Ik heb het scherm nu op me bureau staan, het is een mooi scherm kwa uiterlijk vind ik, frame is stevig, voet is lekker zwaar, en knopjes voelen goed aan, dat is bij Samsungs en Iiyama TFT schermen die ik heb getest toch een stuk minder netjes gedaan.
Ghosting is wel duidelijk te zien in windows en in spellen, maar dat wist ik al van te voren, op alle 12ms en 16ms schermen is ghosting te zien, maar het is niet zoveel dat het hinderlijk is.
Zwart is ook niet echt diep zwart zoals op op me CRT maar het is verder zwart genoeg.
Kleuren zien er erg goed uit, die zijn mooi egaal en scherp.
Verder vind ik het wel lekker werken, beeld is rustiger dan me CRT op 85Hz, ik heb meer ruimte op me bureau over en ik zit nu een stuk verder van me scherm af wat ook wel beter voor me ogen is.
En werken op 1280x1024 is een hele verademing als je 1024x764 gewent bent, lekker veel ruimte.
Ik heb het scherm voor 410,- bij informatique gehaald, er zat een dode subpixel in, die subpixel had ik er zo uitgevreven, ik heb nu dus een 100% dode pixel vrij 19inch scherm voor 410,-
Ondanks de paar nadelen zoals ghosting, kijkhoek, en nep zwart ben ik er wel tevreden over.