[WinXP] Probleem met wisselen CDROMs

Pagina: 1
Acties:

• Scally
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-05 15:36

Scally

Ik geloof dat ie het doet?

Topicstarter
Probleempje in XP: Als ik een CDROM gebruik, en vervolgens die CDROM er weer uithaal en ik doe er een andere in, dan laat ie nog steeds de inhoud van de vorige zien, complete mappenstructuur enz. Natuurlijk zijn die mappen niet te benaderen, er zit immers een andere CD in.
Normaal gesproken druk ik dan ff op F5, en refresh klaar is Kees. Helaas helpt dit niet, de verkenner opnieuw opstarten ook niet.
Vaak doe ik dan die CD maar in m'n writer om de inhoud te zien.
Irritant probleempje :( is dit, vraag me af of er meer mensen zijn die dit hebben.

...Y la tierra se hace mi trono... [Pentium 4 Northwood 2 Ghz, WinXP, 512MB PC133, HITACHI 250 GB@7200RPM] <-- ingesteld in 2001 lol

• Scally
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-05 15:36

Scally

Ik geloof dat ie het doet?

Topicstarter
Echt niemand een idee? :'(

...Y la tierra se hace mi trono... [Pentium 4 Northwood 2 Ghz, WinXP, 512MB PC133, HITACHI 250 GB@7200RPM] <-- ingesteld in 2001 lol

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem, en ik heb het hier al vaker gelezen dus je bent niet de enige. ;)
Ik heb het alleen bij mijn cd-rom (slave) en niet bij mijn brander (master).
Wat wel helpt is rechtsklikken op je cd-rom en dan eject, als het laadje openstaat moet je op die driveletter klikken zodat 'ie vraagt om een cd, dan dus de andere cd erin stoppen en weer dichtdoen, dan word 'ie wel gerefreshed. :)