Het grote iPod Mini Topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.018 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat helpt onderhand al niet meer :P .
Dat is inderdaad hetgene wat ik eerst deed.
Maar echt wit wordtie nie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

laatste update uit amerika:
mn tante uit miami, heeft al verschillende winkels gebeld, en overal krijgt ze te horen dat hij gewoon uitverkocht is :(
er is ook een apple store in miami, hopelijk hebben ze hem daar wel op voorraad voordat ze hier naartoe komt.
(8 juni komt ze hier)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pokeran schreef op 23 mei 2004 @ 17:36:
laatste update uit amerika:
mn tante uit miami, heeft al verschillende winkels gebeld, en overal krijgt ze te horen dat hij gewoon uitverkocht is :(
er is ook een apple store in miami, hopelijk hebben ze hem daar wel op voorraad voordat ze hier naartoe komt.
(8 juni komt ze hier)
powermacpac al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 17:54:
[...]

powermacpac al geprobeerd?
grrr kheb net mn tante weer aan de telefoon gehad, ze heeft overal gebeld (ook de resellers in miami) en ook de apple store dus.
NIEMAND heeft hem op voorraad, ze zijn allemaal uitverkocht.
M'n tante zegt dat ze wel de 'witte' uitvoering op voorraad hebben, maar ipod mini heb je niet in wit, dus ik denk dat de winkels de normale i-pod bedoelen.
grrrrrrrrrrrrrrrr nu denk ik van: laat heel dat %#$@#ding maar zitten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Gadget Talk > Apple Talk :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralluph
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-08 15:46

Ralluph

Aus der Reihe...

Tijd om dit topic maar eens te voeden met een nieuw discussieonderwerp, alhoewel dit eigenlijk een meer generiek iPod-issue is: Wie van jullie maakt gebruik van iTunes? En zo nee, wat voor software gebruik je dan om de muziekcollectie op je mini te managen? Deze vraag is denk ik vooral relevant voor Windows gebruikers.

Ik zelf heb iTunes inmiddels aan de wilgen gehangen. Het is groot, traag en onhandig op mijn inmiddels alweer vierenhalf jaar oude PC. Waarschijnlijk loopt het een stuk soepeler op een nieuwe bak. Ook kan ik maar niet aan de interface wennen. Ik probeer momenteel foobar 2000 met de foo_pod plugin. Alhoewel ik hierin al een paar bugjes heb weten te ontdekken werkt het vrij aardig. Voordeel is ook dat de lui die foo_tunes geschreven hebben, hebben ontdekt hoe je ReplayGain info kunt vertalen naar een equivalente code in de iPod database, zodat al je nummers even hard klinken.
Wellicht dat ik deze week eens ga proberen of winamp 5 met ml_iPod plugin mij nog beter bevalt.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Zijn jullie allemaal frevente iTunes gebruikers of ook op zoek naar alternatieven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 24-05 09:41
Ralluph schreef op 24 mei 2004 @ 12:06:
Tijd om dit topic maar eens te voeden met een nieuw discussieonderwerp, alhoewel dit eigenlijk een meer generiek iPod-issue is: Wie van jullie maakt gebruik van iTunes? En zo nee, wat voor software gebruik je dan om de muziekcollectie op je mini te managen? Deze vraag is denk ik vooral relevant voor Windows gebruikers.

Ik zelf heb iTunes inmiddels aan de wilgen gehangen. Het is groot, traag en onhandig op mijn inmiddels alweer vierenhalf jaar oude PC. Waarschijnlijk loopt het een stuk soepeler op een nieuwe bak. Ook kan ik maar niet aan de interface wennen. Ik probeer momenteel foobar 2000 met de foo_pod plugin. Alhoewel ik hierin al een paar bugjes heb weten te ontdekken werkt het vrij aardig. Voordeel is ook dat de lui die foo_tunes geschreven hebben, hebben ontdekt hoe je ReplayGain info kunt vertalen naar een equivalente code in de iPod database, zodat al je nummers even hard klinken.
Wellicht dat ik deze week eens ga proberen of winamp 5 met ml_iPod plugin mij nog beter bevalt.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Zijn jullie allemaal frevente iTunes gebruikers of ook op zoek naar alternatieven?
Alhoewel ik op een Apple zit die inmiddels 3,5 jaar oud is gebruik ik daar ook nog iTunes. Voor de Mac heb je eigenlijk geen andere opties die zo uitgebreid en overzichtelijk zijn als iTunes. Wel een paar programma's die kunne kopieren van de iPod af en er ook weer op kunnen zetten maar dat mist toch iets.

Op de PC heb ik even met EphPod gespeeld. Maar daar begreep ik echt werkelijk niks van. Onoverzichtelijk, ik had geen idee hoe je iets van de iPod af kreeg en playlists leek hij wel niet te kennen. Al met al vond ik EphPod gewoon ruk. Ik ben blij dat iTunes er is en met mij heel veel andere iPod gebruikers. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:56
ik heb zelf anapod gekocht (www.redchairsoftware.com). Vind ik toch een erg goed programma. Integreerd zich in explorer, dus je kunt met rechtermuisknop zo naar je ipod sturen. Wat voor mij vooral heel handig is, want ik heb vaak cd's in mp3 die ik misschien 1 a 2 keer wil luisteren en niet in men library van itunes wil hebben. Dan is dit echt super.

BTW :

Ik heb 2.5 maand nu men ipod mini en rechteroordopje was aan het kraken geslagen bij de bassen(was echt het oordopje, had ook nog andere geprobeerd).

Dus ik dacht..laat ik apple maar eens opbellen hier in nederland. En waarempel..ze geven gewoon garantie op de ipod mini. Hup nieuwe oordopjes opgestuurd gekregen :) SUPER SERVICE !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enzoronald schreef op 24 mei 2004 @ 16:45:
ik heb zelf anapod gekocht (www.redchairsoftware.com). Vind ik toch een erg goed programma. Integreerd zich in explorer, dus je kunt met rechtermuisknop zo naar je ipod sturen. Wat voor mij vooral heel handig is, want ik heb vaak cd's in mp3 die ik misschien 1 a 2 keer wil luisteren en niet in men library van itunes wil hebben. Dan is dit echt super.

BTW :

Ik heb 2.5 maand nu men ipod mini en rechteroordopje was aan het kraken geslagen bij de bassen(was echt het oordopje, had ook nog andere geprobeerd).

Dus ik dacht..laat ik apple maar eens opbellen hier in nederland. En waarempel..ze geven gewoon garantie op de ipod mini. Hup nieuwe oordopjes opgestuurd gekregen :) SUPER SERVICE !
Vanwaar halen jullie, haal jij, je iPod mini? Is deze al verkrijgbaar in NL misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 18:02:
[...]

Vanwaar halen jullie, haal jij, je iPod mini? Is deze al verkrijgbaar in NL misschien?
Lees gewoon eens de complete thread :) Kheb em uit amerika..niet in nederland verkrijgbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enzoronald schreef op 24 mei 2004 @ 16:45:

BTW :

Heb je niet liever andere oordoppen dan de standaard oordopjes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste ipoders,

Ik wil ook graag een ipod aanschaffen iemand nog tips over goedkope verkoop punten evt in US en ervanring daarmee?

Gr Ronald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 15:36:
Beste ipoders,

Ik wil ook graag een ipod aanschaffen iemand nog tips over goedkope verkoop punten evt in US en ervanring daarmee?

Gr Ronald
als je hem nu besteld bij verschillende winkels in miami, komt hij in backorder en duurt het ongeveer 6 weken.

(ja khad mn familie daar op pad gestuurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRoSTy
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-05 09:25

FRoSTy

Jobbegea tot mie dea!

Men bovenste en linker knopje van men mini klikken dubbel, bij de eerste klik gebeurt er niks maar als ik dan doorduw wel, nog meer mensen hier last van?
Tis op zich niet zo erg, maar kvind het wel jammer het voelt niet zo goed meer nu

www.onbereikbaar.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee hier hoe ik nummers van mijn ipod op een pc krijg?
Keb half iTunes doorgespit maar kan niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 22:51
Verwijderd schreef op 29 mei 2004 @ 11:09:
Iemand enig idee hier hoe ik nummers van mijn ipod op een pc krijg?
Keb half iTunes doorgespit maar kan niets vinden.
iPod als disk mounten en dan de files die je wilt kopieren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag de Ipod (net als jullie) bestellen via Apple Online. _/-\o_
Alleen geeft Apple aan niet buiten de States te bezorgen! })

Via powermacpac is niet meer te krijgen! :(

Ik wil graag via Apple bestellen, hoe is het bij jullie gegaan met verzending en douane?
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 07:46:
Ik wil graag de Ipod (net als jullie) bestellen via Apple Online. _/-\o_
Alleen geeft Apple aan niet buiten de States te bezorgen! })

Ik wil graag via Apple bestellen, hoe is het bij jullie gegaan met verzending en douane?
_/-\o_
Je kunt NIET rechtstreeks via apple.com bestellen. Dat is al meerdere keren gezegd in het topic. Wat de meeste mensen hier gedaan hebben is via apple.com besteld en naar een kennis/familie in amerika laten bezorgen. Die het dan weer vervolgens opstuurd naar nederland.
Dat is de enige manier om op dit moment aan een ipod te komen. Als je er echt heel graag 1 wil. Kijk dan even op coolelectronics.nl (weet niet of dit bedrijf goed te vertrouwen is). Of kijk op www.voorjegemac.nl . Kun je een mailtje sturen als je in aanmerking wil komen voor de ipod mini die ze zo nu en dan binnen krijgen.
Voor de rest...wacht gewoon nog 1 maandje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 07:46:
Je zal hoe dan ook geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
wh00t, ik heb hem binnen. De zilveren. :9~ :9~ O+
Besteld bij coolelectronics. Duurde wel even. Maar dat is bijna overal zo heb ik het idee. Zat zelfs een convert stekker bij voor de adapter. _/-\o_

Dus hij hangt nu aan de stroom, en nu afwachten tot ie vol is. :*)
* -Skyhawk- hoopt wel dat de verf er wat op blijft ivm gebruik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 14:38

PnD

like in Pinda ^_^

beetje incompleet topic zonder foto's van een gotter zijn mini i-pod.
ga jij me blij maken skyhawk? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik heb op 29 maart een Ipod Mini besteld bij www.bhphotovideo.com en eindelijk is hij afgelopen zaterdag bezorgd! :D Echt gaaf dingetje hoor, zodra ik 'm tevoorschijn haal krijg ik overal nieuwsgierige/jaloerse blikken toegeworpen. :7

Wat heeft het me gekost? $244.95 voor de Ipod + $33.75 verzendkosten maakt totaal $278.70 wat omgerekend ongeveer €228 is. :)

De douane heeft me gelukkig gespaard! :D >:)

Paar foto'tjes:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/ipodmini1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/ipodmini2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~ejn/got/ipodmini3.jpg

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er al mensen die de mini via http://www.americangoodies.com/page/page/893379.htm hebben besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-01 10:38
is er eigenlijk al een release-datum in NL bekend? In de OP staat juni, maar op apple.com/nl staat juli :?
Iemand die hier wat opheldering over heeft mischien?

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
BezurK schreef op 04 juni 2004 @ 13:18:
is er eigenlijk al een release-datum in NL bekend? In de OP staat juni, maar op apple.com/nl staat juli :?
Volgens Dixons 14-7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superhuuper
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 23:22
BezurK schreef op 04 juni 2004 @ 13:18:
Ik heb de releasedatum in de OP nu aangepast naar juli. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knopper
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-09 23:05

knopper

Sander Knopper

Heb mijn mini ipod net besteld bij coolelectronics en ook gelijk maar betaald. Ben benieuwd wanneer ik hem krijg....;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben van plan om de ipod Mini te gaan kopen na de vakantie. Kan ik ze vanaf juli overal verwachten in Nederland? Ik zie dat ze al wel bij dixons te bestellen zijn, maar ik vind 299 best wel duur voor 4 gb? gaat het importeren uit amerika een beetje veilig en goed?

p.s
misschien staan er al antwoorden op mijn vragen in dit topic, maar ik had niet zo'n zin om te gaan zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 18:42:
misschien staan er al antwoorden op mijn vragen in dit topic, maar ik had niet zo'n zin om te gaan zoeken :P
Dat zou ik dan toch doen als ik van jou was. We zijn het hier stilltjesaan beu om 5 keer dezelfde vraag te moeten beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 18:47:
[...]

Dat zou ik dan toch doen als ik van jou was. We zijn het hier stilltjesaan beu om 5 keer dezelfde vraag te moeten beantwoorden.
misschien is het dan wel eens verstandig om daar gewoon een duidelijk antwoord op te geven ipv al die bullshit eromheen, ik word onderhand ook wel gek van die grote topics. Ik heb wel betere dingen te doen dan al die topics door te spitten voor een fatsoenlijk antwoord op mijn vraag, misschien hebben andere mensen met een sociaal leven hier ook last van?

ok, dat moest ik ff kwijt, ik ga toch nog een poging wagen om het op te zoeken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil meer pics! :9~
Wie post wat mooie fotootjes van de andere kleuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 22:31:
Ik wil meer pics! :9~
Wie post wat mooie fotootjes van de andere kleuren?
Als hij maandag toekomt post ik wel pics (blauw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbrother
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Bij onze leverancier is niets te vinden zelfs over iPods mini's .. dus waar Dixons het vandaan haalt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb beide mini ipod topics niet gevolgd dus weet ik niet of deze vraag al voorbij is geweest: Is er een mini ipod skin in het wit?

Ze verkopen geen orignele mini ipods in het wit, jammer. Maar op sommige sites zie ik de DLO Mini Jam Jacket, Clear: The Jam Jacket mini features a built-in, transparent screen protector - a very thin, clear layer of silicone that protects the LCD screen from scratching.

Maar is die skin nu transparant of echt wit. Op het plaatje lijkt ie idd wit maar ik weet het dus niet heel zeker: http://www.compusa.com/pr...ct_code=311735&pfp=BROWSE .En kan je de orignele skin die op je mini ipod zit eraf halen (niet slopen) en er een nieuwe opzetten of moet je de skins erover heen doen?

Ik vindt de mini ipod namelijk in het wit er echt stoer uitzien, snap ook niet waarom ze geen orignele uitgeven in het wit. Mss is moet ik anders maar een mini ipod halen en dan wit spuiten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
We hebben een hele vitrine vol staat met iSkin's voor de iPod mini. Ik zal eens kijken of een foto kan regelen. :)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sage schreef op 06 juni 2004 @ 22:13:
We hebben een hele vitrine vol staat met iSkin's voor de iPod mini. Ik zal eens kijken of een foto kan regelen. :)
ah cool.

Ik hoop dat het strakke skins zijn, dat het gewoon lijkt als een orignele skin. iSkin's zijn volgens mij toch wel iets anders dat de DLO's: http://www.everythingipod...1&eqAVAILdatarq=YES&max=1

zijn jammer genoeg niet echt veel foto's van de skins, tenminste niet van verschillende hoeken genomen

Maar je hebt alwel skins, maar nog geen minIpods?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2004 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 23:10:
[...]Maar je hebt alwel skins, maar nog geen minIpods?
In amerika wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
Verwijderd schreef op 06 juni 2004 @ 23:10:
[...]

ah cool.

Ik hoop dat het strakke skins zijn, dat het gewoon lijkt als een orignele skin. iSkin's zijn volgens mij toch wel iets anders dat de DLO's: http://www.everythingipod...1&eqAVAILdatarq=YES&max=1

zijn jammer genoeg niet echt veel foto's van de skins, tenminste niet van verschillende hoeken genomen

Maar je hebt alwel skins, maar nog geen minIpods?
Klopt, de iSkin's zijn de orginelen. Als je tenminste deze bedoeld: http://www.iskin.com/mini.html

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat ik mijn mini al om zeep had gekregen, maar het was dit probleem: http://ipodlounge.com/ipodnews_comments.php?id=2579_0_7_0_M

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2004 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
ik ga binnekort naar LA ( Los angelos , USA ) enne ik ben van plan om een ipod mini te kopen ..... maar weten mensen misshcien wat adressen daar die ipods direct in de winkel verkopen ?

ps. ik wil dit graag omdat ik het dan ook meteen een beetje kan testen :)
ps2. behalve de Apple store in LA

[ Voor 25% gewijzigd door k5052 op 08-06-2004 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BezurK
  • Laatst online: 29-01 10:38
deze zomer wordt de mini van mij :9
zogauw alsie uit is hier in NL koop ik'm... ik heb geen zin in het 'gedoe' en de risico's van het in het buitenland kopen dus ik wacht wel ff tot de officiele release hier in NL

Rookworst zonder R is ook worst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
hehe ,
maar heeft iemand nog wat reallife plaatjes van de mini tegenover andere apparaten zoals telefoons, oude ipod etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 08 juni 2004 @ 20:32:
hehe ,
maar heeft iemand nog wat reallife plaatjes van de mini tegenover andere apparaten zoals telefoons, oude ipod etc.?
Ik zal straks iets posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Laatst online: 24-08 00:09

Mooody

elmoody

ik raad iedereen aan om eens een testje te doen met zijn/haar nieuwe iPod Mini....

de accu gaat in de meeste gevallen namelijk maar 5-6 uur mee (zonder een knop aan te raken) en dat is veel te weinig voor een mp3-speler met deze prijs

frustrerend als de accu op weg naar parijs al in brussel op is :P

bron: verschillende fora (o.a. ipodlounge) en mijn eigen (snel weer ingeleverde) iPod 3G (vergelijkbare accuduur)

[ Voor 17% gewijzigd door Mooody op 08-06-2004 21:16 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een precieze datum bekend voor de mini? Ik weet dat die in Juli komt maar hoe kom ik te weten wanneer precies :P. Ik wil hem zo snel mogelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
ik zit rond de 7 uur met normaal gebruik. 3x aan en uit, en af en toe ander album kiezen. soms volume wat omhoog en laag. Kortom: normaal gebruik +- 7 uur.
En dan valt ie echt dood uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En met de 3G haal ik eigenlijk altijd minstens 8 uur (met het nodige skippen, zoeken etc.), dus zo dramatisch is dat nou ook weer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

kan niet echt wijs worden van je foto's....
denk dat je beter had kunnen sparen voor een andere digicam :P

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Mooooody schreef op 09 juni 2004 @ 00:22:
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/20327579

kijk hier maar eens na.. de pics deden het net nog, een minuut later niet meer, dus geen idee hoe dat kan. Maar kijk maar als je ze aan de praat krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sage
En ik denk dat jij maar een betere bril kan kopen. ;)

kleurbleur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn digicam is nochtans een topmodel. Alleen was de lichtinval niet bepaald optimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 13:07:
[...]

Mijn digicam is nochtans een topmodel. Alleen was de lichtinval niet bepaald optimaal.
als het een topmodel is (wat ik betwijfel), ligt het dus aan de fotograaf :P

ff wat tips.....
je kan 3 dingen doen:
- afstand nemen en flitsen
- statief gebruiken en evt. zonder flits schieten
- iso verhogen en zonder flits schieten

[ Voor 3% gewijzigd door Mooody op 09-06-2004 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Sage schreef op 09 juni 2004 @ 08:40:
[...]

En ik denk dat jij maar een betere bril kan kopen. ;)
:?

feit is gewoon dat de foto's niet scherp zijn, de witbalans niet klopt en er veel teveel ruis is....
ik had de mini wel eens op hoge resolutie incl. details willen zien, maar dat lukt hier dus helaas niet...

misschien dat de eigenaar met mijn tips betere foto's kan maken, zodat iedereen er hier iets aan heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op 09 juni 2004 @ 13:14:
[...]

als het een topmodel is (wat ik betwijfel), ligt het dus aan de fotograaf :P

ff wat tips.....
je kan 3 dingen doen:
- afstand nemen en flitsen
- statief gebruiken en evt. zonder flits schieten
- iso verhogen en zonder flits schieten
Topmodel is ietwat overdreven, maar het is zeker geen slechte camera (Nikon Coolpix 4300).
Ik ga vandaag eens wat betere foto's proberen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-07-2022
uit de startpost

Hoe duur is dat kreng nou eigenlijk?
In Amerika is de iPod Mini $249 (Omgerekent ongeveer €200)
In Nederland gaat de iPod Mini echter rond de €289 kosten !
Ik ga 24 juli naar Amerika en wil er daar een hdd MP3 speler kopen, ik wil eigenlijk een MuVo2 4Gb halen. Deze is daar ook ongeveer rond de 200-250 dollar.

ik vraag me alleen af hoe je dat van dollars naar euro's berekent hebt? Zo veel scheelt de dollar toch niet van de euro???

als het er werkelijk op neer komt dat die omgerekend 200 euro kost ga ik mischien wel voor de iPod Mini, al vind ik het design van die dingen zo rot als het maar rot kan zijn maar dat is natuurlijk persoonlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom regelmatig in Amerika en het is daar op dit moment ook vrijwel onmogelijk om een Mini Ipod te krijgen. Het beste is om Apple te bellen, zij kunnen er dan 1 naar je (amerikaanse adress) toesturen, wachttijd op dit moment is 5 a 6 weken.

Ik heb er zelf met veel mazzel eentje in een Apple Store in een winkelcentrum kunnen kopen, maar ook hier is de voorraad zeer beperkt. Grote electronica zaken als Best Buy en CompUSA krijgen er ook maar een stuk of 10 per 5 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
ik ben dan maximaal 3 dagen op 1 adres omdat ik dan een soort rondreis door Amerika ga maken. Mischien kan ik zo ook bij verschillende winkels informeren.

maar nu heb ik nog steeds geen antwoord op de vraag:
ik vraag me alleen af hoe je dat van dollars naar euro's berekent hebt? Zo veel scheelt de dollar toch niet van de euro???
er stond nl in de startpost:
Hoe duur is dat kreng nou eigenlijk?
In Amerika is de iPod Mini $249 (Omgerekent ongeveer €200)
In Nederland gaat de iPod Mini echter rond de €289 kosten !
Edit: Sorry zie het al, de koers van de dollar is 1,22 euro wat neer komt op ongeveer 204 euro. Nu maar hopen dat de dollar op deze koers blijft of eind jullie verder inzakt })

[ Voor 15% gewijzigd door promo-1 op 09-06-2004 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PIC

Beter dan dat kan ik de foto's niet maken denk ik. De onzuiverheden die je nu nog ziet, dat is gewoon de structuur van de bovenste laag van de ipod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

nee dat is ruis en dat verdwijnt voor een groot deel als je de foto buiten maakt :)
(er vanuit gaande dat je ISO op auto hebt staan)

maar bedankt voor de foto, hij is al een stuk beter....

[ Voor 15% gewijzigd door Mooody op 09-06-2004 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooooody schreef op 09 juni 2004 @ 16:35:
nee dat is ruis en dat verdwijnt voor een groot deel als je de foto buiten maakt :)
(er vanuit gaande dat je ISO op auto hebt staan)

maar bedankt voor de foto, hij is al een stuk beter....
Een buitenfoto :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
jammer dat het zo schaars in USA,
want ik wil namelijk echt wel een Ipod mini :P
kheb net ff een familielid gemaild en wacht nu met geduld af :Y)

[ Voor 20% gewijzigd door k5052 op 09-06-2004 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom wil ierdereen nou toch zo graag zo'n mini Ipod? :) Heb er ook wel ff over na zitten denken voordat ik mn huidige Ipod heb gehaald (3g), maar ik denk dat die ipod mini op dit moment nog heel wat kinderziektes zal hebben en vind de looks persoonlijk ook niet zo super. Maargoed, dat is persoonljk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Laatst online: 13-09 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 20:46:
Waarom wil ierdereen nou toch zo graag zo'n mini Ipod? :) Heb er ook wel ff over na zitten denken voordat ik mn huidige Ipod heb gehaald (3g), maar ik denk dat die ipod mini op dit moment nog heel wat kinderziektes zal hebben en vind de looks persoonlijk ook niet zo super. Maargoed, dat is persoonljk ;)
ik kies een ipod mini omdat ik maar max. 200 euro wil uitgeven en deze net binnen me budget past :) verder vind ik apple spullen wel mooi en goed te gebruike .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 09 juni 2004 @ 21:31:
[...]

ik kies een ipod mini omdat ik maar max. 200 euro wil uitgeven en deze net binnen me budget past :) verder vind ik apple spullen wel mooi en goed te gebruike .
De mini gaat toch meer dan €200 kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:00:
[...]

De mini gaat toch meer dan €200 kosten?
Uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
als je mijn vorige posts had gelezen , ,ga ik een ipod mini halen in Amerika :P
en 250$ is ongeveer 195 €

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
ik ben nog steeds (al sinds de release van de mini bezig om te kijken wat nu de beste / goedkoopste optie is) maar ik vind niks wat betaalbaar is
en helaas heb ik geen familie ook geen verre en zelfs geen vage bekenden in de USA

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kenny89 schreef op 09 juni 2004 @ 22:13:
als je mijn vorige posts had gelezen , ,ga ik een ipod mini halen in Amerika :P
en 250$ is ongeveer 195 €
Ja, maar hier niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inkoopactie starten iemand?

Voor de mensen die hun Apple ipod Mini uit Amerika halen: Respect (goeie deal _/-\o_ ). Maar als je van plant ben om de mini te halen hier in Nederland en er €300 pleuro voor uit te geven, dan vind ik dat wel raar, want zoals ik het zie heb je een ipod 15 gb voor 340 GB. Voor 40 pleuro meer heb je dus 11 GB extra. Ook is er de ipod 10 GB voor 350 pleuro, dus 50 pleuro meer voor 6 GB extra. Ook het verschil in maat tussen de Apple ipod en de Mini vind ik te verwaarlozen.

Apple Ipod 15 gb: 4.1 by 2.4 by 0.62 inches
Apple Ipod Mini: 3.6 by 2.0 by 0.5 inches

kan iemand mij vertellen waarom ik nouw voor de Ipod mini zou moeten gaan ipv de Ipod 15 gb

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:42:

Voor de mensen die hun Apple ipod Mini uit Amerika halen: Respect (goeie deal _/-\o_ ). Maar als je van plant ben om de mini te halen hier in Nederland en er €300 pleuro voor uit te geven, dan vind ik dat wel raar, want zoals ik het zie heb je een ipod 15 gb voor 340 GB. Voor 40 pleuro meer heb je dus 11 GB extra. Ook is er de ipod 10 GB voor 350 pleuro, dus 50 pleuro meer voor 6 GB extra. Ook het verschil in maat tussen de Apple ipod en de Mini vind ik te verwaarlozen.

kan iemand mij vertellen waarom ik nouw voor de Ipod mini zou moeten gaan ipv de Ipod 15 gb
in 1 woord : STIJL

De stijl druipt er gewoon vanaf :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enzoronald schreef op 09 juni 2004 @ 23:08:
[...]

ik zie het verschil in stijl niet hoor, maarja ik ben ook geen Apple Ipod kenner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• promo-1
enzoronald schreef op 09 juni 2004 @ 23:08:
[...]

aan het woord Apple nog aan het woord iPod zit een druppel stijl. die dingen zijn gewoon verkleinde koffiezet aparaten met een hdd...

kijk nou eens naar dit stijlvol aparaatje, 4Gb, heeft USB 2.0, 14 uur afspeeltijd vs 8 uur van iPod, is nu al in Nederland te krijgen en kost rond de 250 euro (als je even goed zoekt op I-net)

succes voor het gedrocht die de Apple iPod kocht :P

Edit: hier staat die voor 248 pleuro
hier staat die voor 256,43 pleuro

[ Voor 23% gewijzigd door promo-1 op 10-06-2004 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stijl is natuurlijk ook maar een mening, maar de besturing van iPod is gewoon echt super.
Het schermpje is daarbij ook nog eens een stuk groter dan vele andere MP3-spelers, waaronder de Nomad Muvo.

Ik ga zeker weten voor een blauwe iPod mini, het enige probleem is een goed verkooppunt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

promo-1 schreef op 09 juni 2004 @ 23:40:
[...]

aan het woord Apple nog aan het woord iPod zit een druppel stijl. die dingen zijn gewoon verkleinde koffiezet aparaten met een hdd...

kijk nou eens naar dit stijlvol aparaatje, 4Gb, heeft USB 2.0, 14 uur afspeeltijd vs 8 uur van iPod, is nu al in Nederland te krijgen en kost rond de 250 euro (als je even goed zoekt op I-net)

ik vind die Muvo helemaal niet zo mooi, eerder saai. Ik vind de besturing en knoppen van de iPod beter en makkelijker. Deze ziet er eerder uit als een MD speler dan een 4 gb hd mp3speler. Als ik kan kiezen dan ga ik zeker voor de Ipod

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2004 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T. van Beek
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-10-2024

T. van Beek

flickritus

promo-1 schreef op 09 juni 2004 @ 23:40:
[...]

Je begrijpt dat je nu iets heel gevaarlijkst zegt he? ;)
In mijn idee is de iPod juist het voorbeeld van stijl. En dan vind ik de iPod nog mooier dan de iPod mini, en aan de reacties die ik krijg ben ik hier zeker niet de enigste in. :>

http://flickr.com/photos/itommy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
Ik zou zelf kiezen voor een mp3speler met een goed design en een goeie geluidskwaliteit. Dat laatste hebben de meesten wel en design is zoals eerder gezegd een persoonlijke kwestie.
Ik vind de iPod en de iPod Mini erg mooi en zal, als ik ooit weer een nieuwe mp3speler koop, misschien wel zo eentje nemen.
Op dit moment heb ik de iRiver 390T. Miss was dat wel een domme keus, want ik heb nu 256MB voor iets minder dan €200,- en voor een iPod Mini betaal je +-210 in de VS. Nou heb ik ook het geluk dat ik deze zomer naar de VS ga, dus zou ik er mooi eentje kunnen meenemen :9 Want ik merk wel dat die 256MB net genoeg is voor mij, maar dan moet ik wel elk nummer elke dag luisteren. Handiger zou dus voor mij die 4GB (of meer) zijn, omdat ik dan zelf de nummers kan kiezen en niet elke dag mijn datakabel eraan hoef te hangen ;)
Luxe problemen... wat moet je ermee... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ik denk dat er weinig opzit dan maar te wachten...
wilde een ipod mini kopen voor mijn vriendin voor haar afstuderen aan de hbo... maar ja, ik ga dus niet zoals op verschillende sites meer dan 350 euro betalen als je daarvoor ook een 15gb ipod hebt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knopper
  • Laatst online: 07-09 23:05

knopper

Sander Knopper

-Skyhawk- schreef op 03 juni 2004 @ 11:32:
wh00t, ik heb hem binnen. De zilveren. :9~ :9~ O+
Besteld bij coolelectronics. Duurde wel even. Maar dat is bijna overal zo heb ik het idee.
Hoe lang duurde het bij jou voordat op de statuspagina stond dat je betaling was ontvangen? Het is voor mij nu bijna een week geleden en er staat dat het geld nog niet is ontvangen, maar dit lijkt me sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ow en wanneer heb je hem besteld Skyhawk? wat was de termijn tussen bestellen en aflevering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainball
  • Laatst online: 13-06-2023
Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 22:42:

Je hebt al een inkoopactie gemist. er is er net een afgelopen op inkoopactie.net
Ik heb hier een mooie zilveren liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
brainball schreef op 12 juni 2004 @ 01:20:
[...]

Je hebt al een inkoopactie gemist. er is er net een afgelopen op inkoopactie.net
Ik heb hier een mooie zilveren liggen :)
fijn dat je het er even inwrijft zeg :(

waarom is hier nooit iets gezegd over die inkoopactie dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op 12 juni 2004 @ 11:33:
[...]

fijn dat je het er even inwrijft zeg :(

waarom is hier nooit iets gezegd over die inkoopactie dan?
Er is in het oude topic wel iets gezegd over die IA. Alleen is die IA in maart begonnen en is ze nu pas afgerond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 11:59:
[...]

Er is in het oude topic wel iets gezegd over die IA. Alleen is die IA in maart begonnen en is ze nu pas afgerond.
ow ok
nou ja dan zit er echt niks anders op dan een maand wachten, rond 14 juli zou de ipod mini uitkomen hier... dus nog even geduld dan maar

ik moet em 17 juli hebben, als kado, dus hopelijk red ik dat dan net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody

Mooody

elmoody

de iRiver-120 is ook een mooi cadeau :)

* Mooody is volledig afgekickt van iPods naar aanschaf van een iRiver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mooooody schreef op 12 juni 2004 @ 12:05:
de iRiver-120 is ook een mooi cadeau :)

* Phusebox is volledig afgekickt van iPods naar aanschaf van een iRiver
hmm maar die iRiver is lelijk :S

en mijn vriendin gaat toch meer voor design dan voor über features ofzo ...

bovendien ik heb zelf een ipod en ben er wel tevreden over, geen problemen mee
hij dient voor muziek te luisteren en dat doet ie
radio heb ik een hekel aan dus niet nodig... ogg ondersteuning ofzo ook niet

[ Voor 40% gewijzigd door Phusebox op 12-06-2004 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Phusebox schreef op 12 juni 2004 @ 18:54:
hmm maar die iRiver is lelijk :S

en mijn vriendin gaat toch meer voor design dan voor über features ofzo ...

bovendien ik heb zelf een ipod en ben er wel tevreden over, geen problemen mee
hij dient voor muziek te luisteren en dat doet ie
radio heb ik een hekel aan dus niet nodig... ogg ondersteuning ofzo ook niet
Ieder zijn keus natuurlijk, men moet dat maar "gewoon" respecteren ;). Maar misschien dat een lange(re) accutijd heeft, je wel nodig hebt?

Tja, hij dient om muziek mee te luisteren kun je natuurlijk ook met een 10 jaar oude CD speler, maar of je daar blij mee wordt met al z'n geskip? :Y). Hahaa, maar goed beetje off-topic, excuus.

* InsjaHH is ontzettend blij met z'n geweldige H-140!

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersook
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-07 17:09

supersook

Professioneel prutser

* supersook luisterd nu muziek met z'n gloednieuwe ipod-mini

Ik heb een zilvere kunnen krijgen via de IA, en ik ben zeer tevreden over de mini!
Wat een mooi apparaatje :9~ , zo klein en evengoed heel stevig . Mocht er behoefte zijn aan een reviewtje, of heb je vragen, just ask.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HunterPro
  • Niet online
Kan iemand me de exacte maten van het doosje en het gewicht van de verpakking met complete inhoud opgeven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersook

supersook

Professioneel prutser

HunterPro schreef op 13 juni 2004 @ 14:47:
Kan iemand me de exacte maten van het doosje en het gewicht van de verpakking met complete inhoud opgeven? :)
Het gewicht kan ik je niet geven, aangezien ik geen weegschaal heb. De maten daarentegen zijn heel simpel: neem de lange zijde van een cd hoesje, die is gelijk aan de ribben van het kubusvormige doosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supersook schreef op 12 juni 2004 @ 23:28:

Ik heb een zilvere kunnen krijgen via de IA, en ik ben zeer tevreden over de mini!
Wat een mooi apparaatje :9~ , zo klein en evengoed heel stevig . Mocht er behoefte zijn aan een reviewtje, of heb je vragen, just ask.
Wat is IA juist? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
knopper schreef op 11 juni 2004 @ 08:17:
[...]

Hoe lang duurde het bij jou voordat op de statuspagina stond dat je betaling was ontvangen? Het is voor mij nu bijna een week geleden en er staat dat het geld nog niet is ontvangen, maar dit lijkt me sterk.
Die status pagina gaf me bar weinig info. en tracker status werkte niet bij mij. :?
Dus af en toe emailen met die mensen van Coolelectronics,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supersook

supersook

Professioneel prutser

IA = InkoopActie >> http://inkoopactie.net

[ Voor 4% gewijzigd door supersook op 13-06-2004 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
-Skyhawk- schreef op 13 juni 2004 @ 17:41:
[...]

Die status pagina gaf me bar weinig info. en tracker status werkte niet bij mij. :?
Dus af en toe emailen met die mensen van Coolelectronics,
maar eh hoe lang heeft het geduurd? en was ie toen je hem bestelde op voorraad of niet?

maar ze zijn dus wel te vertrouwen, aangezien je je ipod binnenhebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Skyhawk-
  • Niet online
Had hem begin april besteld, en aan het einde van mei heb ik hem dus mogen ontvangen. Eerst zou ik hem rond 16 April krijgen, maar dat ging niet meer lukken. En er waren nogal wat problemen met levering vanuit Amerika volgens mij.
En de kleur wil volgens mij ook nog wel wat tijd rekken. Ene kleur is populaider dan de ander.

Heeft dus even geduurd, maar ik kan niet zeggen dat het bij jouw ook dan zo lang gaat duren. Dus mail ze gewoon af en toe naar de "status". Dan krijg je altijd een vriendelijke email terug.

ps.
Doos was wel opengemaakt zag ik, maar dat is volgens mij alleen gebeurd om de inhoud te controlleren, en een zwarte 110v - >220> convert stekker er bij te leveren. :)

[ Voor 18% gewijzigd door -Skyhawk- op 13-06-2004 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Skyhawk- schreef op 13 juni 2004 @ 18:03:
Had hem begin april besteld, en aan het einde van mei heb ik hem dus mogen ontvangen. Eerst zou ik hem rond 16 April krijgen, maar dat ging niet meer lukken. En er waren nogal wat problemen met levering vanuit Amerika volgens mij.
En de kleur wil volgens mij ook nog wel wat tijd rekken. Ene kleur is populaider dan de ander.

Heeft dus even geduurd, maar ik kan niet zeggen dat het bij jouw ook dan zo lang gaat duren. Dus mail ze gewoon af en toe naar de "status". Dan krijg je altijd een vriendelijke email terug.

ps.
Doos was wel opengemaakt zag ik, maar dat is volgens mij alleen gebeurd om de inhoud te controlleren, en een zwarte 110v - >220> convert stekker er bij te leveren. :)
En hoeveel heb je er nu voor betaald? Alles tesamen.. dus iPod mini + Transpostkosten + nog iets?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
ik zat laatst te surfen voor accesoires voor de iPod mini en kwam dit tegen :

http://www.speckproducts.com/#mini

dit is een iskin die goedkoop is en best goed beoordeelt is en goed uitziet , voor maar 19, 95 $ of 29,95$ per 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

supersook schreef op 12 juni 2004 @ 23:28:

Hoeveel heb je dan voor de mini betaald.. Heb je er veel winst mee gemaakt, om hem via IA te kopen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 22:29 ]

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.