COOOOOL WHAHAHA, ow, sorry
Dit is echt vet, strax als mn whitewater kloon klaar is (wordt zeer binnekort gefreesd), vanmiddag nieuwe pomp halen (ww modellen houden van flinke pomp, wordt waarschijnlijk hydor l20), mn nieuwe hw binnen is (zie sig)(zit alleen nog te dubben over een infinity of een nf7-s)
Dan kan ik lekker gaan blaaaazen!
Fewture dat is lekker btw mijn mobile was ook stable@2650mhz@1,74v (zowel pifast als 3dmark, prime niet getest vanwege hitte, zit onder een brakke qtec cooler(en dan nog 2650halen zegt al best wat over de proc

)
k ga toch echt wel voor de 3100Mhz hoor.. Dat ding moet gewoon blazen onder een prommy
Ik hoop dat ik je een heeeeel klein beetje bij kan houden onder wc
Maar heb er weinig vertrouwen in gezien jouw skills en materialen, versus mijnes
Maar ik wens je veel suc6 met de snelste pifast barton te worden

Ben ik blij dat ik m al heb.
AQYHA 0351 Mpmw
[edit 3 :P]
In NL ben ik nog steeds de snelste geloof ik.. van de wereld was ik het ook een paar weken. Er staan er nu een stuk of 5 of 6 boven mij. De snelste is SAE met max Mhzen en max fsb (269 ofzo ). Mobile 2600+ met een Mach GT
BEAT THAT GUY!!!
maareuh, zal ik dan toch maar voor een infinity gaan met die fsbs?
[edit 4

]
En die skillz van mij vallen wel mee. Overklokken vereist geen skillz. Gewoon veel lezen.
Ja, en ik lees best veel, zal me ook een registreren op xtreme. (als ik dat nog niet ooit gedaan heb)
Zal die eens ff helemaal doornemen.
[
Voor 86% gewijzigd door
El Snorro op 11-06-2004 13:34
]
E6600||Gigabyte P35C-DS3R||2x1gb Crucial Pc8500||Sapphire X1900XTX||2xSamsung Spinpoint F1 750GB RAID-0