Het grote iPod Mini Topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.018 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 22:28:
[...]

Hoeveel heb je dan voor de mini betaald.. Heb je er veel winst mee gemaakt, om hem via IA te kopen?
Ik heb 285 EUR betaald all inclusive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ik totaal met CoolElectronics 299€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 23:05

knopper

Sander Knopper

-Skyhawk- schreef op 13 juni 2004 @ 17:41:
[...]

Die status pagina gaf me bar weinig info. en tracker status werkte niet bij mij. :?
Dus af en toe emailen met die mensen van Coolelectronics,
Precies, dat heb ik ook. Vervolgens heb ik ook een mailtje verstuurd en toen gaf men aan mijn geld al binnen te hebben..... Beetje raar allemaal, zal binnenkort nog maar eens mailen of ze hem al verzonden hebben.

Wat is het nut van een status tracker als deze niet wordt gebruikt... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
nog 1 ding...
wordt de ipod als een externe hdd gezien door xp?

ff de startpost doorgespit en heb het antwoord al :/

ps,
ik heb iTunes gedownload maar wat kan ik ermee ism de ipod mini?
kan ik daarmee syncen? ( iTunes is makkelijk te gebruiken (Y))
( nog 2 maanden :P, en dan kan ik mijn ipod mini en itunes gebruiken :) , nu maar ff een muziek collectietje uitbreiden )

@Workum ,
ik ga dit ook doen , en je kunt een omvormer kopen of je kunt hem via je pc opladen :)

[ Voor 98% gewijzigd door k5052 op 14-06-2004 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga van de zomer naar Amerika dus ik ga ff zo'n Ipod mini op de kop tikken :D.
Maar hoe zit dat met de stroom. Hoe laad ik hem dan op?
Moet ik dan een omzetter kopen ofzo, zodat de Amerikaanse 110 volt, naar 230 wordt omgezet?
Wie kan mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 21:10:
Ik ga van de zomer naar Amerika dus ik ga ff zo'n Ipod mini op de kop tikken :D.
Moet ik dan een omzetter kopen ofzo, zodat de Amerikaanse 110 volt, naar 230 wordt omgezet?
Wie kan mij helpen?
Je kan jezelf helpen door het topic door te lezen. Het is hier al meerdere keren aan bod gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersook
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-07 17:09

supersook

Professioneel prutser

kenny89 schreef op 14 juni 2004 @ 15:52:
nog 1 ding...
wordt de ipod als een externe hdd gezien door xp?

ff de startpost doorgespit en heb het antwoord al :/

ps,
ik heb iTunes gedownload maar wat kan ik ermee ism de ipod mini?
kan ik daarmee syncen? ( iTunes is makkelijk te gebruiken (Y))
( nog 2 maanden :P, en dan kan ik mijn ipod mini en itunes gebruiken :) , nu maar ff een muziek collectietje uitbreiden )

@Workum ,
ik ga dit ook doen , en je kunt een omvormer kopen of je kunt hem via je pc opladen :)
Na het installeren van de ipod drivers kun je standaard in iTunes syncen met je iPod(-mini). Je kunt dan kiezen voor auto-sync (al dan niet volledig) of manual sync. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 21:10:
Wie kan mij helpen?
Fout, dat dacht ik dus ook toen ik de afgelopen 3 weken in de US was. Ik heb 3 Mac Stores bezocht (New York, Atlanta en Baltimore) en ik kreeg drie keer hetzelfde antwoord;

Levering pas eind juni en de wachtlijsten lopen op tot gemiddeld 100 man per winkel en ze verwachten er amper 50 binnen te krijgen.

Dus als gewoon langslopende toerist vrees ik dat je zelfs over een maandje of 2 nog steeds pech hebt. En ze mochten ook geen showmodel verkopen, elke winkel heeft er namelijk al 10. 5 waar je mee mag spelen en 5 in de etalage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

keldon schreef op 16 juni 2004 @ 00:53:
[...]

Fout, dat dacht ik dus ook toen ik de afgelopen 3 weken in de US was. Ik heb 3 Mac Stores bezocht (New York, Atlanta en Baltimore) en ik kreeg drie keer hetzelfde antwoord;

Levering pas eind juni en de wachtlijsten lopen op tot gemiddeld 100 man per winkel en ze verwachten er amper 50 binnen te krijgen.

Dus als gewoon langslopende toerist vrees ik dat je zelfs over een maandje of 2 nog steeds pech hebt. En ze mochten ook geen showmodel verkopen, elke winkel heeft er namelijk al 10. 5 waar je mee mag spelen en 5 in de etalage.
Ik heb de Mac Store in New York bezocht en kreeg ook hetzelfde antwoord. Ze vertelde dat het nog wel een half jaar kon duren voordat de wachtlijsten weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Ik ben er inmiddels eentje via Ebay aan het regelen, gemiddeld zo rond de $300 en met shipping erbij kom je dan tussen de 260-290 euro uit, vind ik nog wel te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
keldon schreef op 16 juni 2004 @ 14:46:
Ik ben er inmiddels eentje via Ebay aan het regelen, gemiddeld zo rond de $300 en met shipping erbij kom je dan tussen de 260-290 euro uit, vind ik nog wel te doen.
vergeet t maar...

300 dollar is 250 euro
shipping meestal 25 euro

maarr ik heb er nog geen ene weg zien gaan voor minder als 300 euro! excl. shipping

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Phusebox schreef op 16 juni 2004 @ 14:57:
[...]

vergeet t maar...

300 dollar is 250 euro
shipping meestal 25 euro

maarr ik heb er nog geen ene weg zien gaan voor minder als 300 euro! excl. shipping
Erm, dat is bij elkaar opgeteld 275 euro. Dat is precies tussen de 260 en 290 euro in volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
keldon schreef op 16 juni 2004 @ 17:38:
[...]

Erm, dat is bij elkaar opgeteld 275 euro. Dat is precies tussen de 260 en 290 euro in volgens mij :)
ja maar ja, nergens gaat ie zo goedkoop weg
en dan komt er nog import + btw bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Phusebox schreef op 16 juni 2004 @ 17:51:
[...]

ja maar ja, nergens gaat ie zo goedkoop weg
en dan komt er nog import + btw bij
Inmiddels heb ik er al 1 voor $299,99 en shipping gaat $35 kosten. Omgerekend 283 euro. Ik laat er Gift en een waarde van $150 opzetten, dan scheelt het altijd nog iets als de douane het pakje eruit licht (waar ik natuurlijk niet op hoop).

Ik heb het hier wel over ebay.com, op ebay.nl gaan ze inderdaad niet onder de 300 euro weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik niet gewoon een ipod mini naar mijn gastgezinnetje sturen, als ik daaro ben? Of bestaan daar ook al wachtlijsten voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
keldon schreef op 16 juni 2004 @ 18:05:
[...]

Inmiddels heb ik er al 1 voor $299,99 en shipping gaat $35 kosten. Omgerekend 283 euro. Ik laat er Gift en een waarde van $150 opzetten, dan scheelt het altijd nog iets als de douane het pakje eruit licht (waar ik natuurlijk niet op hoop).

Ik heb het hier wel over ebay.com, op ebay.nl gaan ze inderdaad niet onder de 300 euro weg.
hmm ja ben ook al 2 maanden bezig op ebay.com maar ik kan niks fatsoenlijks vinden :S

en ja wel mensen die ze niet in stock hebben maar dat vertrouw ik niet
want dan wachten ze gewoon tot er 30 dagen om zijn en dan kun je ook niet meer je geld terugclaimen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Phusebox schreef op 16 juni 2004 @ 21:16:
[...]

hmm ja ben ook al 2 maanden bezig op ebay.com maar ik kan niks fatsoenlijks vinden :S

en ja wel mensen die ze niet in stock hebben maar dat vertrouw ik niet
want dan wachten ze gewoon tot er 30 dagen om zijn en dan kun je ook niet meer je geld terugclaimen
Zijn er toch zat te vinden die 'in stock' vermelden alleen is het even zoeken naar verkopers die ook naar Europa versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een beetje een domme vraag, maar ik stel hem toch.

Een aantal maanden geleden wilde ik een Minidisc recorder/speler kopen. Hetgeen mij tegen stond was dat in de EU een portable muziek aparaat maar een maximaal aantal db mag uitstoten, hier zit dus een limiet aan. In andere werelddelen is dit niet het geval waardoor je veel beter de muziek kan afstemmen op je persoonlijke voorkeur. Wat ze bijvoorbeeld bij de MD doen is een zwakkere verterker erin stoppen. Hierdoor is de geluidskwaliteit gewoon slechter dan de modules die verkocht worden in bv. de USA. Weet iemand of dit ook het geval is met de IpodMini's? Kan iemand een vergelijk trekken tussen het geluid van de Ipod en een andere modulen? Of is dit al eens besproken? Ik ben nieuw in deze topic, dus misschien kan je dan zeggen waar dat staat.

Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 10:56:
Een aantal maanden geleden wilde ik een Minidisc recorder/speler kopen. Hetgeen mij tegen stond was dat in de EU een portable muziek aparaat maar een maximaal aantal db mag uitstoten, hier zit dus een limiet aan. In andere werelddelen is dit niet het geval waardoor je veel beter de muziek kan afstemmen op je persoonlijke voorkeur. Wat ze bijvoorbeeld bij de MD doen is een zwakkere verterker erin stoppen. Hierdoor is de geluidskwaliteit gewoon slechter dan de modules die verkocht worden in bv. de USA. Weet iemand of dit ook het geval is met de IpodMini's? Kan iemand een vergelijk trekken tussen het geluid van de Ipod en een andere modulen? Of is dit al eens besproken? Ik ben nieuw in deze topic, dus misschien kan je dan zeggen waar dat staat.
Volgens mij zit de beperking bij veel apparaten in de firmware en niet in de hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersook

supersook

Professioneel prutser

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 10:56:
[heel verhaal over versterking en limiet daaraan]
Wat het geluid betreft kan ik je zeggen dat ie wat mij betreft hard genoeg kan, maar niet echt knijterhard als je dat bedoeld. Ik luister gewoon overdag dus met rumoer e.d. op volume halverwege, maar mijn oren zijn ook niet de beste meer dus dat is al best hard. Voor echt rumoerige omgevingen kun je hem verder openschroeven, maar ik heb hem nog niet voluit gehad, doet simpelweg pijn aan m'n oren.

Ik weet niet of er verschillen zijn tussen de amerikaanse versie en de europese versie, maar volgens mij is dat niet het geval. Wat je nog wel zou kunnen proberen is de volume 'hack' van de iPods. Dat betrof bij de iPods het aanpassen van een bepaald bestandje. Hiermee kon je de ingebouwde gehoorbescherming omzeilen. Of dit ook bij de mini werkt is bij mij niet bekend, maar je zou het kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
* Phusebox heeft zojuist een ipod mini voor zijn vriendin gekocht (een roze) via ebay :D

en weer niet :( ??? mijn paypal account was wel verified maar de verkoper accepteerde het niet; heeft geld gerefund... :(

[ Voor 43% gewijzigd door Phusebox op 17-06-2004 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supersook schreef op 17 juni 2004 @ 15:47:
[...]

Wat het geluid betreft kan ik je zeggen dat ie wat mij betreft hard genoeg kan, maar niet echt knijterhard als je dat bedoeld. Ik luister gewoon overdag dus met rumoer e.d. op volume halverwege, maar mijn oren zijn ook niet de beste meer dus dat is al best hard. Voor echt rumoerige omgevingen kun je hem verder openschroeven, maar ik heb hem nog niet voluit gehad, doet simpelweg pijn aan m'n oren.

Ik weet niet of er verschillen zijn tussen de amerikaanse versie en de europese versie, maar volgens mij is dat niet het geval. Wat je nog wel zou kunnen proberen is de volume 'hack' van de iPods. Dat betrof bij de iPods het aanpassen van een bepaald bestandje. Hiermee kon je de ingebouwde gehoorbescherming omzeilen. Of dit ook bij de mini werkt is bij mij niet bekend, maar je zou het kunnen proberen.
Die beperking is er niet voor niets. Namelijk om je gehoor te beschermen!!
Vind het dus onzin dat sommige hier roepen dat het geluid te zacht is, want al zet je hem nog vol open en loop je daar bijv. 1 uur mee rond, dan heb je alsnog een gehoorbeschadeging opgelopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Die ipod mini is precies wat ik zoek. Compact, mooi, veel opslagcapaciteit! >:)

Waar kan ik deze iPod het beste kopen?(als je kijkt naar de prijs, levertijd, kwaliteit, garantie enz..)

Bestellen in Amerika? of wachten tot deze in Holland uitkomt?

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Frank_Knopers schreef op 18 juni 2004 @ 20:08:

Waar kan ik deze iPod het beste kopen?(als je kijkt naar de prijs, levertijd, kwaliteit, garantie enz..)

via ebay kun je er krijgen voor rond de 280 incl verzendkosten, kan er evt. nog btw/invoerrecht bijkomen als je pech hebt

in nederland zal ie waarschijnlijk rond de 299 gaan kosten, en ook zeer snel uitverkocht raken net als in de VS

bovendien is de release van (14?) juli nog niet zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik heb er een besteld bij www.bhphotovideo.com. Heb er bijna 2 maanden op moeten wachten, maar dat was best de moeite waard. :)

Wat het me heeft gekost: $244.95 voor de Ipod Mini + $33.75 verzendkosten maakt totaal $278.70 wat omgerekend ongeveer €228 is.

De douane heeft me gelukkig gespaard, maar hou er rekening mee dat je als je pech hebt nog invoerrechten + BTW moet betalen.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die btw kan altijd achteraf nog komen, het is mij ook al paar keer gebeurt dat er 2 a 3 weken later in eens brief lag voor de btw+douane kosten heffing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou als ik jou was gewoon nog ff wachten tot hij in NL te verkrijgen is. Zelfs in america zijn die dingen op dit moment niet aan te slepen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Is er geen snelle manier om hem in Nederland te bestellen dan? Bij coolelectronics kun je de ipod ook bestellen voor 285 euro.

Zou ik hem daar binnen een maand kunnen krijgen? Ik wil hem graag nog in de zomervakantie gaan gebruiken namelijk.. :)
Tourniquet schreef op 19 juni 2004 @ 17:45:
[...]

Ik heb er een besteld bij www.bhphotovideo.com. Heb er bijna 2 maanden op moeten wachten, maar dat was best de moeite waard. :)

Wat het me heeft gekost: $244.95 voor de Ipod Mini + $33.75 verzendkosten maakt totaal $278.70 wat omgerekend ongeveer €228 is.

De douane heeft me gelukkig gespaard, maar hou er rekening mee dat je als je pech hebt nog invoerrechten + BTW moet betalen.
228 euro is een mooie lage prijs.. Maar wat zijn de gevolgen zijn als er BTW/douane heffing op komt? Komt de prijs dan boven de 285 euro?

Als ik uit kan gaan van 19% , dan kom ik totaal uit op 228 x 1,19 = €271,32..

En die 2 maanden wachttijd... jah... Die heb je waarschijnlijk overal wel.

---edit---

Goed idee -Skyhawk-

[ Voor 61% gewijzigd door frankknopers op 21-06-2004 18:03 ]

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
Vraag je ze dat toch even? email adres van hun staat vast wel op die site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:43
gaat de ipod (mini) ogg ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

savale schreef op 21 juni 2004 @ 19:54:
Wat is ogg juist? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
ander zoek je even voordat je blaat. bij de eerste result zit je goed.
savale schreef op 21 juni 2004 @ 19:54:
Zeer waarschijnlijk niet, te weinig mensen die het gebruiken en de iPod is er niet bepaald geschikt voor zonder floating-point unit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frim schreef op 21 juni 2004 @ 22:04:
[...]

ander zoek je even voordat je blaat. bij de eerste result zit je goed.

[...]

Zeer waarschijnlijk niet, te weinig mensen die het gebruiken en de iPod is er niet bepaald geschikt voor zonder floating-point unit.
Bedankt voor de reply, maar ik kon niet weten dat het verband hield met muziek hé.. Kon ook iets met software te maken hebben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
beetje offtopic maar waarom gebruiken mensen geen ogg... klinkt tog 10x beter of ligt dat aan mij? denk toch dat ik voor de iriver dan ga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
Als de mainstream MP3 is, dan is het behoorlijk moeilijk, en ook al is het beter om de markt dan nog tebeinvloeden.

Iets wat standaard is, kun je als "niet-standaard" niet zomaar beinvloeden. behalve bij grote verschillen met het standaard wat ze dan hebben.

VHS -> SVHS = X
VHS -> DVD = Y

Teminste dat is mijn kijk van de vraag : waarom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frim
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 juni 2004 @ 22:34:
[...]

Bedankt voor de reply, maar ik kon niet weten dat het verband hield met muziek hé.. Kon ook iets met software te maken hebben..
typ "ogg" in in google en druk op "ik doe een gok". Moeilijk heh?
savale schreef op 21 juni 2004 @ 22:39:
beetje offtopic maar waarom gebruiken mensen geen ogg... klinkt tog 10x beter of ligt dat aan mij? denk toch dat ik voor de iriver dan ga
dat ligt idd aan jou. Ogg klinkt inderdaad wel wat beter dan MP3, maar zeker geen 10x. Verder klinkt AAC ook beter dan MP3, maar het verschil tussen AAC en OGG kan ik niet horen.

Om je vraag te beantwoorden: er zijn te weinig applicaties die ogg vorbis supporten. iTunes zelf support het niet, alleen MP3 en AAC en verder ken ik ook geen enkel veelgebruikt programma waarin ogg prominent aanwezig is. Het gevolg is dat maar weinig mensen ogg vorbis bestanden hebben en dus is er een laag animo om ogg support bij iPods toe te voegen.
-Skyhawk- schreef op 21 juni 2004 @ 22:42:
Als de mainstream MP3 is, dan is het behoorlijk moeilijk, en ook al is het beter om de markt dan nog tebeinvloeden.
:?
Iets wat standaard is, kun je als "niet-standaard" niet zomaar beinvloeden. behalve bij grote verschillen met het standaard wat ze dan hebben.
VHS -> SVHS = X
VHS -> DVD = Y
Teminste dat is mijn kijk van de vraag : waarom.

lekker vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frim schreef op 21 juni 2004 @ 22:58:
[...]

typ "ogg" in in google en druk op "ik doe een gok". Moeilijk heh?

[...]

dat ligt idd aan jou. Ogg klinkt inderdaad wel wat beter dan MP3, maar zeker geen 10x. Verder klinkt AAC ook beter dan MP3, maar het verschil tussen AAC en OGG kan ik niet horen.

Om je vraag te beantwoorden: er zijn te weinig applicaties die ogg vorbis supporten. iTunes zelf support het niet, alleen MP3 en AAC en verder ken ik ook geen enkel veelgebruikt programma waarin ogg prominent aanwezig is. Het gevolg is dat maar weinig mensen ogg vorbis bestanden hebben en dus is er een laag animo om ogg support bij iPods toe te voegen.

[...]

[...]

[...]

[...]

lekker vaag
Hoezo vaag?
Vooral dat van VHS > S-VHS vind ik een juist voorbeeld. Omdat het niet de standaard was en dat je een videorecorder nodig had om S-VHS op te nemen zeg maar komt hier wel aardig mee overeen.
De stap van (S)VHS naar DVD is totaal anders en is dus voor velen interessanter.

edit:
Volgens mij wordt het nu alleen nog vager :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Laatst online: 11-09 11:19

chem

Reist de wereld rond

Hallo mensen...

Geen geflame over en weer wbt ogg, mp3, aac etc. Laat het modereren aan de mderators over!

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OurLadyPeace
  • Laatst online: 27-12-2024
ik zit te twijfelen tussen deze en de philips hdd 060...
Bij de specificaties van de hdd 060 staat dat er mogelijkheid is om audio op te nemen dmv microfoontje...
Nu vroeg ik me af of dit ook op deze zit?
Dus als er iemand is die het weet zou k het graag horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OurLadyPeace schreef op 22 juni 2004 @ 16:56:
ik zit te twijfelen tussen deze en de philips hdd 060...
Bij de specificaties van de hdd 060 staat dat er mogelijkheid is om audio op te nemen dmv microfoontje...
Nu vroeg ik me af of dit ook op deze zit?
Dus als er iemand is die het weet zou k het graag horen :)
Nee, geen ingebouwde microfoon. Het is wel mogelijk dat er nog een uitbreiding komt denk ik, maar standaard zit het er niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OurLadyPeace
  • Laatst online: 27-12-2024
Verwijderd schreef op 22 juni 2004 @ 17:46:
[...]

Nee, geen ingebouwde microfoon. Het is wel mogelijk dat er nog een uitbreiding komt denk ik, maar standaard zit het er niet op.
okeej jammer....

bedankt voor je reactie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ipod mini support geen voice recording... qua firmware

dus ik denk ook niet dat het er ooit gaat komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
denken jullie dat het msischien verstandiger is dat ik me ipod mini gewoon bestel op de apple.com site en laat afleveren op het adres waar ik logeer in LA ( vanaf 3 aug) of gewoon daar in LA in augustus probeer te bemachtigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
beter van tevoren bestellen lijkt me
levertijd is 4-6 weken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers

frankknopers

Goud is geen geld

Ik heb een mailtje teruggekregen van Coolelectronics Ze vertelden me dat ze de blauwe en de grijze ipodmini binnen 7 dagen na ontvangst van je centen konden afleveren!

Dat is erg snel. Het kost dan wel 285 euro, maar dan kan ik hem nog mooi meenemen op vakantie. :)

Frank gaat binnenkort zijn iPod mini bestellen....

offtopic:
Ik twijfel een beetje tussen blauw en grijs.

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank_Knopers schreef op 23 juni 2004 @ 14:34:

offtopic:
Ik twijfel een beetje tussen blauw en grijs.
Neem blauw ;)

en is http://www.coolelectronics.nl te vertrouwen? Hoe komen zij eigenlijk aan de mini?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Kleine nieuwsflits*
Grote klanten van Apple kunnen nu al mini's krijgen :)
[/nieuwsflits]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knopper

knopper

Sander Knopper

Mijn exemplaar, besteld bij coolelectronics, is vandaag verzonden...

De verwachtingen zijn dat ie zondag binnenkomt... jaja, we zullen het wel merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 16:00:
*Kleine nieuwsflits*
[/nieuwsflits]
Goed nieuws voor Virginiatech

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Donderdag op Ebay gekocht, vandaag binnen gekregen en nog langs de douane geglipt ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 16:00:
*Kleine nieuwsflits*
[/nieuwsflits]
:o morgen direct ff vragen opt werk! :)
Wij zijn grote klant 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik ben bang dat de mijne vast weer bij de douane wordt gesnapt...
is die van jou als "gift" geshipped?

zul je ook altijd zien
maanden getwijfeld, nu toch maar besteld in de US
en dan komen ze nu zeker al in Nederland uit...

of ja, ze zijn te bestellen, maar wanneer ze geleverd worden en hoeveel ze gaan kosten is nog maar de vraag

[ Voor 56% gewijzigd door Phusebox op 23-06-2004 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang duurt het voor ze bij Coolectronics je geld binnen hebben?

Ik ga de 8e op vakantie, dus weet niet of ik dat ga redden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Phusebox schreef op 23 juni 2004 @ 18:26:
ik ben bang dat de mijne vast weer bij de douane wordt gesnapt...
is die van jou als "gift" geshipped?

zul je ook altijd zien
maanden getwijfeld, nu toch maar besteld in de US
en dan komen ze nu zeker al in Nederland uit...

of ja, ze zijn te bestellen, maar wanneer ze geleverd worden en hoeveel ze gaan kosten is nog maar de vraag
Als gift met een waarde van $150 (dus ook verzekering maar tot $150 maar bij eventuele controle ook de invoerrechten + BTW slechts over dat bedrag).

Denk wel dat je probleemloos voorbij de douane controle komt, ik ben er in ieder geval na half avondje prutsen erg tevreden over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knopper

knopper

Sander Knopper

Bij mij duurde het 1 a 2 dagen, van rabobank => rabobank, dus dat scheelt natuurlijk.

Verder moet je niet al te veel waarde hechten aan de status tracker want die klopt over het algemeen niet...;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-05 20:55

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Ik hang net de telefoon op ..
Even gebelt met RAF.

Ik heb me ingeschreven voor de eerste levering van de " officiele " mini-ipod levering in Nederland
De verkoper aan de telefoon verzekerde me, dat ze " ruim kunnen voldoen aan de vraag" , mocht deze binnen komen.
Maar toch vanavond maar even een aanbetaling doen.
Dan weet ik zeker dat ik mijn " blauwe vriendinnetje " snel heb :)

Waarom besteld:
A: Zo veel haast heb ik ook niet
B: RAF zit bij mij in hilversum, dus bij problemen/vragen kan ik daar terecht
C: Ik wordt altijd super geholpen daar, dus dan help ik heb ook graag.
D: Ik durf het gewoon niet aan, bestellen via een internet shop.

Staat de levering nog steeds op juli?

[ Voor 27% gewijzigd door weeraanmelden op 24-06-2004 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C_V_S
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Wanneer komt de mini I-Pod nu officieel in Nederland uit ?

En zit er dan ook een dock e.d bij of wordt dat lost kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
1. Zoek dat zelf maar eens op, is hier vaak genoeg gevraagt onderhand.
2. Nee dat wordt er los bij verkocht. Had je ook wel op kunnen zoeken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

xienator schreef op 24 juni 2004 @ 12:10:

En zit er dan ook een dock e.d bij of wordt dat lost kopen ?
Neem eens even de moeite om dit topic door te lezen. Of deze bladzijde, for that matter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
het ipod mini hoesje voor mijn vriendin is wel al binnen: nu de mini zelf nog

hoesje: http://www.marware.com/MiniFlamingo.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

xienator schreef op 24 juni 2004 @ 12:10:

[knip]
http://www.apple.com/nl/ipodmini/register/
Daar kan je inschrijven op de nieuwsbrief.
Dan krijg je een mailtje wanneer ze de i-pod mini uitbrengen.

Ontdekte ik ook net.
Apple stelt levering van iPod mini buiten VS uit tot juli

Bunnik, 25 maart 2004– Apple kondigt vandaag aan dat het de levering van de iPod mini buiten de Verenigde Staten uitstelt tot juli. Apple heeft deze maatregel genomen omdat de onverwacht hoge vraag naar de iPod mini binnen de Verenigde Staten de totale geplande productie tot eind juni inmiddels verre overtreft. Apple zal de productie van de iPod mini verhogen en verwacht aan het einde van het tweede kwartaal aan de vraag in de rest van de wereld te kunnen voldoen.

"De iPod mini is een regelrechte hit bij klanten in de Verenigde Staten en we verwachten dat het in de rest van de wereld niet anders zal zijn. Zodra we onze voorraden in juli op peil hebben gebracht, zullen we ook aan die vraag kunnen voldoen", aldus Tim Cook, Executive Vice President Worldwide Sales and Operations van Apple. "De iPod mini levert een enorme bijdrage aan het succes van de iPod, die nu al de populairste muziekspeler ter wereld is."

De iPod mini is 's werelds kleinste draagbare muziekspeler met een capaciteit van 1000 nummers van cd-kwaliteit en heeft een lichte, compacte behuizing van geanodiseerd aluminium in vijf kleuren: zilver, goud, roze, blauw en groen. Deze speler is gemakkelijk met één hand te bedienen dankzij het unieke Click Wheel en heeft dezelfde bekroonde gebruikersinterface als de andere iPod-modellen. De iPod mini werkt naadloos samen met iTunes, het toonaangevend Apple programma voor digitale muziek.
Bron: http://www.apple.com/nl/h.../03/leveringipodmini.html

Is het misschien leuk om bij de startpost een poll te plaatsen met:
Welke kleur wordt jou i-pod?
( Volgens mij is blauw de meest populaire kleur)

[ Voor 5% gewijzigd door weeraanmelden op 24-06-2004 13:27 . Reden: typo's + nieuw vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne is zilver :) .
Over die hoesjes... Persoonlijk vind ik ze onnodig. Ik heb mijn mini nu een paar maandjes (2 ofzo) en ik gebruik em heel erg veel, maar er is nog geen krasje of wat op te vinden. Het enige wat redelijk vies wordt bij veel gebruik is het witte schijfje waar je overheen wrijft, maar dat is net het ene onderdeel wat je altijd toch wel vies zal maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

weeraanmelden schreef op 24 juni 2004 @ 10:03:

D: Ik durf het gewoon niet aan, bestellen via een internet shop.
Eng he? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
Ik heb in de Ipod topic gelezen dat de Ipod Mini een andere poort heeft voor alles dan de Ipod, dus als ik hem importeer uit de USA, hoe kan ik em dan opladen?

Door een convertor te kopen op je stopcontact of hier een nieuwe Mini oplader te kopen, zodat die wel op het stopcontact past?
Wat is het beste, minst risicovol ivm de stroom enz en het goedkoopst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersook

supersook

Professioneel prutser

Hidde schreef op 25 juni 2004 @ 23:25:
Ik heb in de Ipod topic gelezen dat de Ipod Mini een andere poort heeft voor alles dan de Ipod, dus als ik hem importeer uit de USA, hoe kan ik em dan opladen?

Door een convertor te kopen op je stopcontact of hier een nieuwe Mini oplader te kopen, zodat die wel op het stopcontact past?
Wat is het beste, minst risicovol ivm de stroom enz en het goedkoopst?
De ipod-mini lader heeft een stekker die je kunt verwijderen. Na het verwijderen hou je een soort 8 vormig gat over waar je een snoer van bv. een ghetto blaster in kunt doen. Niet de allermooiste oplossing, maar 99% goedkoper dan een nieuwe lader kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Uhm, hoe moet ik em dan opladen? :S Iemand foto's ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Je kunt idd gewoon het snoer van een draagbare radio of videorecorder oid gebruiken. Zelf laad ik 'm gewoon op via m'n pc (USB 2), wel zo makkelijk en geen convertors oid nodig!!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Hidde schreef op 26 juni 2004 @ 01:29:
Uhm, hoe moet ik em dan opladen? :S Iemand foto's ofzo?
Zoals gezegd, de Ipod oplader accepteert gewoon een 8-stekker. Dat is dezelfde stekker die vaak bij videorecorders, radios, Xbox etc wordt gebruikt.

Maar aangezien de minipod ook oplaadt via je USB poort is het vrij nutteloos om die aparte oplader te gebruiken (afgezien van vakantie dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
? je steekt toch niet een 8-stekker achterin de mini???

het is toch gewoon dezelfde stekker als van de ipod? zo'n dock-connector geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR
  • Laatst online: 03-09 17:57

HJR

Voor de gewone Ipod geldt precies hetzelfde. Je kan de stekker van de oplader eraf halen. Er zit een gat voor een 8-stekker onder, waar je dus gewoon een normaal 8-stekker 220V snoer in kan proppen. Op de eerste foto is de stekker van de oplader dus gewoon een nederlandse stekker, omdat dit dus om een oplader van een nederlandse ipod gaat (geen mini dus). De amerikaanse stekker zal er dus anders uitziet, maar de adapter zal dus wel hetzelfde gat eronder hebben.

Ter verduidelijking een paar foto's.

Afbeeldingslocatie: http://www.herwarth.cistron.nl/pictures/ipodlader1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.herwarth.cistron.nl/pictures/ipodlader2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.herwarth.cistron.nl/pictures/8stekker.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.herwarth.cistron.nl/pictures/ipodlader8stekker.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ow ja zo... dat dacht ik wel... maar het werd erg onduidelijk omschreven hierboven, alsof je de 8-stekker in de mini moest steken...

maar ja we hebben nog 2 eu stekkers van 2 ipods in huis hier dus hoeft het niet op zo'n "lelijke" manier voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Ah zo! Ok onwijs bedankt, dan is het geen probleem. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Phusebox schreef op 26 juni 2004 @ 12:05:
ow ja zo... dat dacht ik wel... maar het werd erg onduidelijk omschreven hierboven, alsof je de 8-stekker in de mini moest steken...

maar ja we hebben nog 2 eu stekkers van 2 ipods in huis hier dus hoeft het niet op zo'n "lelijke" manier voor mij
'Zoals gezegd, de Ipod oplader accepteert gewoon een 8-stekker'

Erg onduidelijk? Jullie snappen het gewoon niet zonder plaatjuhs.

Internet generatie van tegenwoordig....

:P

[ Voor 4% gewijzigd door Ace op 26-06-2004 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HJR
  • Laatst online: 03-09 17:57

HJR

keldon schreef op 26 juni 2004 @ 14:07:
[...]

'Zoals gezegd, de Ipod oplader accepteert gewoon een 8-stekker'

Erg onduidelijk? Jullie snappen het gewoon niet zonder plaatjuhs.

Internet generatie van tegenwoordig....

:P
Inderdaad! jeugd van tegenwoordig :P Vandaar ook meteen die foto's genomen en gepost. Scheelt weer eer hoop uitleg... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Lol. :P

Maar heeft iemand dat es gedaan met USA ipod mini? Dus werkt het? Dat je em niet opblaast ofzo, ivm voltage.

(ja sorry vind me pa belangrijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Hidde schreef op 26 juni 2004 @ 15:58:
Lol. :P

Maar heeft iemand dat es gedaan met USA ipod mini? Dus werkt het? Dat je em niet opblaast ofzo, ivm voltage.

(ja sorry vind me pa belangrijk)
De oplader pakt 100-240V dus dat is geen probleem

NEE! Geen feauteau ervan je moet me maar geloven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Bij wat voor soort winkel kan je zo'n Ipod mini eigenlijk kopen?
Excuses als dit al gevraagd is.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plague
  • Niet online
Min of meer iedere elektronica zaak? Mediamarkt, Dixons, De Block, V&D, Megapool (:+), It's en natuurlijk de grotere online stores! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hidde schreef op 26 juni 2004 @ 15:58:
Ja natuurlijk, ik laad mijn mini al enkele weken op die manier op.
Rakkerzero schreef op 26 juni 2004 @ 16:15:
Bij wat voor soort winkel kan je zo'n Ipod mini eigenlijk kopen?
Excuses als dit al gevraagd is.
In Europa officieel nog nergens.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heey

ik ben dus echt razend enthausiast geworden over ipod mini. Kheb net gewerkt en kd8..wat zal ik er van kopen..mp3 speler...en wat gekeken en de ipod mini is zoooo moooi...dus..die is voor mij..kdenk dat ik um ook maar biij coolelectronics ga kopen. Als ie als bij de mediamarkt ofsoow komt zal ie denk ik niet 285,- zijn..toch?
najah..ik wil um nog voor dat ik op vakantie ga..dus ga um maar ff bestellen:d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar kzit nu toch nog ff te twijfelen..ik zie die normale ipod 15 gb voor ongeveer 30 euri meer..zijn er nog echt dingen die kut zijn dat ze er op de mini niet zitten maar wel bij op normale?afgezien stijl ensoow..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 22:12:
maar kzit nu toch nog ff te twijfelen..ik zie die normale ipod 15 gb voor ongeveer 30 euri meer..zijn er nog echt dingen die kut zijn dat ze er op de mini niet zitten maar wel bij op normale?afgezien stijl ensoow..??
Nee, qua functionaliteit zijn ze bij mijn weten identiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Verwijderd schreef op 27 juni 2004 @ 22:12:
Formaat???

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/ipod/images/specs_header01062004.jpg

Bron + specs van beidehttp://www.apple.com/ipod/specs.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FezzFest
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Valt de batterij van een Ipod niet te vervangen door een exemplaar met een hogere capaciteit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• savale
Odenbarnevelt schreef op 29 juni 2004 @ 19:16:
Valt de batterij van een Ipod niet te vervangen door een exemplaar met een hogere capaciteit??
is "8 uur" niet voldoende? (ga er maar vanuit dat ie zo rond de 4 a 6 uur meegaat)

Ik heb vandaag btw de 3e gen ipod in mijn handen gehad. Hij is toch ook wel lekker hoor! ben benieuwd hoe de ipod mini er wel niet uit ziet in het egt :) is best wel een klein dingetje volgens mij! Hij staat in mijn wish list hoor. :)
zit toch wel te twijfelen of ik niet beter meteen een 15gig kan nemen of een iriver ihp 120 bijvoorbeeld omdat deze veel meer functies heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Tuurlijk hebben andere MP3 spelers meer "functie's"
(mijn mening:)
Maar de i-pod en i-pod mini kunnen "maar 1 ding" , en dat kunnen ze heel goed; Muziek afspelen...

Is het niet zo dat je de eerste weken alle functie's uit probeert, maar na een tijdje nog maar 1 ding er mee doet:
Muziek luisteren?

En dan heb je geld betaald voor iets wat je niet (meer)gebruikt.

ik vergelijk het gewoon even heel simpel met een GSM, uiteindelijk wil je alleen maar bellen en sms-en, alle andere functie's zijn leuk, maar niet noodzakelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

even uw aandacht!
Ik heb het wel een beetje gehad met dit topic. De ene RTFM na de andere UTFS vraag komt langs, en er is verder geen enkele lijn in het topic te ontdekken.

Als er niet verbetering komt in de kwaliteit van de berichten dan gaat dit topic fijntjes dicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weeraanmelden schreef op 30 juni 2004 @ 09:59:
Tuurlijk hebben andere MP3 spelers meer "functie's"
(mijn mening:)
Maar de i-pod en i-pod mini kunnen "maar 1 ding" , en dat kunnen ze heel goed; Muziek afspelen...

Is het niet zo dat je de eerste weken alle functie's uit probeert, maar na een tijdje nog maar 1 ding er mee doet:
Muziek luisteren?

En dan heb je geld betaald voor iets wat je niet (meer)gebruikt.

ik vergelijk het gewoon even heel simpel met een GSM, uiteindelijk wil je alleen maar bellen en sms-en, alle andere functie's zijn leuk, maar niet noodzakelijk
inderdaad. precies mijn idee. het leuk al die extra opties, maar uiteindelijk gebruik je hem toch waar voor je hem gekocht hebt... muziek luisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chem schreef op 30 juni 2004 @ 10:16:
even uw aandacht!
Ik heb het wel een beetje gehad met dit topic. De ene RTFM na de andere UTFS vraag komt langs, en er is verder geen enkele lijn in het topic te ontdekken.
Tsja, dat lijkt me toch niet meer dan logisch als je wacht op een product wat hier in Nederland nog uit moet komen, en waar eigenlijk alles al over gevraagd is in twee topics?

Even wachten tot hij uit is, dan kunnen de mensen pas goed hun mening geven ed en komt er weer nieuwe info in het topic, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik weet dat je met de normale Ipod heel relaxt in een bepaald nummer (bijv een liveset van 56 min)
kon doorspoelen van 0 naar 30 bijv, dit ging met die touch button,
nu zie ik dat de ipod mini die mist, hoe kan je dan makkelijk en vooral ook snel doorspoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
uhm , de mini heeft ook een touch wheel maar met extra knopjes duz volgens mij kun je ook gewoon draaien , of heb ik het nou fout?

want de knopjes kun je indrukken maar je hebt ook een touch wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Correctie van mijzelf: je kan perfect doorspoelen met het touch wheel nadat je op de centrale knop hebt geduwd :)

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
of je houdt de next knop vast... of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 30 juni 2004 @ 19:24:
of je houdt de next knop vast... of niet?
Werkt natuurlijk ook, maar die is niet zo precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersook

supersook

Professioneel prutser

ok, misschien even ter verduidelijking:

De ipod mini is precies hetzelfde dan de normale ipod, op 2 punten na:

- de schijfruimte, 4 gig ipv 10/15/20/40 gig
- de uitbreidingsmogelijkheden: op de mini kan geen media-reader of voice-recorder aangesloten worden (maar wel een remote!)

Verder is de mini helemaal gelijk! (correct me if i'm wrong)

[ Voor 5% gewijzigd door supersook op 01-07-2004 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weeraanmelden

weeraanmelden

Opnieuw opstarten...

Ik ben het een klein beetje met Chem eens...

Boys and Girls, om een slot te voorkomen:

Please ga even naar de volgende site's

Algemene info
(waar al heeeeel veel verteld wordt.)

Specs

Alles over extra functie's

Alle accesoires

Alles over synchronisatie met I-tunes

Dank u...

(en ja, de I-pod mini heeft de zelfde funtie's als de i-pod, daarom is deze zo populair (de mini))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem

chem

Reist de wereld rond

Mjah, het gaat dus nog steeds nergens over.

Jammer van het topic, en weeraanmelden's poging de boel recht te trekken - maar dit topic verzand in een UTFS en RTFM topic. En dat is nutteloos.

Mochten mensen vragen over de iPod Mini hebben, dan mogen ze een nieuwe en SPECIFIEK topic openen nadat ze uiteraard eerst hebben uitgezocht of het niet domweg op de site van Apple staat en/of in dit topic en/of ergens anders.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.