Ik heb em gisteren op mijn werk uitgezet.
Looks van het scherm is erg goed! Ziet er fijn uit. Had alleen een pixel, een groene. Maar ff hard duwen met de welbekende nagel des vingers en FLOP, weg was ie
Ik heb toen gelijk gekeken of het scherm qua ghosting etc goed was. Had em op D-Sub, want had geen DVI geloof ik... niet eens naar gekeken eigenlijk

Ik ben erg kritisch op ghosting en ik heb het wel gemerkt! In het langzaam auto scrollen door teksten op een snelheid die geschikt is voor het zoeken naar woorden in die tekst merkte ik dat het ghosten aanwezig was. Gelukkig niet hinderlijk want ik kon bepaalde woorden wel spotten. Dus het is niet helemaal weg maar is echt niet meer hinderlijk
Games, spelletje Ground Control 2 (RTS) zag er goed uit, kleurweergave was getrouwe 16,7 miljoen kleuren. Maar tsja tijdens het spelen van RTS wil je toch van de ene kant naar de andere kant van het scherm 'schuiven' tijdens deze acties werd het beeld ietwat wazig (hangt af van hoe snel je het deed) Maar nogmaals het was echt niet hinderlijk en het beeld bleef scherp genoeg om units te kunnen identificeren en onderscheiden van elkaar!
Tot nu toe een van de beste 19" gameschermen die ik gezien heb! En de looks!! Woei, ik moet zeggen, erg mooi! Weergave in Windows is heel scherp en helder (wat soms ontbreekt bij 19" TFT's) op 1280x1024.......... ik weet niet of het scherm nou DVI had ja of nee, maar als ie het heeft kan het er nog alleen maar beter van worden! En dat zou em echt een ultieme 19" topper maken...
Getest op een P4 3,2 GHz en Radeon 9600 256MB op D-Sub.