Verwijderd schreef op 28 juli 2004 @ 16:25:
ff een vraagje over het sd geheugen voor in de zire72. Op de site van pda-shop heb je: Dane Elec SD 256 MB voor €56,- en SanDisk SD 256 MB Card voor €67,- is de duurdere geheugenkaart beter en sneller of betaal je meer voor het merk?
Sandisk is traag als je de gewone hebt, de Ultra gaat nog wel. Dane-elec is ook niet bepaald snel maar wel wat beter dan Sandisk. Sandisk Ultra is vervolgens wel oke.
Ik weet niet precies wat je wilt en of je het zo snel als mogelijk wilt maar dan adviseer ik je het volgende:
Snel:
neem panasonic, lexar of SimpleTech (met Panasonic controller). Deze zijn vaak de snelste uit de testen en daarvoor goed geschikt om snel foto;s achter elkaar te maken, te filmen of voice recorder te gebruiken.
Maakt het niet uit: (langzaam)
Dane-Elec, Sandisk of Kingston. Ik heb zelf voor Kingston gekozen (bij Informatique) omdat het gewoon lekker het goedkoopste is en ook nog wel presteerd

mja die andere zijn ook wel oke maar het maximale zal je er ook niet meer uithalen.
Dus het ligt eraan: goedkoop en wat langzamer of duurder en sneller. iig veel succes met je keuze
Heb net even bij informatique gekeken, en als je goedkoop wilt: Kingston 256 MB SD kaart voor 40 euro, maar zullen op andere plekken misschien nog wel goedkoper te vinden zijn.
[
Voor 7% gewijzigd door
RonaldMade op 28-07-2004 16:43
]