Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 18:02:
Dan moet je wel eerst een kabel hebben ;)

Past die kabel van de S300 wel op de X450?
Ze passen zowiezo alleen ziet het binnenkant iets anders uit..

Bijvoorbeeld als je autolader wilt hebben koop een goedkope autolader voor A100 ofzo het past ook voor andere Samsung modellen..

Lucky Goldstar

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-10 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

WTF, had dat eerder gezegd gast :)

PcManiaxx gaat er morgen gelijk een halen >:)

• Blijepeen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-11 08:37
Btw bij de Primafoon is ie 129.95 met 40 euro beltegoed en natuurlijk met de 9 cent per sms. :)

• DJkim

DJkim

ja PCManiaxx ik zeg dat alle soort laders past voor Samsung modellen maar DATAKABEL NIET HE vergeet dat niet !!! En volgens mij had ik die autolader voor 4 euro gekocht bij MediaMarkt!

Lucky Goldstar

• 4hp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-11 13:21

4hp

Heeft de Mediamarkt ook de datakabel voor de t100 te koop? :)

• DJkim

DJkim

Ja ik denk het wel. ze hebben meeste oem kabels

Lucky Goldstar

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Die kabel past niet helaas.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Pff, dat word dus gewoon afwachten totdat die SPECIALE kabel in de schappen ligt. :'(

Verwijderd

PcManiaxx schreef op 20 juni 2004 @ 20:55:
Pff, dat word dus gewoon afwachten totdat die SPECIALE kabel in de schappen ligt. :'(
Der zal dan ook wel een speciaal prijsje aan vast zitten ook gok ik zo :'(

Is het nog gelukt met die S300 datakabel ??

Dat van die autolader is een goede tip :*)

• DJkim

DJkim

Mijn Datakabel voor S300 lag ergens anders en ik kan het pas woensdag ophalen dus dat wordt effe wachten.

Trouwens ik heb ergens gelezen over Samsung Datakabels... van buiten zien ze allemaal zelfde uit alleen ligging van bepaalde koper is iets anders... dus als je dat nou zelf kan veranderen dan heb je een goeie kabel lijkt mij alleen ben ik vergeten waar ik hem had gelezen :P

Lucky Goldstar

• 4hp

4hp

Heeft iemand heel misschien een schema van hoe de kabel er uit zou moeten zien :)

*pakt soldeerbout*

Mja de kabel is er nog niet dus een schema zal wel moeilijk te vinden zijn... Met de t100 kabel kan je iig u******* en heel misschien ook wel een paar andere dingen, maar dat check ik vanmiddag wel even.

Edit: Ik ben bij de Mediamarkt geweest, maar ze hadden daar geen t100 kabel, maar wel een s300 PCLink kabel. Heeft iemand enig idee of deze ook werkt op de x450, want ik heb die PCLink kabel voor de s300 (en de e710, v200) voor de zekerheid maar niet aangeschaft...

[ Voor 31% gewijzigd door 4hp op 21-06-2004 15:35 ]

Verwijderd

DjKim zou kijken of zijn Datakabel van een S300 werkt. :)

• Bor
  • Nu online

Bor

Voor zover ik weet werkt geen enkele kabel tot nu toe helaas (usenet berichten).

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Damn, ik moet gewoon dat kabeltje hebben, moet plaatjes downloaden :P

Btw, ik heb nog een vraagje: Is het mogelijk trillling in te stellen als je gebeld wordt?
Ik heb nu alleen met geluid. Maar soms hoor ik gewoon geen flikker als ik em in mijn zak heb en in een kroeg vol geschreeuw zit ;)

• 4hp

4hp

PcManiaxx schreef op 21 juni 2004 @ 17:59:
Damn, ik moet gewoon dat kabeltje hebben, moet plaatjes downloaden :P

Btw, ik heb nog een vraagje: Is het mogelijk trillling in te stellen als je gebeld wordt?
Ik heb nu alleen met geluid. Maar soms hoor ik gewoon geen flikker als ik em in mijn zak heb en in een kroeg vol geschreeuw zit ;)
Ja. Er zijn twee trilopties: "trillen", als je gebeld wordt dan hoor je geen beltoon maar dan trilt de telefoon alleen maar. De andere optie, "trillen+melodie", zorgt ervoor dat als je gebeld wordt de telefoon eerst drie keer trilt zonder betltoon en vervolgens na de drie keer trillen een beltoon af gaat spelen (zonder trillen). Je kan ook een beltoon zoeken die uitzichzelf trilt. Zoals "Hello" bv (Hi prepay)

• DJkim

DJkim

Nog geen datakabel gehaald ... nog geen tijd gehad hehe sorry

PCManiaxxx je kan het zo instellen dat het eerst trillt en daarna geluid gaat geven... anders je kan het ook in je ringtones stellen zodat ie trillt en geluid gaat produceren.

Lucky Goldstar

• 4hp

4hp

Bij stuntprijzen.net hebben ze de t100 kabel voor 12,50. Ik denk dat ik de kabel daar maar ga aanschaffen, zo duur is dat namelijk niet.

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

DJKim en 4hp: Bedankt! Wat een team mensen :>

Verwijderd

Ik heb het toestel ook.. bevalt goed. In de Hi doos zit inderdaad geen headset. Drukfoutje... als je met 0800-0507 belt zouden ze er eentje toesturen. (volgens kpn maar tot nu toe weet niemand er daar vanaf)

Verwijderd

Lekker handig is dat das net zoiets als een slagroom taart kopen en dan zit er geen slagroom op :( Wat kosten die datakabels bij de mediamarkt eigenlijk ?

• DJkim

DJkim

Datakabels bij Turkse of Pakistaanse winkels zijn goedkoopste! Als er iemand een werkende datakabel vindt, dan kun je beter naar dat soort winkels.... ik vertel het uit mijn eigen ervaring.

Bijvoorbeeld mini antenne voor Samsung en Motorola goedkoopst op internet 7 euro bij hun 4 euro. Unlocken elders 12-25 euro bij hun 10 euro.

P.S
Nog mijn S300 kabel niet geprobeerd!

Lucky Goldstar

• 4hp

4hp

Een datakabel voor de S300,E710,V200 (all in one PCLink kabel) bij de Mediamarkt kost 20 euro.

Ik heb Samsung ook meteen maar eens gemeeld :)
Geachte heer ****,

Op dit moment beschikken wij nog niet over de informatie over de release van de data-kit.

Uw dealer zal deze informatie als eerste ontvangen.

Met vriendelijke groet,
Samsung Fun Club
Dit was te verwachten natuurlijk maar it never hurts to try. :+

[ Voor 1% gewijzigd door 4hp op 22-06-2004 11:46 . Reden: Even wat typo's eruit halen :) ]

Verwijderd

Niet geschoten is altijd mis zeggen we maar.

Dat van die winkels is waar, ik heb voor men oude 3310 ook wel eens een kabel bij zo'n winkel gehaald. :)

• 4hp

4hp

DJkim schreef op 21 juni 2004 @ 23:42:
Datakabels bij Turkse of Pakistaanse winkels zijn goedkoopste! Als er iemand een werkende datakabel vindt, dan kun je beter naar dat soort winkels.... ik vertel het uit mijn eigen ervaring.
Idd, ik ben gisteren ook in zo'n winkel geweest en alles was wel goedkoper maar wat ik zocht hadden ze helaas niet :P

...

P.S
Nog mijn S300 kabel niet geprobeerd!
Please, het heeft haast :)

Verwijderd

Ik heb op de nieuwsgroepen gelezen dat

"De datakabel van de E700 werkt ook voor de X450"
en
"De datakabel van de E700 werkt ook voor de X600"

Weet iemand hier meer over ??
Als dit werkt zou het wel goed nieuws zijn ;)

• 4hp

4hp

Wow dat is goed nieuws! Die kabel is namelijk makkelijker te krijgen! Deze kabel is wel wat duurder... maar dat maakt niet uit :P Wie gaat het testen? >:)

Verwijderd

Ik weet dus nog niet of het werk, ik heb het alleen gelezen, kent toevallig niemand iemand met een E700 en een datakabel ? :)

Verwijderd

Haha kei leuk, ik heb dat ding al een maand geleden geunlockt met de T100 kabel _/-\o_

Helaas lukt het niet om plaatjes en ringtones over te zenden :/

• DJkim

DJkim

Hmmm ik ga nu naar die unlock boer om het te laten unlocken maar Blackbird als je weet waar je software kan downloaden dan kun je dat misschien effe mailen naar me? alleen link is genoeg.... donnykim@hotmail.com dan haal ik meteen datakabel van S300 en koop ik ook datakabel voor E700 :P ( kan ik vandaag nog terugbrengen als het niet werkt)

BVD

Lucky Goldstar

• 4hp

4hp

Kun je nu nog wel je oude simkaartje gebruiken?

Verwijderd

Cool :P ik hoop dat nu die datakabels ook nog werken dan gaat het helemaal goed komen :P

• 4hp

4hp

Kunnen jullie trouwens van mmscity.com MMSjes ontvangen? Als ik probeer een testmms te versturen met een plaatje, ringtone of achtergrond dan krijg ik wel een mmsje dat hij aan het ophalen is... Dan connect hij met het GPRS netwerk (dit heb ik al geactiveerd en instellingen staan goed :) kan namelijk wel MMSjes versturen en ontvangen van andere telefoons) en vervolgens duurt het even en dan komt er in het mms bericht te staan: ophalen mislukt :(

• DJkim

DJkim

Over die code... het lijkt alsof ik simlock van KPN heb weggehaald en Simlock van T-mobile erop gezet heb...

Je moet 4 fasen doorlopen bij die unlock gedoe en laatste was die van invullen van 8 cijfers (8x0) maar die pakt weer niet.. 4hp enige idee?

Ik denk zelf als ik nu master reset doe dan is die ook weg misschien maar ik ga weer verder testen. ;)

Het is originele datakabel van S300.... maar het gaat meer om of connector past dus ik denk dat andere OEM kabels geen problemen moeten geven..

[ Voor 17% gewijzigd door DJkim op 23-06-2004 16:48 ]

Lucky Goldstar

• 4hp

4hp

Je moet je telefoon opnieuw resetten, flashen en unlocken als je weer wilt bellen met je KPN simkaartje... Op het forum stond dat dit inderdaad ging gebeuren, had je eventjes verder moeten lezen :)

Als je iets nodig hebt kun je mailen.

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Als ik dit alles hoor over wat er kan gebeuren en dat unlockgedoe, dan wacht ik toch liever de Oficiele kabel af voor de X450 :)

Ik heb geen verstand van dat unlockgebeuren :P

• DJkim

DJkim

ja ik ben nog bezig om nieuwe barton-mobile in mijn mobo te zetten maar als ik beetje klaar mee ben dan ga ik verder testen of anders ga ik proberen het te unlocken via software en datakabel van S300..

Lucky Goldstar

• 4hp

4hp

Ik heb net mijn bestelling gewijzigd :) Ik bestel nu een S300 kabel in plaats van de t100 kabel. Hopen dat ook deze het doet. Als het unlocken het niet doet is het jammer, want plaatjes en ringtones kunnen overzenden is op het moment even belangrijker! :)

Als je naar nl.samsungmobile.com gaat moet je even een accountje aanmaken en ff registreren. Hiermee krijg je punten waarmee je beltonen, screensavers en achtergronden kan downloaden voor op je telefoon. :)

[ Voor 30% gewijzigd door 4hp op 23-06-2004 17:45 . Reden: ff iets toevoegen :) ]

• DJkim

DJkim

Mijn computer is dood... :( Ik zat met Barton Mobile te spelen toen kleine vonkje in mijn 300W voeding en hij doet geen reet meer :( dat wordt Zaterdag dat ik nieuwe mobo ga halen.. gelukkig nog een notebook misschien dat ie hiermee wel lukt...

Lucky Goldstar

• DJkim

DJkim

Hey het werkt... mijn telefoon is helemaal simlock vrij.. getest met 3 simkaarten van Hi,T-mobile en Orange. Ze werken allemaal goed zonder dat ze sim password gaat vragen.

:P ik heb iets gedaan dat het helemaal ging unlocken dus code werkt alleen op andere manier moet je gebruiken.

Mag ik nou het hier posten of niet.. over die codes? Anders ga ik mailtje terug sturen als request meer dan 10 mensen zijn... tot nu toe heb ik van 3 mensen mailtjes gehad.

P.S

C.Slim ik heb geprobeerd om die twee software via S300 mijn X450 te benaderen...

Eerste software zegt dat mijn MSCOMM32.OCX mist maar heb geen tijd om het uit te zoeken.

En tweede software pakt elke keer verkeerde com poort dus ik weet nog niet of het wel of niet werkt :P maar code werkt voor zeker

Update

Die code werkt maar 90% heel vreemd vind ik dat.... Ene keer pakt ie alle 3 simkaarten zonder probleem en andere keer moet ik weer die Simunlock password ofzo intoetsen maar ik weet nu hoe ik van ene naar andere simkaart moet springen.. en ja misschien is het toch beter om via software helemaal te gaan unlocken.

[ Voor 44% gewijzigd door DJkim op 24-06-2004 01:06 ]

Lucky Goldstar

• 4hp

4hp

* 4hp hoopt dat het met de s300 nog steeds wil

Anders los een t100 kabel aanschaffen?

Verwijderd

Check je mail :/

[ Voor 152% gewijzigd door intoxicated op 26-06-2004 18:27 ]

Verwijderd

Ik krijg de melding no match?

Verwijderd

Me broertje heeft em. Best vet, alleen he can't beat motorola V525 :P

• 4hp

4hp

Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 15:57:
Me broertje heeft em. Best vet, alleen he can't beat motorola V525 :P
Smaken verschillen gelukkig :) Ik heb er ook serieus over nagedacht om de Motorola aan te schaffen maar heb toch voor de Samsung te kiezen omdat ik hem mooier vind. Ook boeit het me niet of er een camera in zit, want te kwaliteit is meestal toch om te huilen :P

• DJkim

DJkim

:) hehe precies ik had hiervoor E700 gehad en foto kwaliteit was echt om te huilen maar goed binnenkort 1.3MP camerafoons :) en mijn computer is officieel dood verklaard dus ik moet effe mijn tijd erin steken maar verder over code... lol wat is simlock password? weet iemand het antwoord? :P Als ik hem via code personalize dan blijft het goed werken met desbetreffende sim .. maar verder ook niet...

Hey 4hp als je wilt, voeg me effe toe aan je msn.. donnykim@hotmail.com!

Lucky Goldstar

• DJkim

DJkim

Ik ben terug.. hele avond bezig geweest met mijn nieuwe mobo... 115 euro naar klote :P

Ik ga vannacht nog effe met die kabel en softwares uitproberen en ook met codes... :P

S300 kabel werkt nog steeds goed om ringtones en plaatjes te uploaden :)

Lucky Goldstar

• 4hp

4hp

Ik wil mijn S300 kabel :)

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik vraag me nog steeds wat af. IS het ook mogelijk om via SMS plaatjes naar elkaar te versturen? Een vriend van mij heeft een iets nieuwere samsung, maar we krijgen met geen mogelijkheid een mooi achtergrondje toegevoegd :o

Dit moet toch wel mogelijk zijn? Wappen kan bij mij nou eenmaal niet en een kabel voor de SGH-X450 is helaas nog niet uit.

• 4hp

4hp

Met de S300 kabel kun je plaatjes uploaden. Via SMS kun je geen mooie plaatjes toevoegen... Met MMS daarentegen kan het WEL! Dus probeer dat maar eens :)

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik durf het bijna niet te vragen, maar zou iemand misschien een animatie of achtergrond kunnen MMS-en naar mij? Ik zou wel heel graag willen kijken of ie uberhaupt achtergronden kan ontvangen :X

• DJkim

DJkim

Dat kun je toch zelf sturen? :P

Lucky Goldstar

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Hoe bedoel je zelf sturen? :D

Ik kan geen achtergronden of ringtones ontvangen via WAP.

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Kijk eens wat ik hier net vind: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...3980&item=6303989980&rd=1

Is dit echt? Ik zie dat het ook voor de X450 is. :)

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:29

sapphire

Die-hard pruts0r

In he begin van dit topic las ik dat er behoefte was aan pics van deze foon, dus als iemand nog een bepaald iets wil zien geef ff een gil van welke kant oid dan maak ik er ff 1 :)

Gabriël AM5

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 09:49
Ik heb een probleem met mijn nieuwe toestel. Zodra ik op het i (WAP) knopje druk (heb Hi Prepay), krijg ik de foutmelding dat er geen reactie is van het netwerk.

Heeft iemand een idee?

edit:

Ben beetje dom en zit niet goed te kijken. Het gaat dus om WAP.

[ Voor 23% gewijzigd door LollieStick op 26-06-2004 18:13 ]

• Bor
  • Nu online

Bor

Hi Prepay ondersteund toch helemaal geen imode met dit toestel of heb ik dat mis?

• Bor
  • Nu online

Bor

PcManiaxx schreef op 26 juni 2004 @ 17:11:
Kijk eens wat ik hier net vind: http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...3980&item=6303989980&rd=1

Is dit echt? Ik zie dat het ook voor de X450 is. :)
Dat is volgens mij gewoon de oude kabel die het dus niet met de x450 doet.

• LollieStick
Bor_de_Wollef schreef op 26 juni 2004 @ 18:06:
Hi Prepay ondersteund toch helemaal geen imode met dit toestel of heb ik dat mis?
Je hebt gelijk, het gaat om WAP. Zit beetje dom te lezen ;)

edit:

En ik heb ook al gezien dat het niet kan met Hi Prepay :(

[ Voor 28% gewijzigd door LollieStick op 26-06-2004 18:20 ]

• DJkim

DJkim

Er zijn 2 dingen die ik graag effe met jullie willen meedelen :P

1. Voor unlocken moet je dus eigenlijk T100 kabel gebruiken.
2. Voor ringtones en plaatjes uploaden kun je best S300 kabel gebruiken ( iemand die kabel had gehaald heeft plaatjes en ringtones hiermee geupload)

Lucky Goldstar

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

DJkim schreef op 26 juni 2004 @ 18:45:
Er zijn 2 dingen die ik graag effe met jullie willen meedelen :P

1. Voor unlocken moet je dus eigenlijk T100 kabel gebruiken.
2. Voor ringtones en plaatjes uploaden kun je best S300 kabel gebruiken ( iemand die kabel had gehaald heeft plaatjes en ringtones hiermee geupload)
En dat uploaden is gewoon van je pc naar je mobiel? :D
IS het mogelijk om plaatjes van internet te halen, die te resizen en ze naar je mobiel te uploaden?

Dan haal ik maandag wel zo een S300 kabel.

Edit: Iedereen weet dus onderhand wel dat je met Hi Prepaid niet kan Wappen.
Maar als ik nou een nieuw simkaartje koop van bijvoorbeeld Telfort en dit in mijn mob plaats..... is het dan wel mogelijk om te wappen?

[ Voor 16% gewijzigd door PcManiaxx op 26-06-2004 18:49 ]

• LollieStick
Dat is best een goeie, hier in de buurt kan ik nergens samsung datakabels krijgen. Ik zal maandag eens in Groningen kijken of daar iets te vinden is. Zijn er misschien mensen die in Groningen wonen en weten waar ik zo'n kabel kan kopen (S300)?

[ Voor 3% gewijzigd door LollieStick op 26-06-2004 19:13 ]

• Bor
  • Nu online

Bor

Voor ringtones en plaatjes uploaden kun je best S300 kabel gebruiken ( iemand die kabel had gehaald heeft plaatjes en ringtones hiermee geupload)
Wat is de bron? Ik hoor namelijk overal dat dit helemaal niet werkt.

• DJkim

DJkim

Ik heb net een waarschuwing van moderator gehad omdat ik het woord unlock gebruikte en zei dat mensen mij konden mailen.. :? maar goed als je effe deze topic beetje goed door leest dan kun je ook zelf achter die codes komen en ik ga voorlopig niks over code posten. Ik heb ook effe mailtje gestuurd naar bemiddeling bij T.net dus effe afwachten.

Lucky Goldstar

Verwijderd

Ja ook ik heb een waarschuwing, stom van me natuurlijk. Ik had even de faq goed moeten doorlezen... mijn excuses!

Maarja genoeg over unlocken, ik hoop dat er een goede kabel komt waarmee je alles kan doen. En dan voornamelijk plaatjes en ringtones uploaden naar je mob.

Bij het pakket van de samsung site zelf zitten hele mooie plaatjes en dit is gewoon gratis te downloaden.

Verwijderd

sapphire schreef op 26 juni 2004 @ 17:54:
In he begin van dit topic las ik dat er behoefte was aan pics van deze foon, dus als iemand nog een bepaald iets wil zien geef ff een gil van welke kant oid dan maak ik er ff 1 :)
Een paar home made pic doen het altijd goed niet van die winkel foto's die je op elke website tegenkomt die vrijstaand gemaakt zijn >:)

Verwijderd

Lol op het zelfde moment gepost gewoon :D en dan ook op dit tijdstip :Y)

• DJkim

DJkim

BTW hoe maken jullie screensaver? ik vind screensaver toch beter dan om zomaar een plaatje erop te zetten.

Plaatje kun je altijd via Ifranview resizen en andere bestand type kiezen en erop gooien...

Lucky Goldstar

Verwijderd

@ [Ant]Blackbird Jah volgens mij heeft iedereen voetbal gekeken :P

Weten jullie trouwens of je met de X450 ook een sms response kan krijgen dat de ontvanger het ook daad werkelijk heeft ontvangen, op mijn oude nokia 3310 kon ik dit namelijk doen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 01:20 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 01:20:
@ [Ant]Blackbird Jah volgens mij heeft iedereen voetbal gekeken :P

Weten jullie trouwens of je met de X450 ook een sms response kan krijgen dat de ontvanger het ook daad werkelijk heeft ontvangen, op mijn oude nokia 3310 kon ik dit namelijk doen :)
Ja "bericht ontvangen" en "bericht verzonden". Ik denk het niet...

Ik mis infrarood trouwens best erg op dit toestel. Hoef je niet met die kabels te klooien die vaak niet echt goed werken.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2004 01:28 ]

Verwijderd

Das nu dus dan wachten op een goede kabel die echt voor de X450 is :+

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Maar waarom duurt dat zo lang, het is maar een kabeltje :P

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-11 17:49

Korakal

Up up up!

DJkim schreef op 27 juni 2004 @ 00:39:
Ik heb net een waarschuwing van moderator gehad omdat ik het woord unlock gebruikte en zei dat mensen mij konden mailen.. :?
In dat mailtje staat ook dat je voor uitleg over de policy de FAQ kan raadplegen, blijkbaar heb je dat niet gedaan als je nog steeds niet weet waar het over gaat.
Dan nu maar voor de duidelijkheid en voor iedereen:

Informatie geven en vragen over unlocken is niet toegestaan op het forum. Voor de crew is het namelijk onmogelijk te controleren of unlocksoftware via de flashmethode werkt of op de legale manier namelijk via het berekenen van de unlockcode.
Omdat de crew niet de testmogelijkheden heeft is er binnen Internet & Telefonie besloten het unlocken als vanouds niet toe te laten.

• DJkim

DJkim

Korakal schreef op 27 juni 2004 @ 12:11:
[...]

In dat mailtje staat ook dat je voor uitleg over de policy de FAQ kan raadplegen, blijkbaar heb je dat niet gedaan als je nog steeds niet weet waar het over gaat.
Dan nu maar voor de duidelijkheid en voor iedereen:

<span style="color:blue; font-weight:bold">Informatie geven en vragen over unlocken is niet toegestaan op het forum. Voor de crew is het namelijk onmogelijk te controleren of unlocksoftware via de flashmethode werkt of op de legale manier namelijk via het berekenen van de unlockcode.
Omdat de crew niet de testmogelijkheden heeft is er binnen Internet & Telefonie besloten het unlocken als vanouds niet toe te laten.</span>
Nee ik heb faq wel goed doorgelezen en maar als je E700 topic had doorgenomen daar was Master Reset code van Samsung die als het ware unlock code werkt en het gaat hierom bijna zelfde code maar die dan voor 50% werkt. Ik zou zowiezo niet posten of iets noemen als het illegaal was. En misschien had ik slim moeten spelen..Maar goed ik zal geen woord meer meppen over unlock code O-)

[ Voor 4% gewijzigd door DJkim op 27-06-2004 13:04 ]

Lucky Goldstar

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Leuk dingetje, maar ik het toch nog iets op aan te merken.
Als ik gebeld word dan doe je dat klepje open en er wordt dan gelijk verbinding gemaakt. Is het niet mogelijk om eerst op dat groene knopje te drukken?

Er zijn weleens mensen die ik gewoon niet spreken en dan wordt de hoorn gelijk opgenomen. Is dit uitschakelen?

• Bor
  • Nu online

Bor

Check de manual. Je hebt een optie om de telefoon met zowel een het openen van de shell op te nemen als met het groene telefoon knopje.

Verwijderd

Bij mij is dat standaard niet het geval!? Dat viel me namelijk ook op, dat dat erg lastig is soms. Soms wil je eerst weten wie je belt.

Verwijderd

Dat is het nadeel dat er geen 2e display in de telefoon zit zodat je kan zien wie er nou eigenlijk belt. :(

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2004 01:30 . Reden: Typo ]

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Heb het nu al opgelost. Nu kan je zien wie er belt en als je diegene niet wilt spreken annuleer je em simpelweg met het rode knopje.

Ik kwam in Telefoonopties > Extra Instelllingen > Klepje Actief (dit moet uitgevinkt worden)

Verwijderd

sapphire schreef op 26 juni 2004 @ 17:54:
Om het topic maar weer ff wat actiever te maken ;) Sapphire ga jij nog foto's posten ?? ;)

Verwijderd

Weet iemand trouwens of er ook iets is om van de antene af te komen dat je laat maar zeggen alleen zo'n bolletje krijgt ?? :)

• 4hp

4hp

Antenne zou je wel kunnen veranderen lijkt me.

Ik heb een week geleden een S300 kabel gekocht en het werkt! Plaatjes en ringtones overzenden gaat geweldig :)

• Bor
  • Nu online

Bor

De s300 kabel werkt wel? Welke software gebruik je voor de plaatjes en ringtones? Kun je ook data in de organiser pompen?

• 4hp

4hp

Ik gebruik daarvoor het programma die je op de samsungsite kan downloaden: EasyGPRS. En je kan ook smsjes versturen en telefoonnummers regelen en ook je organizer up to date houden :)

• Bor
  • Nu online

Bor

Dus een s300 kabel is voldoende (en waarschijnlijk hetzelfde als de toekomstige x450 kabel) ? Waar heb je hem gekocht en wat kost ie?

Kun je ook java games in de telefoon zetten?

[ Voor 16% gewijzigd door Bor op 03-07-2004 10:45 ]

Verwijderd

ik heb gister de samsung x450 van hi prepay gekocht, daarbij zeggen ze dat je er een beltoon van sensation erbij krijgt en een screensaver van sensation. Die beltoon heb ik gevonden, maar heeft iemand enig idee waar de sensation screensaver staat of waar je hem kan activeren? alvast bedankt :)

• Bor
  • Nu online

Bor

Heb je al bij de achtergrond instellingen gekeken? Waarschijnlijk is het gewoon een plaatje. Een screensaver is namelijk totaal niet nuttig bij een clamshell telefoon.

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 03 juli 2004 @ 11:00:
Heb je al bij de achtergrond instellingen gekeken? Waarschijnlijk is het gewoon een plaatje. Een screensaver is namelijk totaal niet nuttig bij een clamshell telefoon.
staat hij niet tussen :| alleen als je hem aanzet zie je sensation letter voor letter voorbijkomen maar weet niet of ze dat een screensaver noemen en het lijkt niet zo als het op de doos staat afgebeeld.

• Bor
  • Nu online

Bor

Ah, daar heb ik een lame telfort animatie staan. Kun je die uberhaubt makkelijk zelf aanpassen? Ik vrees voor je dat ze dit wel bedoelen.

Verwijderd

Ander vraagje ;)
Wat is nou precies het verschil tussen de com kabel en de usb kabel
voordelen, nadelen? :?
Weet welke is nou het beste kan nemen

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01:21
Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 22:45:
Ander vraagje ;)
Wat is nou precies het verschil tussen de com kabel en de usb kabel
voordelen, nadelen? :?
Weet welke is nou het beste kan nemen
com is traag maar kan ook op pc's zonder usb werken (als die er uberhaupt nog zijn 8)7 )

usb daarintegen is veel sneller en makkelijker (pc pakt automatisch de telefoon op)

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 03 juli 2004 @ 10:33:
Dus een s300 kabel is voldoende (en waarschijnlijk hetzelfde als de toekomstige x450 kabel) ? Waar heb je hem gekocht en wat kost ie?

Kun je ook java games in de telefoon zetten?
Wat heeft die kabel nou gekost dan? en kan je nou alle opties van je telefoon nou gebruiken dus ook games uploaden ??.

Is er trouwens nog verschil tussen de X450 van KPN of van Telford buiten dat sensation spul? Volgens mij stond in dit topic iets van dat je wat met de KPN niet kon en de Telford wel. ik zie het niet zo snel staan maar zal nog ff kijken of ik het kan vinden wat het was. :)

• Bor
  • Nu online

Bor

Met de kpn versie heb je geen wap maar met de telfort versie wel?

• 4hp

4hp

Telfort kan wel wappen en met Hi Prepay kan je dat niet.
Bij Hi Prepay krijg je wel 25 euro meer beltegoed :)
De kabel voor de s300 heeft me 15 euro gekost, niet zo duur dus :P Weet iemand al hoe je Javagames verstuurd?

• Bor
  • Nu online

Bor

Hoeveel beltegoed krijg je bij Hi dan?

Verwijderd

Bor_de_Wollef schreef op 04 juli 2004 @ 11:38:
Hoeveel beltegoed krijg je bij Hi dan?
40 euro :P

Maar ik had weer een vraag ( kan een quiz beginne :P )
Je kunt datakabels krijgen met software, met alleen drivers of alleen kabel

Wat kan ik het beste nemen?, er zit wel een groot prijsverschil tussen :(

Verwijderd

4hp schreef op 04 juli 2004 @ 11:07:
Telfort kan wel wappen en met Hi Prepay kan je dat niet.
Bij Hi Prepay krijg je wel 25 euro meer beltegoed :)
De kabel voor de s300 heeft me 15 euro gekost, niet zo duur dus :P Weet iemand al hoe je Javagames verstuurd?
waar heb je die datakabel gekocht, als ik dat mag weten? :*)

• Bor
  • Nu online

Bor

Verwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 11:50:
[...]

40 euro :P

Maar ik had weer een vraag ( kan een quiz beginne :P )
Je kunt datakabels krijgen met software, met alleen drivers of alleen kabel

Wat kan ik het beste nemen?, er zit wel een groot prijsverschil tussen :(
Ik dacht dat je de software direct van www.samsung.com kon downloaden (easygprs).

Verwijderd

4hp schreef op 04 juli 2004 @ 11:07:
Dat valt wel mee Is dat nog een speciaal type? USB/COM
En bij welke winkel is die datakabel gehaald?

Heeft iemand het al wel voor elkaar om met die S300 kabel games te versturen en ook belangrijk hoe doe je dat :)

Verwijderd

Weten jullie trouwens hoe het zit met deze kleurtjes ik kwam het tegen in de flash file op de samsung site, kun je die zo los kopen of weet iemand hier wat van?

ff de 3 voorbeelden.

Mist blue
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bijst211/1.JPG

Beige Silver
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bijst211/2.JPG

Metallic Silver
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~bijst211/3.JPG

• 4hp

4hp

Mijn kabel komt van stuntprijzen.net, 15 euro :)
Frontjes zijn niet verwisselbaar, dus lijkt me onmogelijk om die kleuren te krijgen (behalve als je het zelf gaat verfen)
Pagina: 1 2 3 Laatste