EINDELIJK! Mijn T610 heeft vandaag een T630 schermpje en een T616 antenne gekregen

Het heeft me ongeveer 3 kwartier gekost: eerst T630 firmware erop zetten met mijn Terminator dongle, daarna de behuizing los gemaakt en het schermpje erop gezet. Alles ging makkelijker dan verwacht, maar ik had de behuizingen ook al een paar keer eerder vervangen, maar toch.. Alles weer inelkaar gezet (met natuurlijk de nieuwe antenne), tellie aan en KLAAR!

Mijn indrukken: het scherm is duidelijker, minder wazig en je kan goed met het scherm buiten kijken (hoewel het bij mij op dit moment niet zo zonnig is). Het bereik t.o.v. de T610 is ietsjes beter geworden, niet zoveel, maar toch wel wat
Hoe het nou kan dat mijn T610 veel minder bereik heeft als die van
Ginz is mij nooit echt duidelijk geworden en het ligt zeker niet aan de provider zelf...

Gelukkig is mijn bereik wel beter geworden dan eerst dus ik ben al happy zat

Anyway, mij heeft het schermpje ongeveer €70,- incl. verzenden naar NL gekost, maar dit kwam omdat het pakketje gepakt was door de douane

Als er animo voor is, zal ik deze producten toevoegen in mijn IA, maar dan moeten er eerst afspraken gemaakt worden met de leverancier, dat hij het pakket verstuurd als gift, want dat had die niet gedaan (had ik btw ook niet naar gevraagd

)
Nou de T630 behuizingen nog....