Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 8

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.759 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05:12

netblade

Sunrise

KASPERS schreef op 04 augustus 2004 @ 12:46:
Kan iemand ff de nadelen van een t610 icm T-Mobile prepaid op een rij zetten.
Dus wat je allemaal voor beperkingen op je telefoon hebt enzo tegenover een simlock vrije t610.
Ik zag nml een actie, t610 icm T-Mobile voor € 139 bij Wehkamp.
Jammergenoeg kan ik nergens meer de t610 icm met orange vinden, en daar zit al die troep niet op die T-Mobile wel op de t610 zet.

GRAAG reacties

de actie:
http://www.wehkamp.nl/ind...rameTop=&WMBN=&WMMC=&ACC=
ja die wil ik ook graag weten, een vriend van me zegt dat ie spijt heeft van die t610. Maar ik zie dat er hier toch nog wat tevreden mensen rondlopen. Zijn reden om geen SE meer te kopen : Het is een traag sloom ding

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

jij hebt een SE (gehad) maar jij vond het dus niks.
Wat waren jou punten om tot deze conclussie te komen (jezus wat praat ik wijs :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook een mp3 als beltoon instellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

nope, je kan ze geloof ik net als bij die samsung van mij wel (gedeeltelijk) omzetten zodat je m als beltoon kan gebruiken
Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 13:47:
Kan je ook een mp3 als beltoon instellen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:33

NoTimeRemains

I know

hoe werkt dat dan???

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

oww ik deed dat altijd met een tooltje, alleen k weet niet hoe het heet, je kon van wav mmf bestanden maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KASPERS schreef op 04 augustus 2004 @ 12:46:
Kan iemand ff de nadelen van een t610 icm T-Mobile prepaid op een rij zetten.
Dus wat je allemaal voor beperkingen op je telefoon hebt enzo tegenover een simlock vrije t610.
Ik zag nml een actie, t610 icm T-Mobile voor € 139 bij Wehkamp.
Jammergenoeg kan ik nergens meer de t610 icm met orange vinden, en daar zit al die troep niet op die T-Mobile wel op de t610 zet.

GRAAG reacties

de actie:
http://www.wehkamp.nl/ind...rameTop=&WMBN=&WMMC=&ACC=
Bij T-Mobile zlef kost ie hetzelfde en dan kun je hem gewoon in de winkel halen. Ik ga er een kopen, alles beter dan mijn siemens SL55, waar ik nog 1 heel jaar aan vast zit. Bovendien heb ik een bluetooth toestel nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 04 augustus 2004 @ 20:50:
[...]

Bij T-Mobile zlef kost ie hetzelfde en dan kun je hem gewoon in de winkel halen. Ik ga er een kopen, alles beter dan mijn siemens SL55, waar ik nog 1 heel jaar aan vast zit. Bovendien heb ik een bluetooth toestel nodig.
is dat zo'n vervelende telefoon dan die SL55, kwa uiterlijk vond ik hem geweldig :)
weet iemand trouwens van welke datum de laatste firmware is?

[ Voor 8% gewijzigd door netblade op 05-08-2004 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Hmm ik begin toch te twijfelen, ik heb net een kennis die bij t-mobile werkt gebeld.
En deze raad de t610 af wegens ontvangst problemen, en software fouten. Arggg lastig die keuzes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
netblade schreef op 05 augustus 2004 @ 12:45:
Hmm ik begin toch te twijfelen, ik heb net een kennis die bij t-mobile werkt gebeld.
En deze raad de t610 af wegens ontvangst problemen, en software fouten. Arggg lastig die keuzes!
Goh, laten die problemen nou alleen maar met T-Mobile komen.

Dat is het bekende T-Mobile SIM-kaarten/SonyEricsson probleem.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Ginz schreef op 05 augustus 2004 @ 13:00:
[...]

Goh, laten die problemen nou alleen maar met T-Mobile komen.

Dat is het bekende T-Mobile SIM-kaarten/SonyEricsson probleem.
ik dacht at het ook met vodafone voorkwam, maargoed ik weet nu niet wat ik moet doen, straks koop ik een telefoon die slecht functioneert.
Iemand hier t-mobile met de t610 waar deze wel goed mee werkt?

[ Voor 8% gewijzigd door netblade op 05-08-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
netblade schreef op 05 augustus 2004 @ 13:03:
[...]

ik dacht at het ook met vodafone voorkwam, maargoed ik weet nu niet wat ik moet doen, straks koop ik een telefoon die slecht functioneert.
Iemand hier t-mobile met de t610 waar deze wel goed mee werkt?
Met Vodafone heb ik nog nooit zulke klachten gehoord, alleen met T-Mobile.

Tja, T610 icm T-Mobile prepaid is gewoon een goeie keus. Mocht er wel iets problemen geven dan heb je natuurlijk gewoon garantie.
De Nokia 6610i is een toestel die ook problemen kan krijgen. En daarintegen heeft de T610 wel degelijk een mooier display, met heel veel aanpassingsmogelijkheden. Ander display, ombouwen naar T630, en natuurlijk de alom geprezen Bluetooth....

So, go for the SonyEricsson T610 and enjoy.... :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Ginz schreef op 05 augustus 2004 @ 13:08:
[...]

Met Vodafone heb ik nog nooit zulke klachten gehoord, alleen met T-Mobile.

Tja, T610 icm T-Mobile prepaid is gewoon een goeie keus. Mocht er wel iets problemen geven dan heb je natuurlijk gewoon garantie.
De Nokia 6610i is een toestel die ook problemen kan krijgen. En daarintegen heeft de T610 wel degelijk een mooier display, met heel veel aanpassingsmogelijkheden. Ander display, ombouwen naar T630, en natuurlijk de alom gepresen Bluetooth....

So, go for the SonyEricsson T610 and enjoy.... :P
hmm ik wordt van 2 kanten heen en weer getrokken :9 de ene kant zegt 6610i de andere t610. De t610 is meer voor t-zones ingericht zag ik al. argg dan nog maar een potje doom3 om me af te leiden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Zou er iemand (Ginz?) een foto kunnen maken van het T630 en T610 scherm, naast elkaar, zodat ik de verschillen kan zien?

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
TerryC schreef op 05 augustus 2004 @ 16:24:
Zou er iemand (Ginz?) een foto kunnen maken van het T630 en T610 scherm, naast elkaar, zodat ik de verschillen kan zien? :)
Zal even kijken of ik dat morgen kan doen. Ik heb niet zomaar een T610 en T630 en een digicam. Digicam heb ik net een niewe (check ondertitel). Nu alleen nog een T610.

[ Voor 13% gewijzigd door Ginz op 05-08-2004 17:11 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Ginz schreef op 05 augustus 2004 @ 16:44:
[...]

Zal even kijken of ik daty morgen kan doen. Ik heb niet zomaar een T610 en T630 bij elkaar.
Oh oké. Als je dat zou willen doen is dat erg tof van je :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Ginz schreef op 05 augustus 2004 @ 16:44:
[...]

Zal even kijken of ik dat morgen kan doen. Ik heb niet zomaar een T610 en T630 en een digicam. Digicam heb ik net een niewe (check ondertitel). Nu alleen nog een T610.
je had toch een omgebouwde 610? dat is toch tegenwoordig een 630?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
netblade schreef op 05 augustus 2004 @ 18:02:
[...]

je had toch een omgebouwde 610? dat is toch tegenwoordig een 630?
Mijn T610 heb ik voorzien van een T630 display en T630 firmware.
En ik hoop heel snel ook een T630 behuizing te hebben, dan is hij geheel omgebouwd.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Ginz schreef op 05 augustus 2004 @ 18:39:
[...]

Mijn T610 heb ik voorzien van een T630 display en T630 firmware.
En ik hoop heel snel ook een T630 behuizing te hebben, dan is hij geheel omgebouwd.
hmm oke :)
offtopic:
zit je nu op irc? kun je er anders ffies opkomen? Even wat vragen over telefoon, dankje :)

Edit : Ik ben toch even weg, maar ik had een vraagje, is het mogelijk al staat je telefoon op stil dat je telefoon trilt als je een smsje binnenkrijgt?
Want dat mis ik vreselijk op mijn samsung

[ Voor 21% gewijzigd door netblade op 05-08-2004 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:28
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wessel99
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09-2024
Weet er iemand hoe je naar de 2e pagina van FMA's scriptmenu (accessoires -> FMA -> 2/2) komt? Fma werkt wel, maar ik kom niet naar de 2e pagina van het menu dus kan winamp niet meer bedienen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

oke ik heb mezelf voorgenomen vandaag een toestel te gaan kiezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

hmmmz misschien voor meer mensen die twijfelen.
Een site die de 2 modellen 6610i (7250 zelfde hard en software) en de SEt610 vergelijken.
Lastig lastig

http://www.ocworkbench.com/2003/sonyericsson/t610/p7.htm

[ Voor 17% gewijzigd door netblade op 06-08-2004 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:00
netblade schreef op 06 augustus 2004 @ 12:17:
hmmmz misschien voor meer mensen die twijfelen.
Een site die de 2 modellen 6610i (7250 zelfde hard en software) en de SEt610 vergelijken.
Lastig lastig

http://www.ocworkbench.com/2003/sonyericsson/t610/p7.htm
Kies maar voor de t610 wnt daar valt meer aan te editte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben al sinds november of zo de eigenaar van een "vrye" T610. dit is me laatste SE. de volgende keer neem ik liever een nokia. want zij hebben meer klantenservice, ff naar de stad en viola ik heb nieuwe software en bij SE is het zo ontzettend verschillend. de ene SESP is behulpzaam en de ander verdomt het te flashen of vragen er geld voor. die probleem met tmobile en T610 is al zo lang bekend en SE doet er nix aan. wat my een doorn in het oog is dat SE totaal niet luistert naar zijn klanten, de frontjes zijn ook belachelijk duur.

verder is de T610 idd een sloom ding, hoe langer de sms hoe langzamer hij wordt. nokia kan je geheugen erbij prikken en java ziet er goed uit. dan nog tot slot de fotos die 6610 maakt zijn egt 3 keer beter dan die van t610. vette nadeel van nokia 6610 is dat ie zo groot is.

ik heb begrepen dat een 6610 2 cpus heeft? 1 voor de camera en 1 voor zichzelf? zoiets zei een vriend van mij?

tis dat ik tog al geen geld heb voor een andere mobiel anders wist ik het wel.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2004 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:13
offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 18:48:
.....
vette nadeel van nokia 6610 is dat ie zo groot is.
.....
[/quote]

Ben je niet in de war met de 6600 van Nokia? De 6610 is echt geen groot toestel, de 6600 daarintegen wel.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Verwijderd schreef op 06 augustus 2004 @ 18:48:
ik ben al sinds november of zo de eigenaar van een "vrye" T610. dit is me laatste SE. de volgende keer neem ik liever een nokia. want zij hebben meer klantenservice, ff naar de stad en viola ik heb nieuwe software en bij SE is het zo ontzettend verschillend. de ene SESP is behulpzaam en de ander verdomt het te flashen of vragen er geld voor. die probleem met tmobile en T610 is al zo lang bekend en SE doet er nix aan. wat my een doorn in het oog is dat SE totaal niet luistert naar zijn klanten, de frontjes zijn ook belachelijk duur.

verder is de T610 idd een sloom ding, hoe langer de sms hoe langzamer hij wordt. nokia kan je geheugen erbij prikken en java ziet er goed uit. dan nog tot slot de fotos die 6610 maakt zijn egt 3 keer beter dan die van t610. vette nadeel van nokia 6610 is dat ie zo groot is.

ik heb begrepen dat een 6610 2 cpus heeft? 1 voor de camera en 1 voor zichzelf? zoiets zei een vriend van mij?

Wist jij wel dat de 6610 helemaal geen bluetooth heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-05 12:15

De sony ericsson t610 heeft ook 2 cpu's.
8bit AVR op 12mhz en een ARM7 op 32mhz.

Het grootste nadeel vind ik zelf dat er geen socket support is voor de java die in de t610 zit. Hierdoor zal het niet mogelijk zijn een echte msn client te maken. Alleen een http gebasseerde, maar dat vreed weer dataverkeer.

Verder vind ik het geen sloom ding. Alle menu's zijn er direct, ik hoef nergens echt te wachten. Alleen bij spelletjes laden, maar dat vind ik logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 13:08
ik ben al sinds november of zo de eigenaar van een "vrye" T610. dit is me laatste SE. de volgende keer neem ik liever een nokia.
Ik vind je kritiek best wel meevallen eigenlijk. Voornamelijk over de slechte service en de hoge prijs van de frontjes, maar dat reken ik de foon zelf niet aan.

Zelf heb ik nu ook alweer een jaar een T610 en, na een moeizaam begin, begin ik er steeds meer aan te wennen en te waarderen. Moeizaam begin omdat ik vond dat de geluidskwaliteit minder was dan de Nokia 6210 die ik hiervoor had. De SE is veel kleiner dan de Nokia, en daarom zitten de luidspreker en microfoon veel dichter bij elkaar. Om rondzingen te voorkomen zit er een VOX in, een voice-operated-switch, die de microfoon afknijpt zodra de andere kant wat zegt. Ik vond (en vind) dat die vox vrij langzaam reageert, en daardoor hoort de andere kant mijn eerste lettergreep of woord niet. Daar had de Nokia veel minder last van. Voor de rest zou ik niet weer terug willen, veel meer mogelijkheden met de SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Over mogelijkheden gesproken: wie heeft er ervaring met een B-speech Bluetooth headset in combinatie met een T610? Ik heb zo'n dingetje gekocht omdat ie zeer goed uit een Duitse test kwam. Het is maar een heel klein dingetje, en dat betekent dat het microfoontje meer in de buurt van m'n oor dan voor m'n mond hangt. De microfoon zit dus niet op zo'n steeltje. Het gevolg is dat ik de andere kant uitstekend kan horen, maar zelf schijn ik nogal zacht te klinken. Ik moet echt roepen om me verstaanbaar te maken. Dat is geen doen zo. |:(
Wat ik graag wil weten is of de microfoonsterkte ergens in de T610 aan te passen is? Ik heb al gezocht maar niets kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een tijdje FMA, maar nu kan ik mbv het script natuurlijk allemaal aplicaties besturen. Ik kan alleen alleen maar in Main Menu (1/2) komen en niet in Main Menu (2/2)... Ik kan dus niet bij Winamp enzo... Heb ik iets over het hoofd gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
@KASPERS

Ik kom in amersfoort de Orange shop binnenlopen, en daar hebben ze de T610 prepay nog steeds. Voor 129 eurootjes.

Zit zelf alleen met het probleem dat ie mn Free40 kaartje niet pakt. (is nog een oude Dutchtone Sim).
Heb het terplekke geprobeerd met de verkoper, maar helaas.
Volgens de verkoper kan je het ook niet via de klantenservice simlockvrij laten maken?
Ik lees toch andere berichten in de forums, maargoed, misschien zelf maar eens bellen met KS.

UPDATE:
Net met de KS gebeld. "Ja hoor meneer, ik kan het toestel nu direct simlockvrij maken, want u bent al meer dan een jaar klant bij ons!".

Had ik het toestel nu maar meegenomen... en nu zijn de winkels dicht. :( :(

[ Voor 20% gewijzigd door DaLass op 07-08-2004 17:29 . Reden: update ]

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiErRa
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:08
grun schreef op 07 augustus 2004 @ 09:53:
Over mogelijkheden gesproken: wie heeft er ervaring met een B-speech Bluetooth headset in combinatie met een T610? Ik heb zo'n dingetje gekocht omdat ie zeer goed uit een Duitse test kwam. Het is maar een heel klein dingetje, en dat betekent dat het microfoontje meer in de buurt van m'n oor dan voor m'n mond hangt. De microfoon zit dus niet op zo'n steeltje. Het gevolg is dat ik de andere kant uitstekend kan horen, maar zelf schijn ik nogal zacht te klinken. Ik moet echt roepen om me verstaanbaar te maken. Dat is geen doen zo. |:(
Wat ik graag wil weten is of de microfoonsterkte ergens in de T610 aan te passen is? Ik heb al gezocht maar niets kunnen vinden.
Ik heb een SE HBH-65 wat ook een hele kleine headset is en ik ben prima te verstaan terwijl ik niets aan de instellingen heb veranderd, alleen werkt voicedialing niet zoals ik een paar bladzijden terug heb vermeld. Ik denk eerder dat je op de headset het volume harder moet zetten dan op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
SiErRa schreef op 07 augustus 2004 @ 17:55:
Ik heb een SE HBH-65 wat ook een hele kleine headset is en ik ben prima te verstaan terwijl ik niets aan de instellingen heb veranderd, alleen werkt voicedialing niet zoals ik een paar bladzijden terug heb vermeld. Ik denk eerder dat je op de headset het volume harder moet zetten dan op de telefoon.
Die HBH-65 ken ik niet zo, maar ik heb net even een foto op het net opgezocht en zo op het eerste gezicht is ie idd net zo groot als mijn B-speech.
Op de headset zit wel een geluidsregeling maar dat is alleen maar voor de luidspreker, niet voor de microfoon (denk ik). Staat ook niks over in de manual. Bovendien zit er maar een piepklein gaatje aan de voorkant, waar de microfoon achter verstopt zit. Ik denk dat ik dat gat eens groter probeer te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
TerryC schreef op 05 augustus 2004 @ 16:24:
Zou er iemand (Ginz?) een foto kunnen maken van het T630 en T610 scherm, naast elkaar, zodat ik de verschillen kan zien?

:)
T610 vs. T630
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38667/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38666/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38665/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38664/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38663/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38662/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38661/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/38660/thumb.jpg

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel
  • Laatst online: 05-08 15:26

Roel

screen -x addict

Heb m'n SE een paar keer laten vallen.. En nog een paar keer... En toen nog een paar keer.. Ondertussen heeft ie flinke valschade en werkt ie nog steeds :)

Maar na de laatste keer vallen is ie raar gaan doen. Heb op de gekste plaatsen vol bereik, ook als er geen mast in de buurt is, en op andere plaatsen gewoon geen bereik en valt gprs steeds uit... Denk dus dat de antenne een beetje kapot is.. :X

Verder heb ik de lelijke vodaphone dingetjes er met een suikerklontje afgehaalt...

Weet iemand of Debitel moeilijk gaat doen met de garantie of kan ik 'm beter zelf openschroeven en solderen/lijmen en 'm zo proberen te maken?

Telefoon is trouwens een maand of 5 oud, en m'n nokia 3330 kon wel tegen dit soort abuse.. :)

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
de een kan er tegen de ander niet he?? beter uitkijken ??hoe krijg je het voor elkaar ik heb al 17 gsm's gehad en er nog nóóit een laten vallen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roel schreef op 07 augustus 2004 @ 21:30:
Weet iemand of Debitel moeilijk gaat doen met de garantie of kan ik 'm beter zelf openschroeven en solderen/lijmen en 'm zo proberen te maken?
Daar gaan ze gegarandeerd moeilijk over doen. Niet zo raar want valschade valt niet onder de garantie en zeker als het zo duidelijk zichtbaar is zullen ze niets voor je doen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2004 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel
  • Laatst online: 05-08 15:26

Roel

screen -x addict

rooie60 schreef op 07 augustus 2004 @ 23:16:
de een kan er tegen de ander niet he?? beter uitkijken ??hoe krijg je het voor elkaar ik heb al 17 gsm's gehad en er nog nóóit een laten vallen????
Waarom heb je in hemelsnaam al 17 gsm's gehad?? :)

Maar ik hou nogal van dingen gooien en opvangen.. En dat opvangen wel nogal eens mis gaan...
Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 23:22:
[...]

Daar gaan ze gegarandeerd moeilijk over doen. Niet zo raar want valschade valt niet onder de garantie en zeker als het zo duidelijk zichtbaar is zullen ze niets voor je doen.
Da's jammer, dan moet ik toch eens het klepje van een andere T610 gaan lenen...

Resistance is futile (If < 1 Ohm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
Ik had al vanaf dat ze hier verkrijgbaar waren gsm's en dat zal een jaar of 8 zijn?? en ik heb een gsm tic ;)
Begon met een swing en de laatste 3 zijn ,nokia 6600,SE T610 ,Moto V525

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb geen enkel probleem met mijn T610 van T-Mobile (prepaid), sterker nog, wat en heerlijk toestel! Ik kan nu fijn met mn Tapwave Zodiac internetten via bluetooth..rest mij een vraag; ik doe dat nu met een dialup naar tiscali, weet iemand hoe ik op mijn PDA gebruik kan maken van de GPRS connectie naar T-Zones?

sorry als dat al gevraagd is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds deze week ook de trotse bezitter van een T610, mede door de lovende reacties in dit topic :)
Ik weet niet of meer mensen dit hebben opgemerkt, maar nadat ik een keer een master reset heb gedaan lijkt het wel of ik aantal beltonen minder heb, zo had ik eerst een stuk of 10 keuzes, waaronder eentje die 'NYC' heette, deze kan ik nu echter niet meer terug vinden. Ook het geheugen is een stukje kleiner geworden voor mijn gevoel, na een master reset hou ik nog een kleine 2100 kb over op mijn T-Mobile versie... Terwijl ik eerst volgens mij rond de 2400 eerst had...

Ik heb nu al een aantal keer gereset, maar het maakt allemaal geen drol uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 12:06:
ik heb geen enkel probleem met mijn T610 van T-Mobile (prepaid), sterker nog, wat en heerlijk toestel! Ik kan nu fijn met mn Tapwave Zodiac internetten via bluetooth..rest mij een vraag; ik doe dat nu met een dialup naar tiscali, weet iemand hoe ik op mijn PDA gebruik kan maken van de GPRS connectie naar T-Zones?
Je kan met T-Mobile Prepaid alleen maar wappen via GPRS en niet het echte internet op om te surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 12:29:
Ik weet niet of meer mensen dit hebben opgemerkt, maar nadat ik een keer een master reset heb gedaan lijkt het wel of ik aantal beltonen minder heb, zo had ik eerst een stuk of 10 keuzes, waaronder eentje die 'NYC' heette, deze kan ik nu echter niet meer terug vinden. Ook het geheugen is een stukje kleiner geworden voor mijn gevoel, na een master reset hou ik nog een kleine 2100 kb over op mijn T-Mobile versie... Terwijl ik eerst volgens mij rond de 2400 eerst had...
Dat van die ringtones klopt, dat staat er ook als je een master reset uitvoerd. Er staat dan dat je allerlei gegevens kwijt gaat raken, zoals ringtones, afbeeldingen en contactpersonen. Dat geheugen is raar, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja, geheugen kan ook aan mij liggen hoor, maar wat betreft de ringtones en plaatjes enzo dat geeft hij idd aan, maar deze tel had ik gewoon uit de doos gehaald 18 uur aan de stroom gehangen en daarna een beetje gekeken wat het precies voor een telefoon was, zo kwam ik bij de ringtones NYC tegen, vond ik wel een leuke ringtone dus ingesteld. Na een master reset wilde ik dus weer die NYC instellen als ringtone alleen was deze dus niet meer aanwezig.

En nu begon ik toch te twijfelen aan mezelf, dus na wat zoeken op google vond ik :

http://nokiafree.org/forums/archive/index.php/t-53129.html
NYC didn't come with your phone? For those of us stateside, it comes packaged with NYC as a ringtone. Just curious. :smile:
Op het moment kan ik alleen maar kiezen tussen :

- Digirain
- Greeting
- Old Phone
- Sony Ericsson
- Sony Ericsson
- En de bekende T-Jingle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

die gast is echt positief over ze t610
[14:25:48] [ED2K4U.NET]: de pest sander mode :
http://www.sonyericsson.c...p?cc=nl&lc=nl&ver=4000&te
mplate=pp1_loader&php=php1_10055&zone=pp&lm=pp1&pid=10055
[14:25:51] [ED2K4U.NET]: (6)
[14:26:10] Sander: een visuele belevenis :S
[14:26:31] Sander: ja inderdaad, als je hem tegen de muur aan filkkert
dan krijg je een leuke visualisatie ja :D
[14:26:46] [ED2K4U.NET]: hahaha, ik heb m van de week in de winkel
uitgeprobeert
[14:26:53] Sander: en??
[14:27:04] [ED2K4U.NET]: was bij mij redelijk snel
[14:27:15] Sander: ok
[14:27:29] Sander: totdat je alleen de achtergrond verandert
bijvoorbeeld..
[14:27:34] [ED2K4U.NET]: iig sneller dan die samsung die ik nu heb
[14:27:41] [ED2K4U.NET]: hoe bedoel je?
[14:27:51] Sander: nou dan wordt ie trager

...........

[14:28:16] Sander: ok
[14:28:20] [ED2K4U.NET]: ohhh dronkert je kan de telefoon ook proberen
:P
[14:28:27] Sander: :P
[14:28:37] [ED2K4U.NET]: en kijk hier eens :P
[14:28:37] [ED2K4U.NET]:
Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 8
[14:29:31] Sander: das wel leuk ja

.............

[14:34:36] [ED2K4U.NET]: lees die topic door man :p
[14:34:37] Sander: ff harddisk plaatsen bij iemand
[14:34:39] Sander: :P
[14:34:45] [ED2K4U.NET]: die gasten zijn er helemaal weg van
[14:34:57] [ED2K4U.NET]: 1 heeft ze t610 omgebouwd voor 60 euro naar
een t630
[14:35:06] Sander: boeiend
[14:35:10] Sander: allebei klote
[14:35:20] Sander: ik koop nooit meer zoiets
[14:35:22] Sander: mzzls
[14:35:25] * Sander is nu Offline
Hmm hij is erg duidelijk, en ik ben een schijterd dat ik niks koop :P

[ Voor 19% gewijzigd door netblade op 08-08-2004 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
netblade schreef op 08 augustus 2004 @ 14:40:
die gast is echt positief over ze t610

[...]

Hmm hij is erg duidelijk, en ik ben een schijterd dat ik niks koop :P
Zal ik dan ook nog maar 1 keer duidelijk zijn!?

Koop de T610, gelijk morgen...
Als je dan nog twijfel: Koop dan maar een 6610i

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 14:08:
..........
Op het moment kan ik alleen maar kiezen tussen :

- Digirain
- Greeting
- Old Phone
- Sony Ericsson
- Sony Ericsson
- En de bekende T-Jingle
Op de site van SonyEricsson, kun je bij geluiden en dan de gratis ringtones voor de T610 weer NYC downloaden en op je phone zetten.
Dan heb je m weer terug.

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Ginz schreef op 08 augustus 2004 @ 21:15:
[...]

Zal ik dan ook nog maar 1 keer duidelijk zijn!?

Koop de T610, gelijk morgen...
Als je dan nog twijfel: Koop dan maar een 6610i
ik ben wel onder de indruk van de ontelbare mogelijkheden van de gsm, ik kan het zo gek niet bedenken of het zit erop :)
Nachtje goed slapen en morgen om 13:00 voor de winkel :) Ik laat het nog wel ffies weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Ik heb deze telefoon nu vanaf 11 november. Toen was hij nog iets van 400 euro. En ik vind het best wel een *** ding. De camera valt dik tegen. Ik heb hem een paar x laten vallen en nu zie je zo'n stipje in de lens van de camera bij het het maken van een foto. Is niet zo erg omdat ik ze toch niet maak maar toch :P. Ook is hij niet helemaal stevig. Want in de voorkant, dat stuk aluminium, zitten 2 deukjes van me sleutel denk ik. Ik had toch een ander moeten kopen maja :). Nu hij nog maar 130 euro is, zeg ik kopen dat ding. Voor dat geld is hij het wel waar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

blackraid3r schreef op 08 augustus 2004 @ 23:50:
Ik heb deze telefoon nu vanaf 11 november. Toen was hij nog iets van 400 euro. En ik vind het best wel een *** ding. De camera valt dik tegen. Ik heb hem een paar x laten vallen en nu zie je zo'n stipje in de lens van de camera bij het het maken van een foto. Is niet zo erg omdat ik ze toch niet maak maar toch :P. Ook is hij niet helemaal stevig. Want in de voorkant, dat stuk aluminium, zitten 2 deukjes van me sleutel denk ik. Ik had toch een ander moeten kopen maja :). Nu hij nog maar 130 euro is, zeg ik kopen dat ding. Voor dat geld is hij het wel waar :)
ik koop er direct een hoesje bij, mijn samsung zieter ook niet meer uit vol met krassen en deuken ect. En ik als GSM freak wil graag een onbeschadigde telefoon
* netblade gaat dan ook gebruik maken van suiker klontjes op t-mobile rommel weg te krijgen :P

edit : nog maar 13 uur Ginz :P

[ Voor 3% gewijzigd door netblade op 09-08-2004 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaLass schreef op 08 augustus 2004 @ 21:56:
[...]

Op de site van SonyEricsson, kun je bij geluiden en dan de gratis ringtones voor de T610 weer NYC downloaden en op je phone zetten.
Dan heb je m weer terug.
Hey ja bedankt :)
Carribbean en Nova Flash zaten er btw ook tussen... toch blijft het vreemd dat ik die eerst wel had en na een master reset gewoon kwijt ben geraakt :?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2004 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 augustus 2004 @ 13:35:
[...]

Je kan met T-Mobile Prepaid alleen maar wappen via GPRS en niet het echte internet op om te surfen.
sorry voor de duidelijkheid, ik bel niet prepaid, ik had alleen de telefoon nodig dus heb ik het prepaid pakketje gekocht. Mijn T-Mobile abo sim kon daar zonder problemen in. Ik kan dus gewoon van alle diensten gebruik maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 08:30:
[...]

sorry voor de duidelijkheid, ik bel niet prepaid, ik had alleen de telefoon nodig dus heb ik het prepaid pakketje gekocht. Mijn T-Mobile abo sim kon daar zonder problemen in. Ik kan dus gewoon van alle diensten gebruik maken.
https://www.t-mobile.nl/m...htdocs/page/ps1.75.76.asp
wel even inloggen ;)
Daar staat alle info succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks, dat had ik niet kunnen vinden :)
ff proberen hoe dit werkt.

Jammer dat GPRS zo schreeuwend duur is..ik denk dat ik nog maar even mn dialup blijf gebruiken..tis wel langzaam, maar tenminste gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm...als ik de software op mn Zodiac PDA installeer en start, krijg ik de melding "Systeemversie 3.3 - 4.1 is vereist voor deze toepassing"

Compatibiliteitsprobleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 09:51:
[...]

thanks, dat had ik niet kunnen vinden :)
ff proberen hoe dit werkt.

Jammer dat GPRS zo schreeuwend duur is..ik denk dat ik nog maar even mn dialup blijf gebruiken..tis wel langzaam, maar tenminste gratis
koop anders een orange prepaid kaartje, 6 euro permaand, en dan heb je share, gratis wap gprs en 2mb internet, redelijk is het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 10:01:
hmm...als ik de software op mn Zodiac PDA installeer en start, krijg ik de melding "Systeemversie 3.3 - 4.1 is vereist voor deze toepassing"

Compatibiliteitsprobleem?
PDA? Dit is toch egt het T610 forum
:X :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

KASPERS schreef op 09 augustus 2004 @ 12:23:
[...]

wil denk ze t610 aan zijn pda koppelen

offtopic:
nog n half uurtje totdat de winkels open zijn :+

[ Voor 16% gewijzigd door netblade op 09-08-2004 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:33

NoTimeRemains

I know

wat is een goede bluetooth headset om te kopen? ik wilde eik een SE headset omdat je die met dezelfde lader kan opladen als de 610 (dacht ik te zien aan handleiding)
maar nu ben ik aan t kijken ... ik zit normaal per dag ongeveer een uur tot 2 uur in de auto/trein daarvoor wil ik uhm gebruiken. dujs t hoeft geen 8 uuur gesprekstijd en 350 standby tijd te zijn of zo. als ie maar relaxed zit met een bril en een btje mooi er uit ziet.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
HIValicious schreef op 09 augustus 2004 @ 13:14:
wat is een goede bluetooth headset om te kopen? ik wilde eik een SE headset omdat je die met dezelfde lader kan opladen als de 610 (dacht ik te zien aan handleiding)
maar nu ben ik aan t kijken ... ik zit normaal per dag ongeveer een uur tot 2 uur in de auto/trein daarvoor wil ik uhm gebruiken. dujs t hoeft geen 8 uuur gesprekstijd en 350 standby tijd te zijn of zo. als ie maar relaxed zit met een bril en een btje mooi er uit ziet.
Met een bril wordt denkik wel wat moeilijker omdat je dan 2 dingen 8ter je oor hebt hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-07 12:56

Jesse99

Everything's Tweakable!

Heb zelf de SE HBH-30. Kan idd gewoon met dezelfde lader worden geladen als de foon, en 'k vind 'm mooi en praktisch. HBH-35 kan ook, zelfde headset andere kleur.
De nieuwere (HBH-65 en HBH-600) ben 'k geen fan van, mike zit veel te ver van je mond.

New pc under construction...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ik heb even een vraag.

Ik heb sinds vandaag een T610. nu had ik die tool uit de FAQ in de SP gelezen
maare die werkt niet onder windows 2000 icm met bluetooth.

heeft iemand anders niet een goede tool die wel met bluetooth werkt en onder windows 2000. ?
op google wordt ik niet echt veel wijzer. de meeste hits zijn revieuws.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 augustus 2004 @ 15:26:
Ik heb al een tijdje FMA, maar nu kan ik mbv het script natuurlijk allemaal aplicaties besturen. Ik kan alleen alleen maar in Main Menu (1/2) komen en niet in Main Menu (2/2)... Ik kan dus niet bij Winamp enzo... Heb ik iets over het hoofd gezien?
Weet nog steeds niemand dit? Want Winamp is toch wel voor mij de meest gebruikte optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
AMD_er schreef op 09 augustus 2004 @ 14:36:

Float bedoel je, denk ik. Uit de manual van Float:
This document was written for/by a Windows 2000 user with a SE T610 and a bluetooth dongle. It also assumes that you have the software installed and working, if not please see the newbie guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

wonderlijk maar waar, ik heb deze phone vandaag ook maar gehaald en ik ben er super blij mee _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Alleen gek dat er op de t-mobile site staat dat je er een headset bij krijgt, hier zit hij namelijk niet bij, en die man in de winkel zei dat ze niet bij deze telefoons zitten maar enkel bij de nokia6610i :'(
Ach dan koop ik toch een bluetooth handset, werkt vast wel goed op de fiets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Verwijderd schreef op 09 augustus 2004 @ 15:01:
[...]

Weet nog steeds niemand dit? Want Winamp is toch wel voor mij de meest gebruikte optie
als je duikt in de codes ervan kun je winamp laten verschijnen op de eerste pagina, ipv standaard op 2. ik had zelfde probleem, tijdelijke oplossing was het NIET minimaliseren van FMA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaLass
:( :(
Vandaag mn vriendin op pad gestuurd om die phone te halen van Orange.
Abbo kaartje erin, nee hoor werkt nie.

Weer KS gebeld, want had het vantevoren gechecked. Verteld die muts me doodleuk dat het niet mag en dat die ander dat niet had kunnen zeggen, want het kan pas na 12 maanden! :( :(

Soms zou je ze toch iets aandoen, die mensen!! 8)7

Mijn advertenties op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

@ Didzjeriedoe pijltje/joystick rechts brengt je normaal op pag. 2/2...
@ netblade ff printje maken van het gedeelte waar staat dat je die krijgt en daarmee terug naar de shop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Jaydee schreef op 09 augustus 2004 @ 19:24:
@ Didzjeriedoe pijltje/joystick rechts brengt je normaal op pag. 2/2...
@ netblade ff printje maken van het gedeelte waar staat dat je die krijgt en daarmee terug naar de shop!
ja maar dat is misschien bij een online bestelling, ik bel morgen t-mobile wel eventjes
vragen of daar een headset standaard wordt bijgeleverd, zit namelijk wel in een t-mobile doos. Naja ik kijk morgen wel even :)

Wat klinken die ringtones mooi vergeleken met mijn samsung, veel echter, en dat terwijl mijn samsung 40 tonige ringtones had, en de SE 'maar' 32 heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wdekerf
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-06-2024

wdekerf

Moet het origineel zijn???

Ik heb zaterdag mijn SE T610, maar terug gebracht naar de Orange shop, want ik heb (hopelijk straks had) een probleem met de batterijindicator. Namelijk als ik mijn telefoon uit deed en later weer aan, dan gaf die aan dat hij leeg was en hij deed dan ook net als of die ook echt leeg was. Het maakte niet uit of hij net was opgeladen of wat dan ook, je kan hem dan maar meteen weer aan de lader doen.

Heeft iemand dit probleem ook al eens eerder gehad met zijn T610 en is het probleem ook verholpen???

Wouter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:43

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

wie heeft van de heren die zijn T610 heeft verbouwd naar een T630 een T610 scherm te koop die van mij is gebarsten.........

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KASPERS schreef op 09 augustus 2004 @ 12:23:
[...]

ik wil de GPRS software van t-Mobile op m'n PDA installeren om zo via mn T610 the internetten via GPRS. Dat lukt dus niet. met de handmatige instellingen ook niet trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Mildpower schreef op 10 augustus 2004 @ 11:57:
wie heeft van de heren die zijn T610 heeft verbouwd naar een T630 een T610 scherm te koop die van mij is gebarsten.........
Ik binnenkort! T630 scherm is besteld, zodra die binnen is hier kun je 'm overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Jaydee schreef op 10 augustus 2004 @ 12:48:
[...]

Ik binnenkort! T630 scherm is besteld, zodra die binnen is hier kun je 'm overnemen.
hoeveel zijn de kosten eigenlijk?
Wil namelijk een t630 antenne + scherm (Layout van T610 vind ik wel mooi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Gisteren per ongeluk de batterij eruit gehaald terwijl hij nog aanstond. Een master reset heet dat, geloof ik. Sindsdien kan ik het volume niet meer aanpassen (met de knopjes aan de zijkant). Hij staat nu in de hardste stand, zo te horen, en ik kan drukken wat ik wil, maar hij vertikt het om zachter te gaan. :( Iemand een idee waar dat aan kan liggen? Ik heb een Vodafone abo en de firmware is R3C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Ik hoop nou eindelijk eind deze week de T630 displays te hebben.
De laatste levering hadden T65 displays opgeleverd, en niet de benodigde T630 displays.

Een probleem is dat je niet zomaar een T630 display op je T610 kan monteren, daarvoor heb je namelijk ook gewoon de T630 firmware nodig die je alleen maar kan inladen op je T610 met behulp van een Terminator Dongle. Maar aangezien we dan weer richting het zwarte gebied gaan, kunnen we daarover hier beter niet discusseren.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
grun schreef op 09 augustus 2004 @ 16:12:
AMD_er schreef op 09 augustus 2004 @ 14:36:

Float bedoel je, denk ik. Uit de manual van Float:
This document was written for/by a Windows 2000 user with a SE T610 and a bluetooth dongle. It also assumes that you have the software installed and working, if not please see the newbie guide.
Idd die tool bedoel ik, echter heb ik even zitten stoeien in het programma
kom ik dit tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.houdbaar.net/img/t610.jpg
Hier staat dus dat ik daarvoor windows XP met SP1 moet hebben?
wat doe ik dan verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:58
Je moet die serial port gebruiken, waarschijnlijk #3 maar daarvoor moet je even in mijn bluetooth places bij je telefoon kijken..

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Idd bij My Bluetooth Places moet je de seriële poort verbinden, dan krijg je vanzelf te zien welke COM poort ervoor gebruikt wordt (meestal 3). Dan kies je in dit scherm Serial Port COM3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:28
Ik zal hem nog maar eens posten; http://home.planet.nl/~crapt001/FMA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Tja, naast het feit dat deze link door jou ongeveer al 10x is gepost, staat jouw link ook nog een keer in mijn startpost. Maarja, mensen zijn waarschijnlijk gewoon te lui om die helemaal te lezen (Pfhoepoe, dat is een werk :? )

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Ginz schreef op 11 augustus 2004 @ 09:22:
[...]

Tja, naast het feit dat deze link door jou ongeveer al 10x is gepost, staat jouw link ook nog een keer in mijn startpost. Maarja, mensen zijn waarschijnlijk gewoon te lui om die helemaal te lezen (Pfhoepoe, dat is een werk :? )
Lezen? zijn gewoon plaatjes :+
mensen zijn erg lui :P

Hmm hoe kan ik al die t-mobile troep uit mijn gsm halen?
Want volgens mij wordt dat geheugen voor 70% aan t-mobile zooi gebruikt

Edit : Ja software upgraden, maar dan heb ik geen garantie meer (t-mobile pakket), en de c knop 20 sec ingedrukt houden helpt ook niet

[ Voor 12% gewijzigd door netblade op 11-08-2004 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
netblade schreef op 11 augustus 2004 @ 09:24:
[...]

Lezen? zijn gewoon plaatjes :+
mensen zijn erg lui :P

Hmm hoe kan ik al die t-mobile troep uit mijn gsm halen?
Want volgens mij wordt dat geheugen voor 70% aan t-mobile zooi gebruikt

Edit : Ja software upgraden, maar dan heb ik geen garantie meer (t-mobile pakket), en de c knop 20 sec ingedrukt houden helpt ook niet
En jij mag waarschijnlijk de startpost ook nog eens lezen.
Daarin staat namelijk alles, maar dan ook alles over de T-Mobile/Vodafone troep. Over hoe wat kan, en wat wel en niet besproken mag/kan worden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

Ginz schreef op 11 augustus 2004 @ 09:44:
[...]

En jij mag waarschijnlijk de startpost ook nog eens lezen.
Daarin staat namelijk alles, maar dan ook alles over de T-Mobile/Vodafone troep. Over hoe wat kan, en wat wel en niet besproken mag/kan worden.
1: Het flashen van je T610 met de orginele firmware files, maar daarover staat hierboven genoeg vermeld.
2: De zogenaamde "13 second trick", maar daar mag je Google over raadplegen, alhoewel de ervaringen daarover ook verschillen.
Dan probeer ik maar even langs een SE point naar binnen te glippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

netblade schreef op 11 augustus 2004 @ 09:59:
[...]

[...]

Dan probeer ik maar even langs een SE point naar binnen te glippen
Bespaar je de moeite, doen ze niet. Neem gewoon een ander thema voor de gein. Volgens mij zou het T-Mobile uiterlijk daar al grotendeels mee verdwenen moeten zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door TMC op 11-08-2004 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

Voor een deel ja, maar de specifieke T-Mobile knoppen en snelkoppelingen blijven gewoon.
Enige manier is de OEM software van T-Mobile vervangen door de originele SE software maar gezien dat niet legaal is ga ik hier verder niet op in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Je kunt toch wel gwn langs een SESP gaan en die firmware laten upgraden? Vraag gwn ff om je telefoon te laten flashen, dat is toch legaal. Ben je ook van die T-Mobile troep af, zij hoeven daar helemaal niet moeilijk over te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-07 11:43

Bombonella

En als de Bom valt....

Verwijderd schreef op 19 juli 2004 @ 14:40:
[...]

Allemaal geprobeerd, helaas ... nog steeds hetzelfde probleem.
Inmiddels gebelt met t-mobile ivm garantie. Tiepmiep aan de lijn die me doodleuk vertelt dat de garantie 1 week verlopen is, waardoor mijn garantie vervallen is en alle reparatie kosten voor mijn rekening zijn. :r

Mij lijkt dat je van een telefoon toch echt kan verwachten dat deze langer dan 1 jaar (europese wetgeving, 2 jaar garantie?) mee gaat. De garantie periode gaat over de fabriekgarantie, niet over de garantie de "verkoper" mij zou moeten leveren. Helaas hierop kon men geen antwoord geven, behalve dat de garantieperiode toch echt verlopen was.
Iemand een goede uitleg hierover tussen zijn bookmarks staan?

Morgen ga ik terug naar de winkel waar ik hem gekocht heb (v&d/electro-world) hopelijk heb ik daar meer succes :X
Misschien een beetje te laat maar iig. relevant.
T-Mobile is in deze zeer klantonvriendelijk, zij houden ivm. met garantie de datum aan waarop het defect gemeld wordt.
Door omstandigheden kan deze "Hallo T-Mobile, mijn telefoon is stuk"-melding verlaat zijn (In mijn geval 3 weken vakantie).
Typische repliek van een T-Mobile helpdesker:"Ja dat kan iedereen wel beweren!" en "Tja de klant is koning maar dat kent ook zijn grensen". Volgens de redenatie van T-Mobile is het aan jou om maar te bewijzen wanneer je telefoon stuk is gegaan als je dit hun meldt. Helaas staat er iets anders in de wet maar daar heeft T-Mobile lak aan want de Nederlandse wet is slecht voor hun bedrijfsvoering en resultaat.

Maar gelukkig is er ook nog het bedrijf SonyEricsson die deze gsms heeft gemaakt.
Bij SE is het mogelijk om je tot 2 maanden nadat het defect is onstaan (zoals de wet dat voorschrijft) dit te melden, mocht dit nu buiten de garantieperiode van 1 jaar vallen dan kan je via hun helpdesk met originele garantiebewijs en een goed (eerlijk)verhaal waarom je melding net buiten de garantieperiode valt, een zg. Verklaring van coulantie m.b.t. de garantieperiode aanvragen. Deze dien je dan bij je toestel te voegen als je 'm ter reparatie opstuurt (hedendage naar Dynafix).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

KASPERS schreef op 11 augustus 2004 @ 17:26:
Je kunt toch wel gwn langs een SESP gaan en die firmware laten upgraden? Vraag gwn ff om je telefoon te laten flashen, dat is toch legaal. Ben je ook van die T-Mobile troep af, zij hoeven daar helemaal niet moeilijk over te doen.
Is simpel hetzelfde principe als OEM software op computers... De aanbieder van de telefoon (T-Mobile in dit geval) heeft de foon/software aanpast, en daarmee zullen zij ook de ondersteuning moet doen.
In dit geval zal fabrikant SE hem niet flashen en je doorverwijzen naar T-Mobile.

Ben hier zelf helemaal niet kapot van, geef mij toch maar liefst een originele niet-aangepaste met ondersteuning van SE zelf, gaat vele malen soepeler!

• netblade

netblade

Sunrise

Jaydee schreef op 11 augustus 2004 @ 19:13:
[...]

Is simpel hetzelfde principe als OEM software op computers... De aanbieder van de telefoon (T-Mobile in dit geval) heeft de foon/software aanpast, en daarmee zullen zij ook de ondersteuning moet doen.
In dit geval zal fabrikant SE hem niet flashen en je doorverwijzen naar T-Mobile.

Ben hier zelf helemaal niet kapot van, geef mij toch maar liefst een originele niet-aangepaste met ondersteuning van SE zelf, gaat vele malen soepeler!
Heb het maar anders opgelost, door een ander thema te selecteren en t-zones tijdelijk uit te schakelen (komt namelijk wel ns voor dat hij al druk ik net verkeerd direct naar t-zones gaat).

Heb trouwens mail gehad van T-Mobile.

Dit waren wel **intresante** stukjes
U geeft aan dat er in het verleden problemen waren met Sony-Ericsson toestellen. Ook T-Mobile heeft deze problemen ervaren. Dit betrof de Sony-Ericsson T68i en de problemen hadden inderdaad te maken met het bereik.
Wij hebben echter met de nieuwe toestellen van Sony-Ericsson tot op heden geen problemen ervaren.
Nu heb ik totaal geen last dat ik geen bereik heb (gelukstreffer?) Maar ik kan me na deze en vorige topics doorgelezen te hebben, voorstellen dat er veel problemen mee zijn/waren.
Met betrekking tot de bereikbaarheid in kleinere plaatsen, is dit ons inziens met name afhankelijk van het netwerk. Het toestel zelf bepaald nauwelijks hoe de ontvangst is. Tussen toestelmerken kunnen echter wel kleine verschillen bestaan in de sterkte van de antenne van het toestel. We kunnen u helaas niet aangeven welke merken een betere antenne hebben. Wij excuseren ons voor dit ongemak. U kunt wel zelf de proef op de som nemen door ter plaatse te informeren bij mobiele bellers wat hun ervaringen zijn.
Vooral die laatste zin, ik ga even aanbellen bij mensen hoe het bereik met hun telefoon is >:) .

Deze mail is zondag avond verstuurd en gisteren kreeg ik een bericht terug. (had het toestel al 2 dagen maargoed :+ )

_/-\o_ Voor de rest, niets meer dan lof voor dit super toestel _/-\o_

• dandeman58
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:29
is het mogelijk om de games die op mijn t610 staan te backuppen naar mijn comp,
zodat ik ze naar een volledige reset of SW update weer terug kan zetten?

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
ik heb net 10 min geleden deze telefoont besteld op t-mobile.nl, lijkt me wel een lache dingkie voor niet al te veel geld :) aleen het geheugen van maar 2 mb vind ik wel een beetje aan de erg lage kant.. :(
weet iemand trouwens hoe lang de levering van t-mobile.nl ongeveer is? zij zegge binne 2 weken.. (en hebben ze mischien ook de blauwe of rode versie? dan mail ik ze ff :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Deze T610 moet je kopen, heeft vast een hele vette batterij :*)

http://www.belnu.nl/newsite/showtoestel.php?id=26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade

netblade

Sunrise

KASPERS schreef op 13 augustus 2004 @ 11:49:
Deze T610 moet je kopen, heeft vast een hele vette batterij :*)

http://www.belnu.nl/newsite/showtoestel.php?id=26
en aangepaste handleiding neem ik aan :+
13 uur spreektijd :+

Trouwens moet deel 9 niet eens open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse99

Jesse99

Everything's Tweakable!

dandeman schreef op 12 augustus 2004 @ 18:25:
is het mogelijk om de games die op mijn t610 staan te backuppen naar mijn comp,
zodat ik ze naar een volledige reset of SW update weer terug kan zetten?
Dat kan, als je je T610 kunt verbinden met je computer. Dus via seriële kabel, IR of BT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
En we kunnen verder in het fantastisch vervolg van dit overvolle draadje:

Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 9

Op naar deel 10