heb FW12 er nu ook op gezet.
behalve Barca's bevindingen merkte ik ook dat:
- meerdere instellingen onder SETUP waren gereset;
- het display wel veel feller is dan het was! Ik had hem halverwege, nu minder dan een kwart! (waarom hebben ze dit nu weer gedaan?)
- de Profiles zijn gereset;
- de algemene displaykleuren lijken wat 'voller' te zijn;
- Onder Snapshot laat ie nu een verticaal balkje zien wat de stand van de digitale zoom moet weergeven. Hierboven staat er in t rood aangegeven een getal, weet niet wat dat moet betekenen!!?? Als de omgeving te donker wordt voor hem laat ie daaronder ook nog eens een knipperend maantje zien (nachtmodus?).
en dit is een leuke, onder Converter is een 'Currency' optie toegevoegd zodat je bv dollars naar euro's kan omrekenen en vice versa. Ik weet niet zeker welke al bestonden maar hij ondersteunt nu: Currency, Area, Energy, Length, Mass, Power, Temperature, Time, Velocity, Volume.... als je Nederlands hebt ingesteld heet t ongetwijfeld anders!
Heb meteen al een bug ontdekt (of t ligt aan mij): als ik onder Currency een getal invoer komt niet automatisch bij het andere veld het omrekensommetje te staan maar gaat ie terug op '0' en geeft de foutmelding 'Currency rate not set'. De andere opties werken wel naar behoren. Jammer.
en ze hebben &#$@^ nog steeds niet die 'bug' eruit gehaald dat als je bv met Fexplorer een .amr audio bestand aanklikt dat deze direct afspeelt met bv Voice Memo. Neeee, hij start Voice Memo en laat je achter met de een lijst met geluidsbestanden die in zijn standaardpad zijn neergezet... kun je geen programma koppelen aan een bepaalde extensie? net als in Windows??
al met al wel wat verbeteringen.
[
Voor 3% gewijzigd door
porto33 op 16-06-2004 04:35
]