keuzes tussen 2 mobos

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• wishmaster1986
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-08 18:41
beste mensen en andere gevallen.... :P

ik heb vraagje...wat is nu een beter chipset de nforce 400 of de nforce 400 ultra?

ik zit namelijk te twijfelen tussen deze 2 mobo's: de Asus A7N8X-X en de Elitegroup N2U400-A nForce2 L SA.

De Asus heeft een nforce 400 chipset en de elitegroup een nforce 400 ultra.. nu is de vraag welke kan ik beter nemen?

graag een beknopt antwoord graag anders word ik moe van lezen ;)

greetz W!SHM@ST3R

Verwijderd

Naja, hier word je mischien wel moe van maar hier staat wel je antwoord (in een andere vorm als je mischien verwachte maar toch): GoT FAQ.

Een relevant stukje:
Probeer het eerst zelf op te lossen. (Google, manuals en gezond verstand zijn goeie hulpmiddelen).
Nog iets belangrijks:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2004 19:33 ]

• trixx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-04 11:01

trixx

-CTU- SuiZide

De A7n8x-x heeft geen dual ddr onderstuening. Dus dat is al 1 minpuntje.

Life is like a box of chocolate, it makes you sick.

• Av3ng3rtje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-04 08:48
Misschien is de ASUS A7N8X-E Deluxe misschien wel een nog betere oplossing ;)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Av3ng3rtje schreef op 09 april 2004 @ 19:31:
Misschien is de ASUS A7N8X-E Deluxe misschien wel een nog betere oplossing ;)
http://www.chaintech.com....pec.asp?MPSNo=13&PISNo=12 <= The Best OF The Best :P 8)

Als we toch een ander mobo mogen aanraden ......... ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:57

JvS

Ik heb hem zelf ook

trixx schreef op 09 april 2004 @ 19:31:
De A7n8x-x heeft geen dual ddr onderstuening. Dus dat is al 1 minpuntje.
en dat is dus precies het verschil, wat ook op de site van nvidia keurig uitgelegd staat (ben zelf ook aan het speuren dus vroeg het me laatst ook af).

op www.nvidia.com kan je heel veel info vinden over de nforce en de verschillende versies.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Ik zou toch persoonlijk voor de Asus gaan. En zoals het al op de nVidia site staat mist alleen het Dual Channel geheugen op de Asus omdat deze NForce2 niet beschikking heeft over het "Ultra" feature :9

Verder zijn er uit een aantal reviews gebleken dat het verschil tussen Single of Dual Channel weinig is.

Verder hebben ze allebei 400FSB. En omdat Asus domweg een betere naam heeft, ook met de overige NForce2 bordjes (A7N8X & A7N8X Deluxe) zou ik zeer zeker voor de Asus gaan.

I browse with Vivaldi

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

De verschillen kun je inderdaad gewoon op nVidia's site vinden of op het chipset overzicht dat je via de FAQ van dit subforum kunt vinden. Voor de rest kun je nog altijd in de FAQ van dit subforum kijken hoe je een mobo moet uitzoeken :) Kijk aldaar onder "Welke processor/mobo/geheugen moet ik nemen?" ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.