[PC] Het MU-online topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 1.168 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter
Zijn er nog meer mensen die het gratis (verslavende) MMORPG genaamd MU online spelen? Ik ken het sinds vorige week van een vriend en het is erg leuk als je het een paar uur gedaan hebt (en zelf wat opgeleveld bent)

Hele korte introductie op het spel
In MU kies je een karakter, een Dark Knight, een Dark Wizard of een Elf. Hiermee moet je in een middeleeuwse setting monsters vermoorden om zo zelf sterker te worden en toegang te krijgen tot weer andere werelden, maar de handel in allerlei items met extra's, die je niet vindt in de winkels maar alleen als items op het slagveld kunt vinden is net zo belangrijk. Het leuke is dat je met andere mensen een party kunt vormen en zo samen monsters kunt verslaan, of in een later stadium een guild vormen wat ook zo weer z'n voordelen heeft.

Voor informatie en downloads kun je terecht op muonline.com als dit een druk topic wordt besteed ik wel wat meer tijd aan een fatsoenlijke TS met meer info en wat pics.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:51
Ik ben het nu aan het downloaden, het lijkt me wel leuk. Maar spelen veel mensen het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Ik ken in ieder geval aardig wat mensen die het doen, en na mij zijn er nog een heleboel het gaan spelen, volgens mij is het in azie ook wel aardig populair.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-07-2024
ja ik speel het ook :)
heel leuk spel ben het gaan spelen omdat vriend van me het speelde
speel het nu 3 dagen en ben level 17
speel als Dark Sorcerer (Dark Wizard) nu ben ik vooral ff Giants in Lorencia aan het killen voor XP

ik ging gister ook ff met een vriend een Ice Queen killen, iig hij killde en ik stond erbij en ik keek ernaar :P maja iig ik kreeg heel wat XP punten ervoor en ik hoefde niks te doen :)
ik vind dit echt een goed spel :D

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Niet online

MM

Topicstarter
Overigens zijn de 30 servers waar dit spel op draait meestal redelijk gevuld dus wees niet bang dat je in een lege wereld terecht komt :P

Mischien is het handig als iedereen z'n MU-nick hier neerzet, mischien komen we elkaar wel eens tegen :P Mijn nick is chickit (ja ik weet het vage nick maar ik kon niks verzinnen :P) lvl 35 op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:57

Woohooo

Smilie, James Smilie

was is die site sloom zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geemfriek
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-05 12:27
Woohooo schreef op 25 april 2004 @ 15:32:
was is die site sloom zeg :(
jij hebt ook overal commentaar op niet (Ryzom , nu dit ) :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik poog het te dloaden tussen nu en volgende week, licht eraan wanneer de site eindelijk is geload ;) hopen dat het dloaden we snel kan :)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:57

Woohooo

Smilie, James Smilie

geemfriek schreef op 25 april 2004 @ 19:58:
[...]

jij hebt ook overal commentaar op niet (Ryzom , nu dit ) :/ :/
ja en dus? :?

en ik heb proberen bij die screenshot te kijken maar ik zie daar alles behalve dat

[ Voor 19% gewijzigd door Woohooo op 26-04-2004 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Een kleine kick!

Ik vind het een heel vermakelijk spel ben nu al een tijdje bezig. Wat ik wel heel jammer vindt is dat je soms wel 3 levels erbij moet verdienen voordat je eindelijk wat nieuws kan kopen dat je ook daadwerkelijk kan dragen. En dat terwijl je toch een flinke dag bezig bent om een niveau hoger te komen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
ik ben nu ondertussen level 96 op dit moment
nog steeds met me Dark Wizard :)
zijn jullie allemaal nog veilig?
want die database was gehacked een aantal dagen terug en alle accounts en passwords waren op het internet gezet. ik had meteen me wachtwoord verandert en ik ben veilig.

ik vind Dark Wizard in het begin wel geinig dan bij mid-level 50~80 word ie echt kut maar nu ik bijna 100 ben is ie weer vet cool :D
beetje kloten in LT8 enzo :P
nouja me guild maten kloten in LT8 ik kijk hoe hun killen
ik heb ondertussen ook al balrog gezien dus atlans moet ff uitkomen ik wil iets nieuws zien :P

Seth_Chaos dat hoort er toch gewoon bij, als je elke level meteen iets nieuws aankan zit je snel aan (voor DK) dragon armor+11+12
maar trouwens je kan ook wel elke level iets nieuws

dit gaat over de options:
+4/5 opt= add 5 more strg
+8/10 opt= add 10 more strg
+12/15 opt=add 15 more strg
+16/20 opt= add 20 more strg
dus bijvoorbeeld
eerst heb je dragon armor+0+0
volgende level koop je +0+4
daarna +0+8
daarna +0+12

maar ik ben nu echt flink me energy aan het pompen, ik heb nu 365 met iets van 950 mana, maar me attack is echt zwak (in LT en D3)

[ Voor 33% gewijzigd door Dark Lord op 21-06-2004 11:44 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115621

mijn private char(lvl 76 ridder) is gehackt kwam ik een paar maanden geleden achter,sinds dien heb ik mu nooit meer gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11-2024
Ik ben het ook gaan spelen, en het is idd best geinig. Ik snap nog nie alles maar dat komt wel. Ben nou lvl 15, Dark knight, en begin die begin map aardig te kennen.

Is er trouwens een manier om die quests op te lossen want daar zie ik alleen van dat ik hem nie opgelost heb, maar ik zie nergens info over die quest of hints hoe hem op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
Heeft dit spel quests dan? Ik heb het eventjes gespeeld, maar omdat het de hele tijd alleen maar monsters afmaken was, ben ik na 1 dag spelen afgehaakt.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
ja dit spel heeft een quest, dit zal je niet leuk vinden om te horen maar....
je moet level 150 zijn om die quest te kunnen doen :)
en bij level 180 kan je vleugels gebruiken :P
als je de quest doet als DK (Dark Knight) dan word je een BK (Blade Knight) en ga je er iets anders uitzien en je krijgt dan 20 stats points die je kan verdelen omdat je de quest gedaan heb.
oh en bij level 220 kan je een MG (magic gladiator) dat is een kruising tussen een DK en een DW (Dark Wizard) alleen mg kan geen helm dragen en kan niet alle spells van de DW

waar spelen jullie? ik speel op Wigle

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:30

inXs

known as inXs

pics?

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17735

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
Dark Lord schreef op 22 juni 2004 @ 13:34:
ja dit spel heeft een quest, dit zal je niet leuk vinden om te horen maar....
je moet level 150 zijn om die quest te kunnen doen :)
en bij level 180 kan je vleugels gebruiken :P
als je de quest doet als DK (Dark Knight) dan word je een BK (Blade Knight) en ga je er iets anders uitzien en je krijgt dan 20 stats points die je kan verdelen omdat je de quest gedaan heb.
oh en bij level 220 kan je een MG (magic gladiator) dat is een kruising tussen een DK en een DW (Dark Wizard) alleen mg kan geen helm dragen en kan niet alle spells van de DW
Dan moet ik dus nog maar een tijdje door hakken :D, want dat ben ik nog lang nie.
waar spelen jullie? ik speel op Wigle
Ik speel ook op Wigle

En weet je trouwens ook wat die soort mini duiveltjes doen op iemands schouder?

edit:

Heb het al gevonden op de site :)

[ Voor 4% gewijzigd door Sneezydevil op 22-06-2004 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
ja die satan op je schouder increased ja attack dmg met 30%
je hebt ook nog zoiets alleen dan in angel vorm die vermindert inkomend dmg met 30% en geeft je 50 hp meer
ik gebruik tegenwoordig altijd satan anders dan duurt het zolang voordat ik zo'n Poison Bull kill en in LT duurt het helemaal lang voordat ik iets kill :(

ik heb nu full +9+12+luck legendary armor :) en een +7+12 legendary staff
en een +7+4%mana buckler
dus met me equipment zit het wel goed :D
dat +9 glimt echt mooi :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Dark Lord schreef op 22 juni 2004 @ 23:17:
je hebt ook nog zoiets alleen dan in angel vorm die vermindert inkomend dmg met 30% en geeft je 50 hp meer
ik gebruik tegenwoordig altijd satan anders dan duurt het zolang voordat ik zo'n Poison Bull kill en in LT duurt het helemaal lang voordat ik iets kill :(

en een +7+4%mana buckler
Ik ga dit spel ook proberen, maar kan jij mij dan alsjeblieft helpen met een beginners guide tot zeg maar lvl 40, in grote lijnen hoe ik dark sorcerer moet spelen (equiment/lvlplaces/etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezydevil
GTA3 schreef op 23 juni 2004 @ 11:45:
[...]

Ik ga dit spel ook proberen, maar kan jij mij dan alsjeblieft helpen met een beginners guide tot zeg maar lvl 40, in grote lijnen hoe ik dark sorcerer moet spelen (equiment/lvlplaces/etc.).
Als net begint heb ik messchien nog wel wat spells voor je, ik kan er niks mee als DK zijnde en sleep ze alleen maar mee. Speel jij ook op Wigle?
Dark Lord schreef op 22 juni 2004 @ 23:17:

en een +7+4%mana buckler
haha mijn +3 leahter uitrusting ziet nie uit vind ik, maar voor wat ik nu doe is het goed genoeg, moet eerst maar es een beter wapen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
je kan ook kijken op het forum van www.muhq.com staan hele goede tutorials!

lvl 1-5
als ik jou was zou ik eerst (zonder armor nog) naar beneden gaan (uit de south gate van lorencia, de stad waar je begint) dan kom je in "noob" gebied daar zitten de zwakste monsters, spinnen en budge dragons. Dan ga je wat spinnen afmaken en binnen no time ben je level up (de eerste 5 levels gaan mega snel).
dan voeg je 5 levels nrg (energy) toe, of zoiets iig totdat je de fireball spell kan

lvl 5-8/9 (ongeveer)
dan genoeg str (strenght) toevoegen zodat je een volledig pad armor aankan
die kan je kopen bij pasi de wizard, die kan je vinden in de linker bovenhoek van de stad zelf.
koop ook skull staff en een schild (schild moest je dacht ik bij blacksmith kopen, die zit in de rechterboven hoek van de stad).
koop ook genoeg appels, kan bij de onderste en de linker uitgang van de stad.
dan als je denkt dat je klaar bent voor wat sterkere monsters, met half pad armor ben je dat wel dan ga je op bulls, die zijn in het linker gebied van lorencia.
maak er gewoon heelveel dood totdat je powerwave spell kan.
dan moet je ff kijken of je de hounds aankan of niet, hounds kan je vinden in het noordelijke en beetje westelijk gebied van lorencia.
kan je ze nog niet aan blijf dan nog ff bij bulls en voeg str toe totdat je wat meer bone armor aankan.

lvl 10-14
dan moet je zeker wel hounds aankunnen met een paar appels erbij, dan blijf je steeds hounds afmaken en nrg toevoegen dan ga je ook bull captains (in zelfde gebied) afmaken

lvl 15-25
dan bij level 15 kan je naar davias, een nieuwe wereld.
dan ga je naar de rechter gate van de stad en ga je op de brug staan roepen, of zoeken voor een party
want als je als hoog level partied met lagere levels krijgen de hogere levels meer exp
en als je dan nog een party hebt met een elf, dw en dk heb je perfect party en krijg je nog meer exp. Dus je zal zeker wel een party kunnen vinden tot level 25

voeg in het begin nooit punten toe an agility en vitality! dat is in het begin van het spel heel nutteloos
als je level 6 bent kan je pm'en en mussenger (zeg maar ingame msn) gebruiken
zeg ff hier als je dat kan, dan helpt ik je ingame en geef ik je wat stuff
want die tutorial die ik net geschreven heb is beetje erg romelig en waarschijnlijk onduidelijk :P
zoals ik al zei je hebt ook www.muhq.com dat is een fansite voor MU online met veel meer info dan de officiele site. En op dat forum staan hele goede tips en tutorials

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Sneezydevil schreef op 23 juni 2004 @ 12:28:
[...]

Als net begint heb ik messchien nog wel wat spells voor je, ik kan er niks mee als DK zijnde en sleep ze alleen maar mee. Speel jij ook op Wigle?

[...]

haha mijn +3 leahter uitrusting ziet nie uit vind ik, maar voor wat ik nu doe is het goed genoeg, moet eerst maar es een beter wapen hebben.
Ik kon gisteren niet registreren ivm registration server updates ofzoiets. Maar ik zal wel zeggen wanneer ik ingame ben.
Dark Lord schreef op 23 juni 2004 @ 12:37:
je kan ook kijken op het forum van www.muhq.com staan hele goede tutorials!

lvl 1-5
als ik jou was zou ik eerst (zonder armor nog) naar beneden gaan (uit de south gate van lorencia, de stad waar je begint) dan kom je in "noob" gebied daar zitten de zwakste monsters, spinnen en budge dragons. Dan ga je wat spinnen afmaken en binnen no time ben je level up (de eerste 5 levels gaan mega snel).
dan voeg je 5 levels nrg (energy) toe, of zoiets iig totdat je de fireball spell kan

lvl 5-8/9 (ongeveer)
dan genoeg str (strenght) toevoegen zodat je een volledig pad armor aankan
die kan je kopen bij pasi de wizard, die kan je vinden in de linker bovenhoek van de stad zelf.
koop ook skull staff en een schild (schild moest je dacht ik bij blacksmith kopen, die zit in de rechterboven hoek van de stad).
koop ook genoeg appels, kan bij de onderste en de linker uitgang van de stad.
dan als je denkt dat je klaar bent voor wat sterkere monsters, met half pad armor ben je dat wel dan ga je op bulls, die zijn in het linker gebied van lorencia.
maak er gewoon heelveel dood totdat je powerwave spell kan.
dan moet je ff kijken of je de hounds aankan of niet, hounds kan je vinden in het noordelijke en beetje westelijk gebied van lorencia.
kan je ze nog niet aan blijf dan nog ff bij bulls en voeg str toe totdat je wat meer bone armor aankan.

lvl 10-14
dan moet je zeker wel hounds aankunnen met een paar appels erbij, dan blijf je steeds hounds afmaken en nrg toevoegen dan ga je ook bull captains (in zelfde gebied) afmaken

lvl 15-25
dan bij level 15 kan je naar davias, een nieuwe wereld.
dan ga je naar de rechter gate van de stad en ga je op de brug staan roepen, of zoeken voor een party
want als je als hoog level partied met lagere levels krijgen de hogere levels meer exp
en als je dan nog een party hebt met een elf, dw en dk heb je perfect party en krijg je nog meer exp. Dus je zal zeker wel een party kunnen vinden tot level 25

voeg in het begin nooit punten toe an agility en vitality! dat is in het begin van het spel heel nutteloos
als je level 6 bent kan je pm'en en mussenger (zeg maar ingame msn) gebruiken
zeg ff hier als je dat kan, dan helpt ik je ingame en geef ik je wat stuff
want die tutorial die ik net geschreven heb is beetje erg romelig en waarschijnlijk onduidelijk :P
zoals ik al zei je hebt ook www.muhq.com dat is een fansite voor MU online met veel meer info dan de officiele site. En op dat forum staan hele goede tips en tutorials
toon volledige bericht
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Sneezydevil schreef op 23 juni 2004 @ 12:28:
[...]

[...]

bij level 60 ongeveer (d8 ik) kan je al laag dragon armor aan dus dan zie je er wel cool uit :D

ik probeer ook wel spells voor je te vinden zoals HellFire, Evil Spirit die droppen in LT en ik vind ook wel Flame en twister voor je die dropt bij poison bulls
hellfire heeft 260 nrg nodig, dus die heb je voorlopig nog niet nodig maar toch leuk om alvast te hebben :P hellfire is de sterkste spell uit het spel in MU Global iig want in MU China zijn ze al verder.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

het rare is ik blijk hier voor dus ook een account te hebben. ik kreeg laast een mailtje dat het online nogwat was veranders en ik een nieuwe password had dat ik me daarmee moest inloggen en dan nog eventueel veranderen. ik kan me allleen niet herinderen dat ik het gespeeld heb of me ervoor had aangemeld :? ach nu ik otch een avvount blijk te hebben misschien maar eens downloaden en spelen. wie weet wie weet me nieuwe verslaving, wat ik van screenies kijk is het een beetje diablo2 stijl vooral het menu onder. :+ fun dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
LOL! mischien had iemand verkeerd email adres opgegeven :P
dan kan je het vervelende begin overslaan en meteen beginnen met goede stuff mischien :P
maar als het van iemand anders is dan kan ie altijd nog zijn password veranderen :/
dus als je het echt wilt gaan spelen moet je denk ik wel een eigen account aanmaken :)
of mischien ben je gewoon vergeten dat je account heb aangemaakt :P

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Is er trouwens iets aangepast aan de monsters? Ik dacht net eventjes weer eens een keertje te gaan spelen, en tegen monsters waar ik normaal geen problemen mee had, ging ik nu binnen 3 minuten 2x dood :'(
verdorie, je verliest sneller xp bij dit spel dan dat je het erbij krijgt

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-05 11:27

pjvandesande

GC.Collect(head);

Ik speel het nu al een half jaar en ben pas level 20 ofzo. Geen fanatieke gamer wegens tijdgebrek. Maar zo af en toe wil er nog wel is een uurtje game bij zitten in een weekend!

Meybe kom ik nog is wat van jullie tegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
ik speel het nu 2 maanden denk ik :/ mischien ff iets minder en ik ben level 98 nu
nog 2 levels en ik kan eigen guild maken :P niet dat ik dat doe want ik zit nu in vet coole :)
nog 12 levels en ik kan op dino nog 52 en ik kan Soul Master worden en nog 82 levels en ik kan vleugels :P
maarja of dat met die vleugels nog gaat lukken :/ dat duurt echt zo lang

Infinitive welke class speel je, welk level ben je en hoelang was het terug dat je voor het laatst speelde?

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Dark Lord schreef op 25 juni 2004 @ 02:11:
Infinitive welke class speel je, welk level ben je en hoelang was het terug dat je voor het laatst speelde?
Ik speel als wizard. Ik heb één dagje gespeeld, lvl 11 geworden. Bijna lvl 12, maar naar gisteren ben ik weer ergens aan het begin van lvl 11 :o

Het spel is op zich wel leuk, maar in je eentje is het niet zo leuk. En met lvl 11 ben ik te laag lvl om met iemand samen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
ja inderdaad in je eentje is het niet zo leuk, als je eenmaal in davias komt word het wel leuker hoor
wat je ook kan doen als je level 10 bent, want bij level 10 kan je naar noria. Noria is de begin stad voor elven. Dan ga je dus als level 10 dw of dk naar noria en zoek je level 1 tot en met level max level 5 elf. Dan party je die, het mooiste is 4 level 1 elven en jij level 10 dan krijg je hele goed exp :D (omdat de elven zo laag zijn)
dan ga je stone golems afmaken :)
en dan bij level 15 (kan je dat ook nog doen in noria) of je gaat naar davias en laat hogere levels elite yeti killen en jij kijkt hoe ze het doen en pakt het geld dat dropt :)
als je gewoon aardig doet tegen mensen dan maak je uiteindelijk ook vrienden en kan je met een vast groepje gaan hunten en dan word het leuker en makkelijker :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Laatst online: 08-05 15:41

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Is er een mirror? Ik heb de afgelopen 3 dagen geprobeerd die site te bereiken, maar dit is nog trager dan een dial-up gemonteerd op de rug van een slak. Ik zie ook nergens links voor eventuele downloads voor het spel ofzo (voor zover die links geladen kunnen worden op't scherm). En op 1 of andere manier kan ik even geen FLASH zien op't moment (browser issues, niet dat ik de flash volledig kon laden voordat ik die issues had, zo traag is het).

Ik ben dus geinteresseerd, maar kan er niets mee, heh.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:42
Ik PROBEER het even te downloaden lol.. :) maare, lijkt een beetje pristontale achtig, de site ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
ja die site van hun is echt fucked up, ik heb mazzel dat ik het spel gedownload heb in de tijd dat de site nog een beetje gang had.
Maar nu lukt het echt totaal niet :S
check www.muhq.com en www.muhq.com/forums voor links om te downloaden
mischien vind je wel goede ftp :)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Account maken dan :/ Heb een hele waslijst moeten invullen, NAAM IN GEBRUIK, reset page :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Als een tweaker 160 MB vrij heeft op een FTP-sitje, dan wil ik mijn game directory wel even uploaden. Je moet nog wel een account maken, maar het bespaard je i.i.g. het downloaden van de installer + de updates (dat laatste proberen te downloaden is nog veel brakker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
ftp://muonline.nefficient.co.kr/pub/muonline/

Who's the man 8)

Komt nu binnen met 150kB, kloppen die sizes wel :? 80mB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Dat kan best kloppen hoor. Als mijn gamedirectory 160 MB is, dan zal die 80 mb voor installer best kloppen :)
Als je in het spel kan komen, moet je het maar even zeggen, dan kan ik je evt. een stukje op weg helpen (ondanks dat ik slechts lvl 11 ben).

[ Voor 42% gewijzigd door Infinitive op 25-06-2004 21:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Dat meen je niet :( Koreaans :( Valt dat te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Yay, een FTP plek. Alleen, zoveel files! Ik zie door de files het bestand niet meer (he, nieuwe variatie op door de bomen het bos niet meer zien!)

Wat moet ik allemaal o.a. hebben/installeren en welke volgorde?

Edit:
Ik denk dat ik het beet heb... File: MU0_97y_full.zip aan't downloaden. Alleen die (T)patch files zijn er zoveel van, moet ik die ook hebben en welke volgorde?

[ Voor 29% gewijzigd door Trinsec op 25-06-2004 21:48 ]

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
cls schreef op 25 juni 2004 @ 21:24:
Dat meen je niet :( Koreaans :( Valt dat te veranderen?
Ik ben bang dat je de verkeerde taalversie hebt. Bij mij is alles engels, maar die kwam dan ook van de engelse website vandaan...

Je moet installeren:
* het hoofdprogramma
* de update naar de meest recente versie (gebeurt automatisch als je het spel voor de eerste keer opstart, maar dat gaat enorm traag/vaak mis)
* evt. muziek add-on (heb ik geïnstalleerd staan en geconfigureerd, maar ik heb tijdens het spel geen musiek...)

[ Voor 36% gewijzigd door Infinitive op 25-06-2004 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Infinitive schreef op 25 juni 2004 @ 21:47:
[...]
Ik ben bang dat je de verkeerde taalversie hebt. Bij mij is alles engels, maar die kwam dan ook van de engelse website vandaan...
"Engelse website"? En waar is dat dan?

Oh je bedoelde muonline.com zeker? :) Kan je me een straight link naar die file geven, dan?

Edit:

Wacht effe. In de FTP site, in folder 'global' zijn er blijkbaar Engelse versies van dat spel. Er staat in ieder geval 'ENG' in de filenamen. :)

[ Voor 36% gewijzigd door Trinsec op 25-06-2004 21:52 ]

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
LOL, ik heb net van die FTP site de koreaanse music add-on gedownload. Nu heb ik wel muziek. De engelse music add-on gaf geen muziek. Het verschil zit 'm in de bestandsnaam, de muziek is hetzelfde 8)7

TIP: er lopen nogal wat playerkillers rond. Als beginneling doe je er goed aan om spelers met een wapen groter dan jouw te ontlopen. Vooral als ze zwart gekleurd zijn en een oranje of rode naam hebben! (ik ben toch zeker al drie maal te grazen genomen).

offtopic:
Ben nu lvl 13. Heb nu opeens wel last van disconnects die zomaar uit het niets plaatsvinden? Beetje vervelend als je net in een party zit...

[ Voor 18% gewijzigd door Infinitive op 26-06-2004 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
er zijn verschillende MU's je hebt MU Global, degene waar wij op spelen
MU China die is p2p (pay to play)
je moet dus MU Global files downloaden en niet de MU China of MU Korea want daar heb je niks aan :P
in de goede files staat "eng" in de bestandsnaam zoals al gezegd is

als je niet gekilled wilt worden als laag level (of hoog :P maar dan heb je er minder last van ;) ) moet je op server 1 of server 15 gaan, die zijn non-pvp de rest is wel pvp.
phono's (phono = 2nd stage outlaw = iemand die zwart is = iemand die meer dan 3 mensen vermoord heeft) zijn dus zwart hebben donker rode naam en killen waarschijnlijk alle noobs die ze zien. Mensen met rode (gewoon rood niet donker) naam zijn 1st stage outlaw die kan jij gratis aanvallen zonder dat hun self-defense krijgen. Om zo iemand dus aan tevallen moet je CTRL indrukken en op mannetje klikken, bij phono's hoeft dat geeneens daar krijg je standaard al de attack cursor
oranje mensen heb 1 iemand gekilled, dat zijn vaak geen moordlustige mensen (behalve als ze op weg zijn naar 2nd stage outlaw :P ) ik ben eigenlijk ook bijna altijd oranje omdat er dan weer van die vervelende mensen lopen te zeuren ofzo of jou kills te stelen :)

voeg me maar toe met mussenger dan kan degene die hulp nodig hebben wel helpen
mijn naam is "LompeBoer"
let niet op de naam want die slaat dus nergens op :P
het ging zo: ik zei tegen vriend, ik weet geen naam hij zei doe lompeboer en ik dacht whatever, ik ga het spel waarschijnlijk toch niet meer dan 2 dagen spelen :P

[ Voor 4% gewijzigd door Dark Lord op 26-06-2004 02:19 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Ah, handig om te weten dat server 1 en 15 non-pvp zijn! Aan de andere kant heeft het ook wel wat op op een pvp server te spelen... brengt iets meer spanning met zich mee ;)
Ook is het dan wel grappig als iemand van een lager lvl je aanvalt... maar dan moet je niet zoals mij shift i.p.v. ctrl gebruiken, want dan gebeurd er niets...

Ter aanvullig: mussenger is het interne communicatiegebeuren dat tot je beschikking komt zodra je lvl 5 bent. Mijn playername is lnfinitive (begint met een kleine letter L... de I was al bezet).
of jou kills te stelen
Ah, het wordt dus als niet netjes gezien als je een monster dood dat door iemand anders al aangevallen wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
idd het is heel grappig als iemand jou aanvalt van lager level dan kan ik ze eigenlijk altijd killen met 1 HellFire
vanaf level 6 kan je PM'en, traden en mussenger gebruiken

ja het is _heel_ onbeleefd om te "KS'en" is dus Kill Stealen
dus als iemand al een monster aanvalt moet je niet ook dat monster gaan aanvallen.
Of wel doen maar dat is dus niet aardig en zal je worden uitgescholden voor n00b en ze zullen waarschijnlijk iets zeggen als "no ks" of "dont fucking ks me noob" :P
als iemand continu mij blijft KSen dan kill ik hem (natuurlijk eerst netjes vragen om te stoppen), behalve als ie vleugels heeft, anders kan ik hem wel aan met maximaal 3 HellFire's :P
Maar het is dus niet netjes om te KSen omdat je dan de exp die je van het monster krijgt moet delen met degene die aan het KSen was, dus de exp is dan veel minder.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Als ik de game start, kan niet echt lezen wat er staat...

Ik dacht dat het een graphics kwestie was, maar heb een radeion 9600... en daar staan geen drivers van op de mu site.

iemand anders hier last van of een oplossing weet?

// EDIT //

al opgelost, je kan in dat start scherm (n'protect) options doen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Loadichus op 26-06-2004 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
ja het is _heel_ onbeleefd om te "KS'en" is dus Kill Stealen
Nou snap ik wat ze bedoelen met "no ks" :+ Nooit gesnapt wat ermee bedoeld werd. Gelukkig liep ik normaal gesproken dusdanig rond dat ik dat nooit meer dan 1x per persoon zal hebben gedaan.

Goed, in het vervolg zal ik niet meer op alles schieten wat rondloopt op m'n scherm. Omdat het xp toch netjes gedeeld werd dacht ik dat het sneller neer krijgen voor een monster dus voor iedereen voordelig is. Ongeschreven regels blijven lastig...
Waarom zetten ze dat soort dingen niet even op de registratiepagina/faq van het spel? Het lijkt me dat veel meer mensen dit soort dingen niet weten...

Zijn er nog meer dingen die ik moet weten? (* Anoniem: 33423 speelt graag op een nette sociale manier)

[ Voor 46% gewijzigd door Infinitive op 26-06-2004 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
het zal webzen (makers MU) zorg zijn dat je KS'd of niet :P
het is dus onbeleefd om te KSen
om loot te stelen van iemand anders
om te schelden (duh :P )
om te hacken bv 1hh = 1 hit hacken dus met 1 slag monster killen
het is dus beleefd om hackers te killen :P
het is ook slecht om te dupen, items kopieeren, maar ik hoorde dat dat was opgelost
als je in party zit altijd ff vragen of je items en zen mag pakken en wat de regeling met jewels is
sommige party leaders willen de jewels wel delen maar sommige willen ze ze zelf houden
en als het een party is waarin hij alles killt en jij niks doet en exp krijgt is het wel net zo aardig om lief te doen tegen party leader :P

maar KSen is ook monsters killen op iemand zijn plekje, in lorencia heb je dat niet maar in davias heb je yeti hot spot daar spawnen elite yeti's heel snel, het is dus onbeleefd om op dezelfde spot te gaan staan en ook al valt diegene de monsters niet aan die spot is dan zeg maar wel van hem. Maar een spot is nooit groter dan wat jij op je scherm ziet als je in het midden van de spot staat (volgens mij leg ik het een beetje krom uit, maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Ok, dat begrijp ik ;) Dat van die spots is wel handig te weten, de rest kon ik zelf wel bedenken :)

Items kom ik op dit moment toch nog niet echt tegen, en meestal kan ik het ook nog niet dragen (meer voor een gladiator dan wizard). Meestal laat ik dat liggen, of ik pik het op en drop het bij de eerste en de beste low-lvl character dat ik tegenkom. Zijn zij ook blij :)

Ik heb nu alleen elke keer dat ik net een minuut of 2 in het spel zit en dan krijg ik de "disconnected from server" melding en eindigt het spel. Hebben jullie dat probleem ook? Het het niet altijd. 't zal wel op een of andere manier aan de verbinding met korea liggen ofzo.

Was daarnet aan het spelen, kwam er opeens een golden dragon invasion. Wat precies de bedoeling was weet ik niet, maar het zag er wel spectaculair uit. Al was het alleen maar omdat opeens iedereen in de weer was. Opeens het hele level vol met high-lvl characters...

[ Voor 70% gewijzigd door Infinitive op 27-06-2004 01:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
je kan items ook oppikken en verkopen bij in de stad bij een npc, dan verdien je er nog wat aan.
en je kan stuff ook voor later bewaren dan doe je het ff in je kluis voor later.
en nee ik word niet elke keer d/c
power wave scroll bedoel je? die kan je ook in de shop kopen bij pasi the wizard

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Ik heb hem gedownload, en ben nu een account aan het maken, maar ik heb alvast het spel opgestart, en in het menutje is de lettertype enzo klein en onduidelijk, hoort dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
dat klopt volgens mij wel. Ik heb bovendien sinds gisteren het idee dat de resolutie in het spel is verandert (niet de beeldschermresolutie want die staat bij mij vast op 1280x1024). Het lijkt namelijk alsof het beeld verder is uitgezoomt dan vroeger. Ik kon me echter slecht herinneren hoe het oorspronkelijk was, maar heb toch een soort van bewijs weten te vinden: normaal gesproken kon ik het hele chat-balkje vol met tekst vullen voordat het maximum aantal letters werd bereikt. Nu kan ik echter maar tot de helft gaan...

offtopic:
cls, als je tot level 5 weet te komen, dan kan je mij aan je friends list toevoegen. Dan kan ik je evt. nog een stukje op weg helpen. Helaas heb ik het deze week nogal druk, dus ik weet niet of en wanneer ik het spel speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Nee ik kan me nauwelijks voorstellen dat het zo hoort, het is echt onleesbaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15895

probeer eens de resolutie te veranderen. dat hielp bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Anoniem: 15895 schreef op 28 juni 2004 @ 21:53:
probeer eens de resolutie te veranderen. dat hielp bij mij.
edit: Tenminste, gewoon je eigen reso veranderen werkt niet, ik heb niks in het spel als option gezien om dat te veranderen

Werkt niet :X

[ Voor 28% gewijzigd door danslo op 28-06-2004 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Kan je wel het spel in komen? Misschien dat eenmaal in het spel het er wel normaal uitziet? En zoniet, misschien dat als je een schreenshot post dat wij kunnen zeggen waar je wat kan invullen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15895

cls schreef op 28 juni 2004 @ 22:10:
[...]

edit: Tenminste, gewoon je eigen reso veranderen werkt niet, ik heb niks in het spel als option gezien om dat te veranderen

Werkt niet :X
bij het opstarten heb je 3 opties, option connect en exit, druk eens op option :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Mocht je straks door alle menu's heen komen, dan ziet het spel er ongeveer als volgt uit B) ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.case.to/~arie/mu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
als je de launcher opstart heb je 3 knoppen
Options, Connect en Exit
try options en selecteer daar resolutie.

btw ik speel nu op een private server, ik ben nu level 100 op MU Global heeft iets van 2 maanden gekost om zover te komen en het gaat nu alleen maar langzamer om te levelen, ik heb alles al gezien wat er te zien valt in MU Global en omdat vet veel mensen gehacked worden van de guild waar ik inzit (level 200+ mensen) hebben die er ook niet echt veel zin meer in.
Dus onze halve guild is verhuist naar een private server genaamd MU Kidz
www.mukidz.net
wat ik in MU Global in 2 maanden doe doe je hier in 2 dagen.
En omdat MU Global niet af is want je mist aantal maps en veel wapens en armor zijn nog niet uit, maar die zijn er dus wel in die private server en voor DWs heb je vet coole nieuwe spells.

maar ik raad jullie aan er even over na te denken om verder te gaan op MU Global want:
1. het zit vol met 1hh
2. bijna iedereen duped
3. community is slecht
4. bijna iedereen KSed
5. GM's/Admins reageren niet op mail.

op private server zijn GM's dus wel actief. En toen ik net begon kwam er bijna meteen al iemand naar me toe die hulp aanbood en dat hoeft je op MU Global niet te verwachten.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

ik ga het ook maar eens dloaden. gezien ik een account blijk te hebben :o. het is Daves2hd dus het zal wel van mij zijn :? vreemd genoeg herinner ik me echt niets van een account. even kijken wat het word. iemand nog starter tips en hints voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Ik zit te overwegen om over te stappen naar die MuKidz server. Zo te zien is het niet mogelijk om je character over te zetten? Ze hebben wel iets staan over character import, maar dat is offline?

Ik de ping naar die private server ook sneller? Want met de global servers zit er vaak een seconde tussen en dat is echt irritant.

En wat gaan evt. andere GoTer's doen? Met bekenden spelen is tenslotte wet wat leuker?

------
Ow ja, startershints: ga aanvankelijk rechts uit het startdorp als je een dark wizard of dark warrior bent. Dat is het gebied met de zwakste monsters. Daarna het zuiden, westen en ten slotte het noorden. Maar zelfs nu ik lvl 20 ben heb ik nog moeite met de monsters in het noorden van het startersgebied.

[ Voor 28% gewijzigd door Infinitive op 29-06-2004 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Hahaha vandaar dat ik bijna dood was net :P

Hoe verander je de camera position :/

[ Voor 33% gewijzigd door danslo op 29-06-2004 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Camera standpunt veranderen kan helaas niet :(
Stukje verder kunnen uitzoomen zou wel handig zijn ja.

En ja, eerste ontmoetingen met een lich lopen meestal dodelijk af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
hmm ik heb mischien ong een betere private server
http://mugaming.xsgaming.net = 200-300x zo snel exp als normaal (geen lag)
www.mukidz.net = 25x zo snel (heel soms lag)
www.muonline.gr = denk ook 25x zo snel (af en toe lag)
het ligt eraan op welke server me guild gaat spelen en dan ga ik daar ook
maar die 200-300x exp is opzich wel geinig :P heb je best wel snel vleugels

daves2hd: ik had vorige pagina ofzo stukje geschreven, als je dat beetje volgt van waar je moet hunten dan moet het wel lukken, alleen jij moet ff bij de blacksmith en de salesman bij de onderste gate kijken voor armor en wapens

[ Voor 24% gewijzigd door Dark Lord op 29-06-2004 14:42 ]

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Nog best lastig zo'n private server te kiezen dan ;)
Die server die je aanwijst met geen lag (xsgaming.net) lijkt me op zich wel wat, maar als je dan 200x zoveel exp krijgt, is dat ook wel een beetje flauw denk ik. 10-25 is super lijkt me als je weinig speelt, maar 200x... of gaat het op hogere levels dusdanig minder snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Infinitive schreef op 29 juni 2004 @ 16:41:
Nog best lastig zo'n private server te kiezen dan ;)
Die server die je aanwijst met geen lag (xsgaming.net) lijkt me op zich wel wat, maar als je dan 200x zoveel exp krijgt, is dat ook wel een beetje flauw denk ik. 10-25 is super lijkt me als je weinig speelt, maar 200x... of gaat het op hogere levels dusdanig minder snel?
die xsgaming ownt echt vet, ik en mijn guild spelen daar nu.
Klinkt mischien flauw 200x zoveel exp, maar het is leuk. En natuurlijk gaat het op hoger level wel langzamer. Alleen als je op global al level 100 bent en je hebt alles gezien en iedereen word gehacked de gms helpen niet iedereen duped enzo is private server leuk.
alleen als je mischien nog niet op global heb gespeeld is zo'n 25x server mischien beter.
maar ik kies zeker wel voor xsgaming.
maar om xsgaming moeilijker te maken zijn er ook weer nadelen, er zijn ff iets minder armor drops (evengoed nog wel genoeg, op global word je overladen met troep) dus je moet wat beter zoeken etc.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

welke resolutie heeft de game? want mijn monitor heeft een probleem met de refresh rate denk ik. het beeld ziet er nogal vreemd uit. komt door m'n monitor. als ik de reso weet kan ik er maybe iets aan doen. <-- =gefixst

ben nu lvl4( dark fighter ). is er ook een mogenlijkheid om te rennen? lopen is zo sloom. is er een minimap want ik zie geen bordjes die anar bepaalde plekken wijzen dus hoe vind ik anders me weg ergns naar toe behalve gewoon een weg tot het eind volgen. ik ben fighter, is het nuttig om punten in mana te stoppen? want ik zei nergends skills die ik kan selecten. alsvast bedankt voor de antwoorden ( ik weet dat f1 een aantal dingen en controles uitlegd, maar misschien staat er iets niet in maar is het er wel. komt vaker voor )

[ Voor 45% gewijzigd door daves2hd op 30-06-2004 07:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Je kan rennen als je +5 of hogere boots hebt. Voeg me anders maar toe aan je friends-list zodra die over een level of 1 a 2 verschijnt (nick staat ergens in dit topic). Ik heb vast nog wel wat simpele items voor je :)

Ik heb die mukidz private server geprobeerd. Daar zat toch wel een verschil in: de wereld is daar veel actiever dan de global wereld! Je hebt een soort van quests (gericht op het vinden van bepaalde items). En een of andere bot zat allerlei vage berichtjes op mijn scherm te spammen ofzo. Nadeel is dat het mussenger chat-systeem er niet in zit. Dan weet je dus niet of een medespeler online is... Het guild systeem zit er wel in (dus ook die communicatie), maar dat is niet echt op mij van toepassing.

Dan xsgaming wil ik ook wel proberen. Hebben ze daar wel mussenger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

op welke server zit je? wigle of maya? en welke channel op die? 1 t'm 9 gaa het tocvh? of maakt dat allemaal niet uit? ik zit iig op maya ( server 3 )

[ Voor 8% gewijzigd door daves2hd op 30-06-2004 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
ow, dat is jammer, ik zit op Wigle. Die twee server groups staan los van elkaar.

Binnen zo'n server group maakt de server niet uit (je kan echter alleen mensen zien die op dezelfde server zitten, maar je kan altijd switchen en bijv. mussenger chat kan ook cross server).

Het voordeel van zo'n private server is ook dat je haast geen last hebt van lag. Op Wigle heb ik daar meestal wel last van. Maar voorlopig blijf ik denk ik nog even de Mu Global spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door Infinitive op 30-06-2004 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

wigle en maya laggen allebij iid wel wat. soms wel irrie jah. nix aan te doen. hoe kom je dan op een private server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
Nou ja "private" is niet echt private zeg maar. Je kan deze gewoon joinen, maar het staat los van Mu Global. Dark Lord heeft in zijn post een tweetal links naar private servers gegeven. Als je op die links klikt kan je je jezelf registreren en een aangepaste client downloaden (kan je naast de Mu Global client installeren).

Zerot en ik zitten allebei op Wigle. Als je lvl 4 bent, zou je op zich kunnen overstappen naar Wigle ook wel kunnen maken. Level 4 ben je zo. ;)

Je kan trouwens eerst wel wat experimenteren op Mu Global. Mocht je daarna naar zo'n private server overstappen: de exp gaat daar in het begin zo snel dat ik binnen een uur of twee level 20 was (waar ik op Mu Global toch minstens drie dagen over gedaan heb). En die server waar Dark Lord op speelt moet dat nog veel sneller gaan.

[ Voor 27% gewijzigd door Infinitive op 30-06-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

overstappen. hoe bedoel je precies. ben op mya lvl ehmm... 8 nu denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
overstappen naar wigle = nieuw char op wigle aanmaken. Maar als je lvl 8 bent, dan is dat niet zo aantrekkelijk, want dan moet je al dat werk overnieuw doen. Hoewel dat natuurlijk ook weer niet zo heel veel is. En bovendien kunnen we je erbij helpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

hmm. moet toch zo weer lvl up zijn? ben lvl 8 ook in no time geworden :P toen ik lvl 4 was tegen die stieren gaan vechten tot lvl 6 en toen ooknog hounds en elite bullfighters aan gaan randen. ging redelijk snel. alleen ik haat de lag af en toe. beetje irrie om elke keer 5x op een appel te meoten klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
En daar heb je dus het voordeel van die private servers. Ik heb het idee dat die een stuk dichterbij staan? (Dat MuKidz lijkt in duitsland te staan?). Dat scheelt ENORM in lag. En dat maakt het spel ook wat makkelijker als je een mage-achtig character speelt (je kan dan op tijd wegrennen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
die XS-Gaming vind ik tot nu nog de leukste private server!
niet te langzaam maar ook niet echt te snel, als je eenmaal level 150 ben (wanneer het dus leuk begint te worden) gaat het ff iets langzamer.
ik heb nu op de XS gaming een level 240+ DK met vleugels (satan wings+9+16) en volledig Black Dragon Armor+9+16 (niet uit in global).
en een Magic Gladiator van level 97 ofzo met full unicorn set :P echt vet gaaf
ik raad jullie echt aan om ook op private server te gaan. MU Global is gewoon saai rond level 100, nouja voor DW zelfs daarvoor al rond level 60-70
op private server sla je het saaie gedeelte gewoon over
kijk op http://mugaming.xsgaming.net voor die server waar ik op speel
het leuke daar is (klinkt niet leuk als je het zo hoort, is het wel) je hebt er de bless bug, die hebben ze er express ingelaten. Je koopt een Bless jewel (je die kan je daar kopen :P )
dan verkoop je hem, en ipv verlies te maken maak je iets van 30 miljoen winst :D
je kan er soul, bless en life jewel kopen. Geen chaos dat is wel leuk
en je kan er ook maar een beperkt aantal armors kopen en alleen wapens zonder skill
die moet je dus allemaal zelf vinden of kopen, dat is wel leuk
en over mussenger, nee private servers hebben dat niet, dat is heel erg jammer. Maar ik speel evengoed veel liever private.
En als je graag wilt msg'en, je bent binnen no-time level 100 dan maak je guild, stopt al je vrienden erin en je kan msgen :D

en daves, nee als DK geen energy upgraden. als dk moet je nooit energy of vitality upgraden. tenminste zeker in het begin niet, energy heeft zowiezo geen nut behalve als je energy DK word, maar die zijn zwak
en nee er is geen map

kijk hier ff: http://mugaming.xsgaming.net/Guide/Main.htm
en dan bij Map 1 zo'n land aanklikken dan zie je wel een map, heb je ongeveer een idee hoe het eruit ziet

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8309

Ik weet dat het een erg late reactie is, maar ik heb de oplossing voor de onleesbare text. Ik heb er even naar gezocht en veel getest en eindelijk ben ik eruit:

"cleartype" moet uit staan bij
-> display properties -> appearance -> effects -> Use the following method ....

Eindelijk ben ik eruit, maar nu ga ik eerst slapen. Morgen probeer ik het spel uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-04 00:45

XthinkZ

+3 Geniaal. :p

Ik speel nu op de www.muonline.gr server :). Erg verslavend.

Heb 4 maanden op muonline.com gespeeld, maar werd gek van de hithackers.
Het is wel goed om daar te beginnen om het spel te leren kennen, maar zodra je op een private server gaat spelen speel je nooit meer muonline.com.

Op .gr is de x10 dus niet te langzaam zoals muonline.com, en niet te snel als alle andere servers. Normaal doe je een jaar om rond de lvl 300 te komen bij muonline.com.
De xp is daar heel onredelijk want je zit vast aan 1 kaart waar je het hele jaar moet gaan levelen.

Op private servers hebben ze extra maps en veel meer items zoals het eigenlijk ook op een betaalde server hoort te zijn.

Muonline.com kun je dus ook zien als een gratis demo om je lekker te maken, maar level gaat erg traag.

Twee maanden geleden hebben ze op de .gr server opnieuw gestart. Met ipv 80x xp maar 10x xp.
Als je alle hoge xp servers zat bent, en echt iets wilt opbouwen is deze server echt leuk.

Enne, de nr.1 is een nederlander hehe.

extra info:

http://www.gamespot.com/pc/rpg/muonline/news_6076520.html

20 miljoen spelers in korea...

[ Voor 55% gewijzigd door XthinkZ op 03-11-2004 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-05 21:22

sus

is druk :+

Okee, geef ik er nu toch even een schop tegen. Mijn broertje speelt al een poosje Mu en dat met veel plezier.

Nu gooi ik net Kaspersky op zijn doos, en die ziet een trojan zitten in de file "services.exe" in de map van Mu. Kan iemand voor mij bevestigen of dit idd een trojan is (zo ja, daaaaag Mu), of dat dit een "foutje" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99764

Ik speel het nou ook, wiggle 5 altijd. Jammer dat die xsgaming niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

SuspiciouS schreef op woensdag 05 januari 2005 @ 13:49:
Okee, geef ik er nu toch even een schop tegen. Mijn broertje speelt al een poosje Mu en dat met veel plezier.

Nu gooi ik net Kaspersky op zijn doos, en die ziet een trojan zitten in de file "services.exe" in de map van Mu. Kan iemand voor mij bevestigen of dit idd een trojan is (zo ja, daaaaag Mu), of dat dit een "foutje" is.
Dat bestand kan je gewoon verwijderen. mu doet het als het goed is gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragFrog
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:15
XthinkZ schreef op dinsdag 14 juni 2005 @ 15:23:
[...]

Dat bestand kan je gewoon verwijderen. mu doet het als het goed is gewoon.
Inderdaad, in je game directory hoef je in principe aan .exe's alleen een main.exe te hebben, tenzij je global speelt aangezien je dan ook nog een gameguard exe krijgt.

Overigens staan private servers ook niet stil: 0.97J, 0.99b en 0.99d zijn aan de mogelijke opties toegevoegd. Zelf ben ik overigens eigenaar van FrogMu, heb de server een paar weken geleden maar weer eens opgestart aangezien Mu toch wel een beetje verslavend blijft :+

MuKidz is overigens van een vriend van me, erg geschikte gast al is'ie af en toe wat aandachtsgeil :+

[ Voor 6% gewijzigd door FragFrog op 09-07-2005 05:47 ]

[ Site ] [ twitch ] [ jijbuis ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

www.muonline.gr is gisteren begonnen met een server restart.

Dus iedereen opnieuw, dus geen uber chars. Dus als je een plaatsje in de top100 wilt hebben of hoger spelen! :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149264

FragFrog schreef op zaterdag 09 juli 2005 @ 05:47:
[...]

Inderdaad, in je game directory hoef je in principe aan .exe's alleen een main.exe te hebben, tenzij je global speelt aangezien je dan ook nog een gameguard exe krijgt.

Overigens staan private servers ook niet stil: 0.97J, 0.99b en 0.99d zijn aan de mogelijke opties toegevoegd. Zelf ben ik overigens eigenaar van FrogMu, heb de server een paar weken geleden maar weer eens opgestart aangezien Mu toch wel een beetje verslavend blijft :+

MuKidz is overigens van een vriend van me, erg geschikte gast al is'ie af en toe wat aandachtsgeil :+
ik heb het nu gedownload en geinstaleerd en er staat dat ie data/font.interface.input ofzo niet kan vinden of moet je gewoon de main gebruiken maar als ik daar op klik zegt ie helemaal niks en doet ie ook helemaal niks hoe verhelp je dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik ben het nu ook aan het spelen, via www.muonline.gr, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen.
Heb net mn account gemaakt, en heb het spel gestart, maar waar moet ik nu heen? :? Als ik buiten de stad kom wordt ik afgeslacht door monsters, en binnen de stad kan ik niks zinvols vinden om te doen.
Is er trouwens ook een map?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

RoD schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 17:09:
Ik ben het nu ook aan het spelen, via www.muonline.gr, maar ik heb geen idee waar ik moet beginnen.
Heb net mn account gemaakt, en heb het spel gestart, maar waar moet ik nu heen? :? Als ik buiten de stad kom wordt ik afgeslacht door monsters, en binnen de stad kan ik niks zinvols vinden om te doen.
Is er trouwens ook een map?
Geen map nee, als je rechts de stad uit gaat kom je makkelijkere monsters tegen, (als je elf ben je moet je juist links er uit gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Aha, bedankt :)

Raar dat er geen map is, hoe kun je nu een beetje makkelijk de weg vinden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

RoD schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 18:50:
Aha, bedankt :)

Raar dat er geen map is, hoe kun je nu een beetje makkelijk de weg vinden? :?
Gewenning :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

En via coordinaten linksonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Volgende vraag :P

Wat is volgens jullie de beste manier om je punten te verdelen voor een darkwizard?
Ik zie dat de darkwizard mana nodig heeft, en magicdamage, en krijgt dit door energy.
Dus zou je denken, alleen op energy... maar nu heb je strength nodig voor armour, terwijl je voor de rest geen strength nodig hebt...

Wat kan ik nu het beste doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08-05 19:16
Ik heb de MUclient van www.muonline.gr gedownload en daar ook geregistreerd maar als ik MU opstart en probeer in te loggen krijg ik deze melding: "this account is blocked", is hier wat aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

RoD schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 19:45:

Wat is volgens jullie de beste manier om je punten te verdelen voor een darkwizard?
Ik zie dat de darkwizard mana nodig heeft, en magicdamage, en krijgt dit door energy.
Dus zou je denken, alleen op energy... maar nu heb je strength nodig voor armour, terwijl je voor de rest geen strength nodig hebt...

Je zegt het al, beide. Waar je mee begint moet je zelf weten, eerst meer dmg, of eerst meer defense.
Ik heb de MUclient van www.muonline.gr gedownload en daar ook geregistreerd maar als ik MU opstart en probeer in te loggen krijg ik deze melding: "this account is blocked", is hier wat aan te doen?
Probeer eens een ander account aan te maken. Misschien dat je toevallig een bestaand geblocked account aangemaakt hebt. Hoofdletters zijn belangrijk.

Stel anders de vraag op het forum zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
Kheb een nieuwe account gemaakt, nu werkt het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Geef je nick ff dan geef ik je ff wat zen :P. (niet veel, maar wel lekker voor een start).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Eraser-
zelfde als op GoT ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149264

wat betekent dit ik krijg steeds geen e-mail.

eGlobal Mu Registration

Alert

jakker10 was successfully validated with no errors!
An Email Has been sent your email address.

[ Voor 77% gewijzigd door Anoniem: 149264 op 17-07-2005 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XthinkZ

XthinkZ

Anoniem: 149264 schreef op zondag 17 juli 2005 @ 00:11:
Ik heb dus ok een account aangemaakt en bij mij staat er this account is invalid ik heb dat al zown 4x gehad en heb dus nu 4 accounts
Probeer zo min mogelijk met hoofdletters te werken, omdat accounts hoofdlettergevoelig zijn.
Want het zou gewoon moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
RoD schreef op zaterdag 16 juli 2005 @ 19:45:

In het begin energy, daarna str voor armor Sphinx+3/+4 oid dan weer veel str zodat je beetje damage doet, daarna weer str zodat je Legendary Armor + mooie staff kan dragen. Als je later veel damage doet kan je beter overgaan op Agility zodat de mobs je minder damage doen en je meer kans hebt om hun hits te ontwijken.
Maar je puntenverdeling is vaak nogal persoonlijk, heb je guild dan meer in attack ipv defense. Ben je solo dan kan je beter redelijk defense hebben maar ook niet teveel op defense gaan want dan duurt het weer eeuwen voor de mobs doodgaan. Het is altijd een beetje een middenweg zoeken tussen niet in 2 klappen doodgaan en minutenlang spells casten voor 1 mob
Maar als je eenmaal je wings hebt word het wel makkelijker. Speel je trouwens op een private server of MU Global?

10100111001

Pagina: 1 2 Laatste