TIP: Die witte ledjes in het plexi aan die heartbeat schakeling knopen...
Verder die oplossing met het karton, masterlijk
Verder die oplossing met het karton, masterlijk
Nederlander in België

[ Voor 14% gewijzigd door Elektronicanet op 02-07-2004 22:56 ]
Nederlander in België
Verwijderd
hier wil ik nog ff iets op zeggen, want dat is echt een geweldig idee. Je sluit dat zwaailicht aan op de parallel en als de proc-usage hoger dan bijv de 90% komtdan draait da licht continu nee niet wneer windows vastloopt maar als hij punten haalt is het btw nog een leuk idee om er een ehbo kist op vast te lijmen met eerste hulp voor computers?

Nederlander in België
frickY schreef op 03 juli 2004 @ 00:57:
Ik heb diezelfde kastWil hem ook nog eens n verfbeurtje geven
Bij mij heb ik dat front USB eruit gesloopt, en daar pastte heeel strak een 4x4cm fan inMisschien ook wat voor jou?
Fans heb ik geen behoefte aanfrickY schreef op 03 juli 2004 @ 00:57:
Ik heb diezelfde kastWil hem ook nog eens n verfbeurtje geven
Bij mij heb ik dat front USB eruit gesloopt, en daar pastte heeel strak een 4x4cm fan inMisschien ook wat voor jou?
Helaas heb ik geen plaats bij m'n bureau voor een zwaailicht op de pc, de pc staat onder mijn bureau en er is maar 5 cm ruimte tussen de bovenkant en m'n blad.Verwijderd schreef op 03 juli 2004 @ 09:24:
[...]
hier wil ik nog ff iets op zeggen, want dat is echt een geweldig idee. Je sluit dat zwaailicht aan op de parallel en als de proc-usage hoger dan bijv de 90% komt
Dat is het volgende deel van het project. Verder ga ik werken aan een LCD'tje en een IR ontvanger in het vrije cd-romslot.Gr0wLiThE schreef op 01 juni 2004 @ 18:19:
TIP: Die witte ledjes in het plexi aan die heartbeat schakeling knopen...
[ Voor 53% gewijzigd door Elektronicanet op 08-07-2004 16:07 ]
Nederlander in België
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Verwijderd
Zit wel wat in, maar dan zou ik 'm rechtop aan de rechterkant moeten zetten of zoVerwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 20:13:
misschien kan je er nog een 2e ccfl bij doen want nu lijkt het wel alsof het ligt word tegengehouden door je vidkaart... (suggestie)
Nederlander in België
Nederlander in België
nèhVerwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 22:09:
CD-ROM knopje ook rood maken?
Nederlander in België
Verwijderd
jah dat lijkt me misschien wel beter idee, want dan "snijdt" de kaart door het licht in plaats van dat het het tegenhoud (links/rechts maakt nie bijster veel uit lijkt me?)Elektronicanet schreef op 08 juli 2004 @ 22:06:
[...]
Zit wel wat in, maar dan zou ik 'm rechtop aan de rechterkant moeten zetten of zo
links zie je 'm staan als je er schuin in kijktVerwijderd schreef op 09 juli 2004 @ 12:27:
[...]
jah dat lijkt me misschien wel beter idee, want dan "snijdt" de kaart door het licht in plaats van dat het het tegenhoud (links/rechts maakt nie bijster veel uit lijkt me?)
Nederlander in België
"Mierenneuk en RHCPfan-mode"yeroen1979 schreef op 13 april 2004 @ 12:08:
[...]
Volgens mij is het meer een Red Hot Chili Peppers look.....!
edit:
Oeps, ff op the site van the Peppers gekeken. zitten wat pootjes te weinig aan voor het RHCP logo....![]()
[ Voor 11% gewijzigd door Arjen86 op 09-07-2004 13:47 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq