Nu het toch over die resoluties gaat he.... De T630 kan 640X480 (extended) aan. Maar volgens mij is dit een soort van digitaal opblazen, want de foto's van 288X352 zien der stukken beter uit!TerryC schreef op 18 juni 2004 @ 22:58:
[...]
Nou, valt wel mee hoor. Een TV heeft een resolutie van 640×480, de T610 eentje van 288×352. Kan je nog behoorlijk foto's op zien zonder kwaliteitsverlies...
En bovendien is het meer voor de K700 bedoeld, die wél een resolutie heeft 640×480.
Rekkie schreef op 19 juni 2004 @ 15:04:
Mijn T610 kraakt enorm tijdens het bellen.
Kan dat komen door stof (dan kan ik hem namelijk ff schoonmaken)
Of is dit een bekend probleem en is het heel iets anders?
Ik had dat ook een keer.. bij mij zat er idd stof in..Rekkie schreef op 19 juni 2004 @ 15:04:
Mijn T610 kraakt enorm tijdens het bellen.
Kan dat komen door stof (dan kan ik hem namelijk ff schoonmaken)
Of is dit een bekend probleem en is het heel iets anders?
dus maak hem open (zie SP) en verwijder het stof
[ Voor 10% gewijzigd door Mavvie op 20-06-2004 13:56 ]
nou, als je ze print bij zo'n bluetooth computer in bijv. dixons dan valt de kwaliteit reuze mee serieus !Verwijderd schreef op 20 juni 2004 @ 03:40:
[...]
Nu het toch over die resoluties gaat he.... De T630 kan 640X480 (extended) aan. Maar volgens mij is dit een soort van digitaal opblazen, want de foto's van 288X352 zien der stukken beter uit!
ik heb dus ook enige problemen met bluetooth en de t610
namelijk float's mobil agent wil niet connecten...
hoe krijg ik dat voor elkaar...?
en met pc control werkt de functie mouse move niet... laad eeuwen lang windows zegt ie... maar gebeurt gewoon niets.
en met dat zelfde pc control winamp bedienen wil niet. krijg deze melding:
"Winamp should be running but could not find it’s process"
hoe kan ik dit allemaal wel laten werken?
namelijk float's mobil agent wil niet connecten...
en met pc control werkt de functie mouse move niet... laad eeuwen lang windows zegt ie... maar gebeurt gewoon niets.
en met dat zelfde pc control winamp bedienen wil niet. krijg deze melding:
"Winamp should be running but could not find it’s process"
hoe kan ik dit allemaal wel laten werken?
bla?
Thankx het werkt, echt perfect, lekker snel smsen enne muziek in de keuken bedienen enzo 
je kan fma ook aanpassen toch,w ant er zitten programma's bij die ik toch niet gebruik...
je kan fma ook aanpassen toch,w ant er zitten programma's bij die ik toch niet gebruik...
bla?
Ja, dat is toch wel een van de beste naar mijn mening.Evil M@V schreef op 22 juni 2004 @ 19:19:
Mijn bluetooth dongle is al defect.. die van mycom. Bagger zooi dus
Is die van MSI een beetje van goeie quali?
Ik heb `m zelf al meer dan een jaar, en omdat het de 100 meter versie is, heb ik overal in mijn huis een perfecte verbinding. En alle profielen worden netjes ondersteund.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
De PREPAID ORANGE SE T610 is nu weer bij de Kijkshop te koop voor € 129,-
Incl. € 15,- beltegoed
Van 21 t/m 27 juni 2004 geen verzendkosten!
Link naar de aanbieding
Incl. € 15,- beltegoed
Van 21 t/m 27 juni 2004 geen verzendkosten!
Link naar de aanbieding
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2004 22:05 ]
Mooi die maar eens gaan halen danGinz schreef op 22 juni 2004 @ 19:41:
[...]
Ja, dat is toch wel een van de beste naar mijn mening.
Ik heb `m zelf al meer dan een jaar, en omdat het de 100 meter versie is, heb ik overal in mijn huis een perfecte verbinding. En alle profielen worden netjes ondersteund.
Deze toch?

[ Voor 10% gewijzigd door Mavvie op 22-06-2004 22:06 ]
de állerbeste ik heb de moto v525 en nok 6600 en SE T610 en de Siemens S55 er op aangesloten en nog nóóit iets mis gegaan,werkt altijdEvil M@V schreef op 22 juni 2004 @ 19:19:
Mijn bluetooth dongle is al defect.. die van mycom. Bagger zooi dus
Is die van MSI een beetje van goeie quali?

Ja, klopt..Evil M@V schreef op 22 juni 2004 @ 22:04:
[...]
Mooi die maar eens gaan halen dan
Deze toch?
[afbeelding]
De PC2PC 100 meter versie
-
Verwijderd
Link http://www.howardforums.c...ad.php?s=&threadid=341129Verwijderd schreef op 18 juni 2004 @ 00:21:
[...]
De link doet het niet meer.. welke h ub gebruik je op DC ?
Hub
killua.student.utwente.nl
Mag dit wel

P.S. Die bluetooth van MSI is top
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 03:15 ]
Welk menu optie heb jij dan gebeld? Of heb je er soms een vriend of familie werkenVerwijderd schreef op 16 juni 2004 @ 19:19:
[...]
Gewoon nog een keer bellen, en zeggen dat je je Orange Free SIM-kaart in je PrePaid toestel wil doen.
Je moet gewoon zeggen dat je de unlock code nodig hebt.
Ik heb twee keer gebeld, bij alletwee de Orange medewerkers was het geen probleem.
Mischien dachten ze bij jou dat je een SIM-kaart van een andere Provider erin wilde stoppen.
Dat kan inderdaad pas na een jaar.

als ik nu de t610 koop icm orange prepaid heb ik dan een beetje goede firmaware?
bv de nieuwste, dat was toch voor nl taal : R4C003?
als ze namenlijk een oude firmware meegeven dan zit je egt traag volgens mij met die menu's enzo
als ze namenlijk een oude firmware meegeven dan zit je egt traag volgens mij met die menu's enzo
Als je hem nu koopt heb je denk ik R3C, misschien R4C. Maar beide firmware versies zijn behoorlijk goed.KASPERS schreef op 23 juni 2004 @ 09:50:
als ik nu de t610 koop icm orange prepaid heb ik dan een beetje goede firmaware?
Nou, ik heb een T610 met software versie R3C002 maar ik vind deze echt super traagMarcoC schreef op 23 juni 2004 @ 10:52:
[...]
Als je hem nu koopt heb je denk ik R3C, misschien R4C. Maar beide firmware versies zijn behoorlijk goed.
ja ik w8 op mijn kabel die ik bij ginz besteld hebVerwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 12:08:
Ik heb hem nu 2 weken en ik heb versie R4C003 dus. Wel de nieuwste.
Update:
Heb zo juist mijn keyboard binnen gekregen. En met de huidige T610 software werkt het T630 keyboard perfect! Misschien is dit iets voor in de SP
En ook nog iets.. het aan en uit knopje van de T630 is anders dan van de T610! Het past wel maar hoort niet zo te zijn....
kijk hier maar

[ Voor 51% gewijzigd door Mavvie op 23-06-2004 13:13 ]
Ik heb misschien een hele domme vraag, maar ik vraag het toch even.
Achter op je t610 accu staat een nummer (BV: 03W21), dit was een w21 versie ofzo. Nu heb je ook een firmware.
Vraag 1. Hoe kom je die firmware te weten.
Vraag 2. Is er een verband tussen die week code en de firmware code?
Achter op je t610 accu staat een nummer (BV: 03W21), dit was een w21 versie ofzo. Nu heb je ook een firmware.
Vraag 1. Hoe kom je die firmware te weten.
Vraag 2. Is er een verband tussen die week code en de firmware code?
Verwijderd
Ik heb ook menu 3-4 gebeld en heb geen vriend of familie daar werken.SebasFM schreef op 23 juni 2004 @ 09:39:
[...]
Welk menu optie heb jij dan gebeld? Of heb je er soms een vriend of familie werkenIk belde met menu 3-4 (problemen/vragen over toestel). Ik heb 2x gebeld met net even verschillende verhalen, maar toch duidelijk vermeld dat ik er een Free simkaart in wilde doen. Beide keren zeiden ze dat ze ze zelf pas na een jaar kunnen opvragen
Wat een onzin...
Ik heb gewoon gezegd dat ik al een Orange abo had en dat kaartje in de gelockte T610 wilde doen.
Twee verschillende Orange medewerkers hebben mij toen de code gegeven.
De ene vertelde mij dat dit gewoon een standaard procedure is.
Dan snap ik niet waarom ze bij mij dan zo moeilijk erover doen. Ik belde gewoon met de Orange kaart die erbij geleverd werd. En ik zei toch echt dat ik mijn Free simkaart erin wilde doen. Het was de normaalste zaak van de wereld dat je geen abbo in een prepay telefoon kan gebruiken. Toen ben ik ff "kwaad" geworden zo van dat het bij een kennis van me met vodafone wel kan en dat ze me in de winkel hadden gezegd dat het mogelijk was. Daar moesten ze niets van weten helaasVerwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 17:51:
[...]
Ik heb ook menu 3-4 gebeld en heb geen vriend of familie daar werken.
Ik heb gewoon gezegd dat ik al een Orange abo had en dat kaartje in de gelockte T610 wilde doen.
Twee verschillende Orange medewerkers hebben mij toen de code gegeven.
De ene vertelde mij dat dit gewoon een standaard procedure is.

Nee, ik ga wel op zoek naar een andere manier.
Verwijderd
Ik zou gewoon nog een keer bellen als ik jou was, dan krijg je waarschijnlijk weer een ander aan de telefoon.SebasFM schreef op 23 juni 2004 @ 18:18:
[...]
Dan snap ik niet waarom ze bij mij dan zo moeilijk erover doen. Ik belde gewoon met de Orange kaart die erbij geleverd werd. En ik zei toch echt dat ik mijn Free simkaart erin wilde doen. Het was de normaalste zaak van de wereld dat je geen abbo in een prepay telefoon kan gebruiken. Toen ben ik ff "kwaad" geworden zo van dat het bij een kennis van me met vodafone wel kan en dat ze me in de winkel hadden gezegd dat het mogelijk was. Daar moesten ze niets van weten helaasDe eerste keer zei de telefoniste van dat ze zelf pas na een jaar de code kon zien
Wat een onzin...
Nee, ik ga wel op zoek naar een andere manier.
Of je laat gewoon ergens de sim-lock verwijderen.
Zoals ik heb gedaan. Officieel vervalt je garantie, maar laat ze maar eens bewijzen dat er voorheen wel een simlock op zatVerwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 18:29:
[...]
Ik zou gewoon nog een keer bellen als ik jou was, dan krijg je waarschijnlijk weer een ander aan de telefoon.
Of je laat gewoon ergens de sim-lock verwijderen.
staat al1 iets over die weekcodeTerryC schreef op 23 juni 2004 @ 17:16:
Kijk eens in de openingspost...
Verwijderd
Het staat wel in de openingspost.
Toest:
code:
1
| > * < < * < * |
(< of > bedien je doormiddel van de joystick).
druk dan op SW-informatie.
Daar zie je welke firmware op je tel. zit.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 20:02 ]
ok maar dan kun je dus niet in de winkel zien welke firmware erop zitVerwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 19:17:
[...]
Toest: 1 > * < < * < *
Verwijderd
Denk het niet neeKASPERS schreef op 23 juni 2004 @ 19:19:
[...]
ok maar dan kun je dus niet in de winkel zien welke firmware erop zit
dan ga ik gewoon naar zon service point :d toch gratis :d
Erms als ik < doe dan begint ie bij mij een SMS'je te typenVerwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 19:17:
[...]
Toest:code:
1 <1 > * < < * < *
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
foutje er moet geen < voor de 1 staan.leokennis schreef op 23 juni 2004 @ 19:40:
[...]
Erms als ik < doe dan begint ie bij mij een SMS'je te typen
Dus begin met 1
zo dus:
code:
1
| > * < < * < * |
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2004 20:00 ]
Verwijderd
Nee, niet beginnen met de toets 1Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 19:55:
[...]
foutje er moet geen < voor de 1 staan.
Dus begin met 1
zo dus:code:
1 > * < < * < *
maar met het stickje naar rechts
Verwijderd
Die 1 moet je weg denken. Hoort er niet bij.Verwijderd schreef op 23 juni 2004 @ 20:44:
[...]
Nee, niet beginnen met de toets 1
maar met het stickje naar rechts
Verwijderd
Stomme vraag misschien, maar is er een manier om SNEL een SMS te versturen zonder eerst door 7 schermen heen te werken? (Write New, SMS Type, Validity Period, Number Lookup, dan eventueel Options, Phonebook > Contact, "Naam" > Select, Send)
Huh. Ik doe altijd de joystick naar links, SMS tikken, en dan ok, dan kiezen voor 'contacten'. Dan zit je meteen in het 'zoek'scherm. Nog 1x drukken en je zit in je telefoonboek.Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 00:51:
Stomme vraag misschien, maar is er een manier om SNEL een SMS te versturen zonder eerst door 7 schermen heen te werken? (Write New, SMS Type, Validity Period, Number Lookup, dan eventueel Options, Phonebook > Contact, "Naam" > Select, Send)
[ Voor 7% gewijzigd door TMC op 24-06-2004 01:01 ]
Foutje.
[ Voor 97% gewijzigd door TMC op 24-06-2004 01:01 ]
Verwijderd
Okay joystickje naar links doe ik ook, maar dan krijg ik dus nog allemaal schermpjes tussendoor
Verwijderd
Jij bedoelt geldigheidsduur etc. Die kun je allemaal vast instellen mits je simkaart het ondersteunt.Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 01:06:
Okay joystickje naar links doe ik ook, maar dan krijg ik dus nog allemaal schermpjes tussendoor
als ik joystick naar links doe, krijg ik een "profiel selecteren" scherm...
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
Stickje naar links is je eerste keuze in 'mijn tabblad' (de paarsroze pijl rechtsboven in je menu). Daar heb ik als eerste 'wekker' instaan. Dus als ik iets niet moet vergeten druk ik stickje naar links, kies de tijd en dan 'opslaan'. Ideaal, gebruik minstens eens per dag.party42 schreef op 24 juni 2004 @ 09:37:
als ik joystick naar links doe, krijg ik een "profiel selecteren" scherm...
En een smsje beginnen zit onder 4x stickje indrukken en is daarom prima te doen.
Huh? Leg uit? Ik snap het niet helemaal...Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 23:49:
[...]
Stickje naar links is je eerste keuze in 'mijn tabblad' (de paarsroze pijl rechtsboven in je menu). Daar heb ik als eerste 'wekker' instaan. Dus als ik iets niet moet vergeten druk ik stickje naar links, kies de tijd en dan 'opslaan'. Ideaal, gebruik minstens eens per dag.
En een smsje beginnen zit onder 4x stickje indrukken en is daarom prima te doen.
Oh wacht, ik zie het al. Je kan jammer genoeg alleen maar naar links zelf invullen
[ Voor 12% gewijzigd door TMC op 25-06-2004 00:16 ]
Nou ik snap er niet echt veel van,TerryC schreef op 25 juni 2004 @ 00:13:
[...]
Huh? Leg uit? Ik snap het niet helemaal...
Oh wacht, ik zie het al. Je kan jammer genoeg alleen maar naar links zelf invullen.
Verwijderd
In 'mijn tabblad' staat een hele lijst met functies. De functie die je bovenaan zet, wordt toegewezen aan <Evil M@V schreef op 25 juni 2004 @ 11:41:
[...]
Nou ik snap er niet echt veel van,kan iemand me dit ff uitlegge
Als je dus 'nieuwe sms' bovenaan zet en je drukt t joystickje naar links, dan kun je direct een sms typen.
Ze hebben nu de t610 voor maar €129 bij kijkshop.
Misschien ga ik er ook wel 1 halen ik weet alleen niet of er een orange logo opzit maar anders haal ik dat er wel af met een suikerklontje.
Klik
Misschien ga ik er ook wel 1 halen ik weet alleen niet of er een orange logo opzit maar anders haal ik dat er wel af met een suikerklontje.
Klik
edit:
Stom zie net dat het al is vertelt in dit topic
[ Voor 6% gewijzigd door jaapieln op 25-06-2004 15:11 ]
:D
ik heb gister een t610 gekocht , en vandaag een sitecom usb bluetooth adapter. Nu wil ik graag via die verbinding klieren met winamp. Alleen alle software die in de op staat werkt dus niet. weet iemand een programmatje wat wel overweg kan met hoge com poorten ? (mijn poorten lopen van 10-12 voor bluetooth) 
Edit :
Pc-control werkt al.
En wat zit iedereen te kloten met orange ?? , ik heb een t610 prepaid zonder die orange stickers
Edit :
Pc-control werkt al.
En wat zit iedereen te kloten met orange ?? , ik heb een t610 prepaid zonder die orange stickers
[ Voor 18% gewijzigd door Madnessy op 26-06-2004 08:13 ]
Verwijderd
Ik heb ook een T610 prepaid zonder Orange logo, mijn broer kocht hem 1 week later bij de zelfde zaak en toen zat het Orange logo er wel op 
Welk prgramma gebruik je voor Pc-control?
Ik gebruik floAt's Mobile Agent.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2004 09:26 ]
Ik gebruik ook floAt, en pc control bevalt me prima. Alleen jammer dat de auto connect niet altijd werkt. Weet iemand trouwens of er een plugin voor msn bestaat? Dat zou helemaal lachen zijn. Trouwens ik heb mijn telefoon bij de Orange shop gehaald zonder orange logo er opVerwijderd schreef op 26 juni 2004 @ 09:23:
Ik heb ook een T610 prepaid zonder Orange logo, mijn broer kocht hem 1 week later bij de zelfde zaak en toen zat het Orange logo er wel op
weet iemand ook hoe je een vodafone t610 slimlock vrij kan maken. Mijn andere telefoon 768i was dat wel, maar die ging kapot en van de verzekering heb ik nu deze gekregen, maar ja deze is dus wel gesimlocked
is er dus iemand die weet hoe je hem kan unlocken?
bla?
Verwijderd
Vodafone bellen?Q-bone schreef op 26 juni 2004 @ 14:07:
weet iemand ook hoe je een vodafone t610 slimlock vrij kan maken. Mijn andere telefoon 768i was dat wel, maar die ging kapot en van de verzekering heb ik nu deze gekregen, maar ja deze is dus wel gesimlockedis er dus iemand die weet hoe je hem kan unlocken?
De andere methodes mogen hier niet besproken worden
nee dat lees ik ook
maar ja. Inderdaad ik ga eens ff bij vodafone langs, is misschien wel zo slim.

bla?
Vraag me af of je zo'n prepaid toestel kan gebruik icm een orange free xx abo ?jaapieln schreef op 25 juni 2004 @ 15:09:
Ze hebben nu de t610 voor maar €129 bij kijkshop.
Klik
edit:
Wie weet dat toevallig ?
Werken? Dat doe ik morgen wel!
Verwijderd
Kan niet.Wizardtm schreef op 28 juni 2004 @ 18:22:
[...]
Vraag me af of je zo'n prepaid toestel kan gebruik icm een orange free xx abo ?
Wie weet dat toevallig ?
SebasFM in "Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel..."
Vreemd, want toen ik mijn orange ging activeren vroegen ze juist weer of ik intresse had in die Orange free xx.
Ik ben daar niet op ingegaan omdat ik helemaal niet bij Orange wil maar zij de T610 voordelig hadden.
Das iets anders, dat is automatisch EURO's opwaarderen, geen belminuten zoals bij een abbonement.
leoaq.fm // Jeune Loop
Ok ik dacht dat dat hetzelfde was nadat ik op Orange site had gekekenleokennis schreef op 28 juni 2004 @ 20:19:
Das iets anders, dat is automatisch EURO's opwaarderen, geen belminuten zoals bij een abbonement.
Ik zal de volgende keer beter opletten

Verwijderd
Bij mij kon het wel.
Ik heb bij de Kijkshop zo'n Orange prepaid T610 gekocht,
daarna naar Orange gebeld en gezegd dat ik mijn Orange Free sim-kaart in de T610 wilde stoppen.
Nadat ik het imei nummer had gegeven kreeg ik een code.
Na het intikken van de code kon mijn Orange Free sim er in.
Blijft een risico dus om zo'n kijkshop T610 te halen....jammer want als ik het zo lees is de T610 een leuk toestel (zeker voor die prijs).
Ik heb zelf ook (dan wel niet bij kijkshop maar bij BelCompany) de T610 gehaald en laten unlocken omdat ik mijn oude telfort abbo wou behouden.Wizardtm schreef op 28 juni 2004 @ 21:14:
Blijft een risico dus om zo'n kijkshop T610 te halen....jammer want als ik het zo lees is de T610 een leuk toestel (zeker voor die prijs).
Dat is eventueel nog een optie.
[ Voor 21% gewijzigd door adewidt op 28-06-2004 22:47 ]
Als je nou de t610 koopt icm met orang PP en je beld naar orange voor die unlock codes om je toestel te unlocken om daar een abbo sim in te doen, vragen ze dan ook naar gegevens die bij je abbo van orange horen of sturen je ze gewoon die codes op zonder naar gegevens te vragen? Want dan is unlocken wel heel simpel
Verwijderd
Welk nummer had je dan gebeld? Ik net via het service nummer, optie 3 en dan 4 maar die gast zei me dat het niet mogelijk was....Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 20:44:
[...]
Bij mij kon het wel.
Ik heb bij de Kijkshop zo'n Orange prepaid T610 gekocht,
daarna naar Orange gebeld en gezegd dat ik mijn Orange Free sim-kaart in de T610 wilde stoppen.
Nadat ik het imei nummer had gegeven kreeg ik een code.
Na het intikken van de code kon mijn Orange Free sim er in.
Verwijderd
Dat nummer heb ik ook gebeld.Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 18:04:
[...]
Welk nummer had je dan gebeld? Ik net via het service nummer, optie 3 en dan 4 maar die gast zei me dat het niet mogelijk was....
Ik kreeg de code gewoon, er werden ook geen vragen gesteld.(behalve imeicode)
Ik vertelde gewoon dat ik mijn Orange Free Sim-kaart in mijn Orange pre-paid toestel wilde doen.
Maar dat dat niet ging en ik nu de code wilde hebben, waarmee wel een Orange Free sim in het toestel zou werken.
Daarna kreeg ik de code
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 20:29 ]
Vandaag diverse kijkshops afgeweest maar overal is dit waanzinnige toestel uitverkocht 
Klonk nl. wel erg mooi, zeker als ik mijn orange free 30 er in kan gebruik
[ Voor 14% gewijzigd door Wizardtm op 29-06-2004 20:49 ]
BelCompany, MediaMarktWizardtm schreef op 29 juni 2004 @ 20:48:
Vandaag diverse kijkshops afgeweest maar overal is dit waanzinnige toestel uitverkocht

Belcompany

Heb ik zojuist gedaan. Er stond niet dat ze uitverkocht waren... duseh nu maar afwachten
Merk dat ik lui begin te worden en niet actief zoek op i-net. Zal de tijd van het jaar wel zijn
hmms vanmiddag denk ik maar even bij mediamarkt langsgaan
kijken of ze hem daar nog hebben
bestellen via kijkshop heb ik geen zin in
wil meteen weten of ik hem krijg (en niet over 4 weken horen dat hij langere levertijd heeft etc etc)
en graag nog voor mijn vakantie (ga vrijdag/zaterdag weg)
kijken of ze hem daar nog hebben
bestellen via kijkshop heb ik geen zin in
wil meteen weten of ik hem krijg (en niet over 4 weken horen dat hij langere levertijd heeft etc etc)
en graag nog voor mijn vakantie (ga vrijdag/zaterdag weg)
Uhm....Verwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 14:37:
Hoe kan ik de nummers die in mijn telefoon staan kopieren naar simkaart???
Heb jij geen handleiding gekregen soms?
edit:
Als antwoord is: "Nee"
- Print hem maar uit vanaf internet
Als antwoord is: "Nee"
- Print hem maar uit vanaf internet
[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 30-06-2004 17:02 ]
-
Verwijderd
menu>telefoonboek>geavanceerd>export naar simVerwijderd schreef op 30 juni 2004 @ 14:37:
Hoe kan ik de nummers die in mijn telefoon staan kopieren naar simkaart???
lees maar eerst wat ginz hierboven zegt

maarem voordat je nog meer voor de hand liggende vragen gaat stellen, doe es gek en blader eens rond in de menu, probeer eens wat uit ensow.... en natuurlijk die handleiding doorlezen op je gemakkie als je op de wc zit te schijten of zo heb je nog wat te lezen
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2004 17:06 ]
Verwijderd
Ja dat bedoel ik idd. Maar wat bedoel je met 'als je simkaart het ondersteunt'? Welke simkaarten ondersteunen dit, en hoe is dit in te stellen?Verwijderd schreef op 24 juni 2004 @ 08:53:
[...]
Jij bedoelt geldigheidsduur etc. Die kun je allemaal vast instellen mits je simkaart het ondersteunt.
Verwijderd
Normaal gesproken kan het bij je berichtinstellingen, maar T-Mobile klanten schijnen hier problemen te hebben, dat de instellingen niet opgeslagen worden. Staat overigens wel ergens in dit topic.Verwijderd schreef op 02 juli 2004 @ 01:30:
[...]
Ja dat bedoel ik idd. Maar wat bedoel je met 'als je simkaart het ondersteunt'? Welke simkaarten ondersteunen dit, en hoe is dit in te stellen?
Ik ben zonet bij een SESP geweest om mijn firmware te laten updaten naar R4D001.
Dit is goed gelukt, de veranderingen zijn zichtbaar, maar ik hoopte ergens om die irritante vodafone zooi eraf te krijgen, maar dit is niet gelukt. Hoe kan ik deze zooi er nou eigenlijk afkrijgen dan?
Dit is goed gelukt, de veranderingen zijn zichtbaar, maar ik hoopte ergens om die irritante vodafone zooi eraf te krijgen, maar dit is niet gelukt. Hoe kan ik deze zooi er nou eigenlijk afkrijgen dan?
www.retroforum.nl
Is er al iemand die gelyk firmware versie R4D001 op zn prepaid toestel kreeg??
zou wel vet zyn
Ik koop namenlijk strax de t610 icm orange pp.
zou wel vet zyn
Ik koop namenlijk strax de t610 icm orange pp.
[ Voor 29% gewijzigd door Kaspers op 03-07-2004 12:15 ]
Hee MiStErMaNiAc wat is er allemal verbeterd en veranderd ?MiStErMaNiAc schreef op 02 juli 2004 @ 18:13:
Ik ben zonet bij een SESP geweest om mijn firmware te laten updaten naar R4D001.
Verwijderd
juist ja wat is er allemaal veranderd met de R4D001 ?KASPERS schreef op 03 juli 2004 @ 12:29:
Hee MiStErMaNiAc wat is er allemal verbeterd en veranderd ?
[url=0000000]Mijn site vol SE610 spulletjes[/url]
Modbreak:
Mijn policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc.
Check je mail zometeen
Modbreak:
Mijn policy m.b.t. Ringtones, Midlets, etc.
Check je mail zometeen

[ Voor 70% gewijzigd door Korakal op 03-07-2004 14:26 ]
.
Goeie vraag, andere kleur batterijindicator (blauw)
Andere icoontjes
Betere snelheid van de camera
Dat is wat ik tot nu toe heb kunnen vinden.
Ik wil trouwens nog wel die vodafoneshit eraf hebben. 13second trick al geprobeerd maar haalde niks uit behalve meer geheugen.
Andere icoontjes
Ik wil trouwens nog wel die vodafoneshit eraf hebben. 13second trick al geprobeerd maar haalde niks uit behalve meer geheugen.
www.retroforum.nl
Verwijderd
dan moet je gaan flashen maar dat mag hier niet besproken worden....MiStErMaNiAc schreef op 03 juli 2004 @ 16:03:
Goeie vraag, andere kleur batterijindicator (blauw)
Andere icoontjes
ik heb al bijna een jaar tevreden een SE t610. Nu heb ik pas een sitecom bluetooth usb dongle gekocht. met fma kan ik dan vervolgens i-tunes bestuuren. mijn computer staat boven, wanneer ik dan naar beneden loop (meer dan 10 meter) wordt de serieele verbinding verbroken
het liefst zou ik willen dat, als ik weer "onder" mijn computer loop, de serieele verbinding weer wordt verbonden, maar die optie kan ik bij windows (automatisch verbinding maken) niet aanvinken!
iemand een oplossing??
(p.s. jammer dat ik nu pas van die sonyerricson inkoopactie hoor, ik had graag meegedaan, wanneer is de derde?
)
iemand een oplossing??
(p.s. jammer dat ik nu pas van die sonyerricson inkoopactie hoor, ik had graag meegedaan, wanneer is de derde?
[ Voor 10% gewijzigd door bart_bart_007 op 03-07-2004 17:46 ]
Toen ik hem kocht zat er al R4D op maar mijn batt.indicator is groen?iconen zijn hetzelfde als de T610 van collega die heeft een lagere versie,en mijn camera is nog even traag?
Gekocht met abb of PP?rooie60 schreef op 03 juli 2004 @ 18:04:
Toen ik hem kocht zat er al R4D op maar mijn batt.indicator is groen?iconen zijn hetzelfde als de T610 van collega die heeft een lagere versie,en mijn camera is nog even traag?
Dit wil ik ook heel graag weten, hier zoek ik al een tijdje naar.bart_bart_007 schreef op 03 juli 2004 @ 17:35:
ik heb al bijna een jaar tevreden een SE t610. Nu heb ik pas een sitecom bluetooth usb dongle gekocht. met fma kan ik dan vervolgens i-tunes bestuuren. mijn computer staat boven, wanneer ik dan naar beneden loop (meer dan 10 meter) wordt de serieele verbinding verbrokenhet liefst zou ik willen dat, als ik weer "onder" mijn computer loop, de serieele verbinding weer wordt verbonden, maar die optie kan ik bij windows (automatisch verbinding maken) niet aanvinken!
![]()
iemand een oplossing??
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Verwijderd
Ik kan met de bijgeleverde drivers/software van mn mycom bluetooth dongle gewoon een default serial port aangeven....Gutteguttegut schreef op 04 juli 2004 @ 00:08:
[...]
Dit wil ik ook heel graag weten, hier zoek ik al een tijdje naar.
Dan wordt in de meeste gevallen gewoon weer de verbinding opgepakt.
Verwijderd
Denken/vinden jullie dat het het geld waard is, om deze telefoon nu te kopen via de vodafone actie?
Dat is goedkoper als de prepay pakketten van orange
Ik zelf heb hem simvrij gekocht en zal hem nooit meer wegdoen,het is alleen al een platje om te zien.
Laat je gewoon unlocken toch?
Heb ik bij de V525 ook gedaan,was ook geen geld €150
goedkoper krijg je hem echt niet denk ik(T610)
Ik zelf heb hem simvrij gekocht en zal hem nooit meer wegdoen,het is alleen al een platje om te zien.
Laat je gewoon unlocken toch?
Heb ik bij de V525 ook gedaan,was ook geen geld €150
goedkoper krijg je hem echt niet denk ik(T610)
Verwijderd
Oke, dan ga ik hem nu eventjes bestellen.
Weet iemand toevallig ook, waar ik het goedkoopste een datakabel kan krijgen voor de T610? Of iets dat ik bij alle telefoons kan gebruiken?
EDIT: Is dit een goeie datakabel? :
http://www.mobilestunter.com/N_art_149.html
(Beetje naar onderen scrollen)
Weet iemand toevallig ook, waar ik het goedkoopste een datakabel kan krijgen voor de T610? Of iets dat ik bij alle telefoons kan gebruiken?
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2004 21:08 ]
Verwijderd
wat moet je met een kabel als je bluetooth hebtVerwijderd schreef op 04 juli 2004 @ 20:08:
Oke, dan ga ik hem nu eventjes bestellen.
De phone op je pc aansluiten... (als je geen blauwe tanden dongle hebt o.i.d.)
Volvo C40 - '70 Volkswagen T2a - Harley-Davidson FXBB Street Bob
Verwijderd
Dat snap ik,ergodyne1 schreef op 04 juli 2004 @ 22:03:
De phone op je pc aansluiten... (als je geen blauwe tanden dongle hebt o.i.d.)
maar ipv een kabel zou ik dan eerder een bluetooth dongle kopen.
zit er BT op gaan ze met een kabel klooien???????
ik snap daar niets van,echt niet
koop een MSI dongel (heb ik met al mijn 4 de foons nog nooit gedonder meegehad)
beste uitvinding die BT
ik snap daar niets van,echt niet
koop een MSI dongel (heb ik met al mijn 4 de foons nog nooit gedonder meegehad)
beste uitvinding die BT
Met Orange is hij €129, met Vodafone €149. Echt een raadsel hoe je er dan bij komt dat hij met Vodafone goedkoper is. Maar goed, ik zou sowieso het Orange pakket kopen, dan heb je geen Vodafone menu en als je hem laat unlocken ben je ongeveer net zo veel geld kwijt voor een simlockvrije T610 als voor het Vodafone-pakket met simlock en aangepast menu.
Verwijderd
Bij elke pc zaak.Verwijderd schreef op 05 juli 2004 @ 01:42:
Weet iemand waar ik het beste zo'n dongle kan kopen?
bv Mycom
Ik had de oude aanbieding nog in mijn hoofd van T610 van orange (199)sorryTerryC schreef op 05 juli 2004 @ 00:00:
Met Orange is hij €129, met Vodafone €149. Echt een raadsel hoe je er dan bij komt dat hij met Vodafone goedkoper is. Maar goed, ik zou sowieso het Orange pakket kopen, dan heb je geen Vodafone menu en als je hem laat unlocken ben je ongeveer net zo veel geld kwijt voor een simlockvrije T610 als voor het Vodafone-pakket met simlock en aangepast menu.
Vraagje:
Welke dongle is beter. (ervaringen?)
http://silverapp1.mycom.n...uctID=41179&productType=1
of
http://www.vobis.nl/content/view/full/4578
en zijn ze allebij uitgevoerd met een class 1 BT chip??
Welke dongle is beter. (ervaringen?)
http://silverapp1.mycom.n...uctID=41179&productType=1
of
http://www.vobis.nl/content/view/full/4578
en zijn ze allebij uitgevoerd met een class 1 BT chip??
Dit topic is gesloten.