Hey het werkt... mijn telefoon is helemaal simlock vrij.. getest met 3 simkaarten van Hi,T-mobile en Orange. Ze werken allemaal goed zonder dat ze sim password gaat vragen.

ik heb iets gedaan dat het helemaal ging unlocken dus code werkt alleen op andere manier moet je gebruiken.
Mag ik nou het hier posten of niet.. over die codes? Anders ga ik mailtje terug sturen als request meer dan 10 mensen zijn... tot nu toe heb ik van 3 mensen mailtjes gehad.
P.S
C.Slim ik heb geprobeerd om die twee software via S300 mijn X450 te benaderen...
Eerste software zegt dat mijn MSCOMM32.OCX mist maar heb geen tijd om het uit te zoeken.
En tweede software pakt elke keer verkeerde com poort dus ik weet nog niet of het wel of niet werkt

maar code werkt voor zeker
Update
Die code werkt maar 90% heel vreemd vind ik dat.... Ene keer pakt ie alle 3 simkaarten zonder probleem en andere keer moet ik weer die Simunlock password ofzo intoetsen maar ik weet nu hoe ik van ene naar andere simkaart moet springen.. en ja misschien is het toch beter om via software helemaal te gaan unlocken.
[
Voor 44% gewijzigd door
DJkim op 24-06-2004 01:06
]