De Grote GoT FotoContest [Mei '04]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 518 views sinds 30-01-2008

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 05:36:
Nee maar als er een cookie op je compu staat ben je wel meteen ingelogd, en zie je dus de foto's met de meeste punten als eerst!!!!
Ik ben overigens gewoon jaloers omdat ik zo weinig punten heb gekregen :'(
Dank u....

Ik wordt elke keer automatisch ingelogged! En als ik eerst kijk welke is leuk vind zou ik ze na het inloggen weer moeten opzoeken en dan ga ik waarschijnlijk toch weer voor andere....

Default blanke hetero

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:27

reiker

dan jij!

EbAyzo schreef op 27 mei 2004 @ 19:25:
Wat wel jammer is dat mensen van buiten de contest ook mee stemmen:

[...]

Die 5 punten voor zo'n foto slaat natuurlijk nergens op! Misschien een idee om het stemmen alleen door contest deelnemers te laten doen? (Zoals de 3D contest in W&G)
Excuses voor stemmen buiten deelname... Toen ik dit topic zag was mijn bedoeling ook mee te doen, was alleen net te laat voor deelname, dus toen heb ik alleen maar geregged en ging het stemmen eigenlijk vanzelf... Beetje stom dus.

Excuses!!!

Zo gezegd, zo gedaan.

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

reiker schreef op 29 mei 2004 @ 09:07:
[...]

Excuses voor stemmen buiten deelname... Toen ik dit topic zag was mijn bedoeling ook mee te doen, was alleen net te laat voor deelname, dus toen heb ik alleen maar geregged en ging het stemmen eigenlijk vanzelf... Beetje stom dus.

Excuses!!!
LoL :) waarom excuses..

Het stemmen is open dus je mag natuurlijk gewoon stemmen! Alleen ben ik het er niet mee eens.

Default blanke hetero

Verwijderd

Slik!! :? Sauron-XP zit me weer op de hielen... nog maar 2 puntjes verschil.

Iemand nog niet gestemd op "melk"chocolade snoepjes?

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-12 14:03
dinsdagochtend (1 juni) sluit de contest en is het bekend wie er gewonnen heeft...
spannende ronde deze keer :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:07
ik heb nog even op crazy_b gestemd :)
punten geven aan drank foto's doe ik niet, ik zocht foto's die voldeden aan het thema :)
Overigens ben ik best wel tevreden met mijn 10e plek op dit moment :)

[ Voor 26% gewijzigd door marteltor op 31-05-2004 00:25 ]

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:11
Crazy, wil je even contact opnemen met mij via mail of msn?
Adres: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/forum/user_email_gfx/62440/AAAAE6/000000/1
Edit: Doe het optijd, anders post ik mijn vermoedens in het forum.

[ Voor 20% gewijzigd door Capa op 01-06-2004 01:22 ]

• salutem
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-12 08:54
Goed het is weer eens zover.

Jammer dat er toch altijd weer een paar bij zijn die het moeten verzieken voor de anderen.

De nummer 1 en Runner up hebben allebei zeer bijzondere stemmers in hun beoordeling staan.

Bijzonder omdat,

1e Ze de een wel 5 punten geven en de andere (bijna) geen een.
2e Ze geregistreerd zijn enkele dagen voor het einde van de contest.
3e Ze bijna geen of nauwelijks zinnige posts hebben gepost op Got.

Nickname Cazzo Geregistreerd op Tuesday 01 June 2004 00:08
UserID 105783

Nickname Luukwagon Geregistreerd op Friday 14 May 2004 11:25
UserID 104399

Nickname Daniel_NL Geregistreerd op Tuesday 27 April 2004 12:33
UserID 103040

Nickname junkyXS Geregistreerd op Tuesday 01 June 2004 00:38
UserID 105785

Nickname nikonnetje Geregistreerd op Monday 31 May 2004 23:53
UserID 105782

Nickname Kriebelkrul Geregistreerd op Thursday 27 May 2004 20:47
UserID 105469

Mijn voorstel is dan ook om de Nummer 1 en Runner up te diskwalificeren aangezien ze beiden geprofiteerd hebben van valse stemmen.

Mijn 2e voorstel is om er iig voor te zorgen dat je IP gelogt wordt bij het stemmen en er maar 1 keer per ip gestemd kan worden om de schade enigzins in de toekomst te beperken.

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

Verwijderd

Beste medeforummers,

Ik moet toegeven dat ik idd wat vrienden heb gevraagd om te stemmen :'(. Ik heb ze niet gevraagd om iemand anders te elimineren of uit te schakelen. Dus hier mijn lijstje met vrienden, die mij iig punten hebben gegeven en meestal niet op het forum terecht komen, maar van andere forums komen of bekenden van mij zijn.

Mijn excuses voor mijn gedrag, en ik respecteer de diskwalificatie van deze maand. Sorry Salutem en al die anderen die ik teleurgesteld heb. Nogmaals mijn excuses, ook dit was mijn eerste keer dat ik meedeed, het is geen excuus, het is zelfs niet eens leuk om op deze manier te winnen. Toch wil ik iig iedereen bedanken die op mij gestemd heeft zonder medeweten.

Ik wil dan hierbij mij inzending intrekken, maar hoop dat ik de volgende keer wel weer mag meedoen. Dan zonder hulp van buitenaf! Noteer deze namen maar, of check de ip's ofzo, zodat die ip's niet meer op mij kunnen stemmen ofzo.

S4bonator, Nikonnetje, Kriebelkrul en JunkyXS hebben idd verbanden met mij en hebben niet naar eer en geweten gestemd. Mijn nederige excuses nogmaals!

(Crazy_b die nu wel heeeeeel erg ver door de grond aan het zakken is :'( , maar niet het heilige O-) boontje speelt)

Moody, pm me maar over wat ik verder nog moet doen om volgende keer weer mee te mogen doen

• Vrieskist
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-10 20:56
Dus wie is dan nu de winnaar?

Verwijderd

Ik ben volgens mij niet de enige die andere mensen heeft gevraagd te stemmen. Als ik op mijn foto klik zie ik onderaan een bericht staan waarbij ik 1 punt krijgt van iemand die wel heeeel erg raar commentaar geeft over mijn foto. Als iemand mij de zwakste schakel vind, waarom geeft tie mij dan in hemelsnaam punten 8)7, hier zit volgens mij ook een luchtje aan???

Hier het bericht:

" 1 |BWR|Mitrchell vindt het persoonlijk niet zo mooi daarom 1 punt je bent dus voor mij de zwakste schakel "

PS. dit is niet om mijn gedrag goed te praten, maar ik geloof niet dat ik de enige ben die onterecht stemmen heeft gekregen van derden :(

• Mooody
Omdat zowel de nummer 1 als nummer 2 van de contest persoonlijk hebben toegegeven dat ze users hebben geregged om zichzelf punten te kunnen geven, lijkt het me logisch dat de nummer 3 heeft gewonnen.

Dus gefeliciteerd nimm2 met koekjes :)

Ik ga nog ff nadenken over de maatregelen voor beide users en een manier om dit soort puberale praktijken voortaan te voorkomen....

Wil nimm2 een onderwerp voor juni z.s.m. in dit topic posten?

[ Voor 21% gewijzigd door Mooody op 01-06-2004 08:58 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Gefeliciteerd Nimm2, voor mij was je toch al de winnaar :D .

• Vrieskist
Woei feest :) Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gif

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 09:01:
Gefeliciteerd Nimm2, voor mij was je toch al de winnaar :D .
Erg jammer van je Crazy B maar toch....voor mij was je wel de winnaar :)

*kuch* O-)
EbAyzo schreef op 27 mei 2004 @ 19:25:
Wat wel jammer is dat mensen van buiten de contest ook mee stemmen:

[...]

Die 5 punten voor zo'n foto slaat natuurlijk nergens op! Misschien een idee om het stemmen alleen door contest deelnemers te laten doen? (Zoals de 3D contest in W&G)

Default blanke hetero

• Vrieskist
Lol, dit speelt jouw idee wel weer in de hand ja :D

Op zich ook niet een slecht idee. Mensen die wel graag willen stemmen maar liever niet een foto maken hebben dan wel een probleem, maar misschien motiveerd dat ze om ook foto's te maken dus meer deelnemers.

Verwijderd

Nimm2 gefeleciteerd :)
Ik vond het toch al zo vreemd waarom die foto met die M&M's op de eerste plaats kwam, hij was niet scherp ;)
Ik vind de foto van Nimm2 wel een leuke compositie hebben, en een van de weinige niet-macro foto's :)

Verwijderd

Bedankt voor je stem EbAyzo. Als ik die 20 punten ervanaf trek die ik onterecht heb verkregen, had ik nog voor de koekjes gestaan. Maar goed. Eerlijk duurt het langst, en daarom heb ik mij ook terug getrokken. Had ik het maar eerlijk moeten spelen, dan had ik het misschien nog kunnen winnen.

Wel ben ik het eens wat betreft de stemming. Alleen mensen die zelf ook meedoen mogen stemmen. Zo kan men erook voor zorgen dat er zo min mogelijk stemmers komen die vriendjes politiek uitvoeren.
Eigenlijk was dat ook de reden voor mij om aan bekenden te gaan vragen om iig op de mij te stemmen, aangezien het in mijn ogen al niet eerlijk ging bij de punten die verkregen waren door Sauron-XP.

Sarcasme modus: Toch vind ik 106 eerlijk verkregen punten toch netjes voor de eerste keer })

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 10:08:
Nimm2 gefeleciteerd :)
Ik vond het toch al zo vreemd waarom die foto met die M&M's op de eerste plaats kwam, hij was niet scherp ;)
Ik vind de foto van Nimm2 wel een leuke compositie hebben, en een van de weinige niet-macro foto's :)
Hij was wel scherp..... alleen op de GELE en niet op de ORANJE m&m.... maar goed dat kan ik wel blijven roepen.... heeft toch geen nut meer :X

• salutem
Ja zeg die koekies wel punten en ik bijna niets !!!!
Oplichting is het gewoon vriendjes politiek bah ! :P

Gefeli met je koekjes :)

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• Vrieskist
Ja, kom maar op met de nieuwe wedstrijd, ik heb nu ook weer een digicam (de oude ging in mei kapot) en ik wil het wel eens proberen :D

Verwijderd

ja wat is ut nieuwe thema?

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 10:09:
[...]

Hij was wel scherp..... alleen op de GELE en niet op de ORANJE m&m.... maar goed dat kan ik wel blijven roepen.... heeft toch geen nut meer :X
Ach ja...vond hem juist cool gefocused! Maar ja :) Doesn't matter now :P

Op naar de volgende contest!

Gaan we nog voor Oranje?

Default blanke hetero

• Vrieskist
Opzich wel een toepasselijk thema.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

Niet om te zeuren maar is het niet leuker om in het vervolg alleen maar recentere foto's mee te laten doen aan de FotoContests? Het is nu zo dat je lekker in de archieven kunt duiken om een fotootje te pakken en te plaatsen maar het is toch veel leuker als je speciaal voor de contest aan de gang gaat?

De foto van Nimm2 is van vorig jaar en dat is op zich geen punt maar een contest is pas een contest wanneer je er echt iets voor doet. Het opsnorren van een goede foto past niet echt. Misschien een ideetje voor de volgende contest (ik weet dat de oudheid van een foto vrijwel niet te achterhalen valt). :)

Nogmaals, niets ten nadele van Nimm2 want het is gewoon een goede foto. :)

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

bazs2000 schreef op 01 juni 2004 @ 11:41:
Niet om te zeuren maar is het niet leuker om in het vervolg alleen maar recentere foto's mee te laten doen aan de FotoContests? Het is nu zo dat je lekker in de archieven kunt duiken om een fotootje te pakken en te plaatsen maar het is toch veel leuker als je speciaal voor de contest aan de gang gaat?

De foto van Nimm2 is van vorig jaar en dat is op zich geen punt maar een contest is pas een contest wanneer je er echt iets voor doet. Het opsnorren van een goede foto past niet echt. Misschien een ideetje voor de volgende contest (ik weet dat de oudheid van een foto vrijwel niet te achterhalen valt). :)

Nogmaals, niets ten nadele van Nimm2 want het is gewoon een goede foto. :)
Don't start :)

Heb dit al paar keer gezegd maar mensen zeggen dat het niet te controleren is! Maar denk wel dat je overduidelijke archief foto's kan weigeren....

Default blanke hetero

• Vrieskist
Tja, controleren zal moeilijk gaan. Ik vind dat de deelnemer dit zelf moet beseffen. Persoonlijk vind ik het leuker om speciaal voor de contest een foto te maken / bedenken.

• Mooody
Niemand kan checken of een foto nieuw is of van vorig jaar, want ook met dit is van alles te manipuleren....

Met dit soort wedstrijden wordt gewoon eerlijkheid verwacht van de deelnemers.
Als het blijkt dat het vertrouwen van de organisatie en mede-deelnemers meerdere malen wordt geschonden, dan is er dus geen plaats op GoT voor een dergelijke wedstrijd....

Teveel regels en beperkingen opleggen maakt de wedstrijd ook niet leuker. Het gaat nu al ruim een jaar goed, met elke keer foto's die gewoon terecht winnaar zijn geworden.
De manier is dus goed, alleen de mentaliteit verslechtert. Als we dit nou met zijn allen tegengaan en gewoon eerlijk blijven kan deze contest nog een hele lange tijd mee....

Danku :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 01-06-2004 12:33 ]

Verwijderd

Ok, ik doe in juni ook weer mee. Op een eerlijke normale manier. Check de mensen maar na deze keer die op me stemmen (als ik al stemmen krijg deze keer, dat moet nog uit de foto blijken).

Oranje vind ik ook een leuk thema, maar dat is misschien leuker in de maand Juli, aangezien dan écht alles oranje is. Ik heb nog wel een leuk idee.

Verhouding (verzin zelf maar hoe je het interpreteerd 8)7 )

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12 11:08

Floor-is

5.2

*wacht op nieuw onderwerp*
*Bid dat nieuwe apparatuur op tijd beschikbaar is*

[ Voor 75% gewijzigd door Floor-is op 01-06-2004 12:55 ]

Bericht hierboven

Verwijderd

Kan iemand mij even uitleggen wat er mis is met een archieffoto? Het is toch een fotocontest? De bedoeling ervan is dat er mooie foto's worden ingezonden; lekker belangrijk of die foto's recent zijn genomen of in de periode ervoor. Voorbeeld: als het thema midden in de zomer wit is en ik een foto met sneeuw wil insturen, wat is daar dan mis mee als de foto van een waanzinnig mooie kwaliteit is? Het gaat mij om de fotokwaliteit en niet zozeer om de datum van fotograferen.

Sommige mensen willen zelfs meedoen, maar hebben geen tijd of geen mogelijkheid om een goede foto te nemen gedurende de contest. Sluit je deze mensen uit door hen niet de mogelijkheid te geven om een eerder genomen foto te nemen? En waarom is het verkeerd om van een fotograaf te verlangen om een nieuwe foto te nemen als hij reeds eerder tijd heeft geinvesteerd in het nemen van een goede foto die toevallig binnen het thema valt?

Mijn mening: geen regels (behalve wat organisatorische zoals max formaat en maximum aantal inzendingen), een thema en een hoop lol.

• bazs2000
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-09 09:12

bazs2000

Pixels zo groot als een atoom

In mijn ogen is het niet gepast omdat je in de loop der tijd een groot archief opbouwd met allemaal foto's. De kans bestaat dat je op een gegeven moment voor iedere contest een foto in het archief hebt en dat maakt het natuurlijk erg makkelijk. Op zich niet erg maar op die manier doe je helemaal geen moeite voor de contest. Waar anderen driedubbelgevouwen onder een caravan liggen om maar net die éne foto te maken, pakt iemand anders met drie muisklikken een foto uit het archief en klaar. Zie je het verschil?

Het is uiteraard de keuze van het persoon die mee wil doen en de manier waarop maar het idee van een contest is wel dat het resultaat afkomstig is vanuit de tijdspanne van de contest. (Kromme zin, héle kromme zin :+ )

Tja, het loopt alleen een klein beetje stuk omdat je niet kunt controleren hoe oud de foto van iemand is. Die van Nimm2 viel mij op omdat ik deze zelf ooit eens bewerkt heb nadat hij deze in een topic heeft geplaatst. Neemt nog steeds niet weg dat ik een koekje wil. :P

[ Voor 4% gewijzigd door bazs2000 op 01-06-2004 13:08 ]

Krankzinnige muziek vind je hier.

• Mooody
We gaan het niet moeilijker maken dan het is...archieffoto's mogen.
En waarom ook niet? Het gaat er om dat je de foto zelf hebt gemaakt.

Wat wel kan is dat je bij de omschrijving zet wanneer de foto is gemaakt. De stemmers kunnen dit dan evt. in hun oordeel meenemen.

Maar goed, het wachten is nu op het nieuwe onderwerp van nimm2 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 01-06-2004 13:11 ]

Verwijderd

Niiiiiiiiiiiiiimm2 waar blijf je nou :?

Heb mijn camera al in de hand :'(

• Vrieskist
Mooooody schreef op 01 juni 2004 @ 13:11:
We gaan het niet moeilijker maken dan het is...archieffoto's mogen.
En waarom ook niet? Het gaat er om dat je de foto zelf hebt gemaakt.

Wat wel kan is dat je bij de omschrijving zet wanneer de foto is gemaakt. De stemmers kunnen dit dan evt. in hun oordeel meenemen.

Maar goed, het wachten is nu op het nieuwe onderwerp van nimm2 :)
Waarom zou een archief foto moeten meetellen in de beoordeling? Als je nou 4 weken geleden moeite hebt gedaan of in de maand van de wedstrijd.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 13:22:
Niiiiiiiiiiiiiimm2 waar blijf je nou :?

Heb mijn camera al in de hand :'(
Ik sta naast hem, klaar voor de start ...... ;)

• Mooody
Vrieskist schreef op 01 juni 2004 @ 13:44:
[...]

Waarom zou een archief foto moeten meetellen in de beoordeling? Als je nou 4 weken geleden moeite hebt gedaan of in de maand van de wedstrijd.
ik zeg niet dat het moet meetellen in de beoordeling....ik zeg dat de deelnemers het erbij kunnen zetten....wat de stemmers met die info doen moeten ze zelf weten....

[ Voor 44% gewijzigd door Mooody op 01-06-2004 13:48 ]

Verwijderd

Ik sta naast hem, klaar voor de start ...... ;)
Hehe... nou vooruit, je krijgt een voorsprong ;)

Verwijderd

Das mooi, want ik kreeg deze maand maar 7 stemmen en 17 punten ;(

Verwijderd

Hij was dan ook niet erg sprekend om eerlijk te zijn, er staat meer omgeving op dan eten 8)

Hopelijk heb je meer succes deze keer!!

Verwijderd

Moet er trouwens ook niet eens gekeken worden naar het type fototoestel dat er gebruikt wordt. Als ik zo om me heen kijk vind ik mijn Nikon CP 4300 toch wel een heel miezerig goedkoop simpel dingetje ten opzichte van bijvoorbeeld een Canon 300 EOS :|

Daar wil ik wel heel graag de competitie mee aan, maar die kunnen natuurlijk op een veel makkelijkere manier foto's schieten dan ik.

Ik wil ook een nikon d70 ofzo....|:(

• Mooody
met een fatsoenlijke camera vanaf 2 mp. kun je vergelijkbare foto's maken dan met welke professionele camera dan ook.....we gaan geen A1-posters vergelijken ofzo....

jij hebt trouwens wel veel eisen voor iemand die net heeft vals gespeeld ;)

Verwijderd

Ik heb geen eisen hoor!!!! O-)

En dat valsspelen viel ook wel weer mee, scheelde 20 puntjes en heb ik ook eerlijk toegegeven... Sauron-XP heb ik er nog nergens wat over horen zeggen.

En ik heb die mensen die op me gestemd hadden ook niet de opdracht gegeven om op mij te stemmen, ik heb alleen maar gezegd dat ik een foto met m&m's erop had gemaakt en dat ze maar moesten gaan stemmen op de fotosite. De punten hebben ze zelf ingevuld..... en ja dan is het logisch dat ze mij 5 punten geven zonder dat ze de forumregels hebben gelezen en aangezien ik die gasten persoonlijk ken, maar de rest is allemaal eerlijk ingevuld. Heb ook niet gevraagd om niet op een bepaald iemand te stemmen. Maar goed, ik hou erover op...... heb deze keer al genoeg verkloot.

Eerlijk toegeven dat je vals speelt...... :? klinkt best wel raar

Verwijderd

De foto wordt gemaakt door de fotograaf 8ter de cam, Een DSLR zorgt alleen maar voor betere kwaliteit voor afdrukken, Uiteindelijk worden alle foto's verkleind naar iets van 800x600 pix voor internet en dan zien al gauw alle foto's er strak uit.

Verwijderd

Ben ik met je eens, maar een "normale" manual focus, is toch wel veel prettiger dan die digitale manuele focus... je krijgt het nooit exact zoals je wilt + je kan de exposure, lichtbalans en alle andere onderdelen over het algemeen goed instellen, dat gaat toch wat minder practisch met een wat "kleinere" digicam.

• Vrieskist
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 15:21:
Ben ik met je eens, maar een "normale" manual focus, is toch wel veel prettiger dan die digitale manuele focus... je krijgt het nooit exact zoals je wilt + je kan de exposure, lichtbalans en alle andere onderdelen over het algemeen goed instellen, dat gaat toch wat minder practisch met een wat "kleinere" digicam.
De mogelijkheden zijn groter als je een camera met veel opties hebt. Maar je kan met een gewone digicam nog steeds wel goede foto's maken.

• Norjee
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
user (foto)     title                   score  ip       user (score)
628             Le Melon                1       a       611 
574             Coca Cola               1       a       668 
626             Heerlijk Appeltoetje    2       a       611 
299             Vlaai                   2       a       668 
629             drop                    3       a       668 
627             Alles op een rijtje     3       a       611 
611             Milky Wava              4       a       668 
299             Vlaai                   4       a       611 
611             Milky Wava              1       b       667 
629             drop                    1       b       656 
629             drop                    1       b       669 
645             Stella                  1       b       627 
634             Nuts!                   2       b       656 
625             Koekjes                 2       b       669 
629             drop                    2       b       627 
320             Cassis met een rietje   2       b       667 
625             Koekjes                 3       b       667 
634             Nuts!                   3       b       627 
320             Cassis met een rietje   3       b       669 
625             Koekjes                 3       b       656 
627             Alles op een rijtje     4       b       656 
625             Koekjes                 4       b       627 
627             Alles op een rijtje     4       b       669 
627             Alles op een rijtje     4       b       667

Disclaimer: door een fout (die ernu uit is) in mijn iptoint code zijn niet alle ip's goed in de database gekomen... Hierdoor kregen bepaalde ipranges dezelfde int.. waardoor er klaarblijkelijk nog 34 votes gedaan zijn vanaf een en hetzelfde ip-adres.
Helaas is het onmogelijk te ontdekken of er door vriendjes gestemd wordt.

Voor het einde van de juni contest zal ik de site iets minder fraude gevoellig maken. Controle op gelijke nick zowel op got als contest zal makkelijker worden, en ongelijke nick zal leiden tot ban. En twee maal stemmen vanaf gelijk ip zal ook leiden tot ban. Bannen is at the moment helaas nog niet mogelijk :'(

edit:

Ik kan niet begrijpen dat het nodig gevenden wordt een hele contest te verzieken. En gelul dat je het deed omdat..... en dat het daarom niet zo erg is.. crap!! Door dit creatieve stemmen is de hele uitkomst nietszeggende geworden.

[ Voor 14% gewijzigd door Norjee op 01-06-2004 17:19 ]

Verwijderd

wanneer gaat de juni contest-thread open?

• Mooody
als nimm2 zijn onderwerp post....ik zal 'm nog eens mailen...

edit: dit is zijn antwoord:
Jammer!

Je hebt geen vier-kleuren pen gewonnen!
Probeer het later nog eens

Groeten

Rogier
:P

[ Voor 60% gewijzigd door Mooody op 01-06-2004 18:05 ]

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-12 16:18

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Ik wil toch nog even kwijt dat ik diep teleur gesteld ben in de manier waarop er om is gegaan met de stemmen.......
Ik vindt het zeer laag bij de grond en kinderachtig om mensen te porren om voor je te stemmen......
Hoe nederig de excuses ook zijn van crazy_b en sauron XP (die ik overigens niks toe heb zien geven of zich heb zien excuseren) van mij ontvangen ze geen stem meer.... ik weet het, niet eerlijk! want als de foto goed is is hij goed, maar dit zijn van die dingetjes die ik niet vergeet......

Nimm2 gefeliciteerd met je WEL VERDIENDE overwinning, ook al had ik er niet zoveel mee _/-\o_

Verwijderd

edit:

Ik kan niet begrijpen dat het nodig gevenden wordt een hele contest te verzieken. En gelul dat je het deed omdat..... en dat het daarom niet zo erg is.. crap!! Door dit creatieve stemmen is de hele uitkomst nietszeggende geworden.
Ik neem aan dat dit op mij slaat :?

Ik lul er niet omheen hoor en ik geef het ook toe, heb mijn excuses aangeboden. Wat kan ik er nog meer aan doen dan zeggen dat het me spijt. :? ik weet het ook niet meer hoor.
Voor iemand die het gemist heeft:

SOOOOOOOOORRRRRRYYYYYYYY!!!!!

Verwijderd

Mystic Spirit schreef op 01 juni 2004 @ 18:22:
.... van mij ontvangen ze geen stem meer.... ik weet het, niet eerlijk! want als de foto goed is is hij goed, maar dit zijn van die dingetjes die ik niet vergeet......

Nimm2 gefeliciteerd met je WEL VERDIENDE overwinning, ook al had ik er niet zoveel mee _/-\o_
Des te meer ik mijn best moet doen voor een goede foto, maar je reactie is begrijpelijk. ;(

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:11
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 15:09:
Ik heb geen eisen hoor!!!! O-)

En dat valsspelen viel ook wel weer mee, scheelde 20 puntjes en heb ik ook eerlijk toegegeven... Sauron-XP heb ik er nog nergens wat over horen zeggen.

En ik heb die mensen die op me gestemd hadden ook niet de opdracht gegeven om op mij te stemmen, ik heb alleen maar gezegd dat ik een foto met m&m's erop had gemaakt en dat ze maar moesten gaan stemmen op de fotosite. De punten hebben ze zelf ingevuld..... en ja dan is het logisch dat ze mij 5 punten geven zonder dat ze de forumregels hebben gelezen en aangezien ik die gasten persoonlijk ken, maar de rest is allemaal eerlijk ingevuld. Heb ook niet gevraagd om niet op een bepaald iemand te stemmen. Maar goed, ik hou erover op...... heb deze keer al genoeg verkloot.

Eerlijk toegeven dat je vals speelt...... :? klinkt best wel raar
Komt omdat ik op mijn werk was :)
Verder heb ik alles al verteld aan Moody gister avond.
Die Cazzo account was van mij, ik moest even zeker weten dat mijn 1e vermoedens juist waren :| Wat niet weg neemt dat ik daarmee ook fout zat.
Voor degene die het niet wisten, Cazzo is een italiaans scheldwoord voor L*L...
Jmr dat ik m'n kans vergooit heb, wie weet had ik zonder die actie wel gewonnen.
Volgende keer beter :)

Verwijderd

Komt omdat ik op mijn werk was :)
Verder heb ik alles al verteld aan Moody gister avond.
Die Cazzo account was van mij.......
Ik denk niet dat het alleen die Cazzo is die je geholpen heeft.... zeker de een na laatste stem van |BWR|Mitrchell bijvoorbeeld, slaat nergens op. Waarom geeft die gast mij in godsnaam punten als ik volgens hem de zwakste schakel ben 8)7. Hij kon toch nooit weten hoe de score verloop er exact uitzag. Dus er stinkt wel meer vanaf jou kant.

Quote : "1 Punt |BWR|Mitrchell vindt het persoonlijk niet zo mooi daarom 1 punt je bent dus voor mij de zwakste schakel "

Dat ging dus echt nergens over :r

• Pinin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12 22:45

Pinin

Historie | Luxe | Duurzaam

Het lijkt me wel genoeg zo.
Laten we wachten op nimm2...... of heel hard roepen.

www.casarodriguillo.com

• salutem
NIMM2

Heb je nog snoeppieesss

Verwijderd

ik stel voor om zintuigen te doen. dus alles wat in verband kan worden begracht met de 5 zintuigen van de mens. maar ja ik mag niet kiezen ik was 2de :'(

• Mooody
Laatste woord over de contestfraude is nu wel gesproken ok? :>

jullie 2 zullen zeker niet de eerste zijn geweest die zoiets gedaan hebben en ook niet de laatste, jammer maar het is niet anders in een wereld van onvrede en verdoemenis :z

het is wel zo dat wanneer er bekend wordt dat nog iemand zoiets flikt, die persoon net zo voor lul staat als de 2 mensen van de mei-contest.....en reken maar dat nu allerlei gebruikers de puntentellingen gaan controleren ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Mooody op 01-06-2004 22:52 ]

• Ebayzo

Ebayzo

hij/hem

Mooooody schreef op 01 juni 2004 @ 22:49:
Laatste woord over de contestfraude is nu wel gesproken ok? :>

jullie 2 zullen zeker niet de eerste zijn geweest die zoiets gedaan hebben en ook niet de laatste, jammer maar het is niet anders in een wereld van onvrede en verdoemenis :z

het is wel zo dat wanneer er bekend wordt dat nog iemand zoiets flikt, die persoon net zo voor lul staat als de 2 mensen van de mei-contest.....en reken maar dat nu allerlei gebruikers de puntentellingen gaan controleren ;)
Maar ik heb toch wel heel hard zitten lachen hier!! Mijn opmerking over het puntensysteem was gewoon precies op zijn plaats....

Default blanke hetero

• salutem
Quote "moody"

Alsof dat nog niet gedaan werdt :P

[ Voor 20% gewijzigd door salutem op 01-06-2004 23:04 ]

• Vrieskist
We hebben een nieuw onderwerp nodig :P Een doel :P

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

Vrieskist schreef op 02 juni 2004 @ 00:19:
We hebben een nieuw onderwerp nodig :P Een doel :P
Inderdaad, het is inmiddels al de 2e juni!

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

• Mooody
als nimm2 morgenmiddag nog niet gereageerd heeft, maak ik een pol met onderwerpen waar 1 dag op gestemd kan worden....

ik nomineer "oranje" als onderwerp....
meer suggesties?

Verwijderd

Verhouding vind ik wel een leuke, die kun je op meerder manieren interpreteren. :D

• salutem
Oude NL/BE architectuur
of iets in de trend van de Gouden eeuw denk aan de VOC.

Verwijderd

How about 'lentekriebels'......
Kan net nog voordat het echt zomer wordt :D

Verwijderd

Er schoot me net een leuk thema te binnen: Illusies .
Dus van die foto's waar je eerst een paar keer goed naar moet kijken, voordat je begrijpt wat je ziet.

De laatste tijd volg ik dit topic regelmatig. Leuk om te zien wat anderen hebben gemaakt ! Misschien dat ik ook zelf wel eens mee ga doen, maar voorlopig lukt dat nog niet, bij gebrek aan een server ...

Verwijderd

En twee maal stemmen vanaf gelijk ip zal ook leiden tot ban.
Dus als 2 familieleden die op dezelfde computer GoTten mee willen doen met de contest hebben ze een probleem? Direct bannen lijkt me foutgevoelig, maar bijvoorbeeld een notitie plaatsen bij mensen die vanaf hetzelfde IP stemmen lijkt me weer wel een goed idee...
Mooooody schreef op 02 juni 2004 @ 00:38:
als nimm2 morgenmiddag nog niet gereageerd heeft, maak ik een pol met onderwerpen waar 1 dag op gestemd kan worden....

ik nomineer "oranje" als onderwerp....
meer suggesties?
'rood', 'geel', 'groen', 'blauw' ... (etc), 'eng', 'groot', 'klein', 'wat is het?', 'impact', 'kracht', 'rond(ingen)' ... Voor whoever het onderwerp gaat bepalen dit keer, kunnen we niet wat abstracters kiezen als thema waarbij de invulling *echt* wordt overgelaten aan de fotograaf? ('Oranje' is prima, maar leg dan niet direct de link naar het voetbalgebeuren)

• nimm2
  • Laatst online: 13:36

nimm2

.

shit. ik lees hier net dat ik heb gewonnen! dat had ik nou nooit gedacht! tot wanneer heb ik de kans een nieuw onderwerp te verzinnen?

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-10 00:20

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

nimm2 schreef op 02 juni 2004 @ 10:21:
shit. ik lees hier net dat ik heb gewonnen! dat had ik nou nooit gedacht! tot wanneer heb ik de kans een nieuw onderwerp te verzinnen?
Gisteren :+

Als het een leuk onderwerp word zal ik ook weer es meedoen, lijkt me wel weer lollig een keer :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• nimm2
  • Laatst online: 13:36

nimm2

.

oke: ik doe een poging, mocht het nog niet te laat zijn. ik hoop dat jullie akkoord gaan met het thema en anders hoor ik het wel

thema:

hoeveelheid

klinkt een beetje algemeen inderdaad. en qlone, ik hoop dat je dit abstract genoeg vindt?

met hoeveelheid kan je alle kanten op. veel dingen (macro?), veel mensen, veel geld :9 of juist iets wat heel weinig is, geisoleerd wat dan ook. alles waar het thema hoeveelheid in is terug te vinden.

het meest interessant is het natuurlijk als je een bepaald contrast weet te vinden, sowieso altijd mooi als je dat kan bereiken met het schieten van foto's

het schieten van een plaatje van veel snoepjes of koekjes ;) is dus niet genoeg, ook niet een verzameling van al je mobiele telefoons of de hoeveelheid kattenharen op je lievelingskat (nu al niet meer origineel). Probeer net iets meer te zeggen met je foto dan uit het onderwerp blijkt.

Ik ben benieuwd!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-12 11:08

Floor-is

5.2

Ik ook, want er schiet mij zo maar weinig binnen om te doen...

Bericht hierboven

• Mooody
ok, de winnaar beslist het thema :)

ik ga het nieuwe topic aanmaken....

• Grrrrrene
  • Niet online
Deze mag dicht :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.