[PC] Het MU-online topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.184 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
En daar heb je dus het voordeel van die private servers. Ik heb het idee dat die een stuk dichterbij staan? (Dat MuKidz lijkt in duitsland te staan?). Dat scheelt ENORM in lag. En dat maakt het spel ook wat makkelijker als je een mage-achtig character speelt (je kan dan op tijd wegrennen).

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-07-2024
die XS-Gaming vind ik tot nu nog de leukste private server!
niet te langzaam maar ook niet echt te snel, als je eenmaal level 150 ben (wanneer het dus leuk begint te worden) gaat het ff iets langzamer.
ik heb nu op de XS gaming een level 240+ DK met vleugels (satan wings+9+16) en volledig Black Dragon Armor+9+16 (niet uit in global).
en een Magic Gladiator van level 97 ofzo met full unicorn set :P echt vet gaaf
ik raad jullie echt aan om ook op private server te gaan. MU Global is gewoon saai rond level 100, nouja voor DW zelfs daarvoor al rond level 60-70
op private server sla je het saaie gedeelte gewoon over
kijk op http://mugaming.xsgaming.net voor die server waar ik op speel
het leuke daar is (klinkt niet leuk als je het zo hoort, is het wel) je hebt er de bless bug, die hebben ze er express ingelaten. Je koopt een Bless jewel (je die kan je daar kopen :P )
dan verkoop je hem, en ipv verlies te maken maak je iets van 30 miljoen winst :D
je kan er soul, bless en life jewel kopen. Geen chaos dat is wel leuk
en je kan er ook maar een beperkt aantal armors kopen en alleen wapens zonder skill
die moet je dus allemaal zelf vinden of kopen, dat is wel leuk
en over mussenger, nee private servers hebben dat niet, dat is heel erg jammer. Maar ik speel evengoed veel liever private.
En als je graag wilt msg'en, je bent binnen no-time level 100 dan maak je guild, stopt al je vrienden erin en je kan msgen :D

en daves, nee als DK geen energy upgraden. als dk moet je nooit energy of vitality upgraden. tenminste zeker in het begin niet, energy heeft zowiezo geen nut behalve als je energy DK word, maar die zijn zwak
en nee er is geen map

kijk hier ff: http://mugaming.xsgaming.net/Guide/Main.htm
en dan bij Map 1 zo'n land aanklikken dan zie je wel een map, heb je ongeveer een idee hoe het eruit ziet

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8309

Ik weet dat het een erg late reactie is, maar ik heb de oplossing voor de onleesbare text. Ik heb er even naar gezocht en veel getest en eindelijk ben ik eruit:

"cleartype" moet uit staan bij
-> display properties -> appearance -> effects -> Use the following method ....

Eindelijk ben ik eruit, maar nu ga ik eerst slapen. Morgen probeer ik het spel uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Ik speel nu op de www.muonline.gr server :). Erg verslavend.

Heb 4 maanden op muonline.com gespeeld, maar werd gek van de hithackers.
Het is wel goed om daar te beginnen om het spel te leren kennen, maar zodra je op een private server gaat spelen speel je nooit meer muonline.com.

Op .gr is de x10 dus niet te langzaam zoals muonline.com, en niet te snel als alle andere servers. Normaal doe je een jaar om rond de lvl 300 te komen bij muonline.com.
De xp is daar heel onredelijk want je zit vast aan 1 kaart waar je het hele jaar moet gaan levelen.

Op private servers hebben ze extra maps en veel meer items zoals het eigenlijk ook op een betaalde server hoort te zijn.

Muonline.com kun je dus ook zien als een gratis demo om je lekker te maken, maar level gaat erg traag.

Twee maanden geleden hebben ze op de .gr server opnieuw gestart. Met ipv 80x xp maar 10x xp.
Als je alle hoge xp servers zat bent, en echt iets wilt opbouwen is deze server echt leuk.

Enne, de nr.1 is een nederlander hehe.

extra info:

http://www.gamespot.com/pc/rpg/muonline/news_6076520.html

20 miljoen spelers in korea...

[ Voor 55% gewijzigd door XthinkZ op 03-11-2004 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-06 16:43

sus

is druk :+

Okee, geef ik er nu toch even een schop tegen. Mijn broertje speelt al een poosje Mu en dat met veel plezier.

Nu gooi ik net Kaspersky op zijn doos, en die ziet een trojan zitten in de file "services.exe" in de map van Mu. Kan iemand voor mij bevestigen of dit idd een trojan is (zo ja, daaaaag Mu), of dat dit een "foutje" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99764

Ik speel het nou ook, wiggle 5 altijd. Jammer dat die xsgaming niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

SuspiciouS schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:49:
Okee, geef ik er nu toch even een schop tegen. Mijn broertje speelt al een poosje Mu en dat met veel plezier.

Nu gooi ik net Kaspersky op zijn doos, en die ziet een trojan zitten in de file "services.exe" in de map van Mu. Kan iemand voor mij bevestigen of dit idd een trojan is (zo ja, daaaaag Mu), of dat dit een "foutje" is.
Dat bestand kan je gewoon verwijderen. mu doet het als het goed is gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-06 16:58
XthinkZ schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:23:
[...]

Dat bestand kan je gewoon verwijderen. mu doet het als het goed is gewoon.
Inderdaad, in je game directory hoef je in principe aan .exe's alleen een main.exe te hebben, tenzij je global speelt aangezien je dan ook nog een gameguard exe krijgt.

Overigens staan private servers ook niet stil: 0.97J, 0.99b en 0.99d zijn aan de mogelijke opties toegevoegd. Zelf ben ik overigens eigenaar van FrogMu, heb de server een paar weken geleden maar weer eens opgestart aangezien Mu toch wel een beetje verslavend blijft :+

MuKidz is overigens van een vriend van me, erg geschikte gast al is'ie af en toe wat aandachtsgeil :+

[ Voor 6% gewijzigd door FragFrog op 09-07-2005 05:47 ]

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

www.muonline.gr is gisteren begonnen met een server restart.

Dus iedereen opnieuw, dus geen uber chars. Dus als je een plaatsje in de top100 wilt hebben of hoger spelen! :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149264

FragFrog schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 05:47:
[...]

Inderdaad, in je game directory hoef je in principe aan .exe's alleen een main.exe te hebben, tenzij je global speelt aangezien je dan ook nog een gameguard exe krijgt.

Overigens staan private servers ook niet stil: 0.97J, 0.99b en 0.99d zijn aan de mogelijke opties toegevoegd. Zelf ben ik overigens eigenaar van FrogMu, heb de server een paar weken geleden maar weer eens opgestart aangezien Mu toch wel een beetje verslavend blijft :+

MuKidz is overigens van een vriend van me, erg geschikte gast al is'ie af en toe wat aandachtsgeil :+
ik heb het nu gedownload en geinstaleerd en er staat dat ie data/font.interface.input ofzo niet kan vinden of moet je gewoon de main gebruiken maar als ik daar op klik zegt ie helemaal niks en doet ie ook helemaal niks hoe verhelp je dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik ben het nu ook aan het spelen, via www.muonline.gr, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen.
Heb net mn account gemaakt, en heb het spel gestart, maar waar moet ik nu heen? :? Als ik buiten de stad kom wordt ik afgeslacht door monsters, en binnen de stad kan ik niks zinvols vinden om te doen.
Is er trouwens ook een map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

RoD schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 17:09:
Ik ben het nu ook aan het spelen, via www.muonline.gr, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen.
Heb net mn account gemaakt, en heb het spel gestart, maar waar moet ik nu heen? :? Als ik buiten de stad kom wordt ik afgeslacht door monsters, en binnen de stad kan ik niks zinvols vinden om te doen.
Is er trouwens ook een map?
Geen map nee, als je rechts de stad uit gaat kom je makkelijkere monsters tegen, (als je elf ben je moet je juist links er uit gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Aha, bedankt :)

Raar dat er geen map is, hoe kun je nu een beetje makkelijk de weg vinden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 18:50:
Aha, bedankt :)

Raar dat er geen map is, hoe kun je nu een beetje makkelijk de weg vinden? :?
Gewenning :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

En via coordinaten linksonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgende vraag :P

Wat is volgens jullie de beste manier om je punten te verdelen voor een darkwizard?
Ik zie dat de darkwizard mana nodig heeft, en magicdamage, en krijgt dit door energy.
Dus zou je denken, alleen op energy... maar nu heb je strength nodig voor armour, terwijl je voor de rest geen strength nodig hebt...

Wat kan ik nu het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-06 00:08
Ik heb de MUclient van www.muonline.gr gedownload en daar ook geregistreerd maar als ik MU opstart en probeer in te loggen krijg ik deze melding: "this account is blocked", is hier wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

RoD schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 19:45:

Wat is volgens jullie de beste manier om je punten te verdelen voor een darkwizard?
Ik zie dat de darkwizard mana nodig heeft, en magicdamage, en krijgt dit door energy.
Dus zou je denken, alleen op energy... maar nu heb je strength nodig voor armour, terwijl je voor de rest geen strength nodig hebt...

Je zegt het al, beide. Waar je mee begint moet je zelf weten, eerst meer dmg, of eerst meer defense.
Ik heb de MUclient van www.muonline.gr gedownload en daar ook geregistreerd maar als ik MU opstart en probeer in te loggen krijg ik deze melding: "this account is blocked", is hier wat aan te doen?
Probeer eens een ander account aan te maken. Misschien dat je toevallig een bestaand geblocked account aangemaakt hebt. Hoofdletters zijn belangrijk.

Stel anders de vraag op het forum zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Kheb een nieuwe account gemaakt, nu werkt het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Geef je nick ff dan geef ik je ff wat zen :P. (niet veel, maar wel lekker voor een start).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
zelfde als op GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat betekent dit ik krijg steeds geen e-mail.

eGlobal Mu Registration

Alert

jakker10 was successfully validated with no errors!
An Email Has been sent your email address.

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 149264 op 17-07-2005 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Anoniem: 149264 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 00:11:
Ik heb dus ok een account aangemaakt en bij mij staat er this account is invalid ik heb dat al zown 4x gehad en heb dus nu 4 accounts
Probeer zo min mogelijk met hoofdletters te werken, omdat accounts hoofdlettergevoelig zijn.
Want het zou gewoon moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
RoD schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 19:45:

In het begin energy, daarna str voor armor Sphinx+3/+4 oid dan weer veel str zodat je beetje damage doet, daarna weer str zodat je Legendary Armor + mooie staff kan dragen. Als je later veel damage doet kan je beter overgaan op Agility zodat de mobs je minder damage doen en je meer kans hebt om hun hits te ontwijken.
Maar je puntenverdeling is vaak nogal persoonlijk, heb je guild dan meer in attack ipv defense. Ben je solo dan kan je beter redelijk defense hebben maar ook niet teveel op defense gaan want dan duurt het weer eeuwen voor de mobs doodgaan. Het is altijd een beetje een middenweg zoeken tussen niet in 2 klappen doodgaan en minutenlang spells casten voor 1 mob
Maar als je eenmaal je wings hebt word het wel makkelijker. Speel je trouwens op een private server of MU Global?

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan het anders niet zijn dat de spamfilter van xs4all.nl die mailtjes van www.muonline.gr tegenhoud.

Er staat steeds mail verzonden maar krijg niks binnen heb het ook al met hotmail geprobeert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Ik heb ook geen mail gehad terwijl ik wel dat bericht kreeg dat er een mail verzonden was, maar bij mij werkt het gewoon, dus die mail heb je volgens mij helemaal niet nodig ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Eraser- schreef op zondag 17 juli 2005 @ 11:45:
Ik heb ook geen mail gehad terwijl ik wel dat bericht kreeg dat er een mail verzonden was, maar bij mij werkt het gewoon, dus die mail heb je volgens mij helemaal niet nodig ...
nee doet het niet bij mij zal anders iemand anders een account voor mij kunnen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Je hoeft niet te wachten op een mail. Registreren en inloggen.
Mocht het je echt niet gelukt zijn, drop dan je "eemeell'" hier neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XthinkZ schreef op zondag 17 juli 2005 @ 13:58:
Je hoeft niet te wachten op een mail. Registreren en inloggen.
Mocht het je echt niet gelukt zijn, drop dan je "eemeell'" hier neer.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 149264 op 17-07-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dark Lord schreef op zondag 17 juli 2005 @ 02:24:
[...]

Maar als je eenmaal je wings hebt word het wel makkelijker. Speel je trouwens op een private server of MU Global?
Private server.
muonline.gr, das een private server toch? :P

Is het trouwens zo dat als je level hoger wordt, je minder xp krijgt bij lage level monsters?

Ik heb nu veel punten op energy gezet, omdat ik die monsters sneller dood wil, en toch nog geen geld heb voor armour.
Ook gebruik ik wat punten om mn hp omhoog te krijgen, want als mage ben je toch wel erg snel dood vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Anoniem: 149264 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 16:07:
[...]

jessimecoy at xs vier all punt nl
K heb hem verzonden en hij werkt, heb zelf ff getest.

Je mag nu wel je email weghalen. Volgende keer at / op of iets dergelijks ipv @ minder kans op spambots.

[ Voor 9% gewijzigd door XthinkZ op 17-07-2005 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

RoD schreef op zondag 17 juli 2005 @ 16:11:
[...]

Private server.

Is het trouwens zo dat als je level hoger wordt, je minder xp krijgt bij lage level monsters?

Ik heb nu veel punten op energy gezet, omdat ik die monsters sneller dood wil, en toch nog geen geld heb voor armour.
Ook gebruik ik wat punten om mn hp omhoog te krijgen, want als mage ben je toch wel erg snel dood vind ik.
Het leuke bij RPG's is dat je zelf leert wat het beste is door het eerst heel fout te doen.
vanaf ongeveer lvl 21 kan je een angel dragen (te koop in shop), die geeft je +50HP en 30% minder dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XthinkZ schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:19:
[...]

K heb hem verzonden en hij werkt, heb zelf ff getest.

Je mag nu wel je email weghalen. Volgende keer at / op of iets dergelijks ipv @ minder kans op spambots.
ik heb het nu zelf ook geprobeert maar werkt weer niet hij zegt this account is invalid.
maar ik had ook mirror 2 gedownload want bij mirror 1 zegt de computer: The page cannot be displayed. moet je alleen mirror 2 downloaden of is er ook nog iets anders extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Vreemd, je hebt dus deze client gedownload en uitgepakt?:

http://elli.irc.gr/~dim/MU1_1B-CUSTOM_full.rar

Weet je 100% zeker dat je caps lock niet aanstaat ofzo?
Kijk ook goed waar je het invult, als je bij opties al een nick hebt ingevuld, zal bij het opstarten altijd gelijk gevraagd worden om het wachtwoord. Dus als je dan je nick invult en dan tab gebruikt klopt het niet.

Ik zou het anders echt niet weten op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
RoD schreef op zondag 17 juli 2005 @ 16:11:
[...]

Private server.
Ja dat is private server.
Ja dat is zo, je moet steeds sterkere mobs gaan zoeken om af te slachten.
Veel energy is goed, alleen vitality is echt heel erg zonde van je punten. Een DW krijgt maar 1 hp per 1 vit terwijl je 3 mp krijgt per 1 nrg, dus je moet al 100 punten in vitality stoppen wil het iets gaan uitmaken.
Eerste reset zou ik ervoor gaan om weinig str, medium nrg en veel agility en dan netzo dat je in Atlans kan solo'en. Als je teveel energy doet dan moet je blijven hangen op die slappe mobs (die je dan wel snel kan killen) maar daar krijg je dan bijna geen xp meer voor dus gaat het echt dagen duren. Bij je tweede reset (reset, reincarnation w/e, ligt aan de private server hoe het genoemd word) zou ik hetzelfde doen als bij je eerste en zodra het kan 1600 agi nemen zodat zelfs de phoenix je bijna altijd mist. :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
Anoniem: 149264 schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 16:51:
ik heb het nu gedownload en geinstaleerd en er staat dat ie data/font.interface.input ofzo niet kan vinden of moet je gewoon de main gebruiken maar als ik daar op klik zegt ie helemaal niks en doet ie ook helemaal niks hoe verhelp je dit probleem
Heeft een bestaande Mu client nodig voor installatie helaas. Heb nu onder 'links' een 0.96 client toegevoegd, al het nieuwe spul qua mappen en items zit als het goed is wel in de 0.97J patch en al het server-afhankelijk spul in de FrogMu patch (incluis de launcher die je nodig hebt om naar FrogMu te kunnen connecten) :)

Over die coordinaten: probeer maar eens als GM je weg te vinden (dan MOET je nl wel coordinaten gebruiken om te warpen), verdomt lastig nog om van al die plaatsen de coordinaten te onthouden.. Gelukkig bestaan er ook genoeg lijstjes voor:
Mu GameMaster(GM) Commands
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
/Move CharacterName MapNumber X Y
Moves that character to the specified map and coordinates.
0 = Lorencia
1 = Dungeon
Level 2: 233/126
Level 3: 3/85
Bull Room: 119/46
2 = Davias
3 = Noria
4 = Lost Tower
LT1: 208/78
LT3: 86/166
LT5: 130/53
LT7: 8/85
5 = Exile
6 = Arena
7 = Atlans
8 = Tarkan
9 = Devil Square
10 = Icarus
Start: 15/13
Phoenix: 47/205
11 = Blood Castle I
Start: 15/13
End: 15/94
12 = Blood Castle II
13 = Blood Castle III
14 = Blood Castle IV
15 = Blood Castle V
16 = Blood Castle VI
En dan nog van alle mappen de coordinaten waar je het handigst staat.. En jullie zeuren dat het zo moeilijk is om als gewone speler je weg te vinden.?! :P
Dark Lord schreef op zondag 17 juli 2005 @ 20:26:
Eerste reset zou ik ervoor gaan om weinig str, medium nrg en veel agility en dan netzo dat je in Atlans kan solo'en. Als je teveel energy doet dan moet je blijven hangen op die slappe mobs (die je dan wel snel kan killen) maar daar krijg je dan bijna geen xp meer voor dus gaat het echt dagen duren.
Agility? Niet veel mag ik hopen voor een DarkWizzard... Net genoeg om een soul set aan te kunnen en dan ook niet meer agi pompen hoor, enige waar het goed voor werkt is ManaShield en een beetje defrate, maar met veel energy hoef je ook lang niet zoveel klappen te incaseren. Ik kan makkelijk Iron Wheels in Tarkan solo'en met m'n level 282 soulmaster op deze manier :)

[ Voor 20% gewijzigd door FragFrog op 17-07-2005 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

XthinkZ schreef op zondag 17 juli 2005 @ 17:33:
[...]

Het leuke bij RPG's is dat je zelf leert wat het beste is door het eerst heel fout te doen.
vanaf ongeveer lvl 21 kan je een angel dragen (te koop in shop), die geeft je +50HP en 30% minder dmg.
Ik weet het, maar ik dacht ik vraag het hier, doe ik het meteen goed :P
Heb veel ervaring met RPG's, dus met de info die ik nu heb moet ik het wel redden :)
30% minder damage trouwens? is dat gewone damage of magic damage? ik neem aan gewone?
Dark Lord schreef op zondag 17 juli 2005 @ 20:26:

Veel energy is goed, alleen vitality is echt heel erg zonde van je punten. Een DW krijgt maar 1 hp per 1 vit terwijl je 3 mp krijgt per 1 nrg, dus je moet al 100 punten in vitality stoppen wil het iets gaan uitmaken.
Eerste reset zou ik ervoor gaan om weinig str, medium nrg en veel agility en dan netzo dat je in Atlans kan solo'en. Als je teveel energy doet dan moet je blijven hangen op die slappe mobs (die je dan wel snel kan killen) maar daar krijg je dan bijna geen xp meer voor dus gaat het echt dagen duren. Bij je tweede reset (reset, reincarnation w/e, ligt aan de private server hoe het genoemd word) zou ik hetzelfde doen als bij je eerste en zodra het kan 1600 agi nemen zodat zelfs de phoenix je bijna altijd mist. :)
Ok, bedankt voor de tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

klinkt misschien dom hoor maar ik zie die hele links niet :P

uuuuuuuuuuuh ik word er gek van krijg wer this account is invalid.
ik heb het spel wel 6x gedownload.
FragFrog wat kan ik hier aan doen?

[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 149264 op 17-07-2005 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
Anoniem: 149264 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 23:10:

Mmm, wat is precies het probleem? Waar probeer je in te loggen? Global of FrogMu?

Als je een 'account is invalid' error krijgt heb je logischerwijs geen geldige account aangemaakt, duh ;)

Let er ook op dat je account info hoofdlettergevoelig is!

Overigens kun je de Links waar ik het over had vinden door naar http://fragfrog.mine.nu/MuOnline/ te gaan en dan op Links te klikken :+

Last but not least is er voor specifieke problemen met FrogMu zowel een forum als een e-mail adres beschikbaar, beide te vinden via eerdergenoemde link :)

[ Voor 11% gewijzigd door FragFrog op 18-07-2005 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
FragFrog schreef op zondag 17 juli 2005 @ 22:49:
Agility? Niet veel mag ik hopen voor een DarkWizzard... Net genoeg om een soul set aan te kunnen en dan ook niet meer agi pompen hoor, enige waar het goed voor werkt is ManaShield en een beetje defrate, maar met veel energy hoef je ook lang niet zoveel klappen te incaseren. Ik kan makkelijk Iron Wheels in Tarkan solo'en met m'n level 282 soulmaster op deze manier :)
Juist bijzonder veel agility pompen. Manashield is leuk voor een paar minuten alleen als je een dag lang wilt afk'en dan ben je dood binnen no-time.
Ik ben even de precieze cijfers kwijt (al tijdje niet meer echt gespeeld) maar ik dacht bij 1600 agility kan een Dark Phoenix (de sterkste mob die er is) je gewoon niet raken dus kan je uren gaan afk'en op welke spot dan ook. Als je toch al een paar resets hebt kan je makkelijk 1600 punten missen, ik zou liever wat punten besparen op vitality en energy en die in agility stoppen. Handig is ook een excellent setje met def rate options.
Maar het is voor elke private server is het waarschijnlijk weer anders, ik speel op MU Global en heb op 4 andere private servers gespeeld en daar werkte het perfect om agi te pompen.
Maar jij hebt het over Iron Wheels, dat zijn nogal zwakke monsters hoor en die droppen waarschijnlijk ook niet veel moois.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat is eigenlijk dat balkje in het midden van je scherm? :? ik dacht dat het aangaf hoeveel xp je nog moest voor een level omhoog, maar blijkbaar niet dus.
En waar kan ik betere armour kopen? ik heb nu een level 32 darkwizard, en alle armour in het beginstadje is niet goed genoeg.
Heb Noria al "ontdekt" maar daar was ook niks te vinden.
Voor de rest heb ik nog geen steden gezien eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
Dark Lord schreef op maandag 18 juli 2005 @ 01:44:
[...]

Juist bijzonder veel agility pompen. Manashield is leuk voor een paar minuten alleen als je een dag lang wilt afk'en dan ben je dood binnen no-time.
Onzin, MuOnline = spelen, niet AFK'en. Besides, met 3000 energy komt je manashield al heeeel dicht in de buurt van 100% en dan ben je OOK onsterfelijk.

Daarnaast krijgt iedereen op FrogMu maar 350 puntjes voor z'n reset, dus ben je daar nog wel even bezig om 1600 'ff' op agi te pompen. Ik solo nu in Tarkan veel en party aardig ver in Icarus en de Davias hotspawnpoints en daar ben ik maar wat blij met m'n energy, buf krijg ik wel van een elf 't gaat er juist om lekker veel damage te doen.

Als je hele dag je character op AFK wilt zetten kun je IMHO beter gelijk naar een 5000x exp server gaan, speaking of al de lol er vanaf halen.. Daarnaast heb je niks aan je hoge def rate in guildwars waarin iedereen je alsnog voor je sodemieter mept als je geen manashield gebruikt :+

(En in FrogMu gaat je manashield % een stuk sneller omhoog door energy dan door agility, je bent verdorie een wizzard, geen elf 8)7 )

@ RoD:
die balk in het midden geeft aan hoeveer je bent qua exp. Echter, in de eerste levels zal'ie het in veel private servers niet goed doen (aangezien je daar levelt zodra je iets doodmaakt vaak dankzij erg hoge exp), daarna werkt'ie aardig met deze kanttekening: het geeft je % aan in een bepaalde range. De range zie je aan het getal naast de exp-bar, 0 betekent bijvoorbeeld dat als'ie halverwege zit je op 5% bent. Als er een 6 naast staat en de bar is 1/3 vol betekent dit weer dat je op ongeveer 63% zit, etc.

Met je level 30+ kun je overigens zowel de dungeon als Davias in, de dungeon kun je vinden door vanuit Lorencia stad recht omhoog te lopen, je komt dan een grote slangenkop tegen vlak boven het kerkhof waar je in kan lopen, in Davias kom je door naar links te lopen tot het gebied waar de Giants zijn, daar is een soort ruine constructie waarin een warp zit naar Davias :)

Armor hangt af waar je speelt. Op een private server als FrogMu kun je bijvoorbeeld doorgaans veel sacks of magic etc vinden vanaf level 50 ongeveer (maar ookal gelijk in't begin), als je deze op de grond gooit komt er een hoog level item uit. Zo kun je al vrij snel +8+optie armor en wapens krijgen! Verder kun je op FrogMu in Davias ook nog +7+16+luck armor kopen, voor elke class 1 setje, maar hiervoor moet je al wel soulmaster / bladeknight / muse-elf zijn oftewel minimaal level 150.

[ Voor 38% gewijzigd door FragFrog op 18-07-2005 05:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

FragFrog schreef op maandag 18 juli 2005 @ 05:03:

die balk in het midden geeft aan hoeveer je bent qua exp. Echter, in de eerste levels zal'ie het in veel private servers niet goed doen (aangezien je daar levelt zodra je iets doodmaakt vaak dankzij erg hoge exp), daarna werkt'ie aardig met deze kanttekening: het geeft je % aan in een bepaalde range. De range zie je aan het getal naast de exp-bar, 0 betekent bijvoorbeeld dat als'ie halverwege zit je op 5% bent. Als er een 6 naast staat en de bar is 1/3 vol betekent dit weer dat je op ongeveer 63% zit, etc.
Ok, erg vaag, waarom is het niet gewoon een balk van 0 tot 100%? :? njah...
Met je level 30+ kun je overigens zowel de dungeon als Davias in, de dungeon kun je vinden door vanuit Lorencia stad recht omhoog te lopen, je komt dan een grote slangenkop tegen vlak boven het kerkhof waar je in kan lopen, in Davias kom je door naar links te lopen tot het gebied waar de Giants zijn, daar is een soort ruine constructie waarin een warp zit naar Davias :)
Bedankt, ik zal ns kijken :)
Armor hangt af waar je speelt. Op een private server als FrogMu kun je bijvoorbeeld doorgaans veel sacks of magic etc vinden vanaf level 50 ongeveer (maar ookal gelijk in't begin), als je deze op de grond gooit komt er een hoog level item uit. Zo kun je al vrij snel +8+optie armor en wapens krijgen! Verder kun je op FrogMu in Davias ook nog +7+16+luck armor kopen, voor elke class 1 setje, maar hiervoor moet je al wel soulmaster / bladeknight / muse-elf zijn oftewel minimaal level 150.
Ik heb al behoorlijk wat +6,7,8 dingen gevonden, maar dat waren een paar blades en axes (wel sommige die 300k waard zijn) maar die waren niet voor mijn char.. ff doorzoeken dus :)

Die +optie, staat die voor een extra eigenschap van het item? zoals bijvoorbeeld 5% kans op critical hit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Anoniem: 149264 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 23:10:

Je speelt toch muonline.gr?

Verder moet je de launcher starten dus runmu,exe of launcher.exe (hehe). Dus NIET mu.exe.

[ Voor 5% gewijzigd door XthinkZ op 18-07-2005 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

dubbel

[ Voor 99% gewijzigd door XthinkZ op 18-07-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

RoD schreef op maandag 18 juli 2005 @ 04:49:
Wat is eigenlijk dat balkje in het midden van je scherm? :? ik dacht dat het aangaf hoeveel xp je nog moest voor een level omhoog, maar blijkbaar niet dus.
En waar kan ik betere armour kopen? ik heb nu een level 32 darkwizard, en alle armour in het beginstadje is niet goed genoeg.
Heb Noria al "ontdekt" maar daar was ook niks te vinden.
Voor de rest heb ik nog geen steden gezien eigenlijk...
Daarvoor staat een cijfer, dat bar genoemd wordt. Bij 10 bars ben je een level verder.
Dus als iemand vraagt bar zeg je bijvoorbeeld, Level 32, bar 5,6. Als je linksboven loopt, bij die grote soldaten kan je Davias in (sommige servers devias). Kan je wat meer scrolls en items kopen.
FragFrog schreef op maandag 18 juli 2005 @ 05:03:
[...]
Onzin, MuOnline = spelen, niet AFK'en. Besides, met 3000 energy komt je manashield al heeeel dicht in de buurt van 100% en dan ben je OOK onsterfelijk.

Daarnaast krijgt iedereen op FrogMu maar 350 puntjes voor z'n reset, dus ben je daar nog wel even bezig om 1600 'ff' op agi te pompen. Ik solo nu in Tarkan veel en party aardig ver in Icarus en de Davias hotspawnpoints en daar ben ik maar wat blij met m'n energy, buf krijg ik wel van een elf 't gaat er juist om lekker veel damage te doen.

Als je hele dag je character op AFK wilt zetten kun je IMHO beter gelijk naar een 5000x exp server gaan, speaking of al de lol er vanaf halen.. Daarnaast heb je niks aan je hoge def rate in guildwars waarin iedereen je alsnog voor je sodemieter mept als je geen manashield gebruikt :+

(En in FrogMu gaat je manashield % een stuk sneller omhoog door energy dan door agility, je bent verdorie een wizzard, geen elf 8)7 )
Jullie hebben het hier over twee precies tegenover gestelde speelstijlen.
Geen van beiden is fout, ieder zijn eigen manier. De tactiek is ook heel afhankelijk van de server waar je op speeld.

Als je snel levels wilt halen en niet te vaak kan spelen, dan is de agility style en afk gaan beter. Is niks mis mee, maar je mist wel veel drops. Op een hoge drop server is dat geen probleem, maar op zo'n 10x xp server is dat natuurlijk heel andere koek.

Overigens heb ik zelf de voorkeur voor veel agillity. Overigens mag je op .gr een heel andere manier proberen te spelen, want 10x xp is echt een uitdaging als je al die hoge xp servers zat bent, verder kan nog niemand kan daar tarkan soloen.

[ Voor 29% gewijzigd door XthinkZ op 18-07-2005 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Probeer maar eens te spelen op MU Global xp 1x ik ben daar level 100+ met me DW dat neemt toch wel een paar maanden in beslag want met lvl 100 is het ook nog bijzonder lastig om te afken.
Daarna had ik op op en 50x exp gespeeld maar na 5 resets is het toch wel bijzonder saai dus is afkén een hele goede oplossing. Daarna speelde ik op een private server waar geen manashield was dus agility pompen moest eigenlijk wel. Ik heb ook nog een private server gespeeld waar de xp rate zo hoog was dat je elke dag wel 5x kon resetten ofzo :P
Maar als jij blij bent met je speelstijl is dat mooi, in het begin had ik ook geen agility gepompt alleen na een tijdje kom je er mischien achter dat weken lang monstertjes afmaken om 1 reset te krijgen wel een beetje aan de saai kant is. Terwijl guildwars leuk zijn maar daar moet je eigenlijk weer wat resets voor hebben.
Op die servers waar ik speelde behalve één ervan kreeg je ook steeds maar 350 punten bij elke reset.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
RoD schreef op maandag 18 juli 2005 @ 05:54:
Ok, erg vaag, waarom is het niet gewoon een balk van 0 tot 100%? :? njah...
Omdat je in global als je wat verder komt hooguit 1 bar per half uur erbij krijgt ;)
Die +optie, staat die voor een extra eigenschap van het item? zoals bijvoorbeeld 5% kans op critical hit?
+optie is een standaart optie die wapens en armor kunnen hebben. Armor kan +4/+8/+12/+16(/+20/+24/+28) extra defence hebben, shields +5/+10/+15/+20(/+25/+30/+35) extra defense rate, wapens +4/+8/+12/+16(/+20/+24/+28) extra dmg, ringen en pendants +1/+2/+3/+4(/+5/+6/+7)% hp recovery.. Daarnaast kunnen alle voorgenoemde items ook nog luck hebben.

5% kans op critical hit is een eigenschap van luck als ik me niet vergis. Daarnaast zijn er ook nog 6 excelent opties per item mogelijk (5 voor wings). Om zo'n optie te hebben moet het item excelent zijn (duh :+), en die droppen doorgaans maar 1 per 1200 items, of ongeveer 1 / 2 uit een Box of Kundun.
Dark Lord schreef op maandag 18 juli 2005 @ 12:08:
Probeer maar eens te spelen op MU Global xp 1x ik ben daar level 100+ met me DW dat neemt toch wel een paar maanden in beslag want met lvl 100 is het ook nog bijzonder lastig om te afken.
Valt wel mee, ik AFK'de op global ook wel eens vanaf level 50 ongeveer, flame gebruiken en tussen worms inzetten wil perfect (zeker dankzij een paar ringen met HP recovery). Het hele idee van Mu is samen spelen, dus zo hoog mogelijke monsters doodmaken wat je alleen in een party lukt.. Natuurlijk, met veel agility kun je lekker makkelijk afk'en en zo kun je door een paar dagen afwezig te staan ook wel hoog komen, maar om nou te zeggen dat't leuk is.. En juist in party's zijn ze blij als je veel damage doet als wizzard, en heb je bovendien geen hoge defence(rate) voor jezelf nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

^^ bedankt voor jullie antwoorden :)

Ik zag op www.muonline.gr PK reset en level reset staan.
Level reset staat op 350, betekent dat dat je naar level 1 terug gaat zodra je level 350 bereikt?
Zag ook dat je daar dan voor betaald wordt?
En wat is dan PK reset? dat het gewoon alles gereset wordt? zag dat je daar 500k voor kreeg :?

Kan iemand dat uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
RoD schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:06:

Level reset staat op 350, betekent dat dat je naar level 1 terug gaat zodra je level 350 bereikt?
En wat is dan PK reset? dat het gewoon alles gereset wordt? zag dat je daar 500k voor kreeg :?

PK reset is PlayerKiller reset. Als je moordenaar wordt (door 3x binnen korte tijd iemand te vermoorden) krijg je de de murderer status, waarna je niets meer kan kopen in de stad en je bovendien een grotere kans hebt een item te droppen als je zelf doodgaat. Bovendien mogen anderen jou doodmaken wanneer ze maar willen (worden ze zelfs hero door) en zullen ook de guards zodra ze je tegenkomen proberen om je dood te maken.

Nu kun je op de website deze status afkopen, wat dus 500k kost, zodat je geen moordenaar meer bent. Vind het trouwens een absurd laag bedrag, op FrogMu betaal je 1M per kill + 1M voor elke vorige afkoop. Bovendien lopen daar flink veel guards rond. Heb het niet zo op mensen die graag noobjes killen om maar stoer te doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

RoD schreef op maandag 18 juli 2005 @ 16:06:

Je wordt niet betaald voor een reset, maar je moet juist betalen.
PK reset is juist een beetje laag gehouden, omdat de server last heeft van een PK bug.
Dus sommige mensen worden zelf pk als ze een pk afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FragFrog schreef op maandag 18 juli 2005 @ 01:41:
[...]

Mmm, wat is precies het probleem? Waar probeer je in te loggen? Global of FrogMu?

Als je een 'account is invalid' error krijgt heb je logischerwijs geen geldige account aangemaakt, duh ;)

Let er ook op dat je account info hoofdlettergevoelig is!

Overigens kun je de Links waar ik het over had vinden door naar http://fragfrog.mine.nu/MuOnline/ te gaan en dan op Links te klikken :+

Last but not least is er voor specifieke problemen met FrogMu zowel een forum als een e-mail adres beschikbaar, beide te vinden via eerdergenoemde link :)
volgens mij frog er staat the darkside of mu of klopt er nu niets meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
Anoniem: 149264 schreef op maandag 18 juli 2005 @ 20:23:
[...]

volgens mij frog er staat the darkside of mu of klopt er nu niets meer van?
Volgens mij heb je dan de patch er niet goed overheengegooit ;)

De FrogMu patch als laatste overwriten over de bestaande mu + darkside patch, should do the trick. Probleem is de oude DarkSide patch die ook een textfile meelevert met hun namen etc. Darkside is een van de grootste releasegroups van nieuwe serverfiles en clients, ik maak ook gebruik van hun 0.97J release (uiteraard zwaar aangepast naar mijn inzichten, maar wel zodanig dat je hun client-patch nodig hebt om alle nieuwe werelden etc aan de praat te krijgen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FragFrog schreef op dinsdag 19 juli 2005 @ 01:29:
[...]

Volgens mij heb je dan de patch er niet goed overheengegooit ;)

De FrogMu patch als laatste overwriten over de bestaande mu + darkside patch, should do the trick. Probleem is de oude DarkSide patch die ook een textfile meelevert met hun namen etc. Darkside is een van de grootste releasegroups van nieuwe serverfiles en clients, ik maak ook gebruik van hun 0.97J release (uiteraard zwaar aangepast naar mijn inzichten, maar wel zodanig dat je hun client-patch nodig hebt om alle nieuwe werelden etc aan de praat te krijgen :))
weet je volgens mij heb ik iets verkeerds gedownload ik gooi alles eraf en als iemand alle links hier ff wil neer zetten om het te downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ligt www.muonline.gr soms plat? ik wilde het spel net bij mn vriendin downloaden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Ja ze gaan iets aanpassen, hoorde dat het iets groots was en als het lukt ze de eerste zijn. ff afwachten dus.

Anoniem: 145262

toen ik van lvl 13 naar 14 ging wilde ik point bij strenght doen maar ze staan er niet die ik heb nu eigelijk 5 point verpest komt dit vaker voor

• XthinkZ

XthinkZ

Anoniem: 145262 schreef op donderdag 11 augustus 2005 @ 00:13:
toen ik van lvl 13 naar 14 ging wilde ik point bij strenght doen maar ze staan er niet die ik heb nu eigelijk 5 point verpest komt dit vaker voor
Als je het spel opnieuw opstart staan ze er gewoon weer. Uiteindelijk klopt het wel.

• FragFrog
Vreemd, klinkt als een database bugje. Normaal gesproken lost zoiets zich echter idd weer vanzelf op.

Overigens heb ik (op verzoek van wat mensen van RageZone) een website online gegooid waar je de ideale Private Server kan zoeken, incluis online/offline status check, deze is hier te vinden.

Om daarnaast nog wat schaamteloze promotie voor FrogMu te maken: heb zojuist de DevilSquare ranking server gefixed, over een week ongeveer begint de eerste DevilSquare ranking contest. Als je nu begint ben je dan precies goed level om flink te scoren in DS2 / 3 ;)

maar ik ben doorgegaan naar lvl 15 maar ik kijk wel of ik er nog 5 point bij kan doen

nee hoor ik mis nu 5 points

• FragFrog
Even admin mailen, die kan in een paar minuten zien dat je te weinig punten hebt en ze er vervolgens bij gooien :)

• XthinkZ

XthinkZ

Hoe heb je dat berekend? En welke char gebruik je?

Vergeet niet dat elke class een ander aantal basis stats heeft. Die moet je dan van je huidige totale stats aftrekken en dan je level x5 erafhalen om op 0 te komen.

Ingewikkeld, ik heb ooit ook in het begin meerdere keren dit probleem gehad, maar uiteidelijk klopt het wel altijd. Heb nog niet eerder op een server gehad dat die punten ook daadwerkelijk verdwenen.

Maar misschien ben jij nu de eerste.
Stats verdwijnen vaak als er een paar van gebruikt, en dan een nieuwe level haalt, op een of andere manier ben je al je niet gebruikte stats kwijt. maar zoals ik ook al zei, staan na het herstarten van de game de extra stats er gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Goed, ik ben inmiddels al level 189, en ik heb een CDA+7+skill
Nu heb ik gehoord dat een AA sword beter is, en daar heb ik er nu 2 van gekocht.
Deze blijken helemaal niet beter te zijn dan een CDA, maar ik hoorde iemand zeggen, dat zodra je ze op +7 hebt dat ze dan veel beter zijn dan een CDA.

Ik vraag me af of dat waar is, ook omdat je geen skill kunt krijgen op een AA sword..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
RoD schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 18:59:
Goed, ik ben inmiddels al level 189, en ik heb een CDA+7+skill
Nu heb ik gehoord dat een AA sword beter is, en daar heb ik er nu 2 van gekocht.
Deze blijken helemaal niet beter te zijn dan een CDA, maar ik hoorde iemand zeggen, dat zodra je ze op +7 hebt dat ze dan veel beter zijn dan een CDA.

Ik vraag me af of dat waar is, ook omdat je geen skill kunt krijgen op een AA sword..
Zeker wel hoor, ook een AA kan gewoon skill hebben. Kwestie van een serveradmin hebben die weet wat'ie doet ;)

En dat een AA sword +0 slechter is dan een CDA+7 is nogal logisch he, elk item wordt beter naarmate het een hoger level heeft. Speel zelf nooit DK/BK's omdat ze dodelijk saai zijn, maar meen me wel te herinneren dat een AA zowiezo beter is dan een CDA van hetzelfde level. Helemaal als je er 2 tegelijk equipt.

Plus niet te vergeten dat je ook handmatig skills kan toevoegen, door orbs te gebruiken voor bijvoorbeeld Twisting Slash of Stab. De meeste BK's gebruiken na een tijdje ook alleen nog maar hun speciale skill (vooral Twisting Slash) in plaats van hun wapen skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

FragFrog schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 19:45:
[...]

Zeker wel hoor, ook een AA kan gewoon skill hebben. Kwestie van een serveradmin hebben die weet wat'ie doet ;)

En dat een AA sword +0 slechter is dan een CDA+7 is nogal logisch he, elk item wordt beter naarmate het een hoger level heeft. Speel zelf nooit DK/BK's omdat ze dodelijk saai zijn, maar meen me wel te herinneren dat een AA zowiezo beter is dan een CDA van hetzelfde level. Helemaal als je er 2 tegelijk equipt.

Plus niet te vergeten dat je ook handmatig skills kan toevoegen, door orbs te gebruiken voor bijvoorbeeld Twisting Slash of Stab. De meeste BK's gebruiken na een tijdje ook alleen nog maar hun speciale skill (vooral Twisting Slash) in plaats van hun wapen skill.
Ik speel op e-global, en daar werd me verteld dat ze geen skill kunnen hebben.
Degene met het hoogste level in het spel vertelde me dat :P
Ik zie inderdaad wel dat ze _opzich_ beter zijn, maar ze hebben dus geen skill, en dat doet et em...

Heeft het zin om beide AA's naar +7 te maken, ook al zijn ze zonder skill?
M.a.w. verslaan ze de CDA+7+skill, als ik met de AA's zonder skill vecht.

[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 14-08-2005 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
RoD schreef op zondag 14 augustus 2005 @ 19:47:
Ik speel op e-global, en daar werd me verteld dat ze geen skill kunnen hebben.
Degene met het hoogste level in het spel vertelde me dat :P
Ik zie inderdaad wel dat ze _opzich_ beter zijn, maar ze hebben dus geen skill, en dat doet et em...

Heeft het zin om beide AA's naar +7 te maken, ook al zijn ze zonder skill?
M.a.w. verslaan ze de CDA+7+skill, als ik met de AA's zonder skill vecht.
Redelijk stom aangezien ze gewoon wel skill horen te hebben, en skill toevoegen is een kwestie van een 0'tje in een 1tje verandere in de config files, maar ok.

En zoals ik al zei: je hebt die wapenskill helemaal niet nodig, dus waar doe je moeilijk over? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Waarom denk je dat ik die niet nodig heb? de skill van mn CDA heb ik nog altijd nodig.
Die andere skills, Twisting Slash en de skill die je krijgt uit een orb of blow kosten stamina, en dat gaat dus op na een aantal hits.
Daarom gebruik ik eigenlijk altijd als ik tegen 1 monster vecht gewoon de skill op mn CDA.

Dus tenzij er iets is voor die stamina heb ik nog altijd gewoon een skill nodig.... toch? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ok, ik gebruik nu inmiddels mn 2 AA's, maar vind het toch wel erg rot om steeds Twisting Slash te moeten gebruiken, mn stamina gaat behoorlijk snel op.
Zijn er ook nog skills die geen stamina kosten?

Subtiel kikje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

RoD schreef op maandag 15 augustus 2005 @ 23:46:
Ok, ik gebruik nu inmiddels mn 2 AA's, maar vind het toch wel erg rot om steeds Twisting Slash te moeten gebruiken, mn stamina gaat behoorlijk snel op.
Zijn er ook nog skills die geen stamina kosten?

Subtiel kikje :P
Stamina en skill damage % gaan omhoog als je je nrg omhoog gooit, en hoe meer stamina je hebt, hoe sneller het hervult.

Als je dit eerder wist had je allang wat meer op je mana gedaan. Want skill gebruik je bijna altijd, en hoger skill dmg % en meer stamina betekent langer kunnen vechten en hogere damage.
Op een gegeven moment vult het dan zo snel aan dat je continue skill kan doen. Dat is ook de manier om afk te levelen als Blade Knight.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

XthinkZ schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:28:
[...]

Stamina en skill damage % gaan omhoog als je je nrg omhoog gooit, en hoe meer stamina je hebt, hoe sneller het hervult.

Als je dit eerder wist had je allang wat meer op je mana gedaan. Want skill gebruik je bijna altijd, en hoger skill dmg % en meer stamina betekent langer kunnen vechten en hogere damage.
Op een gegeven moment vult het dan zo snel aan dat je continue skill kan doen. Dat is ook de manier om afk te levelen als Blade Knight.
Dat had ik inderdaad eerder moeten weten.
Is het nog zinvol om veel punten op energy te gooien nu ik level 193 ben?

Is het trouwens zo dat het er gewoon sneller bijkomt? dus dat de frequentie waarmee je stamina erbij krijgt omhoog gaat, of krijg je er gewoon per keer meer stamina bij?

[ Voor 12% gewijzigd door RoD op 16-08-2005 00:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

RoD schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:29:
[...]

Dat had ik inderdaad eerder moeten weten.
Is het nog zinvol om veel punten op energy te gooien nu ik level 193 ben?

Is het trouwens zo dat het er gewoon sneller bijkomt? dus dat de frequentie waarmee je stamina erbij krijgt omhoog gaat, of krijg je er gewoon per keer meer stamina bij?
De frequentie blijft gelijk.
Het vult procentueel aan. Dus heb je weinig stamina, dan vult het minder/langzamer aan. Heb je heel veel, dan vult het ook sneller weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-03 13:39

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik ben dus net begonnen en op zich ziet het er best leuk uit.
Alleen beginnen is moeilijk word de hele tijd in de pan gehakt :'(
Ben een darkwizard ik kom gewapende skeletten tegen die mij in 1 klap naar het hiernamaals verwijzen.
Wat moet je precies doen als je net begonnen bent?

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Als je net begonnen bent met een dk/dw kun je het beste spinnen en draakjes slopen, daar kun je komen via de poort rechtsonder in Lorencia (eerste stad) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Met een DW moet je sowieso in het begin oppassen, je krijgt nogal veel damage van die monsters.
XthinkZ schreef op dinsdag 16 augustus 2005 @ 00:42:
[...]

De frequentie blijft gelijk.
Het vult procentueel aan. Dus heb je weinig stamina, dan vult het minder/langzamer aan. Heb je heel veel, dan vult het ook sneller weer aan.
Ok energy pompen dan maar :)

[ Voor 64% gewijzigd door RoD op 16-08-2005 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

www.muonline.co.uk is vandaag begonnen met een database reset. Dus als je een plaatsje in de top100 wilt hebben, moet je nu spelen :).

edit:

Ze hebben de oude database weer teruggezet

[ Voor 20% gewijzigd door XthinkZ op 17-08-2005 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Weet iemand trouwens waar die extra points voor zijn?
Als ik op C druk, zie ik extra points: 0/42 staan, wat kan ik daar precies mee? het wordt wel steeds hoger als ik een level omhoog ga, maar volgens mij heb ik er verder niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

RoD schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 14:06:
Weet iemand trouwens waar die extra points voor zijn?
Als ik op C druk, zie ik extra points: 0/42 staan, wat kan ik daar precies mee? het wordt wel steeds hoger als ik een level omhoog ga, maar volgens mij heb ik er verder niks aan.
Jewel of Creation -
This Jewel upgrades your character status. Through combinations at the Chaos Goblin one of the 4 Fruits will be created Strength, Agility, Vitality, Energy Only Characters over lvl 11 can use the Fruit combination.

- Use of Fruits -

There are 4 kinds of fruit.
1. Strength fruit : by using this fruit, you can increase your strength.
2. Agility fruit : by using this fruit, you can increase your agility.
3. Health fruit : by using this fruit, you can increase your health.
4. Energy fruit : by using this fruit, you can increase your energy.

Making a fruit by combining through the Chaos Goblin.
(Required items : 300M zen, Jewel of chaos, Jewel of creation)
Fruit points are applied randomly from 1~3 points.

Success rate
- Up to 10 point : 100%
- Under the 10% rate of the spare points : 90%

Extra points geeft aan hoeveel points je via fruits hebt verkregen, en er zit een max aan afhankelijk van je level. Als een admin je extra stats geeft, of een reset hebt gehad, gebeurd dat meestal via extra points.

[ Voor 10% gewijzigd door XthinkZ op 17-08-2005 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Sjonge dat kost nogal wat, 300M :X
Die jewel of creation vind je alleen bij hele hoge monsters neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

RoD schreef op woensdag 17 augustus 2005 @ 22:34:
Sjonge dat kost nogal wat, 300M :X
Die jewel of creation vind je alleen bij hele hoge monsters neem ik aan?
Niet elke server dropt ze.
En volgens mij was het 3M zen en ja ze droppen wel eens in tarkan vanaf de Tantalos en hoger (die grote reuzen).

• RoD
  • Niet online

RoD

Hmm tarkan kan ik nog maar net een beetje aan, gaat nog wel even duren dus.
Bestaat er ook ergens een lijstje met items? en dan in de volgorde van hoe goed ze zijn zeg maar...
Zou graag willen weten wat ik nog qua items kan verwachten, want wat ik nodig heb is allang niet meer in de shop te koop.
Ik bedoel dan niet die sets met armour die je kunt gebruiken, die heb ik al gevonden, maar meer de speciale dingen, zoals een AA zwaard (waar kun je die trouwens vinden/halen?).

Heb al wat op gamefaqs e.d. rondgekeken, maar toch niet echt wat gevonden, behalve de armour dan.

Sorry dat ik zoveel vragen stel :>

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 18-08-2005 00:53 ]

• XthinkZ

XthinkZ

Laat maar lijst klopt voor geen meter.

[ Voor 75% gewijzigd door XthinkZ op 18-08-2005 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154118

Hey dit is een vet lagge spel, en ik speel het nu al een tijdje :*) :*)

Ik ben nu inmiddels level 57 (DK)

Maar ik heb nu ook zelf al een tijdje een forum voor alle MU fans, genaamd: MU Forever
En dan wil ik jullie vragen of jullie hier ook een kijkje willen nemen (misschien ben je wel geinteresseerd).
Ik hoop dat jullie ff een kijkje nemen, dan ben ik jullie erg dankbaar _/-\o_ _/-\o_
En geef eventueel een reactie over mij forum ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154118 schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:50:
Hey dit is een vet lagge spel, en ik speel het nu al een tijdje :*) :*)

Ik ben nu inmiddels level 57 (DK)

Maar ik heb nu ook zelf al een tijdje een forum voor alle MU fans, genaamd: MU Forever
En dan wil ik jullie vragen of jullie hier ook een kijkje willen nemen (misschien ben je wel geinteresseerd).
Ik hoop dat jullie ff een kijkje nemen, dan ben ik jullie erg dankbaar _/-\o_ _/-\o_
En geef eventueel een reactie over mij forum ;)
Spam? Anyways.. als je op global speelt raad ik je aan niet verder te gaan. Dit spel is bagger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Sinds kort ben ik tot GM benoemd op www.muonline.gr :Y).

Dus als je me een PM geeft als ik online ben, dan geef ik je wat zennies ;).

Nickname: FireMonkey

Hoe te spelen op deze server:
http://forum.muonline.gr/showthread.php?t=2291

[ Voor 49% gewijzigd door XthinkZ op 16-10-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Leuk :)
Misschien dan toch maar weer ns beginnen met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Heb het ook al lang niet meer gespeelt, misschien ook maar weer eens beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Gezellig :), als ik online ben doe ik altijd een server message.

Verder vind ik dat dit spel een betere TS verdient.
De huidge zegt eigenlijk helemaal niks over dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42901

XthinkZ schreef op woensdag 07 september 2005 @ 13:05:
Sinds kort ben ik tot GM benoemd op www.muonline.gr :Y).

Dus als je me een PM geeft als ik online ben, dan geef ik je wat zennies ;).

Nickname: FireMonkey

Hoe te spelen op deze server:
http://forum.muonline.gr/showthread.php?t=637
Ik zit vast (wordt continue naar zelfde plaats heen gewarped) en heb niet genoeg geld om te warpen :( Kan jij me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Anoniem: 42901 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 18:24:
[...]

Ik zit vast (wordt continue naar zelfde plaats heen gewarped) en heb niet genoeg geld om te warpen :( Kan jij me helpen?
Heb je al uitgelogd, en vervolgens weer ingelogd?
Anders heb ik je account en charnaam nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet dat het een grote kick is, maar vroeg me af of er nog mensen zijn die op dit ogenblik nog actief zijn op de www.muonline.gr server. 't Zou leuk zijn als we samen kunnen spelen.
Ben je net nieuw op de server, dan kan ik je ook wat zen geven. Je kan me hiervoor een bericht sturen op naam van Vich.

Ik heb vandaag even de "Dutch" clan opgericht, zodat mensen eventueel via dat kanaal kunnen verzamelen :)

[edit] Mu Online op de .gr server zit inmiddels aan een nieuwe versie: 1.1e, die is recenter dan de versie op de "officiële" servers. Als je het spel download moet je het hernoemen van .zip naar .ace of .rar(ben vergeten welk van de twee), vooraleer je het kan uitpakken(ik heb WinRar gebruikt, omdat WinAce vastliep).

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 42901 op 18-01-2006 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Het is dat ik geen tijd meer heb voor dit spel. 1.1e heeft ontzettend veel nieuwe veranderingen en een compleet werkende Darklord las ik.

Ik heb nog wel op het forum Admin rechten dus soms post ik voor de lol nog wel eens daar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dan neem ik aan dat alle accounts weg zijn? Anders had ik nog wel verder gespeeld wellicht, maar ik heb geen zin om nu overnieuw te gaan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Ja alle accounts zijn weg. Ik vond het juist altijd leuk om opnieuw te beginnen, omdat als je het spel op een gegeven moment een beetje kent, je veel sneller kan levelen en sterker kan worden.
Nu alle skills van de darklord werken is het ook nog eens extra leuk aangezien een DL veel meer stats krijgt dan alle andere chars als het goed is.

Maar ja zoals ik al zei geen tijd meer, anders had ik het zeker weer gespeeld :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
1.1e is niet recenter dan de versie op de officiele versies, het is een gemodde variant van de 0.97d officiele versie. En helaas nog veel te bugged voor mijn smaak, maar dat terzijde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 22:20
Ik speel gewoon op de officiele server, zijn er verder nog mensen die daar spelen? Heb een DK lvl 90. Misschien eens samen wat hunten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Heeft dit spel ook een leuk verhaal? en beetje leuke quests? (niet zoals bij silkroad: kill 10 beesten, kill 20 beesten, kill 40 beesten, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_MAN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-06 22:20
Er is wel een verhaal, maar moet zeggen dat ik het niet gelezen heb. De quests... Hmmm.. die zijn er, maar daarvoor moet je lvl 120 (uit mijn hoofd) zijn en laat ik na 1 jaar lvl 90 hebben, dan zie je het al aankomen, het gaat niet snel. In ieder geval op de officiele server, op muonline.gr gaat het sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

The_MAN schreef op vrijdag 20 januari 2006 @ 19:07:
Er is wel een verhaal, maar moet zeggen dat ik het niet gelezen heb. De quests... Hmmm.. die zijn er, maar daarvoor moet je lvl 120 (uit mijn hoofd) zijn en laat ik na 1 jaar lvl 90 hebben, dan zie je het al aankomen, het gaat niet snel. In ieder geval op de officiele server, op muonline.gr gaat het sneller.
Op de muonline.gr server kan je wel na 30 a 50uur spelen aan level 110 zitten. Je kan tot level 300 of hoger worden dacht ik, dus je bent al snel 200 a 300 uur verder voordat je dat bereikte. Die speelduur vind ik prima en daarom speel ik ook op de "snellere" server. De gewone muonline.com is veel te traag naar mijn mening en het wordt veel te snel saai. De .gr server weet me elke keer ik speel iets nieuws voor te schotelen en dát is wat ik wil in een spel.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 42901 op 20-01-2006 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148937

Dit is ordinaire spam en hoort niet thuis op GoT :{

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 14-06-2006 20:33 ]

Pagina: 1 2 Laatste