Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38778

4hp schreef op 05 juli 2004 @ 10:49:
Mijn kabel komt van stuntprijzen.net, 15 euro :)
Frontjes zijn niet verwisselbaar, dus lijkt me onmogelijk om die kleuren te krijgen (behalve als je het zelf gaat verfen)
Dat is dus een seriele datakabel. Alleen deze dingen van die kleurtjes staat op de website van samsung zelf het lijkt me dan toch dat het op een of andere manier mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:54

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Die kleurtjes zijn verschillende versies. Volgens mij in nederland niet verkrijgbaar

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 20:38
Khad afgelopen zaterdag feestje (B) en toen heb ik ff met dit toestelletje gespeeld, is wel fijne bediening en ziet er wel vet uit.
De ringtones vind ik echt heerlijk klinken.
het scherm vertoont de kleuren ook heel erg goed.

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-04 09:46

4hp

Als je hem gaat halen schaf dan meteen een s300 kabel aan als je de kans ertoe krijgt :) Er zijn nog veel mooiere beltonen namelijk :D (in EasyGPRS zitten er ook een paar leuke :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4hp schreef op 05 juli 2004 @ 19:09:
Als je hem gaat halen schaf dan meteen een s300 kabel aan als je de kans ertoe krijgt :) Er zijn nog veel mooiere beltonen namelijk :D (in EasyGPRS zitten er ook een paar leuke :D )
shameblaster is de TS hij heeft alleen een Nokia 3100 gekocht.

En shameblaster in vergelijking met de Nokia 3100 hoe vond je hem dan? :) nu heb je met allebij kunnen spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kun je met de s300 kabel nu wel of geen java games installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117818

Werkt easygprs eingelijk ook met een usb kabel??
aangezien ik allerlei com poorten zag staan bij de instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

Kun je een USB kabel niet zo isntellen dat hij een COM poort aanmaakt ofzo? :D
Ik weet niet hoe je Java games moet overzenden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 20:38
Anoniem: 38778 schreef op 05 juli 2004 @ 22:59:
[...]

shameblaster is de TS hij heeft alleen een Nokia 3100 gekocht.

En shameblaster in vergelijking met de Nokia 3100 hoe vond je hem dan? :) nu heb je met allebij kunnen spelen :)
Anders ;) omdat ik dit nu gewent ben,
Wel makkelijk menu en beter scherm / ringtones, en wel wat sneller ;)

Als ik nu nog geen foon had gekocht en ik er nu 1 moest kopen kocht ik:
De Sagem v55, (99 euro) vodafone prepaid, camera.
Heb ik ook mee gespeelt ;)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4hp schreef op 07 juli 2004 @ 15:50:
Kun je een USB kabel niet zo isntellen dat hij een COM poort aanmaakt ofzo? :D
Ik weet niet hoe je Java games moet overzenden... :(
ja, de usb kabel is eingelijk gewoon een omgebouwde com kabel.
Na een paar drivers installeren pakt hij bij mij automatisch de laatste com-poort.

Ik weet zelf ook niet hoe je java-games kan overzetten, want via easy-gprs kan ik niet in de file manager komen :'(

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 117818 op 09-07-2004 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Vanavond wil ik ook zo'n leuke kabel gaan scoren. Kan niemand in de file manager komen trouwens? Wellicht dat deze functie niet werkt met deze kabel of dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tussen de mogelijkheden van een com en een usb kabel zit dus geen verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 38778 schreef op 08 juli 2004 @ 22:25:
Tussen de mogelijkheden van een com en een usb kabel zit dus geen verschil?
In ieder geval niet als je naar de java upload mogelijkheden kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-04 14:09

Sponge

Serious Game Developer

Hmm, subtiel schopje :)

Ik wil graag deze telefoon kopen.. lijkt me goede telefoon, en heeft tri-band. Deze tri0band heb ik nodig in de V.S. (vakantie). Echter, op sommige sites staat dat deze X450 een dual band is, en op andere weer een tri-band. Ook zijn er sites waar het niet bij staat (hi.nl), iemand enig idee of hi.nl een triple band versie leverd?

Ik ga morgen naar Primafoon om eens te vragen (ik wil niet sim lock vrij oid, KPN/HI is me goed genoeg), maar ik weet niet eens of deze telefoon daar ligt. Ik kan toch wel aannemen dat alle "Hi.nl" telefoons bij de primafoon liggen, lijkt me?...

Of zit het tri/dual band soms in de "SGH-" prefix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sponge schreef op 13 juli 2004 @ 11:35:
Hmm, subtiel schopje :)

Ik wil graag deze telefoon kopen.. lijkt me goede telefoon, en heeft tri-band. Deze tri0band heb ik nodig in de V.S. (vakantie). Echter, op sommige sites staat dat deze X450 een dual band is, en op andere weer een tri-band. Ook zijn er sites waar het niet bij staat (hi.nl), iemand enig idee of hi.nl een triple band versie leverd?

Ik ga morgen naar Primafoon om eens te vragen (ik wil niet sim lock vrij oid, KPN/HI is me goed genoeg), maar ik weet niet eens of deze telefoon daar ligt. Ik kan toch wel aannemen dat alle "Hi.nl" telefoons bij de primafoon liggen, lijkt me?...

Of zit het tri/dual band soms in de "SGH-" prefix?
ik geef je niet veel kans bij primafoon, ik had hem daar besteld en bij belcompany, bij primafoon zeiden ze omdat hi van kpn is, hun de telefoon eerder gelevert kregen, echter kreeg ik al na 2 dagen bericht van belcompany dat ik hem kon ophalen :9 , en primafoon belde na een paar weken dat ze niet wisten wanneer ze nog binnen zouden komen.

Bij mijn instellingen van bandkeuze kan ik kiezen tussen 1. 900/1800MHz
2. 1900Mhz

weet zo niet welke band u.s.a heeft, maar zou je wel ergens op inet kunnen vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28240

Enkele dagen terug had ik deze foon bij Kijkshop.nl gezien, als een KNP prepaid toestel.
Kijk ik vandaag weer op de kijkshop site, zie ik dat hij al niet meer leverbaar is :(
(zou hij nog leverbaar zijn in de kijkshops zelf?)

Weet er iemand waar ze hem dan wel kan kopen? (Online of in winkel maakt me niet echt uit.. )

(Ik ben ookal enkele keren eentje in combinatie met HI prepaid tegengekomen, is dat een beetje een goed netwerk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OcGuru
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-05 22:47

OcGuru

Giulietta Qv

Mijn zus heeft hem ook :) Is heel fijn toestel trouwens :)

Bl44t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Vandaag eentje gehaalt icm met een orange free 20 pleuro, voor mijn vriendin, die vond hem mooi, simkaart naar me moeder en telefoon naar me vriendin... allebij blij :)

Was trouwens gratis icm met 1 jaar abbo, telefoon was unlocked... :)

En nou wil ik graag weten, na al deze reply's wat nou de goeie datakabel is, of is er al een orginele voor????

[ Voor 20% gewijzigd door Vorkie op 14-07-2004 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Anoniem: 117818 schreef op 13 juli 2004 @ 15:23:
[...]

ik geef je niet veel kans bij primafoon, ik had hem daar besteld en bij belcompany, bij primafoon zeiden ze omdat hi van kpn is, hun de telefoon eerder gelevert kregen, echter kreeg ik al na 2 dagen bericht van belcompany dat ik hem kon ophalen :9 , en primafoon belde na een paar weken dat ze niet wisten wanneer ze nog binnen zouden komen.

Bij mijn instellingen van bandkeuze kan ik kiezen tussen 1. 900/1800MHz
2. 1900Mhz

weet zo niet welke band u.s.a heeft, maar zou je wel ergens op inet kunnen vinden ;)
Mja, vandaag ga ik naar leeuwarden, is ie er niet.. dan maar snel ergens anders proberen te vinden (volgende week vrijdag is nml de 'deadline' :))

1900 Mhz is trouwens de freq. van V.S, 900+1800+1900 = triband, min 1900 is dual :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Heb 'em :) Net nieuwe batch aangekomen bij Primafoon, lagen nog niet in de stellingen ;).

Ziet er gaaf uit :). Ff mee prutsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

Hmm.. ligt het aan mij of is de poort van GPRS niet instelbaar..? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sponge schreef op 14 juli 2004 @ 20:51:
Hmm.. ligt het aan mij of is de poort van GPRS niet instelbaar..? :)
bestand-> instellingen

voor de drivers heb ik deze site gebruikt : http://www.salesplaza.nl/images/uitleg/datakabel122.php

daar moet je je ff aanmelden en dan kun je de drivers downloaden ( voor de s300, dat zijn de goede voor de x450)zijn 2 bestanden geloof ik.

Ps. deze site heb ik zelf mijn datakabel ook besteld, vind het wel een fijne site want je hoeft niet vooruit te betalen maar je ontvangt het product samen met de acceptgiro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vorkie schreef op 14 juli 2004 @ 00:06:
Vandaag eentje gehaalt icm met een orange free 20 pleuro, voor mijn vriendin, die vond hem mooi, simkaart naar me moeder en telefoon naar me vriendin... allebij blij :)

Was trouwens gratis icm met 1 jaar abbo, telefoon was unlocked... :)

En nou wil ik graag weten, na al deze reply's wat nou de goeie datakabel is, of is er al een orginele voor????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zelf heb ik de s300 usb kabel, werkt perfect :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22718

Welk formaat ringtones moet ik op de Samsung X450 zetten?
Ik wil de S300 datakabel met EasyGPRS gaan gebruiken (via file manager), kan ik dan midi of mmf (?) files erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb net iemand gesproken van Samsung. Er is een officiele datakabel voor de x450. Artikelnummer pcb093lbec/std. Nu nog een winkel die hem verkoopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19503

PCB093LBE
als het deze is verkoopt www.salesplaza.nl hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 119470

Hallo allemaal, _/-\o_

Ik heb misschien een stomme vraag maar kan iemand mij uitleggen hoe ik met een datakabel ringtones ed. kan downloaden.
Ik heb het programma EasyGPRS van de samsungsite gedownload en geinstalleerd.
Moet ik nou downloaden met de EasyGPRS wizzard (want dat werkt namelijk niet) of moet het op een andere manier.

Als ik een ringtone wil bestellen op een site hebben ze het altijd over de WAP instellingen en ik kan niet wappen met mijn telefoon want ik heb een KPN Preypay.
Heb ook al op internet gezocht maar kan geen duidelijk antwoord vinden en op het laatst zie je door de bomen ook het bos niet meer.
Dus ik hoop dat iemand van jullie mij kan helpen. :?

Bij voorbaat dank en groet, Wilma

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

Anoniem: 22718 schreef op 22 juli 2004 @ 12:31:
Welk formaat ringtones moet ik op de Samsung X450 zetten?
Ik wil de S300 datakabel met EasyGPRS gaan gebruiken (via file manager), kan ik dan midi of mmf (?) files erop zetten?
Je hoeft daarvoor de filemanager (werkt ook niet met de s300 kabel) niet te gebruiken, dat kan gewoon via Ringtone Overzenden in het programma :D (met de s300 kabel werkt het)

edit: het zijn mmf bestanden, dnek niet dan midi wil.

[ Voor 6% gewijzigd door 4hp op 30-07-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

Anoniem: 117818 schreef op 22 juli 2004 @ 11:53:
[...]

bestand-> instellingen

voor de drivers heb ik deze site gebruikt : http://www.salesplaza.nl/images/uitleg/datakabel122.php

daar moet je je ff aanmelden en dan kun je de drivers downloaden ( voor de s300, dat zijn de goede voor de x450)zijn 2 bestanden geloof ik.

Ps. deze site heb ik zelf mijn datakabel ook besteld, vind het wel een fijne site want je hoeft niet vooruit te betalen maar je ontvangt het product samen met de acceptgiro ;)
Hebben jullie het nou over hetzelfde?

Anyway, ik kan ook mijn GPRS poort niet instellen in de phone en MMS'en kan ik ook niet meer. Ik kon het eerst wel maar na een reset wil het niet meer. Ik heb de gegevens van de hi.nl site gebruikt, maar die werken niet.

Mijn instellingen (bij MMS-profiel):

Profielnaam: KPN MMS
URL verbinding: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
Beveiliging: Niet veilig
IP-adres: 10.10.100.20
Gebruikersnaam: (niets ingevuld)
Wachtwoord: (niet ingevuld)
APN: portalmmm.nl

Verder is er niks in te stellen. Wat zijn jullie instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4hp schreef op 30 juli 2004 @ 22:55:
[...]

Hebben jullie het nou over hetzelfde?

Anyway, ik kan ook mijn GPRS poort niet instellen in de phone en MMS'en kan ik ook niet meer. Ik kon het eerst wel maar na een reset wil het niet meer. Ik heb de gegevens van de hi.nl site gebruikt, maar die werken niet.

Mijn instellingen (bij MMS-profiel):

Profielnaam: KPN MMS
URL verbinding: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
Beveiliging: Niet veilig
IP-adres: 10.10.100.20
Gebruikersnaam: (niets ingevuld)
Wachtwoord: (niet ingevuld)
APN: portalmmm.nl

Verder is er niks in te stellen. Wat zijn jullie instellingen?
Wat heb je precies allemaal gedaan dan om mms te activeren
wil zo graag mmsen _/-\o_ of ontvangen of wappen

heb helemaal nix ingesteld voor easy gprs heb je geen instellingen nodig, alleen paar drivers op je pc

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 117818 op 01-08-2004 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

Ik heb dat nummer gebeld (313) en imode en mms geactiveerd. (= 1 optie) Daarna kon ik gewoon lekker mms'en zonder iets in te stellen (stond goed). Maar ik was aan de haal met wat codes en toen waren mijn instellingen gereset :) en heb ik ze weer ingevoerd, maar ik dacht dat ze niet klopten.

Maar: een andere simkaart (ook hi prepay) doet wel mms met dezelfde instellingen... Het licht dus aan de simkaart, misschien heb ik mijn gratis 10 mmsjes al verstuurd (denk het wel :p) en moet ik een soort extra beltegoed kopen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thnx man, hij doet het bij moi nu ook _/-\o_
maar wat bedoel je met ik was aan de haal met wat codes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

Geprobeerd te *nl*ck*n maar is niet gelukt. :)

Eens ff zoeken op de Hi site dan maarrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

4hp schreef op 02 augustus 2004 @ 15:50:
Geprobeerd te *nl*ck*n maar is niet gelukt. :)

Eens ff zoeken op de Hi site dan maarrrrr
heb je daar geen andere datakabel voor nodig die van de t100 ofzo dacht dat ik dat hier ergens in dit forum gelezen had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34019

Ik heb net ook deze telefoon aangeschaft en ben er tot nu toe zeer tevreden over.
Nu nog wat wallpapers/ringtone's erop zien te krijgen.

Nu heb ik dus ff het hele topic doorgelezen en zie dat je de datakabel voor s300 kan gebruiken voor deze tel. om logo/ringtones over te zenden.

Nu heb ik nog een vraag, hoe zet ik in g+d+snaam die t9 functie uit. Ik vind het zo irritant en het dikke boekje wat ik erbij kreeg vind ik weinig nuttige informatie bevatten!

[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 34019 op 07-08-2004 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klein schopje,

Ik weet nu ondertussen beetje hoe die telefoon werkt enzo. Welke datakabel ik nodig heb weet ik ook. Alleen nog niet waar ik dan wallpapers en ringtones vandaan kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De wallpapers kun je overal vandaan halen zolang ze maar op de juiste maat pixels zijn zo kan je ook je eigen achtergrond maken en die achter je telefoon zetten, dus een mooie paint tekening werkt dus ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En wat is dan de juiste maat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

128x128 pixels is de juiste maat :) (net als bij zoveel telefoons) Op jhonny.org ofzo kan je wallpapers halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82206

4hp schreef op 11 augustus 2004 @ 08:57:
128x128 pixels is de juiste maat :) (net als bij zoveel telefoons) Op jhonny.org ofzo kan je wallpapers halen.
Ik heb het toestel zelf niet maar als ik naar het toestel kijk zie ik toch echt een groter display/wallpaper dan 128x128... Het is immers niet eens vierkant.

• 4hp

4hp

Anoniem: 82206 schreef op 11 augustus 2004 @ 11:39:
[...]

Ik heb het toestel zelf niet maar als ik naar het toestel kijk zie ik toch echt een groter display/wallpaper dan 128x128... Het is immers niet eens vierkant.
Klopt, het beeldscherm is niet vierkant. Het bestaat uit drie delen: een balkje boven, middengedeelte voor wallpaper en helemaal onderaan ook een balkje. In die balkjes staat informatie over de ontvangst, batterijstatus en wat de twee keuzeknoppen (zo noem ik ze maar even) op dat moment voor functie hebben. Het gedeelte waar de wallpaper in komt te staan heeft een resolutie 128x128. Het programma wat je ervoor kunt gebruiken (EasyGPRS, van Samsung) wil ook niet grotere plaatjes uploaden.

[ Voor 1% gewijzigd door 4hp op 12-08-2004 22:14 . Reden: Typpoooooooooooooooo :O ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je kan dus alleen via de data kabel (hi prepaid) wallpapers enz. krijgen? Kan iemand anders geen logo naar je toe sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90829

Nu heb ik nog een vraag, hoe zet ik in g+d+snaam die t9 functie uit. Ik vind het zo irritant en het dikke boekje wat ik erbij kreeg vind ik weinig nuttige informatie bevatten!
Ik heb zelf de Samsung X450, en daarbij zet je hem uit met de knop
rechts bovenaan, dus rechts onder het display. Dat is dezelfde knop
waarmee je normaal mee naar je telefoonboek gaat.

Daarmee kan je tevens kiezen voor cijfers (0-9) of letters (a-b) of tekens (!-*)

Succes!

Cheerz,

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

4hp schreef op 01 augustus 2004 @ 23:26:
Ik heb dat nummer gebeld (313) en imode en mms geactiveerd. (= 1 optie) Daarna kon ik gewoon lekker mms'en zonder iets in te stellen (stond goed). Maar ik was aan de haal met wat codes en toen waren mijn instellingen gereset :) en heb ik ze weer ingevoerd, maar ik dacht dat ze niet klopten.

Maar: een andere simkaart (ook hi prepay) doet wel mms met dezelfde instellingen... Het licht dus aan de simkaart, misschien heb ik mijn gratis 10 mmsjes al verstuurd (denk het wel :p) en moet ik een soort extra beltegoed kopen ofzo?
Terug van vakantie.. :)

Misschien is dat mijn probleem, aangezien ik het nog steeds niet werkend heb gezien. Mijn simkaart dateert uit 2000, kwam met een Nokia 3310 mee.

Heeft iemand misschien een idee of op een of andere manier cel-informatieaan kan? Dat lijkt me wel weer leuk.

Trouwens, de X450 werkte perfect in Washington (De staat) voor mij, nadat ik hem op 1900mhz had gezet. :) (reden van aankoop :P)

• Bor

Bor

Kun je direct in T9 stand ook een leesteken als '!' toevoegen op de x450?

Anoniem: 58611

Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat 'ie standaard op Ab staat in plaats van AB (dus alleen de eerste letter van een zin als hoofdletter). Het is een beetje lastig om het iedere keer te veranderen...

Voor de rest ben ik tot nu toe heel blij met deze telefoon, ziet er mooi uit, handige functies zonder al te veel overbodige dingen, en niet te duur.

• 4hp

4hp

Bor_de_Wollef schreef op 19 augustus 2004 @ 15:07:
Kun je direct in T9 stand ook een leesteken als '!' toevoegen op de x450?
Ja, door middel van een keer op de 1 te rammen (dan krijg je een punt) en daarna vier keer op de 0 (dan verander je het leesteken in een komma, vraagteken, uitropeteken etc)
Anoniem: 58611 schreef op 19 augustus 2004 @ 16:07:
Weet iemand hoe ik er voor kan zorgen dat 'ie standaard op Ab staat in plaats van AB (dus alleen de eerste letter van een zin als hoofdletter). Het is een beetje lastig om het iedere keer te veranderen...

Voor de rest ben ik tot nu toe heel blij met deze telefoon, ziet er mooi uit, handige functies zonder al te veel overbodige dingen, en niet te duur.
Die optie bestaat niet, vind ik zelf ook jammer... Nokia phones hebben dit dus wel :) (standaard na een leesteken (punt, uitroepteken) op Ab gaan staan ipv op ab.)

[ Voor 48% gewijzigd door 4hp op 26-08-2004 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik weet niet of het hier mag, anders sorry, maar m'n vriendin heeft vanmiddag bij een pakistaanse (of zoiets) shop een datakabel gekocht voor de x450, en EasyGPRS gedownload, maar nu zoeken we nog een driver hiervoor. En ik heb uiteraard al gegoogled maar ik kan helaas niks bruikbaars vinden :(
Windows geeft nu in de Device Manager aan dat er een 'Unknown USB Device' is verbonden. En EasyGPRS heeft alleen COM1 en COM3, beide werken niet (waar COM2 heen is weet ik ook niet :P )

Maar alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
Schopje...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122441

Datakabel Samsung (UNLOCK/FLASH) A300/A400/A800/E100/E600/E700/E710/N400/N500/N620/Q200/R210s/S500/T100/T400/X100/X450/X600

moet ik dan deze kopen?

• 4hp

4hp

Anoniem: 122441 schreef op 01 september 2004 @ 23:30:
Datakabel Samsung (UNLOCK/FLASH) ..../X450/X600

moet ik dan deze kopen?
Het typenummer moet deze zijn (staat op de website van samsung): PCB093NSEC/STD

Dan zit je wel goed :)

[ Voor 13% gewijzigd door 4hp op 02-09-2004 09:18 ]

Anoniem: 122441

h4p, die kabel staat op deze site voor €15 http://www.salesplaza.nl

dus is die goed? volgens mij had jij ook deze ofniet _/-\o_

en dit is dus niet de orginele van die samsung site,
en die drivers op die site kan ik niet meer downloaden :(

easy gprs heb ik wel, moet ik dan nog andere downl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27734

Hey mensen, ik heb nu een s300 kabel gehaald vandaag maar krijg hem niet aan de praat *goh*. Weet iemand welke poort instellingen ik moet nemen? dus hoeveel bits per seconden etc etc..

Ik heb de juiste type kabel: PCB093LBE

Damn, ik download net Easy GPRS en installeer het, sluit de tel aan en zie ineens dat hij alles automatisch download van mijn tel! Alle nummers, smsen oproepen etc!
Ik vond de compoort eerst nix maar het werkt prima! :D

Nu alleen nog plaatjes verzenden naar mijn tel. :P

AAAH edit: Hij werkt met Easy GPRS!!! >:) >:) Ik wist niet dat je daarmee ook plaatjes kon verzenden! Me = happy :+

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 27734 op 07-09-2004 20:43 ]

Anoniem: 58611

4hp schreef op 26 augustus 2004 @ 20:26:
[...]

Ja, door middel van een keer op de 1 te rammen (dan krijg je een punt) en daarna vier keer op de 0 (dan verander je het leesteken in een komma, vraagteken, uitropeteken etc)
Maar op die manier kom je niet bij een haakje terecht bijvoorbeeld, terwijl ik die net vaak nodig heb voor smileys. :{.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

Anoniem: 58611 schreef op 11 september 2004 @ 11:26:
[...]
Maar op die manier kom je niet bij een haakje terecht bijvoorbeeld, terwijl ik die net vaak nodig heb voor smileys. :{.
Nee, daarvoor moet je dan weer op de rechtbovenknop rammen en naar de symboolmode gaan. Daar staat het haakje in... Misschien kan het ook wel anders, maar ja, handig smsen daarvoor moet je een Nokia oid nemen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Weet iemand een goede manier om zonder dure datakabel ringtones etc op de telefoon te krijgen? Misschien een soort Wap portaal waar je je eigen spullen kwijt kan oid en waar je niet voor hoeft te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

Die datakabel voor de s300 is maar 10 euro ofzo hoor :) Met wappen (wat met het HI prepay setje niet eens kan) ben je waarshcijnlijk meer kwijt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Werkt die s300 kabel direct dan of moet je nog allerlei dingen doen om het werkend te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115073

Kan(ant)blackbird vertellen hoe hij het precies heeft gedaan met easygprs want ik heb vandaag ook een s300 kabel gehaald maar bij mij ziet hij de hele telefoon gewoonweg niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27734

Anoniem: 115073 schreef op 09 oktober 2004 @ 20:38:
Kan(ant)blackbird vertellen hoe hij het precies heeft gedaan met easygprs want ik heb vandaag ook een s300 kabel gehaald maar bij mij ziet hij de hele telefoon gewoonweg niet :'(
(Sorry ben al een tijdje niet op GOT geweest)

Maar als je de juste s300 kabel hebt --> PCB093LBE
Zou je als je de x450 erop aan hebt gesloten automatisch moeten zien in EasyGPRS dat je telefoon is aan gesloten. Hij gaat namelijk gelijk al je gegevens in de pc laden, waaronder de telefoon lijsten en je smsen.

Wat bij jou misschien het probleem kan zijn is je compoort instellingen. Staan deze wel op de juiste snelheid? Bits per sec, etc. Test dit eventueel met een ander apparaat dat je op de com kan aansluiten. Je zou natuurlijk ook een defekte of verkeerde kabel hebben gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124508

Hallo.
Ik heb reets deze telefoon gekocht en een datakabel.
Type nummer PCB133LBE.
Nou krijg ik easygprs niet aan de gang.
Ik heb ingesteld com poort 1.
En welke snelheid moet ik instellen bij com poort.
Ik heb geprobeerd om de easygprs manual te downloaden maar die link is niet meer aktief.
Als iemand hem heeft zou die hem dan willen mailen naar vespa_si@msn.com.
Dank u wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

jelle123, heb je het nog aan de praat gekregen? Ik heb nu dezelfde kabel als jou maar krijg het niet aan de praat helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124508

Het is helaas niet gelukt.
Dus ben meteen naar de winkel gerend en daar een nokia 6600 gsm gehaald met blautooth dongel.
En nu ben ik daar lekker mee aant spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

Nou ik vind dat MMS'en maar raar bij Hi. In het begin kan je 10 gratis MMS'jes sturen. Vervolgens kan je nergens lezen wat er daarna gebeurd. Ik kan nu helemaal niet meer MMS'en! Instellingen al zo'n 100 keer opnieuw ingevoerd, mocht niet baten. Blijkbaar willen ze dat je overstapt naar een Hi abonnement... 8)7

Beetje vaag allemaa, op de Hi site vind je ook niks. Met telfort kan het wel?

• Thijzzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 03-06-2023
Ik heb net de x450 binnen, en een PCB093LBE-kabel gekocht.

Er blijven echter nog enige vragen over:

Via www.samsung.com/nl heb ik EasyStudio PIMS & File Manager gedownload. Is dit de uitgepakte versie van EasyGPRS? Of een totaal ander programma? (Is wel een standaard pakket op het eerste gezicht, met Phonebook editen etc.)

Echter: het downloaden vanuit de GSm gaat traaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag. Setup staat ingesteld op hoogste snelheid mogelijk op COM2. En ook het downloaden van de Agenda-inhoud gaat tempo nul, terwijl er bijna niets instaat. (Hoe) kan dit sneller?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104236

Nu kan ik ook al met Easy GPRS muziek en foto's overplaatsen. Maar blijft de vraag hoe ik *.jad/*.jar files kan uitwissselen!

Heb E300, echt een aanrader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponge

Sponge

Serious Game Developer

*schopje* :)

Ik vraag me dus ook af, is het mogelijk om java midlets op de telefoon te zetten. Ik had namelijk het idee om eens een NMEA/GPS J2ME app te maken, maar ja, als er geen apps op gezet kunnen worden, dan hoef ik er ook niet aan te beginnen :).

(Op dit moment heb ik sowieso geen kabel. Die dingen zijn nogal.. duur :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wortelsoep
  • Niet online
*grote schop*

Een vriendin van mij heeft deze telefoon, maar laatst is haar schermpje gesneuveld. Heeft iemand enig idee of er überhaupt nieuwe te koop zijn (schermpjes dan) en wat ze kosten? En is het zelf in te bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-05 11:36
geen idee,
loop eens de stad in en vraag daar maar raak bij alle gsm winkels die je ziet...

heb trouwens deze gsm nog 2 weken gebruikt als 'tijdelijk toestel', wel leuk ding maar toch oud |:(
Pagina: 1 2 3 Laatste