Dat helpt onderhand al niet meer
.
Dat is inderdaad hetgene wat ik eerst deed.
Maar echt wit wordtie nie meer.
Dat is inderdaad hetgene wat ik eerst deed.
Maar echt wit wordtie nie meer.
Verwijderd
Verwijderd
powermacpac al geprobeerd?pokeran schreef op 23 mei 2004 @ 17:36:
laatste update uit amerika:
mn tante uit miami, heeft al verschillende winkels gebeld, en overal krijgt ze te horen dat hij gewoon uitverkocht is
er is ook een apple store in miami, hopelijk hebben ze hem daar wel op voorraad voordat ze hier naartoe komt.
(8 juni komt ze hier)
grrr kheb net mn tante weer aan de telefoon gehad, ze heeft overal gebeld (ook de resellers in miami) en ook de apple store dus.
Alhoewel ik op een Apple zit die inmiddels 3,5 jaar oud is gebruik ik daar ook nog iTunes. Voor de Mac heb je eigenlijk geen andere opties die zo uitgebreid en overzichtelijk zijn als iTunes. Wel een paar programma's die kunne kopieren van de iPod af en er ook weer op kunnen zetten maar dat mist toch iets.Ralluph schreef op 24 mei 2004 @ 12:06:
Tijd om dit topic maar eens te voeden met een nieuw discussieonderwerp, alhoewel dit eigenlijk een meer generiek iPod-issue is: Wie van jullie maakt gebruik van iTunes? En zo nee, wat voor software gebruik je dan om de muziekcollectie op je mini te managen? Deze vraag is denk ik vooral relevant voor Windows gebruikers.
Ik zelf heb iTunes inmiddels aan de wilgen gehangen. Het is groot, traag en onhandig op mijn inmiddels alweer vierenhalf jaar oude PC. Waarschijnlijk loopt het een stuk soepeler op een nieuwe bak. Ook kan ik maar niet aan de interface wennen. Ik probeer momenteel foobar 2000 met de foo_pod plugin. Alhoewel ik hierin al een paar bugjes heb weten te ontdekken werkt het vrij aardig. Voordeel is ook dat de lui die foo_tunes geschreven hebben, hebben ontdekt hoe je ReplayGain info kunt vertalen naar een equivalente code in de iPod database, zodat al je nummers even hard klinken.
Wellicht dat ik deze week eens ga proberen of winamp 5 met ml_iPod plugin mij nog beter bevalt.
Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Zijn jullie allemaal frevente iTunes gebruikers of ook op zoek naar alternatieven?
Verwijderd
Vanwaar halen jullie, haal jij, je iPod mini? Is deze al verkrijgbaar in NL misschien?enzoronald schreef op 24 mei 2004 @ 16:45:
ik heb zelf anapod gekocht (www.redchairsoftware.com). Vind ik toch een erg goed programma. Integreerd zich in explorer, dus je kunt met rechtermuisknop zo naar je ipod sturen. Wat voor mij vooral heel handig is, want ik heb vaak cd's in mp3 die ik misschien 1 a 2 keer wil luisteren en niet in men library van itunes wil hebben. Dan is dit echt super.
BTW :
Ik heb 2.5 maand nu men ipod mini en rechteroordopje was aan het kraken geslagen bij de bassen(was echt het oordopje, had ook nog andere geprobeerd).
Dus ik dacht..laat ik apple maar eens opbellen hier in nederland. En waarempel..ze geven gewoon garantie op de ipod mini. Hup nieuwe oordopjes opgestuurd gekregenSUPER SERVICE !
Lees gewoon eens de complete threadVerwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 18:02:
[...]
Vanwaar halen jullie, haal jij, je iPod mini? Is deze al verkrijgbaar in NL misschien?
Verwijderd
Heb je niet liever andere oordoppen dan de standaard oordopjes?enzoronald schreef op 24 mei 2004 @ 16:45:
BTW :
Ik heb 2.5 maand nu men ipod mini en rechteroordopje was aan het kraken geslagen bij de bassen(was echt het oordopje, had ook nog andere geprobeerd).
Dus ik dacht..laat ik apple maar eens opbellen hier in nederland. En waarempel..ze geven gewoon garantie op de ipod mini. Hup nieuwe oordopjes opgestuurd gekregenSUPER SERVICE !
Verwijderd
als je hem nu besteld bij verschillende winkels in miami, komt hij in backorder en duurt het ongeveer 6 weken.Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 15:36:
Beste ipoders,
Ik wil ook graag een ipod aanschaffen iemand nog tips over goedkope verkoop punten evt in US en ervanring daarmee?
Gr Ronald
www.onbereikbaar.nl
Verwijderd
iPod als disk mounten en dan de files die je wilt kopierenVerwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 11:09:
Iemand enig idee hier hoe ik nummers van mijn ipod op een pc krijg?
Keb half iTunes doorgespit maar kan niets vinden.
Verwijderd
Je kunt NIET rechtstreeks via apple.com bestellen. Dat is al meerdere keren gezegd in het topic. Wat de meeste mensen hier gedaan hebben is via apple.com besteld en naar een kennis/familie in amerika laten bezorgen. Die het dan weer vervolgens opstuurd naar nederland.Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 07:46:
Ik wil graag de Ipod (net als jullie) bestellen via Apple Online.![]()
Alleen geeft Apple aan niet buiten de States te bezorgen!![]()
Via powermacpac is niet meer te krijgen!![]()
Ik wil graag via Apple bestellen, hoe is het bij jullie gegaan met verzending en douane?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Rookworst zonder R is ook worst.
Volgens Dixons 14-7BezurK schreef op 04 juni 2004 @ 13:18:
is er eigenlijk al een release-datum in NL bekend? In de OP staat juni, maar op apple.com/nl staat juli
Iemand die hier wat opheldering over heeft mischien?
Ik heb de releasedatum in de OP nu aangepast naar juli.BezurK schreef op 04 juni 2004 @ 13:18:
is er eigenlijk al een release-datum in NL bekend? In de OP staat juni, maar op apple.com/nl staat juli
Iemand die hier wat opheldering over heeft mischien?
Verwijderd
Verwijderd
Dat zou ik dan toch doen als ik van jou was. We zijn het hier stilltjesaan beu om 5 keer dezelfde vraag te moeten beantwoorden.Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 18:42:
misschien staan er al antwoorden op mijn vragen in dit topic, maar ik had niet zo'n zin om te gaan zoeken
Verwijderd
misschien is het dan wel eens verstandig om daar gewoon een duidelijk antwoord op te geven ipv al die bullshit eromheen, ik word onderhand ook wel gek van die grote topics. Ik heb wel betere dingen te doen dan al die topics door te spitten voor een fatsoenlijk antwoord op mijn vraag, misschien hebben andere mensen met een sociaal leven hier ook last van?Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 18:47:
[...]
Dat zou ik dan toch doen als ik van jou was. We zijn het hier stilltjesaan beu om 5 keer dezelfde vraag te moeten beantwoorden.
Verwijderd
Als hij maandag toekomt post ik wel pics (blauw).Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 22:31:
Ik wil meer pics!![]()
Wie post wat mooie fotootjes van de andere kleuren?
Verwijderd
Verwijderd
ah cool.Sage schreef op 06 juni 2004 @ 22:13:
We hebben een hele vitrine vol staat met iSkin's voor de iPod mini. Ik zal eens kijken of een foto kan regelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 23:12 ]
Verwijderd
In amerika welVerwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 23:10:
[...]Maar je hebt alwel skins, maar nog geen minIpods?
Klopt, de iSkin's zijn de orginelen. Als je tenminste deze bedoeld: http://www.iskin.com/mini.htmlVerwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 23:10:
[...]
ah cool.
Ik hoop dat het strakke skins zijn, dat het gewoon lijkt als een orignele skin. iSkin's zijn volgens mij toch wel iets anders dat de DLO's: http://www.everythingipod...1&eqAVAILdatarq=YES&max=1
zijn jammer genoeg niet echt veel foto's van de skins, tenminste niet van verschillende hoeken genomen
Maar je hebt alwel skins, maar nog geen minIpods?
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 20:07 ]
[ Voor 25% gewijzigd door k5052 op 08-06-2004 19:58 ]
Rookworst zonder R is ook worst.
Verwijderd
Ik zal straks iets posten.kenny89 schreef op 08 juni 2004 @ 20:32:
hehe ,
maar heeft iemand nog wat reallife plaatjes van de mini tegenover andere apparaten zoals telefoons, oude ipod etc.?
[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 08-06-2004 21:16 ]
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
Verwijderd
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/20327579Mooooody schreef op 09 juni 2004 @ 00:22:
kan niet echt wijs worden van je foto's....
denk dat je beter had kunnen sparen voor een andere digicam
En ik denk dat jij maar een betere bril kan kopen.Mooooody schreef op 09 juni 2004 @ 00:22:
Verwijderd
Mijn digicam is nochtans een topmodel. Alleen was de lichtinval niet bepaald optimaal.Mooooody schreef op 09 juni 2004 @ 00:22:
als het een topmodel is (wat ik betwijfel), ligt het dus aan de fotograafVerwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 13:07:
[...]
Mijn digicam is nochtans een topmodel. Alleen was de lichtinval niet bepaald optimaal.
[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 09-06-2004 13:14 ]
Verwijderd
Topmodel is ietwat overdreven, maar het is zeker geen slechte camera (Nikon Coolpix 4300).Mooooody schreef op 09 juni 2004 @ 13:14:
[...]
als het een topmodel is (wat ik betwijfel), ligt het dus aan de fotograaf
ff wat tips.....
je kan 3 dingen doen:
- afstand nemen en flitsen
- statief gebruiken en evt. zonder flits schieten
- iso verhogen en zonder flits schieten
Ik ga 24 juli naar Amerika en wil er daar een hdd MP3 speler kopen, ik wil eigenlijk een MuVo2 4Gb halen. Deze is daar ook ongeveer rond de 200-250 dollar.uit de startpost
Hoe duur is dat kreng nou eigenlijk?
In Amerika is de iPod Mini $249 (Omgerekent ongeveer €200)
In Nederland gaat de iPod Mini echter rond de €289 kosten !
Verwijderd
er stond nl in de startpost:ik vraag me alleen af hoe je dat van dollars naar euro's berekent hebt? Zo veel scheelt de dollar toch niet van de euro???
Edit: Sorry zie het al, de koers van de dollar is 1,22 euro wat neer komt op ongeveer 204 euro. Nu maar hopen dat de dollar op deze koers blijft of eind jullie verder inzaktHoe duur is dat kreng nou eigenlijk?
In Amerika is de iPod Mini $249 (Omgerekent ongeveer €200)
In Nederland gaat de iPod Mini echter rond de €289 kosten !
[ Voor 15% gewijzigd door promo-1 op 09-06-2004 16:18 ]
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 09-06-2004 16:35 ]
Verwijderd
Een buitenfotoMooooody schreef op 09 juni 2004 @ 16:35:
nee dat is ruis en dat verdwijnt voor een groot deel als je de foto buiten maakt
(er vanuit gaande dat je ISO op auto hebt staan)
maar bedankt voor de foto, hij is al een stuk beter....
[ Voor 20% gewijzigd door k5052 op 09-06-2004 20:02 ]
we komen er wel
Verwijderd
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
ik kies een ipod mini omdat ik maar max. 200 euro wil uitgeven en deze net binnen me budget pastVerwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 20:46:
Waarom wil ierdereen nou toch zo graag zo'n mini Ipod?Heb er ook wel ff over na zitten denken voordat ik mn huidige Ipod heb gehaald (3g), maar ik denk dat die ipod mini op dit moment nog heel wat kinderziektes zal hebben en vind de looks persoonlijk ook niet zo super. Maargoed, dat is persoonljk
Verwijderd
De mini gaat toch meer dan €200 kosten?kenny89 schreef op 09 juni 2004 @ 21:31:
[...]
ik kies een ipod mini omdat ik maar max. 200 euro wil uitgeven en deze net binnen me budget pastverder vind ik apple spullen wel mooi en goed te gebruike .
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Ja, maar hier nietkenny89 schreef op 09 juni 2004 @ 22:13:
als je mijn vorige posts had gelezen , ,ga ik een ipod mini halen in Amerika
en 250$ is ongeveer 195 €
Verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 22:59 ]
in 1 woord : STIJLVerwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:42:
Inkoopactie starten iemand?
Voor de mensen die hun Apple ipod Mini uit Amerika halen: Respect (goeie deal). Maar als je van plant ben om de mini te halen hier in Nederland en er €300 pleuro voor uit te geven, dan vind ik dat wel raar, want zoals ik het zie heb je een ipod 15 gb voor 340 GB. Voor 40 pleuro meer heb je dus 11 GB extra. Ook is er de ipod 10 GB voor 350 pleuro, dus 50 pleuro meer voor 6 GB extra. Ook het verschil in maat tussen de Apple ipod en de Mini vind ik te verwaarlozen.
Apple Ipod 15 gb: 4.1 by 2.4 by 0.62 inches
Apple Ipod Mini: 3.6 by 2.0 by 0.5 inches
kan iemand mij vertellen waarom ik nouw voor de Ipod mini zou moeten gaan ipv de Ipod 15 gb
Verwijderd
ik zie het verschil in stijl niet hoor, maarja ik ben ook geen Apple Ipod kennerenzoronald schreef op 09 juni 2004 @ 23:08:
[...]
in 1 woord : STIJL
De stijl druipt er gewoon vanaf
aan het woord Apple nog aan het woord iPod zit een druppel stijl. die dingen zijn gewoon verkleinde koffiezet aparaten met een hdd...enzoronald schreef op 09 juni 2004 @ 23:08:
[...]
in 1 woord : STIJL
De stijl druipt er gewoon vanaf
[ Voor 23% gewijzigd door promo-1 op 10-06-2004 00:33 ]
Verwijderd
Verwijderd
ik vind die Muvo helemaal niet zo mooi, eerder saai. Ik vind de besturing en knoppen van de iPod beter en makkelijker. Deze ziet er eerder uit als een MD speler dan een 4 gb hd mp3speler. Als ik kan kiezen dan ga ik zeker voor de Ipodpromo-1 schreef op 09 juni 2004 @ 23:40:
[...]
aan het woord Apple nog aan het woord iPod zit een druppel stijl. die dingen zijn gewoon verkleinde koffiezet aparaten met een hdd...
kijk nou eens naar dit stijlvol aparaatje, 4Gb, heeft USB 2.0, 14 uur afspeeltijd vs 8 uur van iPod, is nu al in Nederland te krijgen en kost rond de 250 euro (als je even goed zoekt op I-net)
succes voor het gedrocht die de Apple iPod kocht
Edit: hier staat die voor 248 pleuro
hier staat die voor 256,43 pleuro
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 18:56 ]
Je begrijpt dat je nu iets heel gevaarlijkst zegt he?promo-1 schreef op 09 juni 2004 @ 23:40:
[...]
aan het woord Apple nog aan het woord iPod zit een druppel stijl. die dingen zijn gewoon verkleinde koffiezet aparaten met een hdd...
kijk nou eens naar dit stijlvol aparaatje, 4Gb, heeft USB 2.0, 14 uur afspeeltijd vs 8 uur van iPod, is nu al in Nederland te krijgen en kost rond de 250 euro (als je even goed zoekt op I-net)
succes voor het gedrocht die de Apple iPod kocht
Edit: hier staat die voor 248 pleuro
hier staat die voor 256,43 pleuro
http://flickr.com/photos/itommy/
Hoe lang duurde het bij jou voordat op de statuspagina stond dat je betaling was ontvangen? Het is voor mij nu bijna een week geleden en er staat dat het geld nog niet is ontvangen, maar dit lijkt me sterk.-Skyhawk- schreef op 03 juni 2004 @ 11:32:
wh00t, ik heb hem binnen. De zilveren.![]()
![]()
Besteld bij coolelectronics. Duurde wel even. Maar dat is bijna overal zo heb ik het idee.
Je hebt al een inkoopactie gemist. er is er net een afgelopen op inkoopactie.netVerwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:42:
Inkoopactie starten iemand?
Voor de mensen die hun Apple ipod Mini uit Amerika halen: Respect (goeie deal). Maar als je van plant ben om de mini te halen hier in Nederland en er €300 pleuro voor uit te geven, dan vind ik dat wel raar, want zoals ik het zie heb je een ipod 15 gb voor 340 GB. Voor 40 pleuro meer heb je dus 11 GB extra. Ook is er de ipod 10 GB voor 350 pleuro, dus 50 pleuro meer voor 6 GB extra. Ook het verschil in maat tussen de Apple ipod en de Mini vind ik te verwaarlozen.
Apple Ipod 15 gb: 4.1 by 2.4 by 0.62 inches
Apple Ipod Mini: 3.6 by 2.0 by 0.5 inches
kan iemand mij vertellen waarom ik nouw voor de Ipod mini zou moeten gaan ipv de Ipod 15 gb
fijn dat je het er even inwrijft zegbrainball schreef op 12 juni 2004 @ 01:20:
[...]
Je hebt al een inkoopactie gemist. er is er net een afgelopen op inkoopactie.net
Ik heb hier een mooie zilveren liggen
Verwijderd
Er is in het oude topic wel iets gezegd over die IA. Alleen is die IA in maart begonnen en is ze nu pas afgerond.Phusebox schreef op 12 juni 2004 @ 11:33:
[...]
fijn dat je het er even inwrijft zeg
waarom is hier nooit iets gezegd over die inkoopactie dan?
ow okVerwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 11:59:
[...]
Er is in het oude topic wel iets gezegd over die IA. Alleen is die IA in maart begonnen en is ze nu pas afgerond.
hmm maar die iRiver is lelijkMooooody schreef op 12 juni 2004 @ 12:05:
de iRiver-120 is ook een mooi cadeau
* Phusebox is volledig afgekickt van iPods naar aanschaf van een iRiver
[ Voor 40% gewijzigd door Phusebox op 12-06-2004 20:16 ]
Ieder zijn keus natuurlijk, men moet dat maar "gewoon" respecterenPhusebox schreef op 12 juni 2004 @ 18:54:
hmm maar die iRiver is lelijk
en mijn vriendin gaat toch meer voor design dan voor über features ofzo ...
bovendien ik heb zelf een ipod en ben er wel tevreden over, geen problemen mee
hij dient voor muziek te luisteren en dat doet ie
radio heb ik een hekel aan dus niet nodig... ogg ondersteuning ofzo ook niet
Het gewicht kan ik je niet geven, aangezien ik geen weegschaal heb. De maten daarentegen zijn heel simpel: neem de lange zijde van een cd hoesje, die is gelijk aan de ribben van het kubusvormige doosje.HunterPro schreef op 13 juni 2004 @ 14:47:
Kan iemand me de exacte maten van het doosje en het gewicht van de verpakking met complete inhoud opgeven?
Verwijderd
Wat is IA juist?supersook schreef op 12 juni 2004 @ 23:28:
* supersook luisterd nu muziek met z'n gloednieuwe ipod-mini
Ik heb een zilvere kunnen krijgen via de IA, en ik ben zeer tevreden over de mini!
Wat een mooi apparaatje, zo klein en evengoed heel stevig . Mocht er behoefte zijn aan een reviewtje, of heb je vragen, just ask.
Die status pagina gaf me bar weinig info. en tracker status werkte niet bij mij.knopper schreef op 11 juni 2004 @ 08:17:
[...]
Hoe lang duurde het bij jou voordat op de statuspagina stond dat je betaling was ontvangen? Het is voor mij nu bijna een week geleden en er staat dat het geld nog niet is ontvangen, maar dit lijkt me sterk.
maar eh hoe lang heeft het geduurd? en was ie toen je hem bestelde op voorraad of niet?-Skyhawk- schreef op 13 juni 2004 @ 17:41:
[...]
Die status pagina gaf me bar weinig info. en tracker status werkte niet bij mij.
Dus af en toe emailen met die mensen van Coolelectronics,
[ Voor 18% gewijzigd door -Skyhawk- op 13-06-2004 18:05 ]
Verwijderd
En hoeveel heb je er nu voor betaald? Alles tesamen.. dus iPod mini + Transpostkosten + nog iets?....-Skyhawk- schreef op 13 juni 2004 @ 18:03:
Had hem begin april besteld, en aan het einde van mei heb ik hem dus mogen ontvangen. Eerst zou ik hem rond 16 April krijgen, maar dat ging niet meer lukken. En er waren nogal wat problemen met levering vanuit Amerika volgens mij.
En de kleur wil volgens mij ook nog wel wat tijd rekken. Ene kleur is populaider dan de ander.
Heeft dus even geduurd, maar ik kan niet zeggen dat het bij jouw ook dan zo lang gaat duren. Dus mail ze gewoon af en toe naar de "status". Dan krijg je altijd een vriendelijke email terug.
ps.
Doos was wel opengemaakt zag ik, maar dat is volgens mij alleen gebeurd om de inhoud te controlleren, en een zwarte 110v - >220> convert stekker er bij te leveren.
Verwijderd
Hoeveel heb je dan voor de mini betaald.. Heb je er veel winst mee gemaakt, om hem via IA te kopen?supersook schreef op 12 juni 2004 @ 23:28:
* supersook luisterd nu muziek met z'n gloednieuwe ipod-mini
Ik heb een zilvere kunnen krijgen via de IA, en ik ben zeer tevreden over de mini!
Wat een mooi apparaatje, zo klein en evengoed heel stevig . Mocht er behoefte zijn aan een reviewtje, of heb je vragen, just ask.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 22:29 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq