Cd erin --> vorige cd herkenning?

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Topicstarter
Ik heb een acer 52x cdrom en win xp. Nu is een beetje vaag bezig in bijv. deze computer. Als ik bijv. eerst een cd-tje van nero erin doe en daarna een cd-tje van Msi , dan pakt ie gewoon de info die op de vorig cd stond. Als ik dan op dat cd-tje klik dan zie ik ook de inhoud van de vorige cd. Heel vaag. Is dat soms een xp prob? Kan ik dit oplossen met nieuwe firmware? Als dat al bestaat voor een cd-rom. :?

Raku

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:02

Reptile209

- gers -

Ik had zoiets met een 50x AOpen: CD'tje wisselen en het 'label' in explorer bleef hetzelfde (+ een supertrage access). Teruggebracht en de nieuwe doet het prima.

Zo scherp als een voetbal!

• MRic3
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-05 06:42

MRic3

Of praat ik weer poep?

druk F5 voor refresh... :? :? :?

If the world didn't suck, we would all fall off!!!

Verwijderd

Ik heb nog een ander probleem, dat veel meer irriteert, iedere keer als ik een cd gebrand heb met men Plextor 24/10/40, dan kan ik daarna men writer, noch men cd-rom accessen, hij zegt gewoon dat er geen schijf in zit, of dat de schijf leeg, als ik reboot is dit weer opgelost, iemand eenoplossing?

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem als Metonic. Draai windows 98. F5 drukken helpt niet.
DvD-speler Pioneer 105S 16x40

• Jhojo270
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-12-2025
Komt vaker voor dat de CD-romspeler niet goed doorgeeft aan het besturingssysteem dat hij van CeeDee gewisseld heeft, idd het vervangen van de CD-Romspeler is een oplossing, maar vind het maar raar dat het best vaak voorkomt... :?

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Topicstarter
ik moet eerst de cd er weer uit doen , dan refreshen , dan cd erin , daarna weer refreshen

Raku

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-04 11:12

Gutteguttegut

CEO of TFD

Ik ken dit probleem en heb er nog geen oplossing voor kunnen vinden...ook niet op de microsoft website. Bij werkt het het best als ik het volgende doe: Deze computer->rechtermuis knop op cd-rom drive->eject (of verbreken oid).
Als ik er dan weer een nieuwe in doe werkt het meestal wel.

The birds turned into The Flying Dutchmen!

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

[topic=331522/1/100]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.