Suikerklontjes truuk ?
Ik kan hem ff niet terugvinden...
Ben benieuwdalleen de naam al klinkt geinig
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb als profider T-mobile! En heb alle WAP-profielen al geprobeerd. en ben ook al naar sonyericsson.com geweest en me de goeie WAP instelling laten sturen, maar hij doet ut nog steeds niet!TerryC schreef op 13 juni 2004 @ 18:36:
[...]
Welke provider heb je, welke WAP-instellingen heb je geselecteerd? Vertel eens wat meer, we zijn hier niet helderziend.
Dat is met een suikerklontje over het T-Mobile of Vodafone logo heen schuren.Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 19:09:
Suikerklontjes truuk ?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Volgens mij moet je dan je instellingen nog eens nalopen van de GPRS instellingen van je provider.. (meestal te vinden op hun website)Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 01:05:
Ik heb ook een klein probleem. Ik heb dit toestel sinds anderhalve week en het is echt een super telefoon, maar als ik wil gaan GPRS'en dan komt er een telefoontje in beelsd met een streep er door. Dit houdt volgens het boekje in dat ik dan niet bereikbaar ben als ik aan het wappen ben. Hoe kan ik dit weg krijgen.
Want als ik kijken naar eigen review van Ginz zie ik dat hij dit niet heeft.
Verwijderd
Dat vind je onder: Menu, 7, 1, je GPRS account, 1, 5, AutomatischVerwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 01:05:
Ik heb ook een klein probleem. Ik heb dit toestel sinds anderhalve week en het is echt een super telefoon, maar als ik wil gaan GPRS'en dan komt er een telefoontje in beelsd met een streep er door. Dit houdt volgens het boekje in dat ik dan niet bereikbaar ben als ik aan het wappen ben. Hoe kan ik dit weg krijgen.
Want als ik kijken naar eigen review van Ginz zie ik dat hij dit niet heeft.
B & W 5,8 KWp solar 12 * oost 10 * west
[ Voor 5% gewijzigd door sjaakaq op 14-06-2004 10:15 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
WAP per seconde en GPRS per MBleokennis schreef op 14 juni 2004 @ 10:14:
Even een vraagje over WAP:
gisteren zag ik op http://www.myt610.net/ een mooie wallpaper. Ik had geen datakabel voor PC oid, dus ik denk: ik ga ff naar de WAP site. Nu zat ik als een gek te klikken zodat ik binnen een minuut "op WAP - van WAP af" zou zijn. Toen dacht ik: betaal je WAP per seconde of per KB/Mb (Orange prepaid)??
OK. Snel typen dus
leoaq.fm // Jeune Loop
Je bedoelt GSM-Data per seconde, GPRS per MB
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
[ Voor 104% gewijzigd door Maite op 14-06-2004 15:43 ]
Done that.. Volgens verkoper waren ze nauwelijks aan te slepenrooie60 schreef op 14 juni 2004 @ 12:47:
wimo? vraag of belcompany het bij een ander filiaal van hun kan halen?staat nog wel op hun site? de T610
En bij kijkshop zouden ze ook weer komen
suc6
heb ff rondgekeken voor je wimo,bij gsm-advies.com is ie €169 simvrijrooie60 schreef op 14 juni 2004 @ 12:47:
wimo? vraag of belcompany het bij een ander filiaal van hun kan halen?staat nog wel op hun site? de T610
En bij kijkshop zouden ze ook weer komen
suc6
Die 8 die ik heb gebeld jaVerwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 13:08:
Zijn de T610 bij elke vestigingen van belcompany uitverkocht?
Belcompany ehv 2x , veldhoven, oss, tilburg (al klopt er daar iets niet) uden en utrecht ..Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 13:28:
Welke winkels heb jij nagekeken?
Verwijderd
Yes, dit werkt bedankt.Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 10:07:
[...]
Dat vind je onder: Menu, 7, 1, je GPRS account, 1, 5, Automatisch
Verwijderd
Instellingen kloppen dan toch waarschijnlijk niet allemaal:Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 15:11:
[...]
Yes, dit werkt bedankt.
Maar nu heb ik nog een probleem. Als ik nu mijn mail wil checken via planet doet hij het gewoon. Kan alle mails wel ontvangen maar als ik wil versturen kan ik alleen maar naar een planet mail adres versturen en niet bijv naar een hotmail adres. Instellingen kloppen allemaal want ik kan wel een mail versturen naar een planet adres. Heeft dit te maken met een beperking van de foon??
Is het nou zo dat je ook betaald voor de leesbevestiging in de vorm van de prijs van een SMS-bericht?Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 12:57:
[...]
sms menu -> opties -> statusaanvraag
Je kunt kiezen voor "uit", "aan" en "bij verzenden?". Bij de laatste optie wordt er bij het versturen van elk sms-je gevraagd of je een ontvangstbevestiging wilt.
Als je sms is ontvangen krijg je een bericht in je scherm met het geluid van een sms-je. Het bericht wordt niet opgeslagen in je inbox (zoals bij bv nokia wel gebeurt).
Verwijderd
Maar dat kan helemaal niet. Ik zit bij vodafone trouwens.Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 16:06:
[...]
Instellingen kloppen dan toch waarschijnlijk niet allemaal:
Server inkomend moet (voor planet) op pop.planet.nl maar dat werkt bij je al.
Uitg. server moet op de smtp server van je inbelprovider. Bij een telfortabo is dat smtp.telfortmail.nl bij anderen zul je even moeten zoeken op hun site. (Of wellicht dat andersbellenden hun smtp server hier kunnen posten.)
Verwijderd
Je moet niet de SMTP server van Planet gebruiken, die werkt alleen als je ingelogd bent bij Planet. Je moet dus de SMTP van Vodafone gebruiken.Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 16:58:
[...]
Maar dat kan helemaal niet. Ik zit bij vodafone trouwens.
Hoe kun je dan verzenden met je planet mail account. Ik heb ook gewoon de smtp server van planet gerbuikt en ook mijn mail adres van planet. Anders heb je toch in principe geen volledige mail account met 1 mail adres.
Nee dat is gratisHangloozz schreef op 14 juni 2004 @ 16:39:
[...]
Is het nou zo dat je ook betaald voor de leesbevestiging in de vorm van de prijs van een SMS-bericht?
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
ow leuk , altijd al willen hebbenheb je even voor mij
Verwijderd
hoezo dood-Skyhawk- schreef op 14 juni 2004 @ 17:48:
[...]
ow leuk , altijd al willen hebben![]()
Vind je dat nou echt een leuk om dat op je telefoon te hebben?![]()
ontopic:
Eigenlijk is dit topic al dood, of zijn er nog leuke nieuwtjes over de T610?
Verwijderd
Ik heb die alleen gedownload om te proberen hoowr!!-Skyhawk- schreef op 14 juni 2004 @ 17:48:
[...]
ow leuk , altijd al willen hebben![]()
Vind je dat nou echt een leuk om dat op je telefoon te hebben?![]()
ontopic:
Eigenlijk is dit topic al dood, of zijn er nog leuke nieuwtjes over de T610?
Dat weet ik , maar laatste tijd niet echt leuke dingen om te lezen, vandaar het voor mij gevoel wat dood is.In_The_Aire
Het topic is niet alleen voor nieuwtjes maar ook voor ervaringen, hulp etc
Zeggen ze allemaal.RemcoT610
Ik heb die alleen gedownload om te proberen hoor!
[ Voor 5% gewijzigd door -Skyhawk- op 14-06-2004 17:55 ]
Verwijderd
mijne is 25leokennis schreef op 14 juni 2004 @ 17:44:
BTW, wat is jullie minigolf topscore? Ik=42.
Verwijderd
Ik weet wel beter!-Skyhawk- schreef op 14 juni 2004 @ 17:54:
[...]
Dat weet ik , maar laatste tijd niet echt leuke dingen om te lezen, vandaar het voor mij gevoel wat dood is.
[...]
Zeggen ze allemaal.![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 18:10 ]
Hmm, ik zit nog op 29...
Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Mijne is 34! maar weet iemand nog een leuk spel voor de T610? want ik heb DeepAbyss ook al uitgespeeld! en ben ook zat van minigolf!leokennis schreef op 14 juni 2004 @ 17:44:
BTW, wat is jullie minigolf topscore? Ik=42.
Verwijderd
Ik heb net vandaag Prince of Persia Sands of time gedownload. Die is pas echt vet. Ziet er mooi uit, je bent er wel even zoet mee, en ook nog goed geluid.Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 18:25:
[...]
Mijne is 34! maar weet iemand nog een leuk spel voor de T610? want ik heb DeepAbyss ook al uitgespeeld! en ben ook zat van minigolf!
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 18:31 ]
Verwijderd
Hoe duur is ie??Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 18:26:
Ben alleen nog maar deze tegen gekomen authsmtp.vizzavi.nl maar volgens mij bestaat deze niet meer en moet het iets met vodafone zijn. Kan iemand deze nog een keer posten??? Op de vodafone site wordt je ook niets wijzer.
[...]
Ik heb net vandaag Prince of Persia Sands of time gedownload. Die is pas echt vet. Ziet er mooi uit, je bent er wel even zoet mee, en ook nog goed geluid.
Proffesioneel Platzak
Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 18:25:
[...]
Mijne is 34! maar weet iemand nog een leuk spel voor de T610? want ik heb DeepAbyss ook al uitgespeeld! en ben ook zat van minigolf!
El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Naar je favo-site gaan en dan 'Nwe homepage'leokennis schreef op 14 juni 2004 @ 20:53:
Kun je de "startpagina" van WAP veranderen? Aangezien ik áls ik WAP, altijd naar 1 site ga. Het zou tijd schelen als die met het opstarten meteen kwam i.p.v. dat ik eerst op die SE starpagina kom...
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Waarom probeer je dat dan niet even?Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 18:26:
Ben alleen nog maar deze tegen gekomen authsmtp.vizzavi.nl maar volgens mij bestaat deze niet meer en moet het iets met vodafone zijn. Kan iemand deze nog een keer posten??? Op de vodafone site wordt je ook niets wijzer.
Verwijderd
In geloof iets boven de 4 euro. Was er wel lang mee bezig met zoeken.
Volgens mij doen ze het bijde niet of ik heb het verkeerd getypt. Zal het nog eens proberen.Verwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 22:13:
[...]
Waarom probeer je dat dan niet even?
authsmtp.vizzavi.nl doet het wel hoor en antwoord dat ie smtp.vodafone.nl is, dus lijkt me prima. Maar kan het zelf niet testen omdat ik geen vodafone heb.
[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2004 22:20 ]
[ Voor 68% gewijzigd door MarcoC op 14-06-2004 22:26 ]
Die heb ik al uitgespeeldVerwijderd schreef op 14 juni 2004 @ 18:26:
Ik heb net vandaag Prince of Persia Sands of time gedownload. Die is pas echt vet. Ziet er mooi uit, je bent er wel even zoet mee, en ook nog goed geluid.
PSN: Shiver23
Verwijderd
Ik check mijn mail via GPRS van vodafone maar het lukt nog steeds niet.MarcoC schreef op 14 juni 2004 @ 22:23:
Xp_Ready, check jij je mail via GPRS of het ouderwetse WAP?
En RemcoT610, schaf een Bluetooth adapter aan. Is leuk om mee te spelen en is bovendien nog praktisch ook. Aangezien jij nu al veel geld zit te spenderen aan games en ringtones kan je beter even 30 euro investeren en het verder gratis doen.
Ik heb een poging gedaan:Shiver23 schreef op 14 juni 2004 @ 23:11:
Heeft iemand toevallig een Holland/Oranje thema?
Of ringtones?
Voor het WK wil ik mijn telefoon ook een oranje tintje geven
[ Voor 10% gewijzigd door JanPedaal op 15-06-2004 12:58 ]
Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility
Bij mij blijft hij dan staan op "Server wordt gezocht".Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 00:14:
[...]
Ik check mijn mail via GPRS van vodafone maar het lukt nog steeds niet.
Hieronder even een compleet overzicht.
Verbinden via :vodafone GPRS (staat goed want wap doet het wel)
Protocol: pop3
inkomende server: pop.planet.nl
ink poort: 110
loginnaam: die van planet account
ww: ook die van planet account
uitg server: authsmtp.vizzavi.nl (werkt niet)
uitg poort: 25
mail adres: die van planet
downloaden: headers en sms
afzender: eigen naam
hand tek. geen
uit. kopieren: uit (snap ik niet)
intervalcontrole: uit
[ Voor 51% gewijzigd door Maite op 15-06-2004 15:08 ]
Ja is zeker leuk voor de komende periode
Verwijderd
Ja, bedankt voor de TIP!! zal wel ff kijkenMarcoC schreef op 14 juni 2004 @ 22:23:
Xp_Ready, check jij je mail via GPRS of het ouderwetse WAP?
En RemcoT610, schaf een Bluetooth adapter aan. Is leuk om mee te spelen en is bovendien nog praktisch ook. Aangezien jij nu al veel geld zit te spenderen aan games en ringtones kan je beter even 30 euro investeren en het verder gratis doen.
Verwijderd
Verwijderd
1
| < * * < |
-
Verwijderd
Ik begrijp niet precies wat je bedoelt.Ginz schreef op 15 juni 2004 @ 23:20:
Voer in:
code:
1 < * * <
En kijk welk slotje gesloten is, daar voer je hem in.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2004 23:45 ]
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 02:08 ]
Verwijderd
Vragen om moeilijkhedenVerwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 02:07:
ik heb er zat games op
Beterrr! Heb hem ook aan de praat. Lekker internetten op megaklein scherm op het dakterras!Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 02:07:
Jawellllllllllllllllllllllllllll ik kan gratis internetten op me T610.
De beschrijving gevolgd op deze site <a href="http://www.howardforums.com/showthread.php?s=&threadid=341129en"></a> jawel me internet deed het gelijk op me T610.
[ Voor 7% gewijzigd door Misterpc op 16-06-2004 15:20 ]
Verwijderd
Breek je nek voorzichtig
PSN: Shiver23
FMA tutorial: http://home.planet.nl/~crapt001/FMAMisterpc schreef op 16 juni 2004 @ 15:18:
hallo ,
ik heb ook een t610 en een bluetooth dongle aan de pc , ik kan connecten , en ook wallpapers en ringtones up/downloadenn , alleen waar staan de themes en de games ? iemand een idee , want ik kan het niet vinden ,
en ook kan ik geen verbinding opbouwen met FMA , ik zal wel iets fout doen ,
de vraag is alleen wat .
bovendien ben ik op zoek naar de orginele ringtones voor de t610 , om te downloaden via pc en dan met bluetooth erin te zetten , iemand een link ?
het mailen van de ringtones mag ook , naar r_harteminkatyahoo.com
Kan alleen via HTTP, en kost dus heel veel dataverkeer.
Verwijderd
Gewoon nog een keer bellen, en zeggen dat je je Orange Free SIM-kaart in je PrePaid toestel wil doen.Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 12:41:
heb het zelfde probleem als Pamas
Ik heb ook die T610 Orange prepaid pakket, maar me andere orange kaart doet het niet in me T610, er komt te staan plaats juiste simlock.
Ik heb gedaan wat jullie vertelden Orange gebeld enzo en waarom zeggen ze tegen mij dat ik pas over een jaar die code krijgt om het te unlocken.Wat een eikels wel me eigen Orange kaart kan ik niet in doen. Als ik kaart van een andere provider in zou doen ok dan begrijp ik het, maar is een Orange pakket kan ik er geen andere orange kaart in doen!!!
Ok wie kan me hierbij helpen. Ik kan naar beverwijk gaan om het te unlocken ,maar wie weet of het wel goed gaat???
Thnx
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 19:21 ]
Dat duurt nog wel even voordat hier een nieuwe SP komt....PowerFlower schreef op 16 juni 2004 @ 18:00:
[...]
Dit is btw erg vaak langs geweest... iets voor de startpost Ginz?
-
leoaq.fm // Jeune Loop
[ Voor 41% gewijzigd door sjaakaq op 16-06-2004 21:38 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Verwijderd
Je omschrijving is wat karig, maar ik heb ongeveer hetzelfde gehad naar een t-mobile nr. (vanaf mijn Telfort). Nadat ik van zijn nr. de +316 vervangen had door 06 kon ik wel mijn sms-je kwijt. Andere nummers die ook met +316 beginnen werken wel.leokennis schreef op 16 juni 2004 @ 21:27:
Heel vaag...ik kan 1 iemand geen sms sturen. Bij "berichten"->"sms"->"opties"->"servicecentra" zit het probleem zegtie; ik heb de Orange klantenservice gebeld. Die zij dat ik dat nummer er opnieuw moest intoetsen...maar mislukt nog steeds
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2004 23:11 ]
leoaq.fm // Jeune Loop
tsja het is geen topcamera natuurlijk. Wist je dat je de brightness kunt aanpassen voordat je de foto neemt met het joystickje op neer bewegen? Erg handig bij situaties met heel veel licht zoals het voorbeeld, of juist bij heel weinig licht. Dat helpt wel ietsVerwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 21:59:
[...]
Je omschrijving is wat karig, maar ik heb ongeveer hetzelfde gehad naar een t-mobile nr. (vanaf mijn Telfort). Nadat ik van zijn nr. de +316 vervangen had door 06 kon ik wel mijn sms-je kwijt. Andere nummers die ook met +316 beginnen werken wel.
Edit:
Omdat dit antwoord het dus waarschijnlijk toch niet was direct er maar een vraagje er bij in ge-edit:
Hebben anderen ook last van vreemde kleuren bij het fotograveren in heldere omstandigheden?
De volgende foto heb ik vanmiddag gemaakt terwijl het niet echt zeer zonnig was, maar wel gewoon helder weer. De lucht (eigenlijk lichtblauw) wordt paars en helder witte gebieden (het stukje koplamp in dit geval) wordt geelgroen. (het knipperlicht staat aan en hoort dus zo)
[[url==http://home.planet.nl/~dadyo/ploaties/nr14metcomments.jpg]afbeelding[/url]]
(en ja, aan het stuur (en op mijn trui en vizier) hangt echt wat er over is van een vlak daarvoor doodgereden merel op de Groninger ringweg)
Verwijderd
Yep, wist ik (had ik er even bij moeten schrijven, zal ik nog even doen). Het maakt voor de rest van de kwaliteit wel wat uit (vooral de kleurverzadiging (links/rechts)) maar helpt zo goed als niets tegen de 'lsd-trip-kleuren'.Initial G schreef op 16 juni 2004 @ 22:48:
[...]
tsja het is geen topcamera natuurlijk. Wist je dat je de brightness kunt aanpassen voordat je de foto neemt met het joystickje op neer bewegen? Erg handig bij situaties met heel veel licht zoals het voorbeeld, of juist bij heel weinig licht. Dat helpt wel iets
Je had ook niet per ongeluk een filter aanstaan? Epia?Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 23:08:
[...]
Yep, wist ik (had ik er even bij moeten schrijven, zal ik nog even doen). Het maakt voor de rest van de kwaliteit wel wat uit (vooral de kleurverzadiging (links/rechts)) maar helpt zo goed als niets tegen de 'lsd-trip-kleuren'.
If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?
Verwijderd
Nee, geen filter. (Die hebben in mijn ogen helemaal geen nut) en ook niet Nachtmodus.Tatsu schreef op 16 juni 2004 @ 23:33:
[...]
Je had ook niet per ongeluk een filter aanstaan? Epia?
Zo niet, dan lijkt het mij niet helemaal goed. Of heb je tegen de zon in gefotografeerd?
Dat het veel dataverkeer kost maakt niet uit, want je gebruikt de breedband-internetverbinding van je computer via Bluetooth™.PowerFlower schreef op 16 juni 2004 @ 18:00:
Dit is btw erg vaak langs geweest... iets voor de startpost Ginz?
Ik heb ook af en toe verkeerde kleuren in fel licht, maar alleen een paar pixels zoals jouw groene stuur. Niet dat opeens de hele lucht paars is of zo... Hier zie je bijvoorbeeld een aantal foute pixels op mijn (foute) hoed zitten, maar verder zijn alle kleuren goed.Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 23:58:
Nee, geen filter. (Die hebben in mijn ogen helemaal geen nut) en ook niet Nachtmodus.
Het was wel behoorlijk licht, maar geen zon. Als de zon schijnt is het helemaal verschrikkelijk. (zie hier)
Verwijderd
De link doet het niet meer.. welke h ub gebruik je op DC ?Verwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 02:07:
Jawellllllllllllllllllllllllllll ik kan gratis internetten op me T610.
De beschrijving gevolgd op deze site <a href="http://www.howardforums.com/showthread.php?s=&threadid=341129en"></a> jawel me internet deed het gelijk op me T610. Bleutooth is vet cool. Vandaag in de arena tijdens Nederland duitsland veel mensen met bleutooth aan gevonden en een notitie naar ze gestuurd van hup hup hollandhahahaha
Mensen ik heb er zat games op direct connect gevonden voor de T610 en ze doen het ook nog goed. Snap diet dat jullie games gaan kopen gek. Gewoon downloaden van direct connect en via bleutooth op je mobiel overzetten.
T610 rulezzz peace
Verwijderd
Je kunt even wachten tot de K700 en S700 uitkomen, ik heb zo'n vermoeden dat er dan wel wat T610's tweedehands te koop gaan zijn. Waarschijnlijk voor rond de 100 euro, maar dan simlock vrij, dus daar kun je dan een leuke cash-back deal in gooien en dan krijg je nog geld toeVerwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 08:50:
Hoe lang blijft de T610 nog in nederland te kooop?
Want me ^$^%#% ouders vinden 130 euro teveel![]()
Dus moet ze nog effe overhalen.
Als je via Bluetooth spellen op je telefoon wilt zetten moet je het spelletje gewoon in de 'root' zetten, net als eigenlijk ook met afbeeldingen, geluiden en themes kan. Nog een tip: als je een bestand wilt verzenden moet je met de rechtermuisknop op dat bestand klikken, vervolgens "Kopiëren naar" doen, dan "Bluetooth" en vervolgens je telefoon daar kiezen. Staat alles meteen in de goede map.Misterpc schreef op 18 juni 2004 @ 10:01:
hallo ,
ik heb mijn t610 nu op engels gezet en kan nu ook themes uploaden , waarvoor dank voor de tip ,
alleen heb ik nog een vraag , heeft iemand een adres van een site waar ik de orginele SE ringtones kan downloaden ? ,
En of ik ook via bluetooth games in mijn mobiel kan krijgen en waar die dan moeten staan ?
mocht iemand die een t610 heeft de ringtones willen mailen , zijn ze zeer welkom
mijn adres is r_harteminkatyahoo.com
Laaang genoeg. Over een jaar hebben ze hem nog steeds. De prijs zal ook nog wel gaan dalen.Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 08:50:
Tips:Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 08:50:
Gezien de slechte fotokwaliteit van de T610 zie ik hier eigelijk het nut totaal niet van in. Op een televisie verkracht het dus een foto totaal.Evil M@V schreef op 18 juni 2004 @ 18:54:
Dit is ook wel een leuk speeltje..
De MMV-100
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hiermee kun je communiceren tussen je TV en je phone via bluetooth
Klik hier voor meer info
Nou, valt wel mee hoor. Een TV heeft een resolutie van 640×480, de T610 eentje van 288×352. Kan je nog behoorlijk foto's op zien zonder kwaliteitsverlies...Robin Vreuls schreef op 18 juni 2004 @ 22:51:
[...]
Gezien de slechte fotokwaliteit van de T610 zie ik hier eigelijk het nut totaal niet van in. Op een televisie verkracht het dus een foto totaal.
[ Voor 11% gewijzigd door TMC op 18-06-2004 22:58 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq