Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
ik heb maanden gezocht en gewacht op een aanbieding, die kwam niet en toen bestelde ik maar de MSI 10 meter voor 30 euro. toen ik het kwam afhalen bleek het de MSI 100 meter te zijn met zo een gave blauw led erop. het koste gwoon 30 euroFire_escape schreef op 02 juni 2004 @ 23:08:
Voor iedereen die nog een bluetooth dongle wil:
T for Telecom heeft de Sitecom USB dongle uit de startpost in de aanbieding voor € 24,99. Ik weet het hij staat in de pricewatch ook voor 24,99 maar daar komen nog verzendkosten bij.
PS. is niet bedoeld als spam, tis puur omdat ik er vanmiddag zelf een heb gehaald en dacht dat het wel nuttig zou zijn voor de mensen hier.
waarom nam ik MSI? ik wil niet zitten hacken in software om hem eindelijk werkend te krijgen.
Leg eens uit? Het ding werkt perfect hier hoor. Of bedoel je:Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 03:00:
waarom nam ik MSI? ik wil niet zitten hacken in software om hem eindelijk werkend te krijgen.
"hacken om dingen aan de gsm te veranderen die je eik niet mag veranderen".
Verwijderd
Hij bedoelt nieuwe functies in de nieuwe Widomm software (zoals je pc als headset gebruiken)Fire_escape schreef op 03 juni 2004 @ 08:40:
[...]
Leg eens uit? Het ding werkt perfect hier hoor. Of bedoel je:
Als ik mijn T630 over bluetooth via die Sitecom dongle "open" krijg ik toch mooi een overzichtje met functies die het toestel heeft. O.a. filetransfer en ook "use-pc-as-headset" (heet alleen anders ben de naam ff kwijt.Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 08:58:
[...]
Hij bedoelt nieuwe functies in de nieuwe Widomm software (zoals je pc als headset gebruiken)
En dit zit er gewoon standaard in. Of zou de T630 dit standaard _wel_ondersteunen en de T610 niet? In that case.....
[ Voor 4% gewijzigd door max op 03-06-2004 09:10 ]
Verwijderd
Dan heb jij blijkbaar gewoon de nieuwste software/drivers erbij gekregen.Fire_escape schreef op 03 juni 2004 @ 09:10:
[...]
Als ik mijn T630 over bluetooth via die Sitecom dongle "open" krijg ik toch mooi een overzichtje met functies die het toestel heeft. O.a. filetransfer en ook "use-pc-as-headset" (heet alleen anders ben de naam ff kwijt.
En dit zit er gewoon standaard in. Of zou de T630 dit standaard _wel_ondersteunen en de T610 niet? In that case.....![]()
Verwijderd
Nogmaals sorry als het al voorbij is gekomen
Daar staan genoeg programma's in...
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Uit de FMA FAQEr zijn verschillende programma's voor de T610 op het internet te vinden. Ik ga ze niet allemaal uitleggen, maar voor 1 programma is dat het naar mijn mening wel waard: FloAt's Mobile Agent
En die SonyEricsson T610 Communication Suite 1.5.9 doet niet verzenden van afbeeldingenIf you are using IR to connect to phone, OBEX File browsing is not supported ni Fma at the present moment.
Die MMS home studio, kan ik wel mmsjes sturen met afbeeldingen, maar hoe krijg ik die in me afbeeldingen map dan?
Image editor did the job, niet goed gekeken, sorry guys, heb hem trouwens pas die tel en ben er zeer tevreden over!
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 13:36 ]
Dan zou je ook moeten weten dat je niet files wilt browsen maar pushen... Als alternatief kan je bijvoorbeeld met de Windows Verkenner "Kopieren naar..." zodra je infraroodapparaat verbonden is met de pc.
Verwijderd
hacken in de widdcomm om bluetoothdongle werkend te krijgen, ik had al die tijd een dongle met no name geleend van buurman en was dus bezig met het kloten ervan, nu hoeft dat nietFire_escape schreef op 03 juni 2004 @ 08:40:
Leg eens uit? Het ding werkt perfect hier hoor. Of bedoel je:
[rml][ bluetooth] Versie 1.4.x.x[/rml]
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2004 12:53 ]
PSN: Shiver23
het is nu gelukt via een oude nokia 3210... Maar hoe kan ik nu per contact naar de sim kopieren? Dacht dat dat via bluetooth wel kon, maar ik kan de optie niet vinden
Je gsm gaat, je denkt dat je op opnemen hebt gedrukt en houdt de gsm tegen je oor en hij rinkelt fijn verder. Je hebt het opnemen knopje dus niet goed ingedrukt. Op zich een best denkbare situatie.JanPedaal schreef op 02 juni 2004 @ 00:27:
[...]
Hoezo, voor de mensen die hem tegen hun oor blijven houden terwijl ie afgaat? Dat is wel heel apart gedrag.
Maak er een feature van i.p.v de gebruiker geen keus te geven, dan kunnen mensen die heel vaak de gsm tegen hun oor hebben EN toevallig op dat moment gebeld worden (

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal
Maar waarom begint hij dan zacht en wordt hij na verloop van tijd harder? Alsof je zo vaak de telefoon tegen je oor hebt als hij afgaat.--Erik-- schreef op 03 juni 2004 @ 15:02:
[...]
Je gsm gaat, je denkt dat je op opnemen hebt gedrukt en houdt de gsm tegen je oor en hij rinkelt fijn verder. Je hebt het opnemen knopje dus niet goed ingedrukt. Op zich een best denkbare situatie.
Maak er een feature van i.p.v de gebruiker geen keus te geven, dan kunnen mensen die heel vaak de gsm tegen hun oor hebben EN toevallig op dat moment gebeld worden (het zal je maar gebeuren
) fijn instellen dat het volume oploopt.
[ Voor 99% gewijzigd door TMC op 03-06-2004 15:45 ]
Ik heb echt geen idee wat je bedoelt.Paultje3181 schreef op 03 juni 2004 @ 14:15:
omdat ie anders vol is...
het is nu gelukt via een oude nokia 3210... Maar hoe kan ik nu per contact naar de sim kopieren? Dacht dat dat via bluetooth wel kon, maar ik kan de optie niet vinden
Je kan al je contacten van je telefoon naar je computer versturen mbv bluetooth. Dan moet je dus een bluetooth dongle hebben aan je computer.
Als je dan je telefoon weer terugkrijgt kan je de contacten er weer op zetten (als die al verwijderd zijn.)
Als je iets anders bedoelt moet je het maar even anders uitleggen.
MarcoC schreef op 03 juni 2004 @ 15:09:
[...]
Maar waarom begint hij dan zacht en wordt hij na verloop van tijd harder? Alsof je zo vaak de telefoon tegen je oor hebt als hij afgaat.
Gamma--Erik-- schreef op 01 juni 2004 @ 11:51:
[...]
Ik snap die feature niet zo goed, wie heeft er nou net op het moment dat ie gebeld wordt de gsm tegen zijn oor aan? Dat zou dan toch pure toeval zijn?
Ik vind het echt onzin hoor
V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal
idd, dit bedoel ik... Maar kun je ook je telefoon overschrijven?Shiver23 schreef op 03 juni 2004 @ 16:22:
[...]
Ik heb echt geen idee wat je bedoelt.
Je kan al je contacten van je telefoon naar je computer versturen mbv bluetooth. Dan moet je dus een bluetooth dongle hebben aan je computer.
Als je dan je telefoon weer terugkrijgt kan je de contacten er weer op zetten (als die al verwijderd zijn.)
Als je iets anders bedoelt moet je het maar even anders uitleggen.
Je maakt de .dat files (waar alles opgeslagen staat) leeg en kopieert deze dan over de telefoon heen, zodat je telefoon leeg is...
Of weet iemand die code om alle nummers in 1 keer te verwijderen? Het is niet 12345 iig.
[ Voor 46% gewijzigd door Paultje3181 op 03-06-2004 16:30 ]
Wat je zou kunnen doen is dus met FMA je telefoonlijst synchroniseren. En dan met FMA alles verwijderen. Weer synchroniseren (wel zorgen dat FMA voorrang heeft). Dan zou je volgens mij gewoon alles kwijt moeten zijn. Ik heb het zelf niet geprobeerd nog.Paultje3181 schreef op 03 juni 2004 @ 16:25:
[...]
idd, dit bedoel ik... Maar kun je ook je telefoon overschrijven?
Je maakt de .dat files (waar alles opgeslagen staat) leeg en kopieert deze dan over de telefoon heen, zodat je telefoon leeg is...
Of weet iemand die code om alle nummers in 1 keer te verwijderen? Het is niet 12345 iig.
any1?CommanderKeen schreef op 02 juni 2004 @ 21:53:
ff voor de duidelijkhied, er is geen nederlandse winkel met t610 frontjes? want ik heb geen creditcard :\
[ Voor 11% gewijzigd door Mavvie op 04-06-2004 11:59 ]
nog best wel prijzig voor een inkoopactie zeg.. teringMarcoC schreef op 03 juni 2004 @ 21:56:
Ginz' inkoopactie is het enige alternatief denk ik.
en je bent je garantie ook nog kwijt.. maarja, zilver zuigt, ieder1 loopt er mee rond, echt te schaal.
Die frontjes zijn gewoon duur.CommanderKeen schreef op 04 juni 2004 @ 14:25:
[...]
nog best wel prijzig voor een inkoopactie zeg.. tering
en je bent je garantie ook nog kwijt.. maarja, zilver zuigt, ieder1 loopt er mee rond, echt te schaal.
Ze zeggen dat je de garantie kwijt bent, maar als je zorgvuldig je telefoon openmaakt kunnen ze dat echt niet zien. Of je zegt gewoon dat dat gebeurt is bij een eerdere reparatie.CommanderKeen schreef op 04 juni 2004 @ 14:25:
[...]
nog best wel prijzig voor een inkoopactie zeg.. tering
Ik heb nu een Panasonic GD67 en deze is erg traag met opstarten en respons van het schermpje en de knoppen.
Bediening is daardoor erg irritant, als de telefoon het intoetsen niet bijhoud.
En heeft de T630 een betere antenne? want matig bereik in huis vind ik ook nikx
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Dit heb ik ook komt door de "oude" software die er op zit. Voglens Ginz is de nieuwe veel beter/snellerDarkHelmet schreef op 04 juni 2004 @ 17:13:
Hoe zit de snelheid van deze telefoon?
Ik heb nu een Panasonic GD67 en deze is erg traag met opstarten en respons van het schermpje en de knoppen.
Bediening is daardoor erg irritant, als de telefoon het intoetsen niet bijhoud.
En heeft de T630 een betere antenne? want matig bereik in huis vind ik ook nikx
Ok, wellicht dat ik dus mijn GD67 ook kan flashen voor snellere response?Evil M@V schreef op 04 juni 2004 @ 17:17:
[...]
Dit heb ik ook komt door de "oude" software die er op zit. Voglens Ginz is de nieuwe veel beter/sneller
Ik zoek nu nog een website waar info staat over Panasonic firmwares enzo
Panasonic is niet zoveel voorkomend als vele andere merken
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Het is mij gelukt via Bluetooth, dus het werkt
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Je kan toch een virtuele COM poort aanmaken met de standaard Bluetooth software.LB06 schreef op 04 juni 2004 @ 17:51:
Die thread gaat over een seriële poort, toch? Is het je ook gelukt zoiets voor elkaar te krijgen met een USB to bluetooth apparaatje?
Check maar; http://home.planet.nl/~crapt001/FMA (stap 4 is natuurlijk niet van toepassing nu
[ Voor 9% gewijzigd door MarcoC op 04-06-2004 19:33 ]
Daar beweren ze orginele covers voor 22,95 te leveren.
Iemand ervaring met deze shop ?
Ik weet niet of je daar als particulier kan bestellen en volgens mij zijn de prijzen ex btwPriyantha Bleeker schreef op 05 juni 2004 @ 17:40:
http://www.telecomtelecom.nl/coverorg.php?iSubgroep=55
Daar beweren ze orginele covers voor 22,95 te leveren.
Iemand ervaring met deze shop ?
Zelf zeggen ze:Evil M@V schreef op 06 juni 2004 @ 00:10:
[...]
Ik weet niet of je daar als particulier kan bestellen en volgens mij zijn de prijzen ex btw
En als je je winkelwagentje afrekend, komen daar €1,50 verzendkosten bij, verder niets.http://www.telecomtelecom.nl (verkoop accessoires particulier Nederland)
Voor €25Evil M@V schreef op 06 juni 2004 @ 13:51:
Dan is het idd wel erg goedkoop!! Alleen ze hebben het toetsenbord voor de T630 alleen in het zwart

[ Voor 4% gewijzigd door eX0duS op 06-06-2004 15:18 ]
ik overweeg om voor mijn t610 een bluetooth headsetje te kopen , nou heb ik een epox bt-hs01 op het oog ,
zijn er mensen die zo'n ding al eens geprobeerd hebben of nu gebruiken , en wat ze er van vinden want andere merken en typen worden hier wel besproken maar deze nog niet .
bedankt
ps. deze epox headset is maar 49 eurootjes , daarom interessant geprijsd
B & W 5,8 KWp solar 12 * oost 10 * west
Dat is wel erg raar. Staat er geen Bluetooth icoontje rechtsonder bij jou, waar je op kan dubbelklikken?
En ben ik dan niet verplicht om een T630 scherm te kopen?
En kan ik met deze kabel mijn software ook updaten?

dit staat bij de specs:
Werkt i.c.m. Originele Software ! en Handypack 4.0
(Let op: software wordt NIET meegeleverd, Werkt niet met Mobile Action Software)
[ Voor 42% gewijzigd door Mavvie op 07-06-2004 11:39 ]
Ik had het nodig om via BT te internetten met mn phone...
Verwijderd
als je software gaat updaten naar T630 moet je het scherm ook vervangenEvil M@V schreef op 07 juni 2004 @ 11:27:
Ik wil bij mijn T610 de cover vervangen voor een T630 cover. Alleen moet ik dan de software versie updaten ivm het keyboard? Zo ja welke?
En ben ik dan niet verplicht om een T630 scherm te kopen?
En kan ik met deze kabel mijn software ook updaten?
[afbeelding]
dit staat bij de specs:
Werkt i.c.m. Originele Software ! en Handypack 4.0
(Let op: software wordt NIET meegeleverd, Werkt niet met Mobile Action Software)
Iemand die deze telefoon óók bij GSM.nl besteld heeft?
leoaq.fm // Jeune Loop
Maar moet ik de software verplicht updaten?Verwijderd schreef op 07 juni 2004 @ 13:50:
[...]
als je software gaat updaten naar T630 moet je het scherm ook vervangen
Het T630 display en de T630 firmware zitten aan elkaar gekoppeld.
Het display doet het niet zonder de T630 firmware, en de T630 firmware doet het niet zonder het T630 display.
-
Verwijderd
Ik moet eerst naar my bluetooth places en dan mijn serial connection aanzetten. En dan fLoat MA opstarten. Is er geen handigere manier, dat die automatisch kijkt of je connectie hebt?
Ik heb gekeken bij start up automaticly bij die serial connection, maar die is grayed out

Kan die niet autmatisch zoeken naar bluetooth connections
Verwijderd
Of ander programma om foto's eraf te halen??
Alvast super bedankt
Hier had ik ook last van idd, alleen de oplossing nog niet gevondenSYQ schreef op 09 juni 2004 @ 14:37:
is het iemand al gelukt om je pc als headset mbv bluetooth. mij dus wel, alleen lijkt het alsof de microfoon het niet doet. ik hoor tegenpartij dus gewoon via de boxen, alleen hoe hard ik ook schreeuw mijn stem hoort ie niet. of is het geheel geen full-duplex (dus geluid heen en terug te gelijkertijd) ???
My Friends wordt in Nederland nog niet eens ondersteund geloof ikCrashOne schreef op 09 juni 2004 @ 18:29:
Volgens mij zijn er twee verschillen, het scherm en "My Friends". Van mij mogen ze ook bij elkaar, alleen is het wel jammer dat die lelijke T630 dan in ons mooie topic komt
Verwijderd
Bij mij werkt(e) het wel.SYQ schreef op 09 juni 2004 @ 14:37:
is het iemand al gelukt om je pc als headset mbv bluetooth. mij dus wel, alleen lijkt het alsof de microfoon het niet doet. ik hoor tegenpartij dus gewoon via de boxen, alleen hoe hard ik ook schreeuw mijn stem hoort ie niet. of is het geheel geen full-duplex (dus geluid heen en terug te gelijkertijd) ???
Heb je bij de geluidsinstellingen opname wel op de microfoon gezet? (configuratiescherm)
Ik geloof trouwens dat het aparte instellingen zijn, moet je even bij de geluidsinstellingen van windows kijken (volumes) en dan als apparaat bluetooth ofzo pakken.
Tja... Ik heb daar dus echt geen problemen mee..SYQ schreef op 09 juni 2004 @ 14:37:
Misschien gewoon je microfoon niet goed 'geinstalleerd'?
Zodra ik thuis kom, zet ik mijn bluetooth aan op mijn T610, open ik Float Mobile Agent, en voor de rest regelt het zichzelf allemaal automatisch.Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 23:52:
OK stel je voor je komt thuis en je wilt synchroniseren connecten whatever Hoe ga je dan te werk ?
Ik moet eerst naar my bluetooth places en dan mijn serial connection aanzetten. En dan fLoat MA opstarten. Is er geen handigere manier, dat die automatisch kijkt of je connectie hebt?
Ik heb gekeken bij start up automaticly bij die serial connection, maar die is grayed out
[afbeelding]
Kan die niet autmatisch zoeken naar bluetooth connectionsIk heb een BELKIN USB dongle btw
Wat in ieder geval te doen?
1: Zorg dat je in ieder geval de nieuwste FMA heb.
2: Zorg dat je PC en je T610/T630 gepaired zijn.
3: Vink 'Connect on startup' aan in FMA onder de tab 'Connection'
4: Selecteer in options dat FMA gelijkt gaat syncen zodra hij verbinding heeft....
5: Klaar
Tja... wist ik het zelf ook maar...TerryC schreef op 09 juni 2004 @ 17:59:
Ginz, enig idee wanneer je de T630 frontjes + PCB kan aanbieden bij je IA?
Ik ben er nog steeds druk mee bezig...
Ik hoop het niet, maar denk dat ik misschien wel iets te vroeg ben betreffende T630 behuizingen en PCB boards. Maar blijf proberen.
Als jij er achter kan komen via welke COM je USB adapter geconnect zit, dan kan je die poort gewoon selecteren in FMA en zou hij gewoon moeten werken.Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 15:18:
Weet iemand hoe je met usb kabel connectie kan maken met Float?
Of ander programma om foto's eraf te halen??
Alvast super bedankt
Als je de orginele SonyEricsson USB kabel bedoel, heb je de DCU-11 driver al geinstalleerd?
Klopt, My Friends wordt nog niet ondersteund.TerryC schreef op 09 juni 2004 @ 19:23:
[...]
My Friends wordt in Nederland nog niet eens ondersteund geloof ik. En het scherm brengt ook niet al te veel discussievoer met zich mee.
De Nederlandse providers zullen dit waarschijnlijk zien als een grote bedreiging voor het ow zo lucratiefe(
Betreffende het T630 display:
Ik ben wel erg tevreden met mijn T630 display & firmware. Mijn T610/T630 draait onwijs snel, en het display ziet er wel degelijk een stuk beter uit....
-
Verwijderd
Zal even zoeken...
Iig bedankt..
/edit
Heeft die DCU-11 driver gevonden...zal morgen even testen of het werkt...
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 23:13 ]
Verwijderd
Zo heb ik het nu ook dank jeGinz schreef op 09 juni 2004 @ 22:07:
Zodra ik thuis kom, zet ik mijn bluetooth aan op mijn T610, open ik Float Mobile Agent, en voor de rest regelt het zichzelf allemaal automatisch.
Wat in ieder geval te doen?
1: Zorg dat je in ieder geval de nieuwste FMA heb.
2: Zorg dat je PC en je T610/T630 gepaired zijn.
3: Vink 'Connect on startup' aan in FMA onder de tab 'Connection'
4: Selecteer in options dat FMA gelijkt gaat syncen zodra hij verbinding heeft....
5: Klaar
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 23:47 ]
Verwijderd

ff met paint
het gaat dus om dat blauwe gedeelte bovenin,
Het stelt dus de indicatie van het bereik voor, en sinds kort is er dus behalve de balkjes ook het blauwe gedeelte te zien.
Het is alleen maar zichtbaar wanneer de indicatie zelf ook in beeld staat, dus niet tijdens camera, screensaver enzo, maar wel als je gewoon door je menu bladert.
Ook heb ik rare problemen met m'n achtergrond van de thema's. Als ik een ander thema kies, veranderen alleen de kleuren maar komen er geen plaatjes meer.
Misschien ff terug naar fabrieksinstellingen, maar ik ben bang dat ik dan m'n gedownloade dingen (ringtones enz) en m'n foto's kwijt ben, en dat zou zonde zijn.
Iemand anders al opgevallen.
In de handleiding staat dat dat het GPRS-bereik is.Verwijderd schreef op 10 juni 2004 @ 21:08:
Iemand al eens het volgende opgevallen
[afbeelding]
ff met painteen plaatje gemaakt hoe het eruit ziet.
het gaat dus om dat blauwe gedeelte bovenin,
Het stelt dus de indicatie van het bereik voor, en sinds kort is er dus behalve de balkjes ook het blauwe gedeelte te zien.
Het is alleen maar zichtbaar wanneer de indicatie zelf ook in beeld staat, dus niet tijdens camera, screensaver enzo, maar wel als je gewoon door je menu bladert.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
ik heb gsm.nl al gemaild dat ik hun pakket niet zal aannemen, en ik zag dat de T610 bij de kijkshop €199,- kostte (ook met Orange). En op de site v.d. kijkshop kost ie maar €129,- Orange prepaid
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Ja klopt bedankt het was inderdaad gprs, maar het gekke is wel dat me thema's daardoor gingen flippen.MetroidPrime schreef op 10 juni 2004 @ 21:10:
[...]
In de handleiding staat dat dat het GPRS-bereik is.
Waar besteld?Evil M@V schreef op 11 juni 2004 @ 13:31:
Damn krijg ik net mn t630 behuizing binnen + keyboard alleen keyboard is zonder boardterwijl ik die wel besteld heb! Toch maar ff gemaild waarom dat ding er niet bij zit
Iemand een goeie tip ?
Those who do not understand Unix are condemned to reinvent it, poorly.
1 vraag....wat is mijn tel. nr? Het staat namelijk niet op de doos
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
ff een andere telefoon bellen en kijken wel nummer er op het display staatleokennis schreef op 11 juni 2004 @ 16:14:
YES! ik heb em ook. Ornag eprepaid voor €129,- via kijkshop.nl...nadat ik 5 weken op gsm.nl gewacht had.
1 vraag....wat is mijn tel. nr? Het staat namelijk niet op de doos(ook niet in de manual oid)
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Zal wel het maandagochtendmodel hebben ofzo!
De stuurtoetsen (om de joystick) zijn ermee gekapt...
Heb nu één of andere gare nokia als leentoestel, zit niet eens T9 op!!!!!!!!!!!
Das idd een lekkere oude phone ja, lever hem in is antiekVerwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 18:41:
Mijn phone is nu al voor de derde keer weg voor reparatie... snif!
Zal wel het maandagochtendmodel hebben ofzo!
De stuurtoetsen (om de joystick) zijn ermee gekapt...
Heb nu één of andere gare nokia als leentoestel, zit niet eens T9 op!!!!!!!!!!!
hebben jullie PIN bij opstarten aan- of uit? En, kan dat überhaupt wel uit?
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Ik heb m aan, ik heb liever geen factuur van duizenden euro's als mijn T610 gejat is.leokennis schreef op 11 juni 2004 @ 21:21:
Nou ik heb em, alles unter control enzo. Vraagje aan jullie:
hebben jullie PIN bij opstarten aan- of uit? En, kan dat überhaupt wel uit?
En als je telefoon nou eens gejat word als hij aan staat?Verwijderd schreef op 11 juni 2004 @ 21:22:
[...]
Ik heb m aan, ik heb liever geen factuur van duizenden euro's als mijn T610 gejat is.
Het enige wat ik aan heb staan is de toestelcode...
Onder het motto van: "Als ik het niet meer kan gebruiken, dan jullie ook niet...
-
Verwijderd
Dan is na een tijdje de accu leegGinz schreef op 11 juni 2004 @ 23:20:
[...]
En als je telefoon nou eens gejat word als hij aan staat?
Het enige wat ik aan heb staan is de toestelcode...
Onder het motto van: "Als ik het niet meer kan gebruiken, dan jullie ook niet..."
-
Maar ook voor 129 met orange? Verkooppunten zat die em voor 199 wegdoen..Ginz schreef op 12 juni 2004 @ 20:14:
Belcompany in Den Helder (einde v/d wereld) heeft ze nog, met een gratis buetooth auto..
edit: mijn excuses, ik zie em idd voor 129! Ik bestel hem meteen
[ Voor 13% gewijzigd door Wimo. op 12-06-2004 20:30 ]
Pfiieeuuw, net op tijd besteld danWimo. schreef op 12 juni 2004 @ 20:07:
Heeft iemand nog verkoop punten? Kijkshop.nl heeft ze niet meer
En ja mensen...ik heb al ge SMS'ed! T9
leoaq.fm // Jeune Loop
Verwijderd
Ik heb een tijdje geleden een SE T610 gekocht! voor 199,- met bluetooth car!
Ik heb ook al een paar beltonen besteld maar dan krijg je een sms-je en daar staat een site! maar als je naar die site gaat zegt mijn telefoon iets met communicatiefout, weet iemand hoe ik dit moet oplossen??
alvast bedankt
groeten Remco
Je hebt waarschijnlijk nog niet een WAP profiel geselecteerd.Verwijderd schreef op 12 juni 2004 @ 22:40:
heej! als ik een internet pagina open zegt m'n foon: ''communicatiefout. probeer opnieuw of neem contact op met uw WAP-serviceprofider. weet iemand wat ik moet doen?
groeten Remco
Kijk eens goed in je T610 of je wel het juiste WAP profiel ingesteld hebt.
Remco, hier op Tweakers is het niet nodig op steeds te groeten, dat scheelt namelijk flink wat ruimte. Owja, en als je een eerder geplaatst bericht wil wijzigen, dan kan je op op

-
Verwijderd
Ok is dat mogelijk??
Alvast bedankt.
Free Java games heb ik gedownload van direct connect
leoaq.fm // Jeune Loop
Als je een aantal pagina's had terug gebladerd kwam je deze link tegen hier staat precies beschreven hoe en wat.Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 04:56:
Ja welllllllll ik heb die T610 ook en gekocht voor 129. Zo zo ik ga iedereen mee zien lopen nu hehe. Ok, maar ik ben van plan om ook zo'n Bluetooth usb stick te kopen, maar mijn vraag is of ik met me pocket het internet op kan via het internet van me pc. Ik wil geen beltegoed kosten betalen om het internet op te komen via mijn pocket.
Ok is dat mogelijk??
Alvast bedankt.
Free Java games heb ik gedownload van direct connect
[ Voor 3% gewijzigd door Mavvie op 13-06-2004 11:56 ]
Verwijderd
Ik heb wel al een WAP-profiel geselecteerd maar dan geeft hij nog steeds die fout melding!Ginz schreef op 12 juni 2004 @ 23:44:
[...]
Je hebt waarschijnlijk nog niet een WAP profiel geselecteerd.
Kijk eens goed in je T610 of je wel het juiste WAP profiel ingesteld hebt.
offtopic:
Remco, hier op Tweakers is het niet nodig op steeds te groeten, dat scheelt namelijk flink wat ruimte. Owja, en als je een eerder geplaatst bericht wil wijzigen, dan kan je op op [afbeelding] drukken. Dan kan je namelijk je post editten.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2004 14:06 ]
Verwijderd
Maar bedankt Evil M@V
Bij mij niet hoor...dan gaat de T610 gewoon terug naar de "actieve modus"Door de "#" lang ingedrukt te houden in de stand-by modus vraag je de screensaver op.
leoaq.fm // Jeune Loop
ik zit met een probleempje met mijn t610 , doordat ik het zelf nogal had verknoeit met de instelingen heb ik het toestel gereset , daardoor ben ik nu alle extra ringtones games screensavers en themes kwijt , wie weet waar ik deze nu kan downloaden , (behalve van sonyericsson.com , want dat werkt niet met wap , hij blijft dan steeds naar de land en telefoon instelling vragen en ik kom niet verder)
wie zijn mobiele telefoon inhoud met mij wil delen is zeer welkom want juist de orginele ringtones en dergelijke zijn haast niet te vinden ,
als er mensen bij mij in de buurt wonen (achterhoek) wil ik ook wel even langs gaan of de inhoud mailen , ik heb zeer binnenkort de beschikking over een bluetooth adapter dus via de pc bij iemand anders hoeft dan ook geen problleem meer te zijn , tips zijn welkom.
[ Voor 20% gewijzigd door Misterpc op 13-06-2004 15:07 ]
B & W 5,8 KWp solar 12 * oost 10 * west
is dat ook een code net zoals bij de 6600 *#....# ?
Welke provider heb je, welke WAP-instellingen heb je geselecteerd? Vertel eens wat meer, we zijn hier niet helderziend.Verwijderd schreef op 13 juni 2004 @ 13:41:
[...]
Ik heb wel al een WAP-profiel geselecteerd maar dan geeft hij nog steeds die fout melding!
Ik kan je wel helpen aan de ringtones ed van de T630, maar ik weet niet zeker of dat dezelfde zijnMisterpc schreef op 13 juni 2004 @ 14:58:
hallo ,
ik zit met een probleempje met mijn t610 , doordat ik het zelf nogal had verknoeit met de instelingen heb ik het toestel gereset , daardoor ben ik nu alle extra ringtones games screensavers en themes kwijt , wie weet waar ik deze nu kan downloaden , (behalve van sonyericsson.com , want dat werkt niet met wap , hij blijft dan steeds naar de land en telefoon instelling vragen en ik kom niet verder)
wie zijn mobiele telefoon inhoud met mij wil delen is zeer welkom want juist de orginele ringtones en dergelijke zijn haast niet te vinden ,
als er mensen bij mij in de buurt wonen (achterhoek) wil ik ook wel even langs gaan of de inhoud mailen , ik heb zeer binnenkort de beschikking over een bluetooth adapter dus via de pc bij iemand anders hoeft dan ook geen problleem meer te zijn , tips zijn welkom.
Dit topic is gesloten.