Ziet er goed uit, de dingen waar ik over zeurde (geen bitrate meer instellen enzo
) lijken verholpen te zijn
Zo maar eens installeren
Kleine subtiele kick,
voor de 1200 is een firmware update uit op www.mobiblu.com
Maar als je de instructies volgt op de site, kom ik er niet helemaal uit, als ik de format moet uitvoeren en ik volg de instructies, gaat mijn player eerst aan en daarna gewoon weer uit, verder niks...dus geen optie tot format. Zijn er mensen waar dit wel is gelukt?
voor de 1200 is een firmware update uit op www.mobiblu.com
Maar als je de instructies volgt op de site, kom ik er niet helemaal uit, als ik de format moet uitvoeren en ik volg de instructies, gaat mijn player eerst aan en daarna gewoon weer uit, verder niks...dus geen optie tot format. Zijn er mensen waar dit wel is gelukt?
Weet iemand waar de zwarte DAH-1200 te krijgen is in NL?
Verwijderd
Volgens mij zit daar geen verschil tussen...Verwijderd schreef op 19 september 2004 @ 13:35:
wat is nou eigenlijk het verschil tussen de DAH-1000 en de DAH-1000 ( X ) ?
Mpspelers.nl verkoopt deze speler niet meer, jammer...

Wegens aanschaf van een andere mp3-speler wil ik mijn MobiBlu DAH-1000 kwijt, wat zou een reëele vraagprijs zijn? Hij verkeerd in goede staat (geen krassen ofzo). En alles wat er origineel bij zat zit er nog bij (oordopjes, beschermhoesje, cd-rom, nekkoordje) en dat alles zit in de originele doos,
ohwja, de garantie loopt nog tot eind december (bij mp3cdspeler.nl)
edit; is de 256 mb versie
[ Voor 4% gewijzigd door The_Cure op 04-11-2004 19:02 ]
Verwijderd
Ff een vraagje, ik heb een paar dingen opgenomen met me MobiBLU 1000.
Hoe kan ik deze afspelen op me pc ?
Krijg het niet voor elkaar, als ik heb bestand aanklik, dan opent hij hem in excel
.
Krijg het niet voor elkaar, als ik heb bestand aanklik, dan opent hij hem in excel
Verwijderd
ik denk rond de 100,- euro.The_Cure schreef op donderdag 04 november 2004 @ 19:01:
Wegens aanschaf van een andere mp3-speler wil ik mijn MobiBlu DAH-1000 kwijt, wat zou een reëele vraagprijs zijn? Hij verkeerd in goede staat (geen krassen ofzo). En alles wat er origineel bij zat zit er nog bij (oordopjes, beschermhoesje, cd-rom, nekkoordje) en dat alles zit in de originele doos,
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 18:40 ]
Oftewel hernoemen naar .wav of rechts klikken en openen met windows mediaplayer of winamp oid.Verwijderd schreef op woensdag 17 november 2004 @ 18:02:
Ff een vraagje, ik heb een paar dingen opgenomen met me MobiBLU 1000.
Krijg het niet voor elkaar, als ik heb bestand aanklik, dan opent hij hem in excel.
Verwijderd
Ook bij de DAH-1200 nog steeds geen id3-tag support, hoewel het wel is aangegeven op de doos
.
Ik heb wel een probleempje met de nieuwste firmware met lyricsmanager. Soms als ik hem de eerste keer van de dag aanzet, dan zie je wel het startschermpje maar dan valt ie meteen uit (net alsof de batterijen leeg zijn maar die zijn nog helemaal vol). Als ik het dan een x of 5 probeer dan doet ie het pas weer, ligt dit aan de firmware ? De rest van de dag gaat ie dan wel in 1 x aan.
Nog nooit last van gehad eigenlijk.
Flash eens met een ouidere versie en dan nog eens met de nieuwe.
Flash eens met een ouidere versie en dan nog eens met de nieuwe.
Verwijderd
Vraagje:
Kan je op de Mobiblu DAh-1000 niet door folders/mappen scrollen of is dit met submappen het geval? Ik neem aan dat je gewoon een map kan selecteren en dan laat die alleen de mp3's in die map zien ofzo?
Kan je op de Mobiblu DAh-1000 niet door folders/mappen scrollen of is dit met submappen het geval? Ik neem aan dat je gewoon een map kan selecteren en dan laat die alleen de mp3's in die map zien ofzo?
Verwijderd
als je mappen hebt aangemaakt en je wil daar in scrollen, moet je twee keer achter elkaar snel op menu knop drukken.
Verwijderd
Ik heb dat ook af en toe, terwijl ik FW 1.004 heb..marcel_koggel schreef op dinsdag 14 december 2004 @ 14:03:
Ik heb wel een probleempje met de nieuwste firmware met lyricsmanager. Soms als ik hem de eerste keer van de dag aanzet, dan zie je wel het startschermpje maar dan valt ie meteen uit (net alsof de batterijen leeg zijn maar die zijn nog helemaal vol). Als ik het dan een x of 5 probeer dan doet ie het pas weer, ligt dit aan de firmware ? De rest van de dag gaat ie dan wel in 1 x aan.
Maar ik heb hem nu iets meer dan een jaar en ben er nog steeds zeeeeeeer tevreden over
En verder is mijn beschermhoesje echt helemaal naar de knoppen, maar dat geeft niet.
Kan mij trouwens iemand een utleg geven hoe ik de lycirsmanager kan gebruiken en hoe te installeren..Ik wil t wel maar heb t nooit gesnapt !