Ziet er veelbelovend uit.
Hoe ga je de kasten met elkaar verbinden?
Ga je het als 1 kast bouwen of gewoon 2 compartimenten?
Hoe ga je de kasten met elkaar verbinden?
Ga je het als 1 kast bouwen of gewoon 2 compartimenten?
Verwijderd
fooker schreef op 14 april 2004 @ 20:28:
Mooi topic start, je bent al mooi bezig kan wat worden,
Het idee van de 2 kasten vind ik super![]()
/me bookmarked
HEY! snel editen eh!Ik heb toestemming van m-m voor deze CiP

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2004 20:34 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
op Tzf heb ik ook een cip hoorVerwijderd schreef op 14 april 2004 @ 20:39:
Nais idee man ! Echt netjes, gelukkig dat je hier wel mag posten ( in tegenstelling tot Tzf ) Maar echt netjes !
Verwijderd
Owjah, sorry ik had jouw in de war gebracht met iemand anders ( die had ook iets met 2 lian li kasten
Verwijderd
Verwijderd
Inruilen zal nu wel moeilijk gaanVerwijderd schreef op 14 april 2004 @ 23:14:
eerste reactie: zonde van 2 zulke schitterende kasten, kan je niet beter die kasten inruilen oid voor 1 grotere lili? pc70 ofzo?
als ik die WC set zo bekijk heb je echt geen 2 kasten nodig, je hebt immers maar 1 mobo met insteek kaarten, etc... het enige wat je onder moet brengen in de 2e kast is eventueel de pomp en eventueel een 2e voeding, mocht je op die toer gaan...
ben benieuwd hoe het wordt maar ik denk dat een van de kasten behoorlijk leeg eruit gaat zien ... succes
Ik heb al m'n spul via een groothandel waar je als particulier niet kan bestellent!mP schreef op 15 april 2004 @ 14:36:
Goed bezig... mijn smaak
Ik heb het al uitgezocht en prolly neem ik zelfde cpu/nb/vga blok als jou. Ipv de evo 240 wil ik de 360 + zelfde res. Heb je dit besteld bij aqua comp ?, zo niet zou je mij kunne vertellen waar je het gehaald hebt (via je vriend) ?
Alles al besteld bij tweakstore maare als je daarop gaat wachten ;p...
Dit moet in een PC71 van lian li. Allen denk ik wel dat ik voor de 10mm tubes ga.
gl ermee
Ja, maar als je het doet, kun je het beter nu doen, want je reservoir en spul zit al in je originele. Anders heb je dubbel werk. Als je een nieuw dak erop gaat zetten dan moet je weer die gaten zagen.Foxke schreef op 15 april 2004 @ 19:17:
Daar zit ik dus over te twijffelen
Mijn idee was om de 5,25" drives egaal te maken door er een plaat voor te maken.
Ik heb 3 zij panelen over, dus uit 1 kan ik makkelijk een stuk uithalen daarvoor
'k weet nog niet wat ik doe, dat is ook iets wat ik kan doen als ie helemaal werkt
Verwijderd
Het dak ga ik niet vervangen hoorExigence schreef op 15 april 2004 @ 19:22:
[...]
Ja, maar als je het doet, kun je het beter nu doen, want je reservoir en spul zit al in je originele. Anders heb je dubbel werk. Als je een nieuw dak erop gaat zetten dan moet je weer die gaten zagen.

[ Voor 7% gewijzigd door Foxke op 15-04-2004 20:05 ]
Verwijderd
Ik heb een slot-in dvd, dus een gleuf zou al voldoende zijn, alleen voor het knopje moet ik iets verzinnenVerwijderd schreef op 15 april 2004 @ 20:28:
hoe ga je nu nog drives erin bouwe?
verder verlies je nu misschien stevigheid omdat de plaat een stuk langer is.
maar ik weet niet precies wie je het wel doen.
Verwijderd
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd schreef op 15 april 2004 @ 21:58:
ik vind het nogsteeds zonde ... door de 5,25" drivebays zo te combineren blijft er helemaal weinig over van de strakke Lian-Li look, kan je niet beide frontplaten helemaal weglaten en er zelf 1 mooie doorlopende plaat van maken? met voldoende openingen voor je 3,5" en 5,25" devices? want op deze manier heb je maarliefst 6 3,5" bays in je front zitten en die ga je echt niet vol krijgen .... ik denk trouwens dat 'leeg' een kenmerk van dit hele project wordt =)
ik ben erg benieuwd hoe je deze ideeën gaat verwezenlijken zonder dat het on-af en leeg eruit komt te zien en zal dit uiteraard blijven volgen
veel succes
denk ik ook... als je twee aan/uit knoppen hebt, twee reset knoppen, 4 ledjes.. alhoewel.. ledjes zijn natuurlijk altijd leuk... maar toch...Phant0m schreef op 16 april 2004 @ 02:24:
ziet er erg mooi uit, maar is het niet mooier om de voorkant uit 1 stuk alu te maken?
[ Voor 11% gewijzigd door Hayfork op 16-04-2004 16:40 ]
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::

Ik had dat probleem ook , heb toen wat parker schroeven gepakt , met een ijzerzaagje op maat gemaakt of een scherpe tang en die er in gedaan en nu hangt ie super vast aan me fans en me fans hangen aan de bovenkant van de kast.Foxke schreef op 17 april 2004 @ 18:42:
Update 1
Vandaag heb ik de waterpomp erin gezet:
[afbeelding]
En een gaatje naar buiten voor de stroomkabel:
[afbeelding]
Niet echt veel gedaan, want ik ben ook nog de halve middag opzoek geweest naar schroefjes om m'n rad mee vast te zetten
'k heb nog steeds geen schroefjes
KloptSchiedamLauw schreef op 17 april 2004 @ 19:05:
[...]
Zal wel een lode kapje zijn voor de magneetische straling die zun pomp afgeeft te dempen..
Nu heb je zulke goede plannen, en dan los je je stroomkabel ZO op? Pak op z'n minst een doorvoertule of trekontlasting. Liever nog leg je het binnendoor en sluit je het direct in je PSU aan.Foxke schreef op 17 april 2004 @ 18:42:
Update 1
[afbeelding]
[afbeelding]
Niet echt veel gedaan, want ik ben ook nog de halve middag opzoek geweest naar schroefjes om m'n rad mee vast te zetten
En doe dan even een ti-rip aan de binnenkant als trekontlastig.Foxke schreef op 17 april 2004 @ 19:51:
Daar hebben jullie idd wel gelijk in, maar heb alweer een idee
Bij die lian kasten zit van dat witte plastic om de "scherpe" randen, en dat ga ik eromheen maken
Morgen ff het gat groter maken
Ik heb dezelfde radiator als jouw (en dezelfde fans). Je hebt M3 boutjes nodig van 40 mm, past precies, ook met de lengte. Je kunt die boutjes sowieso kopen bij de formido want daar heb ik ze ook vandaan. suc6 met modden!Foxke schreef op 17 april 2004 @ 18:42:
Update 1
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door MasterFreak op 17-04-2004 22:49 ]
Jammer dat hier geen formido in de buurt zitMasterFreak schreef op 17 april 2004 @ 22:47:
[...]
Ik heb dezelfde radiator als jouw (en dezelfde fans). Je hebt M3 boutjes nodig van 40 mm, past precies, ook met de lengte. Je kunt die boutjes sowieso kopen bij de formido want daar heb ik ze ook vandaan. suc6 met modden!

Practisch is het wel, maar mooi vind ik het persoonlijk niet. Nu is het wel 'n heel klein detail maar toch, alles moet immers perfect eh ^^. Bij autozaken hebben ze heir wel iets mooiers voor, en t kost 'n keer 50 centFoxke schreef op 18 april 2004 @ 15:58:
[...]
Jammer dat hier geen formido in de buurt zit
'k was bij een ijzerwaren winkel geweest, en daar hadden ze die niet die ik wil
(ik wil dezelfde als die van mijn resevoir)
Volgende week ff verder zoeken
Kleine update:
[afbeelding]
Gat wat groter gemaakt en de rand beschermd
Verwijderd
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2004 17:58 ]
Verwijderd
Dat kan ook nog, evt. gewoon in een 'PCI-afdekplaatje' bouwen.djluc schreef op 18 april 2004 @ 17:54:
Je kunt toch gewoon zo'n standaard AC aansluiting plaatsen? Die kosten werkelijk niets. Voor diegenen die niet weten wat een AC aansluting is: kijk eens aan de achterkant van je voeding
Signature unavailable
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
Omdat ik dan echt niet weet waar ik mee bezig benReseTTim schreef op 18 april 2004 @ 19:39:
waarom heb je hem niet direct in de voeding gesoldert die pomp. dat scheelt je weer een stopcontact en je pomp staat altijd aan als er stroom op je case zit.
verder ga door met modden... ben benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn..

Mja, bij aqua-computer.de duurt het een paar weken om hem te bestellen en het is bovendien een hoop gedoe.Foxke schreef op 25 april 2004 @ 19:55:
Close up zal over een paar dagen komen want de batterijen van m'n cam zijn leeg
Die pompombouw heb ik bij de groothandel vandaan waar ik alles vandaan heb
Hier kan je em ook bestellen bij shop:
http://www.aqua-computer.de/
Verder weet ik niet waar ie in nl te koop is in een winkel
Foxke schreef op 25 april 2004 @ 19:55:
Close up zal over een paar dagen komen want de batterijen van m'n cam zijn leeg
0110101001111010
Ik weet het, het is er niet meer van gekomen

Verwijderd
Juch... Ik heb 't zo gedaan:

Dell Studio XPS 16
Project: BavBierSub 1.0 BavBierSub 2.0
Ik heb het ook netjes twee aansluitbays gemaakt. Grootste voordeel:Scyth schreef op 13 mei 2004 @ 22:19:
[...]
Juch... Ik heb 't zo gedaan:
[afbeelding] [afbeelding]
Netjes een extra 230 aansluitbay gemaakt, die via een 12v relais de 230 lijn schakelt zodra de voeding aangaat. Staat stoer; 2 230 kabels
Tuurlijk kan je die apart kopen. En wel in een winkelVerwijderd schreef op 14 mei 2004 @ 21:55:
die fans, zaten die bij de waterkoeling of kan je die appart kopen? zo ja, waar?
lian rulez!!
Verwijderd

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 17:26 ]
Verwijderd
Verwijderd
Idd een beetje jammer!Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 15:50:
idd missch kan je beter ff een 'eigen' topic maken om je case te showen en dan daar naartoe linken vanuit dit topic... ten eerste de layout van de pagina is nu vernaggeld, en ten tweede de helft van die pics hebebn niets te maken met de case van de topicstarter ...
[ Voor 7% gewijzigd door Ediejo op 15-08-2004 13:30 ]
EB cardetailing tot aan uw huis
Verwijderd
Ik denk dat hij bezig is met een wereldreis, hij heeft al 3 maanden niets meer van zich laten horen.Ediejo schreef op 15 augustus 2004 @ 13:30:
Ik denk dat de mod er met de bezem maar eens door moet om het schoon te vegen.
Je ziet door de Mod's de Mod niet meer, waar het nu daadwerkelijk om / over gaat.
Verder ziet het er goed uit, althans die dubbele. Li
Update-je of ben je nog op vakantie
neehoorVerwijderd schreef op 15 augustus 2004 @ 13:37:
[...]
Ik denk dat hij bezig is met een wereldreis, hij heeft al 3 maanden niets meer van zich laten horen.![]()
idd, 'k was dit topic alweer vergeten_ferry_ schreef op 15 augustus 2004 @ 14:02:
[...]
neehoormaar hij vergeet denk alleen te updaten
Ik heb de kast gezien op CZ, en is een mooie cube geworden

Nog niet.ArchettA schreef op 15 augustus 2004 @ 23:20:
heb je ook een foto van de inhoud van de rechterkast?
Verwijderd
Verwijderd
EB cardetailing tot aan uw huis

yes please, want ik ben namelijk ook zoiets van plan
Verwijderd
http://www.freezinghardware.comDie pompombouw heb ik bij de groothandel vandaan waar ik alles vandaan heb
Hier kan je em ook bestellen bij shop:
http://www.aqua-computer.de/
Verder weet ik niet waar ie in nl te koop is in een winkel
Casemod: Cubeleon
Verwijderd
zou ik een adres van je mogen? ik kan namelijk als bedrijf bestellen, en dat zou leuk wordenFoxke schreef op donderdag 15 april 2004 @ 17:54:
knip
Ik heb al m'n spul via een groothandel waar je als particulier niet kan bestellen
hier stond iets interessants, maar het is even weg...
Verwijderd

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2005 12:54 ]
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq