Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porto33 schreef op 12 juni 2004 @ 03:46:
en hoe sneller een cpu is hoe warmer hij wordt hoe meer energie hij nodig heeft en hoe meer standby tijd wordt ingeleverd van de reeds vrij lage standby tijd.
Maar hij is wel sneller dan.
Vooral als je wilt bellen dan hoef je niet zo lang te wachten.
Voor die p4 133 mhz eindelijk op gang komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 15:35:
[...]

Maar hij is wel sneller dan.
Vooral als je wilt bellen dan hoef je niet zo lang te wachten.
Voor die p4 133 mhz eindelijk op gang komt.
het is geen p4 8)7 8)7 |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het dan een ahtlon of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 15:47:
[...]

nee man die p4 en athlon zijn voor de pc, er zit volgens mij een Texas Instruments processor in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dick
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 15:47:
[...]

Niet alle procesoren zijn Intel of AMD hoor 8)7

In de SX1 zit een Texas Instrument OMAP 310 proc, had je ook uit de (super!) SP kunnen halen...

De Texas Instrument OMAP 310 is (volgens mij) een zelfde soort processor als in een PDA zit (daar zit bij mij een ARM in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
fw 12 internationaal te vinden op het net ( let op het is de niet originele fw en is (nog) niet te vinden op siemens-mobile.com )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien al oud, maar toch even nog wat sneltoetsen voor de SX:

Codes that can be entered at the Stand By screen
Enter these codes using the keypad (as would for a telephone number).

Viewing IMEI
Type *#06# to view your IMEI number. The IMEI is the (International Mobile Equipment Identity) number. It is unqiue to your phone and is often used by software in registration procedures to lock your registered copy of a piece of software to one phone.

Viewing Firmware version
Firmware is the phone's operating system stored in internal Flash memory of the device (disk Z:). Manufacturers sometimes new versions containing bug fixes, and improvements. For Nokia phones firmware upgrade can only be made in authorized Nokia service centre (point). Siemens phone can be updated over the web from the Siemens sipport site. To check your current firmware version simply type *#0000# in standby screen.

Viewing Bluetooth address
Type *#2820# to view your Bluetooth address.

Further Service Commands
These codes may or may not work depending on your operator. You should enter the code then choose Options (left hand soft key) and then Send service comm.

*#100# – Own Number
*#101# – HLR Number
*#102# – Switch Number
*#103# – Network Time
*#104# – Voice mail box number
*#105# – Switch number
*#147# – Last Caller Number

Bij mij werken de laatste trouwens niet...ligt denk ik aan t-mobile..werken ze bij anderen wel?

met "*#103# – Network Time" zal je trouwens wel kunnen ontdekken of je SP wel of geen auto tijd ondersteund..

Dwin

PS FW12 moet nu toch wel heel snel online gaan komen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF een vraagje, ik heb de internationale versie van de SX1 afgelopen donderdag gekocht bij BelCompany, ik kwam er pas later achter dat het de intrnationale was. Morgen ga ik er ff mee terug om opheldering te vragen (heb immers niet om de int. vrsie gevraagd). Ik weet dat het onmogelijk is om de FW van benelux erop te zetten, maar mijn vraag is, is het wel mogelijk om het T9 woordenboek Nederlands erop te zetten? SMSje typen met T9 is bijna onmogelijk aangezien hij de nederlandse woorden niet herkend.

Versie is International -uk-de-it

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onlangs heb ik een java spelletje op de sx1 gezet... hoe kan je 'm nu installeren??
Ik heb het bestand op de mmc in de root gezet, maar bij het menu java-toepassingen verschijnt hij niet.

Kan iemand mij helpen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 15:39:
FF een vraagje, ik heb de internationale versie van de SX1 afgelopen donderdag gekocht bij BelCompany, ik kwam er pas later achter dat het de intrnationale was. Morgen ga ik er ff mee terug om opheldering te vragen (heb immers niet om de int. vrsie gevraagd). Ik weet dat het onmogelijk is om de FW van benelux erop te zetten, maar mijn vraag is, is het wel mogelijk om het T9 woordenboek Nederlands erop te zetten? SMSje typen met T9 is bijna onmogelijk aangezien hij de nederlandse woorden niet herkend.

Versie is International -uk-de-it

groeten
opsturen naar siemens om benelux erop te laten zetten...das het beste...

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-08 19:05
out4fun, als je bv een programma als File Explorer (Fexplorer) op je gsm hebt staan dan kun je de .jad/.jar file gewoon aanklikken waarna hij wil gaan installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

porto33 schreef op 13 juni 2004 @ 18:29:
out4fun, als je bv een programma als File Explorer (Fexplorer) op je gsm hebt staan dan kun je de .jad/.jar file gewoon aanklikken waarna hij wil gaan installeren
Bedankt voor je snelle antwoord... maarre als je die nou niet hebt? Dat is geen progje die standaard er op zit, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de SX1 trouwens gekocht met een Orange Free 30 2 jaar, helemaal gratis. Mooie aanbieding, die bundel gaat wel op, geen probleem.

Heb een MMcard gekocht van 256 mb via 2dehands.nl voor 35 euro incl. verzenden, ook weer een hoop kosten bespaard.

Enige minpuntje is dat het de internationale versie van de SX1 betreft. Morgen maar ff klagen bij Belcompany, dat zij maar zorgen dat ik een benelux toestel krijg, zonder dat ik die van mij 9 werkdagen (2 weken) kwijt ben.

Ben dik tevreden over de SX1, net ff de software geupdated, want dr stond nog SW 5 op. Heb er nu ff SW 7 opgezet, omdat bij SW 10 de geluidskwaliteit bagger schijnt te zijn. Er wordt geadviseerd om te wachten op SW 12. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt.... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 13:15:
*#100# – Own Number
*#101# – HLR Number
*#102# – Switch Number
*#103# – Network Time
*#104# – Voice mail box number
*#105# – Switch number
*#147# – Last Caller Number

Bij mij werken de laatste trouwens niet...ligt denk ik aan t-mobile..werken ze bij anderen wel?
Bij Orange ook niet.
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 15:39:Ik weet dat het onmogelijk is om de FW van benelux erop te zetten, maar mijn vraag is, is het wel mogelijk om het T9 woordenboek Nederlands erop te zetten?
Nee; je moet gewoon zorgen dat er Benelux firmware op komt. Dat kan door opsturen naar Siemens (het beste en makkelijkste, doch je zal wel moeten wachten) of je doet het middels de truc aangegeven door three2five eerder in deze topic. Dit vergt wel enige moeite en risico.
Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 18:45:
[...]Bedankt voor je snelle antwoord... maarre als je die nou niet hebt? Dat is geen progje die standaard er op zit, toch?
Ga naar Extra / Java en vanuit daar zou je moeten kunnen installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 18:45:
[...]

Bedankt voor je snelle antwoord... maarre als je die nou niet hebt? Dat is geen progje die standaard er op zit, toch?
Ook Barca bedankt voor je antwoord... helaas staat daar de .jar ook niet bij. Via m'n windows verkenner heb ik kunnen bevestigen dat het bestandje werkelijk om m'n telefoon (MMC) staat, nu het installeren nog.

Zijn er nog andere personen met suggesties om een .jar te installeren? Om even de opties tot nu toe samen te vatten die niet werken:
- Het bestandje is niet te vinden in /extra/ java
- Ik maak gebruik van alle door de fabriek aangeleverde software, dus een verkenner-programma zit er niet op.

Wie helpt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostytosty1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09-2022
zoek gewoon een programmatje als fexplorer. de sx1 is niet zo'n geweldige telefoon als je alleen de standaard programmatjes gaat gebruiken. Het leuke van dit ding zijn alle extra proggies die je er kan opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jostytosty1 schreef op 14 juni 2004 @ 08:31:
zoek gewoon een programmatje als fexplorer. de sx1 is niet zo'n geweldige telefoon als je alleen de standaard programmatjes gaat gebruiken. Het leuke van dit ding zijn alle extra proggies die je er kan opzetten.
Klinkt leuk, maar wordt het dan ook niet heel moeilijk om fexplorer te installeren als ik nu al geeneens een .jar bestand kan vinden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostytosty1
fexplorer ( nog niet gebruikt dus verbeter me als ik het fout heb) gaat gewoon via een *.sis bestand. dus dat zou toch wel moeten lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jostytosty1 schreef op 14 juni 2004 @ 08:39:
fexplorer ( nog niet gebruikt dus verbeter me als ik het fout heb) gaat gewoon via een *.sis bestand. dus dat zou toch wel moeten lukken.
Thanx, progje installeerde zichzelf en staat nu onder /instellingen/beheer

Helaas ben ik een dusdanig n00b, dat ik nu weer op zoek ben naar een manier om fexplorer op te starten... suggesties??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostytosty1
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 09:23:
[...]

Thanx, progje installeerde zichzelf en staat nu onder /instellingen/beheer

Helaas ben ik een dusdanig n00b, dat ik nu weer op zoek ben naar een manier om fexplorer op te starten... suggesties??
als het goed is kan je dat nu vanaf je menu opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jostytosty1 schreef op 14 juni 2004 @ 09:25:
[...]

als het goed is kan je dat nu vanaf je menu opstarten.
Je bedoelt dat fexplorer automatisch als pictogram daar moet komen te staan?? Ik hoop het niet, want hij staat er niet bij...
Heb je nog andere suggesties voor me??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostytosty1
Daar ging ik eigenlijk wel van uit ja. ik heb het nog niet gebruikt. maar de andere proggies die ik wel geinstalleerd heb werken op die manier in ieder geval.

Als iemand die het al wel heeft geinstalleerd en werkend heeft even post hoe het zit zal dat wel makkelijker zijn natuurlijk. Ik zal het straks thuis ook wel even zelf proberen. maar dat is pas rond een uur of 11 vanavond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jostytosty1 schreef op 14 juni 2004 @ 09:44:
Daar ging ik eigenlijk wel van uit ja. ik heb het nog niet gebruikt. maar de andere proggies die ik wel geinstalleerd heb werken op die manier in ieder geval.

Als iemand die het al wel heeft geinstalleerd en werkend heeft even post hoe het zit zal dat wel makkelijker zijn natuurlijk. Ik zal het straks thuis ook wel even zelf proberen. maar dat is pas rond een uur of 11 vanavond
In ieder geval bedankt. Misschien dat iemand anders inderdaad ervaring heeft met het installeren van fexplorer en of het normaal is dat er geen pictogram in het menu komt te staan???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 09:50:
[...]

In ieder geval bedankt. Misschien dat iemand anders inderdaad ervaring heeft met het installeren van fexplorer en of het normaal is dat er geen pictogram in het menu komt te staan???
ik heb het ook geinstalleerd en kon het ook niet vinden. toen was ik aan het spelen met de sneltoetsen (in standby 3 lang ingedrukt houden voor agende, etc.) en daar kon ik wel kiezen voor fexplorer, dus die heb ik toen maar aan de 2 gekoppeld.

een tijd later heb ik opnieuw opgestart en stond het icoontje van fexplorer in m'n menu, dus ik denk dat het laaste de oplossing is.

is het trouwens mogelijk om software die ik eerst op m'n c heb geinstalleerd te verplaatsen naar m'n e: ? ik heb namelijk te weinig geheugen om opera te installeren :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
fw 12 is nog niet uit maar er zijn al pics van fw 13 8)7

Afbeeldingslocatie: http://usuarios.lycos.es/macarronip/FW13_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://usuarios.lycos.es/macarronip/FW13_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://usuarios.lycos.es/macarronip/SX1HondaXX.jpg

wie kan dit vertalen B)

- Estabilidad a toda prueba.
- Reproductor mp3 mejorado (versión 1.15).
- Se pueden poner archivos .gif animados como salvapantallas.
- Se puede quitar el logo del operador (¿no habéis visto mi fondo?).
- Mayor compatibilidad con otros programas.
- Volumen del altavoz más alto que en el FW10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Fexplorer hoort gewoon normaal weergegeven te worden in je menu. Even deinstalleren en opnieuw proberen. Heb je wel de nieuwste versie (1.11)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tijsco schreef op 14 juni 2004 @ 10:00:
[...]

ik heb het ook geinstalleerd en kon het ook niet vinden. toen was ik aan het spelen met de sneltoetsen (in standby 3 lang ingedrukt houden voor agende, etc.) en daar kon ik wel kiezen voor fexplorer, dus die heb ik toen maar aan de 2 gekoppeld.

een tijd later heb ik opnieuw opgestart en stond het icoontje van fexplorer in m'n menu, dus ik denk dat het laaste de oplossing is.

is het trouwens mogelijk om software die ik eerst op m'n c heb geinstalleerd te verplaatsen naar m'n e: ? ik heb namelijk te weinig geheugen om opera te installeren :X
Alles draait nu en is geïnstalleerd (en nog te vinden ook) :)

Wat de vraag hierboven betreft.... ik kan je alleen vertellen dat zo'n actie bij een pc de software niet meer gevonden wordt en dat de kans op vastlopen groot is. Deïnstalleer dus eerst gewoon de software en installeer het vervolgens op de E:\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Niet online
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 13:16:
[...]

Alles draait nu en is geïnstalleerd (en nog te vinden ook) :)

Wat de vraag hierboven betreft.... ik kan je alleen vertellen dat zo'n actie bij een pc de software niet meer gevonden wordt en dat de kans op vastlopen groot is. Deïnstalleer dus eerst gewoon de software en installeer het vervolgens op de E:\
ik heb het maar gewoon geprobeerd, maar fexplorer gaf een foutmelding, dus het kon niet, toen idd maar alles gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.

best wel veel software voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 12:04:
fw 12 is nog niet uit maar er zijn al pics van fw 13 8)7

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

wie kan dit vertalen B)

- Estabilidad a toda prueba.
- Reproductor mp3 mejorado (versión 1.15).
- Se pueden poner archivos .gif animados como salvapantallas.
- Se puede quitar el logo del operador (¿no habéis visto mi fondo?).
- Mayor compatibilidad con otros programas.
- Volumen del altavoz más alto que en el FW10.
De online vertaler zegt:

Beter reproductieapparaat mp3 (versie 1,15).
De archieven kunnen worden gezet.GIF dat als salvapantallas wordt geanimeerd.
Het embleem van de worden ontruimd exploitant (kan hebt u mijn bodem
niet gezien?).
Grotere verenigbaarheid met andere programma's.
Volume van de luidspreker hoger dan in FW10

Erg vaag dus... maar iig een verbeterde mp3 speler, iets met geanimeerde GIFs en het operatorlogo...meer synchronisatie? (ben heel beniuewd met wat!?)
En het volume lijkt me duidelijk...

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heren, (met name OUT4FUN)

Onder het menu extra staat een pictogram Best.beh. met een folder icoontje met een vergrootglas. Dit is gewoon de ingebouwde verkenner van de telefoon. Hier kan je alle .jar .sis whatever bestanden vinden die je op je MMC kaart of C:\ heb gezet. Behalve de folder System kan je niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
- stabiel onder alle testen (bij t testen v/d firmware zelf bedoelen ze denk ik)
- betere MP3 afspeler
- u kunt geanimeerde .gif archieven gebruiken in t standby scherm (hmmm leuk!) :)
- u kunt de operator logo uitzetten (hebben jullie mijn achtergrond niet gezien?)
- betere compatibiliteit met andere programma's
- volume van de speaker harder dan in FW10

mijn moedertaal is portugees dus sorry als er toch nog enige interpretatiefouten in zitten! spaans en portugees is als duits en nederlands, je denkt t te kennen maar dat valt toch nog tegen! :)

[ Voor 3% gewijzigd door porto33 op 15-06-2004 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 21:11:
Heren, (met name OUT4FUN)

Onder het menu extra staat een pictogram Best.beh. met een folder icoontje met een vergrootglas. Dit is gewoon de ingebouwde verkenner van de telefoon. Hier kan je alle .jar .sis whatever bestanden vinden die je op je MMC kaart of C:\ heb gezet. Behalve de folder System kan je niet vinden.
Bedankt voor de tip, maarre...Het zou inderdaad leuk zijn als het leven zo simpel was. Best.beh. doet weinig behalve de geheugenstatus weergeven. Misschien komt het door een nog oude firmware (06). Vandaar dat ik fexplorer nodig heb om .jar bestanden op te zoeken. Dit is trouwens alleen het geval bij het gebruik van een datakabel. Als ik bestanden via IR overgooi dan ziet hij ze als berichtje en kan ik ze automatisch installeren.
=======================================

Even wat anders... wie heeft ervaring met synchroniseren?? Ik heb namelijk een bug gevonden en ik vroeg me af die met firmware 7 opgelost zou zijn. Als ik namelijk een afspraak (uit Outlook op m'n thuis pc) die een label privé heeft meegekregen, synchroniseer met de telefoon en de telefoon weer synchroniseer met outlook op m'n werk, dan is het label 'privé' verwijderd van de afspraak.

Dat is zeer irritant als je op je werk met gedeelde agenda's werkt... Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 08:52:
[...]

Bedankt voor de tip, maarre...Het zou inderdaad leuk zijn als het leven zo simpel was. Best.beh. doet weinig behalve de geheugenstatus weergeven. Misschien komt het door een nog oude firmware (06). Vandaar dat ik fexplorer nodig heb om .jar bestanden op te zoeken. Dit is trouwens alleen het geval bij het gebruik van een datakabel. Als ik bestanden via IR overgooi dan ziet hij ze als berichtje en kan ik ze automatisch installeren.
=======================================

Even wat anders... wie heeft ervaring met synchroniseren?? Ik heb namelijk een bug gevonden en ik vroeg me af die met firmware 7 opgelost zou zijn. Als ik namelijk een afspraak (uit Outlook op m'n thuis pc) die een label privé heeft meegekregen, synchroniseer met de telefoon en de telefoon weer synchroniseer met outlook op m'n werk, dan is het label 'privé' verwijderd van de afspraak.

Dat is zeer irritant als je op je werk met gedeelde agenda's werkt... Iemand een oplossing?
Oplossing voor 99% van de problemen is updaten naar 7...waarom die je dit niet? Je kan het toch zelf thuis doen....

Dwin

PS kunnen we mensen met FW6 niet gewoon negeren ofzo...allemaal onzinvragen die dezelfde oplossing hebben; UPDATEN!!!

PS2 Ola Porto! Eu fala tambem portugese! Eu morave 10 meses no brasil! Ai ai ai beleza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadowzon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 09:10
Ben sinds vandaag ook in 't bezit van een Siemens SX-1 alleen nu loop ik tegen 2 problemen aan..

M'n vorige telefoon is een Nokia 3650 (Dus ook met Symbian OS). Ik wil dus m'n contacten (staan in 't telefoongeheugen) overzetten naar m'n Siemens SX-1.. Ben hier al een tijdje mee bezig geweest.. Alleen wil 't mij niet lukken..

Een ander probleem zijn mijn smsjes. Deze zijn opgeslagen op m'n multimedia card. Alleen ik kan vanuit m'n Nokia telefoon deze MAIL map niet naar m'n Siemens SX-1 kopieren.. :(

Heeft iemand hier een oplossing voor?

*edit*

Nog eventjes een vraagje.. Bij de Nokia 3650 is het mogelijk om je berichten op je geheugenkaart op te slaan. Bij de SX-1 zie ik deze optie nergens? iig niet waar hij bij de Nokia zit...

*/edit*

[ Voor 21% gewijzigd door Shadowzon op 15-06-2004 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds enkele dagen ook een siemens SX1 en nu wil ik deze laten communiceren mijn computer. Ik heb de software geinstalleerd (verschillende versies uiteindelijk geprobeerd) en daarna van mijn telefoon via de usb ingeplugd en na het installeren van de drivers geeft mijn pc de volgende fout melding:

"In mRouterRuntime MFC Application is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak."

Waardoor ik geen connectie met mijn telefoon kan krijgen.

Bij het apperaatbeheer staat mijn siemens vermeld onder een modem maar volgens mij is dit ook de bedoeling, er zijn in iedergeval geen ? of !

Weet iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op www.siemens-mobile.com staat de nieuwste FW, namelijk versie 12 !!!

Suc6 ermee!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Shadowzon schreef op 15 juni 2004 @ 12:33:
M'n vorige telefoon is een Nokia 3650 (Dus ook met Symbian OS). Ik wil dus m'n contacten (staan in 't telefoongeheugen) overzetten naar m'n Siemens SX-1.. Ben hier al een tijdje mee bezig geweest.. Alleen wil 't mij niet lukken..

Een ander probleem zijn mijn smsjes. Deze zijn opgeslagen op m'n multimedia card. Alleen ik kan vanuit m'n Nokia telefoon deze MAIL map niet naar m'n Siemens SX-1 kopieren.. :(

Nog eventjes een vraagje.. Bij de Nokia 3650 is het mogelijk om je berichten op je geheugenkaart op te slaan. Bij de SX-1 zie ik deze optie nergens? iig niet waar hij bij de Nokia zit...
Wat betreft de contacten: Zet ze op je SIM en doe SIM in SX1 en doe dan SIM naar phone... zie de FAQ hoe dat gaat.
Wat betreft de SMS'n, LEES DE FAQ! (= de post onder de openingspost van dit topic)

Downloading fw12 :) :) :) :) :) :)

[ Voor 7% gewijzigd door Barca op 15-06-2004 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Ah beter :)
Meteen ff proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
eindelijk ik ben hem aan het downloaden

directe link:
http://www.my-siemens.com...SX1_Upgrade_v12/main.html

WWWOHHHHOOOOO :7 :9~ _/-\o_ (8> 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C00KW4US
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-09 13:10
Is het trouwens mogelijk om je brightness aan te passen van je display?
Ik kom alleen de optie contrast tegen. Ik zou graag het display wat feller willen laten branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Mijn eerste opmerkingen:
- Je achtergrondje is gereset (tenzij je gewoon nog de standaard gebruikt)
- Logboek is gereset
- Bluetooth naam is gereset
- De linker en rechter onderste shortkeys zijn gereset (niet de nummers 1 t/m 9)
- Bij het openen van je telefoonlijst vraagt ie of je SIM contacten naar de lijst wilt kopiëren en het lijkt of al je contacten weg zijn. Dit is dus niet zo.
- Camerasoftware is veel beter en makkelijker in gebruik :)
- Het lijkt erop dat hij wat sneller is... maar dat merk je alleen bij sommige applicaties. Als ik b.v. het Bluetooth scherm opstart gaat dat nu zeker sneller, maar bij veel andere applicaties lijkt het even snel te gaan als eerst.

Hoe dan ook: maak een backup met Data Suite voor de update!
C00KW4US schreef op 15 juni 2004 @ 18:40:
Is het trouwens mogelijk om je brightness aan te passen van je display?
Ik kom alleen de optie contrast tegen. Ik zou graag het display wat feller willen laten branden.
Nee dit kan niet. Display is al op zijn felst. En ik zou kunnen liegen, maar ik zou toch zweren dat hij nu wat lichter is met fw12, hmmmm.

[ Voor 54% gewijzigd door Barca op 15-06-2004 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 18:22:
eindelijk ik ben hem aan het downloaden

directe link:
http://www.my-siemens.com...SX1_Upgrade_v12/main.html

WWWOHHHHOOOOO :7 :9~ _/-\o_ (8> 8)
Ik wil ook alleen mn batrij is niet goed opgeladen :(
Trouwens mocht je direct veranderingen merken zou je dit willen mededelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
mijn eerste opmerkingen

persoonlijk vind ik hem nu iets sneller
camera software zie je die zoom ding en nighshot logo en de kwaliteit is iets beter
realone kleuren zijn weer normaal ( bij fw 7 waren ze raar :? )
zoals barca het zei het scherm is lichter :)

EN geluid is niet zacht ( zoals wat ze zeiden @ fw 10 )

Welke fw komt hierna? ;) _/-\o_

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 18:54:
[...]
brightness kan wel

menu -> instellingen -> instellingen -> toestel -> weergave -> contrast
Lees meneer's post goed; hij geeft aan dat hij alleen het contrast kon vinden. Dit is niet hetzelfde als de brightness. :) Voor brightness is er helaas geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Barca schreef op 15 juni 2004 @ 18:56:
[...]

Lees meneer's post goed; hij geeft aan dat hij alleen het contrast kon vinden. Dit is niet hetzelfde als de brightness. :) Voor brightness is er helaas geen optie.
jaja, voel niet gelijk op je teentjes getrapt, ik las het daarna ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

moet je eerst version fw10 downen voordat je fw12 erop kan zetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 19:02:
moet je eerst version fw10 downen voordat je fw12 erop kan zetten??
Nee dat hoeft niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

ook ik heb fw12 erop...inderdaad iets sneller en de camera heeft een extra optie.
Toch weer een verbetering ;)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
  • Laatst online: 01-09 08:13
De eerder genoemde patch is ook te gebruiken op firmware 12. D.w.z; firmware 12 valt te patchen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

three2five schreef op 15 juni 2004 @ 20:20:
De eerder genoemde patch is ook te gebruiken op firmware 12. D.w.z; firmware 12 valt te patchen
Het zal wel a duizend keer gezegd zijn, maar ik kom dr nog steeds geen wijs uit.....Hoe kan ik via patchen mn Internationale SW omzetten naar benelux? Een korte stapsgewijze handleiding zou handig zijn.
Ik zit nu trouwens op SW 7 en sta op het punt om naar SW 12 te gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan niet, moet je naar service centre sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Barca schreef op 13 juni 2004 @ 19:40:

Nee; je moet gewoon zorgen dat er Benelux firmware op komt. Dat kan door opsturen naar Siemens (het beste en makkelijkste, doch je zal wel moeten wachten) of je doet het middels de truc aangegeven door three2five eerder in deze topic. Dit vergt wel enige moeite en risico.
En die truc van three2five dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
probeer die truc eerst eens uit, scheelt je weer een tijdje je gsm kwijt zijn! ;)

@dwin, so 10 meses? nao tanto tempo eh? que lastima, brazil e um pais muito bonito, fue por ahi pra ferias tres semanas em 2003. Possivel eu vou a proxima ano ao Rio. MULHERES CALENTES! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
heb FW12 er nu ook op gezet.

behalve Barca's bevindingen merkte ik ook dat:

- meerdere instellingen onder SETUP waren gereset;
- het display wel veel feller is dan het was! Ik had hem halverwege, nu minder dan een kwart! (waarom hebben ze dit nu weer gedaan?)
- de Profiles zijn gereset;
- de algemene displaykleuren lijken wat 'voller' te zijn;
- Onder Snapshot laat ie nu een verticaal balkje zien wat de stand van de digitale zoom moet weergeven. Hierboven staat er in t rood aangegeven een getal, weet niet wat dat moet betekenen!!?? Als de omgeving te donker wordt voor hem laat ie daaronder ook nog eens een knipperend maantje zien (nachtmodus?).

en dit is een leuke, onder Converter is een 'Currency' optie toegevoegd zodat je bv dollars naar euro's kan omrekenen en vice versa. Ik weet niet zeker welke al bestonden maar hij ondersteunt nu: Currency, Area, Energy, Length, Mass, Power, Temperature, Time, Velocity, Volume.... als je Nederlands hebt ingesteld heet t ongetwijfeld anders! :)

Heb meteen al een bug ontdekt (of t ligt aan mij): als ik onder Currency een getal invoer komt niet automatisch bij het andere veld het omrekensommetje te staan maar gaat ie terug op '0' en geeft de foutmelding 'Currency rate not set'. De andere opties werken wel naar behoren. Jammer.

en ze hebben &#$@^ nog steeds niet die 'bug' eruit gehaald dat als je bv met Fexplorer een .amr audio bestand aanklikt dat deze direct afspeelt met bv Voice Memo. Neeee, hij start Voice Memo en laat je achter met de een lijst met geluidsbestanden die in zijn standaardpad zijn neergezet... kun je geen programma koppelen aan een bepaalde extensie? net als in Windows??

al met al wel wat verbeteringen.

[ Voor 3% gewijzigd door porto33 op 16-06-2004 04:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bestaat er niet een progje dat op de achtergrond kan draaien en aangeeft op de processor nog bezig is met iets v an je telefoon?

Raak vaak gefrustreerd als ik denk dat tie vastgelopen is, maar dan blijkt het na enkele minuten toch weer goed te gaan...als ik nou kon zien dat te dan ergens mee bezig is zou dat een stuk gerustelender zijn...

FW12 draaiende!

Dwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg SW 12 er niet op. Telkens als ik de bootloader op start met joystick + de aan/uit toets dan geeft ie een dubble 'gong' en vindt ie uiteindelijk de telefoon niet. Terwijl ik SW 7 er wel gewoon op kon zetten. En ik kan gewoon nog files en syncen via de datakabel.... iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 23:47:
[...]

Het zal wel a duizend keer gezegd zijn, maar ik kom dr nog steeds geen wijs uit.....Hoe kan ik via patchen mn Internationale SW omzetten naar benelux? Een korte stapsgewijze handleiding zou handig zijn.
Ik zit nu trouwens op SW 7 en sta op het punt om naar SW 12 te gaan...
Het is nog geen 1000 keer gezegd, maar ik kan je niet helpen als je niet zegt wat je er niet aan lukt. Mij lukt het makkelijk. Misschien moet je eens dit topic doorkijken, daar staat een stapsgewijze handleiding.

Als er aan mij webruimte word gegeven, dan zet ik de gepatchte firmware 12 online. (hij werkt, ikheb hem al geprobeerd, vanaf firmware 6 international)

[ Voor 7% gewijzigd door three2five op 16-06-2004 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jostytosty1
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 09:54:
Ik krijg SW 12 er niet op. Telkens als ik de bootloader op start met joystick + de aan/uit toets dan geeft ie een dubble 'gong' en vindt ie uiteindelijk de telefoon niet. Terwijl ik SW 7 er wel gewoon op kon zetten. En ik kan gewoon nog files en syncen via de datakabel.... iemand een idee?
als het goed is krijg je dan te zien dat je nieuwe hardware hebt gevonden. ik heb dat ook 2 keer moeten doen ( een keer bij 7 en een keer bij 12).

Ik merk trouwens helemaal nix. behalve die camera optie. mijn gesprek logs zaten er bijvoorbeeld nog gewoon in

[ Voor 44% gewijzigd door jostytosty1 op 16-06-2004 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
porto33 schreef op 16 juni 2004 @ 04:32:
- Onder Snapshot laat ie nu een verticaal balkje zien wat de stand van de digitale zoom moet weergeven. Hierboven staat er in t rood aangegeven een getal, weet niet wat dat moet betekenen!!?? Als de omgeving te donker wordt voor hem laat ie daaronder ook nog eens een knipperend maantje zien (nachtmodus?).
Dat rode getalletje heeft er naar mijn weten altijd al in gezeten, en staat voor het aantal foto's wat nog gemaakt kan worden.
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 00:13:
[...]

En die truc van three2five dan?
Zei die dat niet dan?
Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 23:52:
Kan niet, moet je naar service centre sturen.
voordat je zulke dingen zo stellig zegt, moet je wel eerst het topic doorlezen, want dit is wel heel wijsneuzerig. Het kan dus WEL!
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 09:54:
Probeer eens een andere USB-poort? als dat niet werkt, nog een keertje opnieuw opstarten, nog een keer proberen. Ik heb het ook, maar dan wanneer ik mijn telefoon twee keer flash, terwijl de comuter nog niet opnieuw is opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al gelukt, opnieuw opstarten hielp niet. Heb alles van datasuite er maar afgehaald en opnieuw erop gezet. Hij is nu bezig met flashen naar SW 12.

Ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Linkje naar gepatchte firmware 12:
..........

Dit is dus om vanaf International variant naar bene variant te upgraden.

[ Voor 27% gewijzigd door Korakal op 17-06-2004 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

three2five schreef op 16 juni 2004 @ 10:42:
0000000000

Ik kan dus gewoon van SW 12 international naar SW Benelux gaan, zonder dat ie crasht?

[ Voor 12% gewijzigd door Korakal op 17-06-2004 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ValeK308
  • Laatst online: 28-02 14:12
three2five schreef op 16 juni 2004 @ 10:42:
00000000

tnx.. echt heel handig deze patch!

[ Voor 14% gewijzigd door Korakal op 17-06-2004 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 11:29:
[...]

Ik kan dus gewoon van SW 12 international naar SW Benelux gaan, zonder dat ie crasht?
Ik ben nergens verantwoordelijk voor, aangezien de software zelf ook zou kunnen crashen (heb ik gister meegemaakt!). Deze software, die ik online heb staan, is niks anders dan de officiele software, maar dan de twee regeltjes die checken welke firmware je hebt, aangepast. Die aanpassing aan de software zelf kan in geen geval voor problemen zorgen.

Ik ga ervan uit dat, na gehoord te hebben van iemand anders dan fw7 internationaal naar fw7 bene, ook fw12 internationaal naar fw12 bene kan. Dit zeg ik, omdat dat helemaal niet logisch is, aangezien het dus niet een nieuwere software is, waarbij je zou verwachten dat de software zou gaan mekkeren dat je al de nieuwste software hebt. Maar dat is dus niet het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou three2five, echt super bedankt, eindelijk de nederlandse software op mn SX1, geen enkele problemen. In de CC Monitor geeft ie ook gewoon Bene Retail aan. Scheelt me weer een hoop tijd moeite om een nieuwe te krijgen, of de mijne op te sturen.

Nogmaals BEDANKT!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deuxani
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik blijf het zeggen, ik weet zeker dat je veel mensen uit de brand helpt. Nice job!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

Vrijdag even van FW10INT naar FW12BENE gaan...hehe...terecht...

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:40
Wellicht dat het in de thread staat, maar ik heb echt geen behoefte om 90> pagina's door te lopen.

Ik ben zondag naar de winkel geweest, en gevraagd naar de ervaringen van de SX1 (vind 'm erg mooi, maar wil geen gedonder ermee. Ik heb dat nl al gehad met een 6310). Zij raadden 'm sterk af.

- "Hij heeft een verouderde symbian" (6600 en SE 900 schijnt meer up to date te zijn?)
- "Hij valt zeer regelmatig uit".`

De vragen welke ik dan krijg:

- Maakt het uit dat er Symbian-oud op staat? Volgens mij heeft de SX1 6.1, en de 6600 7.0
- Wat is daar nu daadwerkelijk van waar? Echte ervaringen als het kan!
- Hoe moeilijk is het om zelf apps te ontwikkelen voor Symbian? Heeft iemand daar al ervaring mee?

[ Voor 12% gewijzigd door DiedX op 16-06-2004 12:24 . Reden: Vraag toegevoegd ]

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

DiedX schreef op 16 juni 2004 @ 12:21:
- "Hij valt zeer regelmatig uit".`
Haha wat een bullcrap. Ze zitten zeker nog op fw01 ofzo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Ik ben zelf verkoper geweest in de belcompany, en ken de praatjes. Ze zitten gewoon smoesjes te vinden, om te sturen naar een bepaald mobieltje. Bij hun is de denkwijze alsvolgt; eerst inventariseren wat de klant wilt, dan kijken wat ze zelf moeten verkopen (wat is er in het magazijn, welk netwerk met welke telefoon is het goedkoopst etc.). Let wel; maar 30 procent bij hun advies is wat de klant wilt, de rest wat zij nodig hebben. Daar kunnen slappe en ongefundeerde redenen bijkomen als "nokia heeft een beter menu" etc.

Terug naar de feiten. SX1 heeft inderdaad 6.1 i.t.t. 6600 met 7.0 Oftewel, het is een ouder OS, maar zeker niet verouderd.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat mn SX1 zomaar uitviel, maar ik ga zeker niet ontkennen dat het zou kunnen gebeuren. Hetzelfde is overigens ook voor de 6600 en de p800/900.

Het schijnt dat programmeren voor symbian vrij makkelijk is, maar ik heb er geen ervaring mee.

Ik heb zelf ook een nokia 6600 gehad (voor heel korte duur), en de thema's zijn wel geinig. Ik vind het zeker geen reden om een andere telefoon te kiezen, maar het kan natuurlijk wel. Voor de rest is er niet een heel duidelijk verschil.

[ Voor 13% gewijzigd door three2five op 16-06-2004 12:42 . Reden: vergelijking van 6600 met sx1 toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die patch om van de int. versie naar de benelux versie te gaan heb ik op m'n computer opgeslagen. Maar hoe moet ik die patch nu gebruiken om van de int. versie naar de benelux versie te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
three2five schreef op 16 juni 2004 @ 12:39:
Ik ben zelf verkoper geweest in de belcompany, en ken de praatjes.
Ik WILDE ze er nog niet van beschuldigen, maar het ging inderdaad wel ERG snel :)
Terug naar de feiten. SX1 heeft inderdaad 6.1 i.t.t. 6600 met 7.0 Oftewel, het is een ouder OS, maar zeker niet verouderd.
Ik ga het zelf nog even onderzoeken (zit midden in tentamens, en GoT al te veel :)), maar behalve templates (soort van eigen stijlen welke je erin kan mengen, zelfde als Microsoft Windows), is er nog een wezenlijk verschil in de OS'en? (iets wat UITMAAKT zeg maar?)
Het schijnt dat programmeren voor symbian vrij makkelijk is, maar ik heb er geen ervaring mee.
Mooie uitdaging dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 12:45:
Die patch om van de int. versie naar de benelux versie te gaan heb ik op m'n computer opgeslagen. Maar hoe moet ik die patch nu gebruiken om van de int. versie naar de benelux versie te gaan?
Probeer zelf eens iets voordat je het hier vraagt. Gewoon het programma uitpakken (winrar), en openen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
haha ja die belcompany is erg grappig, ze zeiden tegen een vriend dat de 6230 tot nu toe het beste toestel is... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
Ok,

1 van de verschillen tussen de 6.1 en 7.0:

- Een bugje met gemiste oproepen is opgelost.
- 7.0 ondersteund thema's. Siemens heeft dat al opgelost.

http://www.mobile-review.com/review/siemens-sx1-os-en.shtml

Ook interessant:

http://www.howardforums.com/archive/topic/118578-1.html

Wijst erop dat 6.1 de stylus (Sony Ericsson!) niet ondersteund.
Ik neig er weer naar om de SX1 te kopen. Alleen niet bij de Gsm-Shop :)

Zijn er nog dingen die ik moet weten? Echte IRRITANTE dingen? (Crashes bijv?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijsco
  • Niet online
DiedX schreef op 16 juni 2004 @ 13:20:

Zijn er nog dingen die ik moet weten? Echte IRRITANTE dingen? (Crashes bijv?)
Ik vind dit echt de perfecte telefoon, en ben er heel blij mee.
het enige echte nadeel vind ik de levensduur met een batterij. Als ik er de hele dag mee speel (en dat gebeurt nogal eens met een nieuw speeltje }) ) moet hij 's avonds al aan de lader omdat hij leeg is.
als je er een beetje zuinig mee doet kan je er twee dagen mee doen, maar een heel weekend overbruggen kan je wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
tijsco schreef op 16 juni 2004 @ 13:28:
[...]
als je er een beetje zuinig mee doet kan je er twee dagen mee doen, maar een heel weekend overbruggen kan je wel vergeten.
Dit is inderdaad zwaar minder. Aan de andere kant : je krijgt er wel een heel mooi speeltje voor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een beetje een domme fout gemaakt. Ik heb eerst de int. svn 12 op m'n sx1 gezet en daarna de patch gedownload. Nu wordt er aangegeven dat ik dus al een nieuwe versie heb. Kan ik hier nog iets aan veranderen, om toch m'n int. versie te veranderen in de Benelux versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
Schijnt dat je dat kan hacken dmv een hexeditor. Even het topic doorlezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DiedX schreef op 16 juni 2004 @ 13:55:
Schijnt dat je dat kan hacken dmv een hexeditor. Even het topic doorlezen!
maar een fw12 op een fw12 lukt niet... ;)

(bijna op de 1000 posts :> )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hexeditor? Waar kan ik dat vinden? Heb evenals Diedx weinig behoefte om 90 pagina's door te lopen. Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er geen andere wijze om je int. versie om te zetten naar de benelux versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 13:59:
[...]

maar een fw12 op een fw12 lukt niet... ;)

(bijna op de 1000 posts :> )
erm, zoals ik het nu lees is dat dus niet mogelijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
"Heb evenals Diedx weinig behoefte om 90 pagina's door te lopen."

dan kom ik op een vraag die ik al een hele tijd vergeet te stellen: Kun je behalve binnen het forum niet zoeken binnen een thread?? Soms weet ik wat ik zoek maar niet op welke pagina het staat, zeer irritant!!

Over die 'Currency Rates' (onder Conversion) die bij mij steeds weer met een boodschap naar '0' sprongen.... mijn fout! valuta's zijn natuurlijk niet vaste waardes, ze moeten eerst ingesteld worden naar de huidige koersen..... DUHHH! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mighty
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Mighty

Brains & Steel

porto33 schreef op 16 juni 2004 @ 15:31:

dan kom ik op een vraag die ik al een hele tijd vergeet te stellen: Kun je behalve binnen het forum niet zoeken binnen een thread?? Soms weet ik wat ik zoek maar niet op welke pagina het staat, zeer irritant!!
Berichten per pagina op 999 (in prefs) zetten en dan gewoon via de find in je browser.....

|| The harder you fall the more it hurts - be awesome ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiedX
porto33 schreef op 16 juni 2004 @ 15:31:

AFAIK niet. Correct me if I'm wrong!

Zowiezo is het wellicht handig om weer een FAQ te bouwen, welke goed bijgehouden wordt. Ik zie meerdere malen de vraag voorbijkomen, en om dan 2 delen door te nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DiedX schreef op 16 juni 2004 @ 16:06:
[...]

AFAIK niet. Correct me if I'm wrong!

Zowiezo is het wellicht handig om weer een FAQ te bouwen, welke goed bijgehouden wordt. Ik zie meerdere malen de vraag voorbijkomen, en om dan 2 delen door te nemen...
de faq werd elke keer geupdated ( minstens 1 keer per week ) maar barca kan niet meer updaten om dat je in 1 post maar zoveel letters mag gebruiken ofzo. In deel 3 komt er een start post, volgende post = faq, volgende post = faq deel 2. :)
(als barca daar mee eens is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK kick my ass....

Maar eh.. call me n00b, ik kan nu dus nergens vinden waar ik een sms nummer moet invoeren, het verzenden mislukt aldoor...

Dus waar moet ik het vodafone sms nummer invoeren en wat is het vodafone sms nummer? _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 16:15:
OK kick my ass....

Maar eh.. call me n00b, ik kan nu dus nergens vinden waar ik een sms nummer moet invoeren, het verzenden mislukt aldoor...

Dus waar moet ik het vodafone sms nummer invoeren en wat is het vodafone sms nummer? _/-\o_
:? wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik kan dus geen sms verzenden, dat mislukt dus....

Dus waar kan ik de sms instellingen vinden, controleren en zonodig aanpassen en heeft vodafone een aparte telefoonnummer daarvoor, via welke je je sms verzendt?

Of wat zijn jouw sms instellingen, Right_one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 13:12:
haha ja die belcompany is erg grappig, ze zeiden tegen een vriend dat de 6230 tot nu toe het beste toestel is... :)
Ik liep afgelopen vrijdag om 10 voor 9 's avonds (wat laat ja) de Primafoon binnen om ff te kijken of ze een sx1 hadden liggen (bij belcompany lag ie wel maar achter een glaasje..) wilde hem namelijk alleen uitproberen hoe die in de hand ligt. Maar goed, toen ik ernaar vroeg bij Primafoon had hij (de verkoper die rustig door bleef smsen, ballentent :Z) het erover dat hij de SX1 niet kon leveren omdat er nogal veel problemen waren met de software (toen ik zei dat het nokia based software was en er inmiddels al een aantal updates waren had ie weinig meer in te brengen). Buiten dat zei die dat het verder ook niet echt een goed toestel was wat nooit aan zou slaan omdat het iedere keer vastliep etc. Alleen omdat hij een mp3speler heeft en wat andere functies zou het misschien ooit nog wat kunnen worden...

Weet ik ook meteen weer wat er van Primafoon geworden is in de afgelopen jaren :) Heb er 4 jaar terug een 3210 gekocht en toen ging het nog wel, maar deze verkoper had totaal geen aandacht voor z'n klant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca

Barca

In Search Of Sunrise

Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 16:13:
[...]
de faq werd elke keer geupdated ( minstens 1 keer per week ) maar barca kan niet meer updaten om dat je in 1 post maar zoveel letters mag gebruiken ofzo. In deel 3 komt er een start post, volgende post = faq, volgende post = faq deel 2. :)
(als barca daar mee eens is)
Juistem. De FAQ is gewoon zo goed :) dat het maximaal aantal karakters per post is gebruikt. :( Ik heb al een draft nieuwe FAQ klaar. ;) In deel 3 krijg je zoals rightone_ zegt dus een FAQ in 2 delen, onder elkaar. Vanavond ga ik even een mod raadplegen hoe men om gaat met het hex-editor gebeuren.

Rightone_... zou jij de laatste firmware URL (fw12) in de openingspost willen aanpassen? Ik zie dat er in de FAQ ook een link naar toe staat, die fix ik als ik thuis ben. ;)

SMS instellingen staan onder Berichten / Opties / Instellingen.

[ Voor 17% gewijzigd door Barca op 16-06-2004 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 16:23:
Nou, ik kan dus geen sms verzenden, dat mislukt dus....

Dus waar kan ik de sms instellingen vinden, controleren en zonodig aanpassen en heeft vodafone een aparte telefoonnummer daarvoor, via welke je je sms verzendt?

Of wat zijn jouw sms instellingen, Right_one?
het is rightone_ ;)

Ber. centrale in gebr.
Vodafone

Rapport ontvangen
Nee

Geldigheid bericht
24 uur

Ber. verzonden als
Tekst

Voorkeursverbinding
GSM

Ant. via zelfde centr.
Nee
Barca schreef op 16 juni 2004 @ 16:48:
[...]

Juistem. De FAQ is gewoon zo goed :) dat het maximaal aantal karakters per post is gebruikt. :( Ik heb al een draft nieuwe FAQ klaar. ;) In deel 3 krijg je zoals rightone_ zegt dus een FAQ in 2 delen, onder elkaar. Vanavond ga ik even een mod raadplegen hoe men om gaat met het hex-editor gebeuren.

Rightone_... zou jij de laatste firmware URL (fw12) in de openingspost willen aanpassen? Ik zie dat er in de FAQ ook een link naar toe staat, die fix ik als ik thuis ben. ;)

SMS instellingen staan onder Berichten / Opties / Instellingen.
gefixt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rightone_ mijn nederige .....

Wat is het nummer van vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 17:13:
Rightone_ mijn nederige .....

Wat is het nummer van vodafone?
Naam berichtencentr.
Vodafone

Nr. berichtencentrale
+316540881000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
+316540881000
Edit: RRRRRRRRRRRRRRRRREFRESH!!!!

[ Voor 58% gewijzigd door three2five op 16-06-2004 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• three2five
DiedX schreef op 16 juni 2004 @ 14:05:
[...]

erm, zoals ik het nu lees is dat dus niet mogelijk :(
Van iemand anders kreeg ik een mailtje, zoals je had kunnen lezen in mijn post, dat firmware 7 international naar firmware 7 bene wel lukte. Daaruit concludeer ik, dat firmware 12 international naar firmware 12 bene ook gewoon lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tnx werkt weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porto33
Hoi Gagstar,

heb jij intussen de carkit al ingebouwd en gekeken of jij die extra carkit menu's en profile hebt op de gsm?

Dat van die aantal berichten per pagina op 999 zetten en find gebruiken had ik zelf moeten bedenken.... bedankt voor de tip!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai,

Ik heb nu Firmware 12 en irriteer me erg aan de ringtone volume! Ik wil het daarom terugzetten naar Firmware 07. Als ik nu eerst een Internationale Firmware versie op mijn toestel gooi(Firmware 06 of 08), kan ik dan later terug naar Firmware 07 Benelux?

(Ik heb nu Benelux versie 12 en wil terug naar Firmware 07 Benelux)

Hoe?

SymbianRuleZ!
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.