[Multiplatform] Need For Speed Underground 2

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.416 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• all_by_myself
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-08 11:11

all_by_myself

Per Ardua ad Astra

Ik vond veel driver fouten op 640x480 in standaard detaillering.... de TL balken onder de auto's kwamen gewoon door de weg en de carroserie heen schijnen... :X

Specs :

AMD64-3000+ @ 2250 Mhz.
Ati Radeon 9800 Pro @ XT
1 GB RAM
Catalyst 4.10 met Radlinker

AMD Ryzen 9 PRO 3900, 32GB, Win11 x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 15:43

R-B

Blokkert

all_by_myself schreef op 28 oktober 2004 @ 17:03:
Ik vond veel driver fouten op 640x480 in standaard detaillering.... de TL balken onder de auto's kwamen gewoon door de weg en de carroserie heen schijnen... :X

Specs :

AMD64-3000+ @ 2250 Mhz.
Ati Radeon 9800 Pro @ XT
1 GB RAM
Catalyst 4.10 met Radlinker
wie speelt er in hemelsnaam op die resolutie :'(

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 11:59
Modbreak:Lees de faq nog eens, en dan vooral het gedeelte over het vermelden van downloadsnelheden ;)

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 28-10-2004 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 12:39

DaWaN

'r you wicked ??

Kleine vraag, bij wie werkt de demo met een stuur? Hier doet nix het :'( Het sturen werkt wel maar ik moet gassen met het tobo en als ik bij controls mn assen wil instellen reageert ie daar niet op :'(

If you do not change direction, you may end up where you are heading

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

DaWaN schreef op 28 oktober 2004 @ 17:29:
Kleine vraag, bij wie werkt de demo met een stuur? Hier doet nix het :'( Het sturen werkt wel maar ik moet gassen met het tobo en als ik bij controls mn assen wil instellen reageert ie daar niet op :'(
Hier werkt de logitech momo fantastisch :Y)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

R-B schreef op 28 oktober 2004 @ 18:16:
[...]

Hier werkt de logitech momo fantastisch :Y)
Hoe heb je die ingesteld, als ik op bv acceleren druk en dan moet ik toets indrukken reageert ie alleen op het tobo niet op het stuur :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

DaWaN schreef op 28 oktober 2004 @ 18:22:
[...]

Hoe heb je die ingesteld, als ik op bv acceleren druk en dan moet ik toets indrukken reageert ie alleen op het tobo niet op het stuur :?
Oh ja sorry, stuur alles goed aangesloten?
Dan gewoon bij toetsenbord config naar steer config ofzo gaan
Dan bij trottle en brake pedalen ragge..
etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:20
DaWaN schreef op 28 oktober 2004 @ 18:22:
[...]

Je hebt toch wel je Stuur geconfigureerd he? Niet dat je je stuur heb in-gepluged en gewoon maar bent begonnen met racen 8)7

offtopic:
Even @ R-B: Hoe rijdt dat nu, met zo'n Logitech Momo? Wat zijn nu eigenlijk de ''-'' punten en wat nu de ''+'' punten? Want ik ben namelijk ook van plan om dat stuurtje aan te schaffen.

Edit: Spuit11 |:(

[ Voor 20% gewijzigd door Yonix op 28-10-2004 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

je moet je stuur al ingeplugged hebben voor je de game laad ( das ook wel handig )

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12-09 12:49
ik ben allang blij dat er iets van een replay functie inzit. Dat met sms en telefoon is grappig bedacht alleen wordt ik gek van dat gebliep als ik door de stad rij... zeker als je ook nog eens op F1 moet drukken om een outrun aan te gaan. De stad is mooi, wel érg bochtig en mis hier en daar een uitloopstrook zoals in deel 1. De graphics en geluid zijn ten opzichte van deel 1 wel duidelijk verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Yonix schreef op 28 oktober 2004 @ 18:37:
[...]

Je hebt toch wel je Stuur geconfigureerd he? Niet dat je je stuur heb in-gepluged en gewoon maar bent begonnen met racen 8)7

offtopic:
Even @ R-B: Hoe rijdt dat nu, met zo'n Logitech Momo? Wat zijn nu eigenlijk de ''-'' punten en wat nu de ''+'' punten? Want ik ben namelijk ook van plan om dat stuurtje aan te schaffen.

Edit: Spuit11 |:(
offtopic:
Hehe, ik vindt hem fantastisch rijden. Je voelt gewoon de FF op de stoep, en andere hobbelige wegen. Ook als je hard bocht inrijd verlies ik hem wel is door de ff die dan 1 kant op trekt :+. Ik vindt het stuur great :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWaN

DaWaN

'r you wicked ??

R-B schreef op 28 oktober 2004 @ 18:36:
[...]

Oh ja sorry, stuur alles goed aangesloten?
Dan gewoon bij toetsenbord config naar steer config ofzo gaan
Dan bij trottle en brake pedalen ragge..
etc..
jah, maar daar reageerd ie dus niet op de dingen die ik met het stuur doe :/ En jah, ik doe het goed, zo'n n00b ben ik nou ook weer niet en ik heb al langer dan vandaag ervaring met games enz :D

Edit:

Gevonden, je moest boven in het beeld op een pijltje drukken naast keyboard config |:(

[ Voor 11% gewijzigd door DaWaN op 28-10-2004 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Logitech momo werk hier ook prima hoor :)
Ik vind het trouwens wel apart dat het stuur nu een stuk minder direct is vergeleken met nfsu.
Maar misschien dat dit in de final release wel is aangepast.

Tip:
Je moet letten op het kleur licht van de lantaarnpaal... dan weet je of er een shop om de hoek zit :)
Rood = Graphic shop.
Groen = Body Shop.
Blauw = Car lot.

In deze demo kan je alleen gebruik maken van de car lot om even je auto om te wisselen voor een nog dikkere versie.

offtopic:
R-B zoals je hierboven ziet heb ik ook een momo.. dit is ondertussen mijn 4e stuurtje en ik moet zeggen.... deze is perfect.. niets op aan te merken.
Behalve dan dat eerdaags m'n 5e eraan zit te komen... me pendaal geeft niet altijd vol gas :(
Maar dit gaat gewoon even ruilen worden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een super spel, het is nog sneller dan het eerste deel, helemaal goed :D

en dat uitdagen is ook erg vet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 20:22:
wat een super spel, het is nog sneller dan het eerste deel, helemaal goed :D

en dat uitdagen is ook erg vet
Sneller qua wat?

Het geluid geeft wel een betere snelheidsintensie :)

Ik vind alleen al dat gehobbel in die straten erg fake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iig een optie gezien om die catch up uit te schakelen :) :) verder nog niet veel singleplayer gespeelt om te controleren of het werkt :P

Alleen maar multiplayer dus en ik moet zeggen dat dit spel waarschijnlijk wel ga kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 20:18:
Logitech momo werk hier ook prima hoor :)
Ik vind het trouwens wel apart dat het stuur nu een stuk minder direct is vergeleken met nfsu.
Maar misschien dat dit in de final release wel is aangepast.

Tip:
Je moet letten op het kleur licht van de lantaarnpaal... dan weet je of er een shop om de hoek zit :)
Rood = Graphic shop.
Groen = Body Shop.
Blauw = Car lot.

In deze demo kan je alleen gebruik maken van de car lot om even je auto om te wisselen voor een nog dikkere versie.

offtopic:
R-B zoals je hierboven ziet heb ik ook een momo.. dit is ondertussen mijn 4e stuurtje en ik moet zeggen.... deze is perfect.. niets op aan te merken.
Behalve dan dat eerdaags m'n 5e eraan zit te komen... me pendaal geeft niet altijd vol gas :(
Maar dit gaat gewoon even ruilen worden.
UHm, geel hebbe we nog. ben ff vergeten welke dat is

offtopic:
UHm, moet je ff usb stekker eruit hale en erin doen. Issie weer normaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Oldie_
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024

_Oldie_

Are you local?

Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 20:57:
Ik heb iig een optie gezien om die catch up uit te schakelen :) :) verder nog niet veel singleplayer gespeelt om te controleren of het werkt :P

Alleen maar multiplayer dus en ik moet zeggen dat dit spel waarschijnlijk wel ga kopen :)
In NFSU1 kon je catch up ook uitschakelen in quick race. Dit betekent dat in de underground mode van NFSU2 catch up hoogstwaarschijnlijk weer van de partij is --> ergernis en frustatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
R-B schreef op 28 oktober 2004 @ 21:00:
[...]

UHm, geel hebbe we nog. ben ff vergeten welke dat is

offtopic:
UHm, moet je ff usb stekker eruit hale en erin doen. Issie weer normaal :)
Geel is de Specialties shop. Daar kun je je auto voorzien van neon, hydraulics, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

King_Louie schreef op 28 oktober 2004 @ 21:09:
[...]

Geel is de Specialties shop. Daar kun je je auto voorzien van neon, hydraulics, etc.
Oja, daar kon je al in kijken maar niks erin bouwen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
ik heb ff een replay opgenomen, ik weet niet of jullie het luek vinden om dat te zien, maar dan moet ik ff ruimte hebben aangezien hij 50mb is en ik niet zoveel ruimte heb :x

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op 28 oktober 2004 @ 21:23:
ik heb ff een replay opgenomen, ik weet niet of jullie het luek vinden om dat te zien, maar dan moet ik ff ruimte hebben aangezien hij 50mb is en ik niet zoveel ruimte heb :x
ff een beetje codec d'r op los laten.
50mb is wel erg veel.
Als hij stukken kleiner is mail m maar naar wesley apedinges haargel puntje nl
Dan kan ik m voor je hosten.

offtopic:
Tijdens het racen kan ik gewoon ff me pendalen lostrekken en er weer in steken dan kan ik weer volgas geven.
Maar zodra ik m'n pc heb gereboot gaat hij weer niet volgas... dan weer ff stekkertje opnieuw aansluiten in het stuurtje en dan werkt hij weer.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2004 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
uih, 50mb is al met xvid codec (tis een replay van 2 minuten)

is iid beetje veel ja, ff beter conpressen :x

[ Voor 29% gewijzigd door Puc van S. op 28-10-2004 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:16
Vergeet je de audio niet te compressen? :P

Demo speelt goed weg iig, betere wegligging, meer realistisch dan NFS:U 1 dacht ik zo.
Lekker motorgeluidje ook!

[ Voor 59% gewijzigd door Daan op 28-10-2004 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Dit spel is echt zóó gaaf! Die demo is al geweldig, laat staan het hele spel. Ik kan niet wachten tot ie er is. Ik wil spelen!!
Online werkt trouwens ook lekker. Nu wordt je in ieder geval niet steeds uit de lobby gegooid als je met een race klaar bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij loopt alles goed allereerst :).
Net ff weer gedrift, bes leuke score vind ik :9
Afbeeldingslocatie: http://hosting.ambience.nl/lam-lan/crew/freek/Pictures/hoge_score.jpg
En echt waar, die demo 0wnt gewoon hard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op 28 oktober 2004 @ 22:33:
Bij mij loopt alles goed allereerst :).
Net ff weer gedrift, bes leuke score vind ik :9
[afbeelding]
En echt waar, die demo 0wnt gewoon hard!
Ik heb al 210.000 gehaald :P Beste drift was iets van 35.000, niet echt bijzonder. Was trouwens in quick race, daar kun je namelijk gewoon traffic uitzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
ik heb nu ook de demo geinstalleerd!

gaaf spel moet ik zeggen, in het begin een volledig zwart scherm met 2 rode lampjes, ff light trail uitgezet en nu loopt het als een tiet met 4x AA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Is het jullie ook opgevallen dat de i en de l dikker gedrukt zijn ten opzichte van de rest van de letters? En dan heb ik het over het kleine lettertype, dat gebruikt wordt bij de startschermen.

B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ook uitgevonden dat de auto's allemaal een net iets ander geluidje maken.
Zelf vind ik de zilvere 350z het bruutste geluid en ook de mooiste teller hebben.

Ook wel een leuke optie dat ieder andere auto ook andere tellers heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/nfsu2/nfsu2_1.png
Net een spannende race online gehad :) Van de 4 ronden lag ik 3 ronden op de tweede plek en op het laatste rechte stuk met alle nitro vol ga ik als eerste over de streep >:)

Mijn persoonlijk record op die baan met reverse map is iets van 54.33 ofzo. Maar volgens mij is dit nu iets sneller aangezien die laatste ronde van de race op de screen wel erg snel was naar mijn gevoel maar hij liet niet de rondetijd zien helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

mijne was snelst 54.0* ofzo :) Was tijdens race van 3 ronde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisterenavond heb ik ook de demo gedownload en gespeeld maar ik heb m er binnen 20 min weer afgegooid. Het ziet er wel allemaal fijn uit enz maar ik vindt het niet fijn rijden, te weining gevoel naar mijn mening. Ik heb sinds 1 week ook DTM Race Driver 2 en dat vindt ik toch wel veel fijner rijden.

Honda speeld met een Logitech® Formula Force GP stuurwiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Honda: heb je de stability control uitgezet? De 350Z is een heerlijke zwabberbak (was het in NFSU1 ook al), maar met de stability control aan beperk je z'n mogelijkheden en lijkt het alsof je op rails rijdt. Maar dan rails die net niet heen gaan waar jij heen wilt :) Het is even wennen, maar je hebt dan veel meer controle over de auto.

Trouwens: Racedriver2 is ook een fantastisch spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Laatst online: 21-07 20:15
Leuk spelletje :)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~sman0005/36.JPG

Alleen jammer dat mn graka het een minder leuk spelletje vindt :(

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Viper7 schreef op 29 oktober 2004 @ 12:04:
Leuk spelletje :)

[afbeelding]

Alleen jammer dat mn graka het een minder leuk spelletje vindt :(
tja je heb alweer een oudje kwa graka he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op 29 oktober 2004 @ 12:13:
[...]

tja je heb alweer een oudje kwa graka he :p
Tijd voor een upgradeje dan maar? Ik denk dat ik op de HCC-Dagen wel een leuke vid.card tegen kom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Laatst online: 18:11
gister ook even gespeeld. wel leuk om weer s te racen, maar heb de demo wel weer gezien, voegt weinig toe.
t wordt tijd voor de volledige versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 12:36:
[...]

Tijd voor een upgradeje dan maar? Ik denk dat ik op de HCC-Dagen wel een leuke vid.card tegen kom :)
offtopic:
Doe ook meteen wat aan je CPU, geheugen en hdd :P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dinkelover
  • Laatst online: 10-09 22:01
Mmm, iedereen heeft problemen in-race, ik kom niet verder dan het menu! Tot het menu gaat het prima, maar het menu trekt ie met.... ongeveer 0.3 fps. Aan het systeem kan het niet liggen (P4 2,66, >1GB, 5900xt), heb nog nooit last gehad bij andere spellen. Driver status is 61.77 geloof ik. Iemand hier een oplossing voor?

edit: vaag, opnieuw installeren van de drivers deed wonderen. Nu met Omega 61.77. Moet wel op low detail spelen om boven de 50fps te komen :( High detail is echt prachtig maar reageert ook veel te sloom, dus niet alleen low fps. Low detail is gewoon zelfde als versie 1.

edit2: 54.0 snelste? Ik had er ook moeite mee eerst maar op gegeven moment had ik het door: 49.52 is nu m'n beste }:O Iemand beter? :9

edit3: idd, reverse is moeilijker: 52.22. Overigens ik heb het NOS/nitrogen knopje ook nog niet gevonden dus het waren cleane tijden. Wat ik jammer vind is dat het spel nog steeds het snelst is door overal tegen muren aan te knallen om er net zohard weer vandaan te stuiteren. Net echt.... praktisch....

[ Voor 61% gewijzigd door dinkelover op 29-10-2004 19:16 ]

pepernooot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-B schreef op 29 oktober 2004 @ 12:59:
[...]

offtopic:
Doe ook meteen wat aan je CPU, geheugen en hdd :P :P :P
offtopic:
hdd zit nu al op 160gig, cpu kan wel, ander mobo moet wel ja, en 512 geheugen vind ik ook nog wel ff te doen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• o rey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
reverse city hall 1vs1 2.52.04 wel redelijk dacht ik
Afbeeldingslocatie: http://img99.exs.cx/img99/403/nfsu25.th.jpg

edit: 3 rondes :P

[ Voor 8% gewijzigd door o rey op 29-10-2004 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Laatst online: 21:13
Na wat meer spelen vind ik het spel nog beter :P

- Je staat niet meer in een keer stil als je iemand raakt, behalve head-on, maar das logisch
- Het sturen vind ik verbeterd, lekker soepel en de auto gedraagd zich meer als een echte auto, zelf met een schijtbak als de 350Z.

Ik hoop alleen dat in het echte spel het geluid per auto verschilt, (sterker dan in deel 1). En zou het zo zijn dat je door "slim" te tunen, een betere auto kunt maken dan je tegenstanders? Ik bedoel, als je geen hydrolische en audio onzin neemt, en merken selectief op elkaar afstemt, dat je een tegenstander online dan in een rechte lijn voorbij gaat?

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/nfsu2/nfsu2_2.png
Nieuw persoonlijk ronderecord, reversed.

Afbeeldingslocatie: http://www.bfmaps.nl/~lighteye/nfsu2/nfsu2_3.png
En dit is reversed 3 rondes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop het wel, ik las net al iets over gewicht enzo.
Dus waar sommige mensen dus echt voor die zware bak met vette ice gaan en vette bekleding en hydraulics etc daar zou ik gaan voor een zo kaal (licht) mogelijke auto met zo min mogelijk poes pas dat te veel zou kunnen wegen...dan valt natuurlijk wel ook weer af te wegen of een 206 dit keer wel tegen een skyline op zou kunnen...zulke dingen moet je ook mee nemen. Ik hoop in ieder geval dat je je nu op 3 punten kunt richten: Style/Tuning/Beide. Dus dat je ook echt aparte competitie's hebt voor beide, maar dat 1 van de 2 niet verplicht is verder. Hoe dat uitgewerkt zou moeten worden laat ik mooi aan Ea over, dat zou iig die grote/lompe busje (naam kwijt) verklaren in dit spel :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 18:55:
, dat zou iig die grote/lompe busje (naam kwijt) verklaren in dit spel :Y)
Misschien heeft dat ding wel een acceleratie van hier tot tokio :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

check mijn 350z zonder stickers.
Die heb ik even weggelaten.
Hij ziet er sow wel strakker uit !! :)
Afbeeldingslocatie: http://www.modevak.com/nfsu2/350zkaal.jpg
Ik heb nog even wat uitgevonden.
Als je wil weten hoe die andere auto's klinken dan moet je de volgende bestanden aanpassen:
*\NfS Underground 2 Demo\SOUND\ENGINE\
In deze map even zoeken naar de bestandjes waar de naam 350z in voorkomt.
En deze vervangen door andere waar een leuke naam in staat.
Ik heb de mijne vervangen voor de ferrari 360, en hij klinkt best :*)
Vooral die groene beginnersauto heeft nou een dik kabaal :)

Ook het bekende truckje werkt bij deze game om hem in een andere taal te zetten:
C:\Games\NfS Underground 2 Demo\LANGUAGES\English.bin
En dan English.bin vervangen door je favoriete Taal.
Let op.. er zullen nu wel een paar lege pagina's zijn in je game.. maar lekker boeiend ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Als we dan toch aant editen zijn :P
Afbeeldingslocatie: http://www.maximuzprime.nl/hovercar.JPG
Back to the future anyone 8)

Gewoon het wheels mapje in cars verwijderen :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En dan blijven we nog even editen ook hoor :P
Afbeeldingslocatie: http://www.modevak.com/nfsu2/350zkaal2.jpg
Andere lichten, vleugel weg, uitlaten weg en andere kleur wielen :)

Ik kan jullie trouwens ook aanraden om in *\NfS Underground 2 Demo\MOVIES alle bestanden te overschijven met het bestandje blank.vp6
Dan ben je namelijk van die intro filmpjes af :)

Ik ben trouwens de volgende geluiden tegen gekomen.. dus ik neem aan dat bij ieder geluid strax ook een auto komt :)
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
240SX_Decel
300ZX_DCL                    350Z_01d_shrt2
350Z_Jason_shrt2             Acura_ITR
Acura_ITR_DCL                Bronco_Comp
Bronco_DCL                   Cavel_DCL
Cavel_v1_Base                Cavel_v1_Lev1
Eclip2000_v1_CD              Eclipse_2000_DCL
Eclipse_5Zigen               FordFocus_comp2
FordFocus_Road               Ford_Focus2_DCL
G35_350ZX_Comp_v2_AB         GTi_01b_DCL
GTi_Pull_01b_shrt            HondaS2000_Church
Honda_Prelude                Honda_Prelude_DCL
Honda_S2000_5zigen           Honda_S2000_5zigen_DCL
HONDA_S2000_Apex_DCL         Honda_S2000_spliced
Honda_S2000_Spugen_DCL       Hummer
Infinit_G35_DCL              ITR_Pull_01cc_shrt
Mazda_Miata                  Mazda_Miata_DCL
Mazda_RX7                    Mazda_RX7_DCL
Mazda_RX8_DCL                MitsEclipse_2000
Mits_5zigen_DCL              Mustang_Drag
Mustang_Drag_DCL             Mustang_Nscr_COMP
Mustang_Saleen_DCL           MustSal_Ramp_V2_CD
Nascar_DCL                   Nissan_240SX
Nissan_300ZX_Street          Nissan_350ZX_Jason_DCL
Nissan_Skyline               Porsche_Cayenne
Porsche_Cayenne_DCL          Protege_Lev2_DCL
Protege_Ramp_Lev2_CD         Protege_Ramp_V2_CD
Protege_V2_DCL               RX8_Ramp_v1_CD
S2000_Church_DCL             Toyota_GTS
Toyota_GTS_DCL               Trueno_AE86
Trueno_DCL                   VR6_Jetta_M3
VR6_Jetta_M4                 VW_Cabriolet
VW_Cab_DCL                   VW_Drag_GTi
VW_Drag_GTi_DCL              VW_Jetta_M3_DCL
VW_Jetta_M4_DCL              VW_Scirocco
VW_Scirocco_DCL              WRX2F2F_DCL
WRXSTi_Pull_09               WRX_2F2F
WRX_STi_DCL                  WRX_Street
WRX_Street_DCL               HondaS2000_APEX_V1
Kopie van 300ZX_DCL          Kopie van 350Z_01d_shrt2
Kopie van 350Z_Jason_shrt2   Kopie van Ferrari_360
Kopie van Ferrari_360_DCL    S2000_5Zigen_v2
S2000_ApexChurch2F2F_v3_SH

Genoeg om in te rijden lijkt mij :)
Het bestand GIN_350Z_01d_shrt2.gin moet je vervangen en dan bulderen maar _/-\o_

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2004 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
voor degenen die benieuwd zijn hoe het er uit hoort te zien:
een 2 MB pngtje
gemaakt op 1280x1024 et alles op hoogst, en 6x AA en 16x FSAA.
speelt heerlijk en ziet er geweldig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

bigfoot1942 schreef op 30 oktober 2004 @ 00:47:
een 2 MB pngtje
ik spel zonder AA en FSAA en ziet denk zowat hetzelfde uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19
Hoe gebruik je ook alweer nitro? Ik kom er maar niet uit en kan het zo niet vinden. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Standaard bij de demo op ALT maar ik heb hem op N gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:54
Je gebruikt N2O oftewel lachgas(injectie) door op de linker ALT te drukken. Pittig he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B

R-B

Blokkert

sjakietrekhakie schreef op 30 oktober 2004 @ 10:05:
Je gebruikt N2O oftewel lachgas(injectie) door op de linker ALT te drukken. Pittig he :P
echt niet :P middelste knopje aan rechterkant op me stuur :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaP
  • Laatst online: 21:13
Die moet je denk ik toch in het echt zien. Ik vind het nu iig lelijk. Kan me trouwens niet voorstellen dat ie lelijker is dan NFSU1, dus wat mij betreft goed genoeg

King of Cod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dentheman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:58

Dentheman

Zie signature

Bij mij werken de hydraulics niet :'( En hoe haal je de stikkers e.d. eraf, dat lukt bij mij niet hoor, alles is nog gelockt of preview.

Zie ondertitel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

R-B schreef op 30 oktober 2004 @ 10:08:
[...]

echt niet :P middelste knopje aan rechterkant op me stuur :Y)
he wat nep bij mij de twee bovenste knopjes links en rechts net als in de film nos en / nos 2 :+ ( kan je nooit misdrukken :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwartjuh
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 12:54
Denman89 schreef op 30 oktober 2004 @ 12:41:
Bij mij werken de hydraulics niet :'( En hoe haal je de stikkers e.d. eraf, dat lukt bij mij niet hoor, alles is nog gelockt of preview.
Och, gossie... tsja, het is dan ook een demo he B)

-[ Het Kwartjuh Valt... ]-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:51

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 29 oktober 2004 @ 23:19:
Ik heb nog even wat uitgevonden.
Als je wil weten hoe die andere auto's klinken dan moet je de volgende bestanden aanpassen:
*\NfS Underground 2 Demo\SOUND\ENGINE\
In deze map even zoeken naar de bestandjes waar de naam 350z in voorkomt.
En deze vervangen door andere waar een leuke naam in staat.
Ik heb de mijne vervangen voor de ferrari 360, en hij klinkt best :*)
Vooral die groene beginnersauto heeft nou een dik kabaal :)
Stoer dit man, heb mijn geluid even vervangen door een drag mustang, echt mooi dat rauwe geluid >:).
Ben echt blij dat die er ook inzit, is mijn favo car :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 00:30:

Ik kan jullie trouwens ook aanraden om in *\NfS Underground 2 Demo\MOVIES alle bestanden te overschijven met het bestandje blank.vp6
Dan ben je namelijk van die intro filmpjes af :)

_/-\o_
Hoe doe je dat? ik bedoel hoe overschrijf je die bestanden :P

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe vervang je eingelijk ? :S

EurOtiC; Kan jij die van jou uploaden?
bAdmuTs; Jij ook please

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 27 oktober 2004 @ 22:46:
* nero355 deelt nero355 de titel "held van de maand" toe :Y) Luv U O+ ;)
:D THNX :P

Maar ehm..... mag ik even dit NFS deeltje helemaal niks vinden ??

Het is gewoon het vorige deel en dan worden de gelijkenissen een beetje "weggepoetst" doordat je door een stad heen moet rijden :/

Ik was al teleurgesteld door het vorige deel en ik wil niet weten hoe teleurgesteld ik zou kunnen worden door dit deel :X

* nero355 vindt NFS:HP2 tot nu toe het leukst ... Waar ging het verkeerd met die gekke NFS mensjes ??

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 16:02:
Hoe vervang je eingelijk ? :S

EurOtiC; Kan jij die van jou uploaden?
bAdmuTs; Jij ook please
Wat ik heb gedaan is GIN_350Z_01d_shrt2.gin in C:\Program Files\EA GAMES\Need for Speed Underground 2 Demo\SOUND gezet (zodat je die altijd nog kan terug zetten, moet je em alleen even GIN_350Z_01d_shrt2.gin1 als naam geven) en dan bijv GIN_Mustang_Drag.gin daar ook neerzetten (wat je zelf voor car sound wil) en dan GIN_Mustang_Drag.gin de naam GIN_350Z_01d_shrt2.gin geven en weer terug zetten in C:\Program Files\EA GAMES\Need for Speed Underground 2 Demo\SOUND\ENGINE

Hoop dat je het nog snapt :P

[ Voor 21% gewijzigd door bAdmuTs op 30-10-2004 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 20:47
bigfoot1942 schreef op 30 oktober 2004 @ 00:47:
een 2 MB pngtje
Ik kan bij opties maar maximaal 1024 bij 768 kiezen :'( Enig idee hoe dat komt? als ik hem van hoger probeer te zetten knippert het beeld heel ff, en dan staat ie weer gewoon op 1024.
specs: amd 2600, a7n8x mobo, 512 mb ddr, geforce 6800le

[ Voor 8% gewijzigd door Brammel op 30-10-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
Brammel schreef op 30 oktober 2004 @ 16:47:
[...]

Ik kan bij opties maar maximaal 1024 bij 768 kiezen :'( Enig idee hoe dat komt? als ik hem van hoger probeer te zetten knippert het beeld heel ff, en dan staat ie weer gewoon op 1024.
geen idee, nVidia guru ben ik ook niet...
hopelijk weet iemand anders het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Brammel schreef op 30 oktober 2004 @ 16:47:
[...]

Raar, ik kan em ook gewoon op 1280 zetten zonder probs :?, heb een ATI 9800 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook en heb ook een 6800LE, misschien ligt het aan je monitor want bij kan ik de games op mijn 17" op 1600x1200 zetten. Hier op 1280x1028(of 1024 :P). Maar ik snap iets niet, ik heb het net online gedaan en zo'n auto ging wel 'springen' maar als ik dan op H en J druk kan ik dat niet. Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
je moet nog een van de pijltjes toetsen indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Laatst online: 20:47
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 17:53:
Ik ook en heb ook een 6800LE, misschien ligt het aan je monitor want bij kan ik de games op mijn 17" op 1600x1200 zetten. Hier op 1280x1028(of 1024 :P). Maar ik snap iets niet, ik heb het net online gedaan en zo'n auto ging wel 'springen' maar als ik dan op H en J druk kan ik dat niet. Hoe kan dat?
Heb een acer 19'' tft, dus denk niet dat het daar aan ligt... Alle andere spellen kan ik wel op 1280 spelen

[ Voor 9% gewijzigd door Brammel op 30-10-2004 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bAdmuTs schreef op 30 oktober 2004 @ 16:27:
[...]

Wat ik heb gedaan is GIN_350Z_01d_shrt2.gin in C:\Program Files\EA GAMES\Need for Speed Underground 2 Demo\SOUND gezet (zodat je die altijd nog kan terug zetten, moet je em alleen even GIN_350Z_01d_shrt2.gin1 als naam geven) en dan bijv GIN_Mustang_Drag.gin daar ook neerzetten (wat je zelf voor car sound wil) en dan GIN_Mustang_Drag.gin de naam GIN_350Z_01d_shrt2.gin geven en weer terug zetten in C:\Program Files\EA GAMES\Need for Speed Underground 2 Demo\SOUND\ENGINE

Hoop dat je het nog snapt :P
Ja ik snap het bedankt.. :)

Btw, kan iemand uit EA GAMES\Need for Speed Underground 2 Demo\SOUND\ENGINE de 2 files "GIN_Ferrari_360.gin" & dat ene file "balbla Nissan 350 nog iets" Uploaden for me of sturen naar me hotmail
alex_toppenberg@hotmail.com
Kheb wat veranderd en nu crasht mhij steeds als ik een andere auto wilt, en kheb geen zin om demo weer te gaan downloaden, die heb ik btw verwijderd :(

Please, thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn! Ik heb zin in dat spel! Als ze die free-ride (of zoiets) mode goed uitwerken is dat echt vet. Het moter geluid is trouwens ook om van te watertanden, moet je alleen wel de ingame muziek uitgooien. Ik kwam trouwen ook een release date van
18-11-2004 ergens tegen. Nog even wachten dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Laatst online: 23:20
Wat mij betreft geeft deze demo een mooi vooruitzicht op het volledige spel. Al hoop ik wel dat ik daarin mijn stuurtje af kan stellen (hij reageert wat langzaam, oftewel, het middelste stuk doet weinig).

Verder is het net deel 1, alleen iets mooier. Ik moet zeggen dat ik toch verbaast ben wat er nog uit mijn ti4200'tje komt. Lief kaartje, lief kaartje ;)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 14-09 13:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Zal free Roam ook in MP zitten? Zoja dan krijg ik goeie herineringen aan Midtown Madness :P

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Laatst online: 14-03 00:07
Ej als je drift dan hoor je daar een veel vettere sound dan bij racen.. weet iemand misschien hoe dat geluidje heet zodat ik hem ook bij race kan gebruiken

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SideSwipe schreef op 30 oktober 2004 @ 19:25:
Zal free Roam ook in MP zitten? Zoja dan krijg ik goeie herineringen aan Midtown Madness :P
Het valt wel te hopen, maar das dan probably weer met maar 4 man tegelijk ofzo :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nergens een drag-race vinden, licht dat aan mij? Free Roam multiplayer lijkt me echt super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drag zit er helaas ook neit in :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
in de demo dan he, in de full zit wel drag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is jullie topsnelheid?
Mijne is 302km/h maar en dat was op de snelweg. Ik ging de hele tijd gas geven met NOS totdat er een berm/middenberm was en ik daarover heen ging en dat vond mijn auto niet leuk en maakte 3x een looping! >:) :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Verwijderd schreef op 30 oktober 2004 @ 21:52:
Wat is jullie topsnelheid?
Mijne is 302km/h maar en dat was op de snelweg. Ik ging de hele tijd gas geven met NOS totdat er een berm/middenberm was en ik daarover heen ging en dat vond mijn auto niet leuk en maakte 3x een looping! >:) :X.
Da's ideaal voor Outruns, aan het begin van de snelweg challenge aangaan, plankgas met NOS, heb je 'm zo gewonnen, onder de 15 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Ik ben even diverse lijstjes hier in dit topic door geweest en heb daaruit een lijst met auto's die in NFS:U2 schijnen te zitten. Het lijstje van EurOtic heb ik er ook even bij gehad voor de nodige aanvullingen :)

Nissan 240 SX
Nissan 300 ZX
Nissan 350Z
Nissan Sentra SE-R Spec V
Nissan Skyline R34 GT-R
Infinity G35 Coupe (Nissan Skyline R35)
Acura RSX
Ford Focus ZX3
Ford Mustang GT
Saleen Mustang
Honda Prelude
Honda S2000
Honda Civic Coupe
Honda Integra Type R
Mazda MX5
Mazda RX7
Mazda RX8
Toyota Celica GTS
Toyota Supra
Trueno AE86 (Toyota Corolla GTS)
Lexus IS300
VW Jetta (VR6)
VW Scirocco
VW Golf GTI
Subaru Impreza WRX
Subaru Impreza WRX STi
Ferrari 360
Peugeot 106
Peugeot 206
Hyundai Tiburon GT
Audi A3
Audi TT
Pontiac GTO
Mitsubishi Lancer EVO VIII
Mitsubishi Eclipse
Mitsubishi 3000GT
Opel Corsa

SUV's:
Porsche Cayenne
Hummer H2
Cadilac Escalade
Lincoln Navigator
Ford Bronco

Vaag/Onduidelijk:
Protege :?
FF gegoogled en dit kwam er uit. De Protege schijnt een Mazda te zijn:
Afbeeldingslocatie: http://memimage.cardomain.net/member_images/8/web/320000-320999/320079_33_full.jpg

Cavel (?)
Lijkt me dat dit de Chevrolet Cavelier Coupe is:
Afbeeldingslocatie: http://www.chevrolet.com/i/gallery/cavalier/ext_gallery01.jpg
Nascar :?
VW Cabriolet (Welk model? New Beetle? Golf Cabrio?)

Met het lijstje van de 'gewone' autos plus het lijstje van de SUV's kom ik op 42 auto's. Er zijn voor mij nog een aantal onduidelijk, maar met die erbij kom je wel op het 'meer dan 40 autos', wat door EA beweert wordt. Als iemand een idee heeft welke auto's de onduidelijke zijn geeft ie maar een gil, of als er iets niet klopt :P

[ Voor 22% gewijzigd door McBoom op 30-10-2004 23:14 ]

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

en de ferrari 360 dan die zit er toch ook in atans i de demo zitten de geluids files wel al

update: lol je hebt m er al tusse

hehhe gelukkig zit dr nu een ferrari in kan ik us met stijl rijden en hoe ik al die rommel en spoilers niet

[ Voor 46% gewijzigd door BruceLee op 30-10-2004 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceLee schreef op 30 oktober 2004 @ 22:46:
en de ferrari 360 dan die zit er toch ook in atans i de demo zitten de geluids files wel al

update: lol je hebt m er al tusse

hehhe gelukkig zit dr nu een ferrari in kan ik us met stijl rijden en hoe ik al die rommel en spoilers niet
Ik denk dat je je ferrari ook gewoon mooi kan tunen hoor :Y) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

motorisch ja ;P
( alleen driften gedoe vind ik erg drustrerend en slecht al dat Kl*te verkeer en die 350z vind ik helemaal niet lekker driften

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:07
Ik heb de demo ook een tijdje gespeeld.

Laat ik mijn ervaringen hier ook maar posten :)

Op zich is de game wel leuk, maar er hadden toch een paar dingen sterk verbeterd mogen worden. met name :

- De graphics (ze zijn wel redelijk , maar zeker tov deel 1 weinig verbetering)
- besturing (nog steeds erg arcade en niet direct)
- Verveelt weer snel (net zoals deel 1).

Nou zullen er hiervan wel dingen aan mij liggen :) ik hou erg van race spellen, maar deze is het voor mij gewoon NET ff niet.

Jammer, ze hadden er (imo) veel meer van kunnen maken.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand intussen al achter hoe we met andere auto's kunnen rijden? Ik heb het wel voor elkaar gekregen om alleen me de 2 achterste wielen zichtbaar te kunnen rijden, maar daar schieten we ook niet mee op :P
Het moet me mogelijk lijken die 240nx te kunnen gebruiken, aangezien daar zeker weten goede textures voor zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hai ben nieuwe member maar uh ff...
Bij NFSU:2 Heb je 4 American muscle cars : Dodge Viper & de Ford mustang(andere 2 weet ik niet) En je hebt geen ''Race-plattegrond'', Je kan zelf kleuren en vinyls maken en Je kan zelf de wagen spuiten duz stippen of juist 1 bumper rood de andere bumper 2 kleuren etc.

En 2x zoveel parts!!!O.a.:Schaar-deuren etc. en er is uniek: zo'n systeem dat je bakkie gaat stuiteren door de vering.
Maar jah...dat jullie het ff weten.
Ook zo iets : Je hebt audio systemen, deur/kofferbak sloten,Motor Neon,
Paint shop & vinyl designer. Tuning is nu net als Gran Turismo Met Pk's!!,
En alles is qua graphics , auto's & omgeving mooier gemaakt door Activision & Treyarch(Spiderman-2) En de Special Effect mensen van I-robot hebben ook meegeholpen aan de graphics!....Duz belooft groot te worden.
Oh ja koop op de PS2 of Xbox , Dan heb je geen risico op ongeluk dat je video-kaart te laag is voor : Publiek,Koplampen & Motion-Blur.
Ook nieuwe game mode's :Team drift etc. en als je dragged en lachgas gebruikt zie je alles vaag worden als je over 230kmp/h gaat! (8>

NFSU 2 IS DA BOMB!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Performance Tuning: Tune every aspect of your car’s performance with hundreds of licensed aftermarket performance upgrades and then fine-tune everything from the gear ratio to the suspension for the ultimate ride.
The Hottest Cars: More than thirty of the most sought-after tuner cars are available from the hottest manufacturers--from Mitsubishi Motors, Nissan, and Toyota to Ford and Volkswagen, if they’re hot on the street, they’re in the game.
Visual Customization: With more than twice the visual customizations of last year’s game, there are literally billions of car combinations available to gamers. Featuring audio upgrades, scissor doors, spoilers, headlights, side skirts, roof scoops, hoods, rims, wide body kits, neon and more, if you can trick it out in real life, you can trick it out in Need for Speed Underground 2.
Environmental Variety: Each of the five distinct neighborhoods in Need for Speed Underground 2 feature a unique look and feel, including varied driving conditions and track types. Road surfaces, real-time weather effects, and environmental hazards will keep gamers on their toes as they race from dusk till dawn.
Online: Gamers can put their reputation on the line, challenging the world’s best racers online for the PlayStation®2 computer entertainment system.*.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Joh :P

Wel leuk dat je zelf kan kliederen op je auto, ipv voorgekauwde vinyls. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper7
  • Laatst online: 21-07 20:15
Het lijkt me sterk dat er een Ferrari 360 Modena/Spider in een streetracing game zit :? Ook een Ford Bronco lijkt me niet waarschijnlijk..

[ Voor 11% gewijzigd door Viper7 op 31-10-2004 00:55 ]

- Specs -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjaps
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Tjaps

Snap ik toch...

Demo ziet er leuk uit :) kan niet wachten tot de full uit komt.

Cityhall reverse snelste lap = 50.08 (3 rondes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Viper7 schreef op 31 oktober 2004 @ 00:54:
[...]

Het lijkt me sterk dat er een Ferrari 360 Modena/Spider in een streetracing game zit :?
Hij staat in de map van de audiobestanden, dus ik acht de kans wel groot dat ie in het spel zit...
Ook een Ford Bronco lijkt me niet waarschijnlijk..
Waarom niet? Of het moet een andere auto zijn die Bronco heet, maar ik kan zo 1-2-3 niet een andere bedenken. Maar hij kan wel in het rijtje van de SUVs geplaatst worden, dus dan is het niet zo raar :)

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dikke demo, ik kan dan ook niet wachten op de full version :9
mcboom:
Toyota Celica GTS
Toyota Supra
:9~ :9~

[ Voor 3% gewijzigd door Fietsbel op 31-10-2004 10:13 ]

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Vette demo, is bij mij helemaal getweakt (uiteraard :9 ) Maar full-screen anti-aliasing doet het nog niet en ook sommige andere graphic options werken nog niet naar behoren. Ik vind dat geluid van die rode 350 eigenlijk wel lelijker dan van die "standaard" groene die je in het begin hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:29

Phydomir

Dennis

hmmz, als ik 1280*1024 wil selecteren kom ik eerst langs een modus die m'n scherm niet aan kan. Is dit te omzeilen?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acheron
  • Laatst online: 17:19

Acheron

updatepack.nl

Net even geprobeerd met m'n Ti4200. Snap niet waarom mensen zo zeuren over framerates en dergelijke. Ik speel op 1024x768 met alles op z'n hoogst, light trails etc, texture-filtering en fsaa uit. Systeem van te voren gedefragmenteerd en het draait gewoon nog soepel ook. Dit met de 66.81 beta drivers. Moet zeggen dat ik niet veel verbeteringen zie, behalve het geluid. Dat klinkt nu uitstekend :p

Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met mijn geforce3 is dat dus absoluut niet meer het geval. Als ik alles op max zet is ie niet meer vooruit te branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met nfsu2 je auto wel echt gaan tunnen? of word het weer een paar lame upgrade packs kopen? dat vond ik echt dom aan deel 1, zelfs in nfs4 kon je meer aan je auto tweaken kwa performance. Ik hoop ook dat het wat spannender word dan deel 1, dat heb ik alleen maar uitgespeeld door frustraties aan de AI online was het een grote cheater bende. Ik hoop dat het wel gaat werken op mijn pc want deel 1 wou niet goed werken met mijn monitor (ja het ligt aan mijn monitor om een of andere reden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-09 20:51

Nik

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 00:25:
Hai ben nieuwe member maar uh ff...
Oh ja koop op de PS2 of Xbox , Dan heb je geen risico op ongeluk dat je video-kaart te laag is voor : Publiek,Koplampen & Motion-Blur.
Of je geeft het geld wat je uit zou geven aan een Xbox of PS2 uit aan een nieuwe videokaart. IMHO geeft het mij dus geen meerwaarde als je publiek kunt zien :| zeker niet voor een berg met geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideSwipe
  • Laatst online: 14-09 13:25

SideSwipe

ZijZweep / SaaitSwiep !

Verwijderd schreef op 31 oktober 2004 @ 12:15:
Kan je met nfsu2 je auto wel echt gaan tunnen? of word het weer een paar lame upgrade packs kopen? dat vond ik echt dom aan deel 1, zelfs in nfs4 kon je meer aan je auto tweaken kwa performance. Ik hoop ook dat het wat spannender word dan deel 1, dat heb ik alleen maar uitgespeeld door frustraties aan de AI online was het een grote cheater bende. Ik hoop dat het wel gaat werken op mijn pc want deel 1 wou niet goed werken met mijn monitor (ja het ligt aan mijn monitor om een of andere reden).
Volgensmij is het wel weer zoiets als upgraden, maar nu zijn niet alle packs hetzelfde qua performance :)

Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Technische vragen kunnen in SPV. Dit topic is alleen voor discussies