Hier is de firmware zonder de lyric manager:
http://www.oox.nl/mobibludah1000firmware1010.rar
http://www.oox.nl/mobibludah1000firmware1010.rar
jellabie schreef op 04 mei 2004 @ 19:57:
OMFG, nu wil ik dat ding bestellen, is het niet meer in stock
BOOOOOORRRRRRRRRIIIIIIIINGGGGGGGGGGGGG
Verwijderd
Dat ding verkoopt gewoon gruwelijk.... en is ook goedkoop natuurlijk en dat zie je overal dan is het zo uitverkocht. Een vriend van mij heeft nog een MobiBLU 512MB in backorder staan want die ziet hoe tevreden ik er nog steeds over ben (5 maanden in gebruik nu, geen klachten). Ze zouden eind volgende week weer binnen komen.
Verwijderd
Verwijderd
Changelog ?!Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 13:29:
Er is een nieuwe firmware uit zie ik net die kun je hier downloaden...thx to oox.nl
Ga het gelijk even doen
http://oox.nl/mobibludah1000firmware1010.rar
vraag me idd ook wel af wat er nog veranderd zou kunnen zijn, zo ff proberen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ff forum doorlezenVerwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 20:39:
wat is er precies veranderd aan 10.10 ? firmware
Verwijderd
De Nederbelg !
Verwijderd
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2004 13:41 ]
Verwijderd
hoezo vbr bij normale mp3 files toch welzoeperman schreef op 13 mei 2004 @ 18:40:
is met nieuwere firmware al te spoelen in vbr mp3's ?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2004 10:44 ]
Op de site, bij de productbeschrijving staat nu "Hot, de spelers komen voor 21 mei binnen"Robkazoe schreef op 16 mei 2004 @ 23:44:
Ik ben ook geintereseerd in dit dingetje. Heb er veel goede verhalen over gehoord maar de status van mp3spelers.nl is op dit moment nog steeds binnen 10 dagen leverbaar. Is dit al een tijdje niet veranderd. Ik denk overigens dat ik hem wel ga bestellen. Dan maar ff een belletje/mailtje sturen wanneer ze hem weer verwachten.
[ Voor 4% gewijzigd door Robkazoe op 17-05-2004 15:00 ]
Verwijderd
[ Voor 41% gewijzigd door Robkazoe op 18-05-2004 16:39 ]
Verwijderd
vreemd, een vriend van mij heeft hem ook, maar daar staan ze gegroepeerd op datum van er op zetten. Misschien kan je dat instellen?schizophreen schreef op 18 mei 2004 @ 21:13:
Sttat alfabetisch per map en de mappen staan dan ook alfabetisch.
Wat je kan doen is het liedje dat je eerst wil hebben en map a zetten, het tweede in map b enz.
Verwijderd
Verwijderd
Kun je nog een keer vragen hoe hij dat gedaan hebt ??rjongen schreef op 18 mei 2004 @ 21:17:
[...]
vreemd, een vriend van mij heeft hem ook, maar daar staan ze gegroepeerd op datum van er op zetten. Misschien kan je dat instellen?
[ Voor 48% gewijzigd door Raymond op 20-05-2004 13:52 ]
Mmmm, nu hopen dat het een btje opschiet, ik heb nix gehad vandaag iig. Ik hoop op morgen.Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 11:02:
probleem ligt ook niet aan hun, ik heb een e-mail gehad van Jay van Mobiblu en ze hebben gewoon te weinig productie capaciteit op dit moment. Het is niet zo'n grote fabrikant als sony of philips en als ze dan een heel populair product zoals de DAH-1000 maken krijg je leveringsproblemen. Ze hebben zelfs de USA markt uitgesteld omdat ze de vraag niet aan konden, misschien moeten ze daar de prijs maar verhogen want die amerikanen kopen die spelers toch wel.
[ Voor 24% gewijzigd door Raymond op 21-05-2004 21:16 ]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETPG Post bezorgt ook op zaterdag tenzij het gaat om rembours of ongefrankeerd.
Verwijderd
Ik heb hem onder rembours verstuurd. Wordt dus maandag gok ik (maar ik heb wel de pakketendienst/service van de post voorbij zien komenRaymond schreef op 21 mei 2004 @ 22:42:
so? mp3cdspelers verstuurt franko, da's iets anders dan ongefrankeerd.
(TPG bezorgt dus geen pakketjes waarvoor je moet afrekenen op zaterdag)
Dus als een pakketje niet onder rembours was verzonden, bezorgen ze dus wel? Of geldt zoiets enkel voor brieven en normale "post"?Raymond schreef op 21 mei 2004 @ 22:42:
so? mp3cdspelers verstuurt franko, da's iets anders dan ongefrankeerd.
(TPG bezorgt dus geen pakketjes waarvoor je moet afrekenen op zaterdag)
Onderaan deze pagina:InsjaHH schreef op 22 mei 2004 @ 14:58:
[...]
Dus als een pakketje niet onder rembours was verzonden, bezorgen ze dus wel? Of geldt zoiets enkel voor brieven en normale "post"?
[ Voor 5% gewijzigd door Raymond op 24-05-2004 12:55 ]
Das erg jammer, ik heb zelf geen geld op dit moment (moet pinnen maar heb geen zin en nog veel te doen) maar ik haal hem gewoon morgen ochtend op bij het postkantoor.Raymond schreef op 24 mei 2004 @ 12:54:
Ik ben vanochtend gebeld door mp3cdspeler. Ze hebben hem vrijdag verstuurd en volgens hun (tracktrace info) was het pakketje aangeboden, maar er was niemand thuis. Ze vroegen of ik een briefje van de postbode had gevonden. Dat had ik niet. Ze gaan mij de pakketinfo mailen (3S nummer) en dan kan ik daarmee naar het postkantoor. Ik heb dat mailtje nog niet ontvangen, ik heb ze net proberen te bellen, maar er nam niemand op.
Het domme van mij is, is dat ik ben vergeten te vragen waar ze het pakket naartoe hebben gestuurd. De eerste speler die ik heb besteld, heb ik namelijk op mijn stageplek laten afleveren. Maar ik heb gevraagd om deze speler thuis te laten bezorgen. Als ze hem per ongeluk toch naar mijn stageplek hebben gestuurd, dan is de oorzaak van het niet vinden van dat briefje nogal voor de hand liggend
Dus samenvattend: Nee, ik heb hem nog niet, maar hij is onderweg.
Verwijderd
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Verwijderd
Ik kan je iig niet iets nuttigs vertellen, want mijn pakketje is verkeerd gesorteerd (krijg ik net te horen van de ptt). Het owrdt op zijn vroegst pas woensdag.MaDLiVe schreef op 24 mei 2004 @ 23:23:
Jemig wat een topic verzieking zeg. Kunnen jullie de aflever verhaaltjes niet voor je houden. Kom je dit topic bezoeken in de hoop op wat nuttig nieuws staan de laatste pagina's vol met 'bezorg' verhalen.
Verwijderd
[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 10:53 ]
Ja ziet er idd cool uit. En ogg supportVerwijderd schreef op 22 mei 2004 @ 00:25:
offtopic:
die nieuwe MobiBLU DAH-1200 is ook wel koel !!!!!![]()
![]()
http://www.mobiblu.com/
http://dah.buyagain.co.kr/
Verwijderd
Ja, als je de lyrics niet gebruikt, kun je beter de 1.004 gebruiken. (vraag me niet waarom mobiblu die optie heeft geschraptVerwijderd schreef op 25 mei 2004 @ 12:10:
even een vraag, ik heb net de FW 1010 er op gezet (zonder lyricsmanager) envolgens mij ben ik een aantal menu mogelijkheden kwijt. zoals het instellen van de record kwaliteit. klopt dit????
[ Voor 34% gewijzigd door Robkazoe op 25-05-2004 21:09 ]
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2004 09:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
Dat intro filmpje is ook zwaar lachen manMaDLiVe schreef op 25 mei 2004 @ 11:20:
[...]
Ja ziet er idd cool uit. En ogg support![]()
Ik heb het bittere vermoeden dat we dat bij de DAH1000 mogen vergeten
Verwijderd
Verwijderd
Weet je zeker dat je hem niet op random oid hebt staan? Ik heb dat probleem namelijk helemaal niet: alles wordt gewoon netjes van 1 tot 20 afgespeeldVerwijderd schreef op 27 mei 2004 @ 22:05:
Ik ben dr nog steeds niet achter hoe ik de nummers op MIJN volgorde kan zetten, ipv de volgorde van de speler, das echt wel minder...
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Elektronicanet op 28-05-2004 19:30 ]
Nederlander in België
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Elektronicanet op 29-05-2004 16:03 ]
Nederlander in België
Verwijderd
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq