Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Msel
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06 23:53

Msel

...

Gammel ding?
Bij mij is hij anders heel solide. Niets zit ook maar een beetje los, je moet er wel een beetje zuinig op zijn. Ik heb hem nu ookal 6 maanden en ook mijn hoesje is nog heel.

Ik heb wel een probleempje met de nieuwste firmware met lyricsmanager. Soms als ik hem de eerste keer van de dag aanzet, dan zie je wel het startschermpje maar dan valt ie meteen uit (net alsof de batterijen leeg zijn maar die zijn nog helemaal vol). Als ik het dan een x of 5 probeer dan doet ie het pas weer, ligt dit aan de firmware ? De rest van de dag gaat ie dan wel in 1 x aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Msel op 31-05-2004 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel kost zon nieuw hoesje eignlijk ??:? En zou die onder de garantie vallen? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De batterij wordt inderdaad opgeladen...dus ook een normale batterij. Klinkt raar, maar is echt waar. Je kan een normale batterij steeds even boosten. Op een begeven moment is de batterij wel op hoor. Maar dan heb je wel 1,5 keer zoveel uur kunnen maken.

Verder fijn apparaatje behalve slecht afleesbaar LCD display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar ze kunnen onploffen dan.. das wel weer minder

dr staat toch duidelijk op: 'Do not recharge'.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:35
Ze kunnen ontploffen, idd. Zeker als je een hoge laadstroom erop loslaat.
Het is dus wel iets om rekening mee te houden: Als je mp3'tjes op je speler zet en er zit een normale batterij in, dan zal je hem niet langer dan nodig aangesloten moeten laten.

Zo'n nieuw hoesje valt niet onder garantie. Da's slijtage door gebruik, niet een fout tijdens de fabricage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk aangekregen \o/

Zit ik met het volgende probleem : hoe krijg je in godsnaam dat usb poortje open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-07 23:44

EgoPro

Time is an illusion.

Aan de kant van de B van USB zit een ophoginkje dat is zeg maar de kant die open gaat dus daar even je nagel tussen het klepje en de behuizing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en ik maar wringen naar elke kant :)

bedankt voor de snelle respons ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 01 juni 2004 @ 10:31:
Vandaag eindelijk aangekregen \o/

Zit ik met het volgende probleem : hoe krijg je in godsnaam dat usb poortje open
Met de meegeleverde sleutel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie van de DAH 1200 ? ik heb mp3spelers.nl (t.a.v John) eens gemailt over dat ding en ze krijgen hem wel binnen en ze verwachten er erg veel van. Vooral de witte schijnt erg mooi te zijn (iPOD wit enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 mei 2004 @ 18:57:
De batterij wordt inderdaad opgeladen...dus ook een normale batterij. Klinkt raar, maar is echt waar. Je kan een normale batterij steeds even boosten. Op een begeven moment is de batterij wel op hoor. Maar dan heb je wel 1,5 keer zoveel uur kunnen maken.

Verder fijn apparaatje behalve slecht afleesbaar LCD display.
IK HEB DIT MAILTJE GESTUURD EN ONDERSTAAND ANTWOORD GEKREGEN.

----- Original Message -----
From: "Bergsma, Bram" <bram.bergsma@wur.nl>
To: <rma@mp3cdspeler.nl>
Sent: Tuesday, June 01, 2004 11:22 AM
Subject: Opladen batterijen

> Hallo,
>
> Ik heb een mobiblu-dah 1000 en nu lees ik op het tweakers.net forum
> dat je de batterij oplaadt Als ie op de usb pport is aangesloten??.
> Lijkt me erg onhandig voor degene die geen oplaadbare batterijen erin
> hebben. En dus ook de bijgeleverde batterij is dan vrijwel niet
> nuttig.
>
> Klopt dit verhaal??
>
ANTWOORD HOLLAND GLOBAL
>Ik heb het ook gehoord maar het is niet de bedoeling en eigenlijk kan het niet. Ik raad het ook niet aan om de speler heel lang aan de USB poort te hangen want als het te warm wordt brand de speler waarschijnlijk ook door.

Met vriendelijke groet,

Service RMA

Holland Global
M.Hobbemastraat 3
5062 LN Oisterwijk

RMA@mp3cdspeler.nl
www.mp3spelers.nl
www.mp3cdspeler.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-07 16:54
Mmm, zou dat onder garantie vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-07 19:02

Elektronicanet

Leds do it!

Jongens... Wat heb ik weer teweeg gebracht :)
Iemand al gekeken naar mijn vraag over de mappen :?

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Mappen: ik snap er niks van, volgens mij doet het gewoon niets :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Ik heb em al regelmatig hele nacht aan de USB poort laten zitten, niks doorbranden hoor! Had er wel GP'tjes inzitten maar in principe heb ik nergens problemen mee.

@ Raymond, doet het gewoon niets? Hoe bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Die folder functie, die je met die nieuwe firmware krijgt: Ik heb er een paar keer naar gekeken, maar ik heb geen idee wat het doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Je kan je mp3tjes in folders op je speler zetten,
zo heb ik mapjes: SKA, PUNK, TEKNO aangemaakt
Als ik ska wil horen kan ik alleen die folder afspelen!
Ik vind het wel handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal wel weer iets doms zijn maar ik krijg dat ding dus niet in recovery mode voor de fw update

toch gewoon usb erin steken en play ingedrukt houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Op het spelertje krijg je niets te zien, maar de software op de pc gaat dan wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik mijn firmware upgraden. Op de site van mobiBLU.com staat alleen de eerste firmware.

Heb de Mobiblu nu net 4 dagen, maar bevalt me tot nu toe uitstekend. Een goed geluid en makkelijk in gebruik. Kortom een aanrader!!

Groetuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Kijk ff op de eerste pagina van dit topic, daar staat een linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jrutjes schreef op 01 juni 2004 @ 22:36:
Ik heb em al regelmatig hele nacht aan de USB poort laten zitten, niks doorbranden hoor! Had er wel GP'tjes inzitten maar in principe heb ik nergens problemen mee.

@ Raymond, doet het gewoon niets? Hoe bedoel je?
GP'tjes zijn echt relaxte batterijen _/-\o_ echt aanraders. Bij mij wordt de Mobi wel warm, maar er brand idd niks door in die korte tijd dat ik hem eraan laat zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 juni 2004 @ 17:32:
Waar kan ik mijn firmware upgraden. Op de site van mobiBLU.com staat alleen de eerste firmware.

Heb de Mobiblu nu net 4 dagen, maar bevalt me tot nu toe uitstekend. Een goed geluid en makkelijk in gebruik. Kortom een aanrader!!

Groetuh
Toch vind ik het jammer dat er zo weinig bass in zit :/ Als ik dan die iRiver van een maat van me hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
Gebrui je de standaard bijgeleverde dopjes?
Die zijn echt wel brak.
Ik gebruik de sony 51lp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 256MB versie lijkt me intressant. Nou is mijn "domme" vraag, hoeveel nummers kun je erop kwijt in 192kbs kwaliteit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat er weinig bass in zit klopt wel. op de rock playmode is het al wat beter. probeer zelf iets te maken met die twee user instellingen, dat zou iets op moeten kunnen leveren. ik had ook nogwat oude sony dopjes liggen, die zijn indd een stuk beter. type weet ik even niet. maar begin aub niet over dopjes anders krijgen we dat weer. zie ongeveer twee pagina's terug voor een link naar tweakers forum over oordopjes.

greetz :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 01:26:
De 256MB versie lijkt me intressant. Nou is mijn "domme" vraag, hoeveel nummers kun je erop kwijt in 192kbs kwaliteit?
ik heb zelf de 512mb versie. bevalt me goed. daar kan ik zo'n 90 -100 nummers(iets minder) op van 192kbs. maar er is weinig verschil te horen tussen de 128 en 192 vind ik. dus heb bijna alleen maar 128 of hoger. jij hebt 256 dus dat zal ongeveer op de helft zitten.

ik kan de 512mb zeker aanraden!!!! net iets meer voor relatief minder geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 01:26:
Tipje: selecteer eens een aantal mp3's op je HD en kijk in de statusbalk hoeveel het er zijn en hoeveel MB het is.

Het maakt nogal uit of je praat trancenummers van 10 minuten, of ska-meuk van 2minuut30 per nummer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elektronicanet
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-07 19:02

Elektronicanet

Leds do it!

192 kilo bit per seconde, = 24 kilo byte per seconde, dus 24*60=1440 kb=1,44 mb per minuut :)
Op 256 mb kun je dan dus 256/1,44=178 minuten muziek kwijt, goed voor zo'n 3 uur.

Nederlander in België

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan word het idd een 512 versie. Ik reis echt reteveel en ik nam altijd 423784 cd's mee, maar ten eerste heeft mijn discman het begeven en ten 2de; discman?! ;)

Na het nawandelen van deze thread, en meerdere threads is dit toch wel een heel mooi apperaatje denkik. Nou nog even zien waar ik um bestel maar daar heppie pricewatch voor eh :)

Tevens iets waar ik niet uitkwam in dit topic; kan ik er ook andere files opzetten? Mocht ik een een tekst-word-jpg etc bestand nodig hebben en daarop zetten, slikt hij het dan of gaat hij dan piepen dat het geen mp3 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _knakker_
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:22
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 12:44:
[...]

Tevens iets waar ik niet uitkwam in dit topic; kan ik er ook andere files opzetten? Mocht ik een een tekst-word-jpg etc bestand nodig hebben en daarop zetten, slikt hij het dan of gaat hij dan piepen dat het geen mp3 is?
Andere bestanden dan mp3 of wma kun je er ook op zetten, is geen enkel probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het nawandelen van deze thread, en meerdere threads is dit toch wel een heel mooi apperaatje denkik. Nou nog even zien waar ik um bestel maar daar heppie pricewatch voor eh :)
er zin niet zoveel adressen in nl waar je hem kan bestellen.
mp3cdspeler.nl en bitz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi!

ik ben nieuw hier en heb ook even een vraagje. Ik weet niet of het al gevraagd is, maar heb dit topic wel bijna helemaal doorgelezen.

Ik wil hem erg graag halen....
Is deze speler nou jog proof voor als je gaat rennen voor een half uurtje ofzo? slaat hij niet over of raakt hij niet in de war dattie raar gaat doen?

En nog eentje:
Kan ik beter wachten op de volgende die 1200 of gewoon deze halen, want hij is goed genoeg!?

Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _knakker_
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:22
Verwijderd schreef op 03 juni 2004 @ 19:46:

Ik wil hem erg graag halen....
Is deze speler nou jog proof voor als je gaat rennen voor een half uurtje ofzo? slaat hij niet over of raakt hij niet in de war dattie raar gaat doen?

En nog eentje:
Kan ik beter wachten op de volgende die 1200 of gewoon deze halen, want hij is goed genoeg!?
Het is een mp3speler met flashgeheugen, waar zich geen bewegende onderdelen in bevinden. Je kan er dus gerust mee gaan hardlopen of iets dergelijks, dat is geen probleem.

Wat die 1200 betreft: Daar weet ik niet zo veel van, maar ik heb de 1000 nu al een paar maanden, en ik ben er dik tevreden mee. Iig succes met kiezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan word het idd een 512 versie.

Blabla

Nou nog even zien waar ik um bestel maar daar heppie pricewatch voor eh :)

Blabla
Ik zou ff w88 tot de DAH-1200 uitkomt.. daar zit ook OGG-support op enz. Deze is alweer wat ouder.. (de 1000). Maar je moet natuulijk zelf kijken :) Maar kijk een keertje bij de DAH-1200 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok thnx voor de reacties dan wordt het iig de 1000 of de 1200!

Maar wat is dan precies het voordeel van OGG? En is er al een exacte datum wanneer die 1200 uitkomt? ik hoop dat jullie het weten :) !

THNX!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teun_2
.ogg is een compressie manier net zoals wma en mp3 dat is.
Bij ogg krijg je op dezelfde bitrate beter geluid dan bij wma en mp3.
Zoek maar eens op google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Ik heb totaal geen problemen met de bass-weergave. Maar ja ik ben ook zo.n persoon die thuis de "direct" knop op zijn versterker altijd aan heeft staan. Gewoon effe een user_eq setting instellingen waarbij je de bass een end omhoog zet, en natuurlijk een paar leuke dopjes. Ikzelf blijf zweren bij de MX400 (sennheisser) maar ja veel mensen klagen over het draagcomfort.

Ik heb al mijn Mp3tjes/WMAtjes op 128 kb, ben ik meer dan tevreden over, geluid blijft heel leuk bij dit spelertje, ik moet zeggen dat ik onderhand naar een aantal duurdere spelers heb geluisterd en dat deze speler niet onderdoet voor "de grote jongens".

Over dat jog-proof, het is wel jammer dat er geen armband bijgeleverd word, maar ik gebruik zelf een elastisch bandje die ik door het gaatje van het beschermhoesje steekt kan je het spelertje op je boven arm dragen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arrrrrggg mijne is kapot :( :( met volle batterij geeft ie alleen nog maar beetje licht en met usb cobnnectie geeft ie geen hardware aan:'( maar ik ga hem zo ff terug stuuren naar mp3speler.nl:) hopelijk woord ie gerepareed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

@Cool tommy, heb je geprobeert de batterij er 10 sec uit te halen en em opnieuw aan te zetten? Ik heb heel soms wel eens geen beeld alleen maar backlight, ff batterij erin en eruit en hij werkt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De DAH-1200 :) ook wel een intressante optie, ik kan alleen niet echt de grote voordelen vinden tegenover de andere behalve OGG support. Verder een prijs hier in NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mn oordopjes zijn gewoon gestolen vandaag. Nou zul je denken: 'Wat maken die dopjes nou uit?' Nou.. het idee dr achter.. ze lagen in de klas.. ik loop ff weg, kom 2 sec. dr na weer terug en ze zijn weg. Gejat, in mn EIGEN klas !!!! :r

Waar gaat het heen.. Shit.. :X ;(

Maarja, nou heb ik nieuwe nodig. Dan moet ik zeker naar ut andere ropic voor vragen?? :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2004 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jrutjes schreef op 04 juni 2004 @ 11:21:

Over dat jog-proof, het is wel jammer dat er geen armband bijgeleverd word, maar ik gebruik zelf een elastisch bandje die ik door het gaatje van het beschermhoesje steekt kan je het spelertje op je boven arm dragen,
Op de site van mobiblu.com staat dat zon armband bij te bestellen is. Adjustable Armband (Optional Item). misschien kan je even bellen met holland global om te kijken of zij eraan kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-01-2024
ik heb zelf de 512 versie van de MobiBLU DAH-1000. Nu heb ik een vraagje ivm mijn versterker. Omdat ik nog geen dvd/cd-speler heb gebruik ik nu mijn discman om cd's aftespelen via m'n versterker (met tuner). Er zit een speciale line-out uitgang op mijn discman en met een speciale kabel is hij dus aan te sluiten op mijn versterker waardoor ik het geluid kan beluisteren door de twee boxen die erop aan zijn gesloten.

Nu heb ik de vraag of dit ook mogelijk is met mijn mp3 speler. Er zit hier geen line-out op maar natuurlijk wel de uitgang van mijn koptelefoon. En ik heb geen zin om dit uit te proberen met het risico dat ik een van de twee dingen opblaas/kapot maak. Omdat er een speciale uitgang voor is op mijn discman (en ik hem dus niet heb aangesloten op mijn koptelefoonuitgang) vroeg ik mij dit af.

iemand een idee? alvast bedankt...

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik doe ut gewoon via de hoofdtelefoonuitgang en dat gaat goed. Wel ff geluid op zn hard (op de speler dan heh !!! ;) ) ik heb ni xgeen problemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgoPro

EgoPro

Time is an illusion.

Gebruik ook de hoofdtelefoonuitgang, het advies wat ik ooit eens van mijn Denon verkoper kreeg was om het volume van de discman/md-speler (of tegenwoordig mp3speler) niet boven 3 kwart te zetten van zijn max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:39
Hier is trouwens nog een review van de 128 MB versie van de DAH-1000:
http://thetechzone.com/?m=show&id=28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brouwerpower schreef op 07 juni 2004 @ 21:57:
Hier is trouwens nog een review van de 128 MB versie van de DAH-1000:
http://thetechzone.com/?m=show&id=28
nou goede recensie moet ik zeggen. ik kan me er wel in vinden. _/-\o_

Maarre daar staat dat je die armband erbij krijgt. Die heb ik niet gezien.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 09:29:
[...]

nou goede recensie moet ik zeggen. ik kan me er wel in vinden. _/-\o_

Maarre daar staat dat je die armband erbij krijgt. Die heb ik niet gezien.
:?
Is een optie net zoals de afstandsbediening (zie website van mobiblu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

....

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2004 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bram ik verveel mij ook op mijn stage maar dit is gewoon vervelend man kappen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 juni 2004 @ 12:51:
Bram ik verveel mij ook op mijn stage maar dit is gewoon vervelend man kappen!
LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juni 2004 @ 11:06:
[...]

Is een optie net zoals de afstandsbediening (zie website van mobiblu)
Yep maar was toch leuk geweest, ik had het wel gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe site Mp3Spelers. Hij ziet dr wel netjes uit, ook duidelijk.. :)

Maar nog steeds nix oer de nieuwe update vor de DAH-1000 !! :( Beetje jammer van MobiBLU !! :X
Terwijl hij toch ècht in eind mei/begin juni zou komen: het is ondertussen alweer half juni. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 18:09:
Nieuwe site Mp3Spelers. Hij ziet dr wel netjes uit, ook duidelijk.. :)

Maar nog steeds nix oer de nieuwe update vor de DAH-1000 !! :( Beetje jammer van MobiBLU !! :X
Terwijl hij toch ècht in eind mei/begin juni zou komen: het is ondertussen alweer half juni. 8)7
Wat is er met de site gebeurt :s. Veel mp3spelers zijn er opeens niet meer. Wou eigenlijk nog een creative mp3 speler bestellen. Maar die is bij hun niet meer te verkrijgen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WASonline
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-04 11:11
ja, 't duurt idd lang voordat die nieuwe firmware er is.
nu is het toch wel ongeveer half juni dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 19:48:
[...]

Wat is er met de site gebeurt :s. Veel mp3spelers zijn er opeens niet meer. Wou eigenlijk nog een creative mp3 speler bestellen. Maar die is bij hun niet meer te verkrijgen :'(
bedoel jij niet mp3cdspelers.nl??? die link die hierboven staat is een nieuwe site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brouwerpower
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:39
Er staat inmiddels een nieuwe firmware versie op mobiblu.com, te weten de 1.010
Ze noemen als main feature mappen ondersteuning, dus ik vrees dat dit een dooie mus is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 17 juni 2004 @ 09:24:
[...]

bedoel jij niet mp3cdspelers.nl??? die link die hierboven staat is een nieuwe site.
Dat is die site!
Wel jammer veel minder mp3spelers nou :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2004 @ 19:48:
[...]

welke wilde je hebben dan? Dr staan dr nog wel een aantal hoor van Creative.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 04 juni 2004 @ 00:11:
Ok thnx voor de reacties dan wordt het iig de 1000 of de 1200!

Maar wat is dan precies het voordeel van OGG? En is er al een exacte datum wanneer die 1200 uitkomt? ik hoop dat jullie het weten :) !

THNX!
Kijk van dit design wordt ik nu even stil wat is dit mooi...kan niet wachten dat ze binnen zijn, dit wordt het opvolgertje voor mijn dah1000.

Afbeeldingslocatie: http://www.mpmate.com/sbuilder/productimage/A01/B01/C06/D02/00010/4

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2004 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joenes
  • Laatst online: 04-01-2024
die cradle is ook wel errug geil

impreson.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg hem morgen denk ik (vrijdag besteld en meteen betaald)
En die firmware mag ook wel eens komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WASonline
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-04 11:11
die firmware is er hoor, lees hierboven maar, de 1.10 versie ofzo.
alleen om nou te zeggen dat deze firmware echt een verbetering is, dat weet ik niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb daarnet de nieuwe firmware (OS ver. 1.010) in m'n DAH1000 geladen. Best leuk dat "Folder Navigation function", bladert veel makkelijker door je bestanden en mappen heen die je op je speler hebt staan.

Edit: ik ben overigens verder geen veranderingen tegen gekomen in deze nieuwe firmware. Ik had graag een wat langere backlight gezien dan die 15sec, die zijn te kort om een titel van een nr te kunnen lezen. en de scrollsnelheid van de titels (tekst) mag ook wel iets hoger.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2004 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 juni 2004 @ 13:52:
[...]

Kijk van dit design wordt ik nu even stil wat is dit mooi...kan niet wachten dat ze binnen zijn, dit wordt het opvolgertje voor mijn dah1000.

[afbeelding]
Vind hem ook erg mooi vooral die verlichte cradle is mooi , maar die volgens mij niet standaard meegeleverd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee, das een Optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fernoráto
  • Laatst online: 23-06 16:52
Orginele firmware op de site van mobiblu!

10.10 :(

http://www.mobiblu.com/en...asp?idx=31&part=e_upboard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

versie 10.10 is klote. je moet namelijk al je mp3 wissen. dat is op zich niet zon probleem, maar het erop zetten duurt weer een tijdje. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JP-tjuh
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-07 20:26
Zijn er al mensen die de MobiBlu 1200 hebben? Kan je met die cradle ook opladen of is het puur voor dataverkeer? Zoals ik t lees is het alleen voor data...

Greetzzz

[ Voor 50% gewijzigd door JP-tjuh op 27-06-2004 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de DAH-1200 is te kop en is even duur als de DAH-1000 :)
Met als opti, de cradle en afstandsbediening, beide weer €10,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem ook hoor de DAH 1000 sta werklijk met mijn oren te klapperen, mooi geluidje.. maar ben ook snel tevreden dat scheelt. ik heb een vraagje ik wil mijn firmware updaten omdat ik in dit forum meerdere keren hoor dat daar toch wel makkelijke functies bij komen of makkelijke updatjes.

nou waren mijn vragen:
- is het verstanding om te updaten?
- wat moet ik doen, alleen de laatste versie er overheen pompen? of eerst de oudere versies, lijkt me niet maar van de site krijg ik rare ideeen dus ik vraag toch maar ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 juni 2004 @ 23:16:
ik heb hem ook hoor de DAH 1000 sta werklijk met mijn oren te klapperen, mooi geluidje.. maar ben ook snel tevreden dat scheelt. ik heb een vraagje ik wil mijn firmware updaten omdat ik in dit forum meerdere keren hoor dat daar toch wel makkelijke functies bij komen of makkelijke updatjes.

nou waren mijn vragen:
- is het verstanding om te updaten?
- wat moet ik doen, alleen de laatste versie er overheen pompen? of eerst de oudere versies, lijkt me niet maar van de site krijg ik rare ideeen dus ik vraag toch maar ff.
Hallo,
als ik jouw was zou ik versie 1.004 erop zetten. want versie 1010 draag verder niks bij behalve als je ook de lyricsmanager gebruikt. nadeel is dan wel dat je bij 1010 al je mp3's eerst even op je harde schijf moet opslaan want bij de instalatie ben je alles kwijt. Alleen bij 1010. verder moet je niet de updater gebruiken van de cd, maar het exe filetje even downloaden op internet. zie aantal pagina's terug voor link naar versie 1.004.

succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik kan alleen de firmware vinden op de startpost, hierstaat bij dat het Beta is. klopt dat? of is dit de alpha versie? of lees ik weer es ergens overheen. ik heb een 512 gekocht dat beestje was me duur genoeg dus wil ik hem niet verprutsen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fernoráto
  • Laatst online: 23-06 16:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 juni 2004 @ 19:07:
Hmm ik kan alleen de firmware vinden op de startpost, hierstaat bij dat het Beta is. klopt dat? of is dit de alpha versie? of lees ik weer es ergens overheen. ik heb een 512 gekocht dat beestje was me duur genoeg dus wil ik hem niet verprutsen.
Tsja, ik gebruik nog steeds 1.002, bevalt me best en die mappen vind ik niet echt nodig...Daarnaast had ik het probleem dat als ik iets opnam bij 1.004 en de batterij was leeg het bestand niet werd opgeslagen, dit werkte bij 1.002 nog wel gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foske
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-07 07:18
ik zat net ff op de site te bladeren van mobiblu, maar daar is helemaal nix te vinden over de 1200, alleen 1000 en 1100 of kijk ik gewoon mis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fossie schreef op 29 juni 2004 @ 20:27:
ik zat net ff op de site te bladeren van mobiblu, maar daar is helemaal nix te vinden over de 1200, alleen 1000 en 1100 of kijk ik gewoon mis :)
Jij bent scheef ;)

Er stond ergens een link, ik kwam hier terecht:

http://dah.buyagain.co.kr/product/index.htm

Ik zie dat het nog steeds USB 1.1 is...vind het voor 512 toch wat te langzaam hoor :/

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2004 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach ik ben een rustig mens :) ik heb de tijd wel ik zet het er s`nachts fftjes op en dan is ie smorgens weer trein-luister-klaar! hij doet er ongeveer 5 tot 10 minuten over, dan heb je op een dag 23:50 minuten over om andere dingen te doen..... ;) Ik heb werkelijk een giga mp3 collectie en daar kan ik nu een leuk gedeelte van meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van mij is te koop, ongeveer drie maanden gebruikt, geen schade ziet er nog perfect uit. Niets dan lof voor deze speler, ik doe hem weg omdat ik een nieuwe wil kopen.

Prijs: 175 euro incl. de afstandbediening.

rex_venti AT hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te koop :/

das ook zonde... ;( 256 mb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 juli 2004 @ 23:04:
Te koop :/

das ook zonde... ;( 256 mb?
dat was ik vergeten te melden, 512 mb.

Is inderdaad zonde, hij is werkelijk prachtig, maar ik heb weer zin in iets nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheetah
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-06-2022

Cheetah

Try to live without WWW ;)

Ik heb ook zojuist een DAH-1000 128MB te koop gezet op Tweakers (voor 85,-):
http://www.tweakers.net/aanbod/142141

Hij is eigenlijk nieuw, en ik verkoop hem omdat ik hem gewoon niet gebruik... ;)
In principe loop ik toch altijd rond met mijn iRiver IHP-140... :)

ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:20
Wat vinden jullie van dit spelertje:

de opvolger van MobliBLU DAH-1000:

MobiBLU DAH 1200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaStar schreef op 10 juli 2004 @ 17:39:
Wat vinden jullie van dit spelertje:

de opvolger van MobliBLU DAH-1000:

MobiBLU DAH 1200
Zeker een mooi apparaatje, zou voor die in het wit gaan, alleen ben ik deze nog lang niet zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaStar
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:20
verder niemand die die nieuwste MobiBLu DAH heeft? (zie post hierboven, die link naar het topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RePlayer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-06 22:05
Ik weet niet of het gepast is hier, maar ik bied mijn MobiBLU DAH-1000 256MB te koop aan.

Zo goed als nieuw met nog meer dan 6 maanden garantie.

Vraagprijs: 130 Euro.

Nieuwprijs: 170 Euro.

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaPa
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-07 09:58
RePlayer schreef op 16 juli 2004 @ 12:53:
Ik weet niet of het gepast is hier, maar ik bied mijn MobiBLU DAH-1000 256MB te koop aan.

Zo goed als nieuw met nog meer dan 6 maanden garantie.

Vraagprijs: 130 Euro.

Nieuwprijs: 170 Euro.
Mag ik vragen waarom? Want ik wil em misschien kopen (nieuw) maar jij bent er dus blijkbaar niet tevreden mee... Ik twijfel namelijk tussen de MobiBLU DAH-1000 en de XEN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RePlayer
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-06 22:05
JaPa schreef op 16 juli 2004 @ 13:28:
[...]

Mag ik vragen waarom? Want ik wil em misschien kopen (nieuw) maar jij bent er dus blijkbaar niet tevreden mee... Ik twijfel namelijk tussen de MobiBLU DAH-1000 en de XEN.
Ben er wel tevreden over maar gebruik hem niet meer.

Nadeeltjes vind ik dat het display soms onduidelijk is en dat de titel erg langzaam scrolt, misschien wordt dit wel opgelost met nieuwe firmware.

Waarom wil je een nieuwe kopen? Die van mij is nog perfect :+

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deejaylethal
  • Laatst online: 12-06 17:02
Hoe kan je per folder searchen bij de 10.10? Dit kan ik nog niet uitvissen, is lastig te vinden. Ik wil gewoon dat je per folder moet kunnen, dat je je folder uitkiest die je wilt luisteren, en vervolgens dan weer de liedjes kunt selecteren. Hoe werkt dit?

gr. Peter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JaPa schreef op 16 juli 2004 @ 13:28:
[...]

Voor 35 eu's meer heb je de nieuwe MobiBLU DAH 1200 256 mb:

Afbeeldingslocatie: http://www.mp3spelers.nl/images/produkten/113_3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 juli 2004 @ 21:10:
[...]

Voor 35 eu's meer heb je de nieuwe MobiBLU DAH 1200 256 mb:

[afbeelding]
Zou ik voor deze gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-leeg-

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2004 22:44 . Reden: Was beetje kippig :P ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou heb ik gisteren de 1.010 versie van de software op mijn mp3-speler gezet en beviel eigenlijk goed, vooral met die mappenopties, totdat ik erachter kwam dat ik de opname bitrate van de radio niet meer in kon stellen :(

Zie ik deze over het hoofd of kan dit echt niet meer?

Edit: Aan het begin van het topic heb ik al gelezen dat het dus niet meer kan, beetje matig wel, want wat zijn dan de echte updates :/ Die mappenfunctie had 1.004 al, dus ja...Volgens mij had ik bij 1.004 ook dat als mijn batterijen opwaren en de opneemfunctie vd radio stond aan hij het bestand niet opsloeg, maar dat weet ik dus niet zeker meer...zou ik alsnog bij versie 1.002 uitkomen zonder mappenondersteuning :(

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2004 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het met Gangstarick eens, eigenlijk schieten we nix op met die updates..Aleen die mappenfucntie. Maar die opname bitrates, dat die alleen nog maar op 32 kan, vind ik ook niet echt een goede voorruitgang.. Ik ben wel te vreden met het apparaat, alleen niet met de updates :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2004 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 05 augustus 2004 @ 16:36:
Ik ben het met Gangstarick eens, eigenlijk schieten we nix op met die updates..Aleen die mappenfucntie. Maar die opname bitrates, dat die alleen nog maar op 32 kan, vind ik ook niet echt een goede voorruitgang.. Ik ben wel te vreden met het apparaat, alleen niet met de updates :)
Dan is de 1.004 tot nu toe nog de beste dus...met mappenondersteuning, dat vind ik dan wel handig, maar wat is er nou anders aan 1.010? Niks, alleen dat je in de slechtste kwaliteit kan opnemen en daar doe ik het niet voor hoor |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil mijn mobilbu dah 1000 ook verkopen, het is de 512mb versie, drie maanden oud en ongeschonden.

Het is een fantastische speler, maar ik wil de nieuwere versie kopen.

Voor 175 euro is ie van jou.

mailen naar: rex_venti AT hotmail.com

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.minidisc.com.au/images/1_1mob.jpg

He ! wat zie ik nu een nieuwe firmware voor de DAH 1000 jummie jummie :) :)

www.mobiblu.com/e_firmwar...ile=DAH-1000(X)_10121.zip

1. Appcable Models: DAH-1000 and DAH-1000X

2. Version: 1.012

3. Major Things Modified  
ⓐ Added a function to set bit rates for recording files.  
ⓑ Added a navigation function during playback.
ⓒ Added a function to play WMA DRM files.
ⓓ The player does not create a recorded file the length of which is less
than 1 second.
ⓔ Corrected a problem of not being able to display lyrics for some WMA files.

4. How to Install
① Remove previously installed programs for DAH-1000 (X) by moving to “Program Add/Remove"in Control Panel. Download the attached file “DAH-1000(X)_1012.ZIP"and extract it. Double cck the Setup.exe to begin the installation.

② Back up important data contained in the existing MP3 PLAYER in advance to users"PC.

③ Enter into the Recovery Mode to update.

== How to enter into the Recovery Mode ==
1) While pressing the Play button of the Player, connect the USB Cable, and then release the Play button after about 5 seconds.

2) "Recovery Device Driver Class" will appear in Device Manager. Check it by going to My Computer->Control Panel-> Device Manager.

④ After entering the Recovery Mode, go to Start -> Program -> HyunWon DAH-1000 MP3 Player, now go to either DAH-1000 Update or DAH-1000X Update"according to the model you have. Now execute the update.

⑤ When the “Download options"window pops up, check the item of the “Format Data Area"and run the Update by pressing the "Start" button.
※ Be careful since if you check the "Format Data Area," all the data in the player will be erased.

⑥ After disconnecting the USB cable, turn the player on so that you can check whether the OS Version 1.012 has been updated or not. (Cck the Menu button and check the OS version from the submenu “About"

============================================================================

DAH-1000(X) WM A PD DRM ( Windows Media Audio Potable Device Digital Rights Management )

◎ Summary
- DAH-1000(X) enables WMA DRM (protected WMA file contents) produced in its own PC to be played, which you can easily use with Windows Media Player.

◎ Requirements

◎ Windows Media Player and WMA DRM files produced by it.

◎ Order Of Use
- Run the Windows Media Player. Go to "Tools -> Options -> Copy Music", Select "Copy protect music" from "Copy Music." Cck ."OK"

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 19-08-2004 18:25 ]

Verwijderd

Mooi
Pagina: 1 2 3 4 Laatste