Het Grote SonyEricsson T610 topic - Deel 8

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.766 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:14
eX0duS schreef op 16 mei 2004 @ 12:48:
Reden van doorslag was dat er een speciale battarij in zit die super lang mee gaat, sowieso is het een luxere telefoon dan de andere die ik kon nemen (bepaalde Nokia's, weet zo het type niet).
Uiteindelijk valt dat wel tegen. Als je BlueTooth, IR of GPRS de hele tijd aan zou laten staan haal je maximaal een dag (misschien twee). En als je ook nog eens gaat bellen wordt het bij mij nog minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb bluetooth altijd aan staan, en doe bijna 4 dagen met mijn zakelijk t610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegeronimo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02-01-2024

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 17:58:
Ik heb bluetooth altijd aan staan, en doe bijna 4 dagen met mijn zakelijk t610.
Heb ik ook, heb altijd bluetooth aanstaan en doe toch zeker 4/5 dagen met de accu.!

The only thing to fear is fear itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

Ik wil graag een T630 housing kopen voor op mijn T610, alleen zie ik overal staan dat je daarvoor ook een T630 PCB nodig hebt. Dat is toch zeg maar de plaat waarop de knopjes drukken? En waarom heb je die nodig, zo erg anders zitten de T630 knopjes toch niet?

En Ginz, hoeveel gaat die T630 housing kosten bij jullie IA als die er weer is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand of er software bestaat waarmee je de taal van je T610 op Italiaans of Spaans kan zetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 22:29:
Weet er iemand of er software bestaat waarmee je de taal van je T610 op Italiaans of Spaans kan zetten? :)
Spaans is mogelijk door naar Instellingen>Taal>Menu te gaan en daar Espanol te kiezen. Hoe je de telefoon op Italiaans zet zou ik niet weten, maar ik denk dat de firmware daarvoor zou moeten worden aangepast.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 16-05-2004 22:32 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op 16 mei 2004 @ 22:32:
[...]

Spaans is mogelijk door naar Instellingen>Taal>Menu te gaan en daar Espanol te kiezen. Hoe je de telefoon op Italiaans zet zou ik niet weten, maar ik denk dat de firmware daarvoor zou moeten worden aangepast.
Bij mij staat Spaans (of Espanol) er niet bij :? Ik heb alleen Deens, Duits, Engels, Frans en Nederlands. Ik heb firmware : R3C002

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op 16 mei 2004 @ 22:50:
[...]

Bij mij staat Spaans (of Espanol) er niet bij :? Ik heb alleen Deens, Duits, Engels, Frans en Nederlands. Ik heb firmware : R3C002
Met firmware R4D001 heb ik juist Engels, Spaans, Nederlands, Portugees, Zweeds en Grieks. Ik heb wel een Vodafone-branded T610, misschien dat het daaraan ligt?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-09 22:32
Hmm ik heb een Bluetooth dongle gekocht, een Jewel, heb hem omgetweakt naar een 3COM.
Hij heeft blijkbaar wel verbinding, want in de connection manager zie ik de telefoon.

Maar als ik Float gebruik dan connect hij niet.
Hoe kant dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in float wel de juiste compoorten toegewezen? kijk ff af bij connection manager welke compoorten ie gebruikt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
De telefoon zegt wel devices found, maar ik moet een passkey ingeven... Waar vind ik die?

Misschien heb ik die dongle wel niet goed getweaked... Maar ja de PC ziet de telefoon wel...

[ Voor 37% gewijzigd door eX0duS op 17-05-2004 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ah ik kan niet wachten tot die T630 frontjes en die displays weer op vooraad zijn.

Dan bestel ik gelijk z'n compleet setje.

[ Voor 23% gewijzigd door Mavvie op 17-05-2004 15:08 ]

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Bij Connection Manager zie ik onderin trouwens bij type of connections "no connections", maar ik zie bovenin wel die T610 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
eX0duS schreef op 17 mei 2004 @ 14:57:
De telefoon zegt wel devices found, maar ik moet een passkey ingeven... Waar vind ik die?

Misschien heb ik die dongle wel niet goed getweaked... Maar ja de PC ziet de telefoon wel...
Gewoon een code ingeven, die onthouden en dan vraagt de pc ook om die zelfde code.

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Dat heb ik zojuist gedaan... Maar dat werkt blijkbaar ook niet. :(

/edit
Ik zie ze nu wel, heb een password ingegeven en nu heb ik wel connectie geloof ik...

Maar FLOAT doet nog niks...

/edit zoveel

FLOAT doet het nu wel maar hij download niet gewoon alle plaatjes en adressen, hoe zit dit precies?
Dat programma van Ericsson zelf werkt nog niet...

[ Voor 113% gewijzigd door eX0duS op 17-05-2004 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:03
Plaatjes kan je gewoon via My Bluetooth Places downloaden, of gewoon naar je computer versturen vanaf je telefoon. Volgens mij kan je geen plaatjes downen vanuit FMA :).

En waarom verbind je niet met de virtuele seriële poort bij My Bluetooth Places? Gaat stukken makkelijker.

[ Voor 25% gewijzigd door MarcoC op 17-05-2004 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eX0duS schreef op 17 mei 2004 @ 15:57:
Dat heb ik zojuist gedaan... Maar dat werkt blijkbaar ook niet. :(

/edit
Ik zie ze nu wel, heb een password ingegeven en nu heb ik wel connectie geloof ik...

Maar FLOAT doet nog niks...

/edit zoveel

FLOAT doet het nu wel maar hij download niet gewoon alle plaatjes en adressen, hoe zit dit precies?
Dat programma van Ericsson zelf werkt nog niet...
FMA heeft een IRC channel geopend, misschien kan je daar wat realtime support vinden...
Posted By: [XE]Sebastian B.
Posted On: May 12 2004, 02:20 PM
Title: FMA IRC

We have decided to do a trial run of an FMA IRC channel. We are going to create a channel, and run it for at least 4-6 weeks, and if it is popular we will keep it, if not we will re-open it at another time. Here is the connection information:

Server: irc.chatspike.net
Channel: #fma

You can register a username on this network, however it is not required.

This channel can be used for user to user support, general discussion, feature discussion etc.

Please visit us.

FMA Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dat probleem van de T610 icm T-mobile SIM-kaarten en het SMS versturen. Dat je steeds geldigheidsduur en texttype moet instellen. Net SE over gemaild en kreeg terug:
Dear mister r0el,

Thank you for contacting Sony Ericsson on the World Wide Web.

Concerning your inquiry we would like to give you the following information:

Apearantly this is a T-mobile problem. You can better ask T-mobile for this.

Please contact Sony Ericsson Call Center again if we can assist you further. Please visit our website, too. On www.sonyericsson.com you will always get the latest news and interesting offers like ring tones, music and virtual phones .

Best regards,

/Pieter van Eijsden
Sony Ericsson Call Center Netherlands
Sony Ericsson Mobile Communications AB
Is dit werkelijk waar zo of ligt t probleem toch aan SE? Wat kan ik van T-mobile verwachten icm deze telefoon? Het simpelweg instellen bij options werkt dus niet, je moet t steeds opnieuw invoeren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

r0el schreef op 18 mei 2004 @ 15:02:
Dat probleem van de T610 icm T-mobile SIM-kaarten en het SMS versturen. Dat je steeds geldigheidsduur en texttype moet instellen. Net SE over gemaild en kreeg terug:

[...]

Is dit werkelijk waar zo of ligt t probleem toch aan SE? Wat kan ik van T-mobile verwachten icm deze telefoon? Het simpelweg instellen bij options werkt dus niet, je moet t steeds opnieuw invoeren :(
Misschien ligt het aan de branded-firmware die er door T-mobile gebruikt wordt? Je zou dan kunnen proberen te vragen of de telefoon een nieuwere firmware versie kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
MetroidPrime schreef op 18 mei 2004 @ 15:09:
Misschien ligt het aan de branded-firmware die er door T-mobile gebruikt wordt? Je zou dan kunnen proberen te vragen of de telefoon een nieuwere firmware versie kan krijgen.
De telefoon was ooit een branded Vodafone telefoon waar voor zover mogelijk alle chunk is uitgehaald en SIMlock eraf. Nu zit ik dus alleen met dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r0el schreef op 18 mei 2004 @ 15:36:
[...]

De telefoon was ooit een branded Vodafone telefoon waar voor zover mogelijk alle chunk is uitgehaald en SIMlock eraf. Nu zit ik dus alleen met dit probleem
Ik kan aan deze discussie toevoegen dat ook met standaard SE firmware (dus niet van een bepaalde provider) dit probleem zich voor doet op het T-Mobile netwerk. Wat ik verder nog heb toe te voegen is dat hetzelfde probleem er ook is in bijvoorbeeld een Siemens C45 en een SE t68i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Verwijderd schreef op 18 mei 2004 @ 23:18:
Ik kan aan deze discussie toevoegen dat ook met standaard SE firmware (dus niet van een bepaalde provider) dit probleem zich voor doet op het T-Mobile netwerk. Wat ik verder nog heb toe te voegen is dat hetzelfde probleem er ook is in bijvoorbeeld een Siemens C45 en een SE t68i.
Waaruit ik dus denk op te kunnen maken dat t T-mobile gerelateerd is? Ik ga vanmiddag met een 3310 proberen en als t daar ook mee is ga ik T-mobile zelf ns bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r0el schreef op 19 mei 2004 @ 09:23:
[...]

Waaruit ik dus denk op te kunnen maken dat t T-mobile gerelateerd is? Ik ga vanmiddag met een 3310 proberen en als t daar ook mee is ga ik T-mobile zelf ns bellen
Precies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Weet iemand toevallig of ergens anders de T630 frontjes te koop zijn? In NL?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Evil M@V schreef op 19 mei 2004 @ 21:29:
Weet iemand toevallig of ergens anders de T630 frontjes te koop zijn? In NL?
Zijn er helaas niet. Tenminste, niet bij een 'echte' winkel. Ginz gaat ze wel verkopen via een IA :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
heeft iemand voor mij het programmaatje 'keypad control'ik krijg hem niet gedownload van speedooh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
TerryC schreef op 19 mei 2004 @ 22:41:
[...]
Zijn er helaas niet. Tenminste, niet bij een 'echte' winkel. Ginz gaat ze wel verkopen via een IA :).
Weet het ja, maar Ginz weet je ongeveer wanneer we deze kunnen verwachten?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kun je instellen dat je een leesbevestiging krijgt van een gestuurd sms'je? Bij MMS zie ik dit staan, alleen bij SMS kan ik het niet vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Laatst online: 13:11

sjaakaq

It might get loud

Bahbah, ik wacht nu al 22 dagen op m'n telefoon :(

Is dit normaal bij GSM.nl ?

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 10:59:
Hoe kun je instellen dat je een leesbevestiging krijgt van een gestuurd sms'je? Bij MMS zie ik dit staan, alleen bij SMS kan ik het niet vinden :?
sms menu -> opties -> statusaanvraag

Je kunt kiezen voor "uit", "aan" en "bij verzenden?". Bij de laatste optie wordt er bij het versturen van elk sms-je gevraagd of je een ontvangstbevestiging wilt.

Als je sms is ontvangen krijg je een bericht in je scherm met het geluid van een sms-je. Het bericht wordt niet opgeslagen in je inbox (zoals bij bv nokia wel gebeurt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
werkt niet bij KPN he,die afl.rapporten!
Daar moet je vóór je sms tekst eerst *0# intoestsen dan krijg je wel een afl.rap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
rooie60 schreef op 20 mei 2004 @ 14:34:
werkt niet bij KPN he,die afl.rapporten!
Daar moet je vóór je sms tekst eerst *0# intoestsen dan krijg je wel een afl.rap.
btw kan iemand me helpen aan karaophun?ik mag het hier niet vragen,maar kan iemand me anders ff mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Waar kan ik dat "My Bluetooth places" vinden etc?
Ik snap geen zak van dat hele Bluetooth gebeuren.
Windows zegt dat mijn BT adapter een IP adres heeft (192.168.1.1), maar als ik dat intyp kom ik op mijn eigen PC uit... Ehm dat is het dus niet.
Verder ziet dat PAN programma wel mijn telefoon, klik ik op "Join" dan begint mijn T610 te typen van computer found oid (heb hem Bluetooth PC genoemd)...

Wat moet ik nu doen?
Kan bij My Network Places ook niks doen, want daar zie ik verder niks staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Evil M@V schreef op 19 mei 2004 @ 23:24:
[...]

Weet het ja, maar Ginz weet je ongeveer wanneer we deze kunnen verwachten?
Geheel afhankelijk van mijn leverancier....

Maar wij mogen het hier helaas niet over dingen hebben die gerelateerd zijn aan www.inkoopacties.net. Ik zal dus nu ook even verdere informatie op IA.net zetten (heb ik een tijdje niet kunnen doen ivm afwezigheid door een verhuizing)

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

kan iemand mij vertellen hoe ik WAP-instellingen uit mijn T610 kan verwijderen. Ik wil helemaal niet Wappen. En het gaat al aan als je op de knop meer drukt }) .

Alvast bedank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
niemand karaophun vooor mij?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Mensen die geinteresseerd zijn in hoe ze hun T610 kunnen ombouwen naar een T630 kunnen hier kijken. Hier heb ik geprobeerd een kleine handleiding te schrijven om uit te leggen hoe je je T610 kan ombouwen naar een T630.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je ook alleen de t630 behuizing en toetsenbord erop zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 13:01:
Kan je ook alleen de t630 behuizing en toetsenbord erop zetten?
Volgens mij wel ja. Ik zou niet weten waarom niet

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Dat weet ik niet 100% zeker, maar misschien heb je ook de T630 firmware nodig dan, maar nogmaals, dat weet ik niet 100% zeker.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 13:06:
Hallo,

kan iemand mij vertellen hoe ik WAP-instellingen uit mijn T610 kan verwijderen. Ik wil helemaal niet Wappen. En het gaat al aan als je op de knop meer drukt }) .

Alvast bedank
Verbindingen --> Wap opties --> Wap profielen --> De accounts die Wap gebruiken verwijderen.

Verbindingen --> Datacommunicatie --> Data accounts --> De accounts die Wap gebruiken verwijderen.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2004 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Ginz schreef op 23 mei 2004 @ 13:25:
Dat weet ik niet 100% zeker, maar misschien heb je ook de T630 firmware nodig dan, maar nogmaals, dat weet ik niet 100% zeker.
Als je die nodig zou hebben dan ben je toch ook verplicht om het T630 schermpje te kopen?

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:22
Bij Belcompany is nu een actie. Lever je oude "werkende"mobiel in en dan kan je een T610 voor 174 euro kopen met T-mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Mijn T610 begint te falen, nu bijna een jaar oud, tijd om m terug te brengen naar de winkel om m te laten reparereren:

Joystick functioneert niet goed meer bij omhoog en indrukken en vrezelijke ruis omdat er een draadje of contactje los zit ofzo, ff schudden is het weg, maar ik heb nog garrantie dus ff opsturen.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 23 mei 2004 @ 13:33:
[...]

Verbindingen --> Wap opties --> Wap profielen --> De accounts die Wap gebruiken verwijderen.

Verbindingen --> Datacommunicatie --> Data accounts --> De accounts die Wap gebruiken verwijderen.
Bij de vodafone-versie staat nergens een optie "verwijderen"... Wat nu? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 13:36:
[...]

Bij de vodafone-versie staat nergens een optie "verwijderen"... Wat nu? :?
Met de C? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu dat FMA aan de praat maar nu wil ik winamp bedienen met mijn t610. wat moet ik daar voor dlen. ik heb nu een dll (?) bestandje gedl voor winamp control 1.3 maar wat moet ik daarmee doen. en moet ik ook nog iets naar mijn telefoon versturen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"verwijderen is niet mogelijk"
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Wijzigen dan?

Dan wijzig je gewoon iets zodat het niet meer klopt :P

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 mei 2004 @ 15:02:
ik heb nu dat FMA aan de praat maar nu wil ik winamp bedienen met mijn t610. wat moet ik daar voor dlen. ik heb nu een dll (?) bestandje gedl voor winamp control 1.3 maar wat moet ik daarmee doen. en moet ik ook nog iets naar mijn telefoon versturen ofzo?
Je moet in FMA een script loaden. Zoek dan dat DLL filetje op, en activeer `m.
Op je toestel ga je dan naar 'verbindingen' en 'accessoires', en daar moet je dan FMA oid zien. Dan kan je daar je winamp oid bedienen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 24 mei 2004 @ 23:09:
Wijzigen dan?

Dan wijzig je gewoon iets zodat het niet meer klopt :P
Het vodafone profiel wijzigen mag ook al niet :r

Heb uiteindelijk maar een nieuw wapprofiel aangemaakt dat naar telefoonnummer 0 belt... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
Zou iemand me kunnen helpen? Ik heb mijn Bluetooth nog steeds niet fatsoenlijk aan de praat.
Hoe kom ik bij die mapjes van die telefoon waar de plaatjes ed in staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 24 mei 2004 @ 23:10:
[...]

Je moet in FMA een script loaden. Zoek dan dat DLL filetje op, en activeer `m.
Op je toestel ga je dan naar 'verbindingen' en 'accessoires', en daar moet je dan FMA oid zien. Dan kan je daar je winamp oid bedienen.
ik heb em nu in FMA geladen bij option --> scripts. maar daarna kan ik nog niets.
ik krijg dan deze error:

13:31:30 Script: Using Microsoft script control engine
13:31:30 Script: Loading script code with error: A script engine for the specified language can not be created
ERROR: Can not load script or create automation objects failed

wie helpt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op redelijk wat telefoons kun je tegenwoordig programma's downloaden, zodat je kunt msn'en (bijv. meerdere nieuwe nokia's, Spv's van orange, nieuwe motorola's enzovoorts). Weet iemand over er ook zo'n programma voor de t610 bestaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

eX0duS schreef op 25 mei 2004 @ 11:55:
Zou iemand me kunnen helpen? Ik heb mijn Bluetooth nog steeds niet fatsoenlijk aan de praat.
Hoe kom ik bij die mapjes van die telefoon waar de plaatjes ed in staan?
My Bluetooth Places > View Devices in Range of meteen OBEX File Transfer *insert naam telefoon* en tada. Dat hoeft helemaal niet via FMA.
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 16:04:
Op redelijk wat telefoons kun je tegenwoordig programma's downloaden, zodat je kunt msn'en (bijv. meerdere nieuwe nokia's, Spv's van orange, nieuwe motorola's enzovoorts). Weet iemand over er ook zo'n programma voor de t610 bestaat?
Je kunt wel programma's downloaden ja, maar er bestaat nog geen MSN client.

[ Voor 35% gewijzigd door TMC op 25-05-2004 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

-- dat kan ook in 1 post TerryC 8) --

[ Voor 91% gewijzigd door TMC op 25-05-2004 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnold
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:49
Heb er net ook eentje besteld :)
T630 is nog te duur, en kon deze via iemand bij de kijkshop wat goedkoper krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:53
Verwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 16:04:
kijk hier maar: http://www.gamemobile.co.uk/iminstantmessenger.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg een HTTP status 404 op me phone als ik de trial wil downloaden :|

Edit: laat maar, moet es lere goed dinge overtikken 8)7

Edit 2: Hmmz, krijg em niet echt aan de gang, lijkt wel alsof ie niet goed reageerd

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2004 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 00:32:
[...]

Ik krijg een HTTP status 404 op me phone als ik de trial wil downloaden :|

Edit: laat maar, moet es lere goed dinge overtikken 8)7

Edit 2: Hmmz, krijg em niet echt aan de gang, lijkt wel alsof ie niet goed reageerd
Is er hier al iemand die ervaring heeft met die Instant Messenger? Zoja; werkt dat een beetje zoals MSN op de computer, of is dat een krotporgramma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

instant messenger doet het niet in nederland, doodeenvoudig geen support van de provider ervoor. dus ehhh....

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2004 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 28 mei 2004 @ 16:50:
instant messenger doet het niet in nederland, doodeenvoudig geen support van de provider ervoor. dus ehhh....
Uhm...

Ik heb toch echt een keer met mijn T610 T630 geMSNt......via GPRS

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 31-05-2004 00:16 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een site waar je spelletjes kan downloaden (gratis)??
mss iets voor de topicstart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Ginz schreef op 28 mei 2004 @ 17:58:
[...]

Uhm...

Ik heb toch echt een keer met mijn T610 geMSNt......via GPRS
Volgens mij is hij in de war met die ingebakken IM software in de T630 firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
TerryC schreef op 28 mei 2004 @ 22:20:
[...]
Volgens mij is hij in de war met die ingebakken IM software in de T630 firmware.
Ow, ja, dan heeft 'ie helaas gelijk.
'My Friends' word helaas (nog) niet ondersteund in Nederland

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavvie
Af en toe vin ik mn telefoon wat traag reageren. Als ik bijvoorbeeld ergens op druk dan duurt het soms 2-3 seconden voordat ie verdergaat. Is dit normaal of moet ik gewoon ff een software update uitvoeren? (nog niet geprobeerd, omdat ik nog niet in het bezit ben van een kabel)

Twitter | Linkedin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Evil M@V schreef op 30 mei 2004 @ 22:04:
Af en toe vin ik mn telefoon wat traag reageren. Als ik bijvoorbeeld ergens op druk dan duurt het soms 2-3 seconden voordat ie verdergaat. Is dit normaal of moet ik gewoon ff een software update uitvoeren? (nog niet geprobeerd, omdat ik nog niet in het bezit ben van een kabel)
Nee, dat is niet normaal...

Ik heb nu de nieuwste firmware versie, en daarbij vlieg je door je menu heen. Je zou zowat zeggen dat je een Nokia in je handen heb :X

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 30 mei 2004 @ 22:10:
Nee, dat is niet normaal...

Ik heb nu de nieuwste firmware versie, en daarbij vlieg je door je menu heen. Je zou zowat zeggen dat je een Nokia in je handen heb :X
de nieuwste versie is R4c003 ?

en verder myfriend is toch die messenger op de T630? zijn er nog meer messengers offe :| ? die bedoelde ik ook namelijk maar hoe kan jij nou messengeren via gprs?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2004 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
probeer deze effe http://www.e-messenger.net/

dit is de wap link: http://start.e-messenger.net/wap

werkt wel op de t610 (net even getest)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 30 mei 2004 @ 22:46:
[...]

de nieuwste versie is R4C003 ?

en verder myfriend is toch die messenger op de T630? zijn er nog meer messengers offe :| ? die bedoelde ik ook namelijk maar hoe kan jij nou messengeren via gprs?
De nieuwste, in het nederlands te gebruiken firmware is inderdaad R4C003.
Momenteel maak ik eventjes gebruik van R6C005, maar helaas is daar nog geen EU3 versie van verkrijgbaar....

'My Friends' van de T630 is een messenger die standaard bij de T630 zit. Helaas gaat dat iets anders dan normaal messengers zoals MSN. 'My Friends' is een programma ontwikkeld door het bedrijf Wireless Village.

Helaas wordt Wireless Village (nog) niet ondersteund door de nederlandse providers. Dat is heel jammer, want het is een project waar SonyEricsson, Nokia en Motorola samen in geinvesteerd hebben en ook handset mee zullen uitbrengen.
De SonyEricsson T630 is het eerste toestel met 'My Friends', maar zal zeker niet het laatste toestel zijn als het aan Nokia, SonyEricsson en Motorola ligt.

De Providers in Nederland zien natuurlijk hun SMS omzet dalen als My Friends een grote hit gaat worden. Maar ik geloof wel dat de (Nederlandse) providers toch zullen zwikken voor My Friends.

Info over Wireless Village en My Friends:
Link 1
Link 2

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op 30 mei 2004 @ 23:06:
probeer deze effe http://www.e-messenger.net/

dit is de wap link: http://start.e-messenger.net/wap

werkt wel op de t610 (net even getest)
Heb het net ook even geprobeerd, inloggen ging goed, maar nu is volgens me phone geen contact online, terwijl die er toch wel zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
heb je een update gedaan naar het inloggen?

trouwens, er is nog een andere (mooiere) versie voor mobiel met wap 2.0

wap link: http://start.e-messenger.net/mobile

[ Voor 60% gewijzigd door Maite op 31-05-2004 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Is het echt zo dat het scherm slecht leesbaar is in de zon? De zon schijnt hier nl best vaak en ik wil wel alles kunnen lezen natuurlijk :+

Ik weet dat de T630 hier minder last van heeft, maar dat is voor mij geen optie. Ik kan de T610 nl gratis krijgen icm een 2-jarig Vodafone120/60 abo voor €8,50 per maand.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de zon... zeg maar gerust NIET leesbaar.
Maite schreef op 31 mei 2004 @ 00:47:

Ohjah daar is die update voor 8)7 Maar dan zegt ie 'Item word niet ondersteund en kan niet worden gedownload'
Ik ga nu die andere ff proberen.

Edit: Cool man, het werkt, nu moet het nog een app zijn zodat je niet elke keer naar die page hoeft, zou echt te gek zijn.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2004 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-09 10:57
die site, gmsphonescource.de is dood
iemand nog andere suggesties waar ik een mooi frontje voor de 610 haal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 13:23:
In de zon... zeg maar gerust NIET leesbaar.

[...]

Ohjah daar is die update voor 8)7 Maar dan zegt ie 'Item word niet ondersteund en kan niet worden gedownload'
Ik ga nu die andere ff proberen.

Edit: Cool man, het werkt, nu moet het nog een app zijn zodat je niet elke keer naar die page hoeft, zou echt te gek zijn.
mooi dat het werkt.

Volgens mij zijn er wel van die apps (b.v. deze http://www.justyakchat.com/home.html )maar de nadeel daarvan is dat ze meestal alleen werken over de ANP "internet". Zeker als je orange world heb is de oplossing met e-messenger goedkoper :P

[ Voor 6% gewijzigd door Maite op 31-05-2004 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stomme vraag, maar hoe kom ik aan een nieuwe firmware voor mijn t610 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:38
Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 15:50:
Misschien een stomme vraag, maar hoe kom ik aan een nieuwe firmware voor mijn t610 ??
Mah valt best mee hoe stom die is ;)

Vanuit de startpost:
Het flashen van een T610:

Het flashen van je telefoon wil zegen dat je de software/firmware versie update. Het flashen van je telefoon kan officieel alleen gedaan worden door een officieel gecertificeerd service point (SESP). De legaal laten flashen van je SonyEricsson is meestal gratis, alhoewel elke SESP dat voor zichzelf mag bepalen. Uit ervaringen van andere Tweakers schijnt het zo te zijn dat je met bonnetje binnen het jaar geheel gratis je SonyEricsson kan laten flashen. Geen bonnetje? Of buiten de garantie? Dan kost het je
€ 15.00. Het laten flashen van je T610 zal ongeveer 10 minuten duren (wachttijd niet inbegrepen).
Alle SESP's in Nederland en België zijn op deze pagina te bekijken, alhoewel bijna de zelfde vraag van Hans Bargeman met deze E-mail iets anders werd beantwoord dan mijn E-mail.
Je kan zelf je eigen telefoon flashen door middel van bepaalde software en een aparte datakabel, maar het zelfstandig flashen van je telefoon is illegaal omdat je daar de auteurs rechten mee overtreed. En daarmee is het dus ook verboden om daarover hier op GoT te discuseren. zie ook onder het kopje "Unlocken".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
is er misschien een inkoopactie voor die frontjes op cnn.cn ? want ze zijn echt tering duur :P
en wat is de laatste firmware?

[ Voor 15% gewijzigd door CommanderKeen op 31-05-2004 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
CommanderKeen schreef op 31 mei 2004 @ 16:09:
is er misschien een inkoopactie voor die frontjes op cnn.cn ? want ze zijn echt tering duur :P
Zo duur zijn die frontjes toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
CommanderKeen schreef op 31 mei 2004 @ 16:09:
Frontje zijn niet duur nee.
Laatste firmware is R6C005.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
nou ik vind 20 $ wel duur tbh... ennuh, ik heb R3C002, zijn er nog handige dingen bij die update gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Als je geen problemen hebt met je huidige firmware, dan zou ik het lekker zo houden...
Als je problemen hebt, dan kan je voor een nieuwe gaan, anders niet.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 14:18
Ginz schreef op 31 mei 2004 @ 17:39:
Als je geen problemen hebt met je huidige firmware, dan zou ik het lekker zo houden...
Als je problemen hebt, dan kan je voor een nieuwe gaan, anders niet.
Is de bug met het oplopend volume beltonen nog niet opgelost in de laatste fw?

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LB06 schreef op 01 juni 2004 @ 10:37:
[...]

Is de bug met het oplopend volume beltonen nog niet opgelost in de laatste fw?
Is geen bug, is een ingebouwde feature ter bescherming van je gehoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Erik--
  • Niet online
Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 10:42:
[...]

Is geen bug, is een ingebouwde feature ter bescherming van je gehoor....
Ik snap die feature niet zo goed, wie heeft er nou net op het moment dat ie gebeld wordt de gsm tegen zijn oor aan? Dat zou dan toch pure toeval zijn?
Ik vind het echt onzin hoor :?

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
ik neem aan dat ze wel wat verbeteringen hebben aangebracht?
is er ergens een changelist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

--Erik-- schreef op 01 juni 2004 @ 11:51:
Ik snap die feature niet zo goed, wie heeft er nou net op het moment dat ie gebeld wordt de gsm tegen zijn oor aan? Dat zou dan toch pure toeval zijn?
Ik vind het echt onzin hoor :?
Inderdaad, en om je tegen die toevalligheid te beschermen hebben ze deze feature erin gedaan. Ik weet niet of je dat ding wel eens tegen je oor hebt gehad met de beltoon op maximaal volume, maar dat is dus geen pretje, en misschien kan het zelfs je gehoor wel beschadigen.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Erik--
  • Niet online
JanPedaal schreef op 01 juni 2004 @ 15:19:
[...]
Inderdaad, en om je tegen die toevalligheid te beschermen hebben ze deze feature erin gedaan. Ik weet niet of je dat ding wel eens tegen je oor hebt gehad met de beltoon op maximaal volume, maar dat is dus geen pretje, en misschien kan het zelfs je gehoor wel beschadigen.
Dan moeten ze consequent zijn en ervoor zorgen dat het volume nooit zo hard kan gaan, ook al loopt het volume op.

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanPedaal
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

JanPedaal

Coureur extraordinaire

--Erik-- schreef op 01 juni 2004 @ 19:28:
Dan moeten ze consequent zijn en ervoor zorgen dat het volume nooit zo hard kan gaan, ook al loopt het volume op.
Hoezo, voor de mensen die hem tegen hun oor blijven houden terwijl ie afgaat? Dat is wel heel apart gedrag.

Release your inner hooligan - With great power comes great responsibility, with horsepower comes no responsibility

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahh ik mijn T630 binnen :D wat een geweldige phone...

heb op mijn comp aangesloten een bluetoothstick, en kan nu mijn winamp en andere programma's besturen met mijn T630 :D, grappig stukje software.

weet er iemand of het mogenlijk is de infrarood te programmeren, zodat je je mob kan gebruiken als afstandsbediening voor je tv..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nope kan niet. helaas kunnen java proggies geen hardware van je telefoon aansturen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:48

gwystyl

Beugeltje dan maar?

r0el schreef op 18 mei 2004 @ 15:02:

[...]

Dit probleem heb ik ook met mijn Siemens S55, en het schijnt te liggen aan de SIM van T-Mobile (staat ergens in één van de S55 topics). Die is niet zo modern als die van andere providers en moderne telefoons proberen sneller naar de SIM te schrijven dan de SIM aankan. Vandaar dat het niet werkt.
Misschien kan je je SIM in een oude telefoon stoppen, daarmee je SMS-instellingen veranderen en dan je SIM terugstoppen in je T610? Ik ben dit zelf ook al een tijd van plan maar ik kan nog geen foon vinden waarbij het wel werkt. Ik weet dus ook niet of die instellingen onthouden worden als je de SIM weer in je T610 stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CommanderKeen
ff voor de duidelijkhied, er is geen nederlandse winkel met t610 frontjes? want ik heb geen creditcard :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maite schreef op 31 mei 2004 @ 00:47:

Haha is wel grappig dat MSN op je mobiel :+ Alleen jammer dat het zo langzaam is he. Maarja dat had je niet anders kunnen verwachten.

Mrre wat ik zo raar vind is dat ik geen kb's zie verdwijnen van mijn Orange World dataverkeer :? Is er iemand anders die ook msn't met dit programma via Orange World en die dit ook gemerkt heeft?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2004 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartrijnhout
  • Laatst online: 06-04-2024
heeeeeeeeey hoi,

kan iemand ff heeeeel simpel uitleggen hoe je je muis en winamp kan besturen via die prog's van fmc en pc control want ik snap er nix van, en weet iemand nog trucks met bt? _/-\o_

Yesterday is history

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
perkplantje schreef op 02 juni 2004 @ 22:21:
heeeeeeeeey hoi,

kan iemand ff heeeeel simpel uitleggen hoe je je muis en winamp kan besturen via die prog's van fmc en pc control want ik snap er nix van, en weet iemand nog trucks met bt? _/-\o_
Je moet een script in FMA laden, er staat standaard een script in C:\Program Files\Fma. Als je dan connect zie je ook op je telefoon staan dat je verbonden bent, dan moet je naar Verbindingen in het menu gaan, en vervolgens accessoires. Tada.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite
Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 22:05:
[...]

Haha is wel grappig dat MSN op je mobiel :+ Alleen jammer dat het zo langzaam is he. Maarja dat had je niet anders kunnen verwachten.

Mrre wat ik zo raar vind is dat ik geen kb's zie verdwijnen van mijn Orange World dataverkeer :? Is er iemand anders die ook msn't met dit programma via Orange World en die dit ook gemerkt heeft?
dat gaat allemaal via orange world (is dus binnen die 6 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:58
Dat Orange world is eigenlijk best wel redelijk geregeld, want ik heb laatst vier foto's met m'n T610 gemaakt en die gemailed. En nu heb ik nog meer dan anderhalf mb over. Ik ga die twee mb nooit opkrijgen vrees ik. :)
Jammer dat je niet kunt wappen of mobiel internetten van die 2 mb, dan kreeg ik het wel op.

[ Voor 3% gewijzigd door rimave op 02-06-2004 22:51 ]

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.