Beste medeforummers,
Ik moet toegeven dat ik idd wat vrienden heb gevraagd om te stemmen

. Ik heb ze niet gevraagd om iemand anders te elimineren of uit te schakelen. Dus hier mijn lijstje met vrienden, die mij iig punten hebben gegeven en meestal niet op het forum terecht komen, maar van andere forums komen of bekenden van mij zijn.
Mijn excuses voor mijn gedrag, en ik respecteer de diskwalificatie van deze maand. Sorry Salutem en al die anderen die ik teleurgesteld heb. Nogmaals mijn excuses, ook dit was mijn eerste keer dat ik meedeed, het is geen excuus, het is zelfs niet eens leuk om op deze manier te winnen. Toch wil ik iig iedereen bedanken die op mij gestemd heeft zonder medeweten.
Ik wil dan hierbij mij inzending intrekken, maar hoop dat ik de volgende keer wel weer mag meedoen. Dan zonder hulp van buitenaf! Noteer deze namen maar, of check de ip's ofzo, zodat die ip's niet meer op mij kunnen stemmen ofzo.
S4bonator, Nikonnetje, Kriebelkrul en JunkyXS hebben idd verbanden met mij en hebben niet naar eer en geweten gestemd. Mijn nederige excuses nogmaals!
(Crazy_b die nu wel heeeeeel erg ver door de grond aan het zakken is

, maar niet het heilige

boontje speelt)
Moody, pm me maar over wat ik verder nog moet doen om volgende keer weer mee te mogen doen