Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-02 20:38
Een nieuwe telefoon in nederland van Samsung:

Afbeeldingslocatie: http://www.4ukphones.com/samsung/samsung-x450-large.gif
Samsung X450 Mobile Phone...

The Samsung SGH-X450 offers a set of awesome new features, packaged in a refined, small and slim Clamshell Design. This little device fits easily in your hand, and your life. Big enough to use comfortably, small enough to take anywhere, enabling you to do anything you want with its versatility and powerful capabilities.

Samsung SGH-X450 - more color, more clarity, more fun! With exactly 65,536 color UFB LCD colors, your phone will astound you and your friends with its sharper, and more splendid images. The UFB (Ultra Fine & Bright) LCD gives you a screen that’s more than three times larger, and a resolution over twice as vivid as the current STN-LCD (Super Twisted Nematic LCD) screens. Now, view your world with the latest in powerfully vivid color!
Samsung X450 Telfort Prepaid €125,00

Produktnaam
Telfort prepaid Samsung SGH-X450

Type
Toestel

Merk
Samsung

Bijzonderheden
- Dual Band
- 65.000 kleuren UFB display
- GPRS klasse 10, WAP 1.2
- SMS, EMS, MMS
- Java
- Navigatie toets
- Wallpapers
- 3 games: BubbleSmile, Fun2Link, Ultimate Golf
- Polyfoon geluid
- Voice memo
- Telefoonboek met 1000 x 11 velden

Formaat
8,3 x 4,65 x 2,11 cm

Gewicht
79 gram

Standbytijd
tot 150 uur

Beltijd
tot 3 uur

Plaatjes hoe die er ''live'' uitziet © mobile review
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/samsung/x450/live/pic1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/samsung/x450/live/pic2.jpg
En nog een Review

Zal deze foon wat zijn ???? en heeft iemand hem al, zo ja ervaringen :)

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
Hahatsjoe
schuppie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wat is 't verschil met de samsung E100?
volgens mij zo goed als niets.

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

E100 heeft natuurlijk ook nog een extern scherm...
en hij heeft 9MB geheugen volgens mij heeft de X450 dat niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-05 14:20

Sick Nick

Drop the top!

Lijkt dan meer op een S500, die heeft ook ongeveer deze specs en looks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
Het grootse verschil blijft het dubbel display, ik vond dit namelijk wel apart, dat samsung kan ook licht geven

[edit]

En de prijs :+

[ Voor 12% gewijzigd door shameblaster op 21-04-2004 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28603

Tja jammer idd dat hij geen scherm heeft aan de buitenkant, is een flinke kostenbesparing, maar ook een flink gemis bij een clamshell, vind ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27734

Ik heb hem toevallig vorrige week gekocht, maar ik moet hem nog *hatsjoe* U******* O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-05 21:53

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Anoniem: 27734 schreef op 03 mei 2004 @ 12:14:
Ik heb hem toevallig vorrige week gekocht, maar ik moet hem nog *hatsjoe* U******* O-)
Verkouden vriend ;)
Het lijkt me an sich wel een leuk 2e toestel daar ik mijn E 700 niet wil meenemen als ik ga stappen. als iemand een prijsje heeft dan kan ik het misschien overwegen hem te kopen twijfel alleen dan nog tussen de E100 en de X450 :{

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kabuto_Raiger schreef op 03 mei 2004 @ 12:22:
[...]

Verkouden vriend ;)
Het lijkt me an sich wel een leuk 2e toestel daar ik mijn E 700 niet wil meenemen als ik ga stappen. als iemand een prijsje heeft dan kan ik het misschien overwegen hem te kopen twijfel alleen dan nog tussen de E100 en de X450 :{
*snif *pruttel* ...mja beetje wel.. heerst op moment he ;)

Maar euh ik had dringend een toestel nodig omdat mijn 6210 ermee op houd af en toe.

Mijn ervaringen zijn wel goed, ik heb hem net een aantal dagen en vind hem wel redelijk voor het geld. Ik heb hiervoor, zoals ik al zei, een 6210 gehad en daar zat infrarood op. Ik mis dit toch wel een beetje op de x450.
Het schermpje ziet er prima uit en de overstap van een Nokia naar samsung is goed te doen. Het menu is duidelijk maar, zal neem ik aan wel het zelfde zijn als de rest van de Samsung toestellen.

Wie weet er trouwens wanneer dit toestel is uitgekomen hier in Nederland?
En wat is het prijsverschil met een E100?

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 27734 op 03-05-2004 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-05 21:53

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

Anoniem: 27734 schreef op 03 mei 2004 @ 12:47:
[...]

*snif *pruttel* ...mja beetje wel.. heerst op moment he ;)

Maar euh ik had dringend een toestel nodig omdat mijn 6210 ermee op houd af en toe.

Mijn ervaringen zijn wel goed, ik heb hem net een aantal dagen en vind hem wel redelijk voor het geld. Ik heb hiervoor, zoals ik al zei, een 6210 gehad en daar zat infrarood op. Ik mis dit toch wel een beetje op de x450.
Het schermpje ziet er prima uit en de overstap van een Nokia naar samsung is goed te doen. Het menu is duidelijk maar, zal neem ik aan wel het zelfde zijn als de rest van de Samsung toestellen.

Wie weet er trouwens wanneer dit toestel is uitgekomen hier in Nederland?
En wat is het prijsverschil met een E100?
Hatsjoe..... damn je hebt me aangestoken :{

:P

zonder dollen was even in de war denk ik het prijsverschil met de E100 is een kleine 170 Euro :X
Ik had de X450 aangezien voor de E100 :?
X450 is met prepay 120 Euro
E100 los is 295 Euro....... :{

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:57
ik zag 'm vanmiddag staan in de plaatselijke BelCompany

beetje vreemd is dat er op de Samsung site voor Nederland nog niets te vinden is over dit model...

verder viel het me op dat de antenne waarschijnlijk niet los te halen is en om te wisselen voor een mini-antenne. (dit omdat hij niet rond is)

maar voor z'n prijs is hij waarschijnlijk wel erg aantrekkelijk voor veel mensen

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet iemand welke datakabel ik voor deze telefoon kan gebruiken? Is dat die van de x100, dus gewoon de x-serie? En welke software hiervoor handig is.
Ik wil graag extra beltonen en plaatjes/foto's erop zetten. Beetje expirimenteren.

Iemand al ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
Ik heb hem gister ook gezien bij belcompany in Utreg,
Hij ziet er mooi , klein uit .
Aan de overkant van belcompany zit een telfort zaak, daar zag ik de Sendo m550 staan, ik vond deze er ook mooi uitzien en hij was klein
Ook heb die een 2e schermpje.................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb gister een data kabel gehaald van de t100, die zou als het goed is ook moeten werken op de x450. Weet iemand de instellingen van de seriele poort?
Ik heb zo'n cd met originele samsung software en die ziet de telefoon niet. Nu bestaat de kans wel dat de kabel niet goed is maar ik denk als eerst nu aan de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Anoniem: 27734 schreef op 07 mei 2004 @ 09:05:
Ik heb gister een data kabel gehaald van de t100, die zou als het goed is ook moeten werken op de x450. Weet iemand de instellingen van de seriele poort?
Ik heb zo'n cd met originele samsung software en die ziet de telefoon niet. Nu bestaat de kans wel dat de kabel niet goed is maar ik denk als eerst nu aan de instellingen.
het kan ook heel goed dat het aan de kabel ligt (of de software)

ik probeerde eerst met de datakabel van mijn S300 mijn N620 aan te sturen,
want dat zou kunnen werken...
maar totaal niets. ;( en er viel niets in te stellen aan seriele instellingen verder

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet nu inmiddels dat de kabel het doet, want ik heb m'n tel ge-unlockt O-) ik weet het, ik ben stout ;) Maar dat stomme programma PClink van samsung wil niet connecten met mijn tel. En je kunt idd ook helemaal niets instellen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
Anoniem: 27734 schreef op 07 mei 2004 @ 14:18:
Ik weet nu inmiddels dat de kabel het doet, want ik heb m'n tel ge-unlockt O-) ik weet het, ik ben stout ;) Maar dat stomme programma PClink van samsung wil niet connecten met mijn tel. En je kunt idd ook helemaal niets instellen.. 8)7
unlocken (wat dus eigenlijk niet mag ;)) werkt natuurlijk niet via zo'n Samsung progje :)

ik denk dat Samsung zo slim is geweest om in de software in te stellen met welke telefoons hij wel en niet kan connecten
(aan de andere kant snap je ook niet waarom, want de software kun je niet kopen voor een bepaald toestel volgens mij)

is er op de Samsung-site niet te vinden welke software je voor dit toestel moet gebruiken? (misschien is het daar wel te downen? :? )

[ Voor 20% gewijzigd door Chillz op 07-05-2004 14:52 ]

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had geunlockt met een ander programma, dus niet met die pclink software, daaruit concludeerde ik dat de kabel het wel goed deed. Maar het zal er dan wel niet voor bestemd zijn.
Het rare is dat de x450 niet eens op de Samsung site zelf staat en dus ook geen software die ervoor geschikt is.
Bij Nokia is dat gelukkig fijner, daar kun je met andere types ook gebruik maken van de zelfde software doormiddel van bv infrarood. En dat is ook het enige wat ik mis bij deze telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38778

Ik weet dat dit topic al wat ouder is alleen ben ik waarschijnlijk van plan deze telefoon te gaan kopen maar ik kan verder op GoT hiervan niks vinden, dus vandaar door op dit draadje.

Heeft iemand nog wat info over deze telefoon, hoe hij bijvoorbeeld bevalt.

Mijn huidige telefoon begint het te begeven vandaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog maar een subtiel schopje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mja ik vind het wel een relaxte telefoon, ik mis alleen infrarood. Kleuren schermpje vind ik goed. Hij belt wel lekker, maar alleen smsen vind ik minder. Ik ben dan ook een Nokia gewend.
Verder leuk toestel! Ik hoop alleen dat binnenkort een datakabel voor dit model uitkomt. Ik heb toevallig net een ringtone besteld en dat kost je echt klauwen met geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27734 schreef op 23 mei 2004 @ 10:36:
Mja ik vind het wel een relaxte telefoon, ik mis alleen infrarood. Kleuren schermpje vind ik goed. Hij belt wel lekker, maar alleen smsen vind ik minder. Ik ben dan ook een Nokia gewend.
Verder leuk toestel! Ik hoop alleen dat binnenkort een datakabel voor dit model uitkomt. Ik heb toevallig net een ringtone besteld en dat kost je echt klauwen met geld.
Ik heb op het moment zelf ook nog een nokia en ben normaal trouwe fan alleen ik wil weer eens wat anders omdat mijn tel het nu gaat begeven. Dat er geen infrarood op zit of bluetooth vind ik ook erg jammer maar als je de plaatjes of ringtones er zelf op kunt zetten met een datakabel kom ik daar ook wel overheen.

Ik had ergens gelezen dat de datakabel die je kunt gebruiken gewoon op alle X series past maar ik weet dat niet zeker omdat ik de telefoon nog niet heb :)

Heeft iemand trouwens nog wat foto's van de telefoon, behalve van die standaart foto's van mobielereview?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@ [Ant]Blackbird

Wat had jij eigelijk allemaal bijgeleverd bij je telefoon??
dus dingen zoals software of een headset. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eigenlijk helemaal niets, er zit geen software bij omdat er geen infrarood en/of bluetooth op zit. Er zit alleen een lader bij *goh* ;)
Je kunt echter wel software van de Samsung site downloaden en de website is bijgewerkt want, de x450 staat in de lijst. Met die software (gsmlink dacht ik) kun je met een datakabel wel plaatjes en ringtones en zelfs je agenda bijwerken dacht ik. Ik heb zelf een kabel liggen van de t100 maar die werkt niet helemaal goed (kan ook aan mij liggen).
headset is ook niet bijgeleverd maar die heb je voor 10 tot 25 euro. Dat meisje in de winkel dacht ook dat die meegeleverd werd, maar waarschijnlijk alleen bij de duurdere modellen.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 27734 op 24-05-2004 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27734 schreef op 24 mei 2004 @ 12:42:
headset is ook niet bijgeleverd maar die heb je voor 10 tot 25 euro. Dat meisje in de winkel dacht ook dat die meegeleverd werd, maar waarschijnlijk alleen bij de duurdere modellen.
volgens de website van http://www.mobile-review.com/review/samsung-x450-en.shtml

zit dit in de verpakking:

Package::

Handset
Battery
Manual
Handsfree

Daar zit dus wel de headset erbij. :)
In welke winkel heb je jou telefoon dan gekocht ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

http://www.tfortelecom.nl/

Ik heb laatst trouwens een headset gekocht bij de belcompany voor een kleine 10 euro, maar ik weet wel dat ik voortaan gewoon een originele koop want hij doet het voor geen meter. En natuurlijk heb ik het bonnetje en de doos al weg gegooid :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij tfortelecom was ik ook al geweest om ff te kijken.

Dat van die headset is wel een handige tip daar zal ik aan denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zou iemand een foto kunnen maken hoe het scherm er uit ziet als hij dus aanstaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:50
Misschien heb je wat aan deze??

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/review/image/samsung/x450/pic1.jpg

Hij op ware grote dusss...

Owhja, en kijk HIER ook nog even. Suc6 :)

[ Voor 32% gewijzigd door renzo4000 op 29-05-2004 14:13 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
renzo4000 schreef op 29 mei 2004 @ 14:10:
Misschien heb je wat aan deze??

[afbeelding]

Hij op ware grote dusss...

Owhja, en kijk HIER ook nog even. Suc6 :)
:P daar dacht ik ook aan ja, maar op vorige pagina zei ie, geen pics van mobile review :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Deze foto's heb ik al gezien ja, kan niet iemand die toevallig dat ding heeft er ff een foto van maken. :)

Normaal kun je best wel wat van een tel vinden alleen deze niet echt veel behalve die standaart plaatjes zoals bij mobiele review die zie je overal terug komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 38778 op 29-05-2004 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Anoniem: 38778 schreef op 29 mei 2004 @ 22:50:
Deze foto's heb ik al gezien ja, kan niet iemand die toevallig dat ding heeft er ff een foto van maken. :)

Normaal kun je best wel wat van een tel vinden alleen deze niet echt veel behalve die standaart plaatjes zoals bij mobiele review die zie je overal terug komen.
Een vriend van mij heeft hem en hij is echt klein

een foto:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/s.firat/samsung_x450.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind hem er nog steeds best wel cool uitzien. Ik heb net de software van de website van samsung gedownload alleen er staat niks bij van plaatje of ringtones naar je tel sturen. Waarmee moet je dat dan doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ringtones en plaatjes moet je met GSM-link doen. Bij mij werkt het alleen nog niet omdat ik waarschijnlijk de verkeerde kabel heb.

Hier wat fototjes van mij:

Update: links werken niet meer..

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 27734 op 14-10-2005 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
Anoniem: 27734 schreef op 31 mei 2004 @ 15:47:
Ringtones en plaatjes moet je met GSM-link doen. Bij mij werkt het alleen nog niet omdat ik waarschijnlijk de verkeerde kabel heb.

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
egt vet toestel, ik zoek ook nieuwe en was deze alweer vergeten :P
Maar nog ff over het samsung teken boven op dat kleurt dus op als iemand je belt dus kan je ook bijv -thuis kleur 1
-vriend kleur 2
enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shameblaster schreef op 31 mei 2004 @ 15:54:

egt vet toestel, ik zoek ook nieuwe en was deze alweer vergeten :P
Maar nog ff over het samsung teken boven op dat kleurt dus op als iemand je belt dus kan je ook bijv -thuis kleur 1
-vriend kleur 2
enz
Nee de bovenkant kleurt helaas niet als er word gebeld. Je ziet wel lichtjes een kleurenwaas, in de letters "Samsung".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
Anoniem: 27734 schreef op 31 mei 2004 @ 15:59:
[...]

Nee de bovenkant kleurt helaas niet als er word gebeld. Je ziet wel lichtjes een kleurenwaas, in de letters "Samsung".
Aparte kleuren, die je aan een groep kan geven,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66776

aangezien ik een redelijke gsm-noob ben, de volgende vraag:
kan ik nu dit toestel kopen, prepaid telfort, en dan mijn huidige sim-kaartje van mijn telfort 500 abbo in dit toestel stoppen??
of gaat dat niet werken?
dit lijkt mij nl een aardige vooruitgang ivm m'n 3310 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 80648

Anoniem: 66776 schreef op 31 mei 2004 @ 19:36:
aangezien ik een redelijke gsm-noob ben, de volgende vraag:
kan ik nu dit toestel kopen, prepaid telfort, en dan mijn huidige sim-kaartje van mijn telfort 500 abbo in dit toestel stoppen??
of gaat dat niet werken?
dit lijkt mij nl een aardige vooruitgang ivm m'n 3310 :o
telfort is telfort :), dus ik denk dat die wel werkt

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 80648 op 31-05-2004 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dat zijn de betere berichten, dank voor snelle reply! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27734 schreef op 31 mei 2004 @ 15:47:

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hij blijft er erg cool uitzien, wat voor datakabel is precies voor deze telefoon nodig dat het wel goed werkt, en natuurlijk waar kun je dat ding kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shameblaster schreef op 31 mei 2004 @ 16:15:
[...]

Aparte kleuren, die je aan een groep kan geven,
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld...
Anoniem: 38778 schreef op 01 juni 2004 @ 00:26:
[...]

hij blijft er erg cool uitzien, wat voor datakabel is precies voor deze telefoon nodig dat het wel goed werkt, en natuurlijk waar kun je dat ding kopen :)
Ik heb de datakabel van een t100. Hij scheen op de x450 te werken maar helaas.. De Originele kabel voor de x450 is volgens mij nog niet uit. Ik wacht er ook nog op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27734 schreef op 01 juni 2004 @ 16:13:
[...]

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld...

[...]

Ik heb de datakabel van een t100. Hij scheen op de x450 te werken maar helaas.. De Originele kabel voor de x450 is volgens mij nog niet uit. Ik wacht er ook nog op ;)
Dat wanneer laat maar zeggen familie beld hij groen is en vrienden bijvoorbeeld rood.

Jammer dat hij er nog niet is, maar wat ik las kan je hem wel unlocken met die kabel O-) O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
Anoniem: 38778 schreef op 01 juni 2004 @ 18:07:
[...]

Dat wanneer laat maar zeggen familie beld hij groen is en vrienden bijvoorbeeld rood.

Jammer dat hij er nog niet is, maar wat ik las kan je hem wel unlocken met die kabel O-) O-)
Kwas in war met philips 330 |:(
Maargoed, ktwijfel heeeel erg , tussen deze X450 ,samsung a800, en de Sendo M550

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38778 schreef op 01 juni 2004 @ 18:07:
[...]

Mja als je nog een t100 kabel nodig hebt ;) :Y) O-)
shameblaster schreef op 01 juni 2004 @ 19:37:
[...]

Kwas in war met philips 330 |:(
Maargoed, ktwijfel heeeel erg , tussen deze X450 ,samsung a800, en de Sendo M550
Ik zat ook aan de a800 te denken maar deze is toch een slagje nieuwer en heeft een kleurenscherm! De a800 is wel absurd klein trouwens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
Anoniem: 27734 schreef op 01 juni 2004 @ 20:18:
[...]

[...]

Ik zat ook aan de a800 te denken maar deze is toch een slagje nieuwer en heeft een kleurenscherm! De a800 is wel absurd klein trouwens _/-\o_
En een 2e scherm, de m550 is daarom ''beter'' 2e scherm en kleur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

He Shamemaster, ik dacht dat de m550 was afgevallen als keuzemogelijkheid?
Dat las ik in een ander draadje nl.... jahaa, meer mensen met luxeproblemen ;) ;)
pfff, het wordt er niet makkelijker op met alle verschillende mogelijkheden...

maar goed, zolang ik m'n abbo simkaartje van telfort in deze prepeejer kan stoppen heb ik m'n keuze wel gemaakt. :*)

geloof ik :? 8)7 |:(

zit ik me net af te vragen:
als ik inderdaad m'n huidige simkaartje hierin stop, krijg ik dan wel toegang tot alle nieuwe functies in vergelijking tot m'n 3310 met al z'n beperkingen?
dat ik straks niet met een DAFmotor in een Porsche rijd dus :+

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 66776 op 01-06-2004 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=20881669,noline]Thijssie schreef op 01 juni 2004 @ 21:54
zit ik me net af te vragen:
als ik inderdaad m'n huidige simkaartje hierin stop, krijg ik dan wel toegang tot alle nieuwe functies in vergelijking tot m'n 3310 met al z'n beperkingen?
dat ik straks niet met een DAFmotor in een Porsche rijd dus :+
Normaal is het zo als je abbo een functie ondersteund en de telefoon waarin hij zit ook de functie ondersteund, moet het gewoon werken.

En je moet maar zo denken je rijd in iedergeval een Porsche dan _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
Ja, maar nu twijfel ik weer B)

Ik vind deze namelijk heel erg mooi allen mis ik eigenlijk een 2e schermpje, en in mijn prijsklasse max 130 vind ik die niet, ja de a800 maar geen kleuren scherm
Dus blijf ik bij deze x450 en de m550 uitkomen,
Kga vanmiddag is nar de winkel in ons dorp toe, die hadden de m550 staan, is vragen of ik hem werkend mag zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is die m550 deze telefoon?:

Afbeeldingslocatie: http://www.mo.com.ua/news/n_img/m550.jpg

Zoja, dan zou ik zeker voor de x450 gaan... Maar dat is mijn mening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou, ik ben bang dat ik m'n DAFmotor niet in deze Porsche krijg... :'(

Vanmorgen voor m'n vriendin een Philips 330 prepaid gekocht van Telfort (best een hele leuke phone trouwens!), en zodra ik daar mijn abbosim in doe, vraagt hij om de PCKcode.
er zit een zgn dubbele simlock op de telfortprepaids. Niet alleen voor andere providers, maar ook voor goedkope abbonnee's (ik dus), om te voorkomen dat die ook nog eens een goedkoop toestel kopen.

da's dan jammer voor telfort, nu koop ik dus helemaal niets voorlopig, anders hadden ze nog wat aan me verdiend. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27734 schreef op 02 juni 2004 @ 12:41:
Is die m550 deze telefoon?:

*foto*

Zoja, dan zou ik zeker voor de x450 gaan... Maar dat is mijn mening. :)
heb deze vanmorgen ook in m'n handen gehad, zelfs naast de philips 330 valt ie helemaal in het niets, alleen wel kleurtjes, maar da's dan ook alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
Anoniem: 66776 schreef op 02 juni 2004 @ 13:56:
[...]

heb deze vanmorgen ook in m'n handen gehad, zelfs naast de philips 330 valt ie helemaal in het niets, alleen wel kleurtjes, maar da's dan ook alles
Heb je hem ook werkend gezien ? zo ja welke winkel (als dat op forum mag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat mag die M550 dan kosten, en heeft hij ongeveer dezelfde spec's als de x450 dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

shameblaster schreef op 02 juni 2004 @ 16:13:
[...]

Heb je hem ook werkend gezien ? zo ja welke winkel (als dat op forum mag)
ik begrijp hieruit dat je nog niets gekocht hebt vanmiddag :'( :'( ?
heb hem niet werkend gezien, alleen vastgehouden en bekeken. vond de philips mooier, kwestie van smaak. hij ligt in ieder geval bij de belwinkel (lett. vert. engels ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
Anoniem: 38778 schreef op 02 juni 2004 @ 19:11:
Wat mag die M550 dan kosten, en heeft hij ongeveer dezelfde spec's als de x450 dan?
99,

Nee kheb niks gekocht ;)

Ik zal nog wel posten welke ik heb gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37833

Ik heb de m550 voor een tijdje gehad,
En ik raadt je het zeker af om de sendo m550 te halen als je ook de x450 kunt kopen.
Simpel weg omdat je meer voor je geldt krijgt.
De m550 heeft naar mijn mening een strak design en daar is het waar ik me op heb verkeken ik heb de telefoon toen gelijk gekocht en niet echt naar de functies gekeken.
Toen ik eenmaal thuiskwam en de telefoon echt bekeken had kwam ik erachter dat het kleurenscherm echt een grote teleurstelling is.
Verder zijn de polyphone ringtones ook een teleurstelling totaal niet te vergelijken met het geluid van bv de samsung x450.
Als je alleen wilt bellen en gewoon een mooi simpel design mobieltje wilt hebben dan zou je de m550 kunnen overwegen.

[ Voor 67% gewijzigd door Anoniem: 37833 op 02-06-2004 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
Anoniem: 37833 schreef op 02 juni 2004 @ 20:35:
En ik raadt je het zeker af om de sendo m550 te halen.
Weinig functies, zeldzame aantal ringtones (meeste lijken niet eens op het originele liedje)en het belangrijkste vondt ik een teleurstellend kleurenscherm.
Ik vondt het design van de telefoon op het eerste gezicht zo mooi dat ik de telefoon daarom heb gekocht.
Oke, khad zulke verhalen al een beetje gehoord, mar kweet nu voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
In het engels

Nederlandse Samsung site

staat nu ook op de website van samsung. ook een nederlandse handleiding

[ Voor 43% gewijzigd door shameblaster op 02-06-2004 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37833 schreef op 02 juni 2004 @ 20:35:
En ik raadt je het zeker af om de sendo m550 te halen als je ook de x450 kunt kopen.
Simpel weg omdat je meer voor je geldt krijgt.
De m550 heeft naar mijn mening een strak design en daar is het waar ik me op heb verkeken ik heb de telefoon toen gelijk gekocht en niet echt naar de functies gekeken.
Toen ik eenmaal thuiskwam en de telefoon echt bekeken had kwam ik erachter dat het kleurenscherm echt een grote teleurstelling is.
Verder zijn de polyphone ringtones ook een teleurstelling totaal niet te vergelijken met het geluid van bv de samsung x450.
Als je alleen wilt bellen en gewoon een mooi simpel design mobieltje wilt hebben dan zou je de m550 kunnen overwegen.
Heeft de M550 trouwens wel infrarood??
Het is wat je zegt het design vind ik wel mooi, alleen de toetsen vind ik minder mooi maar dat is persoonlijk.
shameblaster schreef op 02 juni 2004 @ 21:38:
In het engels

Nederlandse Samsung site

staat nu ook op de website van samsung. ook een nederlandse handleiding
Ik heb je manual ook gedownload en vind de eerste foto bij pagina 1 wel cool eruit zien. :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Velsink
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-05 13:28
Nope geen infrarood en over die toetsen moet ik je gelijk geven ze zien er zo goedkoop uit en ze typen ook niet lekker je hebt niet echt grip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

J_Velsink schreef op 02 juni 2004 @ 23:28:
Nope geen infrarood en over die toetsen moet ik je gelijk geven ze zien er zo goedkoop uit en ze typen ook niet lekker je hebt niet echt grip...
Jammer dat er ook geen infrarood op zit. Ik heb er ff na lopen zoeken maar ik vind hem er een beeje kaal uitzien ik weet niet hoe ik dat moet omschrijven. Maar het model is wel cool met een kleur zo over de cover. En dat dubbele display. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Laatst online: 22:55

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Is er eigenlijk al een werkende datakabel gespot voor de x450? De originele samsung kabel werkt niet volgens de winkel.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Na mijn weten niet alleen die datakabel van de T100 daar kun je een aantal dingen mee doen maar die werkt niet goed.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 38778 op 12-06-2004 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-04 09:46

4hp

Bor_de_Wollef schreef op 10 juni 2004 @ 21:42:
Is er eigenlijk al een werkende datakabel gespot voor de x450? De originele samsung kabel werkt niet volgens de winkel.
Volgens deze website: http://www.mobilefun.co.uk/product/2776.htm
zou het wel moeten werken? :?

*confused*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Die kabel werkt niet met de x450 las ik in de newsgroups. Overigens; zit er bij zo'n kabel altijd software ? Bij de mediamarkt lagen kabels (non x450) zonder software namelijk. Hoe maak je dan een connectie met de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

De software moet je hoogstwaarschijnlijk zelf downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
hij is sinds enkele dagen ook te krijgen in een Hi White Sensation pakket met 15 euro beltegoed voor 129 euro totaal... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat zit daar allemaal bij dan?

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 27734 op 17-06-2004 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
Anoniem: 27734 schreef op 17 juni 2004 @ 20:00:
Wat zit daar allemaal bij dan?
Heb het ook ergens gelezen, wat ik me herinner is :

40 euro btg
sensation screen saver
10 gratis ringtones
en nog wat

* shameblaster zoekt wel ff op inet
edit : gevonden

Het Samsung X450 Sensation White PrePay-pakket wordt geleverd met extra hoog beltegoed: € 30 op de SIM-kaart en € 10 na inzending van antwoordkaart! Ook is er op het toestel een ringtone van Sensation White voorgeprogrammeerd.

De Samsung X450 is een stijlvol en compact toestel met een groot en helder kleurenscherm

bron

[ Voor 42% gewijzigd door shameblaster op 17-06-2004 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is een leuke aanbieding zeker gezien tegenover die van Telford :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Het beltegoed is het enige van waarde van verschilt met het telfort pakket. Maar bij telfort heb je gratis bellen naar voicemail, goedkoop sms (ook via web) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

Ik heb em gister aangeschaft, die van KPN Hi Prepay :) SMS'en kost 9 eurocent en via hi.nl kan je ook nog eens gratis 15 smsjes per week sturen. Je krijgt dus standaard 30 euro beltegoed :):) en 10 euro als je kaartje opstuurt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is dit trouwens dat normale pakket met die x450 waar 40 euro beltegoed bij zit volgens de reclame folders of is dit echt nog een speciale uitgave, soort pretpakket. bij die normale wat ik zach zat ook een headsetje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

Ik heb iig geen headsetje erbij, maar dat hoef ik ook niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-05 16:13
Ben jij ff flink afgezet dan.. Boven op de doos staat "In deze doos zit: "

Blijkt dat ik álle dozen het headsetje ontbreekt..

Daarom heb ik Telfort gekozen (afgelopen Woensdag gehaald) want straks vergeet Hi wel meer :p

ot:Gaaf toestelletje, is heel wat anders dan m'n "oude" Alcatel OT701 ;) Superlicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

Ja inderdaad, er staat dat er wel een headset in zit, maar die zit er dus niet in. (en dat terwijl de verkoper bij de dixons nog GETJEKT heeft of alles er in zat) Maar goed, ik gebruik dat ding dus toch NOOIT (en er zijn vast wel mensen die het ook niet gebruiken) en dan is 40 euro beltegoed wel een leuke extra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is zeker waar alleen zou ik toch nog ff bij de dixons naar binnen stappen en ff om zo'n dingen te scoren, je hebt er tenslotte ook voor betaald en het staat op de doos. :)

Ik hoop alleen dat er wel snel een datakabel voor komt. een goed werkende dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Ik heb via google unlock code(master reset) maar het werkt niet.. iemand die wel gelukt is met deze code?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-05 05:42

PcManiaxx

ondertitel duh

Heb em gister ook aangschaft, ik vind het wel een geil dingetje :P

Maar waarom werkt dat wap nou toch niet? Ik word er echt moe van.
Het enige wat ie steeds zegt is: Geen reactie van netwerk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Welke provider heb je pcmaniaxx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

NL KPN :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb hetzelfde toestel maar dan telfort (goedkoper sms en gratis voicemail etc). Wap werkt gewoon met de standaard instellingen. KPN ondersteund zowiezo geen wap via gprs op prepay toestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Je meent het :( Gore afzetters :o

Is het misschien mogelijk met een datakabeltje en met de software van de Samsung site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

@PcManiaxx: Je instellingen staat zeker weten goed?

Bij mij staat er ook NL KPN (Hi Prepay) en bij mij stonden de instellingen automatisch goed.

WAP met GPRS, is dat niet i-mode? De X450 ondersteunt namelijk geen i-mode :>

[ Voor 26% gewijzigd door 4hp op 19-06-2004 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

4hp schreef op 19 juni 2004 @ 18:30:
@PcManiaxx: Je instellingen staat zeker weten goed?

Bij mij staat er ook NL KPN (Hi Prepay) en bij mij stonden de instellingen automatisch goed.

De instellingen zijn in orde. Is er niet een of andere manier om WAP aan te vragen, of denk ik te makkelijk :P

Maar lukt het niet met zo een datakabeltje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

4hp schreef op 19 juni 2004 @ 18:30:

Nee, dat is geen Imode => heeft totaal niets met elkaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

Misschien moet je WAP inderdaad activeren ofzo, ik zal eens proberen of ik kan wappen :)

Er is nog niet een datakabel voor de X450... :( IK wil er ook 1!

edit: wap werkt hier ook niet :'(
Vraag
Kan ik WAP'en met mijn Hi PrePay?

Antwoord
Je kunt met Hi PrePay geen gebruik maken van WAP. Wel kun je gebruik maken van Hi sms fun.

[ Voor 45% gewijzigd door 4hp op 19-06-2004 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Geen wap met KPN HI prepay? Wat een afzetterij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

4hp schreef op 19 juni 2004 @ 18:35:
Misschien moet je WAP inderdaad activeren ofzo, ik zal eens proberen of ik kan wappen :)

Er is nog niet een datakabel voor de X450... :( IK wil er ook 1!

edit: wap werkt hier ook niet :'(

[...]
Volgens mij is er toch echt een datakabel voor dit dingetje :)
Zie link: http://samsung.com/Produc...X450.asp?page=Accessories

Maar wat kan je allemaal met zo een datakabel doen? Kan je bijvoorbeeld plaatjes van internet halen en die dan uploaden naar je mobiel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Daar staat inderdaad een pc link kabel als accessorie maar deze kabel is gewoon niet tekoop op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

Ik ben aan het overwegen om een t100 kabel te halen, kan je leuke dingen mee doen :)
Maar, bestaat deze ook in USB uitvoering? COM is een beetje ouderwets :P

Met een goeie kabel kan je met dat GPRSblabla programma van Samsung waarschijnlijk plaatjes naar je phone sturen en ringtones moet ook mogelijk zijn. Maar of dit met de t100 kabel lukt, met GMS-Link schijnt het niet te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Laatst online: 09-05 11:36
Mijn vriendin heeft deze telefoon ook. Best een fijn ding, maar ze heeft er volgens mij erg veel voor betaald... €240,-

In de pricewatch kon ik 'm al niet vinden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

wow 240 euro? Prepaid pakket 129 euro(inclusief 40 euro beltegoed) + 10 euro unlock kost = 139 euro lol :P

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja zeg dat wel das veel geld voor die telefoon :/

@DjKim heb jij je tel al geunlocked dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4hp

4hp

*kuch * U******* kan je ook zelf doen als je een kabeltje hebt :) *kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghannes
  • Laatst online: 09-05 11:36
DJkim schreef op 20 juni 2004 @ 15:02:
wow 240 euro? Prepaid pakket 129 euro(inclusief 40 euro beltegoed) + 10 euro unlock kost = 139 euro lol :P
Ja ze had 'm al gekocht voordat ik 't wist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim

DJkim

Anoniem: 38778 schreef op 20 juni 2004 @ 17:10:
Ja zeg dat wel das veel geld voor die telefoon :/

@DjKim heb jij je tel al geunlocked dan ?
Nou ja ik ben naar GSM-CITY geweest hier in Rotterdam... eerst gebeld om zeker te weten en toen ik daar kwam, ze konden het unlocken maar duurde 2-3 dagen dus ik zou teruggaan. Unlocken was 10 euro en ik heb hier nog een unlock winkel(gsmdokter) maar die vraagt dan weer 16 euro.. dus ik wacht nog effe en volgende week naar gsm-city.

P.S

Ik heb er nog een datakabel van S300 liggen dus ik ga effe daarmee effe proberen.

[ Voor 8% gewijzigd door DJkim op 20-06-2004 17:56 ]

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan moet je wel eerst een kabel hebben ;)

Past die kabel van de S300 wel op de X450?
Pagina: 1 2 3 Laatste