Mail me even op corne[at]advance-studios.com
mag niet via T.net forum
Mail me even op corne[at]advance-studios.com
PhD i.o.
Nee dat hebben ze daar helemaal niet, ook niet naar gevraagd ben zo goed behandelt daar door de Machouse in R'damM@ximuS schreef op 08 mei 2004 @ 12:08:
@ Qorne, had je nog wat weten te regelen ?
This space intentionally left blank.
[ Voor 23% gewijzigd door benoni op 08-05-2004 21:12 . Reden: wat specifieker gespecificeerd ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Ach sommige artikelen zijn wel grappig om te lezenHydraulik-Phunk schreef op 08 mei 2004 @ 22:50:
Eerder genoemde MacFan is helemaal van hobbyisten niveau. Er staan enkele leuke dingen in maar 't is net zo erg als de Computer Idee! voor de 'geavanceerde' gebruiker.
PhD i.o.
ja je kan hem als externe hdd gebruiken als je er een UTP kabel of firewirekabel in stopt.Rickbv schreef op 09 mei 2004 @ 00:08:
Iemand een idee hoe een G4 PB 12" te gebruiken terwijl het scherm dichtgeklapt is? Ik heb dit document gelezen, maar ik heb natuurlijk niet overal een USB-toetsenbord voor handen... Zijn er nog andere methodes?
Nou, het gaat er eigenlijk meer om dat ik hem als mp3-speler kan gebruiken als ik toch met dat ding op m'n rug fiets. En dan is een toetsenbord of utp kabel niet echt een oplossing als je op locatie bent zeg maarQorne schreef op 09 mei 2004 @ 00:24:
[...]
ja je kan hem als externe hdd gebruiken als je er een UTP kabel of firewirekabel in stopt.
maar een keyboard heb je zo ie zo nodig en wat kost een USB toetsenbord?!
[ Voor 23% gewijzigd door Rickbv op 09-05-2004 01:26 ]
ik zou nooit een laptop aan willen hebben als ik fiets de klappen die die dan krijgtRickbv schreef op 09 mei 2004 @ 01:24:
[...]
Nou, het gaat er eigenlijk meer om dat ik hem als mp3-speler kan gebruiken als ik toch met dat ding op m'n rug fiets. En dan is een toetsenbord of utp kabel niet echt een oplossing als je op locatie bent zeg maar
edit:
Owja, en soms wil je ff wat zoeken ofzo, dan klap je dat ding dicht. Maar dan kan hij natuurlijk ook gewoon aan blijven staan, wat vast beter is dan naar de standby stand voor enkele seconden. Wat dat betreft is het op een windows laptop toch beter te regelen
PhD i.o.
Verwijderd
ging mij derom dat hij mss wel veel muziek had en daarom die powerbook wildeVerwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 14:22:
Dat is zon beetje het trieste idee wat ik ooit heb gehoord , ten eerste is 40 GB echt niet normaal teveel voor muziek , ik gebruik zelf amper 2 GB en op het moment dat ik 40 GB heb is er al iPod 3 ofzo ten tweede is het veel chiller zon mediastation of PDA te kopen kan je meteen ook films erop kijken en dan heb je tenminste wat aan die doelloze space
1
2
3
4
| Song = 552 Capacity = 13.8GB Available = 10.9GB Version 2.2 |
PhD i.o.
[ Voor 52% gewijzigd door Qorne op 09-05-2004 17:50 ]
22.1 gb music
PhD i.o.
Ja, want ik ga namelijk films kijken op de fiets.Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 14:22:
Dat is zon beetje het trieste idee wat ik ooit heb gehoord , ten eerste is 40 GB echt niet normaal teveel voor muziek , ik gebruik zelf amper 2 GB en op het moment dat ik 40 GB heb is er al iPod 3 ofzo ten tweede is het veel chiller zon mediastation of PDA te kopen kan je meteen ook films erop kijken en dan heb je tenminste wat aan die doelloze space
heheSage schreef op 09 mei 2004 @ 18:56:
[...]
Ja, want ik ga namelijk films kijken op de fiets.
Vind ik de gedachte gang van Maximus nog logischer.
PhD i.o.
Krijg je hem ook eerder!M@ximuS schreef op 09 mei 2004 @ 19:41:
ik heb besloten om eerst een eMac te kopen en dan voor een ibook te gaan
[ Voor 40% gewijzigd door Sage op 09-05-2004 21:13 ]
haha ja, de eMac komt eerst, de 1e apple die ik dan heb. En daarna door voor de ibook
PhD i.o.
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Alpha-sphere op 09-05-2004 21:54 ]
Assume there are no rules and it's one big free for all
[ Voor 20% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 09-05-2004 22:12 ]
Nice desk!Hydraulik-Phunk schreef op 09 mei 2004 @ 22:10:
Alpha-Sphere, ik wilde er net eens een topic over openen, ik klik na 'n dik half jaar nog steeds 'mis' soms. In Windows voelt het veel directer en fijner aan, es ff proberen dat progje. Heb je een link?
Én ff spammen, mijn nieuwe bureau
[afbeelding]
meer
iPhoto kan niet resizen
Daarvoor is er freePhotoConverterHydraulik-Phunk schreef op 09 mei 2004 @ 22:50:
Ja, kán wel resizen, maar niet mooi. Check de pixels langs het scherm van mn macje
mhoa gewoon op zijn hoogst zetten dan werkt het welRickbv schreef op 10 mei 2004 @ 01:35:
Zo, hele fight hier als ik ff weg benMaar ik ben ook echt niet opzoek naar een iPod vervanger of wat dan ook hoor, daar heb ik de PB ook helemaal niet voor gekocht. Maar af en toe fiets ik met dat ding op m'n rug en als ik hem dan toch bij me heb is een muziekje wel aardig natuurlijk. Maar nu ik er eens over na gedacht heb gaat de HDD dat waarschijnlijk ook niet echt lekker vinden, laat maar zitten dus.
Vandaag trouwens voor het eerst langdurig gewerkt met het ding, maar ik vind een aangesloten CRT veeeeel beter kijken dan het 12" schermpje of een aangesloten TFT. Eigenlijk voor het eerst dat ik lekker beeld had van de PB. Maar aan die muis ga je je inderdaad ook ergeren, wat een traagheid. Nu dacht ik altijd dat het kwam omdat het een bluetooth muis was, maar zo te zien hebben meer gebruikers er last van. Hoop dat Apple er nog wat aan doet...
Nee, heb hem op 1 maart gekocht, net iets te vroeg voor de nieuwe versie dus
Voor als je 'm nog niet heb gevondenHydraulik-Phunk schreef op 09 mei 2004 @ 22:10:
Alpha-Sphere, ik wilde er net eens een topic over openen, ik klik na 'n dik half jaar nog steeds 'mis' soms. In Windows voelt het veel directer en fijner aan, es ff proberen dat progje. Heb je een link?
Én ff spammen, mijn nieuwe bureau
[afbeelding]
meer
iPhoto kan niet resizen
Voor als je TinkerTool bedoeld is hier de link. Als je bedoeld wat ik uitlegde dan is daar geen link van, misschien alleen beter geformuleerd natuurlijk en wat helderder. Ik bedoel eigenlijk meer dat er misschien ook wel een .plist achtige file terug te vinden is waar dit soort zaken in staan opgegeven en waar je dan elke waarde kan opgeven. Zoiets bedoel ik.Qorne schreef op 10 mei 2004 @ 13:25:
oke Rickbv wel jammer, maar verder boeiend
waar kan je die tools downloaden Sage?
en waar is die muis tool te vinden?
Per muis kan het inderdaad verschillen maar het is nog steeds kont. Komt niet eens in de buurt van hoe de muis aanvoelt in XPQorne schreef op 10 mei 2004 @ 19:23:
Ik haal me muis uit me keyboard, en stop hem direct in me iMac en hij is een stuk prcieser
als je er een logitech aan hangt is die ook prcieser, het ligt ook een beetje aan de muis.
(ik heb die USB overdrive x gevalles niet geinstalleerd)
Ik vind dan juist weer dat bij Windows de muis te snappy aanvoelt. Net niet meer lekker. Eigenlijk vind ik de OS9 muis nog het lekkerste aanvoelen.Alpha-sphere schreef op 10 mei 2004 @ 20:00:
[...]
Per muis kan het inderdaad verschillen maar het is nog steeds kont. Komt niet eens in de buurt van hoe de muis aanvoelt in XP
Hmm, ik denk dat dat te maken heeft met grote kolenschoppen enzo...Hydraulik-Phunk schreef op 10 mei 2004 @ 22:41:
OS9 met de puckmuis is idd qua gevoel het fijnst.
Irritant is alleen dat als je hem scheef vastpakt je bij beweging omhoog ineens naar rechts schiet ofzo
Verwijderd
Ik zie aardig wat PB 15" voorbij komen maar ik moet eerlijk zeggen dat ik er nog nooit eentje heb gezien. Ook niks over oneven verlichting, eigenlijk vind ik dat juist de 15" en 17" de beste schermen hebben van de laptops van Apple.Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 15:17:
Hey,
Als ik zo op de Apple forums kijk dan zie ik nogal veel klachten over het scherm van de powerbook (15 inch) over witte plekken en oneven verlichting van de backlight.
Is het zo erg gesteld of overdrijft men nu?
En als ik deze problemen onverhoopt krijg met mijn powerbook, wat kan ik dan van Apple verwachten? (IE wordt het gefixed of alleen als het probleem duidelijk genoeg is oid)
Volgens mij was dat alleen in het begin na de introductie van de 15" Alu PB en is het inmiddels opgelost. Kijk anders even naar de datums van de klachten.Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 15:17:
Hey,
Als ik zo op de Apple forums kijk dan zie ik nogal veel klachten over het scherm van de powerbook (15 inch) over witte plekken en oneven verlichting van de backlight.
Is het zo erg gesteld of overdrijft men nu?
En als ik deze problemen onverhoopt krijg met mijn powerbook, wat kan ik dan van Apple verwachten? (IE wordt het gefixed of alleen als het probleem duidelijk genoeg is oid)
Verwijderd
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
Verwijderd
iBook 12" | PowerBook 12" | |
Processor | 1-GHz PowerPC G4 | 1,33 GHz PowerPC G4 |
L2-cache | 512 KB | 512 KB |
Memory | 256MB DDR266 SDRAM | 256MB DDR333 SDRAM |
Graphics | ATI Mobility Radeon 9200 32 MB | NVIDIA GeForce FX Go 5200 64 MB |
Harddisk | 60 GB Ultra ATA @ 4200 | 60 GB Ultra ATA @ 4200 |
Optical Drive | DVD/CD-RW | DVD/CD-RW |
Bluetooth | Ja | Ja |
AirPort Extreme | Ja | Ja |
Prijs | € 1.445,81 | € 1.783,81 |
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 18:30 ]
[ Voor 32% gewijzigd door Alpha-sphere op 11-05-2004 19:34 ]
Verwijderd
[ Voor 29% gewijzigd door dolby op 12-05-2004 00:00 . Reden: grafix ]
Kijk eerst eens kritisch naar je budget en ga vanuit daar redeneren. Overigens, waar heb je die snellere bussnelheid en videokaart als programmeur voor nodig? 1Ghz lijkt me wel genoeg voor een programmeur eigenlijk. Die 338 Euro kan je dan imo beter aan bijvoorbeeld een iPod besteden. Ik zou dus in deze situatie voor de iBook gaan. Is net zoiets als een dure mountainbike kopen als je met dat ding alleen 10 minuutjes per dag naar school fietst.Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 18:02:
Ik wil binnenkort een draagbare mac kopen, iftewel een iBook of een PowerBook. -knip-.
[ Voor 54% gewijzigd door oscarvdb op 11-05-2004 21:35 ]
... he's gone.
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
[ Voor 34% gewijzigd door Sage op 12-05-2004 11:24 ]
Ok, de enter is kleiner dan op een normaal toetsenboord maar als ik kijk naar alle andere toetsenboorden dan hebben ze allemaal dezelfde indeling zoals die van de NL lay out. Elk groot Apple toetsenboord dat verkocht word is zo ingedeeld. Je kan het natuurlijk niet vergelijken met een Windows toetsenboord aangezien die een hele andere indeling heeft dan een Apple toetsenboord.Bigs schreef op 12 mei 2004 @ 11:39:
Zo'n UK toetsenbord als jij beschrijft had ik ook gewild.. kan echt niet wennen aan die pielige enter en die backtick/tilde die linksonder zit ipv linksbovenVooral niet omdat ik ook nog vaak andere toetsenborden gebruik.
Verwijderd
Je kunt alle talen kiezen, ook op de laptops met Nederlandse toetsenbordindeling. Ik heb een iBook met NL toetsenbord, maar de taal staat gewoon op Engels.Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 14:43:
Kun je al wel meteen een Laptop kopen met de UK versie van OS X?
Ik weet niet waarom, maar het "voelt" gewoon beter aan
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Slagroom schreef op 12 mei 2004 @ 15:57:
offtopic:
Sorry maar ik wou dit toch even laten zien:
http://www.monstar.nl/test/mac7 <-- MacOS 7
http://www.monstar.nl/test/mac8 <-- MacOS 8
http://www.monstar.nl/test/winnt <-- Windows NT (tsja)
Vroeger wou ik altijd een Mac hebben (maar ja, die rottige centen) en ik probeerde alles om met het Mac gevoel te krijgen, Windows aanpassen, emulators draaien, enz. Ook heb ik dus een website gebouwd in de mac stijl (kijk niet te kritisch, het is al 4 of 5 jaar geleden of zo), ik vondt hem wel geinig...
Nogmaals mijn excuses
Oh no, please use IE4.0 or higher....
You are using Netscape 5.0 (Windows; en-US).
The page is optimized specially for Microsoft Internet Exploiter.
Good afternoon and welcome to my homepage.
[ Voor 7% gewijzigd door Bigs op 12-05-2004 16:07 ]
Nice ga ik eens proberen
Verwijderd
Loopt blijkbaar enorm rete traag (10 mhz speeds ofzo) maar wel geinig om even Mac OS X te kunnen proberen (als je hem hebt)
Mwa, het is gewoon iets van 500x zo traag als de PC zelf. Het is ook nog een 0.1 versie dus ja. Verwacht er niet al te veel van. Misschien later als er wat meer snelheids verbeteringen zijn. Kan je nu wel mooi aantonen dat de PowerPC superieur is aan de x86, want VirtualPC loopt immers beter.Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 16:46:
[...]
Loopt blijkbaar enorm rete traag (10 mhz speeds ofzo) maar wel geinig om even Mac OS X te kunnen proberen (als je hem hebt)
Verwijderd
Tja, ik wacht wel tot ik zo'n prachtige powerbook bezit en het helemaal native kan runnenSage schreef op 12 mei 2004 @ 17:32:
[...]
Mwa, het is gewoon iets van 500x zo traag als de PC zelf. Het is ook nog een 0.1 versie dus ja. Verwacht er niet al te veel van. Misschien later als er wat meer snelheids verbeteringen zijn. Kan je nu wel mooi aantonen dat de PowerPC superieur is aan de x86, want VirtualPC loopt immers beter.
Ad maiorem black_eye gloriam
Misschien kan je een alternatieve file manager gebruiken? Ik denk dat het laten zien van icons per default bewust is gedaan. Apple probeert gewoon zo veel mogelijk de "desktop" metafoor door te voeren.Q schreef op 12 mei 2004 @ 20:27:
Nu ik bijna een jaar apple gebruik heb ik wel wat te zeiken.
Ik heb een zeer groot punt van kritiek op de finder. Ik werk altijd met list-view. Maar nieuwe folders gaan altijd standaard open met icon-view. Dat is mateloos frustrerend en irritant. Zo erg dat ik bijna zou overwegen mijn ibook te verpatsen en een pclaptop te halen. Dit is een diep trieste bug. Google laat zien dat er geen oplossing voor is. 10.4?
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Werkt het met windows pc ook wireless? Bij mij geeft mijn router gewoon de samba discovery broadcasts niet door. Het maakt daarbij niet uit of ik windows of linux of mac gebruik.black_eye schreef op 12 mei 2004 @ 20:33:
Ik heb ff een vraagje.
ALs ik ingelogd ben via mn draadloze netwerk kan ik niet browsen in mn eigen netwerk. Met windowspc's kan dit wel via Netwerk of show workgroup.
Hoe kan ik dit doen om mn iBook. Ik draai 10.3.3
Choose for Choice! Choose Linux! | src van icon
Ad maiorem black_eye gloriam
PhD i.o.
Er is een progje wat heel netjes bijhoudt wat je standaard instellingen zijn in de finder. Deze zorgt er dan ook voor dat het elke keer weer zo staat zoals jij het hebt ingesteld. Ik geloof dat dit er wel erg aardig in de buurt komt.Q schreef op 12 mei 2004 @ 20:27:
Nu ik bijna een jaar apple gebruik heb ik wel wat te zeiken.
Ik heb een zeer groot punt van kritiek op de finder. Ik werk altijd met list-view. Maar nieuwe folders gaan altijd standaard open met icon-view. Dat is mateloos frustrerend en irritant. Zo erg dat ik bijna zou overwegen mijn ibook te verpatsen en een pclaptop te halen. Dit is een diep trieste bug. Google laat zien dat er geen oplossing voor is. 10.4?
[ Voor 28% gewijzigd door Sage op 12-05-2004 23:50 ]
Er was eerst in een oudere os x 10.1 ofzo weldegelijk een optie om dit te realiseren maar die is er om onbegrijpelijke redenen uitgedonderd.XKB schreef op 12 mei 2004 @ 20:46:
[...]
Misschien kan je een alternatieve file manager gebruiken? Ik denk dat het laten zien van icons per default bewust is gedaan. Apple probeert gewoon zo veel mogelijk de "desktop" metafoor door te voeren.
[ Voor 5% gewijzigd door Q op 13-05-2004 00:21 ]
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 13:07 ]
Volgens mij zit er een Machouse in R'dam. Ik heb zelf mijn powerbook bij de Machouse in woerden gekocht en ik moet zeggen niets dan lof over de service. Powerbook gaf problemen met het scherm na enkele dagen.Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 13:04:
Ok ik ben eruit het wordt een powerbook, simpelweg omdat hij het extra geld wel waard is voor alleen de snelheid. Heeft iemand tips over welke winkel fijn is om in te winkelen? Ik woon in Rotterdam, maar heb niet zo'n hoge pet op van de Apple Store hier. Hij hoeft niet het goedkooptst te zijn als het maar niet te veel scheelt natuurlijk. Oh en ik ben weekelijks in amsterdam en utrecht te vinden.
Sage, weet jij wat het kost aan manuren om tezijnertijd een andere hd in een powerbook in te bouwen?
Verwijderd
hmm naja... ik ben MEGA goed geholpen daar!!! in R'damVerwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 14:48:
Ja die toko bij het cs is een Machouse, maar het personeel wist minder van apple af dan mij. Door dat soort dingen koop ik het toch liever ergens anders, anders kan ik hem net zo goed online kopen omdat dat goedkoper is.
Verwijderd
daarom zit je ook op GoT en niet op beginnersweb.nlVerwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 15:54:
Misschien dat ik nog maar een keer langs moet gaan, ik heb misschien iets te veel algemene computer kennis.
PhD i.o.
Verwijderd
Dat is mooi, want ik verwacht mijn spullen bij CS rotterdam te kopen.Qorne schreef op 13 mei 2004 @ 15:32:
[...]
hmm naja... ik ben MEGA goed geholpen daar!!! in R'dam
maar verwacht jij dat personeel alle technische dingen weet?
maar als jij er al veel van weet? heb je toch geen support nodig? van de hardware weten ze genoeg af, ik ben toen geholpen door een wat "donkere" man zeer correct geholpen en wist waar hij het over had!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 17:26 ]
In Capelle a/d IJssel (vlakbij Smart dealer) zit 2clicks (nu heet dat de nieuwe mac shop). Daar word je dus wel goed geholpen. Ik heb mijn Powerbook bij de Macstore gekocht bij CS omdat ik via studentenkorting heb gekocht, ze het ding op voorraad hadden en ik toch precies wist wat ik wilde hebben. 2clicks doet dus geen studentenkorting.Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 13:04:
Ok ik ben eruit het wordt een powerbook, simpelweg omdat hij het extra geld wel waard is voor alleen de snelheid. Heeft iemand tips over welke winkel fijn is om in te winkelen? Ik woon in Rotterdam, maar heb niet zo'n hoge pet op van de Apple Store hier. Hij hoeft niet het goedkooptst te zijn als het maar niet te veel scheelt natuurlijk. Oh en ik ben weekelijks in amsterdam en utrecht te vinden.
Sage, weet jij wat het kost aan manuren om tezijnertijd een andere hd in een powerbook in te bouwen?
Verwijderd
Het is dus binnen 10 dagen contact opnemen om het product te retourneren en een afspraak te maken om het spul op te sturen. En je krijgt dus gewoon je geld terug. Erg netjes van ze.7. Uw recht om uw Producten terug te zenden
7.1 Indien u niet tevreden bent met enig Product of met de voorwaarden van enig recht op Diensten dat u bij ons heeft gekocht, heeft u het recht het Product aan ons te retourneren of het recht Diensten te annuleren en de koopprijs van het Product aan u of het recht op Diensten terug te ontvangen, mits u binnen 10 Werkdagen na de levering van het Product of binnen 10 Werkdagen na uw aankoop van het recht op Diensten contact met ons opneemt. U mag echter geen Product aan ons retourneren en terugbetaling eisen indien het betreffende Product Software is die door ons aan u nieuw en verzegeld geleverd is, waarvan u het zegel heeft verbroken. U krijgt geen geld terug van de aankoopprijs van een recht op een Dienst indien u begonnen bent gebruik te maken van deze Dienst.
7.2 Om een Product of recht op een Dienst waar u niet tevreden over bent terug te sturen, dient u telefonisch contact met ons op te nemen op nummer 0800 0230432 van maandag tot en met vrijdag tussen 9.00 en 18.00 uur om een afspraak te maken over de retournering. U dient de Producten in de originele verpakking en onbeschadigd te retourneren. U dient op het moment van afhalen een getekende kopie van de leveringspapieren van de vervoerder te krijgen en deze te bewaren.
7.3 Mits de Producten onbeschadigd aan ons geretourneerd worden, zullen wij de prijs vergoeden die u heeft betaald voor de geretourneerde Producten.
Verwijderd
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2004 11:54 ]
Ligt eraan of wat voor HD je er in wilt zetten. Apple ondersteund geen 7200RMP HD's in laptop's dus dat gaan wij dan ook niet inbouwen. Wel kunnen we 5400RPM en 4200RMP HD's inbouwen. Ik denk dat er minstens 2 uur arbeid inzit. Het verschilt ook per laptop, de ene is wat makkelijker in elkaar te zetten dan de andere. Ook is het nog een belangrijk punt of je een data back up wilt of niet.Verwijderd schreef op 13 mei 2004 @ 13:04:
[ Voor 23% gewijzigd door Sage op 14-05-2004 12:58 ]
Verwijderd
Die grijns is van hun gezicht af zodra ze de laptop zien. IEDEREEN die ik ben tegengekomen vind de Powerbook echt de mooiste laptop die ze ooit hebben gezien. Laat ze dan ook nog even werken met OSX. (even een testaccount aanmaken, zonder admin rechten) en ze zullen alleen nog maar jaloers zijn.Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 13:19:
Hey trouwens nog een vraag.
Dat ik een powerbook wil is een feit, maar mijn collega's op het werk moeten er nogal enorm om lachen.
(Het type ervaren en nogal Microsoft slaaf)
Je kent ze wel, van die mensen die Mac vergelijken met een systeem dat je aan iemand geeft die niet met een Dell overweg kan.
Weten jullie nog iets waarmee ik die domme grijns van hun gezicht af mep als ik met een 17 inch powerbook voorbij kom?![]()
Grafisch kan hun hun aars roesten (ok 1 van hen speelt af en toe wat games) en het zijn vooral developers.
Het is niet echt een probleem hoor, maar als toekomstige convert wil ik toch eens laten zien hoe het hoort
Neem hem mee.Verwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 13:19:
Hey trouwens nog een vraag.
Dat ik een powerbook wil is een feit, maar mijn collega's op het werk moeten er nogal enorm om lachen.
(Het type ervaren en nogal Microsoft slaaf)
Je kent ze wel, van die mensen die Mac vergelijken met een systeem dat je aan iemand geeft die niet met een Dell overweg kan.
Weten jullie nog iets waarmee ik die domme grijns van hun gezicht af mep als ik met een 17 inch powerbook voorbij kom?![]()
Grafisch kan hun hun aars roesten (ok 1 van hen speelt af en toe wat games) en het zijn vooral developers.
Het is niet echt een probleem hoor, maar als toekomstige convert wil ik toch eens laten zien hoe het hoort
Verwijderd
Toen ik in Rotterdam mijn iBook kocht was het geen probleem om 1500 euro cash te betalen (ik had een thuisbezorging na 2 weken wachten afgezegt) en 30 euro bij te pinnenVerwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 14:23:
Kijk, dat ie mooi is weten ze al
Het zijn nogal saaie types...
Trouwens, ik hoop wel dat ze bij de Mac toko eerst even laten checken voor ik hem meeneem.
Doen ze er trouwens niet moeilijk om als ik de helft bij bestelling en de helft bij afhalen betaal?
Postbank heeft namelijk een pin limiet van 2500 euri per dag en ik heb weinig zin om met geld over straat te gaan in Rotterdam
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq