Onzin, MuOnline = spelen, niet AFK'en. Besides, met 3000 energy komt je manashield al heeeel dicht in de buurt van 100% en dan ben je OOK onsterfelijk.
Daarnaast krijgt iedereen op FrogMu maar 350 puntjes voor z'n reset, dus ben je daar nog wel even bezig om 1600 'ff' op agi te pompen. Ik solo nu in Tarkan veel en party aardig ver in Icarus en de Davias hotspawnpoints en daar ben ik maar wat blij met m'n energy, buf krijg ik wel van een elf 't gaat er juist om lekker veel damage te doen.
Als je hele dag je character op AFK wilt zetten kun je IMHO beter gelijk naar een 5000x exp server gaan, speaking of al de lol er vanaf halen.. Daarnaast heb je niks aan je hoge def rate in guildwars waarin iedereen je alsnog voor je sodemieter mept als je geen manashield gebruikt
(En in FrogMu gaat je manashield % een stuk sneller omhoog door energy dan door agility, je bent verdorie een wizzard, geen elf

)
@ RoD:
die balk in het midden geeft aan hoeveer je bent qua exp. Echter, in de eerste levels zal'ie het in veel private servers niet goed doen (aangezien je daar levelt zodra je iets doodmaakt vaak dankzij erg hoge exp), daarna werkt'ie aardig met deze kanttekening: het geeft je % aan in een bepaalde range. De range zie je aan het getal naast de exp-bar, 0 betekent bijvoorbeeld dat als'ie halverwege zit je op 5% bent. Als er een 6 naast staat en de bar is 1/3 vol betekent dit weer dat je op ongeveer 63% zit, etc.
Met je level 30+ kun je overigens zowel de dungeon als Davias in, de dungeon kun je vinden door vanuit Lorencia stad recht omhoog te lopen, je komt dan een grote slangenkop tegen vlak boven het kerkhof waar je in kan lopen, in Davias kom je door naar links te lopen tot het gebied waar de Giants zijn, daar is een soort ruine constructie waarin een warp zit naar Davias
Armor hangt af waar je speelt. Op een private server als FrogMu kun je bijvoorbeeld doorgaans veel sacks of magic etc vinden vanaf level 50 ongeveer (maar ookal gelijk in't begin), als je deze op de grond gooit komt er een hoog level item uit. Zo kun je al vrij snel +8+optie armor en wapens krijgen! Verder kun je op FrogMu in Davias ook nog +7+16+luck armor kopen, voor elke class 1 setje, maar hiervoor moet je al wel soulmaster / bladeknight / muse-elf zijn oftewel minimaal level 150.
[
Voor 38% gewijzigd door
FragFrog op 18-07-2005 05:09
]