Toon posts:

[XP] CD in verkenner refresht niet.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de computer opstart en een CD in de CD speler doe, dan staat deze keurig met het juiste pictogram in Deze Computer. Kan de CD ook gewoon opstarten enzovoort.

Vervolgens haal ik de CD er uit en doe er een nieuw CD-tje in. Ik ga weer naar Deze Computer, maar bij de CD ROM drive wordt nog steeds het oude pictogram van de vorige cd weergegeven. Ook als ik refresh. Als ik de cd wil verkennen, dan zie ik gewoon de bestanden die er op horen te staan.

Ik wil allen dat het juiste pictogram in Deze Computer komt te staan.

Kan iemand hier mij mee helpen????

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• NaZGuLL
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

NaZGuLL

Capo di Tutti Capi

Een erg origineel antwoord. Namens de topicstarter bedank ik je voor je bijdrage. Dit soort antwoorden, in zekere mate begrijpelijk, zijn toch niet vriendelijk jegens mensen met zo'n probleempje. Het maakt ze enkel maar kopschuw. Minder moeite had het geweest de oplossing te geven en dan daarbij te vermelden hoe deze persoon ook nog zelf het antwoord had kunnen achterhalen.

Ik verheug mij nu al op het moment dat ik jou ook zo'n gouden tip kan geven.... })

Proberen jullie deze maar eens (WinXP), regedit:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Cdrom

en dan de "DWORD Value" van AutoRun op 1 zetten.

[ Voor 21% gewijzigd door NaZGuLL op 18-04-2004 12:22 ]

I've seen things you people wouldn't believe, a P4 on fire at Mach2. I watched DDR-memory glitter in the dark. All those moments will be lost in time, like money down the drain. Time to spend.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-05 15:06

n00bs

Het is weer Zomer!

Tja leuk antwoord voor de TS, maar in geen enkel van dit topic staat het verlossend antwoord op zijn vraag.

Persoonlijk zou ik het antwoord ook wel willen weten...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je problemen hebt met (een reactie in) een topic - plaats dan een topic report of post in Schop een Modje - ga niet hier elkaar zitten aanvallen aub :)

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:06

Zerora

Ik Henk 'm!

Je kan mischien proberen om F5 in te drukken bij de "tweede" cd. dan zo hij hem moeten refreshen.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09-05 15:06

n00bs

Het is weer Zomer!

Zerora schreef op 17 april 2004 @ 22:28:
Je kan mischien proberen om F5 in te drukken bij de "tweede" cd. dan zo hij hem moeten refreshen.
Tja als het leven zo makkelijk zou zijn :z :)
Pagina: 1