Erg leuke belichting, en leuke compositie, hoewel ik denk dat daar nog wel wat valt te winnen. Kijk waar je oog naar wordt getrokken. Je oog gaat vanaf die groene stronk naar de tomaat en dan naar het centrum van het licht. Hier is echter niets te zien. Probeer, zonder veel te veranderen, dat centrum iets beter te vullen zonder het mysterieuse eraf te halen.
Daarnaast heb ik nog een vraagje over de witte achtergrond. Heb je de schaal uit een foto geknipt of is die achtergrond echt zo wit? Als het een heel bewuste keuze is om bijvoorbeeld je oog van het wit af te laten bewegen dan is het prima. Mijn voorkeur zou uitgaan naar iets wits met een kleine doortekening, waardoor het natuurlijker overkomt, bijvoorbeeld een licht gerimpeld laken oid.
Daarnaast heb ik nog een vraagje over de witte achtergrond. Heb je de schaal uit een foto geknipt of is die achtergrond echt zo wit? Als het een heel bewuste keuze is om bijvoorbeeld je oog van het wit af te laten bewegen dan is het prima. Mijn voorkeur zou uitgaan naar iets wits met een kleine doortekening, waardoor het natuurlijker overkomt, bijvoorbeeld een licht gerimpeld laken oid.

. Ook al geupt op de fotocontest site