staan echt weinig woorden in, òf hij staat op een andere taal.

Vanavond ga ik FW 7 installeren, misschien helpt dat?

Grtz en alvast bedankt
De eerste keer dat ik een nederlandse firmware kreeg, maakte ik diezelfde fout, en vond de t9 van siemens wel heel belachelijk. Je had natuurlijk, wanneer je niet wist hoe dit aan te passen, even een nederlands en een engels smsje kunnen schrijven, en daaruit afleiden of de nederlandse of engelse t9 aanstaat. Bij instellingen kan je je taal veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Hier sinds afgelopen maandag nog een SX1 gebruiker erbij :)

Ik heb wel een vaag iets mee gemaakt. De foto functie start uit zich zelf wel eens op :?

Voorbeeldje: Telefoon zat s'nachts in de lader. S'ochtends wil ik m'n telefoon pakken, staat de camera aan terwijl ik zeker weet dat deze uit stond toen ik em in aan de lader hing. En nog is nog wel meerdere keren voorgekomen.

Btw, FW06 staat er op.

Voor de rest tevreden met het toestel. Alleen de software van siemens is zo gaar als een vergiet. Dit was al met de SL45 en kennelijk nu nog want bij mij is het geen uitzondering meer als de siemens software crasht of vastloopt of vage foutmeldingen geeft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Ik had het over de siemens software voor op de pc :)
Data exchange software dus.

De telefoon heeft bij mij nog niet raar gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

C00KW4US schreef op 09 juni 2004 @ 16:50:

Voorbeeldje: Telefoon zat s'nachts in de lader. S'ochtends wil ik m'n telefoon pakken, staat de camera aan terwijl ik zeker weet dat deze uit stond toen ik em in aan de lader hing. En nog is nog wel meerdere keren voorgekomen.

Btw, FW06 staat er op.
Drukte je niet per ongeluk de camera toets rechts van het toestel in tijdens het oppakken? Misschien dat je last van muggen hebt en dat er een mug op heeft gedrukt... maar anders stel ik voor je telefoon te locken als je hem neerlegt/neerzet/oplaadt/whatever.

Natuurlijk raden we je ook aan te upgraden naar fw7 gezien de vele bugfixes en snelheid verbetering.

Tot slot; download in ieder geval de laatste versie van Siemens Data Suite... ook daar zijn verbeteringen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer het nog een keer: nergens kan ik namelijk een oplossing vinden...

Heb een probleem met de datasuite van Siemens. Als ik deze start, krijg ik altijd de foutmelding "Skin-Path <> does not exist" Op aanraden van een andere post heb ik alles verwijderd wat met Siemens te maken heeft, ook al de vermedlingen in het registry, maar niets helpt. Bij opnieuw installeren gaat het weer exact hetzelfde. Ook krijg ik een foutmelding voor de USB-aansluiting, ook al verwijs ik naar de map met siemens bestanden, zoals al eerder hier op dit forum was aangegeven, het helpt allemaal niet. Wie weet er raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 21:47:
Probeer het nog een keer: nergens kan ik namelijk een oplossing vinden...

gewoon die prog uninstallen ( via configuratiescherm -> software -> uninstall )
En dan nieuwste datasuite downloaden ( zie startpost ).
Installeren en opnieuw opstarten en dan proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik dus gedaan, maar bij opnieuw installeren werkt het nog steeds niet. Heb ook de registry instellingen verwijderd maar ook dat helpt niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

three2five schreef op 09 juni 2004 @ 16:27:
[...]

De eerste keer dat ik een nederlandse firmware kreeg, maakte ik diezelfde fout, en vond de t9 van siemens wel heel belachelijk. Je had natuurlijk, wanneer je niet wist hoe dit aan te passen, even een nederlands en een engels smsje kunnen schrijven, en daaruit afleiden of de nederlandse of engelse t9 aanstaat. Bij instellingen kan je je taal veranderen.
Bedankt voor je antwoord... Kennelijk ben ik echt een beginner op dit gebied. Ik heb het even gecontroleerd en de t9 staat inderdaad op Engels. Na het veranderen naar Nederlands gaat het invoeren van tekst een stuk gemakkelijker!

Superforum!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Na lang twijfelen heb ik maandag toch maar een SX1 gekocht.
de keuzes:
Nokia 6230: geen symbian, prutsschermpje, maar de afmetingen zijn stukke beter
maar hij was ook niet direct leverbaar bij t4telecom, dus viel hij toch al af
Nokia 6600: mono, geen standaard mp3speler, verder wel leuk

Siemens SX1: ik kon maar twee nadelen bedenken en dat zijn de afmetingen en de toetsen (ik ben er nog niet aan gewend, maar het begint er al op te lijken)
verder is het gewoon een perfecte telefoon.
Vooral die symbian progs zijn koel.

maar nu mijn vraag: ik heb yewnes(nes emulator) gedownload en wat nes spellen, maar het wil niet soepel lopen. heeft iedereen daar last van? ik heb verder geen progs draaien, en heb firmware 07
volgens de SP ( _/-\o_ ) loopt de SX1 op 130 Mhz en de 6600 op 104 Mhz, verschil is wel dat de SX1 maar 4 Mb geheugen beschikbaar heeft en de 6600 6
maar waar ligt het dan aan? kan het gewoon niet of moet ik wachten op de nieuwe firmware. of een oudere versie van yewnes installeren? ik zou het toch wel erg stoer vinden als ik supermario op mijn telefoon kan spelen })

net kwam de postbode btw: 256 mb mmc+cardreader nu lekker happy hardcore aan het overpompen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
tijsco schreef op 10 juni 2004 @ 10:05:
Na lang twijfelen heb ik maandag toch maar een SX1 gekocht.
de keuzes:
Nokia 6230: geen symbian, prutsschermpje, maar de afmetingen zijn stukke beter
maar hij was ook niet direct leverbaar bij t4telecom, dus viel hij toch al af
Nokia 6600: mono, geen standaard mp3speler, verder wel leuk

Siemens SX1: ik kon maar twee nadelen bedenken en dat zijn de afmetingen en de toetsen (ik ben er nog niet aan gewend, maar het begint er al op te lijken)
verder is het gewoon een perfecte telefoon.
Vooral die symbian progs zijn koel.

maar nu mijn vraag: ik heb yewnes(nes emulator) gedownload en wat nes spellen, maar het wil niet soepel lopen. heeft iedereen daar last van? ik heb verder geen progs draaien, en heb firmware 07
volgens de SP ( _/-\o_ ) loopt de SX1 op 130 Mhz en de 6600 op 104 Mhz, verschil is wel dat de SX1 maar 4 Mb geheugen beschikbaar heeft en de 6600 6
maar waar ligt het dan aan? kan het gewoon niet of moet ik wachten op de nieuwe firmware. of een oudere versie van yewnes installeren? ik zou het toch wel erg stoer vinden als ik supermario op mijn telefoon kan spelen })

net kwam de postbode btw: 256 mb mmc+cardreader nu lekker happy hardcore aan het overpompen :)
SX1 heeft inderdaad 130 mhz, die kan worden overgeklokt door applicaties naar 175 mhz. De 4 mb geheugen waar je op doelt, is niet het MB-ram. De SX1 heeft 16 MB-ram, waarvan 10 mb voor de gebruiker beschikbaar. Ik weet niet of de 6600 meer heeft.

Yewnes loopt op elke telefoon die tot nog toe beschikbaar is traag. Yewnes is gewoon een slecht geprogrammeerd programma. No flame intended; ik vind het al geweldig dat er een Nes-emulator is, en ik kan niet eens programmeren. Maar vergelijkend met picodrive...

Er is ook al iemand bezig met een Snes emulator...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja picodrive moet je proberen, is wel zonder geluid maar gaat echt snel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik vind trouwens dat die toetsen wel erg lastig zitten als je er probeert spelletjes op te spelen die meer nodig hebben dan alleen de joystick.

wat trouwens ook raar is, tony hawk wil ook niet draaien (want te weinig geheugen), maar op een 6600 draait het wel :s

levensduur van de batterij is trouwens erg belabberd. gaat nog geen dag mee.
maarja ik zit er dan ook de hele dag mee te spelen })

[ Voor 48% gewijzigd door tijsco op 10-06-2004 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

tijsco schreef op 10 juni 2004 @ 16:31:
wat trouwens ook raar is, tony hawk wil ook niet draaien (want te weinig geheugen), maar op een 6600 draait het wel :s
Dit is eerder naar voren gekomen. Tony Hawk Pro Skater werkt wel maar draait alleen na een frisse reboot van de telefoon. Zonder reboot krijg je de melding "out of memory".

[ Voor 4% gewijzigd door Barca op 10-06-2004 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitser
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:18
Nu we het toch over N-gage spellen hebben.............
Wie heeft Puzzle Bobble al aan de praat gekregen?
Ik krijg steeds Systeem Fout.
Ook na een frisse reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
tijsco schreef op 10 juni 2004 @ 16:31:
ik vind trouwens dat die toetsen wel erg lastig zitten als je er probeert spelletjes op te spelen die meer nodig hebben dan alleen de joystick.

levensduur van de batterij is trouwens erg belabberd. gaat nog geen dag mee.
maarja ik zit er dan ook de hele dag mee te spelen })
Toetsen zitten voor picodrive geweldig! Je zet het toestel op portrait mode, en je gebruikt de rechter nummer toetsen als abc toetsen, en je kan bijna net zo lekker spelen als op een n-gage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik mijn telefoon sx1 kan overklokken?
Er zit nl een 130mhz p4 in maar die moet toch sneller kunnen?

Ik heb er al 128mb geheugen bij gekocht maar echt sneller is die niet geworden. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 19:30:
Weet iemand hoe ik mijn telefoon sx1 kan overklokken?
Er zit nl een 130mhz p4 in maar die moet toch sneller kunnen?

Ik heb er al 128mb geheugen bij gekocht maar echt sneller is die niet geworden. :(
p4? overklokken? het is geen pc... 8)7
Lol dat geheugen is niet voor wat ram is @ pc, het is meer een 2e harde schijf...

EDIT:
Die Firmwareversion 12 ist ab sofort bei vielen Updatepartner erhältlich. Verfügbar sind unter anderem Versionen für T-Mobile, McLaren, Mille Miglia und O2 (nicht O2 Music). Insgesamt wirkt die Version etwas stabiler. Ausserdem scheinen die MP3 Player Probleme der Version 10 behoben. Auch die Darstellung von animierten GIF Bildern wurde angeblich verbessert. Ob und wann diese Version als Selbstupdate verfügbar sein wird ist noch nicht bekannt.

Wie immer gilt: Fragt bei eurem Updatepartner vorher an ob die Firmware dort auch verfügbar ist.

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2004 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 19:36:
[...]

p4? overklokken? het is geen pc... 8)7
Lol dat geheugen is niet voor wat ram is @ pc, het is meer een 2e harde schijf...

EDIT:

[...]
nee, idd je kan m niet overklokken nee, maar als een programma wat meer snelheid nodig heeft kan de SX1 zich zodanig aanpassen dat het wat meer snelheid heeft ( uitgedrukt in Mhz ) maar je kan zelf niks overklokken. Stel je toch eens voor dat je je Sx1 kan overklokken en dat ie straks net zo hard gaat als een McLaren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
hoe wil je het dan noemen wanneer een applicatie je processor van 130 naar 175 mhz klokt? de sx1 kan geklokt worden naar 175 mhz... maar dat gaat allemaal heerlijk automatisch wanneer nodig. dus waarom zou je je sx1 handmatig willen overklokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
en hoe sneller een cpu is hoe warmer hij wordt hoe meer energie hij nodig heeft en hoe meer standby tijd wordt ingeleverd van de reeds vrij lage standby tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
imode werkt wel op sx1?
Yes, not even all that difficult, use Netfront or Opera, take these settings and change them according to local settings...(it's meant for N3650 but it will work on SX1)
http://www.teltarif.de/i/imode-7650.html
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.