Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:11

sjaakaq

It might get loud

Hih daar dacht ik ook aan. Zit ik in de huiskamer achter m'n PC SMS'jes te exporteren, komt er een gast met een laptop achter me zitten.
>Wat doet u hier mijnheer?
<Euh...niks hoor.
>OK dan is het goed
8)7

[ Voor 7% gewijzigd door sjaakaq op 28-04-2004 21:42 ]

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45

TMC

leokennis schreef op 28 april 2004 @ 18:48:
De T610 is besteld op gsm.nl, rembours.

Nu hopen dat ik em voor het weekend heb.
Dat gaat snel, net wilde je hem nog voor je verjaardag op 21 augustus vragen :D.

Maar gefeliciteerd heur :7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

idd maar dan vrees ik dat die actie al voorbij is.

Raad eens wie er hier €169,- voor zijn verjaardag gaat vragen ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-08 11:47

FaceDown

Storende factor.

leokennis schreef op 28 april 2004 @ 21:42:
Hih daar dacht ik ook aan. Zit ik in de huiskamer achter m'n PC SMS'jes te exporteren, komt er een gast met een laptop achter me zitten.
>Wat doet u hier mijnheer?
<Euh...niks hoor.
>OK dan is het goed
8)7
Maar als je in de trein zit kan het bijv wel (als je BT aan hebt staan tenminste, dit is standaard zo dacht ik).

Al is het volgens mij onzin dat je alleen door het IMEI nr te bemachtigen op de kosten van de eigenaar zou kunnen bellen. Het IMEI is volgens mij niks anders dan een uniek serienr van het toestel. Dit komt in de abonnementsgegevens van de provider niet voor. Je kunt namelijk je abonnementssim ook zonder problemen in een ander toestel (-> ander IMEI) stoppen en er mee bellen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:56

Row

ehmz ff een hele, waarschijnlijk stomme, vraag...
Hoe zet ik nummerweergave uit? als ik iemand bel dat ie mijn nummer dus niet ziet...?

alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:57

PowerFlower

être diable et jouer fleur

Je kunt als je een tel. no selecteert (via gesprekslijst of telefoonboek) op de optie knop drukken en dan de optie "anoniem" kiezen. Ook kun je een prefix voor het nummer gebruiken (die weet ik even niet uit mn hoofd) maar dat werkt natuurlijk niet met nummers in je lijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07:22
Ik zag dat hij met orange of met t-mobile te koop was. Maar welke werkt nou beter?
bij T-mobile zit er ook zo'n bluetooth auto bij..
beide voor 199,- euro ( prepay )

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hebben jullie echt last als je met de T610 in de zon loopt?

[ Voor 35% gewijzigd door Benmen op 29-04-2004 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Row
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 15:56

Row

PowerFlower schreef op 29 april 2004 @ 13:23:
Je kunt als je een tel. no selecteert (via gesprekslijst of telefoonboek) op de optie knop drukken en dan de optie "anoniem" kiezen. Ook kun je een prefix voor het nummer gebruiken (die weet ik even niet uit mn hoofd) maar dat werkt natuurlijk niet met nummers in je lijst ;)
maar er is geen optie om nooit je nummer mee te zenden...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Ginz schreef op 28 april 2004 @ 20:58:
[...]
Moraal van het verhaal:
Waarom worden deze onzinnige onderzoeken nou nog steeds gedaan?
Wie wilt er nou mijn T610 of mijn N6310 'snarfen', wat heeft hij/zij er aan?
En trouwens? dan moet die gast wel altijd in een straal van maximaal 10 meter bevinden. Dus de hele tijd met zijn laptoppie/palmtoppie achter mij aanlopen 8)7
* PowerFlower kijkt nog eens in de "Entire Bluetooth Neighbourhood" van zn MSI stick...
* PowerFlower vindt 7 telefoons en een PDA die er in staan naast zijn eigen devices...

Als je ergens werkt waar veel mensen voorbij komen (ik zit hier in een kamer op de uni, waar nogal wat studenten voorbij komen lopen en er zit hiernaast een PC ruimte voor algemeen gebruik), dan kun je dus echt van alles uithalen met die telefoons... Ik zou het bijna gaan proberen maar het interesseert me idd te weinig :P
Maar ik denk dat als je op een perron gaat zitten met een BT enabled laptop je flink wat kun snarfen iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Ik zie de laatste tijd trouwens echt veel mensen met een T610/T630. Is populairder dan ik had verwacht, eigenlijk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benmen schreef op 29 april 2004 @ 14:04:
Ik zag dat hij met orange of met t-mobile te koop was. Maar welke werkt nou beter?
bij T-mobile zit er ook zo'n bluetooth auto bij..
beide voor 199,- euro ( prepay )

--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hebben jullie echt last als je met de T610 in de zon loopt?
Bij T-Mobile zijn er sinds kort problemen met bereik i.c.m. T610. Ik zou zelf kiezen voor Orange, ook i.v.m. Orange World (GPRS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
orange world zit ook bij prepay?

En heb je veel last van de zon..
Ik overwoog t-mobile omdat je dat autotje erbij kreeg.... maar lees nu al die problemen dus het word denk orange.
Heb je met orange goed bereik in de randstad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Benmen schreef op 29 april 2004 @ 18:33:
orange world zit ook bij prepay?

En heb je veel last van de zon..
Ik overwoog t-mobile omdat je dat autotje erbij kreeg.... maar lees nu al die problemen dus het word denk orange.
Heb je met orange goed bereik in de randstad?
Randstad weet ik niet.
Last van zon: ja redelijk veel last van, maar ik vind dat het wel te doen is
Orange World kun je bij prepaid namen voor 6 euro/maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Geachte heer / mevrouw

We hebben uw bestelling bij ons bedrijf ontvangen en willen u hier graag hartelijk voor bedanken.

Echter, één of meerdere van de door u bestelde artikelen is/zijn momenteel niet op voorraad en heeft/hebben een levertijd van 1 à 2 weken.
Uw bestelling blijft in de tussen tijd bij ons als back-order staan.

Wanneer wij over gaan tot verzending zullen wij u hiervan middels een e-mail op de hoogte stellen.

Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u een e-mail sturen naar: info@gsm.nl
:'(

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benmen
Dan zal ik hem toch maar bij de mediamarkt voor 200 euro kopen.
Ik had sony ericsson gemaild en die zeiden dat er geen problemen waren met t-mobile maar na al die klachten hierzo.......

In T630 topic stond een site voor onderdelen van sony ericsson voor 55 euro heb je een T630 TFT schermpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds oktober vorig jaar een T610, maar ben vrij nieuw op het gebied van bluetooth. Nu was mijn vraag of je ook berichten kan versturen via bluetooth naar andere bluetooth apparaten? Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 22:46

de Peer

under peer review

volgens mij kan je alleen 'notities' versturen naar bijvoorbeeld andere telefoons binnen 10 meter. dit werkt nogal onhandig :/
wat ik zelf nog wel eens doe is foto's sturen naar iemand aan de andere kant van de klas. maar echt handig is het allemaal niet want ik moet dus eerst vragen of seinen om hem zijn bluetooth aan te laten zetten.

[ Voor 11% gewijzigd door de Peer op 03-05-2004 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Row schreef op 29 april 2004 @ 13:18:
ehmz ff een hele, waarschijnlijk stomme, vraag...
Hoe zet ik nummerweergave uit? als ik iemand bel dat ie mijn nummer dus niet ziet...?

alvast bedankt...
Eenmalig nummer niet meezenden:
1. Zoek het nummer in je telefoonboek of tik het in
2. Klik op "More" en kies "Call and hide ID"

Nooit nummer meezenden:
kweenie :?
Is geen optie voor???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

nooit meer nummer meezenden is iets wat in het netwerk geregeld kan worden. voor informatie hierover kun je het beste effe zoeken op de site van je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:30
FaceDown schreef op 29 april 2004 @ 12:14:
[...]

Maar als je in de trein zit kan het bijv wel (als je BT aan hebt staan tenminste, dit is standaard zo dacht ik).
standaard staat ie uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-09 23:24
Ik ben een troste eigenaar van een super nieuwe t610:D, alleen nu wil ik een Bluetooth donger/adapter aanschaffen, ik weet aleenl niet wat het vershil tussen donger & adapter is. Ik heb wel gelezen dat ik voor een Bluetooth v2 moet gaan, leuke hiervan is dat ik die maar niet kan vinden, weet iemand waar je die dingen kan krijgen en is het niet slimmer om gewoon een v1.1 te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightForce schreef op 03 mei 2004 @ 23:46:
Ik ben een troste eigenaar van een super nieuwe t610:D, alleen nu wil ik een Bluetooth donger/adapter aanschaffen, ik weet aleenl niet wat het vershil tussen donger & adapter is. Ik heb wel gelezen dat ik voor een Bluetooth v2 moet gaan, leuke hiervan is dat ik die maar niet kan vinden, weet iemand waar je die dingen kan krijgen en is het niet slimmer om gewoon een v1.1 te kopen?
Jij bedoelt klasse 1 en klasse 2. De ene staat voor een bereik van 10 meter en de ander voor een bereik van ik dacht 100 meter. Voor je T610 maakt het echter geen barst uit want die kan maar 10 meter.
edit:
Staat dit niet in de startpost :?

edit:
ja dat staat in de startpost

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2004 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 23:52:
[...]

Jij bedoelt klasse 1 en klasse 2. De ene staat voor een bereik van 10 meter en de ander voor een bereik van ik dacht 100 meter. Voor je T610 maakt het echter geen barst uit want die kan maar 10 meter.
edit:
Staat dit niet in de startpost :?
ok, maar ik wil niet over 1 jaar weer een nieuwe donger/adapter kopen, omdat ik dan weer een nieuwe gsm heb. Waar heb ik meer aan een donger of adapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NightForce schreef op 03 mei 2004 @ 23:55:
[...]

ok, maar ik wil niet over 1 jaar weer een nieuwe donger/adapter kopen, omdat ik dan weer een nieuwe gsm heb. Waar heb ik meer aan een donger of adapter?
Volgens mij is t t zelfde :P
Koop maar een USB Bluetooth dongle dan zit je iig goed. Koop je Class 1 dan ben je futureproof bezig, Class 2 is in feite net zo goed alleen je bereik is minder groot.

Deze zou je bijvoorbeeld kunnen kopen: http://shop.informatique....n/iqshop.xgi?M=I&A=121338

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2004 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
Verwijderd schreef op 03 mei 2004 @ 23:58:
[...]

Volgens mij is t t zelfde :P
Koop maar een USB Bluetooth dongle dan zit je iig goed. Koop je Class 1 dan ben je futureproof bezig, Class 2 is in feite net zo goed alleen je bereik is minder groot.

Deze zou je bijvoorbeeld kunnen kopen: http://shop.informatique....n/iqshop.xgi?M=I&A=121338
ok thx:) die msi kan ik in dodt halen voor 30€ dus dat doe ik dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 08-09 17:10
EINDELIJK! Mijn T610 heeft vandaag een T630 schermpje en een T616 antenne gekregen :) :) :)
Het heeft me ongeveer 3 kwartier gekost: eerst T630 firmware erop zetten met mijn Terminator dongle, daarna de behuizing los gemaakt en het schermpje erop gezet. Alles ging makkelijker dan verwacht, maar ik had de behuizingen ook al een paar keer eerder vervangen, maar toch.. Alles weer inelkaar gezet (met natuurlijk de nieuwe antenne), tellie aan en KLAAR! _/-\o_
Mijn indrukken: het scherm is duidelijker, minder wazig en je kan goed met het scherm buiten kijken (hoewel het bij mij op dit moment niet zo zonnig is). Het bereik t.o.v. de T610 is ietsjes beter geworden, niet zoveel, maar toch wel wat :)
Hoe het nou kan dat mijn T610 veel minder bereik heeft als die van Ginz is mij nooit echt duidelijk geworden en het ligt zeker niet aan de provider zelf... :| Gelukkig is mijn bereik wel beter geworden dan eerst dus ik ben al happy zat :9
Anyway, mij heeft het schermpje ongeveer €70,- incl. verzenden naar NL gekost, maar dit kwam omdat het pakketje gepakt was door de douane :(
Als er animo voor is, zal ik deze producten toevoegen in mijn IA, maar dan moeten er eerst afspraken gemaakt worden met de leverancier, dat hij het pakket verstuurd als gift, want dat had die niet gedaan (had ik btw ook niet naar gevraagd :+ )
Nou de T630 behuizingen nog.... >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Vanavond ga ik mijn T610 ombouwen naar de T630.
Het lijkt mij leuk om daar ook even een fotoverslag van te maken. Dus vanavond is hier misschien een fotoverslag te vinden van de T610 --> T630 swap.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

Moet je daar nou ook de antenne voor verwisselen? Dat van die douane zag ik idd in mn IRC logs staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Nee, de antenne is niet verplicht...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt je bereik beter door de antenne of door de firmware? En als het de antenne is, kun je ook alleen de antenne juist vervangen of werkt die dan weer niet met je T610 firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
antenne, en ja die werkt ook gewoon goed met de T610 firmware.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Woei.....

Ik heb met succes mijn T610 voorzien van een T630 display.
Nu nog een T630 witte behuizing en Ginz zijn "SE Morphing Project" is dan eindelijk voltooid... :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:58
MyNameIs schreef op 04 mei 2004 @ 15:40:
EINDELIJK! Mijn T610 heeft vandaag een T630 schermpje en een T616 antenne gekregen :) :) :)
Waar kun je die schermpjes dan kopen?

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
liquid-orange schreef op 04 mei 2004 @ 22:55:
[...]

Waar kun je die schermpjes dan kopen?
Zie signature

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Nee, daar staat ie nog niet bij. Waar kan ik hem zelf kopen in het buitenland?
Via Google heb ik niks kunnen vinden. Op eBay stond er 1, maar die vond ik te duur.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
liquid-orange schreef op 04 mei 2004 @ 23:26:
Nee, daar staat ie nog niet bij. Waar kan ik hem zelf kopen in het buitenland?
Via Google heb ik niks kunnen vinden. Op eBay stond er 1, maar die vond ik te duur.
Die komen er snel op te staan...

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ginz schreef op 04 mei 2004 @ 22:21:
Ik heb met succes mijn T610 voorzien van een T630 display.
Moet je hiervoor een whizzkid zijn, of kan een "meisje" dit ook? :p

Een vriend van me heeft mijn t610 laten vallen, met als gevolg allemaal lelijke butsen in het frontje... Is het zo dat ik mijn garantie kwijt ben als ik het frontje zelf vervang? Ik heb de telefoon gekocht bij een Vodafone Citypoint, daar willen ze het vast niet voor me doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien beetje domme vraag maar:

Ik heb ook een t610, wil er gaarne mms-jes mee versturen, heb KPN HI abonnement als provider.

Moet ik perce I-Mode nemen voor het versturen van mms-jes? Of zijn hier aparte instellingen voor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 12:14:
Misschien beetje domme vraag maar:

Ik heb ook een t610, wil er gaarne mms-jes mee versturen, heb KPN HI abonnement als provider.

Moet ik perce I-Mode nemen voor het versturen van mms-jes? Of zijn hier aparte instellingen voor ?
Hi.nl is uw grote vriend, zoek het daar eens op zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verwijzen allemaal naar i-mode d8 ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Laatst online: 12:28
Ginz of MyNameIs, heb je een speciale schroevendraaier nodig om de schroefjes los te maken? De schroefjes zien er niet echt standaard uit. Laat maar, je hebt een Torx 6 schroevendraaier nodig. Heb hem al besteld voor €3,40 ;).

Overigens kreeg ik het zwarte kapje er met mijn blote handen af, zonder beschadiging, maar goed :>.

Anyways, hoe duur is zo'n T630 schermpje als de douane hem niet onderschept?

[ Voor 59% gewijzigd door MarcoC op 05-05-2004 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Verwijderd schreef op 05 mei 2004 @ 10:59:
[...]

Moet je hiervoor een whizzkid zijn, of kan een "meisje" dit ook? :p

Een vriend van me heeft mijn t610 laten vallen, met als gevolg allemaal lelijke butsen in het frontje... Is het zo dat ik mijn garantie kwijt ben als ik het frontje zelf vervang? Ik heb de telefoon gekocht bij een Vodafone Citypoint, daar willen ze het vast niet voor me doen...
Tja, het is eigenlijk net zoals fietsen; als je het kan is het een eitje....
MarcoC schreef op 05 mei 2004 @ 13:53:
Overigens kreeg ik het zwarte kapje er met mijn blote handen af, zonder beschadiging, maar goed :>.

Anyways, hoe duur is zo'n T630 schermpje als de douane hem niet onderschept?
Daar zijn we nog niet 100% over uit, aangezien de verzendkosten (van US naar hier) en risico tot onderschepping nog even goed berekent moet worden.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Wat is er anders aan die antenne dan?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ginz schreef op 05 mei 2004 @ 18:38:
Daar zijn we nog niet 100% over uit, aangezien de verzendkosten (van US naar hier) en risico tot onderschepping nog even goed berekent moet worden.
Okay. Maarre, is het lastig het schermpje te vervangen, of was het gewoon 'klik-klik' en klaar is Kees? Want ik ben nu al wel zo ver dat ik mijn T610 open kan maken O+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Shiver23 schreef op 05 mei 2004 @ 19:22:
Wat is er anders aan die antenne dan?
Kijk zelf maar eens:
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/30899/thumb.jpg
MarcoC schreef op 05 mei 2004 @ 19:39:
[...]
Okay. Maarre, is het lastig het schermpje te vervangen, of was het gewoon 'klik-klik' en klaar is Kees? Want ik ben nu al wel zo ver dat ik mijn T610 open kan maken O+.
Tja, het is niet moeilijk. Maar je moet wel even goed opletten dat je gewoon extreem voorzichtig ben.

[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 05-05-2004 20:33 ]

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
Heeft iemand een goeie Guide voor FloAt's Mobile Agent, want ik kan maar geen verbinding krijgen met me gsm. Heb de drivers geinstleerd van me msi Bluetooth, en daarna FMA er op gezet en dan heb ik vanalles gedaan maar kom er niet uit.

Kon niks vinden op GOT en via Google kwam ik op hele andere dingen uit=[

Afbeeldingslocatie: http://fma.sourceforge.net/images/fma_ss_08.gif

ik dacht dat dit via Bluetooth zou werken :'(

[ Voor 19% gewijzigd door NightForce op 05-05-2004 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
Hier is mijn T610 te zien met de T630 firmware:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/30902/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/30904/thumb.jpg

Op deze foto's is te zien dat de kijkhoek véél beter is dan bij het oude display.

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/f/30905/thumb.jpg

En, ja ik weet het...
...Ik ben geen topfotograaf, de foto's zelf zijn niet van topkwaliteit.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
NightForce schreef op 05 mei 2004 @ 22:15:
Heeft iemand een goeie Guide voor FloAt's Mobile Agent, want ik kan maar geen verbinding krijgen met me gsm. Heb de drivers geinstleerd van me msi Bluetooth, en daarna FMA er op gezet en dan heb ik vanalles gedaan maar kom er niet uit.

Kon niks vinden op GOT en via Google kwam ik op hele andere dingen uit=[

[afbeelding]

ik dacht dat dit via Bluetooth zou werken :'(
Is poort 8 wel de poort waarmee je PC verbinding kan maken met je T610?

Zoek dat eerst een even op in "My Bluetooth Places" door op "Eigenschappen" van je " '$insert device name' serial port x" te kijken, daar moet je namelijk kunnen zien via welke poort je PC verbinding maakt met je T610 via BT.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightForce
Ginz schreef op 05 mei 2004 @ 22:27:
[...]

Is poort 8 wel de poort waarmee je PC verbinding kan maken met je T610?

Zoek dat eerst een even op in "My Bluetooth Places" door op "Eigenschappen" van je " '$insert device name' serial port x" te kijken, daar moet je namelijk kunnen zien via welke poort je PC verbinding maakt met je T610 via BT.
ja ze staan nu allebei op 4 eerst was het 8 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Ginz schreef op 05 mei 2004 @ 22:21:
Hier is mijn T610 te zien met de T630 firmware:
Kun je de T610 ook van T630 firmware voorzien zonder dat je het schermpje hebt vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
liquid-orange schreef op 05 mei 2004 @ 22:43:
[...]

Kun je de T610 ook van T630 firmware voorzien zonder dat je het schermpje hebt vervangen?
Ja, maar dan doe je display het niet meer.... dus heb je er nog niks aan

Dus wil je je T610 upgrade naar een T630, dan heb je echt een nieuw display nodig.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
En is de nieuwe firmware ook noodzakelijk als je alleen het schermpje wilt vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Topicstarter
MarcoC schreef op 05 mei 2004 @ 23:28:
En is de nieuwe firmware ook noodzakelijk als je alleen het schermpje wilt vervangen?
Ja.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
die antenne....

daar heb ik wel interesse in... de rest is mij teveel werk...
alleen hoe moet je die uberhaupt vervangen?
Ik neem aan dat je eerst je eerst dat kapje achterop eraf moet halen en dan kan je er bij?
Of moet je er meer afslopen....

Voor dat kapje kan het namelijk zonder schroevendraaier (Torx? ofzo) en dat zou alweer schelen...

Verder is mijn vraag wat die antenne zou kosten :)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

vanwaar die interesse in die antenne, ik maak al half jaartje gebruik van T610 en heb nog NOOIT problemen met dekking gehad.... kan ik gaan verwachten dat mijn antenne gaat slijten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zerveza schreef op 06 mei 2004 @ 16:03:
[...]

vanwaar die interesse in die antenne, ik maak al half jaartje gebruik van T610 en heb nog NOOIT problemen met dekking gehad.... kan ik gaan verwachten dat mijn antenne gaat slijten ofzo?
Nou, ik weet het niet, maar ik heb m'n t610 nu sinds de kerst en de dekking valt mij zwaar tegen! Ik heb minder bereik dan met m'n "ikdurfutbijnaniettezeggen"nokia...
In m'n eigen huiskamer ben ik bijvoorbeeld erg slecht bereikbaar! Dus ook van mijn kant: Is t echt een verbetering die ander e antenne?_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

k heb er net eentje gekocht _/-\o_ , met orange.
maar het probleem vd antenne ligt dat niet gewoon aan je netwerkprovider??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit hier met een probleem!
ik heb na veel moeite eindelijk contact gekregen met FMA. Toen wilde ik mijn telefoon geheugen synchroniseren, maar mijn telefoon ging vanzelf uit en ging weer vanzelf aan. Bluethoot was ook ineens weg. En als ik nu Bluetooth wil aanzetten loopt de telefoon telkens vast! na een minute of twee komt ie weer maar bluetooth doet het dan weer niet...
weet iemand hoe je dit kunt oplossen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DopdeDouwer schreef op 06 mei 2004 @ 17:05:
k heb er net eentje gekocht _/-\o_ , met orange.
maar het probleem vd antenne ligt dat niet gewoon aan je netwerkprovider??
Nope, ben van telefoon veranderd, niet van provider...
Woon bovendien samen met een nokia-adept, die kan niet nalaten om te vertellen dat hij wel bereik heeft en ik niet :'(
We bellen allebei via Vodafone...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:13
Is er eigenlijk een manier om bij 't SMSen de menuutjes 'SMS-Type' en 'Geldigheidsduur' uit te zetten? Met de T-Mobile firmware (R3C002) kun je dat namelijk niet instellen bij de opties van SMSjes... IS er ook een manier om die plaatjes en geluidjes van T-Mobile te verwijderen (die items die 'vooraf gedefinieerd item kan niet worden verwijderd' geven)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is heel makkelijk je moet gewoon naar het tekstbericht menuutje gaan.. Daar naar opties en vanuit daar kun je naar bijv. Sms type gaan. In dit menuutje kun je dan instellen dat je het niet wil bij verzenden? maar gewoon tekst aanvinken.. zelfde geld voor geldigheidsduur... ik heb ook T-mobile versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza

Zerveza

DoS porfavor

vreet ander schermpje niet veel meer accu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Zerveza schreef op 07 mei 2004 @ 12:18:
vreet ander schermpje niet veel meer accu?
ik zelf merk er niet veel van. mijn t610 blijft 2 dagen standby en dat was daarvoor ook al zo :)

Over dat plaatje wat Ginz gepost had: de blauwe die heeft een langere antenne. net boven de camera heeft de blauwe een balkje extra, wat de groene niet heeft. daardoor krijg je net even wat beter bereik :)

Kijk maar goed: [Plaatje]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Ik zit net wat screensavers op m'n T610 te zetten, eigenlijk nog nooit echt gedaan. Best koel, je kan leuke giffies d'r op planten :). Heb nu eentje van The Matrix Reloaded, dat Neo aan die horizontaal heen en weer loopt zeg maar :P.

[ Voor 30% gewijzigd door TMC op 07-05-2004 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC

TMC

Ohja, ik lees net in het V525 topic dat je ook het geluid van je T610 door de speakers kan laten horen. Dit kan toch ook met de T610? Zo ja, hoe? :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MyNameIs schreef op 07 mei 2004 @ 13:49:
[...]

ik zelf merk er niet veel van. mijn t610 blijft 2 dagen standby en dat was daarvoor ook al zo :)

Over dat plaatje wat Ginz gepost had: de blauwe die heeft een langere antenne. net boven de camera heeft de blauwe een balkje extra, wat de groene niet heeft. daardoor krijg je net even wat beter bereik :)

Kijk maar goed: [Plaatje]
ik heb ff teruggelezen tot pagina 5. ik zie nergens staan hoe jij aan je nieuwe attenne komt? meegezonden?

ennuh heeft ginz ook zo een attenne gekocht?

en verder wat koste de display dan voordat de douane hem onderschepte?

en waarom betaal je voor de douane? invoerrechten? voor 1 display kom nou?

en is de attenne orgineel?

wat kost de attenne?

wordt dat in de nieuwere T610 verkocht, dus ik zou die attenne al kunnen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyNameIs
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 14:33:
[...]

ik heb ff teruggelezen tot pagina 5. ik zie nergens staan hoe jij aan je nieuwe attenne komt? meegezonden? meegezonden ja :)

ennuh heeft ginz ook zo een attenne gekocht? nope, hij vond dat die zijn bereik al goed genoeg was >:)

en verder wat koste de display dan voordat de douane hem onderschepte? kan ik niet zeggen, sorry

en waarom betaal je voor de douane? invoerrechten? voor 1 display kom nou? ja invoerrechten, als ik die niet betaalde, dan zouden ze em terugzenden en ik had al betaald met mijn (pa's :+) cc, dus ik moest wel :(

en is de attenne orgineel? ja

wat kost de attenne? inkoopprijs kan ik helaas niet zeggen, maar binnenkort wordt deze opgenomen in de IA, dan zal er meer duidelijkheid komen :)

wordt dat in de nieuwere T610 verkocht, dus ik zou die attenne al kunnen hebben? nee, dat kan niet. Mijn T610 had de nieuwste versie gekregen via reparatie, maar dan krijg je evengoed de groene en niet de blauwe. alleen de blauwe heeft dat extra stukje, waardoor je beter bereik hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Peer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-09 22:46

de Peer

under peer review

TerryC schreef op 07 mei 2004 @ 14:33:
Ohja, ik lees net in het V525 topic dat je ook het geluid van je T610 door de speakers kan laten horen. Dit kan toch ook met de T610? Zo ja, hoe? :).
ik heb de msi bluetooth dongle en kan dan gewoon audio gateway activeren.
dan bel ik via FMA en dan hoor je inderdaad het geluid van je telefoon uit je boxen. best grappig.

ik vroeg me af of het ook andersom kan, dus het geluid van je pc op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiscaer
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:13
Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 00:11:
Dat is heel makkelijk je moet gewoon naar het tekstbericht menuutje gaan.. Daar naar opties en vanuit daar kun je naar bijv. Sms type gaan. In dit menuutje kun je dan instellen dat je het niet wil bij verzenden? maar gewoon tekst aanvinken.. zelfde geld voor geldigheidsduur... ik heb ook T-mobile versie
Dat probeerde ik dus uit te leggen. In 'Berichten' - 'SMS' - 'Opties' staan wel de mogelijkheden om 't type en de geldigheidsduur aan te geven, maar deze keuzes komen, als je een berichtje aan 't verzenden bent, terug, ongeacht of je ze hebt ingesteld. En nee, ik heb niet de optie 'Bij Verzenden?" aanstaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:19
Weet iemand hoe je kan instellen hoelang de telefoon moet overgaan alvorens hij naar voicemail gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op 10 mei 2004 @ 14:38:
Weet iemand hoe je kan instellen hoelang de telefoon moet overgaan alvorens hij naar voicemail gaat?
Is volgens mij een instelling bij de provider...
Bel de klantenservice ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op 10 mei 2004 @ 14:38:
Hoort hier niet echt thuis maja...

Alle oproepen doorschakelen:
Activeren: **21*telefoonnummer# [zend]
Annuleren: ##21# [zend]
Status opvragen: *#21# [zend]

Oproepen doorschakelen indien niet opgenomen:
Activeren: **61*telefoonnummer*tijd# [zend] (vervang tijd door het aantal seconden waarna doorgeschakeld moet worden, dit kan in perioden van 5 seconden)
Annuleren: ##61# [zend]
Status opvragen: *#61# [zend]

Oproepen doorschakelen indien uit of buiten bereik:
Activeren: **62*telefoonnummer# [zend]
Annuleren: ##62# [zend]
Status opvragen: *#62# [zend]

Oproepen doorschakelen indien ingesprek:
Activeren: **67*telefoonnummer# [zend]
Annuleren: ##67# [zend]
Status opvragen: *#67# [zend]

Alle actieve doorschakelingen annuleren (dus alle bovengenoemde categoriën tegelijk annuleren):
##002#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de zoekfunctie er op losgelaten, maar ik kan er geen gewenst topic over vinden...

Weet iemand of het toverwoord ook werkt als je de T610 zo op tafel hebt liggen ?
Ik heb (nog) geen carkit, en ik denk dat het daarin wel zal werken, maar het lijkt me handig om als de T610 er zo ligt, het toverwoord te roepen, dan degene die je wilt bellen en dan het ding op te pakken, maar dat schijnt dus niet te werken ?
Of doe ik iets verkeerd ?

Gr. Theo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Erik--
  • Niet online
Weet iemand hoe ik toegevoegde woorden kan verwijderen?

Best irritant soms, voorbeeld:
Als ik 'ik' wil schrijven krijg ik als 1e optie '45' omdat ik die een keer heb toegevoegd, 'ik' staat dan als 2e optie..

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jainoxi schreef op 10 mei 2004 @ 14:03:
Dat probeerde ik dus uit te leggen. In 'Berichten' - 'SMS' - 'Opties' staan wel de mogelijkheden om 't type en de geldigheidsduur aan te geven, maar deze keuzes komen, als je een berichtje aan 't verzenden bent, terug, ongeacht of je ze hebt ingesteld. En nee, ik heb niet de optie 'Bij Verzenden?" aanstaan!
is een bekend probleem van T-Mobile en Telfort(??), de simcard onthoud die instelling om 1 of ander vreemde reden niet. je zult ermee moeten leren leven of klagen bij je provider

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 10:31:
[...]
Weet iemand of het toverwoord ook werkt als je de T610 zo op tafel hebt liggen ?
[...]
Gr. Theo
Zover ik weet werkt toverwoord alleen als er een headset is aangesloten...
--Erik-- schreef op 11 mei 2004 @ 12:56:
Weet iemand hoe ik toegevoegde woorden kan verwijderen?
[...]
Tijdens het SMSen op "More" drukken, en dan optie 8 ("My Words").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, ik ben sinds een maand een trotse t610 bezitter, maar er vallen sommige dingen op aan mijn toestel:
-er staat 03W19, terwijl ik hem dus echt maar een tijdje heb => wel een recente firmware (R300C ofzo)
-hij gaf ooit eens 3/4 energie aan, en toen was de batterij ineens leeg :?
-midi's geven een lichte ruis op de achtergrond

is dit normaal?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-05-2004 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het komt wel eens voor bij mij dat hij het laatste rode streepje aangeeft en dat als je hem dan uit zet en naar een tijdje weer aan hij weer twee streepjes meer heeft, zodat hij weer geel is. Maar van 3/4 vol naar leeg is me nog nooit overkomen.

En bij mij is het ook zo dat er een lichte ruis op de achtergrond is. Ik zou niet weten waardoor dat komt, maar dit is bij meerdere telefoons zo. Mijn broers s500 van samsung heeft die bijvoorbeeld ook. Dus het zal niet aan jou telefoon liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

En ik wacht nog steeds op mijn T610....al 1 week en 5 dagen :'(

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gisteren een T610 en ik wil via mijn PDA een BT verbinding maken en dan via het gprs gedeelte van de T610 internetten.

Je raad het al, dit wil me niet lukken.
De BT verbinding werkt en ook het GPRS werkt op de T610 zelf, alleen de verbinding zelf tussen de PDA en T610 doet het niet via gprs.

De PDA is een iPAQ 3870 met pc2003

Iemand een idee waarom het niet werkt? Met mijn vorige gsm werkte dit zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Verwijderd schreef op 10 mei 2004 @ 15:11:
[...]

Hoort hier niet echt thuis maja...

Alle oproepen doorschakelen:
Activeren: **21*telefoonnummer# [zend]
Annuleren: ##21# [zend]
Status opvragen: *#21# [zend]

Activeren: **61*telefoonnummer*tijd# [zend] (vervang tijd door het aantal seconden waarna doorgeschakeld moet worden, dit kan in perioden van 5 seconden)

Oproepen doorschakelen indien uit of buiten bereik:
Activeren: **62*telefoonnummer# [zend]
Annuleren: ##62# [zend]
Status opvragen: *#62# [zend]

Oproepen doorschakelen indien ingesprek:
Activeren: **67*telefoonnummer# [zend]
Annuleren: ##67# [zend]
Status opvragen: *#67# [zend]

Alle actieve doorschakelingen annuleren (dus alle bovengenoemde categoriën tegelijk annuleren):
##002#
Ik vroeg niet hoe ik moest doorschakelen...... Ik wilde weten hoe ik een tijd kan instellen voor die naar mijn voicemail overgaat. Vind dat ie nu te snel naar voicemail overspringt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op 12 mei 2004 @ 08:30:
[...]

Ik vroeg niet hoe ik moest doorschakelen...... Ik wilde weten hoe ik een tijd kan instellen voor die naar mijn voicemail overgaat. Vind dat ie nu te snel naar voicemail overspringt.
die staat er ook bij ;)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2004 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hooli-gan schreef op 12 mei 2004 @ 08:30:
[...]

Zie voorgaande bericht van In_The_Aire , en nog even dit voor de duidelijkheid: naar voicemail is doorschakelen. Vervang "telefoonnummer" door bijvoorbeeld +31624001233 (bij Telfort en T-Mobile i.i.g.) en klaar is kees. Als je Vodafone hebt heb je een eigen voicemail nummer (klantenservice kan je vertellen wat het is). Hoe het bij KPN en Orange zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Erik--
  • Niet online
Verwijderd schreef op 11 mei 2004 @ 18:22:

[...]

Tijdens het SMSen op "More" drukken, en dan optie 8 ("My Words").
Bedankt!

Ik heb nu nog een probleempje met Float, alles lijkt goed te gaan met connecten, alleen krijg ik een time-out als hij gegevens over de batterij/verbinding wil uitlezen...

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/WJ6AX9K2QQL3/picserver.jpeg

Ik maak verbinding via een bluetooth dongle (jewel, omgetweakt naar een 3Com dankzij sjeng :)), ingesteld in float op COM3.
Heeft iemand meer zoiets gehad?

[ Voor 6% gewijzigd door --Erik-- op 12-05-2004 12:49 . Reden: typo ]

V&A Bosch L-boxxen - V&A Bosch GTB 12v-11 - V&A Keim - V&A schakelmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• party42
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 11:55
--Erik-- schreef op 12 mei 2004 @ 12:17:
[...]
(jewel, omgetweakt naar een 3Com dankzijn sjeng :))
w0t? linkje? (indien legaal)

Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand wat de extensie is van notitie-bestanden op je telefoon. want als ik hem naar een computer stuur (via bluetooth) dan opent hij het met outlook en sluit het meteen weer af. het bestandje wordt vervolgens niet opgeslagen in my bluetooth exchange folder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
Verwijderd schreef op 12 mei 2004 @ 08:40:
[...]

die staat er ook bij ;)

Dit werkte dus niet op deze manier. Het moest zijn: *61*nr voicemail*11*tijd in sec#

Tevens kan je blijkbaar niet langer dan 30 seconden ingeven want dan krijg ik een netwerkfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14-01-2022
Ik heb nu al een tijdje mijn t610. heb er vorige week een msi dongel bijgekocht en alles is echt super. nou kwam ik gister avond [url]"http://t610.bramus.be/[/url]" tegen, waarmee je kunt icq'en via float. en deze om gebruik te maken van irc via bluetooth: http://pettan.elajt.se/blirc/.
Nou heb ik nog geen tijd gehad om ze te testen (vanavond maar weer even klooien), maar ik vroeg me nu al af of er ook iets soortgelijks bestond voor Miranda-IM.

Ik ben al aan het zoeken geweest maar kon er weinig over vinden, behalve een post ergens op een forum waar iemand zei dat ze der mee bezig waren. Weet niet meer welk forum of wie het zei, het was laat gistere.

Mijn vraag: zijn jullie der mischien nog iets over tegen gekomen?

[ Voor 4% gewijzigd door Finn op 13-05-2004 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Heb mijn Torx-6 schroevendraaier binnengekregen, en mede dankzij de geweldige startpost (senkjoe Ginz O+) is mijn T610 weer stofvrij :)!

En waarom doet de :) smiley het niet in bovenstaande zin?

[ Voor 28% gewijzigd door MarcoC op 13-05-2004 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thegeronimo
  • Laatst online: 02-01-2024

thegeronimo

Ich bun ut mer....

Hooli-gan schreef op 13 mei 2004 @ 13:41:
[...]

Dit werkte dus niet op deze manier. Het moest zijn: *61*nr voicemail*11*tijd in sec#

Tevens kan je blijkbaar niet langer dan 30 seconden ingeven want dan krijg ik een netwerkfout.
Dit moet ook sneller gaan als je vodafone hebt:
1. Ga naar "verbindingen" en dan naar "vodafone", "instellingen", "voicemail", "voicemailbox nr". Dan zegt ie "voicemailbox nr. geprogrammeerd"
2. Nogmaals naar "voicemail" en dan "rinkeltijd", "30 seconden"

Weet niet 100% zeker of dat echt zo werkt, maar zou wel moeten.

[ Voor 15% gewijzigd door thegeronimo op 14-05-2004 00:42 ]

The only thing to fear is fear itself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerFlower

PowerFlower

MarcoC schreef op 13 mei 2004 @ 17:18:
Heb mijn Torx-6 schroevendraaier binnengekregen, en mede dankzij de geweldige startpost (senkjoe Ginz O+) is mijn T610 weer stofvrij :)!

En waarom doet de :) smiley het niet in bovenstaande zin?
Omdat je direct achter de smiley een leesteken hebt staan en dan weet React niet meer hoe het geparsed moet worden |:(!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het toestel nu al bijna een jaar en hij begint toch meer kuren te vertonen :(

Als er iemand mij beld en ik neem het gesprek aan dan gebeurt het vaak dat het knopje ja 2 keer reageerd en dan zet het toestel het gesprek in de wacht. Ook als ik in het menu zit reageert het linker knopje bovenaan 2 keer als ik maar 1 keer druk. Weet iemand hoe dit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finn schreef op 13 mei 2004 @ 16:27:
Ik heb nu al een tijdje mijn t610. heb er vorige week een msi dongel bijgekocht en alles is echt super. nou kwam ik gister avond [url]"http://t610.bramus.be/[/url]" tegen, waarmee je kunt icq'en via float. en deze om gebruik te maken van irc via bluetooth: http://pettan.elajt.se/blirc/.
Nou heb ik nog geen tijd gehad om ze te testen (vanavond maar weer even klooien), maar ik vroeg me nu al af of er ook iets soortgelijks bestond voor Miranda-IM.

Ik ben al aan het zoeken geweest maar kon er weinig over vinden, behalve een post ergens op een forum waar iemand zei dat ze der mee bezig waren. Weet niet meer welk forum of wie het zei, het was laat gistere.

Mijn vraag: zijn jullie der mischien nog iets over tegen gekomen?
blirc werkt perfect hier ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe ik het klokje dat steeds in beeld komt kan uitschakelen ?

Ik heb n.l een mr. Handsfree carkit, heb de screensaver uitgeschakeld en de verlichting op aan staan. En dat alles in het profiel auto.

Doe ik mijn T610 in de carkit, dan springt ie netjes in het autoprofiel, maar toch gaat na een aantal minuten de verlichting uit en komt het klokje erop.

Ik wil n.l. gewoon het display met datum, tijd en bereik blijven zien....

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 13:14:
Heb het toestel nu al bijna een jaar en hij begint toch meer kuren te vertonen :(

Als er iemand mij beld en ik neem het gesprek aan dan gebeurt het vaak dat het knopje ja 2 keer reageerd en dan zet het toestel het gesprek in de wacht. Ook als ik in het menu zit reageert het linker knopje bovenaan 2 keer als ik maar 1 keer druk. Weet iemand hoe dit komt?
Heb ik ook last van, dat ik opneem en de andere persoon gelijk in de wacht staat.. vrij vervelend.

Bovendien heb ik met t-mobile/t610 ook veel problemen; het toestel zegt vaak 'alleen noodoproepen', en ik kan dan ook niet gebeld worden, maar als ik zelf iemand bel kan et ineens wel, en heb ik weer wel verbinding! Weet niet precies of dat aan de telefoon of aan t-mobile ligt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 16:37:
[...]

Heb ik ook last van, dat ik opneem en de andere persoon gelijk in de wacht staat.. vrij vervelend.

Bovendien heb ik met t-mobile/t610 ook veel problemen; het toestel zegt vaak 'alleen noodoproepen', en ik kan dan ook niet gebeld worden, maar als ik zelf iemand bel kan et ineens wel, en heb ik weer wel verbinding! Weet niet precies of dat aan de telefoon of aan t-mobile ligt...
is sinds kort idd, ligt voor zover ik weet aan de combinatie t-mobile - t610.
Een vriend van mij heeft er ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 mei 2004 @ 17:19:
[...]

is sinds kort idd, ligt voor zover ik weet aan de combinatie t-mobile - t610.
Een vriend van mij heeft er ook last van.
Helaas pindakaas...
Met Vodafone heb ik dezelfden klachten... Het gebeurd zowiezo ontzettend vaak dat in het schrem staat dat ik alleen noodoproepen kan doen, maar wanneer ik het dan probeer kan ik wel gewoon bellen...

weird

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rooie60
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-05 16:25
iemand ooit i-mode werkend gekregen op de T610?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 13-09 22:32
Ik heb sinds vrijdag ook een T610, en ben er heel tevreden over. Ik heb mijn Orange abbo met 2 jaar verlengt en dus kon ik een nieuwe telefoon kiezen, en dat is dus deze geworden.
Reden van doorslag was dat er een speciale battarij in zit die super lang mee gaat, sowieso is het een luxere telefoon dan de andere die ik kon nemen (bepaalde Nokia's, weet zo het type niet).

Maandag ga ik een Bluetooth dongle kopen en dan gaan we eens zien wat dit speeltje allemaal kan. :p
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.